tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hope, vind het ook heel jammer voor je dat de trein is stilgevallen, terwijl je er met zo een volle goede moed voor ging, vind het ook balen dat je slechts in juni? terug mag? kan dat echt niet eerder? en ivm verzekering volg ik de anderen, dit kan toch niet meegerekend worden? je was nog maar net gestart, dikke knuffel meid!

jude, proficiat met je rijbewijs! is al één doel dat bereikt is , ik hoop zo voor je dat jullie grote kinderdoel snel werkelijkheid mag worden!

franka, hope, jude en miriam, ik kan me heel goed voorstellen dat die confrontatie hier met de zwangere meiden en babytjes jullie pijn doet, ik heb het destijds ook gevoeld, weet dat wij hier allemaal heel hard voor jullie duimen want jullie verdienen ook zo erg dat wondertje!

de rest, sorry maar ik zal later reageren op jullie, ik ga wat liggen, heb de laatste dagen vanaf de late namiddag tot ik ga slapen last van een soort stekende pijn tussen navel en borstkas, ik probeer dan zo recht mogelijk te zitten en soms achteruit te buigen maar wat liggen in bed voelt het beste

liefs
    flyke

2. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

bedankt voor jullie hartverwarmende reacties.
    Tja hoe voel ik me nou?
    Wist ik het zelf maar.
    Van de ene kant zo beseffend dat het voor deze keer over is, van de andere kant levend in een roes omdat ik nog steeds spuit,
    al is het maar alleen de decapeptyl. :(
    Gister heb ik me echt de hele dag nog beroerd gevoel van het spugen de nacht ervoor.

We krijgen lieve en steunende reacties van de mensen om ons heen en dat doet je goed.
    Wat nu overheerst is het gevoel van onmacht dat CZ waarschijnlijk dit als 1e poging ziet.
    Ik moet vandaag nog gaan bellen, want had er gister echt niet de fut voor, maar ik heb ook navraag gedaan bij Freya en daar zijn ze ook van mening dat dit poging nummer 1 is :cry:

Dat deze poging over is, is een feit, daar kan ik helaas niks maar aan veranderen.
    Ik ga vanmiddag eerst het ZH bellen om te vragen hoe zij het declareren bij CZ, en dan bel ik CZ maar even.
    Ook al schiet ik er misschien niks mee op, maar ik heb me wel voorgenomen om te zeggen, dat ik al 31 jaar "klant" ben bij hun en als ze hier moeilijk over gaan doen, dat dit voor mij een reden is om volgend jaar over te stappen. :evil:

De optie om deze poging zelf te betalen heb ik ook over nagedacht.
    Maar dan kom je nog op een behoorlijk bedrag uit.
    En als je net je dakgoot en auto hebt laten maken en de CV ketel aan vervanging toe is, dan ziet de spaarrekeking er ook niet meer zo leuk uit ;) .

Ik zou hooguit, eind dit jaar over kunnen stappen op Unive.
    Maar wie weet hoeft het dan niet meer.
    Tenminste dat hoop ik.

De reden dat ik waarschijnlijk zo lang moet wachten op een 2e poging is puur door de PGD die ze uitvoeren.
    Daarvoor moeten de laboranten ingepland worden.
    Dit is het gemene van alles.
    De meeste hier zitten in de MMM ivm vruchtbaarheidsproblemen.
    En wij, theoretisch zou ik spontaan zwanger kunnen raken ( al is het met wat moeite ivm verminderde zaadkwaliteit) maar we zijn aangewezen op de PGD.
    En dat maakt het hele verhaal nog gecompliceerder.

Als die PGD niet nodig was geweest, hadden we misschien vandaag toch een punctie gehad, maar dan absoluut geen teruplaatsing.
    Ze wilden dan de ontstane embryo`s invriezen voor een Cryo poging.
    Maar ook weer door het hele PGD verhaal kan dat niet. :cry:

Ik weet wel dat het ooit ergens goed komt ( ofwel ik weet? ik hoop.....)
    Maar voor nu is het gewoon zuur.
    De komende dagen ben ik nog thuis van mijn werk.
    Ik mag absoluut geen arbeidsintensief werk doen.

