tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Me2, het duimen heeft geholpen hoor! IK BEN ONGESTELD! :D :) Nog nooit zo blij mee geweest! We kunnen er weer voor gaan! Jippieeeeeee

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JOEPIE! MARIAATJE! ZET HEM OP!

3. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Gefeliciteerd Mariaatje, eindelijk kunnen jullie naar een mooi 2008 uitkijken!
    (we roepen dit nu maar 1 keer voor je hoor, we hopen nu dat je ongi weer snel weg mag blijven)

Liefs Franka

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wanneer ga je testen Franka? Ik heb een goed gevoel ;)

5. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Mariaatje, dit lieve duiveltje is speciaal voor jou! Van harte meid! eindelijk! Laat dit een mooi begin van 2008 zijn en laat me het duiveltje niet meer hier neer te hoeven zetten

Franka, hoe voel je je? Ik wil zo graag mijn stokje als laatst zwangere doorgeven! Ik duim voor je.

Miriam, hoe je er zelf ook over denkt, ik vind je ook ontzettend sterk. Huil wanneer je huilen wil en neem de tijd voor alles. Probeer te genieten van de wintersport, het zal jullie goed doen. En neem ook lekker de tijd voor elkaar. Ik hoop dat al je vragen beantwoord zullen worden door de gyna.

Me2, hoe is het met JP's krampjes? Ik hoop dat het snel weg gaat, het is ook zo zielig om een kleintje zo te moeten zien. Is je familie weer naar Nederland of heb je nog bezoek?

Jette, oeh meid, ik vind het erg spannend klinken bij jou. Wie weet duurt het nog wel 3 weken, maar je bent er nu iniedergeval wel klaar voor. Mocht het zover zijn: heel veel succes, en geniet maar van alles om je heen.

Amber, nog even doorzetten meid en dan lekker gaan genieten in jullie nieuwe huisje. Denk je wel een beetje aan jezelf en neem je je rust op tijd? Morgen weer veel succes met het kdv.

Hope, vroege vogel, je werkt wel vaak in de ochtenddienst volgens mij. Ach, dan ben je s'middags weer lekker op tijd thuis. Uren inleveren voor je IVF :confused: zou niet zotter moeten worden, nee hoor, je heb het volste recht op die uren. De Arbo arts zal hier echt niet moeilijk over doen.

Flyke, succes morgen, na je verlof toch weer aan de slag gaan valt meestal wel even tegen. Heel veel succes.

Jude, hoe gaat het met je? 2008 gaat ook jullie jaar worden hoor, ik hoop alleen dat het niet te lang meer gaat duren. Ik blijf elke keer weer voor je duimen en ik denk aan je ;)

Neia, gaat die vermoeidheid nog over? Ik had bij mezelf gehoopt dat ik er ondertussen wel af zou zijn, maar niet dus, rond 14.00 u zak ik echt in,
    en moet ik echt even gaan liggen. Ben benieuwd hoe het deze week met werken gaat! Maar neem je rust hoor! ik geef er ook gewoon aan toe.
    Heb je al gehoord wanneer je volgende gesprek is? iehie echt spannend meid!

Marla, wanneer ga je met zwangerschapsverlof? Ik hoop dat je nog snel weer wat van je laat horen.

Neeke, al een nieuw huis gevonden? Wat gaat dat allemaal snel bij jullie. Maar wel een lekker idee, huisje al verkocht en nu rustig iets anders zoeken.

Hier alles rustig. Ben vrijdag toch gaan werken, ik wou mijn baas inlichten voordat ik het de collega's vertel. Helaas is hij (zoals wel vaker) niet gekomen afgelopen vrijdag. Dan morgen maar. Het veel me wel enorm tegen weer te gaan werken na 1 1/2 week vrij te hebben gehad. Ik was echt kapot toen ik thuis was. Gisteren een "niet helemaal fit" dagje gehad. Wat last van mijn darmen, iets grieperig en vooral: niet te genieten! Gelukkig gaat het nu weer wat beter. Heb mijn buurkinderen verteld dat ze een buurmeisje/jongetje kregen en ze waren erg enthousiast, had ik echt niet verwacht!
    Ook tegen andere buren heb ik het verteld, was even wat moeilijker, vandaag hebben ze hun 5e IUI gehad. Ze waren ook superblij voor ons en nu maar hopen dat ze zelf snel kunnen volgen, zou wel erg leuk zijn.

