tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    franka ik moet even op je berichtje reageren.

Wat voor vrienden zijn het nu is het zomaar weer vergeten alle narigheid potjandorie ze zouden toch beter moeten weten.

Meid wat kan ik me voorstellen hoe hard die klap is geweest toen je de kaart las en zag, een steek recht door je hart bah

onvoorstelbaar ik dacht altijd dat als mensen het meemaken waar wij allemaal doorheen zijn gegaan of nu nog gaan, en ze zelf er dus ook doorheen zijn gegaan dat ze wel zouden weten wat wel te doen en wat dus echt niet te doen. het is zo onwijs gevoelig dat je inderdaad had mogen verwachten dat ze het zelf waren komen vertellen.

mijn vriendin heeft het hier ook verteld makkelijk was het niet maar wel de juiste weg niet de gemakkelijke weg zoeken bah bah bah en nog eens bah

heel veel liefs miriam en klaag maar raak hoor meid ( ben ik ook niet meer de enige haha)

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Wat een gezelligheid hier! :D :D :D

Jaaaaaaaaaaaaaaaa Marla is back. Super gezellig meid. Maar poeh wat heb jij het druk. En dus vochtpootjes erbij. Goed omhoog leggen he?
    De vorige keer was mijn onderdruk inderdaad erg laag (voor jou mega laag ;) ), maar toen zei de gyn dat dit niet erg was, maarja ik maak me overal zorgen om. Nu dus een stuk beter.
    Is het niet koud die ballerina's? Ik ben aan het twijfelen, want mijn laarzen zijn een beetje kapot en ik weet niet of ik nu nieuwe ga kopen of ook gewoon instappertjes.
    Zie jij iets op mijn 20-weken echo dat ik niet zie? ;) Ik ben wel nieuwsgierig. En hier in de omgeving zegt iedereen dat het een jongen wordt en jullie dus een meid. Ik ben echt benieuwd wie er gelijk heeft!
    Nu wel een beetje rustig aan doen he? Je hebt nog even de tijd en nu kun je gaan genieten, want al die stress en dat harde werken moet er ook uit komen.
    Jij dus ook aan de vreet. maar bij mij begint het wel eerder dus. :)
    Ik heb ook een appeltje gegeten hoor, zal dat nog helpen na al het andere lekkers?

Me2, fijn om weer iets van je te horen. En wat geweldig dat JP zo'n lief mannetje is dat je hem overal mee naar toe kan nemen. En maximaal 1 keer per nacht eruit lijkt me wel te doen. Geniet ervan!

Miriam, jij bent ook een toppertje! :D
    En voor als ik morgen niet op tijd terug ben uit mijn werk: heeeeeeeeeeeeeel veel succes en sterkte morgen. Ik hoop dat het snel voorbij is en de gyn jullie kan helpen met de vragen.

Franka, ten eerste: klaagzang wat is dat? ;) Dat herken ik helemaal niet bij jou, dus no worries.
    Ongelofelijk jouw bericht over die vrienden. Dit kan ik dus ook echt niet begrijpen. Stuur jullie dan niet zo'n kaart/foto, maar heb minimaal het respect om de telefoon te pakken om zoiets te vertellen. Hoe moeilijk dat ook is.
    Sterkte meid, dit is gewoon klote! :evil:

Hope, jaaaaaaaaaa pure hagelslag! :D Toen ik voor het rek stond wilde ik wel alle smaken meenemen, maar ik ben blij dat ik alleen de pure heb genomen.
    Hahaha helemaal de weg kwijt in de tijd. Hoe kan dat met zo'n mooie banner? ;) Maar van mij mag je janurai wel overslaan hoor, gelukkig is deze maand snel voorbij. Nog geen ongie gesignaleerd?

Vanmiddag nog een uurtje gedoezeld en daar knapte ik wel wat van op gelukkig. Net is mijn zusje nog geweest, was erg gezellig.
    Nu mijn bedje in, want morgenvroeg weer werken.