Vanmiddag neemt mijn man vrij om wat tijd samen door te brengen.
    Hij is ook zo teleurgesteld.
    En zo lief voor mij dat hij zich zelf vergeet.

Sorry, voor het lange verhaal en dat ik niet op andere reageer, maar wil het even hierbij laten.

Liefs Hope

3. Lara11

Lara11 Niet meer actief

pffff Hope, wat moeilijk toch.. Elke poging is een kans, dus het maakt voor jullie enorm veel uit of het wel of niet wordt gezien als je 1e poging. Jeetje, je bent daar zo afhankelijk van, ik kan me voorstellen dat je er ondersteboven van bent.
    fijn dat je mannetje bij je blijft.
    Pak die regelzaken rustig 1 voor 1 aan, goed dat je dat gisteren niet hebt gedaan. Je zult wel doodop zijn van dat spugen.

nog een dikke knuffel!
    Amber

Jude, super dat je je rijbewijs hebt!

4. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi hoi, ik heb heel even tijd; Famke slaapt nu en ik moet zo onder snel douchen, voordat ze weer wakker wordt.
    Oh lieve Hope, wat enorm balen en ik kan zoooooo voorstellen dat je hier kapot van bent: inderdaad voor jouw, maar ook voor mijn gevoel heb je geen eerlijke kans gehad.
    Verdorie meid, wat een enorme tegenvaller. Ik hoop toch zo dat CZ dit niet als de eerste poging ziet en als ik Jude's verhaal lees dan zou dit zo maar kunnen, maar als ik jouw kant dan weer hoor dan heb je maar een kleine kans dat dat zo gezien wordt. Bah, bah, bah!

Ook van mijn kant een dikke knuffel.

En Jude, joehoeeeeeeeeeeeee, je rijbewijs.... dat voelt wel geweldig aan, vind je niet? Ik heb toen 2 weken op rozen gelopen en kon maar niet geloven dat ik het echt had gehaald!

Miriam, een heeeeeeeeeeele dikke knuffel nogmaals. Als ik tijd heb, dan ga ik snel je verhaal bijlezen.

Liefs,
    Marla, die helaas nog niets van jullie heeft kunnen bijlezen, dus sorry dat ik niet op iedereen reageer!
    Jeetje,

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    jude gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs, super meis!

Marla ha ha ha tis wat he dat leven tussen de voedingen door, ik moest hier erg aan wennen, ik heb zelfs dagen gehad dat ik niet aan een broodje eten toe kwam, brood stond te verdrogen op het aanrecht maar er kwam dan steeds wat tussendoor.

Merk wel dat het steeds wat makkelijker wordt, ook ik wordt steeds wat makkelijker, neem nou vanmorgen, onze tante was vanmorgen om zeven uur wakker maar het was eigenlijk haar tijd nog niet dus ik dacht duw het speentje er nog even in en dan kan ik nog even liggen, niet dus, bleef aan het heen en weer lopen dus heb haar badje maar klaar gemaakt en toen ik haar wilde halen lag madam prinsheerlijk te slapen :rolleyes: nou lekker dan dacht ik dus snel mijn huishoudelijke taken gedaan.
    Onze prinses in bad gedaan en eten gegeven, nu is ze de laatste dagen s'morgens constant wakker dus ik denk neem haar mooi mee naar buiten weer is goed, ik de stallen doen en was mooi op tijd klaar voor haar volgende voeding, goed gepland dus, nu zit ik dus heerlijk op de bank, gedoucht en al en onze prinses slaapt, nu heb ik even lekker voor mezelf heerlijk gewoon.

Maar ik merk wel dat wanneer je denkt een planning en ritme te hebben je het wel weer kunt schudden want dan gaat het weer helemaal anders, ik moest / moet hier aan wennen, maar het gaat steeds een stukje beter.

go with the flow, dat is het beste!

! ik plaats ook nog even wat nieuwe fotootjes!
    liefs
    jette

6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Miriam, heel begrijpelijk dat je na 3 uurtjes werken al helemaal moe bent hoor. dat ben je niet gewend. Het is heel fijn om te horen dat het je lukt en dat het leuk is.
    Lief dat je nieuwsgierig bent naar onze kamertjes. Volgend weekend komt die van ons. En als het klaar is zal ik een foto in mijn album plaatsen.

