Even een kort berichtje van mij. Marla, heel veel succes de komende dagen, zet hem op meid! Jette, geniet, geniet, geniet, hoe alles "werkt" komt vanzelf wel, en Me2 en Amber staan je wel bij in jullie hulp. Neia, fijn dat je een leuke verjaardag en valentijsdag hebt gehad. Rest allemaal dikke knuf, hier gaat het goed maar even een boel werk te doen vandaag, dan kan ik op tijd naar huis! Kus MInka
Jette: supergefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Dominique! Neia: jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag! Liefs Franka
HA Franka! Goed je te zien! Lieve Miriam, wat kan je alles goed onder woorden brengen. Kan merken uit je schrijven dat het ietsje beter met je gaat...... Kan me heel goed voorstellen dat het kamertje wat je nu hebt voor Danique bestemd is en je het niet meer kan gebruiken......Ik zou hetzelfde hebben denk ik. Heel verstandig dat je inderdaad af wacht tot je voor de keus weer staat. Ben benieuwd wat de natuurgenezeres te zeggen heeft! Hou de positieve gedachten vast!
Hallo lieve meiden, daar ben ik dan. Ik wil nog even reageren op jullie en de lieve reacties op mijn verhaal van de psych. @Miriam, wat fijn te weten dat je me aan de zijlaan staat aan te moedigen. ( ik zie het al helemaal voor me ) Maar ik ben er ook om jou aan te moedigen. Wat knap dat je kunt zeggen dat je weer wat van dingen kunt genieten, dan ben je weer en hele grote stap vooruit. Ik heb ook enorm respect voor jou en hoe je omgaat met alles, je bent een kanjer. @Minka, echt weer iets voor jou, die trein, zo lief. Doe je rustig aan op je werk? laat je niet gek maken. Nog even en je hebt weekend, een welverdiend weekend. Geniet maar van de zon en van elkaar, je hebt het nodig. Wat fijn trouwens dat de controle bij de VK goed was. Ben benieuwd als je de 20 weken echo hebt gehad, als je helemaal los gaat @Amazonnetje, wat een ellende heeft Amber met KPN. Ze zal zelf ook wel popelen om bij te schrijven en lezen. Ik vind het echt heel fijn dat je ook steeds reageert op onze verhalen. Je klinkt zo wijs, maar dat wordt je ook wel als je zoiets vreselijks als jou hebt meegemaakt en waar je nog steeds doorheen moet. @ME2, wat fijn zoals je Jette bijstaat met advies. Je klinkt al als een heel ervaren moedertje , je doet het volgens mij hartstike goed. @Neia, Wat lief dat je zegt dat je trots op me bent, ik ga er nog van blozen . hoe is het nu? IK zou wel als ik jou was je urine nog even laten na controleren zo`n 5 dagen nadat je de laatste tablet hebt gehad, dan weet je het zeker dat alles eruit is. Had je trouwens het lijnzaad al geprobeerd? @Marla, ja nu ik elke dag mijn "shotje" nodig heb, ben ik eigenlijk een junkie . Mijn man heeft gelukkig de griep niet ( nog niet) gekregen. En die behandeling kan idd niet uitgesteld worden, alles is al min of meer vooruit gepland. En eerlijk gezegd zou ik zelf geen week meer willen wachten En dat aanbod van het welkomstbord neem ik graag aan, maar........... eerst nog wat stationnetjes behalen, want ik moet tenslotte wel reeel zijn. Dalijk staat het bord bij het einddoel, maar het zou zomaar kunnen dat ik bij het 3e of 4e station al moet afhaken. Ik wil niet pessimistisch zijn maar wel reeeel. Was het uit eten nog lekker gister? trouwens je foto`s zijn prachtig. Grappig om je gezicht erbij te zien, ik had me een andere Marla voorgesteld . Succes met de bevalling als ik je niet meer zou spreken. Ow en, die Jochem Meyers, die heb ik laatst voor het eerst op DVD gezien. Hij is echt lachen. wat een energie heeft die vent. Laat even weten als je nog geweest bent. Jette, je