tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Minka, gefeliciteerd! :)

meiden, dank voor jullie meeleven! Ik ben doodmoe... wat heb ik afgejankt zeg... ik zal eerlijk zijn, ik vond het HELEMAAL NIKS om Lize achter te laten. Het was druk, er waren veel kinderen aan het huilen en ik voelde me onthand...:(
    we hebben een heel goed kdv uitgekozen, met veel ruimte en goede begeleiding en een goede sfeer, maar vandaag kon ik heel moeilijk de positieve dingen zien. Amberman en ik hebben haar gebracht om 10.30 (nog een gesprek gehad, etc) en haar gehaald om 16.00 uur. Ik heb maar één keer gebeld in de tussentijd en toen hoorde ik dat ze goed had gegeten en aan het slapen was... Toen kon ik (inderdaad Neeke) weer wat opgelucht ademhalen. Wij gingen ondertussen klussen in het nieuwe huis (Haar kamertje wordt mooooi!) en toen weer halen. We keken door het raam en zagen haar, heeel lief, in zo'n schommelstoelwiegdingetje.. en ze gaf een van de begeleidsters een heeele lieve mooie glimlach. Ik smolt (en kon weeeer janken).
    Nu ligt ze te slapen, ze is volgens mij uitgeput van de indrukken. Ze heeft het goed gedaan, weinig gehuild, goed gegeten en vooral heel erg veel om zich heen gekeken.
    Het duurt nog eventjes voordat ik hieraan gewend ben...

ik moet nog bijlezen! Dus sorry dat ik niet op jullie individueel reageer. Het is ook zooo druk, pfff...

tot snel!
    Amber

ps: ik begin eindelijk wat te genieten van het mooie huis. Ik zou jullie het liefst een kijkje laten nemen! wie weet, binnenkort wat foto's...

2. Lara11

Lara11 Niet meer actief

oh Me2, lees nu pas van de krampjes. Naar he....
    Wij hebben cinnababy en venkelwater gebruikt. het venkelwater leek te helpen. ik dronk zelf venkelthee omdat ik toen nog borstvoeding gaf.
    Lize heeft zich een tijdje door elke voeding heen gehuild en het was erg zielig, maar het gaat ECHT over! Ze moeten er allemaal doorheen, maar die darmpjes worden steeds sterker.

buikje wrijven/warm houden; op je onderarm op zijn buikje leggen, druk op buik uitoefenen door met z'n buikje tegen je schouder, rechtop, te houden. Vooral veel troosten en bij hem zijn als hij huilt, die krampjes kun je niet echt voorkomen.

succes!
    Amber

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey neia dat klinkt erg goed dat gesprek, ben erg benieuwd of het ook zo goed klikt met die collega, is het in dezelfde branche waar je nu actief bent, dit heb ik even gemist!

Marla, hoe gaat het met jou, zou graag weer wat van je willen horen!

Minka super meis, wat ben ik blij voor je een goede echo, fantastisch meis!

Heb vandaag de laatste dingen bij elkaar geshopt, al ben ik nog niet uitgekocht geloof ik, ook heb ik voor mezelf voor na de bevalling een leuke broek met trui gekocht, en een leuk setje ondergoed, ben zo zat van de zwangerschapsbroek en traininspak!

Heb vandaag al heel veel babykleertjes gewassen en gestreken morgen weer verder, ook het beddegoed heb ik gewassen, gestreken en op het bedje gemaakt, zo lief zo klein ledikantje!

Verder alles rustig ja wel weer vaak wat last van een soort van gammelheid op de maag maar verder gaat het goed, langdurig staan en lopen is ook niet echt handig maar okay dat hoort er natuurlijk allemaal bij!

Ben opgelucht dat ik morgen 37 weken ben pfff die mijlpaal is gehaald, ik kan nu weer rustig ademhalen!