Iedereen heel veel liefs en een dikke kus van Minka

6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Franka, oeeeeeeeeeeeeeeeee spannend bij jou!
    Ik had gister al gelezen.........maar je banner is nog niet veranderd? ;)
    Weet je al wanneer je gaat testen? Mijn duimen draaien weer voor jou sinds gister!

Mariaatje GEFELICITEERD je bent ongie geworden!
    Dat ik dat nog ooit zou schrijven........... :(: :rolleyes:
    Haha maar ik ben zooooooo blij voor je. Nu nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Gelukkig kun je nu eindelijk verder.

Amber, hier even een boze Neia voor jou ;) . Als je moe bent ben je moe, en ga je niet gewoon door met werken he?!
    Anders word ik boos op je hoor. ;) Als jij niet goed genoeg voor jezelf zorgt dan doe ik dat wel. ;)

Me2, hoe is het nu met JP? Gaat het al iets beter met de krampjes? Je hoort echt van veel babytjes dat ze het hebben, maar ook dat het zo verschrikkelijk is. Je moederhart zal dan wel breken als je dat ziet.
    Hoe gaat het verder met de borstvoeding?

Flyke, wederom herken ik mezelf in jouw verhaal. ;) Maar goed dat we bijna even ver zijn. Ik heb de laatste dagen ontzettend pijn aan mijn baarmoeder. Echt zo'n ongie gevoel, maar dan nog pijnlijker. Het doet vandaag zelfs pijn bij het bukken. Heb jij dat ook gehad?
    Ik ben blij dat ik dinsdag de echo weer heb.

Neeke, hoe waren de bezichtigingen van de huizen?

Minka, ik doe mijn best meid, ik probeer me over te geven aan de vermoeidheid, maar ik heb helaas het nadeel dat ik dan na het slapen letterlijk moet overgeven. :confused:
    Ik ben ook benieuwd hoe jou het werken deze week afgaat. Want dan kun je 's middags niet gaan slapen, of wel? Veel succes.
    Hoe zit de broek?

Hope, heftig dat je vanmorgen weer vroeg moest werken. Heb je lekker gewerkt? Ik was al vanaf 3 uur vannacht wakker, is ook niks nieuws hoor! Maar ik kan dan wel van 8 tot 11 nog even slapen.
    Kun je morgen een beetje uitslapen?

Miriam, wat een goed idee van je ouders om toch op wintersport te gaan!
    Dat zal jullie vast goed doen, even eruit, en lekker samen met de familie.
    Pff heftig over dat boodschappen doen. Dat zal wel erg moeilijk voor jullie zijn. Helaas kun je er niet omheen. Maar ik ben trots op je dat je de confrontatie aan gaat. JIJ BENT ZEKER WEL EEN STERKE VROUW!

Jette, hoe is het dit weekend met jou?
    Wij gaan er gewoon vanuit dat alles goed gaat en dat jullie gelijk naar huis mogen.
    Ja, nerveus zul je wel zijn, maarja wat doen we eraan? ;)

Jude, hoe is het met jou? Heb je ook vakantie gehad, of moest je deze week al werken?

Wij hebben een erg leuke dag gehad vandaag! Maar ik ben helemaal kapot!
    Maar dat maakt niet uit, want we hebben heel veel leuke dingen gekocht!
    We hebben een prachtige babykamer, incl. matrasje, hemeltje etc. Dit hebben we allemaal van mijn schoonouders en schoonzus gehad.
    Een 3 in 1 quinny kinderwagen met alles erop en eraan. Dit hebben we van mijn ouders gehad.
    En we hebben zelf nog een box, nijntje boxkleed en een babyphone gekocht. En dat allemaal in 1 winkel.
    Al die beslissingen nemen is erg moeilijk zeg. Maar ik ben oh zo blij :D . Nu snel mijn bedje in, want anders gaat het niet goed komen.

