Hey Jannes, gefeliciteerd meid, Echt geweldig Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zal hebben. Wij gaan morgen avond naar vrienden, de ouders van mijn peetkind. Gewoon rustig aan wat gourmetten en niet te laat maken, want 01 januari moet ik om 8:00 weer beginnen. En aangezien het erg druk is op de afdeling, is het toch wel vereist dat ik "helder" ben Ik merk toch wel dat ik ongi ben. Ben super emotioneel, kan wel om van alles huilen. Ook merk ik dat ik langzaam weer een en ander in mijn hoofd begin te plannen mbt de IVF. Jullie weten wel hoe dat gaat in onze hoofden. Maar ik hoop dat als de ongi eenmaal voorbij is, dat ik weer gewoon rustig en beheerst en vol vertrouwen alles op me af laat komen. Raar toch hoe je stemming zo snel kan omslaan als je ongi komt. Nog even iets dat ik jullie niet wil onthouden, ik kreeg dat namelijk via Hyves, van een meisje dat helemaal niet weet van ons verdriet, maar toch zo apart: alvast een heel goed uit einde en goed begin van het nieuwe jaar hoop dat je niet veel verdriet kent en dat je niet meer tegenslag krijgt dan dat je aan kan en dat je met liefde en vriendschap word omringt. dat je gezond en wel blijft dat al je dromen in 2008 mogen uitkomen kortom ik wens je een geweldig 2008 En dit wens ik dus jullie allemaal. We hebben genoeg verdiet gehad, 2008 word hoop ik het jaar van veel vreugde. Ik weet niet of ik morgen nog online kom, maar anders wens jullie alvast een fijne jaarwisseling. Liefs Hope
hey meiden miriam, jij en je man en kleine danique zijn elke dag in mijn gedachten geweest, ook ik vind het een beetje moeilijk om hier zomaar terug de draad terug op te pikken en precies terug door te gaan alsof er niets gebeurd is, maar integendeel, weet dat we er allemaal zijn voor je en je hier altijd mag roepen, schreeuwen, huilen, ... we er zijn voor je! dikke knuffel jude, ben blij dat je het terug beter ziet zitten en 2008 positief inziet, weet je, toen ik te horen kreeg van gyn, als je tegen dan niet zwanger bent, kunnen we kijken wat te doen en dit gaf me ergens al een geruststelling, gemoedsrust en misschien daardoor is het die ronde gelukt, veel succes! jannes dikke proficiat met je zwangerschap, ben blij voor je! Hoop dat de rest snel mag volgen en 2008 een mooi jaar wordt! hope, inderdaad een mooie tekst van hyves,ben blij voor je dat 2008 toch een duidelijke start, proces ivf, stap per stap uittekent! jette, toch raar dat je een voorgevoel hebt dat je eerder zal bevallen, wie weet, in ieder geval, veel succes! neia, ik heb ook gevoelige tepels maar valt redelijk mee, ik las dat je ze best op voorhand, enkele maanden voor bevalling, met een ruw washandje moet wrijven, 'voorbereiding' maar klinkt inderdaad pijnlijk mariatje,goed dat je hcg zo gezakt is op naar een nieuw goed 2008! me2, tijd gaat snel he, JP bijna 3 weken oud! franka, het is inderdaad moeilijk het evenwicht te vinden tussen hoop en ontgoocheling of zoals dit topic ooit gestart, tussen realiteit en gedwongen positivisme, zoals iemand aangaf begin je op den duur ook dingen te zien/voelen die er altijd zijn, of eigenlijk niet zijn, maar zelfs ik dacht echt ongi te worden en zie het resultaat.... ik had dus niet het gevoel, het is deze ronde raak! minka, lekker druk heb je het, wel goed doet de tijd wat voorbij vliegen en je banner weldra aan 12 weken maar ook voor jezelf zorgen he! marla, blij je nog es terug te zien, gelukkig