Gisteravond hier opeens bloed in de urine. Dus ik natuurlijk helemaal over de zeik de huisartsenpost. Ik had/heb ook ongesteldheidspijn, dus was erg bang. Maar volgens de huisartsenpost kon dit niks ernstigs zijn, waarschijnlijk een blaasontsteking ofzo, dus ik moest vandaag maar mijn urine inleveren bij de ha. Vanmorgen dus gelijk om 8 uur mijn urine weggebracht. Er zat geen bloed meer in, maar was wel erg troebel. Maar de assistente van de ha zei dat ik me niet druk hoef te maken, en dat ik na half 3 kon terugbellen voor de uitslag. Pff nog lang wachten dus! Volgens mijn schoonmoeder kunnen die krampen/pijn ook van mijn darmen zijn. Want ik heb de laatste dagen ontzettend last van verstopping. En maandagavond was het zo erg dat ik een halve fles roosvise laxo heb gedronken. Hopelijk is het daarvan. We wachten af! Ik ben zoooooooooooooooo benieuwd hoe het met jette is! Misschien is ze al wel bevallen of nu flink bezig! Mijn duimen draaien. Miriam, wat verschrikkelijk zeg. Ongelofelijk dat die ouders geen rekening houden met jouw gevoel. Het onbegrip is vaak nog het ergste. Schaam je niet voor je gevoelens meid. Ik kan me voorstellen dat je het erg eng vindt vanmiddag. Maar ik weet zeker dat je hier goed aan doet, en dat het je zal helpen. Sterkte! Me2, jouw verhaal klinkt echt niet raar hoor. Jullie zijn al zo lang bezig met een zwangerschap/kindje, dat dit er gewoon in zit. En je weet de 2e keer natuurlijk niet hoelang het deze keer zal duren en of het wel goed zal gaan. Je moet gewoon doen waar jullie allebei je goed bij voelen. Ik weet trouwens niet of er een bepaalde tijd is dat het slim is om je baarmoeder te laten herstellen? Super dat het zo goed gaat met JP. En zeker erg lekker dat je nog zolang rust kan houden. Amazonnetje, ik kan me voorstellen dat Amber erg nieuwsgierig is! Marla, weet je al wat het bevalrecord is? haha Ik schrijf me er wel voor in hoor. Knap van je dat je je instelt op het misschien bevallen in het zh. Dat is ook maar het beste, je weet het nooit. Maarre Marla-man moet nu echt opschieten hoor, want je banner loopt op zijn eind! X Neia
Oeh Neia, dat is ff schrikken zeg! Nog 2 uurtjes, dan mag je bellen voor de uitslag. Miriam, lief dat je naar me vraagt, mijn gevoelens slingeren alle kanten op, het ene moment ben ik heel blij en heel rustig en het andere moment denk ik weer aan wat er allemaal mis kan gaan. Hier moet ik gewoon doorheen, is niet anders. We proberen er gewoon het beste van te maken. Jetteeeeeeee......spannnnneeeeeendddd! Ik denk aan je!