X Neia

3. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    @Neia, jawel hoor, ik ben al ongi.
    Had ik dat nog niet verteld? hihi :oops:
    Ik ben het eergister geworden en heb er heel veel pijn van gehad.
    Bijna net zo erg als de weeen van de 2e MK.
    Nu valt de ongi wel mee.
    Vrijdag weer met de pil beginnen, dus hoop dat ik dan eens een periode bloedvrij ben, zodat mijn man en ik het nog even "gezellig" kunnen maken voodat de IVF begint. :) :) :)

Fijne dag allemaal.
    Liefs Hope

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nog even en dan is het uur van de waarheid begin nu toch wel zenuwachtig te worden en kijk continu op de klok duurt het nog zo lang bah, hoop dat we nieuws krijgen waar we iets mee kunnen maar ergens ben ik heel bang dat het nieuws wordt waar we niks mee kunnen en dat beangstigd me
    nou hopen dat het heel snel avond is

dikke knuf miriam

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He Miriam, nu is het echt bijna zover! Sterkte zometeen!

Hope, fijn dat je ongie bent. Maar wel balen dat het zoveel pijn deed. Dat zal vast wel normaal zijn. Je lichaam zal vast ook wel denken: waar komen al die hormonen vandaan? :confused: ;)
    Ik duim op een bloedvrije maand voor jou deze keer. Dan kunnen jullie eindelijk nog even van elkaar genieten! :D

25-01 Jette uitgerekende bevallingsdatum
    25-01 flyke uitgebreide 22 weken echo
    30-01 Hope info-avond IVF
    01-02 Hope startgesprek IVF
    01-02 Neia arbo arts
    12-02 Minka VK
    14-02 Marla uitgerekende bevallingsdatum
    19-02 Neia gyn
    25-02 Hope start stimulatie IVF
    28-02 Minka 20 weken echo
    21-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum
    27-05 vlgs gyn, 29-05 volgens VK: Flyke uitgerekende bevallingsdatum
    15-07 Minka uitgerekende bevallingsdatum

He Flyke, nog 2 weekjes en dan de uitgebreide echo. Vind je het spannend?

Ik ben net terug van mijn werk en ik heb weer een aanvaring gehad met die andere manager. Omdat ik in de winkel agenda heb gezet dat ik in februari een paar zaterdagen vrij moet hebben ivm kamertje klaarmaken en een weekenje weg en vakantie. Die laatste 2 waren al gepland voordat ik ziek werd, had ik in oktober al opgegeven. Nu vind zij dat oneerlijk zoveel zaterdagen.
    En zei ze echt: nou dat ga ik tegen onze baas zeggen dan moet zijn maar beslissen of dit mag. :confused: Terwijl ze me nog geen eens volle dagen kan inplannen omdat ik voor 50% in de ziektewet zit.
    Lekker kinderachtig allemaal :evil: . En ik heb er gewoon pijn in mijn buik van. Ik kan echt niet meer tegen dit soort stress situaties, dat trek ik me teveel aan en ik kan het niet loslaten.
    Maarja Neia-man zei net al: nog maar 11 weekjes met haar werken en dan ben je ervan af. Pff waarom kan ik dit niet uit mijn hoofd zetten?

Gister heb ik een uitnodiging gekregen van de arbo arts dat ik 1/2 moet langskomen. Hopelijk staan hun aan mijn kant.

X Neia

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    neia als ik jou was zou ik denken je kunt in de soep zakken stomme trut.

en als ze moeilijk blijven doen ga je gewoon de ziektewet helemaal in ze zijn er gek geworden je mag geen stress hebben hoor.
    tjonge jonge maar ik verwacht dat de arbo wel achter je staat hoor
    hele dikke knuf

7. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Nou lieve Miriam, pffff... ik vind het zo spannend voor je. Ben echt benieuwd wat je vandaag te horen krijgt. Misschien ben je wel zo moe van alle emoties, dat je meteen naar bed vertrekt na het eten.

Uhh joehoe, Jette, waar ben je? Is de bevalling soms begonnen? Het is zo verdacht stil. Spanneeeeend, hoor. (adem in, adem uit, je kunt het!)

Hey Me2, JP is ook al weer een maand: wat gaat de tijd toch inderdaad snel, zeg. Ikzelf heb het gevoel dat ik hooguit 20 weken zwanger ben.
    Wel handig zo'n man die van winkelen en uit eten gaan houdt. Mag ik hem alvast boeken voor mijn dochtertje? ;)

Goh lieve Franka, ik snap enorm dat zo'n onpersoonlijk kaartje als een klap in jullie gezicht aanvoelt. Ze hebben wel echt voor de makkelijkste weg gekozen. Ze zouden toch op zijn minst wel even hebben kunnen bellen. Ik hoop wel heel erg dat ze snel belt en het met je uitpraat. Het is gewoon heel jammer dat het juist bij hen zo gelopen is. Bah, dit soort dingen werpen je weer een stukje terug. Veel succes met je vader volgende week!