Liefs
    jette

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Allereerst iedereen de beste wensen voor het jaar 2008 en op nog vele jaren gezellig met elkaar teuten hier.

Jullie hebben allemaal geen idee wat het voor me betekent heeft en nog doet dat jullie zoveel met ons bezig zijn. Maar vergeet je eigen niet en geniet van het feit dat je zwanger bent gooi alle dingen er nog gewoon uit de onzekerheden maar dat wat ons is overkomen blijkt 1 op de 10.000 en helaas vielen wij er onder dus bij jullie moet het dan goed. gaan.

jude jou kaart komt nog maar heb even wat kaarten bij besteld dus nog even geduld graag.

Verder hoe ik de dagen door ben gekomen geen idee heb nog steeds niet het volle besef dat het ons isoverkomen.
    Denk heel vaak dat het niet echt is, slaap slecht wordt echt gemiddeld 2 keer wakker s'nachts heb ook alles kapot van onderen door de antibiotica en het maanverband.

dus lichaamelijk ben ik er ook nog niet, Zijn gister nog weer bij de ha geweest en de urine is schoon dus geen infectie meer, we moesten nu maar eens rutig aan gaan doen en echt alles even op zijn beloop laten mijn lichaam even de tijd te geven om te herstellen ik ben nu 3 keer zwanger geweest in 2 jaar ongeveer dus hij vond het beter om even afstand te nemen. Ik zelf wil gewoon weer zwanger zijn ook al weet ik dat dat nietkan en dat het echt tijd nodig heeft. We hebben besloten om de baby kamer te houden en niet weer te verkopen en de box die ik via via kon kopen wil ik ook hebben dus de spullen zijn er allemaal voor een baby nu nog weer opnieuw zwanger al zou dat een hele lange tijd gaan duren denk ik.
    We gaan eerst dit jaar van elkaar genieten en zien dan volgend jaar wel weer verder, als een ander zou zeggen je bent nog jong dus wat maakt het uit wordt ik boos, maar nu zeg ik zelf ik ben gelukkig nog jong heb geen klok die heel hard tikt dus kan een jaar wachten alleen ik ben nu al bang dat het nog heel lang gaat duren voor ik weer zwanger zal zijn. Het verwerken kan ik nog niet heb nog te veel vragen die eerst beantwoord moeten worden door de gyn 23 januari en ik denk dat daarna het verwerken komt.
    ik ga nu in het geheel even iets meer afstand nemen al ben ik heel benieuwd wanneer we de volgende forum baby mogen gaan verwelkomen.
    geluk en verdiet staan heel dicht bijelkaar dus vandaar iets meer afstand maar echt jullie zijn lief
    miriam

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Lieve Miriam

groot gelijk, houd de babykamer en koop de box...
    Ik wil je danken voor jullie prachtige kaartje. Ik vond het gisteren pas omdat het in ons nieuwe huis lag. Maar wat een mooi kaartje...
    Je vragen zijn nog niet beantwoord. Ik hoop dat het je gaat lukken om antwoorden te krijgen en het een plek te gaan geven, maar daarvoor is het nog veel te vroeg. Je hoofd en je lichaam voelen het nog elke dag. Maar ik weet zeker dat het je gaat lukken, je bent zo'n moedige vrouw.
    Ik babbel alweer voluit over het kdv en het huis, maar het betekent niet dat ik je 'vergeet'. Soms voelt het wat raar, de verschillende dingen die we bespreken. Jij zegt dat je het niet erg vindt, maar als je dat wel vindt zou ik dat zo goed begrijpen.

lieve Miriam, dikke knuffel, stapje voor stapje, je komt er wel

liefs
    Amber

6. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Lieve Miriam,

Wat heb ik een respect voor de manier waarop jij met de situatie omgaat meid, echt, heb er geen woorden voor. Ik (en met mij alle andere meiden denk ik) zijn blij om je weer te horen. Natuurlijk is het logisch dat je even afstand houdt van het forum, dat nemen we je ook niet kwalijk. Neem gewoon de tijd om samen met je man het verdriet en het verlies van Danique te verwerken. Ik ben heel benieuwd wat je de 23e bij de gyn te horen krijgt, maar gelukkig is de infectie over! Meissie, heel veel sterkte en we denken aan je!