Franka, echt super goed nieuws meid! Net op tijd voordat het eitje gesprongen is. En ook nog Franka-man's zaadjes hard op weg. Dat klinkt erg goed!
    En ja, of Flyke en ik de populatie in evenwicht gaan brengen? Geen idee. Dat wordt afwachten.

Jette, het is zo goed om te horen dat het je nu wat beter afgaat. En dat alles meer vanzelf gaat enzo. Dat geeft echt goeie moed!
    Je klinkt echt vrolijk en blij en je hebt ook nog wat tijd voor jezelf weten te creeren. Je doet het super!
    Enne geniet nog even van je verlof, want als je straks weer aan het werk moet zul je wel balen. :D
    Wat is Dominique toch een schatje zeg, inderdaad echt een prinsesje.

Me2, wat lief dat je zegt dat ik een mooie buik heb. Ik glim van trots! :oops: Ik ben er zo blij mee.
    Hoe is het met jouw cyclus?

Amber, heb je al nieuwe foto's van Lize? Ik ben zo benieuwd! ;)

Jude, fijn dat je er weer op kan. Nu op naar doel nummer 2!

Flyke, die stekende pijn is echt herkenbaar. Is echt gewoon bandenpijn hoor. En liggen vind ik dan ook het prettigst.

Hope, gelukkig heb je veel steun aan de mensen in je omgeving.
    Hope-man klinkt als een schat, maar hij moet natuurlijk ook goed voor zichzelf zorgen.
    En wat zei het zh over het declareren bij de CZ? Gewoon boos worden aan de telefoon hoor, het zou belachelijk zijn als dit als poging wordt gezien.
    Ik heb het er gisteravond nog met Neia-man over gehad. Hij vind het ook zo erg voor jullie. Wat is het toch allemaal slecht en oneerlijk geregeld in Nederland!

Marla, ik begrijp uit je verhalen dat je nu heel erg wordt geleefd.
    Hopelijk heb je straks wat meer tijd. Ik ben heel erg benieuwd naar je bevallingsverhaal.

Deze week gaat het gewoon even wat minder hier. Veel niersteenaanvallen, moe, hoofdpijn, verkouden en veel harde buiken.
    Maar ik heb me erbij neergelegd, en ben bijna alleen maar binnen gebleven. En ik zeur niet hoor, ik geniet van ons wondertje als hij/zij aan het trappelen is.

X Neia

7. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    dank je wel neia, ja we noemen haar ook ons prinsesje.
    Ja ik probeer echt even tijd voor mezelf te creeren ik heb dat echt nodig, en dat lukt momenteel goed, al is het natuurlijk elke dag afwachten hoe het loopt.
    Ach ik weet niet of het balen is als ik weer aan het werk moet, ik denk dat ik het erg lekker ga vinden om weer aan het werk te gaan, of is dit raar meiden dat ik dat zeg?
    Ik weet dat ze in hele goede handen is bij mijn moeder, die vertroeteld haar enorm dus aandacht te kort zal ze niet hebben ha ha ha!
    Wel wordt het dan natuurlijk best wat drukker, ach we zullen wel zien, ik moet geloof ik de eerste week van mei weer beginnen, zo ver is het nog lang niet!

Neia ik vindt het hardstikke vervelend voor je dat jij je lichamelijk niet zo goed voelt, hoop dat het snel wat beter met je mag gaan!

liefs
    jette

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve neia ik hoop ook dat het toch binnenkort iets beter met je gaat lichaamelijk anders ben je doodop al voor je de bevalling moet gaan doen en kun je nadien niet genieten en dat moet anders je moet een keer wat rust krijgen van dat stomme lichaam met die stomme stenen bah

ik ben bij mijn collega geweest en ze doet niet aan borstvoeding dus ik had de eer om de fles te geven heb ik ook gedaan en dan weet je heel even weer wat je precies mist maar door er met elkaar gewoon over onze twee meisjes te hebben voelt het toch goed, en fijn.
    ben er met een fijn gevoel weer weg gegaan ze vond mijn kado's ook mooi had een boek besteld van nijntje met de naam van haar zoontje erin en had een muziekdoosje in een kartonnen tasje gekocht.

kleertjes krijg je genoeg in het begin dus vandaar wat anders.

nou liefs miriam

9. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hallo meiden,

Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties.
    Het gaat op en af met mij.
    Het ene moment heb ik zoiets van: Kom op, het komt wel weer goed, je moet vooruit kijken.
    Maar op dit moment denk ik: pffff komt het wel ooit goed, krijgen wij wel ooit ons wondertje?

