Van harte MAriaatje! pfieuw, de eerste stap gezet! Neia; wat had ik nou gezegd tegen die stenen van jou! Wegblijven! MInka: alles goed met je verder? Hope: ook de eerste cruciale stap! Ik duim mee voor een top embryo! ooooh wat is het spannend! JP heeft vannacht van 22.00 tot 7.20 uur geslapen! Hij heeft gisteren overdag ook veel geslapen....de regelweek nog steeds? Hij heeft nog steeds veel honger maar zit nu weer op 5 voedingen in plaats van 6! Hij krjgt gewoon wanneer hij komt. Allemaal mooi dus volgens mij! Jette; niet bekend met keizersnee, maar zou het even navragen als ik jou was.
Nog meer echo-nieuws vandaag: Bij ons was het op zich prima. Hij kon nog geen eitje ontdekken dat op springen staat en vrijdag krijgen we daarom een nieuwe echo om te kijken of daar al schot in zit. Het gaat dus weer een langere cyclus worden. We kregen de uitslag van het bloedonderzoek en dat was in ieder geval allemaal prima. Eén test hebben we dus al doorstaan. Deze gyn (we hebben nu steeds een andere) dacht dat het wel pillen zullen worden gezien de cyclus en de positieve uitslag van het bloed. We wachten dus weer af tot vrijdag... Inmiddels weten we ook dat mijn vader deze week de MRI-schan heeft en half maart alle uitslagen krijgt van alle onderzoeken die gedaan zijn en deze weken nog gaan komen. Allemaal héél spannend dus. Mariaatje: supergefeliciteerd met je echo! Hope: weer een station gepasseerd. Ik ga er vanuit dat we in de sneltrein zitten en héél snel ook het volgende station gaan passeren. Veel succes met deze spuiten en hopelijk geven ze net zo'n positief reslutaat als het vorige spulleke. Liefs Franka
Fijn om van je te horen Franka! Positief dat alle bloed ed goed was! Da's maar weer in the pocket! Zijn die pillen dan om een mooier eitje te krijgen?
updeetje... Planet is getikt, mijn zus en manlief worden alweer aan het lijntje gehouden, de ene keer hebben ze volgens de helpdesk de verkeerde verouderde modem en tien minuten later blijkt het niet te zijn aangevraagd! Het is opnieuw aangevraagd, over tien dagen zal men weer proberen een knop om te zetten....nee, ik zeg niks meer... verder wordt er ook aan jullie gedacht....da's belangrijker dan Planet, maar het is van de zotte.....
Goeiemoggel meiden, even reactie op jullie vehalen. Maria, gefeliciteerd met je goede echo! Wauw, geweldig, te gek....... Ben echt zo blij voor je. Eindelijk weer iemand die hier zwanger wordt. Ik hoop dat wij, Jude, franka, en ik, snel mogen volgen. ( vergeet ik nog iemand) Oja, en miriam ook als zij er klaar voor is. Flyke, wat fijn dat je de kleine zo goed voelt. Hoe was het bij de vK? Wat fijn dat je je steeds zkerder voelt, maar dat moet ook wel als de kleine zich regelmatig laat voelen. Amazonnetje, hihi ik moest wel lachen om jou reactie op mijn verhaal over de vissticks. Ik zal volgende keer idd maar donald duck of zo gaan lezen, en niet meer mijn eigen dagboek. Dat is toch iets te heftig nu met al die hormonen in mijn lijf. Hoe is het met jou? En echt behoorlijk *&*(^@$^^*&(*&(*& van planet. Wij hebben destijds ook zoveel problemen met hun gehad, we hebben nu een andere provider doe amber maar de groeten. Jette, en? zijn je merries al bevallen? Ze waren toch samen met jou uitgerekend? Dat ze dan nu nog steeds lopen? Ik hoop op mooie veulentjes en dat dominique daar dan later op kan rijden. Wel een leuk idee, dat ze van het zelfde geboortejaar zijn. Minka, heb je het druk Hoe is het met je? Nog een paar dagen en dan de echo en dan ga je helemaal los. Neia, wat