tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amazonnetje

amazonnetje Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    heee moppie....andermans verhaal is niet jouw verhaal!
    Maar misschien beurt het je op dat Shetana nu drie maanden zwanger is, dus hou je vast aan verhalen waar je iets aan hebt....!
    In de toekomst kijken kunnen we nooit, maar hopen wel!

Verder....
    Amber zal pas over ongeveer een week misschien weer online kunnen zijn, jullie krijgen allemaal de hartelijke groetjes!

Amazonnetje

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ben vanmorgen bij de huisarts geweest om te praten voor een doorverwijzing naar een Psycholoog woensdag middag om 3 uur de eerste afspraak hoop dat ik me er beter door kan gaan voelen en alles een plekje kan gaan geven.
    er is zoveel gebeurt in korte tijd we zijn twee miskramen en een vroeggeboorte verder dan hebben we te kampen met een vriendin die zwanger is waar ik het wel moeilijk mee heb, en een scheiding in de fam dus dat zijn dingen die ik allemaal een plaatsje moet gaan geven en heb er hulp bij gezocht heb momenteel constant hoofdpijn denk dat het ergens zenuwen is voor woensdag.

ben vanmorgen bij mijn vriendin geweest zou eigenlijk hier vanmiddag komen maar kon niet meer dus toen ben ik daar effe geweest hebben beide aangegeven dat we bang zijn voor de toekomst wat betreft onze vriendschap en ik heb gewoon eerlijk gezegd dat ik stik jaloers op haar ben en dat ik het heel moeilijk vind om haar zwanger te zien.
    zij op haar beurt heeft gezegd dat ze het heel moeilijk vind omdat ze eigenlijk heel veel dingen wil delen met mij en weet dat ik dat niet wil en kan nu, dus had ze zoiets van ik wacht wel tot mir weer contact opneemt dus we lopen een beetje langs elkaar heen.

ik ga eten liefs miriam

3. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Maria, wat geweldig je bent zwanger. en idd al zo snel.
    Gefeliciteerd en geniet ervan.

Neia, veel succes morgen bij de arbo. En je weet: maak je geen zorgen, maar denk aan je kindje.

Neeke, je straalt gewon helemaal. Geweldig toch, dat je je zo kunt verheugen op een verhuizing.

Minka, gelukkig is de operatie van je moeder goed gegaan.Wat vervelend dat je weer zo onzeker bent. Ik hoop dat de kleine snel gaat beginnen met schopjes zodat hij je iedere dag even kan laten weten dat het goed is.

Flyke hoe voel jij je?

Jette, succes vandaag bij de VK, ben je al wat wijzer geworden?

Amazonnetje, dat klopt idd. Ik ga Shetana maar weer eens mailen, misschien dat zij me weer wat positieve energie kan geven.
    Ik zit echt niet in een dip hoor ofzo. Maar merk wel, dat ik weer te veel op zaken vooruit ga lopen en dus trek ik op tijd aan de bel.

Miriam, wat goed dat je de stap hebt gezet.
    Mij heeft de psych toen heel goed geholpen.
    Ik ga zelfs nu ook weer, om mijn neus de goede richting uit te houden, zodat ik niet verval in het oude negatieve denken.
    Heel veel succes ermee, je komt er wel, met wat hulp van anderen.

ME2, Amber, Franka, Jude, marla ook aan jullie denk ik.

Zo meiden, nu heb ik weer even kort op iedereen gereageerd.
    En ga dus proberen om even enkele dagen niet te komen.
    Ik zeg "proberen" want het zal niet meevallen.
    Ik heb nog een ander goed voornemen gedaan.
    Ik ga weer sporten. Mijn lichamelijke klachten worden weer zo erg dat ik niet anders kan.
    Ik heb jullie er meestal niet mee lastig gevallen, maar ik heb echt weer dagelijks veel pijn in mijn rug en nu ook weer mijn polsen en handen.
    Ik weet dat ik het mezelf aan doe en daarom moet ik ook zelf weer zorgen dat ik mijn conditie in de spieren weer op peil krijg.
    Daarbij is het een goede afleiding tijdens de behandeling.