klinkt al stukken zelfverzekerder. Het is ook niet niks. Zo ben je met z`n tweeen en opeens is er een baby bij. Ik vind dat altijd al wonderbaarlijk als ik dat bij anderen zie, dus laat staan bij jezelf. Maar je doet het hartstikke goed, geniet maar van jullie lieve kleine meid. Enne...... we willen wel snel foto`s zien, ben erg benieuwd naar je meid. @Neeke, gaat alles goed? leuk dat je weer even langs kwam. @Maria, ik ga samen met jou alle doem scenario`s wegbannen. We kunnen het allebei niet gebruiken. Jij blijft gewoon fijn zwanger en ik ga de behandeling doen en krijg uiteindelijk ook een kindje. En alles waarbij we denken, ja maar.............. verbannen we, afgesproken? Laten we elkaar helpen. @Flyke, jij staat ook al aan de zijkant me aan te moedigen, wat leuk en lief, dat doe me goed. Zo ontroerd toen ik las dat je man stiekum je buik had gevoeld toen je sliep. Dat zou de mijne ook doen als ik ooit zover ben. Fijn dat je er zo van geniet, want is tenslotte een mooe periode waar je nu inzit. @Jude, leuk dat je even kwam binnen wippen. Doe waar je je goed bij voelt en wij denken toch aan je. @Franka, hoe gaat het met je? en met je vader? weten jullie al wat meer? sterkte ermee. Zo, dat was een hele klus, even alvast posten en dan kom ik zo terug met een update van mij Eerst even koffie maken voor mijn mannetje, die komt altijd tussen de middag thuis koffie drinken. dus tot zo. Liefs Hope
http://www.youtube.com/watch?v=6Bwu_6EMIzA voor diegene die jochem nog niet kennen, hier een klein voorproefje. Ik vind `m echt goed, jij dan Marla?
ben vanochtend naar de natuurgeneeskundige geweest en o o wat zit er toch veel in je lichaam waar je niks van merkt heb 5 verschillende soorten infectie's actief. bij mijn baarmoeder eierstokken en baarmoederslijm heb ik een mrsa bacterie zitten bij mijn longen en darmen zit een bacteriele infectie en bij mijn hersenvocht en centrale zenuwstelsel en 1 deel dunne darm heb ik ee gordelroosvirus en dit is het begin want er was nog meer maar dit waren de belangrijkste boosdoeners nu heb ik hier voor korrels gekregen die ik moet innemen 1 april moet ik terug komen en kijken hoe het dan is. waarschijnlijk gaat het daarom ook elke keer mis bij mijn zwangerschappen. ben er even ondersteboven van kan nu ook het beste wachten tot in ieder geval deze drie boosdoeners weg zijn eer ik weer zwanger ga worden kan wel een jaar duren ben er even kapot van liefs miriam
Nou meiden, hier even een korte up date van mij. Kort, omdat ze me net belde van het werk of ik eerder wilde beginnen. Er waren alweer zieken bij gekomen. Dus even snel eten en omkleden en dan gaan we maar weer, pffff. Ik ben van de week begonnen met spuiten. Man, wat had ik een zenuwen toen ik opstond. Wij moeten dus iedere morgen op hetzelfde tijdstip spuiten. Manlief kwam ook meekijken naar het spuiten. maar wat denk je? vlak voor ik wil spuiten: shit, ik moet poepen Dat heb ik nu altijd als ik zenuwen heb. Maar goed uiteindelijk, volgens instructies mijn 1e spuit gezet. Ik was alleen nog erg voorzichtig, de spuit ging er volgens mijn man tergend langzaam in, in plaats van 1 snelle beweging. Maar ach, hij zat erin en pijn deed het niet. De 2e dag ging het al heel wat soepeler. Wat alleen zo raar was, was dat ik de hele dag rondliep met een gevoel van: Ik heb mezelf vanmorgen gespoten en niemand die dat ziet en die weet van ons geheimpje. Het klink misschien raar, maar zo voelde het wel. Mijn man vraagt nu iedere keer: en, merk je al wat van de "MORMONEN"? hihihi, nog niet, maar wacht maar af....... Het is wel allemaal heel spannend nu. Maar ik voel me er goed bij en dat is het belangrijkste. Van de vreselijke hoest ben ik helaas nog niet af, en ik durf ook niks meer te nemen ivm de behandeling. Dus moet meer uitkuchen en hopen dat het vanzelf over gaat. Miriam, ik zou graag op jou verhaal van de natuurgenezer terug komen, maar heb nu helaas geen tijd. Maar morgen zal ik er op reageren. Iedereen fijn begin van het weekend. Liefs Hope
