Hallo lieve dames, Ik was niet echt ziek hoor, wel flink verkouden, eerst snotteren en toen hoesten. Heb één nacht vooral flink gehoest, maar nu gaat het stukken beter. We zijn druk op huizenjacht, moeilijk hoor! Er zijn nu twee huizen die gecombineerd perfect zouden zijn, maar elk een beperking hebben: van de ene misschien de wijk, van de andere de woonkamer (die ligt op een prachtig plekje). Lastig hoor... En we moeten er natuurlijk wel op tijd in kunnen, want we willen liever niet tijdelijk wat huren, tenzij we natuurlijk ons droomhuis vinden voor een laag prijsje . Poeh, nog even en de stress slaat toe! Ach ja we vinden vast wel wat. Me2, dank je, Guus heeft naar je geluisterd geloof ik: vannacht heeft hij geslapen van 11 tot half 8! Ongelofelijk... En omdat Thijsje ook pas om half 8 wakker was, hebben we een goede nachtrust gehad, heerlijk! Miriam, wat gaat de tijd stil, het is alweer bijna 3 weken geleden... Of lijkt de tijd voor jou juist stil te staan? Ik hoop dat je je er een beetje doorheen slaat. Neia, hoe was je sollicitatie? Amber, hoe is je huisje? Minka, alweer bijna 14 weken - je hoort vast en zeker een prachtig hartje maandag. Ik duim voor je! Marla, ben jij er ook nog? Sorry andere dames, jullie volgende keer weer... Veel liefs en een dikke knuffel, Neeke Sorry beetje druk hier
De zijn vanochtend gekomen. En hoe.......dubbel en dwars deze keer. Maar ik ben ook wel weer wat opgelucht, kreeg er de afgelopen dagen een naar gevoel van (negatieve test en toch uitblijven) Misschien moet ik maar eens naar de huisarts, cyclus blijft zo onregelmatig. Fijne zondag nog! Liefs Franka
o franka meid nee wat balen wat klote zeg zo'n goede hoop en die terleurstelling weer. nou hele dikke knuf van mij liefs miriam
He franka, wat balen meis dat je ongesteld bent geworden! Op naar de volgende ronde dan maar he! Hier zijn de weer verdwenen, dus dat is mooi. we gaan er weer voor. Zie het ook allemaal weer zitten, ben positief en heb er weer zin in. Heb nu 2 daagjes wat lichte krampjes in mijn buik, met vlagen hoor, niet de hele dag. Dus ik hoop dat mijn eitje er één dezer dagen aan gaat komen. Moet alleen een beetje oppassen, want ik wil geen verplichte nummertjes en manlief al helemaal niet, maar ik wil mijn ei ook niet missen haha. Zeg maar niets tegen mijn man, dan ligt de druk ook niet zo hoog Ik hou jullie op de hoogte!