En Hope, ik ga er vanuit dat het overslaan van januari gewoon een voorschotje is op de zwangerschapsdementie waar je straks zeker aan zult "lijden". Daar komen die bejaarden totaal niet aan te pas. (hebben ze al lang en breed achter de rug).
    Fijn trouwens dat de IVF je zo veel afleiding geeft, ook al voel je je toch wat huilerig. (misschien ook al een voorschotje op de hormonen van straks?)

Nou Hope, weet wat je vraagt. Ik kom jullie vanaf nu weer veel vaker lastig vallen, op zo'n manier dat je je straks vast af zal vragen waarom ik mijn posts in hemelsnaam niet kleiner kan maken, hihi).

Oh Neia, wat een NSB-er is die manager, zeg. Het wordt hoogtijd dat je Radio Oranje inschakelt. Laat die maar flink door de kamer schallen. (als het teveel wordt, dan zoeken wij wel een onderduikadres voor je ;)).
    Nou even serieus, het enige wat je kunt doen is je vastklampen aan je nieuwe baan en aan Mini-neia denken. Ik onderschrijf Miriam's woorden dan ook helemaal: dat ze maar in de str... (uh soep) zakt. Zo'n stom mens is jouw buikpijn niet waard, hoor!

Dat jij 65 onderdruk al hoog vindt, haha. Daar kan ik me niets bij voorstellen. Een lage bloeddruk is vooral lastig voor jezelf, maar niet voor de baby gelukkig.
    Die ballerina's zijn niet koud, hoor, integendeel: van die goedkope plastic gevallen krijg ik juist hele warme voeten, dus in die zin kan ik je ze ook weer niet aanraden. Als je nog geen last hebt van dikke voeten, dan zou ik voor laarzen gaan. (niet iedereen krijgt gezwollen voeten nl.).
    Ik heb ook gisteravond flink doorgeschranst bij de buren waar we op bezoek waren. Ik heb het bakje met pittige tonijnsalade (met blik tonijn uiteraard) ongeveer helemaal in mijn eentje opgegeten. Vandaag heb ik dan ook een balansdag genomen.

Misschien denk ik wel dat je een meisje krijgt vanwege het wipneusje. Dat heeft mijn kleine meid ook. Een vriendin van mij wilde het geslacht van haar baby niet weten, maar er werd wel een opmerking gemaakt over de grote voeten van de baby. En ja hoor, ze kreeg een jongetje. Dus mocht je grote voeten hebt gezien, dan wordt het vast beschuit met blauwe muisjes.

Ik ben erg benieuwd hoe het Miriam is vergaan.....

Liefs en nog een fijne avond!
    Marla

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ja ik ben ook benieuwd hoe het Miriam is vergaan.
    Lief dat je toch nog op mij reageert Miriam, terwijl je zoveel aan je koppie hebt.

Haha daar hebben we de lange posts van Marla weer. Daar worden we vrolijk van. :D
    Ik heb inderdaad geen last van vocht in de voeten, maar mijn buik zit in de weg als ik mijn laarzen aan wil doen. :(
    Een balansdag, wat houdt dat in voor zwangeren? ;)

Net even uitgerust op bed, ik kon niet slapen, doordat er van alles door mijn hoofd aan het malen was. Maar gelukkig gaat het nu ietsje beter.

Jette, where are you?

X Neia

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi dames goed nieuws voorzover het goed nieuws mag zijn

met mij is verder niks aan de hand waar ik toch heel bang voor was ergens maar het is de infectie geweest, de infectie is een soort die standaard bij je zit bij iedereen man en vrouw bij de man alleen in de mond en bij de vrouw in de mond en in de vagina en wanneer het evenwicht verstoort raakt dan komt er een infectie in de mond wijst dat zich door onstoken tandvlees.
    bij mij is het dus in de baarmoeder gekomen en heeft het zich in de moederkoek genesteld daardoor kon danique op een gegeven moment ook niet meer en kwam het vruchtwater vrij.