Hey Miriam, ik hoop maar dat je wat meer moed hebt gekregen na de berichtjes van Anoek (uit de medische wereld) en Neeke. Ik hoop zo dat het allemaal meevalt en dat wij allemaal (zonder het te weten) die bacterieen meedragen en dat geen kwaad kan. Maar goed, je bent er natuurlijk helemaal kapot van en dat kan ik wel begrijpen: je had wat nieuwe hoop zo goed kunnen gebruiken! Hopelijk geven de voorbereidingen op morgen je wat afleiding! Ik kan me ook voorstellen dat je het kamertje van Danique liever niet nog eens wil gebruiken en dat je er over denkt om dan een nieuwe aan te schaffen. Goed om met die beslissing nog even te wachten, wie weet denk je er straks weer anders over. Oh Miriam, wat toevallig trouwens dat jouw collega-vriendin op dezelfde dag is uitgerekend als ik: ben benieuwd wie van ons 2 het eerst aan de beurt is. Amazonnetje, ik begreep al dat je weeendrang sowieso door stress en een te drukke omgeving kan afnemen, dus ik had me al voorgenomen om er geen familie, vrienden en collega's bij uit te nodigen. (heeeelp, ik moet er niet aan denken). Ben benieuwd wat voor een afkortingen Amber voor KPN heeft bedacht, maar ik kan me al meerdere voorstellingen maken bij de K. Me2, dank je wel voor je woorden over mijn buik. Vind je hem/haar echt zo bescheiden? Misschien lijkt dat maar zo op de foto, hoor. Ik en ook anderen vinden het in "real life" toch een behoorlijke toeter. Heb je nog zo'n lekker weer daar in Zwitserland? En Flyke, toen ik 25 weken was, zag Marlaman een reportage over een baby die met 25 weken geboren werd. Zelfs Marlaman had er natte ogen van. Ik was om eerlijk te zijn blij dat ik al op een oor lag en de reportage niet had gezien. Maar het is wat je zegt: ze kunnen zo veel met 26 weken, maar laat jouw kleintje nog maar minimaal 12 weken bij je blijven, hoor! Het is nu denk ik wel leuk om tegelijk zwanger te zijn met je collega-vriendin, toch? Echt leuk voor jullie alletwee! Goh Jette, slaapt Dominique nu al zo lang door? Wow, ze is wel een perfecte baby en je hebt het huiluurtje ook al wat meer onder controle, zo te horen. Heeft ze al een hielprik gehad? Volgens mij ben ik zo'n moeder die dan hard moet snotteren, ik heb dat al als ik dat op TV zie. (of het moeten nog de zwangerschapshormonen zijn). Minka, volgens mij is het hoognodig tijd om af te sluiten en naar huis te gaan. Hup, snel je Ford Ka starten en wegscheuren! Hihi Hope, jij bent wel DE concurrente voor mij op het gebied van lange mails schrijven. Oh, dus je had je Marla heel anders voorgesteld, hoop maar dat je niet te hard bent geschrokken van de foto's, haha. Enne...... wat vreselijk spannend dat je met spuiten bent begonnen. Ik moest erg lachen om jouw poepdrang (dat heb ik altijd als ik mijn vader's stem door de telefoon hoor, die werkt kennelijk laxerend op mij). Lijkt me inderdaad wel eng om bij je zelf een spuit te zetten, maar het zal vast en zeker wennen. Ahum, je gaat toch geen MORMONEN inspuiten, he? Dan krijgt je zo'n grote schare schoondochters later. Ik vind Jochem Myers ook helemaal geweldig: ik lig echt om zijn hyper de pieperheid in een deuk en moet ook altijd zo enorm lachen om zijn imitaties van