tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jette, kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent van boodschapjes doen. Blijkbaar heeft jullie kleine meid het erg goed bij jou. Je zult vast wel nieuwsgierig worden nu. Erg spannend!

Miriam, inderdaad niet slim om zo'n stom programma te gaan kijken. Ik heb het express ook niet gedaan. Ik kan me voorstellen dat jij daar helemaal woest van wordt.
    Enne niet zeggen dat wij de pineut zijn he?! Want ik ben blij dat we op deze manier iets voor je kunnen betekenen. Schrijf het gewoon van je af!

Hope, jeetje wat een moeilijke dag vandaag! Lief van je dat je naar je mams gaat. dat zal ze vast heel fijn vinden! Sterkte vandaag!

Hier gaat het nog steeds niet goed. Alleen maar harde buiken nu, ook als ik rust neem. Ik moet zo mijn urine naar de ha brengen om blaasontsteking uit te sluiten. En anders moet ik de gyn bellen. Pff ik hoop maar dat alles goed is.

X Neia

2. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    neia, sterkte, laat je wat weten als je van de HA terugbent?

Hope

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lief van je, Hope, dank je!

Waarschijnlijk geen blaasontsteking, maar ze zouden het voor de zekerheid wel op kweek zetten en dan kan ik morgen daarvoor bellen.
    De ha vond het wel verontrustend en ik moest dus de gyn bellen.
    Dat heb ik net gedaan en ik kreeg een hele aardige assistent aan de telefoon. En ik mag vanmiddag om 3 uur langskomen.
    Ik ben nu wel zenuwachtig, en krijg dus ook steeds meer harde buiken. Ik kan nu echt niet ontspannen en hoop maar dat alles goed is met de kleine!

X Neia

4. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Lieverd, goed dat je naar de VK gaat.
    Je kindje gaat voor alles en laat dus de rest allemaal voor wat het is.
    Probeer ( ik weet dat het moeilijk is) te ontspannen en wacht vanmiddag af.
    Mogelijk zijn het de spanningen van de afgelopen weken die je parten spelen.
    Ik hoop dat dat het is.
    Ik denk iig aan je en kom het aub zo snel mogelijk even laten weten hoe het was, oke?

Liefs Hope

5. amazonnetje

amazonnetje Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    Hallo Hope,
    ach wat zal ik zeggen....
    - ik was drie maanden na mijn besluit om zwanger te raken, zwanger
    - ik was al 35 jaar
    - na 42 weken fietste en zwom ik er nog op los
    - ik heb een geweldige dochter (maar ik ben bevooroordeeld)
    - ik mag daar volop van genieten en ik voel me bevoorrecht als ik zie hoe anderen worstelen....

al het negatieve van de afgelopen jaren (zie pbtje) valt daarbij in het niet....

liefs
    Amazonnetje

6. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    He Neia, kop op meid! Ze moeten je wel hebben de laatste tijd! Ik hoop dat alles goed is vanmiddag bij de VK. Wel goed dat je dinnetje je heeft laten bellen naar je baas. Rust nu maar eerst goed uit, de spanning van de laatste weken gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Extra dikke knuf van mij!

Hope, sterkte vandaag. Het zijn geen leuke dagen op zo'n datum, maar samen met je moeder en evt zussen wel een mooie dag om je vader te gedenken.

Jette, je houd het goed meid en je kleintje dus ook hihihi. Volgens mij haal je zo makkelijke de 42 weken :confused: ;)

Miriam, het klinkt misschien moeilijk, maar probeer niet te veel stil te staan bij problemen van anderen op dit moment. Je hebt de energie hard voor jezelf nodig.
    Je doet het goed meid, rustig aan stap voor stap. Inderdaad gaan praten met iemand kan zo vreselijk opluchten, goed dat je dit besloten hebt.
    Ook fijn dat Bart wat meer kan praten, jullie hebben elkaar nu hard genoeg nodig, geniet daarom ook van elkaar.