Later in de week kom ik weer even posten en bijlezen.
    Liefs en een hele dikke knufel van Hope

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hope ik zal je hier wel missen je bent een vrouw die iedereen een goed gevoel kan geven maar goed dat je nu voor je eigen kiest en sporten is ook hier een dilemma moet dat echt gaan doen maar vind het gewoon te duur.

nou toi toi voor je en als je toch stiekem komt kijken laat dan kort iets van je weten

dikke knuf miriam

5. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    05-02 Neia arbo arts
    12-02 Minka VK
    14-02 Marla uitgerekende bevallingsdatum
    19-02 Neia gyn
    22-02 Flyke gyn
    28-02 Minka 20 weken echo
    21-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum
    27-05 vlgs gyn, 29-05 volgens VK: Flyke uitgerekende bevallingsdatum
    15-07 Minka uitgerekende bevallingsdatum

Heb nog even de lijst omhoog gehaald en mezelf verwijderd.
    Ik verras jullie wel als er nieuws is ;)

Hope

6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He Miriam, fijn om iets van je te horen. Ik maakte me al zorgen.
    Goed dat je voor woensdag al een afspraak kon maken.
    Meid, dit is gewoon allemaal teveel bij elkaar. Dus slim als je hier met een buitenstaander over kan praten.
    Echt super dat je een gesprek hebt gehad met je vriendin. Als je alles op tafel legt ben je het kwijt en kunnen jullie elkaar ook beter begrijpen.

Bedankt Hope!
    Doe het rustig aan, neem wat afstand als dat nodig is. Als je maar genoeg energie hebt voor de volgende stap straks. En wij laten ons graag verrassen hoor. ;) En als je onzeker bent of je bent blij of hebt een off-day, dan horen wij het ook graag hoor.
    Hopelijk helpt het sporten je ook een beetje van de lichamelijke klachten af. Ik denk aan je!

Jette, hoe was het bij de vk?

Amazonnetje, super balen dat Amber nog steeds niet online kan. Wil je de groetjes van mij doen, en zeggen dat ik aan haar denk?

X Neia

7. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Goh Hope, dus waarschijnlijk wordt het toch ICSI? Is het dan zo dat de goede zaadjes van Hopeman direct in de eicel wordt gespoten, in plaats van ze er zelf naartoe te laten zwemmen zoals bij IVF? Is er nog een ander verschil? Sorry, maar ik vind het best wel moeilijke materie en ben er niet zo in thuis.
    Vanzelfsprekend snap ik het dat jullie samen de afspraak hebben gemaakt om hier niet over de punctie en terugplaatsingsdag te praten. Het is iets tussen jou en Hopeman en ik begrijp dat je zeker niet wil dat bekenden dit wel weten, terwijl je moeder van niets weet. Sowieso herken ik het wel dat je bang bent voor de negatieve verhalen en daarom wat afstand wil nemen.
    Toen ik opnieuw zwanger was, was ik ook van slag door de negatieve verhalen en ging ik bij alles wat ik voelde op zoek naar de negatieve bevestiging dat het wel eens mis zou kunnen zijn. Daar voelde ik me dan weer heel rot door.
    Je kunt je echt maar beter voor dit soort verhalen afsluiten en het te laten komen, zoals het komt. Maar anderzijds, het is zoals Amazonnetje zegt, je kunt je ook optrekken aan de positieve verhalen.

Lieve Miriam, ik had net als Neia inderdaad ook het gevoel dat het niet helemaal lekker liep: het was zo stilletjes aan jouw kant. Hopelijk zie je niet al te erg op tegen woensdag. Denk maar aan de woorden van Hope. Een hele dikke knuffel!