fijn dat je zo`n leuk weekend hebt gehad. Dat lijkt me echt gezellig bij dat schaatsen, echt een leuke sfeer. Alleen balen dat je weer stenen hebt uigeplast. Houdt het dan nooit op? Let je goed op jezelf? en doe rustig aan he? ME2 dat klinkt goed dat slapen van JP. Heerlijk toch zo`n tevreden ventje. Het oppassen op mijn peetkind was trouwens goed gegaan. Mijn vriendin had gewaarschuwd dat hij `s nacht veel waker zou zijn. Aleen om 1:00 een kik, maar toen viel hij vanzelf weer in slaap en om 6:00 werd ik wakker en schrok ik dat hij zich nog niet gemeld had. Ik durfde bijna niet te gaan kijken, bang dat het niet goed was. Maar meneer lag nog lekker te slapen tot 7:00. IK moet wel zeggen, ik vind het een behoorlijke verantwoording om op het kind van een ander te passen. Maar het was wel leuk. Franka, zeker zitten we op de snel trein met allebei hetzelfde doel. Ben echt blij voor je dat ze je nu goed in de gaten houden en alles goed controleren. De bloeduitslagen zijn iig goed, dat is al mooi. Nu hopen dat je eitje snel gaat rijpen en springen zodat ze ook voor jullie een stappenplan kunnen maken. Misschien een prive vraag: maar hoe was het zaad van je man? Iig veel succes met de volgende echo. Marla, hoe is het nu bij jou? Even nog wat antwoorden op vragen die jullie stelden over mijn behandeling. Flyke, gelukkig liggen de "eitjes goed" ofwel, zijn de eierstokken rustig. Daarom gaan ze vanaf nu de boel stimuleren. Als het niet rustig was geweest dan moest ik misschien wel nog langer doorgaan met de eerste spuiten. En Neia, ik ga nu idd al beginnen met het spuiten voor de rijping. Deze moet ik dan mixen met de spuiten voor het stilleggen van de cyclus. Ik denk dat ze dat doen, om de eitjes gecontroleerd te laten groeien. De komende 4 weken worden gewoon heel spannend. Ik voel me nog steeds goed met af en toe een lach en een traan en soms nog wat hoofdpijn, maar als dat alles is............... Het enige waar ik echt zenuwen van krijg is: als ik daar in de wachtkamer zit in het ZH en ik zie weer iemand langskomen die net de punctie heeft gehad. Brrrrr. Maar daar moet ik nu gewoon nog niet aan denken. Alles met 1 stap tegelijk. Liefs Hope
hey me2 wat geweldig zeg, wat heerlijk zeg om even een lekkere nacht door te kunnen slapen. Ik heb juist hier het gevoel dat dominique sneller komt dan eerst, normaal kwam ze om de vier uur maar nu is drie uur het max., ik heb gisteren daarom de voedingen verhoogd, ik had dat vorige week ook al geprobeerd maar toen moest ze er van spugen en was er dus nog niet aan toe, maar nu houdt ze het keurig binnen, zit nu op 125 cc., wil vanavond even proberen wat ze doet als ze 130 krijgt voor de nacht, wel is ze afgelopen super rustig geweest, eten geven en daarna weer slapen! Dus dat is niet verkeerd! liefs jette
Klinkt allemaal super doordacht Jette! Het is inderdada een kwestie van proberen! Hier heb ik te vroeg gejuicht hahahahahaha. JP kwam vannacht al om 3 uur voor een voeding. Dus na 5 uur, daarna heeft hij weer 5 uur geslapen en toen wilde hij om de 3 uur eten.....dat is me al in geen tijden gebeurd! Verder huilt hij vandaag erg veel! De regelweek is dus nog niet voorbij volgens mij hahahahaha Marla: hoop dat je aan de beternde hand bent! Amazonnetje: my god! Ik vertelde je toch dat ik al sinds september probeer om ons e-mail abonnement bij Planet te houden maar de ADSL op te zeggen vanwege ons vertrek naar buitenland, nou dat is ook nog steeds niet rond. Je krijgt de @$$$^%*&^ van die lui! Veel liefs aan Amber!