alles goed met je ook! zico, je banner nog altijd overtijd, of hou je nu die veel latere eisprong na? ik duim voor je neeke en amber, alles goed met jullie en de kleintjes? hoop megasterk dat ik niemand vergeten ben,zoja echt sorry, is onbewust! voor de rest, ben ik de laatste tijd doodop, ik heb gisteren geslapen tot 12u smiddags, stond op,zag wazige plekken, wat later hoofdpijn, terug om 16u in bed gekropen, geslapen tot 20u, wakker tot 22u en terug geslapen tot vanmorgen, gelukkig hoofdpijn zo goed als weg vanavond gaan we eten bij zus en schoonbroer en haar zoontje, samen met mijn ouders goeieavond iedereen en tot volgend jaar liefs flyke
lieve flyke, schreeuwen huilen of wat dan ook komt echt nog wel maar nu even nog niet ben vanmorgen naar de huisarts geweest omdat ik ontzettend last vansteken heb blijkt een kwaal van de bevalling te zijn ee spier die of te veel opgerekt is of niet goed ligt en terug moet gaan springen al met al balen dan urine is nageken en er zit nog steeds een ontsteking dus woensdag weer urine inleveren wordt dan nageken en dan hoor ik wel hoe en wat. voor nu wil ik iedereen hier onwijs bedanken voor de steun hier op het forum de kaartjes die ik gekregen heb en het bloemetje en ik wil een ieder een owijs fijne jaarwisseling toewensen met heel veel geluk en allemaal mooie 2008 baby's allemaal een onwijs dikke knuffel liefs miriam
Wow Miriam, jij bent echt een topwijf! Sorry voor mijn taalgebruik, maar knap van je en super fijn dat je zo positief naar ons toe bent. Ontzettend klote dat je er nu ook nog een ontsteking bij hebt, hopelijk is dit snel voorbij. Wij hebben net het kaartje van Danique ontvangen............. Neia-man en ik hebben samen even wat traantjes gelaten, en jullie zitten in onze gedachten! Ook vannacht als we het nieuwe jaar in gaan. Flyke, rust goed uit. Want die slaaptekort blijft je toch altijd achtervolgen. Die voorbereiding met de tepels, lijkt me hier niet z'n goed idee, als ik er naar kijk dan........... Hope, die emotionele toestand is zeker herkenbaar tijdens de ongie tijd. Huil maar traantjes van blijdschap , de eerste stap is gezet, de pil weer slikken! Veel plezier vanavond bij je vriendin. Jette, ja die nieuwe baan is voor 24 uur, en ik zou dan na mijn zwangerschapsverlof, 1 augustus, daar gaan starten. Ik hoop het echt! Ik kan me voorstellen dat je nerveus bent dat het nu gaat beginnen, maar vannacht nog niet hoor! Dat vind ik zielig voor jullie en de kleine. Spreek haar nog maar eens goed toe! Maar voor de zekerheid kom ik hier morgen wel even checken hoor. Mijn dag was klote. Vandaag hadden we op het hoofdkantoor de afsluiting van 2007. Alles ging naar die nieuwe manager toe : de begroting, een tasje met lekkers, een nieuwe actie e.d. Ik heb echt het gevoel alsof ik er voor spek en bonen bij zit en dat het niet meer mijn winkel is. Maar gelukkig nu lekker thuis, en zometeen vroeg eten, zodat ik nog even een uurtje kan rusten op bed. Dan gaan we naar mijn schoonzus waar allemaal vrienden komen. Ik ben benieuwd hoelaat we thuis zijn.... Iedereen wens ik een heel gelukkig, gezond en heel goed 2008 toe. Waar al jullie dromen in uit zullen komen. Dikke kus Neia
Ik ben de eerste hier, die in het nieuwe jaar post. Ik wil dan ook iedereen een geweldig 2008 wensen. Dat al onze dromen mogen uitkomen. Veel liefs Hope ( die zo gaat werken, pffff) PS: Miriam, bedankt voor het kaartje van Danique, prachtig.