Helaas is er niemand die me daar antwoord op kan geven.
    Soms zit ik te denken en vraag me af: hoe vaak moeten we dit soort teleurstellingen nog doorstaan, voordat we ons eigen kindje hebben.
    Als we dat al ooit krijgen. :(
    En als ik dan zoals gister bij vrienden op bezoek ben met zo`n heerlijk ventje van 6 maanden, doet het toch weer even pijn. :cry:
    die vanzelfsprekendheid waarbij het bij anderen lukt.................pffff
    ( niet specifiek naar die vrienden bedoeld, maar gewoon de hele omgeving)
    Ik wil niet negatief overkomen, maar kan het niet helpen om reeeel te denken.
    Ik ben al te vaak "beduveld" om nog grenzeloos in alles te geloven.
    Als ik dit schrijf denk ik: ow wat erg, dat je dat schrijft, maar zo voelt het op dit moment.
    Het is echt niet zo dat ik nu in de put zit.
    Het gaat eigenlijk best redelijk, met af en toen een huilbui tussendoor.

Misschien dat mijn 100% positieve gevoel wel terug komt, als ik eenmaal weet wanneer we weer mogen beginnen.
    Nu zweef ik tussen: teleurstelling / frustratie en de onwetendheid over wanneer we weer mogen beginnen.

M.b.t. de verzekering daar zijn we nog volop mee bezig.
    We gaan eerst de arts van het ZH vragen naar de manier van declareren.
    En van daaruit kijken we verder.
    We zetten iig alles in, om deze poging maar niet gerekend te krijgen.

Sorry, dat ik nog steeds niet op anderen reageer, ik lees wel, maar ben even teveel met mezelf bezig :oops: :oops: :oops:
    Ik maak het gauw weer goed met iedereen.

Hope

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve hope je hoeft op niemand te reageren deze terleurstelling moet je eerst verwerken en ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit niet gerekend wordt want dit was een voorproefje op wat komen gaat dus zou het niet eerlijk zijn als het gerekend wordt. hoop dat je ook snel duidelijkheid krijgt over wanneer je de volgende poging mag gaan doen.

dikkke knuf miriam

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Wij zijn vandaag op de begraafplaats geweest daar hebben we de stenen om danique haar plekje gelegd nu is het echt een stukje van haar alleen heel mooi is het geworden ben er blij mee hebben ook het weer netjes gemaakt van de week ga ik er even heen als het beter weer is om er een foto van te maken dan zal ik die weer in haar album zetten op haar site maar dat wordt denk ik eind van de week

nou knuf miriam

12. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    lieve hope,

praat hier maar van je af meis, en laat je tranen stromen wanneer je daar behoefte aan hebt, het geeft niets dat je even met jezelf bezig bent, jij / jullie zijn het belangrijkste nu!

Hou hoop meis, hoop dat jullie wens vervuldt mag gaan worden, ik denk aan jullie!

liefs
    jette

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lieve Hope, het is zo oneerlijk maar wat je zegt allemaal zo herkenbaar! Schreeuw, huil en schrijf hier maar van je af! Ik hoop echt zo voor jullie dat er heel snel een nieuwe posgng mag komen!

Miriam: fijn dat Danique nu zo'n mooi plekje voor haarzelf heeft! Ik ben benieuwd naar de foto's.

Neia: pas je op jezelf! Ik hoop echt dat je je snel lichamelijk beter gaat voelen. Je moet niet uitgeput de bevalling in gaan!