hoi hope, ja 1 merrie is bevallen al voordat dominique geboren was, en de andere merrie is vandaag uitgeteld! Dus het zijn vermoeiende tijden voor ons, we hebben de camera naast het bed staan en jetteman zet zijn wekker elke twee uur en dan komt dominique ook nog tussendoor pfff! Me2, dat is even weer balen meis, dacht je dat je de nachtvoedingen had gehad, niet dus....... nou ja hopen dat hij snel weer van gedachten verandert. Even een vraagje nog, hebben babys elke dag een huiluurtje of zijn er ook dagen dat een baby niet echt huilt? Dominique is zo rustig vandaag, ze eet goed hoor maar slaapt ook direct weer in als ik haar weg leg, is dit normaal? Of ze gaat vannacht nog even brullen dat kan natuurlijk ook! Hoop dat jullie mij dit kunnen vertellen! liefs jette
Hope, wat een geweldig bericht zeg dat de echo goed was en dat je nu echt kan beginnen met het spuiten voor de rijping van de eicellen. Meid ik droom met je mee hoor, het is je zo gegund. Het wordt een spannende maand. En ik luister naar je hoor zuster Hope. Me2, die stenen luisteren dus blijkbaar ook niet naar jou. Hahaha ja mama-me2, nooit te vroeg juichen he. Hij dacht waarschijnlijk; ik heb mama gister lekker door laten slapen dan word ik vannacht gewoon veel wakker. Slimme kinderen zeg! Franka, super fijn dat de bloeduitslagen goed zijn. Dat is in ieder geval al een goeie stap. Ik ben benieuwd of er vrijdag een eitje te zien zal zijn. Maar in ieder geval een goed teken dat de gyn denkt dat het met pillen al een stuk constanter kan worden. Amazonnetje, wat belachelijk zeg! Die rot internet providers ook. Helaas kun je er niks tegen doen. jette, ik denk dat Dominique gewoon hardstikke tevreden is vandaag. En hopelijk vannacht ook. Ze hoeft heus niet iedere dag een huiluurtje te hebben. Gewoon ervan genieten. Ik ben benieuwd hoelang de merrie het nog volhoudt. Vandaag heb ik flink wat gedaan maar wel lekker rustig aan. Het dressoir beneden heb ik helemaal uitgeruimd. Alle glazen e.d. in de vaatwasser gedaan (heeft 4 keer gedraaid ). En alles wat we nooit gebruiken eruit gehaald, zodat het naar zolder kan. Nu is er weer voldoende plaats voor wat babyspulletjes. Ik ben net terug van de 2e pufles. Het was weer erg leuk en leerzaam. Nu ook echt voor het eerst gepuft, en het was nog moeilijker als dat ik had verwacht. Maar wel erg leuk. X Neia
Neia: waht maar tot je voor het ecchie moet puffen hahahahahahaha, bij mij ging het voor geen meter, althans, het hielp voor geen meter! hahahaha Jertte: niet elke baby heeft een huil uurtje. Hier heb ik dat in ieder geval nooit gehad, maar mijn ventje huilt sommige dagen meer dan andere en soms bijna niet. Niets om je druk over te maken dus! Hope: wat worden dit een spannende 4 weken. ook voor ons!
