tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o minka wat fijn dat je de kleine gevoeld heb wat een wonderbaarlijk gevoel is dat he onvoorstelbaar ik heb van de tijd dat danique begon er heel erg van genoten en had echt zo iets van ja nu voel je je kindje en wordt het echt echt.

Ik heb nog niet over de psygoloog gepraat hier omdat ik niet goed weet of het positief is of niet mischien dat ik in eerste instantie te veel verwacht ervan en dan is het snel een tereurstelling. volgende week maar eens kijken hoe het dan gaat.

heb weinig tijd gehad om hier te komen en te reeageren leg nog wel uit waarom heb nu bezoek dag dag liefs miriam

2. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    miriam een eerste gesprek gehad dus, ja denk dat het allemaal wat moeilijk te omschrijven valt voor je, je hoopt dat het je helpt, je verwacht misschien vanalles, maar het is nog allemaal heel pril en een eerste contact he, denk dat je er contact per contact met psycholoog meer gaat aan hebben, sterkte!

minka, inderdaad goed nieuws, waw dat is wel snel dat je je kleintje voelde! (in vergelijking met mij toch), geniet ervan!

me2, kan me inbeelden dat je alweer aan een nieuw babytje denkt, wie weet gaat het deze keer wel heel snel!
    je bent immers vruchtbaarder nu nog zeker kort na je zwangerschap?

ai hope, ziek :( ik hoop met je mee dat je man niet ziek wordt, want dat heb je nu zeker alleszins niet nodig in jullie volgende stap op naar een wondertje!

neeke wat gaat de tijd toch snel, dat guusje wellicht 4 maanden oud/jong zal zijn!

franka, ai das minder van je vader, maandag dus bezoek gyn, ik hoop met je mee dat je een duidelijke echo/screening en gesprek hebt, zodat je weer vooruit kan!

mariaatje, morgen 5weken zwanger, en terug getest en knalstreep,goed zo! ik hoop met je mee dat de tijd voorbijvliegt!

neia, dus toch die stoute stenen terug! ben blij dat je pijn al wat afgenomen is want zo was het ook niet te doen, mag ik vragen wat een klysma is? ik voel mij soms zo :rolleyes: gelijk bij dat strippen, iedereen weet precies wat het is, buiten ik, flyke weer niet ;)

marla, sinds deze week heb ik echt beseft en erbij stilgestaan dat ook jij elk moment kan bevallen, wow! een nieuw klein lief meisjewondertje! ben benieuwd naar jullie naam!

update flyke, bij mij gaat het in ups and downs, soms voel ik de kleine goed en besef ik dat ik zwanger ben en soms zoals vandaag voelde ik de kleine nog niet en vergeet ik dat ik zwanger ben (uitgezonderd de vermoeidheid doet me eraan denken) maar ik spreek mezelf altijd in, zolang geen verlies of geen rare tekenen of niets speciaals, is er niets aan de hand en dan kijk ik altijd uit naar 'savonds laat als ik in bed lig, dan voel ik kleintje meestal wel, is heel raar, soms wel veel, soms niet ....ik kan er nog geen staat/patroon op uit maken, maar ben ook al heel de dag in de weer, boodschappen, poetsen, was en de plas, kastje voor in de kinderkamer in elkaar steken (voor zover dit me lukte, de rest laat ik maar over aan hubbie). Vanavond met vrienden die ik al sinds weekend ardennen in november niet meer zag gaan bowlen, ik kijk er enerzijds naar uit, anderzijds nestel ik me liever al rustend in de zetel bij tv ;)

liefs goed wekend nog!
    en jette zal zeker al bevallen zijn, ben benieuwd!
    flyke

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    zo daar ben ik weer korte versie,
    mijn vriendin maandag opgenomen woensdag naar huis donderdag weer opgenomen en vandaag weer naar huis, of het verstandig is geen idee vind het allemaal maar vreemd lees mijn eigen topic bij vlindertjes.

daar heb ik ook mijn gevoel voor vandaag in neergezet en ga nu lekker onder de pomp staan even een moment voor jezelf.

fijne avond allemaal liefs miriam

ps neia pas je op je zelf
    en jette denk dat ik je al wel vast mag feliciteren het moet er nu zijn we wachten met smart op een berichttje laat je ons niet te lang wachten

dat geld ook voor marla ik bedoel bij jou kan het ook snel gebeuren nu niet te lang op je laten wachten hoor.

de rest echt allemaal een onwijs dikke knuf

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Flyke: als je zo druk bent dan voel je de kleine niet, maar die beweegt wel! Ik heb overigens nooit een patroon kuinnen ontdekken van bewegen bij mijn kleine mannetje, maar heb toch echt de hele dag met hem in de stad gewinkeled en gegeten!