Ik wens iedereen een heel gelukkig en gezond 2008! Dat al onze wensen en dromen uit mogen komen. Liefs Franka
Ook van ons een super 2008 toegewenst! Ik hoop op de verwekking en geboorte van een hele hoop mooie kindjes voor iedereen hier! Een speciale nieuwjaarswens voor Miriam!
Lieve dames, Ik wens jullie allemaal een prachtig en vruchtbaar 2008 toe, met veel geluk en een goede gezondheid. 2007 is voor iedereen van ons behoorlijk heftig geweest, op verschillende vlakken. Dat alles nu maar ten goede mag keren! Ik heb maar eventjes de tijd dus zal nog niet aan iedereen toekomen, maar maak toch even een beginnetje: Lieve Miriam, op oudjaarsdag kreeg ik je kaartje, dankjewel. Het is erg mooi geworden. Je bent inderdaad een topwijf: tijdens je eigen verdriet aan ons allemaal denken! Jij, je man en Danique zijn de afgelopen week heel veel in mijn gedachten geweest. Ook mijn man wenst jullie veel kracht toe. Speciaal voor jullie wens ik je een mooi 2008 toe - al realiseer ik me dat het nog wel even kan duren voordat je ervan kan gaan genieten . Jannes, ik ben erg blij voor je. Wat fijn dat het gelukt is! Ik kan me voorstellen dat je het erg spannend vindt. Succes! Franka, Hope, Jude: ik weet zeker dat jullie gauw zullen volgen. Houd moed! Hope, laat je gevoelens de vrije loop en stop ze niet weg. Het beginnen met de pil zal ook wel emotioneel zijn. Gelukkig is het ook het begin van een traject waarin je diepste wens vast en zeker vervuld zal worden. Ik duim alvast voor je! Marla en Jette, oei wat schiet het op bij jullie! Spannend hoor. Jette, kan me voorstellen dat je zenuwachtig werd. Eerlijk gezegd werd ik ook bloednerveus toen de vliezen dit keer braken, nog nerveuzer dan bij Thijs eigenlijk, ik lag echt te shaken op bed. Maar je zult zien, als het zo ver is dan komt er op een bepaald moment een kalmte over je heen en keer je in jezelf. Het zal vast hartstikke goed gaan! Neia, hoe was de jaarwisseling? Als eerste weggegaan of viel de vermoeidheid mee? Flyke, ik zie onder je banner staan dat je pas nog een echo hebt gehad, sorry was ik helemaal vergeten... Fijn dat alles goed uitziet. Minka, hoe is het met jou? Begin je langzaam al wat vertrouwen te krijgen? Wat er met Miriam en Danique gebeurd is, heeft het vertrouwen van de zwangere dames vast een flinke knauw gegeven... Probeer er toch van te genieten. Me2, hoe was de kerst en jaarwisseling? Heeft de familie je werk uit handen genomen, of vooral extra werk opgeleverd? Denk aan jezelf! Amber, hoe is het met jou? Ben je eraan toe om maandag te gaan werken, of plak je er nog wat verlof aan vast? Eerlijk gezegd, met alle verhuisstress lijkt dat laatste me geen slecht idee... Ik hoop dat je het allemaal een beetje trekt! Trouwens nog genoten van de eerste kerst met Lize? Het wordt een beetje eentonig, maar hier gaat het nog steeds heel goed. Leuke jaarwisseling gehad, was erg gezellig. Alleen vannacht moesten we improviseren: we zouden van Zwolle naar huis (Wageningen) rijden, maar na 300 m zijn we omgekeerd: het was zo mistig, zicht nog geen 5 meter! Die 600 m hebben ons een half uur gekost. Voetgangers liepen voor de auto's uit, om te wijzen waar de weg liep. Gelukkig waren er nog wat extra matrasjes en dekbedden. Guus heeft heerlijk geslapen, Thijs wat onrustiger maar ook nog vrij goed, hij mocht bij ons in bed en vond dat natuurlijk heel gezellig. Neekeman