hahaha, leuk he die internetproviders! Na het kapotte modem van 3 weken geleden is er nu een storing in het wijkverdeelpunt van de KPN. Telefoon hebben we wel, maar internet niet tot waarschijnlijk 10 maart! boehoe balen! Goh, wat mis je dat dan zeg. Niet even mail checken of iets opzoeken. Gelukkig heb ik het werk nog kan ik tenminste iets bijblijven hihihi Als jullie dus even niks meer van me horen, weten jullie waaraan het ligt. Ik zal proberen nog door te geven hoe de echo is gegaan. Pfff ik zweet nu al peentjes ervoor en het is pas morgenmiddag om 16.00 u, de hele dag wachten. Vrijdagochtend vertrekken we tot zondag naar Duitsland om heerlijk mijn 40e levensjaar in te gaan. Heerlijk even een paar dagen weg. Maandag dan nog een extra snipperdagje erachteraan. Genoeg over mij! Neia, puf,puf lijkt me wel raar hoor, maar ook wel leuk Ik wil vanmiddag naar de fysio om te informeren, daar geven ze ook zw sch cursussen en aangezien mijn rug/heup/bil erg vervelend zijn op het moment lijkt me dat de beste oplossing. Zo te horen gaat het verder wel redelijk met je? geen aanvallen van stenen meer? Heerlijk dat je nu je rust kunt vinden en je helemaal op jezelf kan richten. Ga zo door meid! Jette, pff wat zwaar een 2e merrie die moet bevallen! Ik zag je de vorige keer al in het hooi liggen, gelukkig beviel jij precies tussen je paarden in. Heeft Dominique nog gehuild vanacht? Franka, fijn dat de controle goed is verlopen, nu vrijdag weer een echo en dan op naar de mooie eitjes! Hope, jij ook op weg naar mooie eitjes, (volgens mij komen de paasdagen er al weer snel aan ) Alle andere dikke knuf en tot snel Liefs Minka
hey meiden me 2: dus JP heeft weer van zich laten horen jette, volgens mij hoeft een huiluurtje niet elke dag, iedereen heeft toch een betere en soms mindere dag neia, flink gewerkt blijkbaar! goed dat je het zo goed stelde op weekend! jouw kleintje is dus ook goed mee met de gewichtscurve! marla, hoop echt dat het bij die kleine complicatie gebleven is, hoop dat je snel weer kan posten! hope, wat goed dat de eitjes goed lagen, dus de volgende stap is al aangekomen, de volgende halte, ben blij voor je! op naar hopelijk vier weken in de sneltrein! ohnee amazonnetje, er komt precies geen einde aan dat internetgedoe bij amber, wat zal het haar hoog zitten! doe ze vele groetjes! franka, dus jouw eitje mooi gezien, spannend alom, en dan nog uitslagen van je vader, duim met je mee voor alles! minka, je hebt het nogal druk zie/lees ik, denk aan 'jullie'/je zelf he! een hele goede, mooie echo gewenst, zal je het geslacht nu vragen en hier verklappen mariaatje, sorry voor late reactie maar hele dikke proficiat met je goede echo, besef nu maar vlug dat het deze keer echt menens wordt! jude, ben heel blij je nog es te zien, gelukkig voel je je goed in je vel, is geen goede basis voor een vruchtbaar moment en nee hoor,ik weet niet stiekem wat het is, alleenmijn intuitië en voorgevoel weten het al de hele tijd miriam, hoop dat je wat kan genieten van tjechie! update, bij gyn was alles goed, kleintje woog 944 gr, zit boven gemiddelde, het zit met hoofdje naar boven en voetjes naar onder, (lag vorige keer horizontaal) ze gaf aan dat het nog kan draaien maar we alvast kunnen beginnen duimen dat het zich draait....of anders keizersnede, nuja, zegt me niets, als het er maar goed en gezond uit komt. Binnen twee weken bloedtest, binnen vijf weken terug naar gyn. En ja hoor, de paniek is al toegeslaan dat ik kleintje minder voel, dit weekend voelde ik het amper, overdag haast niet, en pas savonds laat in bed, na lang stilliggen, als ik mijn hand wat doordrukte op mijn buik, voelde ik het onder mijn hand hard worden en lichtjes bewegen, maar het echte schopgevoel is precies afgenomen, uitgezonderd gisterenavond legde hubbie zijn hoofd op mijn buik en schrok weg van het verschot, hij kon niet geloven dat het kleintje was die hem zo een schop gegeven had, hij dacht dat ik iets gedaan had! je kan wel geloven dat ik met een smile op mijn gezicht ging gaan slapen omdat kleintje zo een teken gegeven had dat alles toch goe zit! Misschien doordat het groter wordt heeft het nu al minder plaats om te bewegen en zijn het geen zo een schopjes meer dat ik voel? geen idee....vond het wel stom dat ik alweer zo twijfelde na een goede echo vrijdag zo ik spring de douche in en ga werken liefs flyke