bekende Nederlanders (zoals Jos Brink, hahaha). Ik zag hem samen met Bert Visser een keer in de Wereld Draait Door en had echt medelijden met Bert's vrouw: die 2 zijn echt ADHD ze kreeg er wel eens het heen en weer van! Erg komisch. Gisteren hebben Marlaman en ik tijdens het etentje besloten om er toch maar geen kaartjes voor te kopen (sowieso was er een wachtlijst voor de kaartjes, dus de kans dat we konden gaan was al heel klein, maar Marlaman beloofde me dat we er later zeker een keer naartoe zouden gaan). Neia, hoe gaat het met je stenen? Hopelijk is nog alles goed. Ik voelde me vanochtend best wel depri-achtig vanwege de lading afscheiding die ik vanochtend in mijn inlegkruis aantrof: ging me er opeens zorgen over maken en vroeg me af of het niet toevallig lekkende vliezen waren. Heb wat op Internet gezocht en denk het nu niet: het was gelukkig niet waterig. Vanochtend en vanmiddag kreeg ik nogal wat telefoontjes en voel me weer iets minder piekerig. Liefs, Marla
Hope: nou ik ben allerminst een ervaren moeder, maar je probeert gewoon alles ene keer om te zien of het werkt, als het werkt heb je geluk als het niet werkt moet je weer wat anders verzinnen. Ik heb nu ook gewoon veel meer zelfvertrouwen met het kleine ventje omdat je dinen gaat herkennen. Jammer dat babies niet met een gebruiksaanwijzing komen he hahahahaha Fijn dat je je goe voelt bij het spuiten! Hoop dat je geen nare bijverschijnselen krijgt! Wat leuk dat je mannetje elke dag tussen de middag koffie komt drinken! Miriam: jeetje dat al die nare infecties (nog) in je lichaam zitten....Wat heeft de gyn hierover gezegd? Inderdaad hebben veel vrouwen dit soort dingen bij zich. Kijk maar naar mij, ik ben drager van het gbs virus (streptococcen B), en daar hoef je helemaal geen last van te hebben. Jij hebt mega pech gehad, maar het kan ook gewoon goed gaan! Tuurlijk ben je er even kapot van maar blijf positief! Marla: niet depri zijn! Als het je vlizen zijn dan merk je dat echt wel op! neem dat maar van mij aan. Het is net of je steeds een plasje doet! Of ben je depri dat je uitgerekende dag voorbij is en er nog geen baby is? In ieder geval weet je zeler dat je over minder dan 2 weken mama bent. Dat vond ik een mega raar idee.....
mijn hemel mirjam, het is aan de ene kant goed dat je het nou tenminste zeker weet, maar wat een shock....dat dit niet eerder is opgemerkt... en marla, het fijne weet ik er exact niet van, maar de afwezigheid van licht en drukte is idd bevorderend voor het op gang komen van de bevalling...dat heb ik jaren geleden eens in een amerikaanse tv serie opgepikt....
hoi meiden even een korte reactie, ik geloof er wel in heb ook het bewijs bij mijn zusje gezien die was zo moe dat als je je huis vol bezoek had ze in de stoel gewoon weg kon ronken en wakker kreeg je haar niet zo 1 2 3 hoor, ze is toen bij de natuurgeneeskundige geweest en daar kwam uit dat ze een schimmel op haar lever had en de ziekte van lym nu een jaar later is ze weer zo actief dat we soms zeggen wou dat je weer moe was haha de natuurgeneeskunde is bioresonantie methode (vegatest) hier kan niet mee geknoeid worden dus het zit er echt. ze zegt zelf ook dat heel veel mensen wel iets bij zich dragen maar dat als je weerstand minder is je gewoon heel makkelijk iets kunt krijgen wat actief wordt. en ze geeft gewoon duidelijk aan dat dit de oorzaak is en dat medicie hier niet echt voor open staat het is homeopatisch dus niet gewoon medicatie. Ik ben een beetje geschrokken omdat ik nu zeker weet dat het nog een tijd duurt voor ik zwanger weer ben en voor ik moeder mag worden dat moet ik nu even een plaatsje gaan geven maar nee ik geloof niet dat het onzin is. groetjes miriam