ik heb echt zoiets van nou ja zo iets wat zo onbenullig lijkt zulke gevolgen kan hebben maar er is wat aan te doen bij een volgende zwangerschap wordt er met 12,16,20 weken gecontroleerd daarna wordt er verder besproken en als het zich ontwikkelt krijg ik direct antibiotica

dus al met al verhelderend en ergens opgelucht dat niet mijn lichaam helemaal fout is maar dat het overmacht is wat bij iedereen kan gebeuren. helaas moest het mij hebben

eigenlijk gewoon weer domme pech.

heb slaap tabletten gekregen van de gyn hij acht het nodig ondanks dat ik eigenlijk zoiets heb van dit moet ik toch zelf allemaal kunnen hij heeft aangegeven dat mochten er nog meer vragen komen of nog onduidelijkheden zijn ik maar moest bellen voor een nieuwe afspraak en hij hoopt ons toch ergens snel weer te zien

dus ik ben blij ga nog effe verder mensen bellen om alles te vertellen maar dacht o jee nog niet gepost ze zullen wel nieuwschierig zijn op de goede manier hoor.

nou liefs miriam

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    ou Miriam....goed gesprek dus...wel akelig dat het dus gewoon die infectie was....Ik hoop dat dit je helpt bij de verwerking. Kan me voorstellen dat je hier wel wat mee kunt....

Nog iets heel over infecties....Hier in Zwitserland testen (net als in een hele hoop andere landen behalve natuurlijk weer in Nederland) standaard op het gbs virus (streptococcen B). Daarvan kan je zonder dat je dat weet dragen zijn (zit bij vagina en anus). Bij de bevalling kan je kindje hiermee besmet raken en die overleeft dat vaak niet (het eerste kind van mijn man's neef is zo overleden). Nou ik bleek dus drager te zijn! Tijdens de bevalling krijg je dan 2x antibiotica zodat de baby het niet kan krijgen. Dat is dus allemaal goed gegaan met JP. In Nederland was er totaal niet op gecontroleerd bij mij! Ben ik even blij dat ik hier ben bevallen.....er zijn wel meer dingen waar ik achteraf van denk, wat raar dat wij daar in Naderland geen aandacht aan geven......maar goed....

11. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    ha meiden, ff gauw, franka, ik kan me je gevoel zo goed voorstellen toen je dat kaartje las, alsof de grond onder je voeten word weggettrokken. Ik zou precies hetzelfde gereageerd hebben: had bij ons toch ff nagedacht. Maar helaas, weer wordt er bevestigd dat het zo niet gaat, dat mensen tot de deur nadenken en verder niet. Jammer. Hoop dat je snel je teleurstellign te boven bent en er met ze over kan praten!

Hier alles nog steeds goed, heb sinds gister wat krampjes laag in mijn buik, zit denk op het wachtbankje nu, we zullen zien! :)

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Miriam, super bedankt voor je bericht, ik was inderdaad mega nieuwsgierig.
    En wat een goede uitkomst van het gesprek (voor zover dit kan).
    Domme pech? Ja, dat horen we helaas te vaak hier en van doktoren. Maarja zo zit het leven in elkaar blijkbaar. Het is in ieder geval een stuk beter als dat er iets met jou of met Danique mis was. Gelukkig is dat niet zo.
    Super fijn dat de gyn zo aardig was en dat je altijd een vervolg afspraak kan krijgen. Want misschien komen er nog wel meerdere vragen naar boven.
    Misschien wel goed dat hij slaaptabletten heeft voorgeschreven, dan kun je een beetje bijkomen.
    Ik ben op een gekke manier wel blij voor je met dit gesprek met de gyn. Hoe dan ook, de komende tijd zal moeilijk blijven. Misschien verlicht dit iets voor de toekomst. Dikke knuffel!

Me2, jaaaaaaaaaaa echt belachelijk dat al die regels en controles in ieder land anders zijn :x . Daar zouden ze toch 1 richtlijn voor moeten maken, als dit zo belangrijk is? Gelukkig is nu alles goed met JP.

Mariaatje, nu weer op de wachtbank. En deze keer hopelijk een stuk korter als de vorige maanden. ;)

X Neia

13. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Miriam, ik ben blij voor je dat het gesprek verhelderend is geweest.
    Het is idd raar dat een infectie zoveel teweeg kan brengen.
    Ik moet zeggen dat me dat wel beangstigd.
    Ik hoop dat je met de slaaptabletten iig wat slaap kan inhalen en als je dan wat uitgeruster bent, weer verder kan met je verwerkingsproces.
    Ben je al bij die vrouw geweest? en zo ja, heeft het al wat geholpen?