Jeetje Neia, wat akelig dat je nog steeds zo misselijk bent 's nachts. Ook dit doet me weer aan de zwangerschap van mijn zus denken: zij was maar liefst de eerste 6 maanden misselijk geweest. (ik kan alleen nogmaals benadrukken dat ze wel turbobevallingen had. Hopelijk volg je haar daar ook in). Gelukkig heb je er niet overdag last van. Doe het vooral rustig aan: je lichaam geeft aan dat je lekker moet luieren en niets doen. (wel erg vervelend, hoor, juist omdat je niet gewend bent om niets te doen).
    Succes met het gesprek van de Arbodienst van morgen! Ik duim voor je.
    Ahum, op de een of andere manier voel ik totaal geen behoefte om mezelf te strippen, ook al zou dat kunnen. :rolleyes: Schijnt echt niet fijn te zijn.
    Ik probeer thuis te bevallen, maar je hebt het natuurlijk nooit in de hand. Waar gaat jouw voorkeur naaruit?

Ja Jette, mijn zwangerschap is voor mijn gevoel vanaf de 2e helft echt omgevlogen: ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik al bijna moeder ben. Voor mijn gevoel duurt het nog wel 10 weken.
    Als je placenta al begint te verkalken, dan zullen ze je toch niet al te lang meer door laten lopen, lijkt me? Wel heel spannend: het gaat nu echt bijna gebeuren. Ik vind het zooooooooo leuk voor je en uh ja, gewoon mega spannend!

Hihi Neeke, als er voor kersverse moeders maar een Hema en Livera in je toekomstige dorp zitten, dan is het prima! Even serieus: bij de Hemal hebben ze zulke leuke dingen (kleertjes etc.) voor babies en kinderen. Alleen die rompertjes al.
    Sorry, maar ik heb het denk ik even gemist: hebben jullie je huis al verkocht? Soms vind ik het ook moeilijk om alles te onthouden, sorry!

Minka, fijn dat je moeder's operatie zo goed is verlopen, ook al moesten er meer vingers behandeld worden dan gedacht.
    Vervelend (maar herkenbaar!) dat je je nu zo onzeker voelt. Ik had het trouwens ook: soms leek de groei van mijn buik stil te staan en vroeg ik Marlaman of hij soms gekrompen was. En op andere dagen kreeg hij opeens een gigantische groeispurt: dan leek het wel of hij in 1 nacht gegroeid was.

Flyke, jij klinkt echt heel opgewekt: je bent alweer 24 weken: wat gaat het toch snel. Groeit je buikje goed?

Amazonnetje, bedankt voor je berichtje over Amber. Is ze nog steeds thuis? Ben blij als ze weer online is! Groetjes aan haar en aan jou terug.

Mijn vriend is druk bezig met het maken van het geboortebord: dat is gebaseerd op ons geboortekaartje en ziet er heel komisch uit (de olieverf moet wel nog minstens een week drogen :( ). Als dit klaar is, dan ben ik denk ik helemaal voorbereid op de bevalling (als je dat uberhaupt al bent). Tegen mijn moeder zei ik dat ik het gevoel had dat ik overtijd zou raken (ik had vorige week al gedroomd dat de VK verwachtte dat ik een 20-ponder zou krijgen! Help..... Daar is de 8 ponder van Jette maar een dwergje bij vergeleken). Toch vertelde mijn moeder dat je het ene moment kon denken dat de baby nog lang niet zou komen, maar het volgende moment al aan de bevalling zou kunnen beginnen. We zullen zien.

Liefs,
    Marla

8. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Update: heb mijn testen in mijn album staan! :)

9. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi Mariaatje, ik heb je testen gezien: die 2e kruitvat test zegt al dat je zwanger bent en het woord "zwanger" op de CB digitale test bewijst dat al helemaal. Jij bent echt zwanger: JOEHOE! (en je hebt echt stijgend HCG, dat zie je wel aan je eerste test.)

Nog een vraagje aan de zwangeren onder ons: gaat er iemand naar de 9-maanden beurs in de RAI, die geloof ik van 13 tot 17 februari is? Is te dicht op mijn uitgerekende datum, omdat ik het niet zie zitten om langs de A2 te bevallen, haha, maar anders zou ik er denk ik wel naartoe zijn gegaan.

Jette, ik vind het heel spannend! Zou jouw 8-pondertje al onderweg zijn?

Liefs,
    Marla

10. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey meiden,

ja even een korte update van mij/ons, ben gisteren dus naar de vk geweest, alles prima in orde alleen alles zat nog potdicht, geen veranderingen.