Miriam, he meis ik kan me voorstellen dat je jezelf down voelt na dat je te weten bent gekomen wat je bij je draagt maar is het niet zo dat iedereen zulke zaken bij zich draagt en toch zwanger kan worden, of zeg ik nu iets heel doms? Marla als je vliezen breken merk je het echt, het is alsof je plast het wordt erg warm en nat tussen je benen. Ben vanavond voor het eerst echt alleen met dominique, jetteman moet werken en de kraamhulp was vandaag voor het laatst en je raad het nooit ze slaapt nog steeds, terwijl ze de afgelopen dagen tussen zes en zeven klaarwakker was, pfff kan nog komen natuurlijk! Zou het kunnen dat ze nu langer slaapt doordat ze vandaag buiten is geweest, ze heeft heerlijk twee uur in de zon gestaan vanmorgen en vanmiddag heb ik een stuk met haar gewandeld, of moet ik me nu weer zorgen maken als ze geen huiluurtje heeft............ tis ook nooit goed he? Maar ik denk dat het wel goed gaat komen, ik geloof dat ik het alleen ook best kan. Liefs jette
Jette: klinkt goed! Geniet van de uurtjes die je even voor jezelf hebt! en alleen kan je het ook zeker! Weet nog dat mijn man weer naar kantoor ging...pffff zag daar tegenop maar eigenlijk ging het vanzelf! En het is heerlijk om alleen met je kindje te tuttelen! Miriam: we nemen je wel serieus hoor met die infecties! Ik denk alleen dat je je niet TE druk moet maken....praat er nog eens over met de gyn. Ik vroeg me af, is Danique door een mrsa infectie overleden?
ik weet niet of het die infectie was maar ze zeiden in het ziekenhuis tegen mij dat het de bacterie is die ook tandvleesontsteking veroorzaakt dus weet niet of het de zelfde is lijkt me niet. en ik weet dat jullie me wel serieus nemen hoor komt er mischien verkeerd uit van mijn kant. heb nu alleen wel zoiets van waarom zoeken en kijken ze niet verder in het ziekenhuis en komt er toch best nog wel wat uit. ik heb direct al aangegeven dat ik na deze vrouw zou gaan en ze stonden hier niet voor open in het ziekenhuis dus als ik nu aanklop met de feiten die ik van haar heb gekregen doen ze er denk ik toch niks mee. weet het ook niet iedereen fijn weekend liefs miriam
Ja, Me2, zou errug handig zijn als er een gebruiksaanwijziging bij de baby kwam. Wel fijn dat je zelfvertrouwen per week (of per dag?) toeneemt. Ja, misschien had mijn depri gevoel wel te maken met het voorbij gaan van de uitgerekende datum. Tot die tijd ging ik er vanuit dat de baby nog niet zou komen en nu wordt dat heel tastbaar. Ook ben ik dan bang om het geluk toch op het laatste moment uit mijn vingers te zien glippen. Misschien wel gemixt met een beetje angst voor de bevalling? Hey Amazonnetje, waar TV-series wel niet allemaal goed voor zijn. Heb je Amber al weer durven bellen of hoorde je alleen wat gevloek door de telefoon? Jette, toch wel spannend om voor het eerst helemaal alleen met de baby te zijn, maar zo te horen is het je goed afgegaan. Hoe is je moeder eronder? Is ze nog zo trots al een pauw? En hoe is het met de lichamelijke gesteldheid van je moeder? Is ze al flink opgeknapt inmiddels? Goh Miriam, eigenlijk wel heel apart dat er met de resultaten van jouw bezoek aan de homeopathe niets wordt gedaan door het ziekenhuis. Ze zeggen wel eens dat de natuurgeneeskunde en de reguliere geneeskunde elkaar bijten, maar ze zouden elkaar juist beter aan kunnen vullen. Hopelijk krijg je de bacterieen toch sneller dan gedacht onder controle.... Ik ga zo weer naar jouw topicje kijken..... Neia, alles nog goed of ben je nog aan het uitbuiken van de verjaardagstaart? Toen ik vanochtend opstond kwam de afscheiding er met 3 kleine scheutjes uit, dat heb ik nog nooit meegemaakt, maar het is toch melkachtig. (bleeergh) Het "vloeien" stopte daarna ook onmiddelijk en ik las dat dat wel het kenmerk van afscheiding is, dus daar ga ik dan maar vanuit. Het is wel heel apart om me nu te bedenken dat de bevalling zich heeeel snel kan inzetten. Liefs, Marla
