tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussion in 'Vlinder clubs' started by flyke, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    Goedemorgen

even een bericht voor Franka.
    Ik weet niet of je vandaag gaat testen, maar ik wens je iig heel veel succes daarmee. :thumup:
    Ik zal voor je duimen.

Ik kom straks na mijn werk meteen spieken ;)

Liefs Hope

2. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    We hebben vanmorgen getest en de test zei: "Niet zwanger".
    :cry: :cry: :cry:
    Nu dus weer wachten op de duiveltjes.

3. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Franka, wat verschrikkelijk rot voor jullie! :cry:
    Ik weet niet wat ik moet zeggen, dit had je niet verwacht.....
    Dikke knuffel voor jou!

Miriam, wat een prachtige site hebben jullie gemaakt zeg! Ik weet zeker dat Danique heel blij met jullie is als papa en mama.

Jette, waar ben je? Ik heb je al even niet meer gezien. Hopelijk alles goed?!

Ik ga nu werken.

X Neia

4. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Franka,

Wanhoop nog niet hoor! Violgens mij heb je de digitale clear blue gehad?
    Je weet dat deze vrij veel HCG nodig heeft!
    Ik geef het nog niet op voor je, ik blijf duimen!

Jette, alles in orde? ;) :)

Kus Minka

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o fanka meis zolang die rottige duivels er nog niet zijn houden we hoop ik denk aan je

6. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    hey meiden

ik heb al even niet meer bijgelezen, gezien de schilderwerken boven is de pc afgebroken. Ik heb slechts maandag gewerkt, ben sinds gisteren thuis door een darmvirus (was overgeefachtig sinds zondag, buikloop, enz en ben nog t.e.m. vandaag thuis), vandaar heeft hubbie speciaal de pc terug aangesloten beneden zodat ik op internet en vooral hier kijken kan ;)

ik zal eerst eens alles bijlezen en dan reageren,
    liefs
    flyke

7. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Miriam: wat een prachtige site hebben jullie voor Danique gemaakt!

8. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    franka, wat lees ik net, overtijd en toch niet zwanger :( ik had nochtans goede hoop voor je, ook geen heel licht streepje zoals bij mij destijds?

jette, inderdaad, al even niet meer gezien, zou het...?

miriam, ik las dat je een site maakte voor Danique maar vind de site niet terug, wil je die eens bezorgen? ik vind je ook een heel sterkte vrouw, en wens je verder nog heel veel sterkte toe want kan me inbeelden dat je nog een heel tijdje op een roetsjbaan van wisselende emoties en momenten zal zitten, sterkte!

amber, het gaat toch snel he, dat Lize al 4 maanden oud is! en gelukkig alles heel goed verlopen bij kdv!het beste met je verhuis morgen!

neeke, foei de nagym vergeten, nee hoor grapje, alle respect, kan mij perfect inbeelden door al die drukte, huizenjacht, 2 kids, enz enz dat je zoiets vergeet, zou ook iets typisch ik zijn, guusje begint wel al goed te slapen he!

zico, heb je al even niet meer gezien, hoe ziet het met je cyclus? nog altijd overtijd, en ook nog uitgaande van je langste cyclus? nog geen testje gewaagd?

me2, ik zag het helemaal voor me, jij met JP in de bergen rondrijden tegen de krampjes in swiss, maar inderdaad je zou er alles voor over hebben, hopelijk betert het!

minka, dus je collega's zijn op de hoogte, goed zo! tof, de tam tam zal wel heel snel zijn werk doen denk ik! en voel je je nu al wat zekerder, zwangerder?

neia, sorry heb je geen succes kunnen toewensen met 20 weken echo, alles bijzonder goed en geslacht verstopt hehe, dus je moederkoek zit ook vanvoor bij jou. Bij mij ook, heeft geen voor of nadelen denk ik, alleen zei mijn gyn toen dat het daardoor kan zijn dat ik de baby later ga voelen, ik kijk zo even in je album, neia man pics al geplaatst? volgens mij krijg jij een meisje en mijn gevoel bij vriendincollega klopte ook he ;) en mijn gevoel van bij mij miriam meisje ook

mariaatje, inderdaad omgekeerde wereld, maar ik zeg nu voor de eerste en de laatste keer proficiat met je ongi tegen je!