Minka, wat fantastisch dat je een goede echo hebt gehad! Dat zal je wel een heel goed gevoel geven,daar ben ik van overtuigd!

Jette, morgen de 37 weken bereikt! Super! Nog eventjes en je bent mama!

Amber, moeilijk he, zo'n eerste keer naar het KDV. Kan me heel goed voorstellen dat je je daar heel ongemakkelijk bij voelt, maar gelukkig heeft Lize het goed gedaan!

Marla, lieverd, altijd druk in de weer, laat weer eens wat van je horen!

Neia, goed zo! Zo'n soll gesprek geeft je ook een goed gevoel! Hoop dat je snel een goed bericht krijgt dat je bent aangenomen!

Heb niet alles bijgelezen, maar andere lieve dames, ik denk ook aan jullie!

Met mij gaat alles goed, zit wel steeds mijn afscheiding in de gaten te houden, maar het is de laatste paar dagen aardig "droog" dus nog geen eisprong voor mij geloof ik. Moet het nog maar afwachten. Het stomme is dat ik denk er positiever in te staan allemaal, maar gister liep ik met mijn hond door het bos en ineens rolden de tranen weer over mijn wangen, ik kan nog steeds maar moeilijk accepteren dat het zo gelopen is allemaal. En dan baal ik weer van mezelf, want er zijn andere die ook veel verdriet hebben, dan voel ik me ineens heel egoistisch...maar ja...

Morgen nog 1 dagje vrij en dan het weekend weer aan het werk...moet zeggen dat ik het wel lekker vond om 2 weekjes vrij te zijn en nog helemaal geen zin heb om aan het werk te gaan hihi, maar als we eenmaal weer in het ritme zitten zal het vast beter gaan!

Nou ik ga er vandoor, heb bij een vriendin afgesproken, doeiii

7. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hallo meiden,

Jette, je houdt het nog spannend! Vandaag ben je 37 weken, en mag de kleine zich aankondigen............, maar het is nu wel erg koud, dus of jullie beebje dat ook doet? ;)

Flyke, bedankt voor je lieve woorden. Het is altijd zo leuk om te horen / lezen dat iemand zegt: je doet het goed. Dat geeft me weer moed om door te gaan, zoals ik nu doe.

Neia, zie je nou wel, je charmes hebben het gewonnen van de kennis over die branche, het klinkt idd erg goed. Ik blijf voor je duimen dat je snel bericht krijgt, dat JIJ het bent geworden. :thumup:
    PS: ik ben ook weg van mijn banner, zeker als er iedere dag 1 dagje vanaf gaat ;)

Minka, \:D/ geweldig weer een goede echo.
    De positiebroek zal je prachtig staan.
    Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn, dat je nu iedereen kunt vertellen over je zwangerschap. Zo kan iedereen elk moment met je mee beleven.
    Geniet ervan.

ME2, Ben je inmiddels weer helemaal opgeknapt van de griep.
    Wat vervelend he?
    Over die krampjes he, mjn vriendin haalde voor haar zoontjes iets van druppels bij de duitse apotheek.
    Als je deze druppels gebruikt zie je ook dat de luchtbellen weg gaan in de fles.
    Maar ik bedenk me net, dat jij borstvoeding geeft he? dan gaat dat natuurlijk niet.
    Ik weet niet of het helpt als jij ze slikt, zodat jou borstvoeding minder bubbels bevat ;) :) , nee hoor grapje.
    Veel sterkte ermee, vevelend voor JP.