Hallo meiden, hebben jullie een fijn weekend gehad? Franka, echt balen van je ongi maar we gaan weer voor je duimen voor de volgende ronde. Maria, de duivels zijn weer weg, veel suces met "klussen / vrijen". Pfff, wat is zo`n weekend snel voorbij. Ik ben gister naar een "dameszitting" geweest. De carnavalsvierders onder ons, zullen weten wat dat is. Aangezien we dit jaar geen carnaval gaan vieren, had ik mezelf wel getrakteerd op nog één dagje even gek doen en even alle zorgen vergeten. En ik ben normaal echt geen alcoholist, maar op zo`n dag, nog één keertje flink doorzakken voor de IVF begint. We zijn met een paar meiden geweest, en het was beregezellig. We begonnen met een fles couberg en wat flugel tussendoor, en tja, waar we mee eindigden................hahaha. Ik was goed aangeschoten, maar als ik eenmaal genoeg heb, dan is het ook goed geweest en stap ik zo over op spa blauw. Nu zullen de meeste na zo`n dagje een kater hebben van hier tot ginder. Maar nee, daar heb ik geen last van. Ik heb na zo`n dag, zooooooooooooooooooooo`n ontzettende pijn. ( de bekende grens die een fybromyalgie patient overgaat ) Gisteravond begon het al, mijn benen, mijn rug, alles deed pijn. Ik kreeg een paar keer kramp in mijn voeten, echt vreselijk. Heb tot 3 uur vannacht wakker gelegen van de pijn, om uiteindelijk maar iets in te nemen, want ik hield het echt niet meer. Toen heb ik nog wel een paar uur geslapen. Maar wat nu erger is? een flinke kater of dit Ach, ik heb iig een hartstikke leuke zondag gehad en de rest moet ik dan maar op de koop toenemen. Liefs Hope
lieve franka hoe is het nu met je ? vind het echt kut voor je zo'n goede hoop lijkt wel of je dan je lichaam niet meer kunt vertrouwen je kunt er niet meer op bouwen nou dat had ik ook voor ik van danique zwanger werd en ineens ben je dan na een x aantal maanden zwanger het gaat echt binnenkort komen. heb vanacht over jullie gedroomd we kwamen met z'n allen bijelkaar in Amsterdam hebben de hele dag gezellig gewinkeld en daarna gingen we uit eten en iedereen had minimaal 1 kleine dus echt voor iedereen hier moet het ooit goed gaan komen. mijn kindje was de jongste dus ik ga in de verre toekomst de rij sluiten. volgens mijn droom. Nou heb gister een heel goed gesprek met bart gehad en over alles gepraat. Bart begint rust in zijn hoofd te krijgen meer dan ik, Ik heb mijn angsten overlegd met bart en hij heeft de zelfde angst in die zin dat hoe langer je wacht hoe moeilijker het gaat worden maar om nu zo weer blind er in te gaan dan die angst nog erger te zijn. dus de 23ste afwachten daarna mijn lichaam de tijd geven te herstellen van drie keer zwanger zijn alle hormonen weer op de eigen plek en dan mischien weer verder kijken. heel raar maar dat geeft mij kracht om door te gaan als ik weet dat in de toekomst bart en ik er nog wel weer voor willen gaan. Nu vooral de gevoelens gewoon laten gaan. en dat gaat steeds beter gelukkig zaterdag met mijn schoonmoeder heel lang gepraat over Danique en de bevalling de zwangerschap alles en ik werd op een gegeven moment kwaad toen zegt ze goed zo het moet er toch eens uit kom maar op. nou dat heb ik gedaan en wat een fijn gevoel he. Ook zijn we gister op de begraafplaats geweest en hebben we en heel mooi engeltje beeldje op het graf van danique gezet ergens deze week ga ik foto's van haar grafje op haar site bij zetten staan nu nog op de telefoon van bart. nou iedereen dikke knuf maar weer miriam
Ik zag het net pas, maar Franka is jarig vandaag. Ik hoop dat je, ondanks dat je ongi bent geworden, toch een fijne dag hebt. Gefeliciteerd meis. Miriam, wat een mooie droom, laten we hopen dat die uitkomt. Knap hoor, hoe je steeds beter je gevoelens uit. Je boosheid, je verdriet, gooi het er maar uit. En wat fijn, dat je zo`n goed gesprek hebt gehad met Bart. Tuurlijk is het allemaal eng, voor jullie allebei. Maar je weet iig dat als de tijd er rijp voor is, dat jullie er allebei nog een keer voor willen gaan. Meiden hoe is het met de rest? Ik hoor of zie of lees nog van niemand iets. Gaat alles nog goed? Liefs Hope PS: ben vandaag bij de arbo geweest, en zij staat helemaal achter me, mbt het ziekteverzuim tgv de IVF behandeling. Dus, weer wat meer rust in mijn hoofd.