hope, kan mij inbeelden als je borsten zo big blijven dat je plots denkt, he zou het niet kunnen....?je hoort soms zo een onmogelijke maar blijkbaar toch mogelijke verhalen dat je op den duur je hoop stelt om zelf eens in zo een positie te zitten he en wat moet je nu doen, doorslikken of toch een stopweek zeker?

mijn darmen zijn mede door de medicijnen terug wat in orde, ik heb maandagnacht zogoed als niet geslapen, zat elk uur op het toilet, ben intussen al mijn zw.kgs (1,5kg) terug kwijt maar ze zullen er wel snel bij komen, maar die kgs kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden, ik eet zoveel mogelijk normaal als vroeger en al kom ik 20kg bij het is voor het goede doel.

Voor de rest probeer ik zo weinig mogelijk stil te staan bij het feit dat ik de baby nog niet voel (met al dat gebrobbel in mijn darmen kan ik er eigenlijk ook niets vanop maken), de HA zei dat de baby beschermd is tegen het darmvirus door de goede werking van de moederkoek. De vk zei de laatste keer dat ik vanaf 8januari de baby zou beginnen voelen, dus ergens reken ik er toch wel weer op. En soms gaan de stomste gedachten in mijn hoofd, dat virus zal toch niet ontstaan zijn door het overlijden van de babe in mijn buik en ik zoals bij mijn MK van niets wist....de HA heeft enkel eens geduwd op mijn buik en geluisterd naar mijn darmen dus daar ben ik ook niet gerustgesteld, maar goed, ik mag zo niet denken en moet verder afwachten,

liefs
    flyke

9. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    09-01 Lize krijgt weer prikjes...
    10-01 Lize, Amberman en Amber verhuizen! Lize naar kdv
    14-01 Franka jarig (dit heb ik toch goed?)
    14-01 Minka VK
    22-01 Neia afspraak gyn
    25-01 Jette uitgerekende bevallingsdatum
    25-01 flyke uitgebreide 22 weken echo
    30-01 Hope info-avond IVF
    01-02 Hope startgesprek IVF
    14-02 Marla uitgerekende bevallingsdatum
    25-02 Hope start stimulatie IVF
    21-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum
    27-05 vlgs gyn, 29-05 volgens VK: Flyke uitgerekende bevallingsdatum
    15-07 Minka uitgerekende bevallingsdatum[/quote]

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    flyke dit is de site : http://www.daniqueheidbuurt.vlindersite.nl/
    kijk maar eens niks is verplicht he

en wat naar dat je je zo voelt bah hoop snel dat je je beter voelt en wat een lieve hubbie heb je toch he wij verslaafd aan internet hihi

ik ben momenteel heel erg verslaafd zowel hier als de site van danique maken en ik ben ookcontinu aan het zoeken naar hoe dit heeft kunnen gebeuren en wat de oorzaken eventueel zijn dus de gyn krijgt een zware dobber aan mij want inmiddels weet ik dat er van alles kan zijn en dat ze dus ook vanalles moetet uit sluiten nou liefs miriam

11. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    hey miriam
    bedankt voor de link, ik zal zo meteen eens kijken
    ivm verplicht? is teken dat ik wil he als ik je de link vraag ;)

kan mij inbeelden dat je niet van internet af te slaan bent, voor je het weet ben je uren bezig met iets te maken, op te zoeken, en is je dag voorbij, en tegelijkertijd een verwerkingsproces, door er mee bezig te zijn,deze site, Danique, info wat is er gebeurd, hoe kon het gebeuren enz.... kan je zelf alles een beetje beginnen ordenen wat een onderdeel uitmaakt van je verdriet/verwerking

liefs
    flyke

12. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Ah nee Franka, niet leuk :( :( :(

13. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    He Franka, bah. Niet leuk. Had gehoopt dat je positief zou testen. Maar de cb digital heeft minimaal 50 hcg nodig om positief te testen, dus wie weet is het gewoon nog te vroeg. Zolang je ongi uitblijft blijven we stiekem een beetje hoop houden!

Miriam, ik ga je site bekijken, ik vind je nog steeds erg dapper! Dikke knuf!

14. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Neia: geweldig van het 3de gespreke en van je goede echo!
    Placenta aan de voorkant wil niet meer of midenr zeggen dat je het kindje waarschijnlijk later gaat voelen omdat er een soort kussentje tussen zit! Als de placenta niet voor de uitgang ligt maakt het verder niets uit!

Hope: heb het middeltje op gezocht maar ze verkochten het hier niet, maar wel iets vergelijkbaars en het lijkt echt wel wat te helpen! Super bedankt dus!

Amber: wat heerlijk dat LIze het zo goed doet bij het kdv! Ik kan dat abc Dophilus hier niet krijgen, dus als het zou willen opsnorren......(hewt spul dat Hope d'r vriendin heeft aangeraden en dat ik nu geef, helpt wel, maar is een regulier medicijn en niet homeopatisch dus wil het niet te lang geven!).

Franka: het kan toch niet anders ..... wellicht een gewone test proberen?

Flyke: heb ook vreselijke buikloop gehad afgelopen week........NB je kleine is goed beschermd hoor!

15. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Lieve Miriam,

Heb naar de site van Danique gekeken! Wat mooi....krijg er tranen van in mijn ogen. Kan me voorstellen dat je heel veel op het internet bent ook om dingen op te zoeken en antwoorden te zoeken op je vragen.....Wij zijn er voor je. Je kan hier altijd van je afschrijven.....

16. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Hoi meiden,

nee hoor alles nog rustig hier, we zijn een beetje nerveus omdat ook een merrie van ons is uitgeteld, het is een beetje wie het eerst begint, we hopen de merrie, dan kan ik tenminste nog wat helpen!
    Voel me verder goed, heb de laatste controle in duitsland er op zitten, alles prima in orde, de ontwikkeling liep zelfs wat voor ik was maandag 37 weken en 3 dagen en onze meid is voor 38 weken ontwikkeld.
    alle controles gehad en ik had zeer goed voor onze kleine meid gezorgd zei de arts, ze weegt nu 3150 gram, dus heel goed op regel!
    Ook is het al wat ingedaald in de bekken, dus we moeten nu gewoon afwachten wanneer ze zich aandient!

Ik moet nog wel wennen hoor aan het zwangerschapsverlof, doe s'morgens een aantal stallen, ja in een rustig tempo maar het gaat nog steeds goed, daarna wat huishouding en s'middags even lekker op de bank hangen, tv kijken, boek lezen wel raar, je hebt niet zo veel te vertellen ik beleef ook niet zo veel natuurlijk!

Miriam ik heb op je site gekeken ik was totaal ontroerd, wat heb je dat super gemaakt zeg!
    Hoe voel jij je nu, lukt het om je leven weer wat zin te geven?

Marla waar zit je, ik mis je nogal.

Neia, volgens mij las ik dat je een derde gesprek hebt gehad, is dat goed gegaan?

Franka negatief getest, he balen meid!

liefs
    jette

17. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Meiden, het is de dag voor de verhuizing, dus ik kan maar heeeel kort hier zijn!

Franka: wat balen! Maar... 'geen bloed...houd moed...'..

Jette, ben zo benieuwd wanneer het gaat gebeuren!

Me2, morgen staan alle dozen in het nieuwe huis en zal ik het potje vast snel kunnen vinden. Ik beloof je dat ik dan een gil geef! sterkte met je mannetje...

Miriam, natuurlijk wil jij alles weten en vragen, dus die gyn kan er maar beter voor je zijn! Ik snap heel goed je neiging om nu alles op te zoeken, dat zou ik ook doen.
    Je site is mooi...Je mag trots zijn

Lize was weer zo zieligjes tijdens de prikjes maar ze stopte al snel weer met huilen. Daarna flesje en naar bed en nu slaapt ze al ruim 2 uur! Dat is hartstikke lang voor haar doen dus dat komt vast door de prikjes. Ondertussen ben ik al in het nieuwe huis geweest,nog snel stofzuigen/dweilen (mijn god, wat een haast!) en nu weer hier, de laatste spullen inpakken. Mijn moeder is hier om beetje op Lize te passen en mij te helpen... ze is een schat!

tot snel!
    Amber

ps: het kan zijn dat ik hier een tijd niet verschijn, dan is het internet nog niet aangesloten in het nieuwe huis. Dus geen zorgen als jullie even niets horen! en Me2, ik doe mijn best, dus ik vind wel een manier om je te bereiken hoor.