Hey Lieverds, ik even snel jullie verhalen gelezen, maar kan even niet reageren. Ik heb namelijk flink de griep te pakken ale: . Zou dat misschien de pijn veroorzaakt hebben wat ik al dagen had? ik voel me iig echt ellendig. Maar ik wilde toch even weten hoe het jullie vergaat. Morgen of overmorgen probeer ik even te reageren, maar voor nu: Jette heel veel succes, misschien ben je al bevallen? Hope
Oeh Jette, ik heb vaak aan je moeten denken vandaag. Wie weet ben je al bevalllen en lig je nog lekker na te genieten van je kleine meisje. Aah Neia, wat een schok dat je bloed in je urine had. Die krampen zouden inderdaad ook met je darmen te maken kunnen hebben, maar die maken je natuurlijk extra bang. Misschien heeft dat bloedverlies inderdaad wel met blaasontsteking te maken. Hopelijk heb je de uitslag inmiddels binnen. Ik ben overigens wel heel blij dat niemand zich echt zorgen maakt, omdat ik inmiddels uit ervaring weet dat ze nooit zomaar iets zeggen om je gerust te stellen. Ik duim voor je! Hey Miriam, ik lees nu je verslag van gisteravond in het ziekenhuis bij je vriendin. Bleeergh, wat moet het een afschuwelijke avond voor je zijn geweest. Ik snap niet dat mensen niet stil staan bij jouw verlies: kijk, je kunt er wel niet zo goed om mee weten te gaan, maar de hele tijd over zwangerschappen praten is weer het andere uiterste. Hebben ze je niet eens gevraagd hoe het met je was en hoe je je voelde? Een beetje rekening houden met je is wel het minst gevraagd. Trouwens, wat enorm kl... dat je vriendin kennelijk zo laconiek met haar zwangerschap omgaat. Dat maakt het voor jouw natuurlijk extra moeilijk. Net wat je zegt, jij zou er alles voor over hebben om een babietje te krijgen en zij klaagt alleen maar dat ze naar huis wil. Ik begrijp heel goed dat je er even flink tabak van had! Me2, ik vind het helemaal niet raar zoals je denkt: ik bedacht me nu ook al dat ik mijn zwangerschap toch ga missen: dat gezellige en geruststellende gebobbel en gefrummel in mijn buik, hoewel ik enorm uitkijk naar de baby. Het is zo'n bijzondere tijd. Vind het juist leuk dat het bij jou alweer kriebelt voor een tweede baby. Dat betekent toch wel dat je een hele gelukkige moeder bent, toch? Ik heb even in je album gespiekt en zag dat je een nieuwe foto van JP hebt geplaatst: hij is zooooo lief. Je mag echt hartstikke trots zijn op je zoontje. Echt een mooi knulletje. Amazonnetje, wat grappig dat Amber zo nieuwsgierig is! Doe haar wederom de groeten en zeg haar dat ik haar mis! Mariaatje, je gevoelens zijn heel logisch: bedenk je wel dat je al het mogelijke doet om voor een goede zwangerschap te zorgen: meer dan afwachten kun je niet doen. (zo probeerde ik mezelf wat op te peppen, ook al hielp dat lang niet altijd, hoor ) Toen ik net zwanger was, keek ik mijn banner echt vooruit: elke dag die er bij was gekomen, was er eentje. Over 4 dagen ben je alweer 5 weken, joehoe! Oooh lieve Hope, bah, bleeergh, de griep. Mag ik uit je icoontje concluderen dat het de buikgriep is? Heel veel beterschap toegewenst! Liefs, Marla
Nou niet zo goed nieuws. Het was geen blaasontsteking, maar er zat nog wel bloed in de urine. Ik heb al jaren nierstenen. En afgelopen juli is er 1 operatief weggehaald, maar er zaten nog 11 stenen in mijn nieren (waar ik geen last van hoef te hebben). Maar de assistente dacht dat dat het was. Maar ik heb helemaal geen niersteenpijn. Dat herken ik wel onderhand. Dus ik moet morgen om 10 uur bij de ha op het spreekuur komen. Dan zal ik ook even uitleggen over de verstopping. Ik heb hier nu nog steeds last van. Als ik moet plassen doet het pijn aan mijn anus. (sorry niet zo'n leuk verhaal). En ik heb nog steeds die pijn in mijn buik, zo'n drukkend gevoel. Dus ik verwacht dat het iets met mijn darmen te maken heeft. Misschien verstopt of een ontsteking ofzo. Of kan het ook van inwendige aambeien zijn? Ik ga zo maar eens op internet zoeken. Blijkbaar verwachten ze niet dat het met de zwangerschap te maken heeft. Want ik hoefde nog niet de gyn te bellen. Dus maar weer afwachten. Hopelijk kom ik de nacht een beetje door met die buikpijn. Ik maak me nu wel zorgen, en wou dat het al morgen was! X Neia
hey meiden niet veel tijd, meteen koken en waarschijnlijk nog eens naar schoonouders, maar kon niet laten om te kijken of er nog geen nieuws is van jette, nog niet dus.... Jette heel veel succes! neia, ai, ik lees net van het bloed in urine? ai kan me inbeelden dat je ferm schrok, maar inderdaad zal waarschijnlijk niets met je zw.schap te maken hebben anders hadden ze al gezegd je gyn te contacteren, hope, veel beterschap met de griep miriam, vind het ook een klotereactie van die vriendin, staan ze dan echt niet even stil bij jouw verdriet en hoe dit je kan kwetsen hun uitlatingen en dan nog die voorrang voor dat roken, grrrr om groen van te worden, sterkte meid de rest, ik probeer later te reageren groetjes flyke
Nou ja Neia; da's goped balen,w el geruststellend dat het waarschijnlijk niets met je zwangerschap te maken heeft, Ik dacht dat wij die nietstenen van jou eens flink hadden verteld niet meer terug te komen.....