en Thijs hebben net meer dan 3 uur liggen pitten, maar ik ben er niet aan toegekomen omdat Guus sliep als ik met iets anders bezig was (bellen, lunchen...) en onrustig was of gevoed wou worden als ik probeerde te slapen. Ach ja, ik heb het er heel graag voor over. Vanavond maar vroeg naar bed. Ons huis is in een week tijd verkocht , het stond op woensdag voor de kerst op de site van de makelaar (nog niet op funda), vrijdag voor kerst de eerste bezichtiging, en de donderdag na kerst kregen we 's ochtends een bod dat al boven onze verwachting lag, mét een opleveringsdatum die klopte met wat wij zouden willen... Toen zijn we dus druk op zoek gegaan naar iets anders. Afgelopen zaterdag al bij wat huizen langsgereden, morgen waarschijnlijk nog even toeren, en voor vrijdag hebben we al 3 bezichtigingen gepland. We hebben nog even de tijd gelukkig, 1 augustus is de overdracht. Maar - als de kopers zich tenminste niet bedenken - 2008 zal voor ons in elk geval een verhuizing betekenen! Ben benieuwd... Poeh het is een hele lap tekst geworden, Guus is namelijk langer rustig dan ik gedacht had, ik had hem een kwartiertje geleden al verwacht voor een voeding. Het zal nu wel niet meer lang duren. Sorry voor alle ego-praat ladies... Dikke knuf voor allemaal. Liefs, Neeke
Lieve allemaal, Ik wil jullie allemaal het allermooiste en allerbeste wensen voor 2008. Dat al jullie dromen maar uit mogen komen! De rust is weer terug in huizen Minka! Net de kerstboom weer opgeruimd, visite weg en nu weer het dagelijkse leventje! We hebben het heel gezellig gehad, te veel gegeten natuurlijk, maar na 3 dagen was ik ook echt kapot! Toen gisteren de familie weg ging ben ik meteen bedje ingedoken en heb heerlijk geslapen. Nu ben ik weer een beetje bijgetankt! Morgen voor mij een erg spannende dag, ik kan er nu al tegenopzien, maar probeer ook positief te zijn en ik heb mezelf een positiebroek beloofd als morgen alles goed is. De broeken van Minka man staan toch niet echt leuk! hihihi. Nu genoeg over mij, ik zal proberen voor iedereen wat te schrijven, is lang geleden Lieve Miriam, ik kreeg je kaartje en heb het samen met Minka-man gelezen, we stonden weer allebei met tranen in onze ogen. Erg mooi kaartje voor Danique, ze zal ook in onze gedachten blijven. Lieverd, doe het rustig aan en we denken aan je. Neeke, fijn dat alles goed gaat met jullie, en je huis al verkocht! dat is mooi snel. Nu nog een nieuw huisje zoeken, maar met het idee dat het oude al verkocht is gaat dat vast lukken. Jannes, wow meid, van harte! en na de 2e IUI al, ik hoop dat alles goed gaat deze keer, kom je het ons nog een laten weten? Hope, jij was er gisteren vroeg bij, alweer aan het werk! Dit jaar gaat erg belangrijk worden voor jullie, positief blijven zoals je de laatste tijd bent en dan komt het vast goed meid! Ik zie dat je banner in weken wel goed loopt Franka, je zit weer op die vervelende wachtbank! bah, ik hoop dat het de laatste keer voor je is. Jude, meid, ik denk aan je, ik bliojf hoop houden en ook jullie krijgen in 2008 een mooie test in handen met 2 hele dikke strepen erop! Jette, spannend dat je denkt dat je kleintje al eerder komt, maar het kan natuurlijk altijd. Ik hoop dat je ons op de hoogte blijft houden van de ontwikkelingen, rustig aan doen he! Marla, ook voor jou is het einde al redelijk in zicht. Ik hoop dat je wat minder spanning hebt op