Als het te zien is, willen we het wel weten en natuurlijk zal ik het jullie vertellen Ik zal er eerst een poll van maken hihihi
flyke maak je geen zorgen meis, ik had dat ook dat ik de baby soms niet voelde, en dan ineens melde ze zich weer! Dominique heeft goed geslapen vannacht, toen wij op bed wilden werd ze even actief, maar dat heeft maar een half uurtje geduurd, vannacht na de voeding sliep ze direct weer, vanmorgen was ze ook weer even wakker maar slaapt nu nog moet haar straks wel wekken want we moeten om 11 uur bij de arts in het ziekenhuis zijn voor nacontrole. Liefs jette
Minka: heel veel succes, maar vooral plezier morgen. Wanneer wordt de poll gestart? Zet mij maar alvast in op een jongen! Liefs Franka
Me2, probeer je me bang te maken ofzo? hihi Minka, wat een gedoe zeg. Mega balen dat je nu thuis geen internet hebt. Gelukkig ben je nog lekker aan het werk, want we kunnen je niet missen hoor. Lekker dat jullie een paar dagen weg gaan dit weekend. Gaan jullie met z'n 2-tjes? incl. Minka-baby natuurlijk. En wat zei de fysio over een zw. cursus? Ik zou me wel snel inschrijven als ik jou was, want verschillende cursussen zaten hier al vroeg vol. Inderdaad geen niersteenaanvallen meer gehad. Maarja dat zegt niks, ze komen en gaan. Mega spannend morgen meid, de echo. Maar ik weet zeker dat alles goed zal zijn. Ik was ook erg zenuwachtig. Het is zo leuk om zo lang naar je kindje te mogen kijken. Geniet ervan! Ik ben benieuwd wat het is. Flyke, ja ons kindje ook op het gemiddelde. Heerlijk he? Is volgens mij gewoon normaal hoor als je de kleine sommige dagen maar heel weinig voelt. Dat heb ik ook soms wel. Maar als hij/zij dan de volgende dag weer druk is, kan ik echt genieten. Gewoon af en toe op de bank of op bed gaan liggen om het bewust te voelen. Volgens de vrouw van de zw.gym helpt een buikademhaling om de kleine te voelen. Jette, super dat Dominique goed heeft geslapen vannacht. Hoe was het in het zh voor de nacontrole? Wat hebben ze allemaal gedaan. Ik heb net even stiekum in je album gekeken, in de hoop dat je er een foto in had staan. En ja hoor! Wat een prachtige meid zeg. Heeeeeeeeel erg mooi! Zo vandaag weer druk geweest. Maar ik voel me best wel lekker. 3 wasjes gedraaid en opgehangen. En een uur gelopen! Ik wilde eigenlijk gaan fietsen, maar ik kreeg de schuur niet open. Dus toen ben ik maar naar mijn ouders gewandeld. Het was wel zwaar hoor, en ik heb 4 keer onderweg gezeten. Maar ik heb het gered, en mijn moeder heeft me naar huis gebracht. X Neia
Nee hoor Neia, ik wil je helemaal niet bang maken! De bevalling komt zoals hij komt en het is altijd anders dan je van te voren denkt! Gewoon goed opletten tijdens de pufles! Zo wat heb jij lang gelopen! wel lekker hè als je zoveel "klusjes" op een dag hebt gedaan! Flyke: is heel mornaam dat je je baby soms wat midenr voelt. Hij is nog niet zo groot en kan dan als het waren in het luchtledige schoppen, hij ligt dan anders dan normaal, zodat jij hem niet voelt of daar waar je placenta zit, dan voel je hem ook niet. Het is nog heel vroeg dus de baby zal vast nog wel draaien! Ze draaien nog tot 37/38 weken! No worries! Minka: spannend hoor morgen! Ik ben zo bnieuwd wat het is! er zijn hier wel veel meiden dus een jongen zal wel weer eens in de statistieken kunnen liggen! Guus en JP hebben het uitkiezen hahahahaha Daarna lekker weekend weg met zijn 2-en (eigenlijk 3)! Ik heb nu heel vaak dingen als we ergens speciaals naar toe gaan dat ik er dan aan denk dat de vorige keer JP in de buik zat toen we daar waren, echt heel mooi vind ik dat! Jette: hoe was de nacontrole? Ik dacht altijd dat je met een keizersnee 6 weken rust moest houden omdat het toch een zware buikoperatie is! Nou heb jij geen last van gehad zo te lezen de afgelopen weken! Fijn dat Dominique een goede nacht heeft gehad! JP is al bijna de hele dag aan het huilen als ik hem niet op de arm heb EN met hem rondloopt. Als ik met hem ga zitten zet hij het weer op een gillen.....Heb ik eigenlijk nooit gehad. Normaal gaan we altijd smiddags een paar uur weg en ligt hij in het wagentje te slapen. Vandaag ben ik niet weg geweest omdat ik veel te doen had in huis. Wellicht dat hij daarom steeds huilt en is hij erg moe of zo.....