Me2, daarom kan ik me ook niet voorstellen dat ze terug zijn gekomen. Misschien zijn ze het wel vergeten? Nierstenen zou wij het ergste zijn nu (naast iets met de zwangerschap natuurlijk), want volgens mij kunnen ze daar nu niks mee doen. Maar ik verwacht het niet. Ik heb net even op internet gezocht. Maar alles met bloed in urine heeft te maken met een ontsteking, nierstenen of zwangerschap. Dus ja, we wachten maar af. Flyke, dat denk ik ook ja. Hoe is het met jou? Marla, ik zie nu gelukkig geen bloed meer bij de urine, maar bij de ha onder de microscoop blijkbaar nog wel. Hoe is het met jou? ben je het al zat, of valt het mee? Hope, ach nee toch, ook nog de griep. Gelukkig heb je nog wel van je weekendje en van elkaar kunnen genieten. Maar je hoort het veel hoor met dit wisselende weer. Dus ziek maar goed uit! Dikke knuffel! Mariaatje, erg herkenbaar dat je constant tussen hoop en vrees schommelt. Jouw banner loopt mooi op, en iedere dag is er 1. Weet je al wanneer je naar de vk/gyn mag? Miriam, hoe is het gesprek gegaan vanmiddag? Ik hoop dat het meeviel! Nog geen nieuws van Jette?! Oe de baby en ik trappelen nog steeds van spanning. Gelukkig gaat het nu al iets beter als straks met me. De buikpijn is iets gezakt, en ik las bij het vk topic dat het ook goed van de groei van de baby kan zijn. Dus waarschijnlijk gewoon aambeien en/of nierstenen. Hopelijk weet ik morgen meer. Zolang het niks met het kindje is en ik morgen niet weer bij de gyn zit ben ik blij! X Neia
Zo meiden, ik ben inderdaad nog wakker ja. Opeens kreeg ik verschrikkelijke krampen en pijn in de rug etc. Dus toch maar de huisartsenpost gebeld, want ik hield het niet meer. Ik mocht gelijk komen, maar het was er wel heel druk. Ik kon gewoon niet meer zitten, liggen of staan van de pijn. Verschrikkelijk. Flink wat onderzoeken gehad, maar alles goed met de kleine gelukkig. Met mij helaas niet; ik heb een flinke verstopping, helemaal bovenin mijn darmen, en toch ook nierstenen erbij. Het probleem is dat dit niet allebei tegelijk aangepakt kan worden, want de 1 werkt de ander tegen. Omdat de verstopping eerder over hoort te zijn, gaan we deze dus gelijk behandelen. Dus net nog maar een apotheek gereden, en ik heb 3 klysmas en laxerende pillen gekregen. Net 1 klysma gezet, maar het kwam er gelijk weer uit . Wel met een beetje ontlasting. Nu moet ik eerst een half uur wachten totdat ik de volgende kan zetten. Dus ik heb mijn mannetje maar naar bed gestuurd, want die moet morgen weer werken natuurlijk. Ik heb ook al 1 zo'n pil ingenomen. De buikpijn is iets gezakt, maar niet veel. De niersteenaanval is nu over, en hopelijk komt het vannacht niet terug, anders verga ik van de pijn. Echt de verschrikkelijkste pijn ooit! De ha zal me morgen dus wel doorsturen naar de gyn verwacht ik. Ik baal natuurlijk als een stekker. Want ik moet natuurlijk weer alles krijgen, zo oneerlijk. Maar ik ben heel blij dat er nu iets aan gedaan wordt. De arts zei wel dat het eerst erger wordt voordat het beter wordt. Ik houd jullie dus op de hoogte! X Neia
Jeetje Neia, dat is ook wat meid! Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent! heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw op de been bent en dat je weer een geruststelling krijgt dat met de kleine alles goed is!