Flyke, fijn dat je echo weer goed was. heerlijk gevoel toch ;)

Rest allemaal dikke kus

Hier alles redelijk, heb een drukke week voor de boeg, weet dat ik het rustig aan moet doen, maar ja!
    Woensadgavond vertrek ik laat nog naar Limburg (2 uur rijden) en dan donderdag de operatie van mijn moeder. Ik ga haar maar eens lekker verwennen een paar dagen! Deze week dus maar 2 avonden thuis, en meteen wat bezoekjes te gaan. We hebben dit weekendje de kinderkamer leeggemaakt (pff wat kun je een rotzooi hebben staan in een logeerkamertje!) en behang/verf gekocht. Niet dat we meteen gaan beginnen, maar als we zin hebben kunnen we het behang er alvast afhalen, plafond doen etc.

Iedereen dikke knuffel
    Minka

7. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    :-k neia nog niet terug?

ik kwam even kijken.
    Kom zo weer opnieuw spieken of je al terug bent.

Hope

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Even een berichtje voordat ik m'n bedje in ga.

Ik was gelijk aan de beurt, ze zat al op ons te wachten. Ik heb heeeeeeel veel onderzoeken gehad. Eerst een echo om de kijken hoe het met de kleine was. Het hartje kloptte goed, maar hij lag de hele tijd te slapen en de gyn kreeg hem niet wakker.
    Toen werd ik onderzocht om te kijken of ik weeen had, maar het waren echt harde buiken. Daarna nog een inwendig onderzoek, maar de baarmoedermond was volledig gesloten en ik had dus geen ontsluiting.
    Weer de baby proberen wakker te maken, en hij wiebelde even met zijn/haar voetje en toen was het volgens de gyn goed.
    Bloed en urine nog laten controleren, dat duurde een uur. Maar dat was ook goed.

Conclusie: alles goed met de baby. Maar de mama moet echt meer rust nemen. Ik mag nergens over stressen en me druk maken. Vooral veel uitrusten en zoveel mogelijk bedrust houden.
    Ze zei dat ik vrijdag ook maar tegen de arbo moest zeggen dat ik echt rust moest houden, en dat het vooral bij mijn baan (reisbureau manager) moeilijk is om rustige taken te verzinnen. Dus voorlopig alleen aan mezelf en de kleine denken.

Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg opgelucht! Nog steeds wel harde buiken, maar ik weet nu wat ik moet doen.

Bedankt voor jullie steun meiden! daar heb ik echt heel veel aan.
    Nu naar bedje toe, ik ben echt heel erg moe.

X Neia

9. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Neia, kruip inderdaad maar lekker je bedje in!
    Gelukkig is het met je kleintje allemaal goed, maar nu jijzelf nog. Neem de rust en vergeet het werk!
    Ik ben blij dat je voor controle geweest bent.

Hele dikke knuffel van mij
    Minka

10. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Neia, ik kon nu pas weer komen kijken, sorry :oops:
    Gelukkig lees ik dat alles goed is met jou en de baby.
    Houdt je maar goed aan het advies van de VK.
    Jij staat op de eerste plaats samen met je kindje, jullie hebben nu rust nodig, dus neem dat ook.
    En idd, wat Minka al zegt: niet aan het werk denken.
    Nog even en dan heb je een andere baan, en niemand van je huidige werk die dan nog aan je denkt.
    Het klinkt hard, maar zo is het wel.
    Lieverd, rust goed uit.

Minka, wordt je moeder a.s donderdag al geopereerd?
    Mag ik vragen in welk ZH?
    Ben je dan bij mij in de buurt?
    Wat leuk dat je een start hebt gemaakt met de babykamer.
    Maar doe maar rustig aan, eerst je moeder steunen en dan mag je je aan het kamertje begeven.

Liefs Hope

11. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Neia, wat ben ik blij dat alles goed was meid! Doe lekker rustig aan en neem echt de tijd voor jezelf. Luister goed naar de adviezen en naar je lichaam!