Ze heeft een afspraak gemaakt bij de gynecoloog voor vandaag.

Heb een onrustige nacht gehad, had erge last van krampen en steken in mijn buik.

Ben vandaag dus naar het ziekenhuis geweest, de gynecoloog heeft een eerst een ctg scanlaten maken of er wee-actieviteit was en hoe het hartje van de baby klopt.

Dit was allemaal prima in orde, daarna een echo gehad, baby was verder ingedaald, en er was voldoende vruchtwater en voeding voor de baby!

Het inwendig onderzoek leverde meer op, heb 1 cm. ontsluiting en ze heeft me ook maar direct gestript, ze verwacht dat de baby op korte termijn komt, misschien al wel vannacht.

Als het toch blijft hangen dan gaan ze vrijdag om 8.00 uur inleiden!

Dus in ieder geval dit weekend zijn we paps en mams, raar idee hoor!
    De gynecoloog zei nog over het gewicht van de baby dat het erg moeilijk is om het op het einde te schatten, maar ik ben ook geen klein meisje zei ze dus was het te verwachten dat er ook geen heel kleintje uit zou komen!

Verder zijn de steken nog steeds vervelend, maar goed de gynecoloog vondt dat ik afgelopen nacht erg veel werk verzet had, dus het heeft een goed doel!

Sorry meiden dat ik niet op jullie reageer, het is geen desintresse maar wil nu even gaan liggen, kijken of ik mijn oogjes nog even toe kan doen zonder pijn!
    Ik leef met iedereen van jullie mee hoor!

liefs
    jette

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ik ben alweer terug, want we stonden na 10 minuten alweer buiten.
    Ik heb zo'n fijn gesprek gehad!
    We hadden een hele oude man, en hij had al meer dan 1000 bevallingen gedaan, omdat hij vroeger ha was op het platteland.
    Ik hoefde nog geen eens veel uit te leggen. Eerst wat algemene vragen over uitgerekende datum, het 50% werken, hoeveelste zwangerschap etc. Eerst keek hij al zo zielig naar mij toen ik vertelde dat ik 2 mk's had gehad, en toen ik vertelde over in het zh bevallen ivm de longembolie, was hij helemaal ontdaan.
    Hij vroeg wie nu het huishouden deed. En toen ik vertelde dat ik boodschappen had gedaan dit weekend zei hij gelijk: oh dat ging zeker niet zo goed.
    Hij was zo aardig, en zei al gelijk dat hij niet meer verwachtte dat ik zou gaan werken. Dus ik vroeg of het dan niet beter zou kunnen worden. En hij zei dat dit wel kon, maar dat er nog veel meer kwaaltjes bij kunnen komen. Dus dat ik er maar niet op moest rekenen.
    Volgens de wet moet ik over 6 wkn weer terug komen. Maar volgens hem was dat wel de laatste keer dat ik hem dan zag voor de zwangerschap.
    En hij zei: zorg eerst maar eens voor een gezonde moeder en een gezond kindje, en wie weet kun je over een tijdje nog even van je zwangerschap genieten.
    Ik ben zoooooooooooo blij en opgelucht nu!

Natuurlijk heb ik gelijk mijn baas gebeld, maar ze nam weer niet op.
    Toen heb ik naar de winkel gebeld, en kreeg ik de vervangende manager aan de telefoon. En die had wel verwacht dat ik niet meer terug zou komen, nou mooi zo dan!
    Maar mijn baas heeft helemaal geen vakantie, dus zij vond het ook raar dat ze nog niet had teruggebeld. Daar kan ik dan wel boos om worden.
    Dus ik probeer het rond 5 uur nog een keer, en anders spreek ik haar voicemail in dat ik verwacht dat het zo goed is.

Zo een heel verhaal! Moest het even kwijt
    Nu ga ik even bijlezen.