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    zodra ik ze heb zet ik ze online maar wil wel dat het iets beter weer wordt dan heb ik een iets mooier foto voor mijn gevoel.

hoe is het met iedereen het is rustig
    neia hoe gaat het met jou?
    flyke en minka idem hoe is het ?

franka en hope,jude hoe voelen jullie je?

en alle mama's hoe gaat het er mee?

groetjes miriam
    en sorry alsik iemand vergeet

15. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey meiden, hebben jullie het allemaal druk?
    Ben zo benieuwd naar jullie ervaringen met het moederschap, ook ben ik benieuwd hoe het met de andere meiden gaat!

miriam je klinkt erg sterk vindt ik, goed zo meis!

liefs
    jette

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dank je jette, of ik ook echt sterk ben weet ik niet maar heb echt een boost gekregen op de een of andere manier dat ik verder wil en weer wil kijken naar de toekomst. begin nu ook heel langzaamaan het te accepteren, al heb ik natuurlijk nog mijn mindere momenten.

probeer nu vooral te kijken naar al het goede en het geen waar we dankbaar voor mogen zijn. en dat helpt ook.

jij klinkt ook heel gelukkig hoor en het is je zo gegunt

marla jij nog bedankt heb het kaartje vandaag binnen gekregen heel mooi

ik ga maar eens iets doen in mijn huisje gr, miriam

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jette, is helemaal niet raar hoor dat je straks weer zin hebt om te werken. helemaal als je weet dat de kleine goed is bij je moeder enzo. En dan heb je ook echt weer iets voor jezelf.
    Lief dat je het vervelend voor me vindt, dat het lichamelijk niet al te best gaat. Maarja hier is het op en af. Dus er zijn ook echt wel goeie momenten hoor.
    Net op msn gekletst met mijn mannetje, en dan zegt hij dat hij echt niet kan wachten totdat onze kleine uk er is. En dat hij dan echt papa kan zijn. Dan ben ik op en top gelukkig! :D

Miriam, mijn mannetje en mijn familie zorgen er wel voor dat ik niet doodop ben voor de bevalling hoor. Ik hoop nog op mooi weer van tevoren, dan kan ik nog even buiten genieten.
    Wat fijn om te horen dat je de fles hebt gegeven en dat je vriendin de cadeautjes leuk vond. Kan ook niet anders met zo'n lieverd als jij!
    Je klinkt erg positief en daarom ben ik ook zo trots op je. Volgens mij ben jij echt zo'n type die van aanpakken houdt. Natuurlijk blijven de moeilijke momenten komen. Als het positieve maar overstemt.
    Goed idee om een foto te maken als het mooier weer is. Ik ben wel ontzettend benieuwd hoor.

Hope, jeetje meis, jij gaat echt iedere dag hier door mijn gedachten heen. Ik heb zo met jullie te doen. De hoop en vrees door elkaar heen zijn gewoon erg moeilijk nu.
    Die vraag of er ooit een wondertje komt kan helaas niemand beantwoorden, en dat doet natuurlijk zo'n pijn.
    Je moet je echt niet verontschuldigen hoor. Nu staan jouw mannetje en jij voorop.
    Ik hoop echt dat je snel meer duidelijkheid krijgt van het ziekenfonds en wanneer jullie weer mogen beginnen. Dan kun je misschien wat meer in de toekomst kijken.
    Hoe is het nu lichamelijk met je?
    Hele dikke knuffel voor jou.

Me2, ik zorg er wel voor hoor dat ik niet uitgeput raak. Want ik denk dat ik mijn energie straks genoeg nodig heb. ;)

inderdaad erg rustig hier ja!

In het weekend is het een stuk beter met me gegaan. Zaterdagavond zijn we naar Evita geweest en dat was erg mooi.
    En gister hebben we de hele dag visite gehad. Ik had er helemaal geen zin in, maar het was toch nog erg gezellig.
    Nu hoop ik dat het deze week doorzet met het goed gaan.
    Mijn moeder is net langsgeweest en heeft boven de ramen gezeemt, en is nu de gordijnen aan het wassen. Dus dat hoef ik ook mooi niet meer te doen.