X Neia

7. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Maria is ongesteld.
    Geweldig meid, lang moeten wachten, maar nu heb je eindelijk weer een goede kans.
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik had na mijn curettege en dus ook het lange wachten op mijn 1e ongi, steeds van die vreselijke cyclussen: dan lang, dan kort, maar erg vervelend dus.
    Ik moet zeggen dat sinds ik bij die stenen man ben geweest en ik de maansteen draag en iedere avond 1 op mijn hoofd en 1 op mijn buik leg, ik de mooiste cyclussen ooit heb gehad.
    Maar nogmaals, ik hoop dat het bij jou vanzelf allemaal goed herpakt, en dat je geen cyclus meer nodig hebt, maar meteen zwanger raakt.
    Maar het was maar gewoon een tip van MONA ;) :)

Franka, jij maakt het spannend, ben echt benieuwd wanneer je test.
    Mijn duimen draaien iig ook volop.

Minka, Ik heb idd regelmatig vroege dienst, en terwijl ik mijn bammetje eet, kom ik even kijken bij mijn dinnetjes ;)
    Eet toch wat gezelliger, hihi.
    Leuk hoor die reacties van de buren enz. Ik hoop dat je morgen ook vol trots het op je werk mag uitschreeuwen dat je zwanger bent.

Neia, ja hoor heb lekker gewerkt. Hoefde maar tot 11:00.
    We hadden namelijk vanmiddag een familie reunie / nieuwjaarsborrel.
    Was best gezellig.
    Morgen moet ik ook weer werken, dus niet uitslapen, maar dinsdag wel, heeeeeeeeeeeerlijk, verheug ik me nu al op.
    Jij hebt idd een leuk weekend achter de rug met al die nieuwe spullen.
    Je zal je ogen er wel niet vanaf kunnen houden, denk ik? ;)

ME2, ik had mijn vriendin niet meer gesproken, maar toch haar net even gebeld, om het voor je te vragen. Het middel heet: sab simplex.
    Je krijgt het bij de duitse apotheek en het is in druppel vorm, ik weet niet of het ook in spray is?
    Kun je dat dan via internet bestellen vanuit zwitserland, of zouden ze het daar ook kennen?
    Iig veel succes ermee en sterkte met jullie kleine mannetje.

Amber, doe rustig aan he meis.
    Het echte werk moet nog beginnen, de verhuizing zelf.
    Dus bewaar nog wat energie voor dan.

Zo, het was me het weekje wel.
    Toch wel druk zo met al die dagen.
    Oud en nieuw, verjaardagen, nieuwjaarsborrels.
    En dus steeds laat naar bed en vroeg op.
    Dus, ik ga er nu maar eens lekker in.
    Mijn bedje is al voorverwarmd ( elektrische deken :) )
    en weet je..................................?
    ik hoor `m zelfs roepen nu................kom hier............kom slapen........ga maar liggen.............. ;) :) :) :) :)

Dus trusten en tot gauw weer.
    Liefs Hope

8. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal! Hier vandaag een vroege vogel, mannetje had ochtenddienst en ik ben vrij. Ging er ook uit vanmorgen om ff een bakkie te doen samen en daarna zou ik weer terug naar bed gaan, maar ik heb geen slaap meer :confused: . Maar goed.

hihi leuke reacties allemaal, nooit gedacht he, om iemand toe te juichen omdat ze ongesteld is geworden terwijl ze zwanger wilt worden :( . Maar vanaf nu hoeven de felicitaties niet meer, we gaan er weer voor. Heerlijk, een nieuw jaar en nieuwe kansen. Ik hoop wel dat mijn cyclus niet te erg van slag is, wat Hope ook zegt. Ik zit eraan te denken om etos zwanger worden te gaan halen. Dat zijn vitaminen die ook je cyclus een beetje helpen regelmatig te worden. Ik las alleen dat het joekels van pillen zijn en daar heb ik dan weer een beetje moeite mee hihi. Heeft 1 van jullie ervaring met deze pillen?

Minka, leuk he, die enthousiaste reacties! Vandaag op je werk bekend maken dat je zwanger bent? Wat een leuk moment, heerlijk! Geniet er maar lekker van.

Neia, wat leuk dat je geslaagd bent voor je meubeltjes enzo! Waar zijn jullie geweest als ik vragen mag?