Meiden, ik ben vandaag héééééél eigenwijs geweest! :oops: :oops:
    Ik heb vanmiddag toch stiekem een testje gedaan. Had nog een cb digital leggen, maar dat vond ik zonde omdat ik natuurlijk voor mijn nod zit, maar ben ff bij het kruidvat geweest en kon het niet laten om ze te laten liggen hihi. Getest en moest na 5 minuten kijken en zag een heel vaag 2e lijntje. Mannetje erbij geroepen en hij zag ook een heel vaag 2e lijntje. Maar zo vaag dat het denk ik ook een indrooglijntje geweest kan zijn. Heb geen idee hoe dat eruit ziet, maar dat vertel ik mezelf om de teleurstelling straks kleiner te maken.

Ben dus benieuwd hoe het volgende week afloopt! Uiteraard hou ik mijn forum-vriendinnetjes op de hoogte! :)

12. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    oehoe, Mariaatje, spannend meid, ik ga voor je duimen dat de lijn superecht is. Gewoon nog even geduld en dan nog 'n keer testen, maar...... ;)

Hope, ik ben niet dicht bij jou in de buurt, wel bij Jude. Mijn moeder woont in Weert en dat is nog een stukje bij je vandaan!

Liefs Minka

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    minka je krijgt een drukke week voor de boeg
    probeer momenten van rust te nemen en goed zeg het begin is van de babykamer en lekker hoor je kunt gewoon beginnen wanneer je wilt heerlijk.

neia meid tjee zeg ik schrik toch wel iets van je berichtje heb volgens mij het niet helemaal gevolgd en dacht o jee maar gelukkig is alles goed doe het nu maar goed rustig aan he en als ze moeilijk doen dan komen wij gewoon allemaal naar de winkel en gaan even piekfijn uitleggen waarom dit zo moet jij moet rusten en dat is niet werken meid.

mariaatje wat spannend meid ik ga heel hard voor je duimen zou super zijn.

hope wat gaat de tijd snel he 7 jaar het lijkt niks
    mijn kerel zegt ook vaak 10 jaar lijkt gister wel 10 jaar geleden heeft hij zijn moeder weg gebracht dus vandaar dat ik dat er bij haal

ben blij dat je weer positiever bent hoor vind het al spannend wat je allemaal te wachten staat dus hoe zal jij je voelen

amazonnetje ben blij dat je me de link hebt gegeven pffff a big huggg

jette hoe is het ?
    en marla?

franka heb jou volgens mij ook al even gemist of ik mis het allemaal maar hoe voel je je

hier zijn de duivels geariveerd vind het best snel en dan heb je weer een klap je ongi is terug raar hoor zolang niet gehad en dan ineens lijkt het of je lichaam het al vergeten is. Ergens doet het pijn.

heb nooit helemaal mijn cyclus in de gaten gehouden maar dat ga ik nu een poosje doen we gaan toch een pauze inlasten hoe lang geen idee maar effe niet meer en ik wil een beetje inzicht erin krijgen.
    Ik weet dat ik me tot mezelf moet beperken maar zo ben ik nooit geweest en dat vind ik egoistisch en moeilijk. Dan kun je niks meer verbergen doordat je door gaat voor een ander. kijk als ik voor een ander zorg( zeg maar figuurlijk) dan hoef ik niet bij mijn eigen stil te staan is makkelijker.
    En nu moet ik voor mezelf zorgen en dat vind ik moeilijk,
    Heb nog een heel gesprek met een vriendin gehad over de zwangerschap van mijn vriendin en eigenlijk komt het er toch op neer dat ik jaloers ben en het ze niet gun omdat ik het ook niet meer heb. Erg he dat je zo kunt gaan denken.
    zit er even doorheen kreeg een tekening met mij bart en een baby dat was danique van ons nichtje vandaag dan weet je dat ze niet vergeten is maar het doet zo'n pijn

14. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    pfff hier even een ego-praat van mijn kant.
    Ik lig al de hele nacht te woelen, kan de slaap niet vatten.
    Ik heb zo`n pijn in mijn rug :cry: :cry: :cry:
    Het is gewoon niet leuk meer.
    Trekt van mijn li-bil tot aan mijn enkel.
    Waarschijnlijk weer een zenuw die klem zit, en waardoor?
    joost mag het weten.......................
    Ik hoop dat als ik straks eenmaal in beweging ben, dat het beter gaat, maar voor nu is het K*T :cry:

Sorry meiden, ik kom later vandaag / vanavond op jullie terug.