X Neia

12. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Goh Jette, het klinkt alsof de bevalling dan toch een beetje spontaan al begonnen was met die krampen van vannacht en die 1 cm ontsluiting. Jeetje, echt megaspannend!
    In mijn boekje stond dat je je niet moest verzetten tegen de pijn, maar er juist in mee moest gaan, omdat je anders adrenaline gaat aanmaken en dat werkt weer wee-remmend. Oh ja, en probeer tussen de weeen door te ontspannen. (dat is mij het meeste bijgebleven). Misschien heb je hier nog iets aan.
    Zou wel geweldig zijn als je baby al vannacht kwam. Enne... ik ben zelf ook lang (1m82) dus mijn meissie zal ook wel niet moeder's kleinste zijn. Ook zij had een ruim huisje en kon dus goed groeien. Ik wacht in spanning af!

Liefs,
    van een zenuwachtige Marla

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Jette!
    Nu wordt het wel heel spannend hoor. Ik denk echt dat het begonnen is! De eerste centimeter is er, en de pijn zegt ook heus wel iets hoor.
    En dat strippen moet bij jou wel helpen.
    Nu hoop ik voor jou dat de bevalling snel op gang komt en dat je vannacht misschien al wel mama bent.
    Hopelijk kan iemand ons op de hoogte houden? Of horen we het gewoon van jou, wanneer het iets beter gaat?
    Mijn baby trappelt helemaal met mama mee van de spanning! :D

Marla, ik ga nog steeds uit van een turbo-bevalling hoor. Dat heb ik dan wel verdiend, vind ik. ;)
    Leuk dat je thuis wilt bevallen. Ik hoop echt voor je dat het lukt!
    Mijn voorkeur gaat daar ook naar uit, maar ik moet in het zh bevallen, ivm een eerdere longembolie. Omdat het bloed na de bevalling anders kan gaan stollen. Erg jammer. Maar ze hebben hier in het zh kraamsuites, en dat ziet er erg mooi en een beetje huiselijk uit.
    Hopen dat de kleine nog even blijft zitten voordat papa het geboortebord af heeft. :( ;)
    Haha een 20-ponder, zal vast wel mee vallen meid. :)

Ja Mariaatje je bent echt ZWANGER! Echt super dat het zo snel is gegaan! :D

X neia

14. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hihi Neia, jouw baby trappelt van de spanning? Die van mij bubbelt gespannen mee. Nou Jette, met die 2 extra aanmoedigers, moet het toch snel lukken!

Jaaaa Neia, jij hebt die megasnelle bevalling echt wel verdiend: daar gaan we gewoon voor. Ik zal eens in het Guiness book of records kijken wat het huidige bevalrecord is. ;)
    Gelukkig hebben ze in jouw ziekenhuis wel van die kraamsuites: dat is een heel stuk huiselijker en het voordeel van een ziekenhuisbevalling is natuurlijk wel dat mocht dat nodig zijn, alles voor handen is.
    Ik kijk gewoon of het lukt om thuis te bevallen, maar weet gewoon dat je daar niet vanuit kan gaan. Ik probeer er maar nuchter onder te blijven: als ik toch naar het ziekenhuis moet, dan zij het zo, dan moet ik niet teleurgesteld zijn. Ons ziekenhuis is maar op 5 a 7 autominuten, vandaar dat ik het nog wel thuis aandurf.
    Hihi, de baby moet zeker nog maar even lekker blijven zitten: de verf was nog steeds niet droog en Marlaman moet er nog zwarte lijntjes op schilderen.

Liefs,
    Marla

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jette het wordt spannend hoor, ben heel erg benieuwd bij mijn vriendin hielp het strippen eigenlijk best wel snel binnen 16 uur begon het echt dus nog even spannend.

wat mijn vriendin betreft ze ligt in het ziekenhuis met haar suikerziekte dus ziet er ook niet echt heel goed uit, morgen mag ze wel na huis als ze stabiel blijft maar ja je weet nooit wat er gebeurt ze heeft een echo gekregen en de termijn is mee gegaan dus nu 7 weken zwanger dat lijkt dan goed te gaan ergens ben ik heel erg opgelucht al blijft er een angst en ik weet niet waarom.
    vind het allemaal heel erg wat er nu met haar gebeurt, en ergens ben ik nog steeds stik jaloers stom he vind het heel naar,

ben ook best bang voor morgen middag moet er om 3 uur zijn en weet niet goed wat ik moet verwachten, het zal wel eerst een intake gesprek worden en verder nog niet zo veel.

vanavond ga ik na mijn vriendin toe en ik hoop dat ik echt oprecht kan zijn en blijven want potjandorie het is niet niks, maar ze heeft een houvast om te knokken een baby in haar buik.

liefs miriam

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jette: dat klinkt allemaal super hoopvol! In ieder geval ben je van het weekend mama!