Goed nieuws van de Arbo Hope! Kan je er weer lekker tegenaan! NIets staat je in de weg! Miriam: mooie droom heb jij! Lijkt me ook gezellig om met elkaar te winkelen en te eten met onze kleintjes...wellicht ok in de toekomst. Fijn dat je zo goed met Bart en je schoonmoeder hebt kunnen praten. Dat is onderdeel van het verwerken...Ik ben benieuwd naar de foto's van het grafje van Danique.... Franka: happy Birthday, maar ook erg rot van je ongi.....Je voelt je alsof je je eigen lichaam helemaal niet meer kan vertrouwen.......Gebruik je wel ovutetsen zodat je je ei niet mist?
Beste meiden.... hier een mini updeetje van Amazonnetje over Amber: De verhuizing is achter de rug, vraag niet hoe, maar het is klaar.... nu nog rustig aan alles een plek geven, dan komt alles op z'n pootjes terecht. Ze zijn blij met het nieuwe huis en hopelijk komt daar nog eens een roze wolk langsdrijven in de zin van kunnen nagenieten van het verlof en de wetenschap nu een echt gezinnetje in een nieuw huis te zijn! Helaas zijn tijdens de verhuizing de hele Amberfamilie ziek geworden, een buikvirus, waarvan Lize nog de gevolgen ondervindt in de vorm van nog aanhoudende diarree....maar ook dat lijkt elke dag iets minder te worden. Amber laat weten aan jullie te denken en ze vroeg me naar het laatste nieuws, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik nog niet heb bijgelezen....maar mochten er heugelijke geboortefeitjes komen, geef ik het meteen door..... Voor nu groetjes en liefs van Amber en Amazonnetje!
hey meiden franka, ai dus toch ongi geworden ,je had waarschijnlijk wel gehoopt op een mooi verjaardagscado, beetje laat maar gelukkige verjaardag gewenst! Me 2, doet ergens 'goed' dat je die angst ook herkent, voel men op den duur zo paranoia ... minka, ja die onzekerheid, ik dacht altijd, als ik dan een goede echo heb, en als ik dan.. dan zal ik zekerder zijn, maar niets is minder waar, je mocht vandaag naar de VK, en alles goed veronderstel ik, hartje goed gehoord? neeke, dus als ik het goed begrijp,huizen-keuze-stress, succes met jullie beslissing. leuk dat Guusje zo goed slaapt! mariaatje, succes met deze nieuwe ronde! marla, waar zit je, ben je nog niet thuis in verlof? hoe gaat het met je? je volgt snel he, maar eerst Jette, of eerst de merrie hope, goed te lezen dat je het er nog eens goed van genomen hebt! wel jammer van die pijn, gelukkig wel goed nieuws dat de arbo arts volledig achter je staat! miriam, doet deugd te lezen dat je met Bart eens goed hebt kunnen spreken, en ook al is het niet voor meteen, je hebt toch terug een lichtpuntje , misschien nu nog op afstand, maar het feit dat jullie samen er nog willen voor gaan, mooie en zeer realistische droom had je trouwens, jij sluit zeker terug aan meid! amazonnetje, leuk je nog es te zien en lief van je dat je update van amber geeft, ai allemaal ziek geworden... buikvirus, komt me bekend voor doe ze vele groetjes en hopelijk is ze vlug terug online! update, dit weekend is mijn darmvirus teruggekomen, meteen terug mijn medicatie genomen en was gelukkig tegen vandaag terug over. Ik zat wel constant te piekeren over mijn slecht gevoel, kg-afname, het nog niet voelen van de baby aan 21 weken, de ergste scenario's flitsten al door mijn hoofd..... Voorheen probeerde ik me bewust niet zwanger te voelen uit angst voor ontgoochelingen, maar eenmaal die 16 weken voorbij kwam het precies allemaal 'echt' voor me, en ik geloof in al die tijd, dat dit de eerste keer was dat ik zo gerustgesteld en opgelucht was door het horen van het hartje, 1 minuut had al voldoende geweest voor me, maar Vk heeft wel 15min geluisterd, de baby is zeer actief, ze kon het ook goed localiseren door te voelen maar door mijn voorliggende moederkoek voel ik het blijkbaar nog niet, nog even geduld, en nu kan ik al wat minder prikkelbaar rondlopen en genieten van het komendweekend, (we gaan weekendje naar de champagnestreek) hoop dat het geluk dat jullie hier allemaal verdienen jullie snel toekomt! liefs flyke