Neia, Neia, ik heb zo'n medelijden met je, elke keer weer iets! Nu is het afgelopen hoor! Die stenen hadden we eerder al verboden om terug te komen, dus wegblijven jullie! Hoe is de rest van de nacht gegaan? Meid hele dikke knuf! Jette, ik denk dat je nu wel bent bevallen. Ik wacht met spanning op goed nieuws! Rest allemaal dikke knuf. Ik heb weer internet joehoe! Kon vanaf het werk ook niet kijken want ben al 3 dagen ziek thuis. Heb ook de griep te pakken, maar vooral doodop en flinke hoofdpijn. Ga alles nog wel rustig bijlezen, maar wou even wat van me laten horen. Kus Minka
Ah nee, he, Neia, die stomme stenen zijn toch niet terug! :x We hadden ze dat inderdaad toch verboden? He, wat enorm rot voor je en als ik alles zo lees, dan doet dat echt vreselijk veel pijn. Jeetje wat een toestand moet dat voor je zijn geweest. Hebben de 2 klysma's die je over had nog geholpen bij de verstopping? Kan me zo voorstellen dat je er flink van baalt: je hebt al zoveel harde buiken en misselijkheid enzo in je zwangerschap gehad en dan kun en wil je dit er al helemaaaaal niet bijhebben! Knap kl.... Miriam, hoe gaat het met je? Minka, beterschap en de rest tot gauw! Ik ben vandaag weer naar de VK geweest: bloeddruk was wat gestegen (bij de eerste meting 100 onderdruk, oeps, maar ik was dan ook erg nerveus). De 2e meting was 93 onderdruk en dat schijnt voor mij acceptabel te zijn. Gelukkig maar! Liefs, Marla
Even snel een update. Vannacht verschrikkelijke pijn gehad, het kwam echt in aanvallen. Vanaf 4 uur vannacht. De klysma's luchtte eigenlijk wel op. Maar daarna dus weer aanvallen. Dus ik mocht vanmorgen gelijk bij de ha komen, en ik heb er ook nierstenen bij. Ik was er al bang voor, want het doet zoooooooooooooo pijn. Maar in de zwangerschap kunnen ze hier helemaal niks tegen doen. Ongelofelijk maar waar. Ik heb nu morfine gekregen tegen de pijnaanvallen. En antibiotica om een eventuele nierbekontsteking te voorkomen, want dit kan best gevaarlijk zijn. Gelukkig sinds vanmiddag de morfine in huis. En dat scheelt enorm. Het duurde even voordat het begon met werken, maar dat is een opluchting zeg! Ik voel nog maar een piepklein beetje pijn en verder zijn mijn ogen, benen en armen mega zwaar. Ik heb al 2x geslapen vanmiddag. En Neia-man heeft vandaag een vrije dag genomen en heel goed voor mij gezorgd. Nu maar hopen dat de morfine nog even helpt, want ik mag er nu maar 2 per dag ivm de zwangerschap ipv 6 per dag. Mariaatje, bedankt meid! Ik zie dat je de 1e echo al hebt gepland. Nu de dagen aftellen! Bedankt lieve Minka! Die stenen zijn er nu eenmaal, wil je ze verzoeken om zo snel mogelijk mijn lichaam te verlaten. Ik ben blij dat je weer internet hebt, ik dacht al waar blijft ze! Hoe is het met je moeder? Goed dat je je ziek hebt gemeld, misschien kun je nu een beetje