X Neia

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o neia ik ben jaloers op je evita geweldig zeg
    heb op tv toen evita gezien en ik vond haar ook de beste die er nu in speelt lijkt me helemaal top om er na toe te gaan.
    fijn dat het toch redelijk met je gaat je klinkt positief en wat een lieve fam heb je dat ze zo veel voor je doen.

o wat lief van je mannetje dat hij niet meer kan wachten aaaah

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Neia wat lief van je man! Die van mij zegt oo elke dag dat hij ons zo mist als hij op kantoor is hahahahaha erg aandoenlijk!
    Blij te horen dat iedereen je in de gaten houdt! Dat doen wij dus niet alleen hier :)

Miriam: kan me voorstellen dat je even wacht met foto's plaatsen tot het mooier weer is! Maar ben wel erg benieuwd!

Jette: je wilt ervaringen over het moederschap? Nou wij hebben echt een redelijk slechte week achter de rug. Huilen om niets, echt krijsen, niet meer te troosten en dat de HELE dag door. Niet willen eten, wel willen eten maar dan om de 2 uur.....echt heel naar......Het leek ook wel of hij tandjes krijgt, rode wangern, kwijlen, op zijn vuistje bijten maar geen koorts. Maar da's nog wel erg vroeg. Nu las ik wel ergens dat de symptomen al rond 3 maanden kunnen beginnen.....
    Gelukkig slaapt hij snachts altijd goed...., maar eigenlijk wats het niet te doen en zat er helemaal doorheen.... Zaterdag, gisteren en vandag is hij weer engelachtig lief.....Ik denk dat we een paar regelweken ipv regeldagen te pakken hadden....We zijn gisterenavond ook weer eens uit eten gegaan met hem (lekker kaasfondue!) en dat ging prima! Ik ben dan zo trost op hem dat hij zo lief ligt te sapen of te spelen als mama en pappa lekker aan het eten zijn in een restaurant en dat hij er dan gewoon gezellig bij is!
    Had Amber niet ook zo'n slechte week rond 3 maanden?

20. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hallo meiden,

Hope, hoe gaat 't nu met je? Moeten zware dagen voor je zijn. Wij blijven met z'n allen op het beste hopen en geven de moed niet op hoor!

Miriam, ik vind het zoooo knap van je dat je voor iedereen nog zoveel aandacht hebt en zo warm en lief bent. Ik denk dat we ons allemaal bijna niet kunnen voorstellen door wat voor hel jullie zijn gegaan (en misschien af en toe nog wel gaan), dus ook ik ben supertrots op jou. En ook als het niet goed met je gaat en je geen ruimte voor anderen hebt, dat is allemaal ok. Denk aan jezelf he...

Neia, fijn dat je zoveel steun hebt. En wat een heerlijke periode he, zo aan het eind van je zwangerschap, fantaseren over hoe je kindje er uit zal zien en er samen enorm naar uitkijken. Ik weet nog dat ik echt stikte van nieuwsgierigheid, ik kon me bijna niet voorstellen dat er echt een mensje uit me zou komen! Zelfs toen ze net geboren was, was ik eigenlijk nog verbaasd... raar he..

Ja Me2, ik heb ook een aantal periodes meegemaakt waarin ik opeens heel ander gedrag van Lize te zien kreeg en waarin alle ritme en regelmaat totaal overhoop lag. Regeldagen, sprongetjes... het klopt allemaal. Het fijne is: het gaat allemaal ook over. Bijna niets duurt heel lang (behalve de diarree van Lize :D ). Soms is het gewoon niet te verklaren, bijvoorbeeld toen Lize een week lang bij alle flessen enooorm moest krijsen. Echt keihard. en dat we echt trukjes uit moesten halen om haar in ieder geval te laten drinken. En opeens, na een week, was het over. Nooit begrepen wat het nou betekende...
    Jammer dat JP het zo zwaar heeft gehad (en jullie) maar zo te horen is de rust weder gekeerd :) (hmmm, lekker uit eten)

Amberman komt zo thuis met mijn poppie, hij haalt haar van het kdv. Kan niet wachten, krijgt ze lekker weer haar groentehapje. Mijn kleine meid wordt groot, ze is al aan de hapjes!

liefs
    Amber

Deel Deze Pagina