Neia, veel succes en plezier vandaag! Je kindje gaat vast naar jullie zwaaien! Minka, leuk dat je het verteld hebt aan je baas! Miriam, dikke knuffel! Me2, ik kocht op het laatst ABC Dophilus tegen de krampjes, een (duur) goedje uit de reformwinkel. Maar toen was het over en heb ik het nooit gebruikt! Zit nog geheel ingepakt. De pest is dat het ook al in de verhuisdozen zit... Maar mocht het allemaal niet goed blijven gaan en mocht jij alles al geprobeerd hebben, geef dan een seintje, dan snor ik dat potje op. (Geen idee of het bij jullie te krijgen is). Sterkte ermee! dag meiden, ik ga weer door, nog 2 dagen... donderdagochtend staan de verhuizers op de stoep. Ohja, dit wil ik jullie niet onthouden: Lize heeft het gisteren geweldig gedaan op het kdv! Veel gespeeld en veel geslapen (heel knap in vreemde bedje), goed gegeten en heeel veel gelachen naar de begeleidsters! Zo heerlijk. Ze had helemaal niet gehuild, ik ben apetrots! Dat gaf mijn moederhart weer een beetje rust... (indrukken blijven natuurlijk altijd groot, vanochtend om 6.15 ging madam spoken, maar ik vind het maar al te gezellig ) fijne dag! Amber
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alles goed met ons kindje! Alle mama's zullen me wel tegenspreken hier: maar ons kindje is echt het aller aller mooiste. We zijn zo blij. Er zijn geen afwijkingen gevonden. En alles was rond het gemiddelde. De lengte van het kindje gaf trouwens precies 20 wkn en 6 dgn aan. Echt gaaf! We hebben werkelijk genoten. Het kindje lag eerst in een stuit en later is het omgedraaid. Zo mooi om te zien. En hij zwaaide inderdaad naar ons. We hadden duidelijk gemaakt dat we niet wilde weten wat het wordt. Maar de arts kon het ook niet zien toen ze in die richting kwam, want het kindje zat met de handen tussen de benen. Haha hij/zij wilde het ook als een verrassing houden! Minka, jij denkt dus dat het een meisje wordt? Ik heb echt geen flauw idee hoor, ik heb ook nog geen voorgevoel. Balen dat je ook zo moe bent, maar helaas kun je er niks aan doen. Wat leuk dat je baas zo enthousiast was. En super leuk dat je het je collega's nog kunt vertellen! Amber, wow je kunt echt trots zijn op je meisje hoor. Wat is het toch een schatje, dat ze het zo goed heeft gedaan. En die begeleiders zullen ook wel voor haar zijn gesmolten, dat kan niet anders! Ik ben helemaal hyper! \/ X Neia
10-01 Lize, Amberman en Amber verhuizen! 14-01 Franka jarig (dit heb ik toch goed?) 14-01 Minka VK 22-01 Neia afspraak gyn 25-01 Jette uitgerekende bevallingsdatum 30-01 Hope info-avond IVF 01-02 Hope startgesprek IVF 14-02 Marla uitgerekende bevallingsdatum 25-02 Hope start stimulatie IVF 21-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum 27-05 vlgs gyn, 29-05 volgens VK: Flyke uitgerekende bevallingsdatum 15-07 Minka uitgerekende bevallingsdatum Even aangepast, mijn afspraak is verzet
Neia, heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes vandaag bij de echo. Wat heerlijk om jullie kindje weer te zien. Oja, je vroeg of ik al wat merkte nu ik weer met de pil bezig ben? Normaal als ik ongi wordt zijn mijn borsten zo: (.)(.), maar nu ik met de pil begonnen ben blijven ze ( o )( o ) zo. Gezwollen en pijnlijk. Ik heb zelfs even gedacht: hey zou ik misschien toch zwanger zijn, maar daar heb ik me snel bij neer gelegd, want dat kan niet. Verder heb ik wel wat meer uitslag in mijn gezicht. Nu mijn ongi weer voorbij is, merk ik ook weer dat mijn stemming weer helemaal goed is Ben vrolijk en heb er helemaal zin in. Straks even de IVF verpleegkundige bellen om te vragen wat ik nu moet doen, de pil doorslikken of toch nog een stopweek? ME2, had je het middel wat ik schreef al opgezocht? Wat vervelend van die krampjes. Die stenenman waar ik toen heen ging, heeft me ook voor die vrienden een rozenkwarts meegegeven, die ze bij de kleine in het bedje moesten leggen, dat zou ook helpen. Ik hoop dat je snel iets vind wat helpt. Franka, mijn duimen draaien nog. Knap dat je zolang kunt wachten. Hopelijk ben jij de 1e die dit jaar zwanger is in dit topic. Amber, voor jou wordt het ook spannend. Nog 2 daagjes en dan gaat het gebeuren. Heb je alles zover klaar? Maria, succes met de pillen, baat het niet, schaad het ook niet. Ik zou ook alles uit de kast halen wat ik kon. Miriam, still thinking of you...... Neeke, jullie laten er geen gras over groeien. Ik hoop dat het huis waar jullie beide verliefd op zijn, HET huis voor jullie gaat worden. Zò`n eerste gevoel zegt toch vaak genoeg. Minka, wat leuk dat je baas zo positief was. Hoe zit het met je buik, zien collega`s dan nog niks? Jette, hoe gaat het? Nog geen tekenen van een eventuele bevalling? NOu, vandaag dus mijn dagje vrij. Heb tot 9 uur uitgeslapen. Heerlijk. En wat ga ik verder doen vandaag..........................? NIKS! hihi, das niet veel he? Ik moet wel even wat boodschappen doen, en ik ga naar mijn moeder, maar verder alleen luieren. Ik kom straks wel even kijken hoe het met Neia is gegaan. Liefs Hope
He, ik postte juist toen jij ook postte neia. Je bent al geweest. Geweldig dat alles goed is. En ben jij maar lekker hyper, dat mag ook wel na zo`n goede echo. Nou meis, geniet ervan. Liefs Hope
neia, gefeliciteeerd! Wat heerlijk, weer een mijlpaal! Kindje is gezond en zwaait jullie al tegemoet, super! Drijf maar lekker voort op je hyperroes! Amber (ps: heb je ook mooie foto's meegekregen?)