je werk en dat je met vol vertrouwen je verlof mag krijgen. Neia, wat vervelend dat alle eer naar je collega ging, bah, ik kan me voorstellen dat je ze de nek wel om wil draaien! Ga lekker voor je 2e sollicitatie meid, ik hoop dat het wat gaat worden, zoals ik het lees zal het een stuk relaxter zijn op je evt. nieuwe baan. Ik ga voor je duimen en we staan allemaal achter je als je je gesprek hebt (nee, ik begin niet weer met alle voorbeelden hoe we er dan uit zien hoor hihihi) Flyke, gaat alles naar wens? Ben je al weer aan het werk of heb je nog een paar dagen verlof? Me2, geniet je nog steeds van je kleine manneke? Lekker dat je familie naar jullie is gekomen met de feestdagen. Amber, ben je al aan het inpakken meid? geeft niks dat je wat minder hier komt als je het maar rustig aan doet zien we je vanzelf weer hier vanaf je nieuwe plekje. Wanneer verhuis je precies? Zico, hoe is het met jou? Volgens mij ben ik niemand vergeten, anders trek maar aan de bel! Allemaal dikke kus van mij Minka
Jette, we hebben niks meer van je gehoord sinds zondag! Gaat het wel goed met je, of heb je de bevalling al achter de rug? Hope, pff heftig dat je gister zo vroeg weer moest gaan werken. Helaas hoort dat bij de baan. Maar dat kan jouw nieuwe jaar vast niet verpesten, want dit wordt een topjaar voor jou! Neeke, wow je huis binnen 1 week al verkocht?! GEFELICITEERD, wat een geweldig nieuws. Ik ben benieuwd of jullie vandaag met het toeren nog wat leuke huizen tegenkomen. De jaarwisseling was eigenlijk heel gezellig bij ons. En we gingen pas om half 4 naar huis. Maar die mist was hier ook flink aanwezig, dus ik ben echt heel bang geweest. En ik had gewoon pijn aan mijn buik van de spanning. Daarom was ik ook heeeeeeeeeeeel blij toen ik thuis was. Minka, inderdaad mega spannend morgen voor jullie. Hoelaat moet je? Ik duim heel hard voor je, maar zoals je zelf al zegt als je realistisch blijft dan moet het nu gewoon goed zitten. En dan lekker een positiebroek kopen! Ik ben enorm zenuwachtig voor morgen voor het 2e gesprek. Ik weet gewoon niet wat ze zullen vragen. En ik ben bang dat ik niet echt concrete antwoorden kan geven omdat ik niks van die branche en die functie af weet. En ik ben heel erg bang dat ze me zullen afwijzen. Pff nog 1 dagje........... X Neia
Hallo meiden, Hey, neeke, jullie huisje al verkocht, wow wat snel. Wel spannend allemaal he? Ben benieuwd of jullie ook zo snel een nieuw huis vinden. Minka, wat een mooie belofte aan jezelf om je die positiebroek cadeau te doen. Ga jij morgen maar lekker shoppen, want alles is weer helemaal goed, ik weet het zeker Neia, ook voor jou morgen een spannende dag. IK weet zeker dat je alles uit de kast zal halen wat nodig is. En ook al weet je niks concreets over die branche, je gaat ze gewoon overbluffen met jou charme, kundigheid en kennis die je wel hebt. Heel veel succes. De rest van de meiden, alles goed? Ik wil nogmaals zeggen dat ik zo blij met jullie meiden hier. Hier kan ik echt mezelf zijn. Ik heb toch het gevoel als ik elders mijn verhaal doe, dat ik niet zo gesteund en begrepen wordt. Zo had ik met iemand gemaild, die dezelfde translocatie heeft als mij en dus hetzelfde traject gaat doen. En ik vertelde haar dat ik erg blij ben met wat gaat komen, maar dat ik ook wel bang ben voor b.v. haken en ogen in het hele proces. En ik vroeg haar hoe zij de wachtweken ging