Wat een heerlijk weer was het toch vandaag!

Ik begrijp van MInka dat het bij jullie ook mooi weer was! Fijn Minka dat je de baby voelt. Wees nou niet ongerust als je even nets voelt, soms voel je hem een paar daagjes heel veel en dan weer niet, de baby ligt dan gewoon anders of beweegt wat "beleefder"!.

Miriam: hoop dat je lekker de dag van je hebt afgedouched! Dikke knuf!

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Nog steeds geen nieuws van Jette?
    Ik hoop dat alles goed met haar gaat, en dat ze heerlijk aan het genieten is met haar meisje! :D

Me2, inderdaad die nierstenen krijgen duidelijk strafpunten. :)
    Dat speciaal zijn herken ik ook echt Me2. Van te voren had ik daar ook op gehoopt, maar het is echt zo. dat is nu ook het mooiste van mijn zwangerschap. :(
    Heb je er al/ook met je gyn/vk/ha over gehad om weer zwanger te willen worden?

Mariaatje, erg herkenbaar, toch nog maar een testje er tegenaan.
    Maar meid, je bent ZWANGER! :D
    Mijn klachten begonnen vanaf de 5,5 week. Dus geniet nog maar even van de niet klachten. ;)

Franka, ja spannend inderdaad morgen naar de gyn. Ik hoop ook echt dat ze gelijk iets voor je kunnen betekenen.
    Ik duim voor je. Veel succes morgen!

Neeke, hopelijk tot snel! ;)

Hope, bedankt voor je tip over lijnzaad. Waar kan ik dat kopen en hoe ziet het eruit? Ik heb het nog nooit gezien.
    Hoe voel je je nu? Al iets beter? Inderdaad goed ervoor zorgen dat je je mannetje niet aansteekt hoor. Want nu is het jullie tijd!

Bedankt Minka.
    Yoehoe wat een goed nieuws, dat je de kleine hebt gevoeld! :D
    Het blijft geweldig hoor, maar de 1e keer is toch wel heel bijzonder.
    Geniet ervan! :D

Miriam, ja moeilijk zo'n 1e gesprek met een psycholoog. Maar ik ben wel blij dat je iemand hebt van buitenaf waarmee je kunt praten. Wanneer mag je weer terug komen?

Flyke, een klysma is iets waarmee je een vloeistof in je darmen spuit, zodat de ontlasting weer op gang komt. Klinkt smakelijk he?! :oops:
    Ik kan ook echt geen patroon ontdekken hoor wanneer de kleine schopt of niet. Dat is echt balen, want je wil natuurlijk constant voelen dat alles goed is.
    Hoe was het bowlen gister? Heb je gewonnen?

Marla hoe is het met jou? En is het bord nu eindelijk klaar? Bij jou wordt het nu wel heel spannend hoor.
    Wanneer mag je weer naar de vk?

Met mij ging het vrijdag een stuk beter. Maar ik heb gister weer een dipdag gehad. Veel pijn en echt helemaal kapot. :cry:
    Vannacht ook bijna niet geslapen, omdat de kleine constant aan het schoppen was, terwijl ik hem/haar gister bijna niet heb gevoeld.
    Lekker kindje dus! :cry:

X Neia

6. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Neia, de lijnzaad kun je gewoon in de supermarkt kopen, van de "zonnatura". Of in een natuurwinkel.
    De gebroken lijnzaad werkt nog net iets beter dan de hele.
    Het zijn echt zaadjes. Zoals ze ook wel eens op of in het brood zitten.
    Ik doe meestal 3 eetlepels in de yoghurt, en ik moet zeggen het smaakt nergens naar, het is iig niet vies.
    Ik voel me qua de echte griep wel iets beter.
    Geen koorts meer, en de pijn wordt ook wat minder, maar of het nog niet genoeg is, nu krijg ik ook nog de "race" erbij. pffff :(
    Je wordt er echt moedeloos van.
    Ik wil me zo graag weer goed voelen, want ik moet jullie iets verklappen
    ( een geheimpje, sssst)
    Ik begin komende week met spuiten, en wil dan eigenlijk graag in topconditie zijn, maar dat ben ik absoluut niet :cry:
    Niet dat het veel uitmaakt, maar dan begin je toch net iets positiever aan de start. Maar goed, ik moet geduld hebben.
    Ik heb me iig nog niet beter gemeld, eerst maar even goed uitzieken, en op krachten komen. Het werk wacht wel :rolleyes: .

Minka, wat fijn dat je je kindje hebt gevoeld.
    Wat een prachtig moment moet dat zij, geniet er maar van.

Miriam, probeer idd niet teveel te verwachten van de psych, maar laat het op je afkomen.
    Je zal nog versteld staan, wat het met je doet.

Flyke, die onzekerheid zal er wel bij blijven horen.
    Zeker bij mensen zoals wij die al genoeg hebben meegmaakt.
    Maar luister naar ME2, en laat je geruststellen ;)

ME2, is het bij jullie dan ook zo lekker? of is het warmer in zwitserland?
    Het zal iig een prachtige natuur zijn bij jullie. Kun je lekker gaan toeren met JP ;)

Het kost me veel moeite om dit "ziek zijn" uit te zieken.
    Ik voel me schuldig tov mijn collega`s, maar van de andere kant kan ik echt niet werken.
    Als ik gedouched heb, ben ik al moe, laat staan dat ik bewoners moet douchen.
    Mijn man en vriendin hebben me overtuigd dat ik niet eerder moet gaan werken, dan dat ik weer een beetje op krachten ben, want: ( zeggen ze) ik heb mijn energie dalijk nog heel hard nodig.
    En dat klopt natuurlijk ook wel.
    Dus ik luister maar braaf.
    Was er maar een of ander "pepmiddel" dat je zo weer op de been helpt.

Dinsdag mag ik al mijn "junkspulletjes" ophalen bij de apotheek. :)
    Een vermogen aan spuiten en hormonen staat dan voor me klaar.
    Ik vind het wel spannend nu.
    Fijne zondag allemaal, liefs Hope

7. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Lieve Hope: Luister héél goed naar je man en je zus, want ze hebben helemaal gelijk! Je hebt je energie voor andere dingen nodig i.p.v. werken.
    Wat een spannende tijd, meid. Mijn schoonzus heeft ook eerst pillen gehad en daarna de spuiten en bij de tweede ronde was ze zwanger, dus ik hoop ook dat dit voor jou héél snel gaat werken!

Gisteren zijn we bij vrienden geweest en daar waren ook onze andere vrienden er (van de echofoto per post) Het onderwerp werd door hen vermeden en ik dacht uiteindelijk 'ik laat me niet kennen' en heb heel beleefd gevraagd hoe het ging. Alles ging prima en daarna hebben we het er niet meer over gehad. Aan mij heeft het in ieder geval niet gelegen. Ik merkte dat ze steeds probeerde haar armen voor haar buik te houden enzo. Ze vond het ook zichtbaar moeilijk.

Jette zal nu volop aan het genieten zijn van haar meisje. Ik ben benieuwd naar de naam en of het allemaal goed is gegaan.

Neia: doe jij het ook rustig aan!

Miriam: ik ben zo trots op je dat je hulp van buitenaf hebt gezocht! Het is zeker niet niets, maar ik hoop ook echt dat het je straks kan helpen ook al heeft dit veel tijd nodig. Ik denk heel veel aan jullie.

Minka: wat heerlijk dat je je kleintje nu kunt voelen. Lijkt me superbijzonder! Geniet ervan.

Flyke, Neeke, Amber, Me2 ook voor jullie heel veel liefs.

Jude: ik denk ook nog aan jou meid! Ik hoop dat we snel mogen aansluiten.