Marla, hoe is het meis, we hebben je alweer ff niet gehoord!

Neeke, wat fijn he, dat je huis verkocht is, geeft een goed, gerust gevoel denk ik! Hebben jullie al iets anders gevonden?

FLyke, weer aan het werk...succes! ;)

Hope, nog 1 dagje vroeg eruit en dan ben je weer ff vrij, kun je lekker uitslapen! Heerlijk he, die banner die telt naar de ivf! Schiet ook al lekker op!

Nou meiden, ik denk dat ik toch maar ff mijn bedje weer opzoek! Tot later!

9. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hoi,

Maria, je was me net voor ;)
    Ik moest even naar mijn banner komen kijken. :)
    Leuk hoor: nog 6 weken en 6 dagen tot de start
    en nog 3 weken en 3 dagen tot de afspraak.
    Ziet toch best grappig uit.

Fijne (werk) dag allemaal en tot gauw.

Liefs Hope

10. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hoi meiden,

Mijn banner is inderdaad nog niet gewijzigd. Tot op heden nog geen ongi te zien. Ik vind het toch wel spannend worden nu. Het zou een top-begin zijn van het nieuwe jaar, maar ik durf niet te hard te roepen.
    Vanmiddag ga ik proberen een test te kopen, maar ik weet nog niet zeker wanneer we hem zullen doen. Franka-man vond mijn verjaardag wel een leuke dag, maar dan moet ik nog wel erg lang wachten (nog een week) en als de test negatief is, dan heb ik meteen geen leuke verjaardag meer. Hij zei: "dan hoef ik tenminste geen kadootje te kopen, die hebben we dan al in huis" Mannen.....
    Om eerlijk te zijn durf ik het nog niet zo goed. Ik ben zo bang dat het weer een teleurstelling gaat worden, dus ik wacht zeker nog een dag.
    Blijven jullie nog voor me duimen, dan ga ik nu snel weer aan het werk.

Liefs Franka

11. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ooooooh franka, spannend meid. Maar ik snap je gevoel heel goed dat je nog niet durft te testen. 1 voordeel: als je idd zwanger bent en je test wat later, dan ben je alweer een stukje verder in die eerste spannende weken! ;)

12. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Franka, ik duim! superspannend zeg....

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Oh Franka, jij maakt het wel heeeeeeeeel spannend hoor! Nog niet getest? :confused: wel knap van je hoor, maar ik zou het zeker ook niet nog een week uithouden.
    Wanneer denk je dat je je ei hebt gehad?

Hope, jaaaaaaaa leuk om je banner iedere dag een beetje af zien te tellen. De tijd gaat snel hoor!
    Merk je al iets anders aan je lichaam, nu dat je de pil weer slikt?
    Wij hebben foto's gemaakt van de kamer e.d., en daar kan ik inderdaad mijn ogen niet vanaf houden. Maar ik moet nog wachten tot half maart voordat alles er is.

Mariaatje, ik heb geen ervaring met etos zwanger helaas. Maarja, je kunt het altijd proberen toch?
    Ik hoop ook dat je cyclus gelijk weer een beetje op de rit is. Maar verheug je er maar niet op, mijn cyclus was ook helemaal van slag. soms ook met tussentijdse bloedingen.
    Wij zijn naar van Asten babystore geweest in Tilburg. Echt een geweldige winkel, met super veel keus en hele goede service.

X Neia

14. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Mariaatje: ik ben de afgelopen twee maanden ook begonnen met die pillen van de etos. In een ander forum hoorde ik daar zulke goede verhalen over, dat ik dacht "baat het niet, dan schaat het niet" en foliumzuur slikte ik zowieso al. Het zijn inderdaad wel joekels en ik moet me er soms toe zetten om ze in te nemen (je moet er 2 per dag). Mijn cyclus werd vervroegd (zie de laatste 31) en dat vond ik al héél wat (minder lang wachten). Nu dus de tweede ronde met de pillen en hopelijk heeft het wat opgeleverd ;)

Neia: ik wil je even héél veel plezier wensen morgen! Geniet van je kleintje. Willen jullie weten wat het wordt of zal het een grote verrassing zijn? Klinkt superleuk al die spulletjes en ook bij jou willen we natuurlijk foto's zien als het klaar is.