Goedemorgen allemaal, Kon gisteren niet bij de PC, dus dan nu maar gelijk s'morgens vroeg! Franka, wat balen van je ongie meid, ik had echt zulke goede hoop Maar toch nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid, hoop dat je een leuk feest hebt gehad. Neia, hoe is het met jou? Ik hoop dat alles goed is, ook met je papa. Laat snel even wat van je weten meid, ik maak me zorgen! Flyke, ai ook al het buikgriepvirus? Minka-man begon er gisteren mee en is nog niet helemaal weg, nu maar hopen dat hij me niet aansteekt! Er zijn er veel hoor op dit moment. Amber, jij dus ook al incl de rest van de familie, goed getimed met de verhuizing Ik hoop dat alles toch goed is verlopen en dat jullie snel mogen gaan genieten in het nieuwe huisje. Jette, ik las bij het andere topic dat je paard bevallen is, mooi dat je geen weeen kreeg in het stro hihihi. Ik ben blij voor je dat ze geboren is, nu kun je je helemaal op je eigen bevalling gaan richten. Heel veel succes meid. Hope, zie je wel, de mensen van de Arbo weten wel waar ze het over hebben. Het is ook heel normaal dat je die uren vergoed krijgt. (hoe is het met je kater , ik hoop dat je pijn snel is weggegaan) Miriam, leuke droom hoor! Wie weet zijn we strakjes wel allemaal bij elkaar aan het shoppen, zal een heel gekakel worden denk ik En dat we allemaal een kleintje hebben: ik geloof er heilig in hoor. Jude, Franka, Mariaatje, Hope en Miriam, jullie blijven echt niet achter hoor! Reken daar maar op. Goed dat je zo fijn met Bart gepraat hebt, ook een opluchting zeker. Mariaatje; go for it girl! Rest allemaal ok? Ik ben gisteren naar de VK geweest, alles was dik in orde, pfff wat een opluchting weer. We hebben het hartje gehoord en het was superduidelijk. Over 4 weken weer een afspraak, maar omdat ik me nog steeds zo onzeker voel mag ik altijd bellen als ik het hartje even wil horen ter geruststelling. Ik ga bijna geloven dat ik inderdaad gewoon zwanger ben en dat het goed gaat Vandaag ook even de afspraak maken voor de 20-weken echo. Goh, wat klinkt dat al ver, maar ja, vandaag staat er ook een dikke 14 op de teller. Allemaal een fijne dag en spreek jullie snel weer. Kus Minka
Dank je wel allemaal! We hebben zondag een mooi feestje gevierd en ik ben lekker verwend. Gisteren zijn mijn ouders nog even geweest en hebben we de avond samen doorgebracht. Ik ben van plan om in ieder geval de huisarts te benaderen over mijn cyclus en dan hoop ik dat er wat aan de onregelmatigheid gedaan kan worden. Allemaal nog een fijne dag en tot snel. Liefs Franka
minka, ben blij voor je dat alles terug goed was! en proficiat met je 14weken banner, staat je heel goed! en vandaag afspraak voor 20 weken echo gemaakt? vul ons agendake maar aan he franka, hoop dat je cyclus wat normaler wordt en je HA je wat meer duidelijkheid kan geven, heb je al een afspraak gemaakt of wacht je nog even? voor de rest heel stil hier de laatste tijd.. liefs flyke