Amber =D> =D> =D> , je hebt het prima gedaan gister, knap hoor.
    En zeker laat je tranen, het zou niet goed zijn als je daar niks bij zou voelen.
    Het is toch je kostbaarste geschenk dat je in het KDV achterlaat.
    Veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huis. en die foto`s willen we zeker zien.
    Ps: doe je je zus de groeten van mij?

Miriam, fijn om van je te horen / lezen.
    Ook bij ons zit je nog dagelijks in gedachten.
    Knap hoor, hoe je het nu doet. Niemand die je kan zeggen hoe je het moet doen.
    Er is geen gebruiksaanwijzing of advies, over wat je "moet" doen na het verliezen van een kindje. Maar zoals jij het doet, is het goed, luister naar jezelf, volg je gevoel, en neem vooral de tijd.
    En als je behoefte hebt om van je af te schrijven zijn je maatjes hier om je op te vangen. Dikke knuffel van Hope

Mariaatje, het blijft frustrerend he? Je blijft maar tekenen van je lichaam in de gaten houden, in de hoop ongi te worden.
    Het klinkt misschien raar, maar ik hoop dat je lichaam je verrast en opeens ongi wordt. Je hebt dan wel je ei gemist, maar wel weer een hele eerlijke kans in de volgende ronde.

Franka, hoe gaat het met jou? kun je het een beetje loslaten al de kwaaltjes, heb je wat aan onze adviezen gehad?

Jude, hoe gaat het met jou?
    En Marla, hopelijk horen we ook gauw weer wat van jou.

Neeke, jij hebt het ook al zo druk. Gaat wel alles goed met je jongens?

Meiden had ik jullie al verteld van mijn gesprek op het werk over het ziekteverzuim tijdens de IVF?
    Ik heb van de week pas mijn baas en teamleidster verteld van de start van de IVF. Aangezien zij nooit ernaar vragen, heb ik het maar zelf verteld.
    Mijn teamleidster reageerde wel positief, maar begon meteen over het verzuim :( Ik moest maar in januari plus uren opbouwen zodat ik die dan in februari/maart kon oppakken als ik met de IVF begon.
    Ik dacht het toch niet.
    De baas had het over extra vakantieuren KOPEN :confused: , om deze dan in te leveren.
    Ik geloof ze zijn helemaal gek geworden. [-(
    Tijdens dat gesprek vertelde ik dat ik mijn info bij Freya had gehaald en dat er in die brief toch duidelijk stond dat de werkgever dit als ziekteverzuim moet zien en geen verlofuren.
    Toen ik haar die brief wilde laten zien, piepte ze wel anders \:D/
    hahahah 1-0 voor Hope =D>
    Toen was het opeens; Tja ziek is ziek en je moet maar eens met de arbo arts gaan praten.
    Nou, dat zal ik zeker doen.
    Daar heb ik 14-01 een afspraak.
    Misschien denken veel mensen van: ja maar je kiest er zelf voor om dit traject in te gaan, dus zijn het je eigen uren.
    Nou, zo zie ik het niet. Als ik mocht kiezen ( wat helaas niet gaat) zou ik ook liever thuis, knus in bed ons kindje maken ;) , maar helaas is dat niet verantwoord.

Nu nog hopen dat de arbo arts achter me staat.
    Ach, ik laat me niet van mijn stuk brengen, er zijn veel wegen naar Rome! of hoe zeg je dat? :)

Liefs van Hope

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hope, nou ja zeg, echt geen verlofuren hoor! :x
    Hoe doen al die andere stellen dat dan die IVF MOETEN doen?
    Ik kan me niet voorstellen dat de arbo-arts dat niet zal begrijpen. Misschien is je werkgever hier zelfs wel voor verzekerd?
    In ieder geval niet druk over maken meid, jij hebt het ook niet voor het kiezen.
    Maar het klinkt allemaal weer erg ongevoelig.

Mariaatje, hopelijk komen die klodders afscheiding ;) er heel snel aan. ik kan me voorstellen dat jij daar nu op aan het wachten bent. Het moet toch nu onderhand wel gaan komen.