Hope

15. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee dames,

Wat is hier allemaal aan de hand! Denken jullie wel allemaal goed om jezelf? Neia, neem rust he, je kindje kan best veel hebben maar jij moet goed voor jezelf zorgen!

Ik kom binnenkort weer eens uitgebreider posten, megadruk hier, huis is gekocht :D :D :D dus zo dadelijk bezoek van de hypotheekadviseur. Guusje slaapt nu, dus dat komt perfect uit.

Wel raar dat we over een half jaar (AL! ) verhuisd zijn...

Dikke knuffel voor iedereen,

Neeke

PS: Me2, zeker een mega-poepluier gezien dit weekend? :D Guus had er net weer een, kwam goed uit, hij moest toch in bad!

16. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    lieve neia, doe nou echt rustig aan meis, neem je rust en laat je je kop niet gek maken meis, het is genoeg geweest nu! Denk aan die kleine en denk aan jezelf, het is vervelend dat je zo veel moet rusten maar er is niets, maar dan ook niets belangrijker als die kleine die moet groeien en zich moet ontwikkelen!

Echt meis, gewoon doen nu!

Miriam goh nou al weer ongi geworden, je lichaam is zich dan al wel weer aan het herstellen of niet!
    Geestelijk gaat een stuk langer duren meis, neem die tijd!

liefs
    jette

17. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Lieve Miriam, wees niet al te streng voor jezelf: je vind het zo erg dat je je vriendin voor je gevoel de zwangerschap niet gunt. Ik kon me nog van mezelf herinneren dat het mij zo hielp als iemand die zwanger was met me meeleefde: dan kon ik met die zwangerschap wel goed overweg, maar je had ook mensen die totaal geen begrip toonden voor mijn MK en dan kwam er vaak een boos gevoel opzetten.
    Ik ben wel een beetje geschrokken van de opmerking die je zwangere vriendin naar jou toe heeft gemaakt: dat het leven doorgaat enzo. Je bent al zo sterk en probeert het leven overduidelijk weer op te pakken, terwijl je ook je eigen verdriet niet uit het oog verliest (heel belangrijk! Als je het wegstopt, dan komt het later keihard bij je terug). Je leeft zo met haar mee en dan krijg je zo'n opmerking naar je hoofd geslingerd. Sorry, maar dat vind ik zoooooooo onterecht!
    Zoals iemand anders ook al heeft gezegd: je doet het zo goed, wat een ander (die overduidelijk geen inlevingsvermogen heeft) ook zegt! Dit is gewoon lomp!
    En wat je ongi betreft: ik kan je gevoel heel erg goed begrijpen: jij rouwt vanzelfsprekend nog om Danique, maar je lichaam lijkt er al weer overheen gestapt te zijn. Anderzijds: ik ben wel blij dat je lichaam het weer oppakt: als jij en Bart er straks weer geestelijk aan toe zijn om te proberen zwanger te raken, dan werkt je lichaam niet tegen.
    Een dikke knuffel!

En lieve Neia, ben ook geschrokken van jouw verhaal: wat zul je bang zijn geweest! Ik ben super blij voor je dat alles helemaal ok is met de baby en maak je vooral geen zorgen dat het de hele tijd sliep: dat is goed en daar groeit hij of zij van. (die van mij kan er volgens mij ook wat van: soms kan ik schudden wat ik wil, maar krijg ik haar met geen mogelijkheid wakker. Ik stel me dan altijd zo'n heel slaperig gezicht voor dat een beetje verstoord opkijkt).
    Jouw verhaal en harde buiken doen me echt aan de eerste zwangerschap van mijn zus denken. Ook zij had enorme last van harde buiken en moest daardoor echt rust houden. Je (oude) werk komt nu echt op de tweede plaats: je bent er bijna weg en als je het niet meer trekt, kies dan voor je kindje en blijf thuis. Die tegenwerking op je werk (had mijn zus ook) werkt alleen maar averrechts.