Neia, fantastisch meid! Joepieeeee! Geweldig om een mooie 20-weken echo te hebben! Zet je de foto's in je album?
Oh wat lief van jullie meiden! Miriam, je bent een schat, dat je op mijn berichtje reageert. Hope, wow uitgeslapen tot 9 uur. Dat is maar kort hoor. Maar dan heb je wel een lekker lange dag. Raar he, dat een pil zoveel kan beinvloeden op je lichaam? Geniet van je NIKS doen dag! Amber, het kindje was inderdaad lekker aan het zwaaien. Al gelijk met de 2 handjes naast het gezicht. Ik drijf even lekker verder.......... Mariaatje, vanavond komen de foto's in mijn album. dat moet Neia-man namelijk even doen, want ik ben niet zo technisch. X Neia
Jippie Neia wat een goed nieuws. Ik ben benieuwd naar de foto vanavond. Hier nog geen veranderingen. Ik denk dat we morgen gaan testen. Ga weer snel verder (even een illegaal berichtje tijdens het werk) Liefs Franka
Ja Franka wij worden inderdaad heel erg zenuwachtig......... En jij zeker van ons of niet? haha We duimen voor je! Ik kreeg toen straks een telefoontje dat ik donderdag om 4 uur het derde gesprek heb! Ohhhhhhhhhh spannend! Tijdens de echo kreeg ik ook te horen dat mijn placenta aan de voorkant ligt. Me2, dat had jij toch ook of niet? Wat houdt dat precies in? X Neia
franka toch moet ik telkens hier kijken of er al nieuws van jou is . diep van binnen voel ik heel erg met je mee en hoop ik morgen hier iets mooiste lezen meid. liefs miriam
Joehoe, goed nieuws Neia, geniet nog maar heel lang na van je kleintje. En na op naar donderdag! je kunt het meid, alvast heel veel succes! Franka, ik ben ook zo nieuwsgierig en zenuwachtig! Hier is het stokje dat ik zoooo graag aan je wil doorgeven, ik hoop morgen te lezen of je het hebt aangenomen. Amber, nog even volhouden, dit weekend zit je lekker in je nieuwe huisje, fijn dat Lise het zo goed gedaan heeft, dat is toch een hele geruststelling. Ik heb de collega's verteld: ze vroegen of ik nog goede voornemens had, op dieet of zo (niet dat ik te dik ben hoor ) toen zei ik dat ik van plan was nog heel veel aan te komen dit jaar, Ze hadden het meteen in de gaten en de reacties waren erg leuk. Het was op het einde van de dag, ben daarna vrij snel naar huis gegaan en ben nu beniueuw hoe snel de tam tam rond gaat! Allemaal dikke kus Minka
09-01 Lize krijgt weer prikjes... 10-01 Lize, Amberman en Amber verhuizen! Lize naar kdv 14-01 Franka jarig (dit heb ik toch goed?) 14-01 Minka VK 22-01 Neia afspraak gyn 25-01 Jette uitgerekende bevallingsdatum 30-01 Hope info-avond IVF 01-02 Hope startgesprek IVF 14-02 Marla uitgerekende bevallingsdatum 25-02 Hope start stimulatie IVF 21-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum 27-05 vlgs gyn, 29-05 volgens VK: Flyke uitgerekende bevallingsdatum 15-07 Minka uitgerekende bevallingsdatum
ik heb een site voor Danique gemaakt mischien als jullie willenkun je daar kijken en ik heb daar ook foto's van onze mooie prinses
Hallo dames, Miriam, ik zou graag op de site kijken, dus zou je me het adres willen pb-en? Trek je het een beetje meid? Het zal vast niet altijd makkelijk zijn voor je om hier de verhalen van de zwangeren en moeders te lezen... Denk aan je. Neia, wat fijn voor je dat de 20 weken echo goed was. Gefeliciteerd! Weer een mijlpaaltje. Geniet ervan! En dank je voor je complimentje over mijn jongens, het zijn inderdaad schatjes! Nog wezen lunchen deze week? Franka, de duimen draaien... Is er al goed nieuws? Jette, rommelt het al? Tsja, het is spannend met de huizen, Neekeman was gisteren weer bij een huis gaan kijken en daar was hij ook enthousiast over. Genoeg mogelijkheden lijkt het. Guus heeft de afgelopen week al een paar keer 's nachts 6-7 uur achter elkaar geslapen, dus pas om een uur of 6 weer voeden, gaat de goede kant op! Ben door alle drukte gisteren vergeten dat de nagym weer begonnen was volgende keer beter... Veel liefs voor allemaal, Neeke
Miriam, ik heb ondertussen je site voor Danique bekeken... ben er helemaal stil en verdrietig van. Voel me diep geraakt. Jouw lieve Danique zal niet vergeten worden Amber