Miriam, ik kan me goed voorstellen dat je eerst antwoorden nodig hebt. Dat is gewoon logisch. Waar gaat dat gesprek de 23e dan over? Over Danique of ook over de bevalling?
    Ik hoop dat je daarin de antwoorden krijgt die je zoekt en nodig hebt.
    En wij denken toch wel aan je, ook al neem je even afstand. Dikke kus!

Jette, mijn nieuwe baan (haha ik ben lekker positief ;) ) is in een hele andere branche, namelijk op een accountantskantoor en nu werk ik in de reisbranche.
    Yoehoe vandaag ben je 37 wkn, kleine meid je mag komen hoor! :D
    Weet je al hoelang je gemiddeld bij jullie in het zh moet blijven?

Amber, pff heftig zo'n zware dag als gister! Maar gelukkig heeft Lize het heel goed gedaan. Alleen mama niet zo. ;) :D
    Had je man het er ook moeilijk mee?
    Wel fijn dat jullie in het nieuwe huis was afleiding kunnen vinden. Ik ben heeeeeeeeeel erg benieuwd naar de foto's!
    Gaat Lize volgende week donderdag weer naar het kdv?

Me2, bah een griepje te pakken! Kijk maar uit dat je de kleine niet aansteekt. Kan me voorstellen dat het allemaal dan nog zwaarder voelt.
    Echt zielig voor JP dat hij krampjes heeft. Ik hoop dat het snel overgaat!

Minka, yoehoe yoehoe yoehoe \:D/ . GEFELICITEERD met je echo!
    En nu proberen te gaan genieten. Heb je het nu ook al aan meerdere mensen verteld?

Met mij alles oke, alleen heeeeeeeeeel moe.
    Gistermiddag heb ik de hele middag geslapen. En nu zou ik wel weer naar bed kunnen. Maar dat doe ik niet, want als ik dan wakker word dan ben ik weer misselijk, en daar heb ik nu even geen zin in.
    Dus ik moet kiezen.........haha

X Neia

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    mariaatje je bent nooit egoistisch iedereen heeft leed en de een heeft totaal iets anders als de ander op dit moment is dit jou leed en is het het ergste wat je kan overkomen dus ga niet zoeken naar dingen die erger zijn dat is iets wat ik geleerd heb wat wij nu meemaken is ook niet het ergste maar ik vind nu van wel dus denk aan je zelf meid.

sorry moest hier even op reageren

neia het gesprek gaat over de zwangerschap de infectie de bavalling eigenlijk alles tezamen ik stel vragen op die stuur ik naar de gyn toe en dan weet hij wat ik nog allemaal wil weten en gaan we beter het gesprek in.

heb toch de neiging om te kijken wat hier gezegd allemaal wordt en dus de afstand lukt nog niet echt.
    hihi

vandaag een dag van boodschappen weer halen gehad en dan merk je dat alles doorgaat ook dat je mensen tegen komt die het nog niet wisten en die je dus moet uitleggen wat er aan de hand is moeilijk hoor. liefst wil je je dan opsluiten in huis dan hoef je het niet meer uit te leggen maar ik weet zelf ook dat dat niet gaat.

denk op het moment vaak aan hoe zal ze zijn geweest als het allemaal goed was gegaan was ze dan ook zo mooi als nu en zou ze dan ook op mij lijken allemaal van die dingen die je nooit te weten zou komen.

we hebben net met elkaar overlegd en we gaan op wintersport net als andere jaren eerst zouden we dit jaar niet gaan, maar mijn ouders willen ons graag mee hebben en er even uit lijkt ons toch ook wel lekker dus de voorjaarsvakantie brengt wintersport voor ons in het vooruitzicht.