Oh ja, ik heb mijn geboortekaartjes pas zaterdag naar de drukker gebracht. Een proefdruk duurt ongeveer een week, dus je bent er nog helemaal niet laat mee.

Flyke, van harte gefeliciteerd met je mooie 22-weken echo. Ik kon van geluk een paar nachten niet slapen. Heb jij daar nou ook last van? Ik ben net als Hope benieuwd naar het uitgebreide verslag. Moeten we straks bij jou in Belgie blauwe of roze geboortesuikers komen eten? (ik gok op een jongetje, omdat jij dat zelf altijd dacht).

Haha Jette, toch nog niet bevallen? Ik had al een beschuit met roze muisjes gegeten, maar was overduidelijk iets te vroeg. Het lijkt me wel enorm maf dat je uitgerekende datum aan je voorbij gaat, zonder dat er iets is gebeurd. Ik ga denk ik maar een tafeltje voor 2 reserveren op die dag in een restaurant (het is dan toch Valentijnsdag, dus dat is sowieso leuk). Heb jij dat ook dat je de ene dag bruist van de energie en je de volgende dag als een slappe vaatdoek voelt en nog te lui bent om te douchen? (ik weet dat bij mij het weer ook tegen werkt. Ik bruis van de energie als de zon schijnt).

Hope, jij zat zo te horen ook echt even in een dip: kan me zo voorstellen dat je echt niet wil dat je zus eerder zwanger is! Jij bent echt even eerst aan de beurt. Hoe gaat het nou met je rug? Ik kan me indenken dat dit voor je gevoel wel heel slecht uitkomt en dat je hoopt dat het snel voorbij is, in ieder geval voor de start van de IVF. (zou het kunnen dat je je rugspieren hebt verkrampt, gist "dokter" Marla?)
    Dus we kunnen bij jou voortaan onze Kruitvat en andere bestellingen doen, mocht je weer eens naar Duitsland gaan. ;)

Me2, als ik het niet vergeet (moet tegenwoordig alles opschrijven) dan vraag ik morgen aan mijn VK over GBS: dat 1 op de 5 vrouwen draagster is, vind ik schokkend veel. Ik heb nog geen blaasontsteking gehad, maar dat zegt dus overduidelijk ook niet veel.
    Wow, ik ben wel onder de indruk van jouw gewichtsverlies. Ik was laatst op kraamvisite bij een collega van mijn vriend wiens vrouw na 5 weken ook al enorm slank was geworden door de borstvoeding. (ik ga mijn borstvoedingsboek nog fanatieker lezen).

Ooooh Mariaatje, wat enorm spannend. Ik zie sowieso nog maar 4 dagen op de teller staan, dus het schiet echt op. Ik heb nog nooit een indrooglijntje op mijn test zien staan bij negatieve testen. Maar goed, ik begrijp dat je nog niet te hard wil juichen. Toch draait de duimmachine hier op volle toeren. Haha, nog zo'n chocolade liefhebster. Ik had gisteren een etentje en heb zo'n beetje de hele kan chocoladesaus (bestemd voor 5 personen) in mijn eentje opgegeten.