Even snel gespiekt of Marla al bevallen is. Jeetje meid, die afscheiding zal heus wel iets betekenen hoor. Vooral omdat dit de afgelopen weken natuurlijk niet zo erg was. Misschien is je baarmoedermond wel langzaam open aan het gaan. Ongelofelijk dat het nu ieder moment bij jou kan gebeuren. Echt een geweldig idee, en ik vind het enorm spannend voor je! Super leuk je foto's zeg. Ik had ook een ander gezicht bij jou gedacht, is echt heel raar. Maar wel super leuk. En echt prachtige foto's met een mooie buik. Daar kun je trots op zijn! Nog even dan........... Jette, hoe is het gisteravond nog gegaan zonder jette-man? Ik weet zeker dat je een geweldige moeder bent. Natuurlijk is het nu allemaal moeilijk; moet ik haar wakker maken of niet, waarom is dit weer anders? Maar ik weet zeker dat je het goed doet. Ik ben benieuwd of ze het huiluurtje nu heeft overgeslagen. Hope, niet blozen hoor, je bent een kanjer! Lijkt me zo eng om mezelf te spuiten. Maar zo te horen gaat het je aardig goed af. Super leuk dat je nu met een geheimpje rondloopt. En lekker met Hope-man kan delen. Miriam, jeetje wat een hoop problemen in je lichaam zeg. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Ik ben benieuwd hoe het 1 april zal zijn veranderd. GEFELICITEERD met jullie 1-jarig huwelijk vandaag. Gaan jullie nog iets leuks doen? Minka, ben je een beetje de week doorgekomen? Nu lekker weekend meid, en even uitslapen. Wanneer heb je de 20-weken echo. Me2, ja waarom is er eigenlijk geen gebruiksaanwijzing? Zou toch mooi zijn als die met het vruchtwater ofzo mee zou komen, hihi. Gelukkig hebben we jou als het goede voorbeeld. Franka, ik zag je banner meid. Wat een klotezooi zeg. Hoe is het met je? Onze dag is vandaag al goed begonnen. Wij zijn vandaag 11 jaar samen, en we hebben een 3D echo laten maken vanmorgen. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat is ons kindje mooi! Echt een schatje zeg! Het kindje lag helemaal als een bolletje wol opgekrult. Met een knietje bij de mond en een voetje tegen het voorhoofd. Echt een super lenig kindje dus. En de mevrouw vroeg gelijk wie er een wipneus had, want dat had de kleine zeker ook. Hij/zij lijkt op mama! Ik ben zooooooooooooo trots. Binnekort volgen de foto's. Gister hebben we ook een leuke dag gehad. Want we zijn alsnog naar de 9-maandenbeurs geweest. Samen met Neia-man, mijn moeder, schoonmoeder en schoonzus. We hebben een hoop leuke dingen gekocht en gekregen. Het was echt super. Natuurlijk kan mijn lichaam dit echt niet aan, dus ik hoor nu op bed te liggen, want mijn mannetje is boodschappen doen, en ik mocht niet mee. Dus ik ga nu even in bed liggen. X Neia
Neia: wat een top cadeau op deze mooie dag! Die 3-d echo vonden wij ook heel bijzonder omdat het zo tastbaar werd! Wij zijn trouwens vandaag over precies een maand 11 jaar bij elkaar! Grappig he! MArla: echt heus! Het kan elk moment gebeuren ! en wees er niet te bang voor, laat het je allemaal overkomen...ik heb in het ziekenhuis alleen maar gedacht: wat ben ik toch in goede handen......geen angst voor een last minute probleem hoor meid! Denk maar zo er zijn miljoenen vrouwen die het dagelijks doen!