fijne avond allemaal liefs mij

10. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    minka: ik had gisteren al es gepiept en zoals verwacht alles goed, ben blij voor je, nu het goede nieuws verkondigen en beginnen genieten he, en goeie start met de spijkerbroek genomen!

miriam, hoop dat je een antwoord krijgt op je vragen tijdens gesprek gyn, kan me inbeelden dat je verschillende vragen hebt, ik begrijp volledig dat je wat afstand wil nemen, die confrontatie telkens moet echt pijnlijk zijn, maar we zullen je missen, zoals iemand al zei, we zijn er voor je wanneer je het wil

hope, vakantieuren kopen om dan tijd te hebben voor ivf? hoe bestaat het? maar goed gescoord met je antwoord!

neia, ook erg vermoeid dus? verzorg je goed he!

we zijn boven de gang en slaapkamers en deuren enz aan het schilderen nu we thuis zijn. Vanavond bij schoonouders slapen, de verf stoort te veel, niet echt gezond om in te slapen zegt hubbie. dan als laatste kinderkamertje, bedje heb ik al (een mooi wit ledikantje waar hubbie nog in lag) en dan zal ik nog een bijhorende kast kopen. Voor de rest heb ik veel buikpijn wat me soms wat zorgen baart, ik heb al allerlei brubbeling in mijn buik gevoeld, darmen enz maar volgens mij nog niet echt de baby, terwijl precies iedereen al heel vroeg de baby voelde en ik bijna 20weken nog niet, dus maak ik me daar nu zorgen over of alles wel goed zit...... soit dag per dag gaan we vooruit en we zien wel

liefs
    flyke

11. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Miriam: wat ben je toch ontzettend dapper! Goed dat je al je vragen op papier zet, zodat je straks ook op al die vragen hopelijk een antwoord kunt krijgen. Ik denk nog héél veel aan je.

Minka: supergefeliciteerd met je echo. Nu lekker trots gaan rondlopen in die mooie spijkerbroek van je!

Neia: ik ga er vanuit dat je die baan wel binnen hebt weten te slepen (en zo niet, dan snappen ze het daar echt niet)

Hope: ik val bijna van mijn stoel van verbazing, dat ze willen dat je daar vakantie-uren enzo gaat opnemen. Ze zijn echt niet goed bij hun hoofd. Goed te horen dat je je poot stijf houdt. Pak ze Hope!

Jette: zo te horen al helemaal klaar voor jullie kleine meisje. De 14e zou een mooie dag zijn. Ik geniet er alweer bijna 29 jaar van.

Mariaatje: leidt de speurtocht al ergens naartoe? Ik wacht op je mee (alleen ik op mijn ongi nu)

Neeke: gefeliciteerd met de verkoop van je huis en wat ontzettend snel.

Amber: je hebt je heel goed door de eerste kdv-dag geslagen. Ik denk wel dat ik kan zeggen, dat we allemaal trots op je zijn!

Wij hebben even twee nachtjes in het huis van mijn schoonzus en zwager gebivakeerd. Even lekker rustig aangedaan, voordat we maandag weer moeten gaan werken. Wat gaat zo'n vakantie toch altijd snel voorbij...
    Ik denk steeds dat de :evil: zich aankondigen, maar blijkt nog steeds loos alarm te zijn. Ik dacht donderdagavond echt dat het vanochtend zover zou zijn (ongikrampjes), maar ik heb alleen veel afscheiding (sorry voor dit detail :oops: ) Ook nog nooit gehad en jullie weten inmiddels hoe ik daarover weer onzeker kan worden. We wachten dus nog steeds af :(

Fijn weekend allemaal,
    Liefs Franka

(sorry als ik iemand vergeten ben, is zeker niet met opzet)

12. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Zie je wel... Flyke vergeten.
    Sorry, sorry, sorry.