Hey Minka, wat vervelend van je werk, zeg, en dat ze dat zomaar hardop uit durven te spreken. Volgens mij mag dat inderdaad niet, zoals Me2 al aangaf (en die is expert). Ook ik heb gemerkt dat het toch anders is als je parttime gaat werken. Ik heb me altijd voor de volle honderd procent ingezet en had op een gegeven moment het gevoel dat mijn baas liever een fulltime kracht op mijn plaats zette, maar dat ging dus mooi niet door. Toch komt het niet zo heel leuk over. Maar jij werkt nog wel 4 dagen en ik heb wel eens gelezen dat je efficiency omhoog gaat wanneer je maar 1 dag minder werkt.
    Wat die voetenfoto betreft: je had wel een foto kunnen plaatsen van Frodo: je weet wel, die hobbit met die grote voeten, dat kwam wel zo'n beetje in de buurt bij die van mij. ;)

Hey Franka, ik vind dat jij en je vriend het goed hebben opgelost door een oppervlakkig kaartje te sturen naar jullie vrienden. Hopelijk komt de boodschap over, terwijl je je niet laat kennen.
    Fijn, joh, dat je nu een afspraak hebt staan bij de gyn. Ik kan me nog van Me2 herinneren dat ze tijdens haar eerste afspraak bij de gyn meteen een echo kon laten maken, terwijl ze er vanuit ging dat ze vruchtbaarheidsonderzoeken kreeg. Sowieso is het prettig om het idee te hebben dat ze ermee aan de slag gaan. Hoe is het met je vader?

Wat leuk, Neeke, dat jullie een huis hebben gekocht! Van harte gefeliciteeeerd! Er komt heel wat geregel bij kijken, maar het is natuurlijk wel hartstikke spannend! Is het huis groot genoeg om de enorme poepluiers van Guus te kunnen herbergen?

Amazonnetje: wat lief van je dat je ons liet weten hoe het met Amber gaat. Ik mis haar echt en vroeg me af hoe het met haar gaat. Hopelijk is ze snel weer online.
    Ze heeft inderdaad een hele lieve zus! Hoe gaat het nu met jou?

Ben ik niemand vergeten?

Ik heb de vrijdag besteed aan het bedenken van een jongensnaam. (we hadden de keuze uit 2 voornamen, waarvan Silas helaas afgevallen is, die vond ik nl. geweldig. Vooral de tweede en derde naam (we willen nl. vernoemen) was een zware dobber en ik ben er niet weg van, maar de knoop moest maar eens doorgehakt worden).
    Verder hebben we de tekst voor het geboortekaartje opgesteld en hebben deze zaterdagochtend naar de drukker gebracht. De geboortekaartjes had ik al via Internet besteld (in de kerstvakantie). Het geeft wel een goed gevoel dat dit nu allemaal geregeld is.
    Dus Neia, maak je vooral geen zorgen over die geboortekaartjes, je kunt zelfs nog wachten tot 3 weken voor de uitgerekende datum. ;)
    Gisteren heb ik een gezellige dag gehad: mijn collega-vriendin kwam langs en 's avonds zijn we met met nog 3 andere goede collega's uit eten geweest. De porties waren klein, maar ik heb dat gecompenseerd door het kannetje met chocoladesaus ongeveer om te keren op mijn bord.

Liefs,
    Marla

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    marla is terug en heeft een lap post meegenomen fijn meid.

soms heb ik echt even bepaalde woorden nodig en die heb je me weer gegeven ik kan nu niet antwoorden ben er iets te emotioneel van maar je bent een schat.

neeke heb je nog helemaal niet gefeliciteerd volgens mij maar bij deze dan vanharte

sjannie is ook zwanger kijk bij dood vruchtje het is een goed begin voor haar het is dr zo gegunt

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo Marla is terug hoor! Is gewoon een halve bladzijde. :confused:

Minka, GEFELICITEERD met je 16 weken! Wat staat die banner je mooi zeg. ;) Dus morgenavond al naar je moeder. Verwen haar inderdaad maar lekker, en jezelf niet vergeten he. Gaan jullie daar in Limburg nog carnaval vieren!

Mariaatje, jeetje dat is inderdaad mega spannend bij jou. Nog een paar daagjes wachten. Wanneer ga je weer testen? Ik heb de keer voordat ik zwanger was een ingedroogd lijntje gehad, maar dat verschil was wel goed te zien hoor. Mijn duimen draaien!