Marla : bij jou schiet het ook op! Geniet nog even van de rust ;)

Mariaatje: wow van harte! Zo lang meten wachten op en kans en die dan wel meteen goed benut! Ik duim dat het nu wel goed gaat! Bij de meeste van ons hier wel dus we gaan van het beste uit!

Neia: fijn dat het zo'n goed gesprek was! Heerlijka ls iemand je bgrijtpt (eindelijk!) Je turbo bevalling heb ik alvast in bestelling want je hebt hem verdiend!

Miriam: niet zo over anderen tobben, denk nou eens lekker alleen aan jezelf! Succes morgen spannend hoor. Hele goede stap!

Flyke en Minka: ook alles goed met de zwangeren? Jullie beginnen nu ook al lekker op streef te komen! Ik vond zelf die tweede helft, dus na de 20 weken echo, echt voorbij vliegen! Geniet er dus maar wel van want we weten allemaal hoe bijzonder het is om zwanger te zijn!

Amber, denk aan je en Amazonnetje, lief dat je elke keer update geeft!

Neeke: super van het huis! Geniet! Alles goed met de mannen?

Hier alles lekker! JP groeit als kool, het is ale geen babietje meer maar een echte knul en hij slaapt echt al vanaf een week of 4 goed snachts, met ons gaat het dus ook goed, want je kan gewoon meer aan als je uitgerust bent. We zijn dus heel trots op hem! Mijn man wil hem eigenlijk elke dag meenemen naar kantoor omdat hij hem niet kan missen! Ik heb aan mijn zwangerschapsverlof vakantie geplakt en ben dus bijna 5 maanden met verlof (heb nu nog 8 weken!). Ik vind dat zelf eigelijk wel erug lekker want wil nog lang niet naar mijn werk (doe wel stiekum af en toe wat thuis.....want kan mijn werk toch ook weer slecht missen).
    Wilde ook nog wat bij jullie neerleggen, voel me namelijk echt niet normaal.....Heb ondanks dat ik van 18-24 weken me heel erg slecht heb gevoeld een fantastische zwangerschap gehad echt tot de laatste minuut me heerlijk gevoeld en een voorspoedige bevalling en een snel herstel. Dan ehbben we ook nog zo'n heerlijk mannetje! Sinds 3 weken kriebelt het dus al weer voor een tweede...We passen wel op, maar doen het niet geheel veilig...We willen niet dat ze in dezelfde klas komen, dus we denken zo m na 4-6 maanden weer echt er voor te gaan. Ook mijn man zou het helemaal niet erg vinden als ik weer snel zwanger ben....Ik mis mijn zwangerschap dus ook, ik ben bijna jaloers als ik een zwangere buik zien! Ik voelde me zo ongelofelijk speciaal! Nou dat is eruit...vinden jullie me erg raar?

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey me2 ik vind het heel normaal als je kijkt ik heb nu drie zwangerschappen gehad en ik wil ook graag weer terug zwanger zijn dus waarom jij of een van de andere dames die een kleintje hebben zou dat niet willen nee hoor geen gekke vraag volg je gevoel.
    Voor ons ligt het wel iets anders maar toch
    ben in het ziekenhuis bij mijn vriendin geweest en haar ouders waren er en er werd gewoon domweg niet gedacht van we moeten niet zo veel over de zwangerschap praten want miriam zit er bij nee er werd volop gepraat over de zwangerschap ja ik ben blij voor haar dat het er goed uitziet en ja ik ben ook stik jaloers maar ze zijn zo laconiek nee ik wil niet hier blijven hoor wat niet blijven ook al zou ik negen maand moeten blijven in het ziekenhuis kom maar op. denk ik dan.