Wat ontzettend lief van Flyke-man dat hij zo bezorgd is om jou en je kleintje in die verflucht.
    Zo te horen zijn jullie volop bezig met de voorbereidingen en we willen natuurlijk een foto van het eindresultaat ;)

Liefs Franka

13. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    franka, blijft spannend dus, vooral het feit dat je vaak dacht ongi te worden maar het nog niet bent...., ik herken dit van toen, maar ik wil je anderzijds niet teveel hoop geven voor extra ontgoocheling, ik blijf duimen voor je!

liefs
    flyke

14. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi miriam,

ik vindt je hardstikke dapper meis, en tuurlijk als jij afstand wilt nemen van het forum moet je dat zeker doen, maar als je hier wilt blijven komen, moet je dat ook zeker doen, gewoon doen wat je gevoel je ingeeft!
    Ik hoop dat je antwoord krijgt op al je vragen en dat dan het rouwproces en verwerkingsproces kan gaan beginnen, en tuurlijk je bent nog jong genoeg (kijk mij eens met mijn 35 jaar!) maar het was jullie nu zo gegund!
    Jullie hebben veel te verduren gehad de afgelopen twee jaar, dus je hebt gelijk om op wintersport te gaan en echt eens voor jezelf te gaan, maar ja het neemt natuurlijk het verdriet niet weg, maar dat gaat ook niet weg als je thuis gaat zitten, heel goed vanjullie dat jullie initiatief nemen, heel veel sterkte meis!

Neia heel goed van je iets heel anders is misschien wel heel goed voor je een hela andere sector, ben erg benieuwd!

Ik ga in nederland bevallen dus als alles goed is mag ik na de bevalling naar huis!
    Heb de 37 weken er op zitten meiden, dus onze meid kan komen, ben wel een beetje nerveus hoor, wat er staat aan te komen, maar ja het moet er toch uit he!

Liefs
    jette

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lieve Miriam, wat ben je sterk......goed dat jullie in ieder geval meegaan op wintersport. er even uit. en ook erg goed dat je het gesprek met de gyn voorbereid door de vragen op te schrijven. Zo haal je er het enmeste uit! Hoop dat je antwoord krijgt op al je vragen dat helpt in de verwerking....

Amber: fijn dat Lize het goed heeft gehad....NU als mama nog de knop om! Ik heb inderdaad ook homeopatische korreltjes hier gekocht tegen de krampjes en ze lijken wel wat te helpen.....Het is inderdaad zo zielig om hem zoveel pijn te zien hebben en ik weet dat het ECHT over gaat, maar dat kan niet snel genoeg gaan he!

Hope: heel belangrijk om het verzuim met de Arbo arts te bespreken. Je gaat natuurijk geen vakantiedagen inleveren!
    Zou jij bij je vriendin kunnen navragen hoe dat Duitse middeltje tegen krampen heet? Een vriendin van mij had het gisteren over precies hetzelfde middeltje en je kon het ook bij borstvoeding gebruiken want het is een spray, maar zij kon de naam niet meer herinneren (haar kinderen zijn al rond de 12 jaar)....

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    me2 sterk ben ik niet hoor, maar ik moet wel iets doen en ook aan de toekomst denken. al is dit nog wel heel moeilijk maar even ertussen uit lijkt me fijn een goede afleiding.
    wens een ieder een fijn weekend

17. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Goedemorgen :rolleyes: ( gaap :) )

Miriam, je bent wel degelijk een sterke vrouw.
    Al zal je dat zelf nu niet zo voelen.
    Het is al heel krachtig als je kunt aangeven wat je wel en niet voelt.
    En het is toch logisch dat alles zijn tijd nodig heeft.
    Ik weet niet wie dat toen tegen mij zei, toen ik helemaal erdoorheen zat mbt starten IVF enz.
    Toen zei ook een van jullie dat ik sterk was, maar zo voelde ik het niet, want ik huilde toch steeds.
    Maar huilen is geen teken van zwakte, maar een teken van gevoel tonen.
    En iedereen doet dat op zijn eigen manier.
    Ik denk dat we het alemaal wel met elkaar eens zijn dat we je een hele krachtige vrouw vinden.
    Dikke knuffel.