Ik ben benieuwd wat de gyn ons morgen te vertellen heeft :(
    Ik hoop dat we een stapje verder mogen, maar ik denk dat die kans nog klein is. Ik verwacht een echo, wat vragen en dan nog even afwachten.....maar hoelang nog? We wachten inmiddels ruim anderhalfjaar :cry:
    Ik laat jullie morgen wel even weten hoe het gegaan is.

Een fijne zondag allemaal.

Liefs Franka

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Veel succes morgen Franka, ik hoop toch op een stapje verder voor je!

Hope: spannend joh! Dinsdag je junkspullen ophalen! en uh....ze hebben allemaal gelijk, je moet goed uitzieken om met top energie en conditie aan HET avontuur te beginnen!
    JA hier is het ook mooi weer dus we zijn lekker buiten steeds met de kleine! Het is vaak ook net iets warmer dan in NL.

Mijn gyn weet dat we smel weer willen proberen vandaar dat hij ook zei dat de borstvoeding de cyclus kan tegen houden. Ik wil in ieder geval 4 maanden zelf vorden en dan iets afbouwen en kijken of de cyclus weer op gang komt. Met 6 maanden wil ik helemaal gestopt zijn met bv en dan komt de cyclus zeker weer. Hopelijk dus net iets eerder. De gyn zei bij de laatste controle na de bevalling: tot de volgende zwangerschap!

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey nog niks van jette gehoord ze houdt ons nog in spanning hoop dat ze heel erg aan het genieten is dus jette mocht je dit lezen we denken aan je allemaal en geniet van je kleine uk.

vind het echt lief hoor dat jullie zoveel aan me denken, toppie

dikke knuffel, miriam

ps, konden jullie de hele avond hier ook niet op de site komen kreeg elke keer foutmelding

10. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ha meiden, nog steeds geen nieuws van Jette? En Anouk is ook niet meer online geweest? Meiden, mischien hebben we deze week 3 forum-baby's erbij! Joehoeee leuk leuk leuk! Ben benieuwd naar de verhalen en natuurlijk de namen!

Hope, morgen een spannende dag, ik hoop dat je je snel beter voelt meid, je hebt je energie hard nodig!

Franke, succes vandaag, hoop idd dat je een stapje verder kunt meid!

Andere meiden, ik denk en leef met jullie mee!
    Veel liefs

11. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Franka, heel veel succes vandaag!

Hope, wat ik nog wou zeggen, je hoeft ons niet volledig op de hoogte te houden hoor ;) wij vertellen toch ook niet precies waar, wanneer en hoe we "het" doen, deze momenten lekker voor jezelf houden, het enigste wat we van jou willen is een mooie zwangerschapsbanner :D

Hoopte op nieuws van Jette en haar meissie, maar we moeten nog even geduld hebben zie ik!

Moet weer aan de slag, na 4 ziektedagen lig ik ver achter met werken blehhh, kan me er ook nog niet echt toe zetten!

Kus
    Minka

12. amazonnetje

amazonnetje Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    ironisch he....jij kost een vermogen aan hormoonstimulerende middelen, ik een vermogen aan hormoondempende middelen (alleen al de antihormoonspuit kost 400,00 !)
    Maar alles voor het hogere doel he.... ik zal voor je duimen, evenals voor de andere meiden......

Amber groet jullie,
    ws. wordt ze nu weer rond de 13de aangesloten...als de KPN er zin in heeft....grrr, het is wel beloofd maar ze rekent nergens op.....

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Amazonnetje: nou inderdaad voor een hoger doel he! Het is jullie beide zeer wel gegund! Veel liefs aan Amber!

Miriam: wanneer moet je weer naar de psycholoog? NB ik kon gisterenavond ook niet op de site...

Jette: ben benieuwd hoe alles is verlopen!

MArla: ook al bevallen?

14. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Nog geen nieuws van Jette zie ik.

Wij komen net bij het ziekenhuis vandaan en bij de volgende ronde wordt er eindelijk onderzoek gedaan. De gyn was deze keer erg zakelijk en kort, maar we hebben het er wel doorheen.
    Ben benieuwd wat het gaat opleveren :(

Fijne dag nog allemaal,

Liefs Franka

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Nog geen nieuws van Jette? :confused:

En ook niet van marla? Hoe is het meid? hou je het nog een beetje vol?