beleven. Ik heb namelijk zoiets van, van de ene kant moet je superpositief zijn, wil het eens kans van slagen hebben, maar van de andere kant zal je ook een bepaalde gereserveerdheid moeten hebben, voor een eventuele tegenslag. Toen kreeg ik een mail van haar terug, met een heel verhaal en uiteindelijk stond er dat ik haar meetrek in mijn angsten want zij ziet dit allemaal niet zo Ik dacht: nou zeg, ik dacht dat ze ervaringen en gevoelens wilde uitwisselen. En ik respecteer de manier waarop zij spriritueel hier mee omgaat, dan mag zij toch ook mijn manier hoe ik ermee om ga respecteren? Maar goed, ik weet genoeg. Ik wil alleen mijn verhaal kwijt daar waar ik begrepen wordt. HIer dus Dus meiden, nogmaals bedankt. En begrijp me niet verkeerd, het gaat nog steeds goed met me, en ben ik nog steeds positief over het hele IVF traject. Maar zeker ben ik momenteel ook weer wat gevoeliger, emotioneler door mijn ongi en ga ik weer wat meer nadenken, maar is dat dan zo verkeerd? Liefs Hope
03-01 Lize eerste dagje kdv (mama wil niet!) 08-01 Neia 20-weken echo 10-01 Lize, Amberman en Amber verhuizen! 23-01 Neia afspraak gyn 25-01 Jette uitgerekende bevallingsdatum 30-01 Hope info-avond IVF 01-02 Hope startgesprek IVF 14-02 Marla uitgerekende bevallingsdatum 25-02 Hope start stimulatie IVF 03-05 miriam uitgerekende bevallingsdatum 21-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum 27-05 vlgs gyn, 29-05 volgens VK: Flyke uitgerekende bevallingsdatum 16-07 Minka uitgerekende bevallingsdatum Ik heb even de lijst met belangrijke dagen erbij gezet. Maar minka, jou belangrijke dag morgen staat er niet bij? Amber veel succes als lise morgen naar het KDV gaat. Zal niet meevallen voor je. Liefs Hope
nee hoor meiden, alles nog rustig hier, alles zit nog op haar plek hi hi hi! allereerst wil ik jullie een heel fijn 2008 toewensen, veel gezondheid en geluk en natuurlijk veel zwangerschappen en gezonde babys. neeke gefeliciteerd meis, je huis nu al verkocht, fantastisch zeg! Neia ik denk dat het heel goed voor jou is als jij een nieuwe baan zou kunnen krijgen, de verhoudingen zijn toch wat verstoord he op je huidige baan? Heb je het tweede gesprek al gehad, hoe is het verlopen? Hier dus verder alles rustig we hebben alle drukte achter de rug van de feestdagen, nu kan alles rustig toegwerkt worden naar de geboorte..... ben erg benieuwd hoe dit gaat zijn! Ik wil het maar over me heen laten komen, ik heb al zoveel gelezen en opgezocht maar geen bevalling is het zelfde dus ik zie het wel! liefs jett4e
Hallo lieve dames, Even een kort berichtje: Minka, veel succes voor morgen! Laat je het ons gauw weten? Het is vast allemaal in orde! Neia, veel succes met je sollicitatiegesprek morgen. Ik denk dat het belangrijker is dat je de juiste persoon bent, dan dat je veel over een bepaalde branche weet - het is namelijk makkelijker om je in een branche in te werken, dan om echt als persoon bepaalde vaardigheden te leren. Veel succes! Amber, jij sterkte voor morgen. Ik vond het vreselijk om Thijs de eerste keer naar het KDV te brengen. Op weg naar huis en thuis heb ik de tranen laten stromen! Ik had me voorgenomen dat ik na anderhalf uur "mocht" bellen. Toen vertelden ze me dat hij heel goed gedronken had en erg vrolijk was - en vanaf dat moment heb ik er nooit meer moeite mee gehad. Ze zal het vast leuk vinden, al die andere kindjes om haar heen. Ga lekker wat leuks voor jezelf doen - maar met die verhuizing volgende week zal dat er wel niet inzitten? Andere dames, hoop dat het allemaal goed met jullie is. Veel liefs voor allemaal! Neeke