me2 wat vervelend dat JP vandaag zo slecht in zijn velletje zat, wordt je daar niet mega onzeker van? als je weg gaat neem je dan de kinderwagen mee, of laat je hem dan in de maxicosi liggen? Ik ben namelijk ook van plan om wat vaker weg te gaan, wordt er erg onrustig van om aldoor maar thuis te blijven, en ik merk dat dominque er niet echt last van heeft dat we weg gaan. Vandaag zoals gezegd dus op nacontrole geweest, ze was zo lekker zoet, het paste ook precies in onze planning qua voeding etc. Ze heeft geslapen totdat ze op de behandeltafel lag en daar rekte ze zich even zo lekker uit als of ze zeggen wou, ik vindt het prima wat jullie allemaal met me doen, zelfs bij het aan en uitkleden gaf ze geen kik, terwijl ze hier thuis er maar een hekel aan heeft om uitgekleed te worden. De arts was zeer tevreden hij vond haar een gezonde knappe meid! GLUNDER GLUNDER, wat een trotse mamma was ik! Ze zag er zeer goed uit zei hij, groeit zeer goed, lengte en ontwikkeling goed, hij heeft haar mondje geinspecteerd, haar fontanel, getest of ze haar hoofd al wat wil optillen en gewogen! Ook haar buikje bevoeld en gekonstateerd dat ze geen krampen heeft. Ze hoeft nu niet weer te komen, wel vondt hij het een beetje raar dat ze na de verhoging van de voeding van 10 cc afgelopen week wat moest spugen hij was van mening dat ze daar eigenlijk geen last van mag hebben, ik heb haar daarna weer met 5 cc verlaagd en dat ging goed. Vandaag heb ik er weer 5 cc bijgedaan en dat ging prima, ze krijgt dus nu 130 cc per voeding, hij dacht dat ik haar al wel op 5 voedingen zou hebben maar dat is nog niet zo, ze krijgt nog 6 voedingen per dag. Vanmiddag had ze wat moeite om de slaap weer te vatten, maar ze ligt nu weer heerlijk te knorren, we doen haar s'avonds in bad daar slaapt ze goed op! Ben nu vanavond voor het eerst alleen thuis, jetteman heeft een vergadering, wel raar hoor, voelt toch iets anders als overdag, ligt aan mij hoor er is natuurlijk niets anders als overdag maar toch...! Met mij gaat het ook goed de plaats waar de krammetjes in hebben gezetten zijn af en toe wat nattig, ik smeer het nu wat meer in met vaseline en tja ik voel wel dat het allemaal nog wat gezwollen is en een zeer doof gevoel in mijn buik, maar verder voel ik me zeer goed, en doe dus af en toe weer wat te veel, maar ja aard van het beestje he! Ik kan het wel merken hoor dat ik nog niet helemaal de oude ben, zoals vandaag heb ik eigenlijk geen rust gehad, en dat kan ik nu wel merken, maar ga zo even lekker op de bank hangen, tenminste als mijn dochter dit goed vindt. Liefs jette
Als ik op pad ga dan laat ik JP gewoon in de maxi cosi anders wordt het wel erg veel in en uit de maxi cosi, hij slaapt heerlijk in de maxi cosi en vindt het niet onprettig! Als we een eind gaan wandelen, dan gaat hij in de reiswieg. Nee wordt niet onzeker van zo'n jengeldag, alleen helemaal kriegel want ik heb geen minuut voor mezelf. Heb hem bij alles wat ik ging doen (bedden opmaken, koken, was doen, op zwangerschapspagina typen ) in het wipstoeltje erbij gezet maar na een kwartier ging hij dan weer brullen....pffffff ben ik niet van hem gewend. Nu is mijn schoonmoeder vanavond gekomen uit Nederland en is hij weer lief...... Wij doen Jp ook altijd savonds in bad. Althans, mijn man doet