Hier nog geen ongi-gevoel. Ik heb vanmiddag de testen gekocht, maar twijfel nog steeds over wanneer we de test zullen doen. Morgenochtend staan om half 8 de schilders al op de stoep (we gaan het plafond onder handen nemen) en dan weet ik niet of ik zin heb om het dan te doen. Ik moet nog een heleboel opzij zetten enzo. Franka-man was erg lief, ik mocht net niet sjouwen, want stel dat ik zwanger zou zijn.... Hij heeft het meeste werk alleen gedaan. Hij vindt het nog spannender dan ik, steeds als ik hem aan de telefoon heb of hij komt thuis, is de eerste vraag: "en, en..."
    Morgen volgt er weer een nieuwe dag en ik laat jullie weten of de :evil: arriveren.

Een fijne avond allemaal.
    Liefs van een zenuwachtige en ook wel een beetje een bangige Franka

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nou Franka, mijn gevoel wordt steeds beter!

JP heeft nog steeds erge lat van krampjes. Ligt nu ook weer keihard te gillen......probeer maar met wat homeopatische druppels ed....niets helpt eigenlijk echt....auto rijden en in het wagentje vindt hij geweldig en dan is hij stil en afgeleid.....maar vaak op pad dus.....

16. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ooooeeh franka, het klinkt goed allemaal!

Denk dat ik van de week die joekels van pillen maar ga halen, you never know, toch?! :D

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    minka: dank je wel voor je woorden hoop ook dat we antwoorden gaan krijgen ik ben nu continu bezig met zoeken op intenet en maak me er eigenlijk een beetje gek mee. maar voel me alles behave sterk hoor voel me alleen en die pijn die ik voel in mij die is zo intens dat ik niet weet hoe dat minder kan gaan worden. wel weet ik dat ik hier mijn ding neer kan zetten en dat dat toch ergens een kleine verlichting is.
    soms is het hard om hier te zien hoe goed het met de zwangeren gaat en hoe ver jullie al weer zijn en aan de andere kant vind het mooi dat het zo goed gaat en hoop ik dat het snel voorbij is en dat jullie allemaal een mooie beeb injulile armen mogen houden tot die tijd ben ik achterdochtig geworden.

neia : ook jij bedankt wederom voor je lieve woorden, boodschappen ben je inderdaad nodig en nu denk ik de gene die ik gesproken heb weten het vertellen het ook wel weer verder dus hoe eerder iedereen het weet hoe makkelijker het voor mij gaat worden.
    En ik heb meegelezen weinig op jullie gereageerd maar meid heb je de andere baan?

franka: ik duim voor je hoop het voor je en gun je het zo ennorm al is het ook weer moeilijk maar dat heb ik bovenaan al beschrevenniet te lang op doorgaan . ik zal voor je gaan duimen en laat ons niet te lang in spanning ook nu gaat de wereld door en mischien inderdaad een super begin voor je dit jaar.
    het wordt dan een augustus kindje dat zijn de maagden ben ik ook en dat is goed hihi

me2 was benieuwd of jij het kaartje hebt ontvangen?

voor de rest allemaal sorry dat ik niet reageer maar vind het even weer genoeg
    liefs miriam

ps jette nog geen begin van de weeen spannend hoor.

18. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo lieve dames,

Miriam, voor wat het waard is: ik denk veel aan je. Neem de tijd voor jezelf en voor je mannetje, en schrijf hier alles van je af wat je kwijt wil... We zijn er voor je.

Neia, heb je al wat gehoord over je sollicitatie? Ik ben erg benieuwd.

Mariaatje, voor je duiveltjes hebben we zo hard gejuicht dat we ze meteen weggejaagd hebben voor de rest van het jaar. Ik heb zelf goede ervaringen met Etos zwanger, mijn cyclus werd erdoor verkort met een paar dagen, en werd ook perfect regelmatig. Het formaat valt wel mee vond ik. In elk geval het proberen waard!

Franka, SPANNEND! Is je banner uitgegaan van 31 dagen of van 35? Want in dat laatste geval zou je al veel langer over tijd zijn? Ik duim voor je!