Miriam, ja ik schrok ook heel erg gister. Maar gelukkig alles oke.
    Ongelofelijk tweestrijdig dat je ongie is gearriveerd. Want het is een erg goed teken dat je lichaam weer een beetje op orde begint te komen. Maar natuurlijk ook ongelofelijk moeilijk, omdat jij nog lang niet zover bent.
    En het is echt niet erg dat je jaloers bent op je vriendin en het hun eigenlijk niet gunt omdat Danique er niet meer is. Ik begrijp je echt. Schrijf het van je af meid!

Hope, hoe is het nu met je? Al wat beter met je rug? Super klote zeg dat je er vannacht zoveel last van had.

Neeke, yoehoe huis gekocht. Is het dat ene huis wat ik denk dat het is? Dan ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij! \:D/ \:D/ \:D/

Jette, jaaaaaaaaaaaaaaaa ik luister naar je hoor (bijna ;) ) mama. Ik vind je berichtje heel lief, en het rusten lukt me al best wel goed.
    En met jou? Ik vind het super spannend voor je.

Marla, ik was inderdaad mega bang gister. Vooral dat de gyn zei dat ze gelijk ging kijken of ik weeen en ontsluiting had. Ik dacht alleen maar neeeeeeeeeeeeeee! :cry: Gelukkig was dat allemaal goed. En ik vind het werk nu ook echt niet meer belangrijk sinds gister.
    Goed om te horen dat de geboortekaartjes nog even kunnen wachten, want mijn to do list wordt steeds langer en ik moet het nu echt rustig aan doen.
    Silas vind ik echt een hele mooie naam. Ik had hem nog nooit gehoord, maar erg leuk hoor. Maar als ik me niet vergis krijgen jullie een meid toch? :) Maarja zal vast voor de zekerheid zijn.
    Leuk dat je gister nog met je collega's op pad bent geweest. Knap dat je dat nog kan. Jouw banner is echt ongelofelijk hard gegaan!

Vandaag heb ik het echt rustig aan gedaan.
    Vanmorgen bij het opstaan gelijk weer harde buiken, dus ik ben weer mijn bedje in gegaan. Toen werd ik pas om 12 uur wakker.
    Veel tv gekeken, gelezen, mijn moeder is langs geweest en in bad gelegen. En nu heb ik mijn badjas nog steeds aan. :oops: :D
    Ik heb de kleine van 12 tot 5 constant gevoeld. Echt een druktemakertje. Heerlijk gewoon, ik kan er echt van genieten. De harde buiken zijn een aantal keer vandaag terug gekomen, maarja dat gaat ook niet gelijk over natuurlijk.
    De arbo belde nog dat de afspraak vrijdag niet doorgaat. Ik krijg een nieuwe uitnodiging, waarschijnlijk voor volgende week. Afwachten dus!

X Neia

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    neia ik ben trots op je eindelijk doe je het rustig aan en zie je dat het werk de pot op kan top

sorry dat ik dit er bij haal maar als ik dan lees dat je bang was voor weeen komt het bij mij allemaal weer terug dus echt meid doe het rustig aan laat de kleine nog even daar binnen zitten en neem minimaal 2 weken echt rust niks doen lekker ontspannen en genieten van de kleine in je buik.

heerlijk trouwens dat je een bad hebt wordt spontaan jaloers op je mmmmm even lekker ontspannen boekje erbij en een kopje koffie heerlijk

mijn vriendin stuurde me een mail over nationale vriendinnen dag dat we dan wel iets leuks moesten gaan doen. Heb er helemaal geen zin in iets leuks doen waarom en dan zie ik de hele dag haar met haar al iets buikje en te strakke shirt nee denk niet dat ik het doe.
    anderzijds is het mischien ook juist wel goed dat ik over die verrekte hoge drempel heen gesleurd wordt en dat wel ook iets gaan doen weet het nog niet is pas 15 maart als ik het goed heb onthouden.

voel me momenteel echt een vaatdoek verder niet meer over mij

iedereen een fijne avond liefs miriam

Deel Deze Pagina