miriam,hoop dat je snel van die ontsteking afgeraakt,bedankt voor kaartje Danique,heel mooi tekstje maar vooral dochtertje in je hart! minka, ik wil je heel veel succes toewensen, ik voel aan mijn kleine teen dat het goed zit en het geld zal rollen voor positiebroek neia, succes met soll.gesprek, je zal dat goed doen! amber, het beste morgen,1e maal kdv, moet echt vervelend moment zijn, zoals neeke beschreef neeke,tof dat jullie huis zovlug verkocht was,nu op naar jullie nieuw(e) (t)huis! jette, hou ons op de hoogte he, ik was ook al aan het denken, zou het.... hope, blij dat je je hier 'thuis' voelt als ik het zo mag omschrijven, en tuurlijk is dat niet verkeerd, je bent 90% positief maar het is toch logisch dat je altijd wat angst, vragen, onzeker bent over het onbekende, of wat komt, maar je doet het goed! ik ben nu nog thuis tem 6 januari, de feesten goed doorgekomen, veel te veel gegeten en mijn eerste cadeautje gehad voor baby van mijn ouders, een setje voor baby van 3 maanden oud. zo, ik duik mijn bed in liefs flyke
Hallo lieve meiden, Amber, ben je hier nog niet geweest vandaag? Heb je geen zin in afleiding en bemoedigende woordjes vandaag. Ik kan me voorstellen dat deze dag heel moeilijk is. Hopelijk doet Lize het goed. Meestal is dat wel zo, het kindje doet het beter als de mama. Sterkte meid! Flyke, geniet nog van je laatste vakantiedagen. Heerlijk die rust. Kun je nu ook een beetje bijslapen? Heb je al gekeken naar een babykamer? Neeke, ik had vanmorgen heel veel aan je bemoedigende woorden. Want zo had ik er nog niet over na gedacht. En gelukkig bleek het in het gesprek ook te kloppen! Jette, alles nog rustig dus bij jou? Oeeeeeeeee spannend zeg. Maar iedere bevalling is inderdaad echt anders. En ik hoop zooooooooo dat jij het niet te moeilijk krijgt. Ik duim voor je. Maar voor hetzelfde geldt blijft die meid van jullie nog wel 3 weekjes ofzo zitten. Ik ben inderdaad heel erg blij met deze sollicitatiegesprekken. Want op het werk is het nu gewoon balen. Ik doe mijn ding en ga naar huis. En gelukkig zijn mijn collega's erg aardig (behalve die andere manager), dat scheelt ook. Maar ik zie mezelf nu echt wel ergens anders zitten hoor. Hope, ik x charme, kundigheid en kennis? Dat doet me goed dat je dat zegt. Pff stom zeg dat die andere griet schreef dat jij haar meetrekt in jouw angsten. Echt belachelijk! Je kunt toch wel verhalen en gevoelens met elkaar delen? Wij zijn er voor je hoor, en we kunnen je echt niet missen! Enne, ik ben helemaal weg van jouw banner! Zo kunnen we tenminste samen met jou mee aftellen. Miriam, ik weet niet wat ik moet zeggen, ik ben benieuwd hoe je de dagen doorkomt. En ik wou dat ik iets voor je kon doen. Gisteravond heb ik hier, naast mijn 2 engeltjes op de kast, nog een kaarsje speciaal voor Danique aangestoken. Mijn sollicitatiegesprek ging erg goed vanmorgen, al zeg ik het zelf. Helaas was degene met wie ik zou gaan werken vandaag ziek, dus die was er niet bij. Maar ik had een gesprek met de 2 bazen, en dat ging me best goed af. Ik voelde me ook op mijn gemak, en de zenuwen zakten weg. Ze spraken zelfs uit dat ze er allebei vertrouwen in hebben! Als die collega beter is dan bellen ze me, zodat ik even met haar kan kletsen, en zodat we kunnen gaan zitten om tot een overeenstemming te komen (zo zeiden hun dat ). Klinkt allemaal positief toch? Balen dat ik nog even moet wachten, maarja we zien wel. X Neia