dat omdat hij overdag al zoveel moet missen. JP slaapt er heerlijk op! En het bad vindt JP het allerleukste dat er bestaat! Vond hij ook al heerlijk toen hij nog in de buik zat. Ging ik elke avond in bad en dan werd hij helemaal wakker! Zodra hij wordt uitgekleed weet hij al wat er gaat gebeuren: BAD! echt zo vrolijk! dan gaat hij (tegenwoordig) schaterlachen! Ik ben van het weekend ook alleen met JP. Mijn man gaat naar vrienden uit Nederland die in de buurt aan het skieen zijn (ja dat krijg je als je in Zwitserland woont hahahahaha). Ben ook nog nooit met JP alleen geweest. Overdag natuurlijk wel altijd maar nog nooit snachts en mijn man haalt JP altijd snachts/smorgens voor de voeding en doet elke avond het bad. Ik ben dus heel benieuwd hoe het mij vergaat! Lekker dat alles goed was op de nacontrole! Let inderdaad wel op jezelf, ik deed dat in het begin vaak ook niet en dan was ik aan het einde van de dag gevloerd en overal pijn......en ik heb niet eens een keizersnee gehad.
Goedemorgen allemaal! Zo, nu nog even snel profiteren van de PC op het werk, nu het nog rustig is. Echt zoooo balen zonder internet, wat ben je er dan snel aan gewend!Kan niet wachten om s'morgens op mijn werk te komen hihihi Franka, volgens mij heeft bijna iedereen hier van het forum tot nu toe een jongetje gezegt! Ik ben ook superbenieuwd, heb geen voorkeur hoor! Neia, Knap hoor van je wandeling! Maakt niet uit dat je 4x bent gaan zitten, je hebt het wel mooi gedaan. Zwem je trouwens nog wel eens? Ik ben blij te lezen dat je je best lekker voelt! Zo houden meid! Jette, Je schreef: GLUNDER, GLUNDER, wat een trotse mamma was ik! Nou, dat mag je ook best zijn op je kleine meid hoor! en het is toch ook super als ze zo tevreden over haar zijn. Ben maar lekker trots, gewoon heerlijk dat alles goed was. Me2, spannend, een paar daagjes alleen straks. Maar ik weet zeker dat alles goed zal gaan hoor! Leuk dat JP het badje zo leuk vind, heeft hij echt al zo'n schaterlach? Dat is zo een leuk geluid en gezicht lijkt me, jammer dat we geen geluidjes kunnen toevoegen hier in het forum, anders konden we het ook horen. Marla, al weer een beetje op de been? Hoop snel wat van je te horen Miriam, hoop dat je geniet in Tjechië. Denk aan je! Hope, kedeggedeng, kedeggedeng, hoehoe! Gaat alles goed in je treintje Rest allemaal dikke knuf! Ben gisteren bij de Fysio geweest en heb voor volgende week een afspraak staan. Dan gaan ze kijken hoe de stand van zaken is met mijn rug/bekken/heup en bil. Ze geven les in groepen van 6-7 personen dus ik hoop dat ik gewoon in een groep mag meedoen en niet individueel behandeld moet worden, maar dat verwacht ik niet. De pijn en last is niet zo ernstig, maar soms wel vervelend. Kan maar beter even laten nachecken toch? Tja, vanmiddag dan de spannende echo. Ik ben zoooo benieuwd en ook wel wat zenuwachtig, ik hoop dat alles goed zal zijn met ons kleintje. Dat hij/zij leeft daar twijfel ik dus niet meer over, voelde hem/haar net nog maar gewoon alle onzekerheid. Ik hoop dat ik er toch ook iets van zal gaan genieten. Verder wil ik iedereen alvast een heel goed weekend wensen, Marla-man een hele fijne verjaardag (zal ik niet vergeten ) en ik ben er dus dinsdag weer. Laat nog wel even via Neia weten hoe de echo was Dikke kus Minka