maar ja he me er deels bij neergelegd en deels ook niet dan kan ik zo boos worden en komt die klote vraag weer waarom mocht het bij ons niet zo zijn. en bij haar wel zo laconiek weet niet eens wat het allemaal inhoudt nee ben niet blij nu.

het doet gewoon pijn dat zij niet wil vechten voor een kindje in haar buik terwijl ik er alles maar dan ook alles voor over heb. zij wil alleen maar weer naar huis zodat ze een sigaretje kan roken en niet meer op haar gelet wordt wat haar suiker betreft.
    snap het niet

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik snap daar ook efcht helemaal niets van Miriam...je gunt het niemand, maar kennelijk begrijpt geen mens hoe bijzonder het is en hoe dankbaar je mag zijn voor een zwangerschap en een gezond kindje tenzij je hebt meegemaakt wat wij hebben meegemaakt.....het is vreselijk kortzichtig van die mensen......en volkomen begrijpelijk dat je je daardoor gekwetst voelt....

19. amazonnetje

amazonnetje Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    Ach lieve Mirjam...

helaas hebben sommige mensen net zoveel invoelendheid of meelevingsvermogen als een dronken tomaat....echt rot voor je
    ik herken er helaas veel in...bah...
    de ellende is dat iedereen zijn lat ergens anders legt....en die ook steeds verschuift al naar gelang de dingen die je in het leven overkomt...
    je vriendin kan nooit voelen wat jij voelt...
    fijn voor haar maar heeel erg moeilijk voor jou!

en Jette...ik geef die centimeter door aan Amber...die maakt me echt gek met haar sms jes!

Amazonnetje

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey amazonnetje,
    ik denk ook dat ik het allemaal te negatief zie hoor heb er weer een nachtje over kunnen slapen en zo zijn ze daar nu eemaal.

vanmiddag het uur van de waarheid vind het echt spannend en ben heel benieuwd hoe dit zch gaat ontwikkelen.

jette ben benieuwd of je nog langer doorloopt het wordt wel een keer tijd dat je d'r aan ons voor stelt hoor.

franka hoe gaat het met jou?

jude als je toch stiekem soms nog meekijkt een dikke knuf

hope vind het echt nog al wat hoor allemaal waar jullie doorheen moeten heb er heel veel respect voor

minka en flyke hoe gaat het met jullie en de kleintjes in de buiken van jullie?

me2 het is maar goed dat niet iedereen het zelfde denkt denk ik altijd dus het zal zo wel moeten zijn. geniet maar volop va jp en helemaal mt z'n lange periode vrij

marla ook voor jou komt het heel dicht bij nu en kan het eigenlijk gewoon al gebeuren moet je zien jij jette en anoek alledrie klaar om te bevallen hoop dat het voor jullie allemaal meevalt en niet zo zwaar wordt hier in volle afwachting.

neia meid doe je het rustig aan zoals iedereen je voorschrijft? ergens denk ik dat je soms ook wel heel moe wordt van iedereen die maar zegt wel rustig aan doen he tenminste dat ervaar ik zelf op een gegeven moment wel dat was ook net na de bevalling doe je het wel rustig aan je bent een kraam vrouw hoe vaker dat gezegd werdt hoe meer neiging ik had om vanalles te doen. gek he

ik hoop dat de harde buiken bij je wat hebben afgenomen

mariaatje kun je het al iets meer geloven dat je al zo snel weer terug zwanger bent, ik vind het geweldig voor je de komende tijd wordt een tijd van genieten voor je en over een x aantal maanden hebben jij en je man het wondertje in je armen.

amber hoop dat je al goed geinstalleerd bent en dat je snel ook zelf weer hier komt posten houdt natuurlijk niet in dat amazonnetje ineens weg moet die moet dan ook maar goed blijven posten jullie zijn geweldige zussen voor elkaar.

nou volgens mij heb ik iedereen gehad anders echt sorry maar kom er niet op wie ik vergeten ben

nou liefs miriam die vandaag niet meer online komt dat wordt morgen

Deel Deze Pagina