22-01 Neia afspraak gyn 25-01 Jette uitgerekende bevallingsdatum 30-01 Hope info-avond IVF 01-02 Hope startgesprek IVF 14-02 Marla uitgerekende bevallingsdatum 25-02 Hope start stimulatie IVF 21-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum 27-05 vlgs gyn, 29-05 volgens VK: Flyke uitgerekende bevallingsdatum 15-07 Minka uitgerekende bevallingsdatum Even de lijst opgehaald. Maar meiden, waar zijn jullie allemaal? Ik mis jullie . Het gaat toch wel goed met jullie? Ik hoop snel wat te horen. Liefs Hope
Lieve meiden, GRoetjes van Amber, en ze laat weten dat ze pas na 23 jan. online zal kunenn zijn. Amazonnetje
Ben vandaag bij mijn werk geweest de arbo arts gesproken en een nieuwe afspraak gemaakt over 14 dagen. daarna ben ik na boven geweest onze afdeling en heb ik eerst met mijn leidingevende gesproken en toen met wat collega's ze missen me en vinden het alllemaal heel erg ook mijn leidingevende weet niet goed wat ie moet doen of zeggen vind het heel erg dat is dan toch fijn dat je op een bepaalde manier begrepen wordt in het verleden is dit wel eens anders geweest. het is hier inderdaad rustig maar een vraag ben nu heel veel op internet bezig en dacht goh heeft iemand hier ook hyves jude heb ik al als vriendje toe kunnen voegen en ik zou het wel leuk vinden om jullie ook daar te verwelkomen als vriendje dikke knuffel voor iedereen
Hallo meiden, ik laat even een teken van leven horen! Met mij gaat alles goed, heb alleen gisteren een spier in mijn rug verrekt denk ik, ik voel me niet helemaal fit nu... Franka, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk toch wel een leuke dag gehad, ondanks die ongi. Ik weet nog dat ik vorig jaar op mij verjaardag ook heel heftig ongi was, terwijl ik er normaal niet zo'n last van heb. 't Is goed als je even naar de huisarts gaat, waarschijnlijk geeft het je wel weer wat rust, wie weet kan er wat mee gedaan worden. Maar ja, waarom duurt het allemaal zo lang, he? Hee Miriam, hyves-vriendinnetje! Wat fijn dat ze op je werk veel begrip tonen! Dan zal het wel makkelijker zijn om tzt weer te gaan werken. Want nu ben je neem ik aan nog een tijdje thuis, he? Ik zou het maar even rustig aan doen en tijd voor jezelf nemen. O ja, Neia heeft ook hyves . Ik vond het zo lief dat je naar mijn rijlessen vroeg... Weet je, het gaat nu best wel hard, binnenkort gaat er wel een examen aankomen is de bedoeling. Heb nu iets van 70 lessen gehad , ben er gewoon geen ster in, maar ben wel heel bang dat ik zo nerveus zal zijn dat het alleen daardoor al mis zal gaan... nou ja, zover is het nog niet, ik kan nog even oefenen. En eerlijk gezegd, ergens hoop ik toch dat ik binnenkort eerst mijn rijbewijs haal en dan pas zwanger word...ik moet er toch niet aan denken dat ik zwanger ben, misselijk en dan ook nog de stress van dat examen heb. Maar ja, als het zo zou zijn, dan is dat zo... maar waarom zou het nu wel ineens lukken, volgens mij zit ik in mei gewoon weer bij de gyn, heb zo'n voorgevoel. Het klussen is in huize Jude ook weer wat verminderd de laatste tijd, 't is geen obsessie meer, ben het verplichte gedoe een beetje zat. Het moet wel leuk blijven. Dus ik probeer zo min mogelijk verwachtingen te hebben, ik ga er gewoon vanuit dat ik maandag weer ongi word. Neia, heb je die baan nu eigenlijk gekregen meid? Ik heb er een goed gevoel over . Ha Hope, ik las over je dameszitting, ha ha, gelukkig was je niet bij die herenzitting die afgelopen weekend uit de hand gelopen was . Minka en Flyke, goed dat alles mooi in orde is bij jullie met de beebjes. Groetjes aan de rest, Liefs, Jude.