Neia, die andere manager maakt het wel erg bont. Ik vind het een typisch geval van treiteren hoor. :evil:
    En dat moet je niet pikken.
    Er zullen toch ook genoeg maanden zijn geweest dat je wel elke zaterdag hebt gewerkt, en zei toen iemand: goh Neia, werk je nu alweer een zaterdag?
    Nee meis, ze zijn de stress niet waard, kom maar voor jezelf op.

Marla, ik vind je posts weer geweldig. Ik doen ook aardig mijn best, maar jij spant de kroon :)
    En bedankt voor je positieve gedachte over mij en mijn zwangerschapsdementie.
    Ik hoop dat dit idd snel uit mag komen.

Mariaatje, blijf maar lekker zitten op het bankje en val er niet vanaf, denk eraan ;)

Nog even een oproep!
    Heeft iemand een grote zak met geld over ;)
    pffff hebben jullie dat ook wel eens.
    Dat echt alles tegen zit en dus geld gaat kosten?
    We hebben vorige week onze dakgoot laten maken ivm een lekkage.
    (bleek achteraf, dat dakgoot ook gelast had kunnen worden en niet vervangen, dus voor niks een hoop geld kwijt)
    De dag erna, weer water in onze slaapkamer.
    Dakdekkers weer geweest, blijkt dat de lekkage helemaal niet door de dakgoot komt, maar door een verstopping in het riool, waardoor de regenpijp niet doorloopt. :x
    Nu komt morgen de Volta, ivm de ketel die soms geen warm water geeft en als klap op de vuurpijl moet de mercedes van mijn man zaterdag een behoorlijke reaparatie ondergaan.

Tja, en daar werk je dan voor :rolleyes: .
    Maar ach, als je maar gelukkig bent, toch?

Hope

14. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Jaa Miriam, ook ik sluit me bij de nieuwsgierigen aan. Ik moest even spieken om te kijken hoe het met je was. Naast alle negatieve dingen van de afgelopen tijd, is dit toch een klein lichtpuntje.
    Nogmaals, het is echt verschrikkelijk dat je de kleine Danique hebt moeten afstaan, begrijp me niet verkeerd, maar toch heel erg fijn dat er niets met jullie aan de hand is.
    Ik kan me wel goed voorstellen dat je toch moet verwerken dat je "domme pech" hebt gehad. Waarom treft dit net jullie, maar ik weet zeker dat je hier ook doorheen komt. Je komt echt sterk over.
    Ik sluit me bij Neia aan: ik denk dat rust heel belangrijk is en misschien slaap je vannacht wel als een roosje op eigen krachten en als dit niet zo is, dan kun je nog altijd zo'n slaappil innemen.

Jeetje Me2, wat een verhaal over dat gbs virus. Wat raar dat daar hier niet standaard op getest wordt. Hoe kun je dit oplopen? Ik zal het eens met mijn VK bespreken. Als dat dodelijk kan zijn voor een baby, dan begrijp ik gewoon niet dat ze er hier zo laks mee zijn! Gelukkig inderdaad dat je in Zwitserland bent bevallen!

Hey Neia, die balansdag voor zwangeren betekent alleen 2 bonbons snoepen in plaats van de hele doos. ;) Vervelend dat je zo'n rotgevoel door die vervelende manager hebt. Mijn zus heeft ook zo'n rotsituatie op het werk gehad tijdens haar eerste zwangerschap en moest daarom (vanwege harde buiken) al heel vroeg stoppen met werken. Laat het je niet boven je hoofd groeien, dat is het niet waard!

Hey Mariaatje, krampjes in je buik zal misschien wel te maken hebben met je eisprong. Heb je ook vruchtbaar slijm? (dat ging bij mij altijd samen). Ik hoop dat dit voorlopig de laatste wachtbank was voor de komende 9 maanden. ;)

Liefs,
    Marla

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hope, jij bent zooooooooo lief! :D
    Jij weet altijd precies hoe ik me voel en hoe het in elkaar steekt. Volgens mij is het inderdaad echt treiteren. Ze wil gewoon na mijn zwangerschap mijn winkel hebben. Nouja, die mag ze hebben van mij. Dan ben ik allang met een leuke baan bezig. :D
    Dat geld tekort, kennen wij ook helaas. Pfff wat hebben jullie een hoop uitgaven bij elkaar zeg. Onze spaarrekening hebben we ook al helemaal geplunderd, dus hier mag voorlopig niks gebeuren. [-o<
    Maar als je nog ergens zo'n boompje vindt waar je het geld vanaf kan plukken, dan hoor ik het graag! ;)