Verder meiden, doet het me goed dat jullie het met me eens zijn dat ik gen verlofuren hoef in te leveren voor de IVF.
    Ik dacht al dat mijn gedachten erg krom waren, maar pfff gelukkig niet dus.

Nou ik ga werken ( gaap )
    Slapen jullie nog maar lekker uit, want het is tenslotte zondag ;)
    Alhoewel de moeders onder ons, denk ik niet zullen uitslapen, ik denk dat de kleintjes zich ook al vroeg aankondigen.
    Dat scheelt dan voel ik me niet zo zielig dat ik als enige zo vroeg moet opstaan ;) :)

Fijne zondag nog.
    Liefs Hope

18. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hihi, half 7 stond ik paraat voor Lize die lief lag te glimlachen in bed. mijn schatje is wel stipt hoor, altijd ergens tussen half 7 en half 8 (en ja, soms iets later, als verrassing)

ik was gisteren helemaal verrot, er moet hier toch doorgewerkt worden (inpakken!) maar ik had zo slecht geslapen. De bouwvakkers hebben vakantie maar de buren gingen boren... :confused: Lize schrok zich rot (was achter haar muur, vlak bij ledikant!), dus arme meid is erg wakker gehouden. 's Avonds ben ik om half 9 in bed gekropen... (wat de herrie betreft heb ik het niet getroffen...het houdt maar niet op..)
    gelukkig heb ik nu weer energie, Amberman is weer aan het klussen in het huis (het wordt steeds mooier!) en ik ben aan het inpakken.

fijne zondag iedereen!
    Amber

19. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Lieve Miriam, ik vind het heel lief wat je gezegd hebt. Ook ik ben iemand die jouw een ontzettende sterke en dappere vrouw vind. Goed van je dat je al je vragen opschrijft en opstuurt naar de gyn. Zo weet je zeker dat al je vragen beantwoord zullen worden, tenminste, dat hoop ik. Maar op 1 vraag zul je helaas geen antwoord krijgen en dat is "waarom"...
    Goed van jullie dat je toch op wintersport gaat, dan heb je even een beetje afleiding. Veel sterkte meissie.

Hope, ik vind het ook belachelijk dat je uren moet "kopen" als je met de ivf gaat starten, niet normaal. Vraag het maar goed na bij de arbo of ze dat wel kunnen maken, want volgens mij kan dat helemaal niet!

Jette, spannend, jullie kleine meid mag komen! Het lijkt mij ook wel eng hoor, zeker de eerste keer, je weet niet echt wat je moet verwachten. MAar zoals je al zei, een keuze hebben we niet, het moet er toch uit! :p

Nou meiden, voor mij komt de ontknoping er ook eindelijk aan hoor! Hope, ik denk dat je gelijk gaat krijgen! Gisteren had ik bij het plassen met afvegen wat rose, alleen bij het afvegen hoor, maar goed, rose is rose toch. Dit zet langzaam een beetje door, heb lage buikpijn en pijn in mijn onderrug, voel een zeurende hoofdpijn opkomen. Dus.....115 dagen na mijn curettage (heb ff geteld vanmorgen :confused: ) ga ik EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK ongesteld worden! Het moet gewoon vandaag of morgen goed door gaan zetten, kan niet anders (hoop ik maar... :( ) dus dan kunnen we weer met een frisse start ertegenaan gaan! Ik hou jullie op de hoogte!

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Oh Mariaatje! Ik duim voor je! (nortmaal duim ik nooit voor een ongi maar nu wel voor jou!)

Hope: kan je nog aan je vriendin rvagen hoe dat homeopatische middeltje heet?
    NB ik was natuurlijk ook vroeg vanmorgen.....5 uur.............hoop dat je goed hebt gewerkt vandaag...

Deel Deze Pagina