Even een teken van leven vanuit deze kant. Er is hier de afgelopen week zoveel gebeurd en ik heb alle emoties onderhand wel gevoeld, dat ik ze gewoon even niet hier kwijt kon. Miriam, super fijn dat je met Bart zo'n goed gesprek hebt gehad. En het is al een hele stap dat jullie SAMEN hebben besloten om er over een tijdje weer voor te gaan. Jouw droom mag wat mij betreft echt wel uitkomen hoor! En lief van je schoonmoeder dat je ook goed met haar kan praten. Ik vind het super knap van je dat je naar het werkt bent geweest. dat lijkt me toch wel zwaar. Maar gelukkig reageert iedereen daar goed (zover dat kan). Volgende week alweer de 23e. Ik tel met je de dagen af! Jette, hoe is het met jou? De merrie heeft haar werk gedaan, nu jij nog. Jude, jak een spiertje in je rug verrekt? Hoe heb je dat gedaan? Of is dat te persoonlijk? haha Enne dat rij examen haal je echt wel hoor, als je je maar elke keer wat zekerder gaat voelen. Franka, alsnog van harte gefeliciteerd! Heb je nog een leuke verjaardag gehad? Nog leuke cadeautjes gekregen? Minka, alweer over de 14 weken heen. Yoehoe, alles gaat goed. ik ben zoooooooooooo blij voor je meid! En wat leuk dat je maandag het hartje hebt gehoord. Heb je een beetje een aardige vk? Amazonnetje, wat lief dat je ons op te hoogte houdt over je zus. Hoe is het met jou? Amber, bah ook al het griepvirus bij jullie thuis. Lijkt me zo zielig voor zo'n klein meisje. Ik hoop dat de verhuizing toch goed is gegaan en dat je nu lekker met je gezinnetje aan het genieten bent. Neeke, wat heerlijk dat Guus zo goed slaapt. Het is een perfect mannetje! Hoe is het met de huizenjacht, komen jullie er een beetje uit? Hope, wat super fijn dat de arbo arts ook achter je staat. Dat had ik wel verwacht hoor, maar toch een last die van je schouders afvalt of niet? De data in de lijst staan er erg mooi bij, het is al bijna zover! Flyke, die erge scenario's blijven waarschijnlijk komen. Ik denk dat we allemaal daar niet meer vanaf komen. Heerlijk dat je zo lang naar het hartje mocht luisteren bij de vk. Wat een prachtig geluid, of niet? Geniet van je weekendje weg! Gaan jullie met z'n 2en? Me2, hoe is het met jou? En heeft JP al wat minder kwampjes? Mariaatje, wat fijn dat je ongie weer weg is. Spannend om nu op je ei te wachten. Kun je het altijd goed voelen, of gebruik je ook hulpmiddelen? Marla, hoe is het met jou? Begint je zwangerschapsverlof niet volgende week al? Donderdag had ik dus dat 3e sollicitatiegesprek. Het ging super goed, en van beide kanten waren we enthousiast. Maar uit het salaris kwamen we niet uit. Ik baalde flink, en heb thuis echt gehuild. En toen kwam voor het eerst sinds de zwangerschap de migraine weer opzetten. Verschrikkelijk gewoon. Vrijdag werd ik gelukkig terug gebeld, met een veel beter bod. Ik wist het al gelijk, ik ga nu namelijk met 24 uur nog meer verdienen als dat ik nu met 32 uur doe. Uiteindelijk heb ik gister gebeld dat ik het doe. Iedereen blij natuurlijk! Wat geeft dit een heerlijk gevoel zeg! Mijn opa is vorige week gevallen en heeft zijn heup gebroken. Nu heeft hij er ook een longontsteking bij. We zijn dit weekend naar het ziekenhuis geweest. En de tranen stroomde over mijn wangen. Hij lag er gewoon bij, alsof hij in een kist