Minka, geniet van het vertellen! Net alsof je je "zwangerder" voelt, vind jij dat ook? Ik ben heel blij voor je dat het allemaal zo goed gaat.

Jette, vandaag nog niet gepost?

Andere dames, ben een beetje moe dus voor jullie volgende keer weer...

Even een korte update: vandaag hebben we de voorlopige koopakte getekend. De kopers doen dat vrijdag, dus woensdag weten we het pas "zeker", al hebben ze dan nog steeds voorbehoud van financiering. We zijn vorige week bij 6 huizen gaan kijken, mannetje vandaag weer bij eentje. Een aantal huizen zijn al afgevallen: te weinig ruimte boven, te dichtbij de snelweg, teveel onderhoud nodig... Noem maar op. Vrijdag gaan we naar nog een huis kijken, en bij één huis, waar we eigenlijk een beetje verliefd op zijn geworden, voor de tweede keer. Ik vind het wel spannend allemaal.

Thijs en Guus waren afgelopen vrijdag echt engeltjes, we hebben ze van half tien tot vier uur meegesleept en ze hebben bijna geen kik gegeven... We knijpen onze handen dicht!

Heel veel liefs voor allemaal en tot gauw,

Neeke

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Miriam, lief dat je vraagt naar mijn sollicitatie. ik snap dat het nu extra moeilijk is om alle zwangere hier te zien. En vooral mij omdat wij zo dicht bij elkaar uitgerekend waren. Soms voel ik me daar zo ontzettend schuldig over, als ik hier schrijf. Maar het gaat nu niet om mij, maar om jou.
    Je hebt gelijk, als je het eenmaal tegen mensen hebt verteld gaat het als een lopend vuurtje, en hoef je hopelijk niet iedereen persoonlijk een uitleg te geven.

Neeke, wat fijn dat jullie al zoveel bezichtigingen hebben gedaan. Hopelijk zit er echt iets tussen voor jullie.
    En jouw mannetjes zijn gewoon schatjes! :D

Jette, waar ben je? Nog alles goed met je?

Mariaatje, inderdaad gewoon proberen die pillen. En vooral nu is dat een mooi begin.

Ah nee wat erg Me2 dat JP nog zoveel krampjes heeft. Ik zie jou al de hele dag rondrijden in de auto. ;)

Franka, wie weet hebben die pillen bij jou inderdaad wel geholpen. Lief dat je mannetje zo behulpzaam is. Ik duim voor je!
    En wij willen inderdaad dat het een grote verrassing blijft!

Maar ik ben zoooooooooooo zenuwachtig!
    Ik hoop dat alles goed is met de kleine, en dat hij niet zo druk is, dat we niet alles kunnen zien.
    Ik ben heel erg benieuwd. Tot straks!

X Neia

20. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    08-01 Neia 20-weken echo
    10-01 Lize, Amberman en Amber verhuizen!
    14-01 Frank jarig (dit heb ik toch goed?)
    14-01 Minka VK
    23-01 Neia afspraak gyn
    25-01 Jette uitgerekende bevallingsdatum
    30-01 Hope info-avond IVF
    01-02 Hope startgesprek IVF
    14-02 Marla uitgerekende bevallingsdatum
    25-02 Hope start stimulatie IVF
    21-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum
    27-05 vlgs gyn, 29-05 volgens VK: Flyke uitgerekende bevallingsdatum
    15-07 Minka uitgerekende bevallingsdatum

Heb even de lijst opgezocht, want ik wat dus vergeten dat je je 20-weken echo kreeg lieve Neia!
    Heel veel succes, komt allemaal vast goed, ga maar lekker genieten van je kleine "meisje?" Wil je nog weten wat het gaat worden trouwens?

Franka, ik duim voor je!

ik houd het even kort, ben op het werk maar pffff wat valt dat tegen zeg. Was gisteren ook al rond de middag gewoon op! Kom maar op met de energie, ik wil wel weer! :)
    Gisteren mijn baas verteld en hij was toch wel enthousiast (of blij dat hij een tijdje van me af is hihihi :) ) mijn collega's heb ik nog niks verteld, vind het wel leuk een geheimpje, maar zal binnenkort toch wel wat loslaten

Meiden tot later
    Liefs Minka

Deel Deze Pagina