Franka, balen dat de gyn zo zakelijk was. daar heb ik altijd een hekel aan. Maar gelukkig gaan ze de volgende ronde meer onderzoek doen. weet je al wat ze gaan doen? en wanneer moet je terugkomen?

Amazonnetje, en hier wordt er ook voor jou geduimd op een wonder! ;)

Minka, doe het rustig aan op je werk meid. Anders zit je zo weer thuis hoor. En vanavond een beetje vroeg naar bed he?
    Trouwens dat badzout is echt heerlijk, ik heb nog wat overgelaten voor morgen ofzo.

Mariaatje, de tijd schiet op hoor. Het is al bijna eind februari!

Miriam, tuurlijk denken wij aan jou! :D

Me2, wel super fijn dat de borstvoeding zo goed gaat bij jou. ik vind het erg eng en spannend allemaal die borstvoeding.
    Super dat de gyn gelijk zei: tot de volgende zwangerschap. hopelijk mag die snel volgen! :D

Hope, bedankt voor de tip. Ik zal vanavond eens kijken of ze dat hier ook in de supermarkt hebben. Anders morgen even halen. Want ik ben sinds donderdag al niet meer naar de wc geweest. :oops: :(
    Ik zal je geheimpje niet verklappen hoor. ;) Maar het is in ieder geval een fijn idee voor jezelf als je je wat beter voelt. hoe gaat het vandaag?

Gistermiddag heb ik weer een flinke niersteenaanval gehad. Bah het deed zo verschrikkelijk veel pijn. Ik heb weer morfine moeten nemen, en het zakte pas na 1,5 uur. Pff wat was dat heftig zeg.
    Vannacht wel redelijk geslapen, en vandaag helemaal niks gedaan! :D

X Neia

16. amazonnetje

amazonnetje Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    oei, misverstandje: mijn hogere doel is net wat anders dan dat van Hope, met tegengestelde middelen....maar goed....het zij zo.
    Ik zit na de chemo en operaties verplicht vijf jaar in de kunstmatig in stand gehouden overgang om ervoor te zorgen dat als er een celletje het misschien toch heeft overleefd, dat niet door de hormonen (vooral oestrogenen) weer gaat groeien: dat wordt gedaan via antihormoontherapie, dat betekent elke maand een antihormoonspuit, elke dag een pil (dacht ik er na de geboorte van mini mooi vanaf te zijn ... grrr....), elke week een pil tegen botontkalking enzovoorts......

Amber is ook stiknieuwsgierig over Jette en eigenlijk ook al Marla!
    We willen nieuws, goed nieuws en beschuiten met muisjes!!!

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Neia: fijn dat je vandaag niets hebt gedaan.
    Voor wat betreft de borstvoeding, moet je gewoon over je heen laten komen, gaat het wel dan is dat fijn, gaat het niet dan is er ook geen man over boord.......Zowel borstvoeding als flesvoeding hebben zo zijn eigen voor- en nadelen....

Franka: ik houd ook net zo van dat zakelijke van een arts, maar iig hebben jullie het voor elkaar! Wat gaan ze doen aankomende maand?

18. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Sorry dat ik dat vergeten ben te vermelden.
    We krijgen bij de volgende cyclus de samenlevingstest en daarna wordt er gekeken naar het resultaat wat de volgende stap is.

Ik vind het wel lastig op mijn werk. Ik moet op dag 3 van mijn cyclus bloed prikken, dag 12 een echo, etc. Ik weet nu allemaal niet wanneer dat is (het wisselt nogal eens per maand) en ik moet hier waarschijnlijk wel allemaal vrij voor vragen.
    Hoe deden (voor degenen die dit ook hebben gehad) jullie dat? Hebben jullie het aan de leidinggevende verteld of steeds maar een smoesje verzonnen? Ze vonden het vandaag al verdacht ik vrij moest regelen voor een "bezoek" (waarschijnlijk denken de meesten nu dat ik zwanger ben, maar nog niets wil zeggen ;) )

Ik zal het er straks met Franka-man over hebben, want daar hebben we vanmiddag nog niet aan gedacht.

Allemaal een fijne avond en morgen kom ik weer spieken of er nieuws van Jette of Marla is.

Liefs Franka

19. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey lieve meiden,

Jette houdt het idd spannend. Ze zal toch zeker al mama zijn? dat kan toch niet anders?