lag. Het gaat echt niet goed, en ik denk niet dat hij het gaat redden. Hij herkende zelfs mijn moeder niet meer. Maar mij gelukkig wel! Dat was echt raar, want hij vroeg fluisterend hoe het met de baby was. Weer helemaal ontroerd natuurlijk. Nu heeft mijn moeder al een hele tijd last van haar heupen en rud. En nu bijken daar ontstekingen en verkalkingen te zitten. Dus ze heeft gister 1 van de komende 3 operaties gehad. Gelukkig gaat het wel redelijk met haar, maar ze heeft veel pijn. Dus ik ga nu eerst even wat boodschappen voor haar doen. Dan vergeet ik nog bijna het verhaal te vertellen van mijn ruzie op het werk. Maar dat komt later wel. Ik moet er nu echt vandoor. Dikke kus Neia
hey neia, jij krijgt het wel voor je kiezen he? Hoe gaat het nu met je opa en met je moeder, ligt je moeder in het ziekenhuis? Wel gefeliciteerd met je nieuwe baan, geweldig meis, precies wat je wou of niet? Hier alles prima in orde, begin te wennen aan mijn verlof, moet zeggen het gaat me goed af, beetje shoppen, beetje tv kijken, huishouding doen, ha ha ha, maar goed het is nu afwachten he, de baby daalt niet in, tenminste tot nu niet, ze heeft een te groot huis zei de verloskundige, en een kind daalt vaak pas in als het te krap wordt, tja dan vraag ik me af laten ze het dan zo lang zitten totdat de behuizing te krap wordt, nee toch mag ik hopen.... nou ja ik ga dat volgende week wel vragen bij mijn volgende bezoek aan de VK! liefs jette
hey jette, wel mooie uitdrukking, dat de baby een groot huisje heeft en het pas verlaat als het te krap wordt, succes! neia,ai ai, wat is er al weer veel gebeurd en je opa die je moeder niet herkende moet ook heel pijnlijk zijn, heel speciaal dus dat hij jou herkende en aan baby dacht. Gaat het al wat beter met je moeder? veel sterkte! hyves ken ik dus niet he, is dat iets typisch vanuit NL? of ben ik gewoon een beetje achter in medialand? jude, ik vind het sterk van je dat je zo weinig mogelijk verwachtingen stelt, ik hoop da ook dat je snel verrast mag worden! en trouwens je hoeft niet in de eerste maal door de rijles te zijn hoor, ik deed het in twee keer miriam, doet goed te lezen dat het werk je begrijpt, heb je al een trouwens een foto van het engeltje dat je ging plaatsen bij Danique? amazonnetje,groetjes terug aan amber! hope, het was hier inderdaad in lang zo stil niet, gelukkig is er sinds gisteren wat verandering in gekomen al bekomen van je pijn-kater als ik het zo mag noemen? neia, we gaan met mijn schoonouders en schoonbroer, het is in zo een centerparc huisje voor zes personen. En aangezien ik hier mijn frustratie,gepieker uittte, hoop ik dat ik niemand ermee kwets of zo, maar ik mag jullie melden dat ik eergisteren driemaal een plopgevoel had in mijn buik toen ik muziekbeertje liet afspelen op mijn buik, ik ben zeker dat het de baby was, mijn darmen zijn volledig hersteld en ik voelde een heel lichte trilling in mijn hand, gisterenavond voelde ik het 1 maal. Gisteren hield ik mijn hand op vriendincollega haar buik, zij is 5weken verder of mij, en ik schrok achteruit van de schop die ik voelde, zo heftig! zo dan ga ik mij maar es klaarmaken en naar het werk toe, oja, minka, heb ik jou dat al gezegd dat ik denk dat jij ook een jongetje krijgt liefs flyke