bijslapen. Dikke knuffel! Marla, ja dit doet echt verschrikkelijke pijn. Die 2 klysmas hebben redelijk geholpen. Ik denk dat er nog meer inzit, maar ik heb nog 1 klysma. En ik heb kauwtabletten gekregen die ik 3 keer per dag mag nemen tegen de vestopping. Jeetje dat is idd erg hoog zeg! Het zal nu vast niet meer lang duren. Er staat nog maar 1 week op je banner. Heb je al het idee dat er iets in je lichaam veranderd, Ik ben zoooooooooooo benieuwd hoe het met Jette gaat. En hoe zou de kleine meid heten? X Neia
Nou denk inderdaad dat Jette aan het bevallen is of is bevallen! Jeetje Neia wat een ellende, gelukkig mag je die morfine....had gedacht dat dat ook niet zou mogen! Na de zwschap meteen weer die nierstenen aanpakken! Ze krijgen trouwens strafpunten want we hadden ze hier nog zo gezegd jou voor altijd met rust te laten! Minka: hoop dat je snel opknapt! Hope: hoe gaat het? Al een beetje van de griep bekomen? Begrijpelijk hoor dat je hier niet alles gaat neerzetten. We leven desalniettemin met je mee en hopen zeer snel op goed nieuws! Miriam: hoe was het bij de psycholoog? Marla: klinkt bekend die hoge bloeddruk, maar je zit echt op het eind dus je hoeft je daar absoluut geen zorgen meer over te maken....Mijn bloeddruk was ook telkens 150/100 zelfs na de bevalling. Heb dus ook na de bevalling medicatie moeten slikken om de bloeddruk te verlagen. Normaal nooit last van...Ik ben pas vandaag met de medicatie (8 weken na de bevalling) kunnen stoppen. Had verder geen enkel verschijnsel van hoge bloeddruk, kon mijn ringen zelfs nog af doen vóór tijdens en na de bevalling, geen hoofdpijn, of duizeligheid, niets....! Je hebt gelijk dat het bij mij nu al weer heel erg kriebelt om weer zwanger te worden omdat ik zo'n gelukkige moeder ben! Het is werkelijk heerlijk hoewel het sos echt aanpoten is en ook niet altijd rozegeur....Ook heb ik zooo genoten van mijn zwangerschap en ik voelde me zooo speciaal.......Ook is het inderdaad zo, Miriam, dat wij al die tijd zo bezig zijn met zwanger worden/zijn dat het een soort erbij gaat horen.....Ik houd jullie op de hoogte.....
Neia, jeetje wat een ellende meid. Hoop dat alles een beetje uit te houden is en dat alles goed gaat. Nierstenen is zo kl... Mijn moeder had dat ook toen ze vna mij in verwachting was. Weet eigenlijk niet hoe dat is gegaan verder. Sterkte meid! Gister toch maar een testje ertegenaan gegoooid... Ik had mezelf zo voorgenomen om het niet te doen, maar was zo onzeker, dus ik gisterochtend naar de drogist gerend om toch maar een test te kopen. En gelukkig sprong de 2e streep er direct uit! Dus ik weer blij en opgelucht hihi (voor zolang het duurt... ). Verder heb ik nog steeds geen klachten, dus aan 1 kant is dat wel prettig natuurlijk. Zondag alweer 5 weekjes. Pff gelukkig maar. Nog 2,5 week tot de 1e echo!