Hallo allemaal, Amber, hoe is het gegaan vandaag, met Lise en met jezelf natuurlijk? Neia, super! Klink echt goed je gesprek. Het klinkt ook echt alsof je goed in het "team" past, nu nog even wachten tot je evt. nieuwe collega beter is, maar als je daar lekker mee kunt kletsen is het volgens mij meteen allemaal goed. We horen wel van je wanneer je weer mag komen voor 'n gesprek. Meiden, ga even niet op iedereen in, kom net pas terug van de stad heb heerlijk lopen shoppen! Dit betekend inderdaad: echo was goed, babe'je was goed gegroeid (volgens meting nu 12 wk 5 dagen) en de np meting zag er ook erg goed uit. na correctie van mijn bloedwaarden kom ik op 1 : 2334 uit! We zijn ontzettend blij en ik durf nu pas te zeggen: Ik ben zwanger! Uiteindelijk heb ik 1 spijkerbroek gekocht, wel even raar, maar hij zit heerlijk. Was ook niet mijn bedoeling om al veel te kopen, maar een spijkerbroek stond het hoogst op mijn lijstje. Ga nu eerst wat mensen bellen, heb via sms al een paar mensen ingelicht maar had niet verwacht dat ik zo lang weg zou blijven. Spreek jullie snel allemaal weer en dan wat langer Kus Minka
Hallo lieve dames, Miriam, hoe is het met jou? Ik denk veel aan je, ik hoop dat jij en je man veel steun aan elkaar hebben. Sterkte meis! Neia, klinkt alsof het goed ging! Lief dat je zegt dat je wat aan mijn woorden had . Ik hoop dat die collega snel beter is, zodat jullie snel tot overeenstemming kunnen komen . Minka, GEFELICITEERD! Wat heerlijk dat het allemaal goed uitziet. Nu lekker aan iedereen vertellen en volop ervan genieten hoor, want voordat je het weet is je zwangerschap voorbij (echt waar!). Marla, hoe is het met jou? Nog steeds druk zeker? Gelukkig ga je gauw met verlof en dan kunnen we elke dag een mega-Marla-post verwachten . Jette, morgen een mijlpaaltje voor jou, al ga je dan niet thuis bevallen: de 37 weken grens! Vanaf morgen is je beebje niet meer "te vroeg" als ze zich meldt. Oeoeoeoeoeo....... Alle andere dames, ik denk ook aan jullie! Moet nu alleen gaan koken sorry andere keer meer. Veel liefs voor allemaal, Neeke
Minka: van harte! Weer een mijlpaal bereikt! Neia: klinkt allemaal erg goed! Hoop dat je snel het verlossende woord krijgt! Jette: spannend hoor! KAn elk moment komen, maar kan ook nog een paar weken duren.... Neeke: hoe is het verer met Guus? Amber: hoop dat het bij het kdv allemaal goed is verlopen....moeilijk hoor! Miriam: hoop dat je de dagen een beetje doorkomt....ik denk aan je..... Hope: je kan hir altijd posten over je angsten en gevoelens! wat een raar kind zeg... Hier alles rustig nu. We hebben leuke feestdagen gehad, wel heel anders dan andere jaren nu met een kind! JP heeft momenteel erg veel last van krampjes en houdt ons soms dus de hele nacht wakker......Ik ben in 9 maanden geen dag ziek geweest nu heb ik buikgriep (diaree en overgeven en hoofdpijn en koorts) en ben ik doodmoe door die kleine druktemaker......gelukkig is het allemaal maar tijdelijk......Mijn mannetje is zo mooi en lief dat ik hem de slapeloze nachten vergeef Iemand nog een tip (wondermiddel) tegen krampjes, heb al venkel thee geprobeerd zonder succes....