oei marla ik denk dat het niet meer zo heel lang zal duren meis, ben erg benieuwd hoe jij het zal ervaren. Mijn moeder is helemaal verliefd op haar prinsesje, het lijkt wel of ik ineens op de tweede plek sta bij jetteman en bij mijn moeder ha ha ha maar ik sta die plek graag af hoor! Mijn moeder knapt wel op echter wil ze graag van die drain af, wanneer ze nu spoelen komt er geen etter meer maar meer bloed, nu zeggen ze in het ziekenhuis dat dit erg gunstig is maar toch is het vervelend dat dit er uit komt. Dinsdag krijgt ze een scan om te kijken of er minder bacterien in haar buik zitten of ze dan minder kunnen spoelen of dat de drain er uit mogen. Afwachten dus! vandaag heeft dominique vanmorgen haar huiluur al gehad daarna heeft ze heerlijk geslapen, nu ligt ze bij jetteman in zijn armen omdat ze de slaap nog niet kan vatten. vandaag ben ik de hele dag met haar alleen geweest en dat ging best goed. Soms denk ik wel eens of we ooit ons andere leven er weer bij krijgen, omdat ik nu de hele dag of met dominique bezig ben of de huishouding, of de was......... maar andere mensen hebben dat toch ook........ ik wil denk ik te snel! Ik hoop niet de de dames die nog zwanger zijn of willen worden het vervelend vinden dat ik mijn gevoelens en dagelijkse dingen hier zo uitgebreid bespreek ik weet dat een topic is voor miskramen maar we zijn zo close geworden met elkaar..... maar ik wil niemand zijn gevoelens krenken hoor! Liefs jette
Lieverd, praat jij maar lekker van je af. Ik vind het heerlijk om je verhalen te lezen. Je straalt gewoon. En onze tijd komt ook wel, dan bestoken wij niet zwangeren, jullie met onze verhalen. Geniet jij nou maar lekker. Liefs Hope
Hallo meiden, Eindelijk eens wat tijd om te kunnen posten. Nog geen nieuws van Marla zie ik. Spannend! Jullie hebben het goed gezien. Mijn ongi is alweer voorbij en we zijn in een nieuwe ronde met nieuwe kansen zullen we maar (weer) zeggen. Ik was er deze keer héél rustig onder. Ik denk dat het komt door het vooruitzicht dat er deze ronde eens goed gekeken wordt naar mijn cyclus. Ik hoopte al dat de ongi niet (zoals de vorige keer) lang op zich liet wachten en nu was het er voordat ik er erg in had. De eerste keer zonder tranen! Vrijdag ben ik al wezen bloedprikken (6 buisjes wel te verstaan) Het was nog een heel gedoe, aangezien ze er de eerste keer naast zaten en geen goede ader konden vinden. Toen naar de andere arm, ook geen goede ader te vinden. Werden er 2 anderen bij gehaald en stonden ze met drieën te bakkeleiden over welke naald ze moesten gebruiken, dit wilde ik natuurlijk allemaal niet weten Ik wilde alleen buisjes vullen en weer wegwezen. Ik was ook superblij dat ik weer buiten stond. Ik heb de fiets gepakt en ben naar de stad gefietst om een kleinigheidje voor mezelf te kopen (een armbandje) Nu de rest van de testen nog doorstaan! Maandag de 25e gaan we voor de eerste echo. Een spannende ronde dus deze keer. Mijn zusje kwam gisteren ontzettend lief met een cadeautje op de koffie. Ze had bij de wereldwinkel voor ons een klein gelukspoppetje gekocht in de vorm van een baby'tje in een soort klompje lijkt het wel. Ik moet het iedere dag nu onder mijn kussen leggen, want volgens het gebruik brengt dit veel vruchtbaar geluk. Hij ligt nu dus al een paar daagjes trouw onder mijn kussen. Nieuws rond mijn vader is er nog niet. We wachten nog steeds op een datum, voor de MRI-scan en daarna nog eens wachten op de uitslag.... Dit is nog het meest erge aan de situatie. Mijn vader wordt er ook steeds onrustiger van. Hij krijgt het gevoel van de ene arts naar de andere gestuurd te worden en niemand die nu duidelijk antwoord geeft. Ik hoop dat hier nu toch ook snel duidelijkheid komt. Zo, jullie zijn weer helemaal op de hoogte. We gaan dadelijk lekker naar vrienden om een lekkere voorjaarswandeling te maken (met de kids) en daarna een hapje te eten. Dit weer doet me erg goed merk ik. Ik ben weer een beetje positief gestemd. Ik ga even bijlezen en ik kom dadelijk nog terug met reacties. Liefs Franka