Hé meiden, Sorry dat ik even niet gepost heb, maar het is hier nog steeds hectisch. Papa is gisteren naar Nijmegen geweest en nu willen ze nog verder onderzoeken. Hij heeft nu ook een zwakke nierfunctie en een paar weken krijgt hij een MRI-scan. Hier had hij niet op gerekend. Mijn zussen en ik wisselen elkaar nu veel af met bezoekjes. Daarnaast beginnen we vol spanning uit te kijken naar ons bezoek a.s. maandag aan de gyneacoloog. Ik hoop dat ik een echo krijg en er GOED gekeken wordt. Ik heb zelf nog steeds het gevoel dat er iets niet goed zit (m.n. aan de rechterkant) Even afwachten dus. Jette: ik kom zeker tussendoor even kijken of je kleine meisje haar oogjes heeft geopend naar jullie. Neia: wat rot om te lezen dat die vervelende nierstenen weer opspelen. Ik hoop dat het met de morfine beter gaat (kan het eigenlijk kwaad voor jullie kleintje?) Mariaatje en Zico nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Miriam: hoe gaat het met je? Hope: veel succes en ik wacht rustig met je mee op positief nieuws. Voor alle anderen, hopelijk kan ik binnenkort ook op jullie reageren, maar nu ga ik snel douchen en naar mijn zus en vader. Liefs Franka
Hee lieve dames, Poeh ik had heel wat bij te lezen, maar was dan ook een aantal dagen niet meer online geweest. Heb na al dat lezen te weinig tijd om nog uitgebreid te posten, maar toch eventjes kort: Me2, als het goed voelt, gewoon voor gaan! Is jouw cyclus trouwens alweer op gang gekomen bij de borstvoeding? Bij Thijs werd ik pas weer ongi nadat ik volldedig met bv gestopt was (7 1/2 maand) maar had vorige week het gevoel dat er een eitje sprong dus ik ben benieuwd of ik volgende week inderdaad weer ongi wordt. Miriam, hoe was het bij de psycholoog? Verwen je jezelf wel een beetje (of heel veel) in deze moeilijke tijd? En vergeet je mannetje niet natuurlijk! Kunnen jullie goed met elkaar praten? Erg he, mensen met zo weinig tact en meelevingsvermogen... Ik probeer het ook altijd maar als hun beperking te zien en dat ze niet beter weten, maar leuk is anders. Sterkte meis! Jette, Marla, spannend voor jullie allebei! Ben zo benieuwd... Oh ja Marla, ons eigen huis was in een week verkocht, dus nog voordat we zelf wat hadden! Was wel even spannend om op tijd wat te vinden. Neia, pas goed op jezelf he! Morfine, zo, dan had je echt verschrikkelijk veel pijn, niet leuk . Hopelijk is het nu wel uit te houden. Alle andere dames, ik ben er hopelijk gauw weer! Veel liefs Neeke
Hallo meiden, pfff wat is er weer veel gebeurd en geschreven. @Marla, het was een combinatie van gewone griep met flinke verkoudheid, maar helaas ook mijn maag en darmen van streek, maar niet hoeven spugen gelukkig Hoe is het met het bord? is het klaar? Het schiet voor jou nu ook al aardig op, spannend hoor. @Neia, wat een vreselijke situatie zit jij in. Het houdt maar niet op. Wel fijn dat je je kunt helpen met de morfine. Als jij nu toch geen recht heb op een super snelle bevalling, dan weet ik het niet meer. Heel veel sterkte met alles. oja, weet je wat mij meestal helpt als ik verstopping heb? Lijnzaad in een kommetje yoghurt. Dit kun je gewoon dagelijks doen en is gewoon een natuurprodukt en dus kan het geen kwaad. @Minka, hoe is het nu met jou griep? Het mat je idd behoorlijk af he? als je al een kleine inspanning doet, heb je het gevoel dat je bergen werk hebt verzet. Veel beterschap. @ME2, wat leuk om te lezen dat het bij jou nu alweer kriebelt om een 2e te krijgen. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Je hebt je zo anders gevoelt in de maanden van de zwangerschap, en opeens is dat weg. Volgens mij ga je dat gevoel ook enorm missen. Lief van je dat jullie me gewoon blijven steunen, ondanks dat ik niet alles op het forum zet. @Maria, spannend hoor, weer die eerste weken doorkomen. Maar wat je al zegt, nog 2,5 week, dan heb je je echo. Zorg maar voor genoeg afleiding, dan gaat de tijd snel om. @Franka, ook voor jou een spannende tijd. Ik wens je veel sterkte met je vader, en uiteraard ook voor maandag. Ik denk idd als je gevoel zegt dat er iets niet goed is, wat het zwanger worden in de weg staat, dat het wel zou kunnen kloppen. Ik had dat namelijk ook heel sterk. Oke, ik had echt niet in de richting van een chromosoomafwijking gezocht, maar instinctief wist ik dat er iets niet goed was. Laat je maar goed nakijken, het wordt nu echt tijd, punt uit @Neeke, hoe gaat het met je mannetjes? Doen ze het nog goed? Geniet er maar van, je hebt het er druk mee he? @Miriam, hoe was het bij de psych, ben erg benieuwd. Ik hoop echt dat het jou net zoveel zal helpen als het bij mij deed. De rest die ik vergeten ben, sorry Ik lees wel en leef ook met jullie mee. Ik ben nog steeds ziek. Al gaat het vandaag iets beter. Ik ben 2 kilo aan vocht kwijt, want ik heb me wat afgezweet en ik hoest zo wat de longen uit mijn lijf. Vreselijk als je je zo voelt. Ik ga liever werken dan zo ziek thuis zijn. Ik moest het weekend eigenlijk werken, maar dat is nu al vervangen, dus kan ik nog 2 dagen goed bijtanken. En dat heb ik wel nodig, ik heb een energie van: 0,000000000000000% Ik hoop ook zo dat mij man niet ziek wordt, dat kan de hele behandeling in de war schoppen. Als de man namelijk koorts heeft, kan dat de zaadkwaliteit heel erg aantasten. Dus please [-o< , laat manlief niet ziek worden. Dat kunnen we er nu echt niet bij gebruiken. En ik moet nu langzaam ook weer op krachten gaan komen, want ik wil wel sterk de behandeling ingaan. nou, iedereen een fijn weekend, en tot volgende week maar weer. Liefs Hope
Precies Neeke daar vraag je meteen de juiste vraag! Mijn cyclus is inderdaad nog niet op gang gekomen door de borstvoeding. Mijn gyn zei ook dat die pas waarschijnlijk weer op gang kwam nadat ik ben gestopt met borstvoeding. Maar dat is niet altijd zo. Ik kan ook mijn eitje voelen springen en dat is nog niet gebeurd! Maar ik ben dan ook pas 8 weken geleden bevallen. Bij jou dus wellicht wel al! Ben benieuwd! Hope: ik duim ook voor jullie dat je man geen koorts krijgt!
Goedemorgen op deze zonnige morgen, Even een kort babbeltje voor iedereen: Neia, gaat het al weer wat beter met de morfine. Ik hoop dat je toch snel weer wat beter gaat voelen. Ik denk aan je! Jette, kom maar op met je bevallingsverhaal meid, ik ben supernieuwsgierig Marla, voor jou komt het ook al snel, spannend meid. Me2, is toch een heerlijk gevoel als je zo snel weer voor een 2e wil gaan. Als je lichaam het aankan.....doen! Hope, ben je alweer wat opgeknapt? je had het goed te pakken volgens mij! Mariaatje, gewoon doorgaan met geloven hoor, we kijken die eerste weken wel met z'n allen weg Franka, succes voor maandag. Toen ik "gecontroleerd" was, incl Minka-man's zaadjes en alles bleek ok was ik al zwanger, dus wie weet meid! Geef de moed nooit op! Ook bij jou gaat het lukken! Jude, hoe is het met je, al examen gehad? Ik denk aan je meid, dikke knuf! Neeke, moet je nog veel regelen voor je nieuwe huis of valt dat wel mee, spannende tijden komen eraan! Miriam, ik hoop dat het gesprekje met de psycholoog je goed heeft gedaan. Het is altijd goed om an je af te kunnen praten tegen een vreemde. Kop op meid, je doet het goed! Amber, ik wacht op je berichtjes hihihi Flyke, hoe staat het met jou? Ik heb het idee dat je er als een trotse zwangere bijloopt! gaat ook al snel bij jou! Ook even een korte update van mij: Het gaat weer stukken beter met me, heb niet echt supergriep gehad, wel opgezette klieren, hoofdpijn en rillerig. Heb echt 4 dagen bijgeslapen en heb het idee dat de oorzaak was. Ik had het gewoon even nodig. Moeders doet het goed, gips is eraf en ze kan zich goed redden in haar uppie. Mijn zus gaat morgen nog even langs om te kijken. Gisteravond ons kleintje voor het eerst gevoeld! Wow wat geweldig,ik schrok er een beetje van! ik ga er toch aan toegeven dat ik zwanger ben! hihihi Meiden allemaal een goed en zonnig weekend en tot snel Dikke kus Minka