Marla, haha oh maar 2 bonbons, dat is inderdaad erg weinig. Jij bent echt gek van chocolade of niet? Ik heb vandaag eigenlijk nog maar weinig gesnoept, misschien zometeen even inhalen. :)

X Neia

16. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    ssssssst dat moet je niet te hardop zeggen, anders willen ze me allemaal ;) :) :)

17. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hoi hoi, hope, nog maar 1 weekje en dan heb je alweer je eerste afspraak! Spannend meis, hoe voel je je nu?

Marla, vorige week had ik vruchtbaar slijm met heel af en toe een krampje, vrijdag was het ineens weg. Nu ben ik zo goed als droog en heb wat meer krampen in mijn buik, zou misschien met een eventuele innesteling te maken kunnen hebben? Ik hoop het, maar ga er niet vanuit, merk verder nog geen veranderingen aan mezelf en weet dat je je die ook "aan kan praten". Dus we moeten gewoon geduld hebben, maar ik ga er wel vanuit dat mijn cyclus weer normaal is! Zo jammer dat er nog geen testjes zijn die vroeger kunnen testen haha.

18. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ja idd maria, nog 1 week.
    Spannend hoor.
    Psychisch gaat het nog steeds goed, maar lichamelijk wat minder.
    Ik weet niet wat het is, ben moe, heb hoofdpijn, heb weer veel last van aften in mijn mond, en voel me een beetje "bleh".
    Maa het zal wel met mijn ongi te maken hebben.
    Het is alleen vervelend.
    Ik zou bergen werk willen verzetten, maar pffff heb er de fut niet voor.
    Ik moet vanavond ook nog werken, en dan maar 1 dagje vrij en dan weer het weekend.
    Denk dat ik gewoon een beetje teveel heb gewerkt de laatste tijd en dat mijn energie dus even op is.
    Moet nu maar even rustig aan doen, anders ben ik volgend weekens niks waard als we naar scheveningen gaan.

Had jij nou deze ronde ovu testen gedaan?
    Volgens mij niet he? anders had je wel geweten wanneer je ei precies was.
    Maar ik ga even goed voor je duimen.
    Liefs Hope

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Zal ik niet doen Hope. ;)
    Ik kan me voorstellen dat het nu allemaal teveel wordt. En dat Bleh gevoel kan ook door het weer komen hoor. Is de zon nog erg ver weg? Ik kan niet wachten!
    Doe het rustig aan meid vanavond met werken.

Mariaatje, inderdaad nog even geduld, want je kunt er meestal niks van zeggen. Maar het zal al veel schelen als je nu weer een normale cyclus hebt!

Vandaag met goede zin naar het werk, maar het was weer klote.
    Nu zat ze weer te zeiken over waar ik zit. Want ik zit namelijk achter omdat ik nu toch geen klanten kan helpen en het is daar lekker rustig. Maar nu moet ik toch voor in de winkel gaan zitten, omdat ik niet mee deel in de teamsfeer. Ik dacht....... :evil: . Maar ik heb alleen maar gelachen, geknikt en ben gaan verplaatsen.
    Nog 11 weken min 1 dag. haha ;) :)

Jette, waar ben je? Nog alles goed?

X Neia

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi hoi

kreeg vanmorgen te horen dat de echo bij mijn vriendin niet goed er uit zag ze zagen alleen een een zakje en vocht er naast waren bang voor een bbz ze moest bloed prikken vanmiddag werd ze gebeld en moest ze komen voor de uitslag en daar hebben ze weer gekeken nu denken ze dat ze niet 8 weken is maar 5 ik snap het niet meer

weet niet of ik hier nu blij om moet zijn mijn gevoel zegt ze is niet ongi geweest in de maand december en de laatste keer was eind november ergens ze weet zelf niet meer wanneer en het is nu eind januari toch lijkt het me ergens niet goed.

wil haar geen hoop geven als het bijna onmogelijk is maar wil haar ook niet de hoop laten ontnemen over 14 dagen krijgt ze weer een echo en dan moet het mee gegroeid zijn nou ik hoop het toch wel voor d'r.

blijf het raar vinden allemaal liefs miriam

Deel Deze Pagina