18. Jude

Jude Bekend lid

Nov 30, 2006
    654
    0
    0
    Hoi meiden, wat is er weer veel gebeurd de afgelopen tijd! Ik wilde jullie even laten weten dat ik echt wel aan jullie denk, maar dat ik op dit moment even niet zo veel op de site kom, omdat ik even wat afstand wil nemen van het hele zwanger worden gebeuren. Dat neemt niet weg dat ik hier toch nog wel af en toe kom spieken, hoor!

Miriam, mooie site, vanochtend gekeken en ik was er ontroerd door... :cry: . Ik vind je ook heel sterk en de zon gaat echt wel weer schijnen voor jullie, dat weet ik zeker.

Amber, veel succes met de verhuizing, ik weet uit ervaring dat het veel energie kost, maar als je er eenmaal woont, blijkt dat het allemaal waard te zijn geweest.

Franka, wat jammer van die negatieve test, maar wel heel vreemd dat je nog niet ongi bent, wie weet...

Jette, succes alvast :confused: .

Voor de rest, veel groetjes!

Liefs,
    Jude.

19. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Flyke, wat klote zeg dat je zo ziek bent (geweest). Hopelijk knap je een beetje op. Ik zag dat je binnekort ook een echo hebt. Spannend zeg! Wij waren enorm zenuwachtig, maar we hebben nog nooit zoiets moois gezien. :D Ik ben benieuwd of je bij ons ook gelijk hebt met het geslacht. Denk je bij jezelf een jongetje dan?

Neia-man heeft helaas gisteravond de foto's er niet meer opgezet. we waren allebei super moe, en zijn lekker vroeg het bedje ingedoken. Komt door de spanning denk ik. ;)
    Hopelijk vanavond!

Miriam, wat fijn dat al zoveel mensen een berichtje hebben achtergelaten op de site van Danique!
    Ik kan me voorstellen dat je constant op het internet bezig bent nu. En pak die gyn maar eens goed aan de 23e hoor, want antwoorden heb je gewoon nodig. En het is goed dat je zelf goed voorbereid bent.
    Wil Bart ook niet constant op de computer, of sluis jij alle informatie door?

Franka, nog geen verandering?

Me2, bedankt voor je info over de placenta. Ik begon me gister opeens druk te maken, terwijl ik helemaal geen uitleg heb gevraagd aan de gyn.
    Fijn dat die middeltjes al iets helpen bij JP.

Jette, super fijn om iets van je te horen! :D
    Ja wie is er eerst, de merrie of jij? Spannend zo'n strijd. ;)
    Maar doe het rustig aan he, want de energie zal je straks genoeg nodig hebben.
    3150 Gram is erg netjes zeg, jullie meid doet het goed! :D
    Morgen om 4 uur heb ik het 3e gesprek. Spannend dus.

Amber wat fijn dat Lize het zo goed heeft gedaan met de prikjes. En lekker dat ze nu even slaapt.
    Wanneer moeten jullie de sleutel inleveren van het oude huis?

Jude, leuk om weer iets van je te lezen. Heb je je ei weer gevonden? Dan gaan mijn duimen gewoon weer draaien voor je hoor!

Ik heb vandaag gewerkt. En net met mijn moeder hele mooie lakentjes en dekentjes van Nijntje besteld.
    Nu maar even uitrusten.

X Neia

20. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    jette, dus toch nog niets aan de hand, hoewel zoals Neia zei, een klein strijdje, jij of de merrie, wie weet wel tegelijkertijd ;)

jude, begrijp volledig dat je wat afstand wil nemen, heb het destijds ook even gedaan, heel veel succes, we blijven duimen voor je!

neia: ja ik dacht het al, zag geen 20weken echo in je album, inderdaad ik denk dus dat ik/wij een jongetje zullen krijgen alleen vind ik het zo moeilijk om een jongensnaam te vinden (meisjesnaam hadden we meteen), alles wat ik graag hoor hoort hubbie niet graag en omgekeerd, we zien wel wat het wordt

nijntje zie ik ook heel graag, toen ik pas relatie had met hubbie wist hij dit ook en kreeg ik een mini-nijntje knuffeldiertje en heb ook een nijntje-slaapkleed ;)

liefs
    flyke

Share This Page