En Marla, gewoon druk? of ook al bevallen?
    Laten jullie ons niet langer in spanning, we willen het weten!

Franka, jammer dat de gyn zo kortaf was, maar gelukkig er wordt iets gedaan.
    Moet je man ook al zaad laten controleren?
    WAt betreft je vraag over je ZH bezoek tijdens werk.
    Ik zou je directe leidinggevende wel inlichten waar je mee bezig bent.
    En dat je daardoor soms tussendoor weg moet.
    Ik hoop dat je eenbeetje begripvolle baas hebt, want ik weet hoe belangrijk het is, als ze met je meeleven en niet moeilijk doen om af en toe eens een uurtje vrij te geven voor ZH bezoek.
    Ik wil je trouwens nog een pluimpje geven, hoe je met je vriendin bent omgegaan. Knap van je dat je je niet hebt laten kennen, dat kun je van haar niet zeggen.

ME2, ik heb net pas je foto van JP bekeken.
    Wat kijkt hij wijs uit zijn ogen, heerlijk gewoon.

Miriam, ik zal weer eens op je eigen topic in de vlindertuin gaan lezen, want ik begreep dat je daar ook veel schrijft.
    Als je maar weet dat ik nog steeds heel veel aan jou en Danique denk, vergeet dat niet.

Maria, hoe voel je je? nog geen kwaaltjes?

Minka je schreef:
    Hope, wat ik nog wou zeggen, je hoeft ons niet volledig op de hoogte te houden hoor wij vertellen toch ook niet precies waar, wanneer en hoe we "het" doen, deze momenten lekker voor jezelf houden, het enigste wat we van jou willen is een mooie zwangerschapsbanner
    Dat klopt idd, je verteld idd ook niet als je het gister gedaan hebt aan anderen.
    Nou, jullie weten nu dat ik ga beginnen met spuiten, en ik zal zeker ook mijn gevoel en ervaringen blijven opschrijven, maar de belangrijkste data houden we voor ons zelf.
    En die zwangerschapsbanner komt er wel, met een beetje geduld ;)
    Doe je nog rustig aan op je werk? je hebt ook net de griep gehad.

Amazonnetje, het moet voor jou idd zo raar blijven.
    Ik ga stimuleren en jij................ :cry:
    Het is ook zo raar in de wereld, wat voor de een een heel spannend moment in het leven kan zijn, is voor de ander alweer een domper.
    Lief dat je mee duimt.
    Ik kan alle duimen gebruiken.

Neia, he shit, alweer een aanval gehad? Die stenen zijn toch echt hardhorend.
    IK zal ze eens wat hoorapparaatjes geven, misschien luisteren ze dan ;)
    Ik vind het echt vervelend voor je.
    Zeker omdat je weet dat je er helemaal niks aan kunt doen, zolang als je zwanger bent.
    Heel veel sterkte ermee, lieverd.

Ik voel me vandaag alweer wat beter.
    Iedere dag een stapje vooruit, zullen we maar zeggen.
    Heb zelfs weer boodschappen gedaan, was alleen daarna bekaf.
    Woensdag ga ik weer werken.
    Volgens mijn vriendin zijn er veel zieken, zelfs de bewoners.

Ik ben vandaag al mijn junkspullen gaan ophalen. Wat veel :confused: :confused: :confused:
    En wat een geld? niet dat ik het zelf moet betalen, maar het staat op de verpakkingen.
    Verder ben ik vandaag ook bij de psych geweest.
    Dat was weer zo fijn.
    Ze weet altijd precies de goede draai aan dingen te geven.
    Ik had jullie al verteld dat ik me zorgen maak.
    Ik heb toch de neiging om wat doemscenario`s door mijn hoofd te laten gaan, en dus nu al te denken aan: stel dat de poging niet lukt.
    Terwijl ik dat niet zou moeten doen.
    Ze gaf me een hele goed tip:
    Je moet je voorstellen dat je met de trein naar je eind doel wilt.
    En mijn einddoel is: BABYWORLD :) :) :)
    Maar voodat ik daar kom, moet ik eerst op meerdere stationnetjes stoppen.
    En in plaats van me nu al druk te maken of ik het einddoel haal, moet ik al mijn energie eerst steken in het eerste station, en als ik dat gehaald heb, blij zijn met het resultaat om vervolgens verder te gaan naar het volgende station. enz, enz.
    Het klinkt allemaal heel logisch.
    Ik moet de doemgedachtes wegbannen en proberen realistisch positief te zijn.
    Dus ik weet wat me te doen staat: een treinkaartje kopen en mijn rit te beginnen ;) :)

Ik ga iig heel erg mijn best doen.
    Met doemdenken schiet ik ook niks op, dus we gaan ervoor.

Liefs Hope

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve hope ik sta ergens in je reis aan de kant je aan te moedigen meid je bent een kanjer en een topper heel erg veel respect voor het geen wat je te wachten staat

lieve neia meid meid meid wat moet jij veel tegenslagen botvieren in je zwangerschap zeg ik vond de misselijkheid al verschrikkelijk omdat je niks kon maar echt pijn had je er niet van ik althans niet maar die klote stenen tjonge jonge bah bah

franka wat ben jij sterk zeg heel goed dat je jou ding gedaan hebt kan je nooit iets verweten worden en ook jij weet ergens dat ook hun het heel moeilijk hebben zo denk ik ook bij mijn vriendin, wij zijn gewoon iets wijzer dan hun hihi

jette marla allebei al bevallen? tjee jullie weten wel een spanning hier op te bouwen hoor

anoek kan ook ieder moment bevallen.

flyke en minka wat gaat die banner toch snel bij jullie tjee onvoorstelbaar maar wel heel mooi ben echt blij voor jullie

mariaatje twee weken en dan al je eerste echo spannend hoor.

amber en amazonnetje heel veel groetjes van hier uit en amber geniet van je nieuwe huisje en als je weer online kunt kom dan maar weer eens zelf lekker kletsen.
    amazonnetje ook jij bent een hele dappere vrouw die link kijk er soms op en vind het heel confronterend omdat ik zoiets niet van dichtbij ken maar als ik dan nu weer lees wat je allemaal aan nasleep nog hebt pfff

me2 ben ook wel benieuwd hoe het weer nu in zwitserland is en hoe gaat het met jp?

neeke hoe gaat het bij jou kunnen de twee mannentjes goed met elkaar

jude als je hier toch nog soms mee leest we denken hier ook nog steeds aan je hoor

hoop dat ik niemand vergeten ben anders sorry

Hier gaat het redelijk hoor ik moet morgen weer naar de psyg en ga eerst na mijn werk ga heel langzaam beginnen terug te komen morgen eerst 3 uur kletsen en mail lezen om alle veranderingen te kunnen opslaan en volgende week idem daarna lekker een week weg en dan als ik terug kom langzaam aan beginnen met twee keer per week 4 uur aanwezig of zo denk ik.

De psyg daar denk ik een beetje dubbel over heb niet het idee dat ze iets kan bijdragen aan mijn verdriet en bitterheid, maar ik probeer er zo open mogelijk naar toe te gaan mischien komt er morgen wel iets dat ik denk zo okee ja heb het wel nodig.

Mijn vriendin en ik gaat op zich denk ik wel goed. Ze vermeid het een beetje om over zwanger zijn te praten helaas daarmee ook danique die is nooit meer genoemd en dat doet wel pijn.
    Heb wel besloten om de bitterheid die ik nog heb voor mezelf te houdendat gaat goed heb er geen last van en even niet al te veel bij haar te komen ze is zaterdag weer thuis gekomen uit het ziekenhuis en krijgt deze week of begin volgende week een pompje om de suiker te regelen en ik denk dat ze dan wel weer na het ziekenhuis moet. maar we zullen zien.

aankomende zaterdag ben ik 1 jaar getrouwd
    en dankzij jullie heb ik toen een hele mooie dag gehad ik weet nog heel goed dat jullie mij positieve energie hebben gegeven om die dag door te zetten.
    hoorde vrijdag dat mijn jurk die in de winkel te koop hing verkocht is en dat is dan ook wel leuk net voor dat ik 1 jaar getrouwd ben.

Wat is een jaar snel voorbij gegaan he

nou iedereen een fijne avond liefs en een knuffel miriam

Deel Deze Pagina