Me2, tjemig wat een week zeg, pfff daar wordt je gewoon moedeloos van lijkt me, maar ik ben blij dat jullie er nu weer door zijn. Ik moet zeggen dat het me bij dominique ook opvalt dat ze meer kwijlt als normaal, nou ja normaal wat is normaal? neia, geniet van deze periode meis, ik vondt het een heerlijke periode de laatste tijd van de zwangerschap, nog even in de oude situatie uitkijkend naar het nieuwe leven wat straks aanbreekt! Miriam, je hebt zo gelijk dat je voorzichtig weer naar de toekomst kijkt meis, je hebt zoveel te verwerken gehad, en ik vindt dat je het zo goed doet, ook al zul je zelf af en toe denken dat het niet zo is, maar ik vindt van wel! Complimenten meis, ga zo door! liefs jette
Hey meiden, Echt fijn jullie begrip hier. Dat niks moet maar alles mag. Ik wil wel graag op jullie reageren, maar er zit teveel in mijn eigen hoofd. Maar nogmaals ik lees en leef met iedereen hier mee. Lichamelijk lijkt het vanaf vandaag wat beter te gaan. De druk in mijn buik was vandaag stukken minder. Maar na het boodschappen doen werd het iets erger. Maar ik heb echt het idee dat de eierstokken wel rustiger worden. Nu heb ik wel ontzettend zere borsten. Dit is een bijwerking van de tabletten om de ongi op te wekken. Nog 2 dagen spuiten en nog 5 dagen die tabletten en dan hoop ik gauw weer ongi te worden. Psychisch wordt ik heen en weer getrokken door gevoelens en gedachten. Heb zo wat de hele ochtend hier op het forum gelezen, op internet gesurfd. Op zoek naar.............................? Dingen die je toch niet kunt vinden op internet. ( antwoorden) Ik werd er helemaal depri van. Dan lees ik bij het topic "ik ben zwanger" over iemand die haar 7e kindje krijgt! Begrijp me niet verkeerd, ik gun iedereen zijn 2e, 3e, 4e kindje of zelfs nog meer. Maar wat is het toch oneerlijk verdeeld. Mijn gedachten trekken me die put in en dat wil ik echt niet meer. Ik heb zo hard geklommen om boven te komen, ik wil echt niet meer onderaan beginnen. Dus ik heb mezelf eens hard toegesproken en gezegd: kom op, ga van die laptop weg en ga wat anders doen! Dus ben ik maar wat dingen gaan kopen om het huis op te vrolijken. Samen met de bloemen die we al gekregen hadden, ziet het er erg zonnig uit. Maar ondanks dat ik heel hard mijn best doe, dat gevoel komt meteen weer terug. Ik weet dat het tijd nodig heeft. Maar ik MOET door, zonder dat ik gevoelens wegdruk. Dus om een beetje weer mijn blik vooruit te krijgen, zeg ik DAG tegen de tranen ( althans het plaatje) en maak ik weer plaats voor een vrolijke banner. Al is het maar om weer een streef datum te hebben. Namelijk ons weekendje weg met de pasen. Ik weet dat dit niet alles oplost, maar ik probeer iig weer mijn gedachten op wat anders te zetten. Vandaag hebben we bericht gekregen van de arts, dat zij geen invloed hebben op de verzekering en dat deze poging gewoon gedeclareerd wordt bij de CZ. Dus morgen de volgende stap, bellen met CZ. Nou meiden, dat was weer even wat ego praat van mij, maar het doet goed om het met jullie te delen. Ik krijg hier meer steun, dan op mijn topic onder "vruchtbaarheidsbehandelingen". En dat vind ik toch wel helemaal toppie van jullie Dankjewel daarvoor. Liefs Hope
Miriam, ja die tv serie van Evita vond ik ook helemaal geweldig. En wij waren ook echt voor Brigitte. Vandaar dat we ook gelijk in oktober een kaartje hadden gekocht. Ja ik heb een hele lieve familie en man. Maar ik ben ook blij met jou (en de andere meiden) hoor. Je bent altijd zo lief en geinterresseerd, echt knap van je. Bedankt! Me2, ah jij ook al zo'n lief mannetje. Ik ben heel blij dat jullie me ook goed in de gaten houden hoor. Vaak luister ik beter naar jullie dan naar mijn eigen familie. Niet doorvertellen he?! Pff dat klinkt enorm zwaar dat huilen en krijsen om JP. Ik weet niet of ik daar tegen kan hoor. Maarja ik zal wel moeten. Wel lekker dat jullie alsnog uit eten zijn geweest, gewoon met JP erbij. Amber, ik kan me nog steeds niks voorstellen bij ons kindje hoor. Maar het focussen op de zwangerschap maakt nu eindelijk meer plaats voor: er komt straks echt een kindje. Inderdaad erg raar. Wat geweldig dat Lize al hapjes eet. Lust ze alles? Mijn neefje is weg van alles wat met eten te maken heeft. Jette, ja het aftellen is nu echt begonnen. Maar ik heb het idee dat ik nog zoveel moet doen. Hoe is het met je moeder? En mij je man op het werk? Heeft hij het weer naar zijn zin? Hope, ondanks het verdriet is het fijn om iets van je te horen. Ik leef zo met je mee. Als je ongie voorbij is, wat gebeurt er dan? Moet je dan weer spuiten of gewoon alles zijn gang laten gaan? Je gevoel over dat 7e kindje is echt herkenbaar meid, en daar hoef je je echt niet voor te schamen. Dat gevoel heb ik nog steeds als mensen ongewenst zwanger worden enzo. Jullie verdienen net zo goed een wondertje. Het is zo oneerlijk verdeeld. Knap van je dat je toch een positieve richting in wil gaan. Ik vind je banner dan ook erg mooi. Waar gaan jullie heen met Pasen? Succes morgen met het gesprek met CZ! Bedenk je maar dat wij achter je staan meid. Het is wel goed gegaan vandaag gelukkig. Maar ik heb bijna niks gedaan. lekker dus. En de gordijnen hangen weer helemaal schoon op de kamers. Ik heb ook een beginnetje gemaakt aan het schrijven van de enveloppen. Dat is natuurlijk veel leuker werk als schoonmaken. X Neia
Hee lieve dames, Jette, of ik het druk heb? Ik weet niet eens meer hoe het is om het druk te hebben, het is hier continu megadruk . Fijn dat het goed gaat bij jou, je hebt de slag te pakken! Nee hoor, het is wel druk maar heerlijk met die twee lekkere mannetjes. Over het algemeen is Guus heel braaf, maar we hebben wel een paar wat onrustigere dagen achter de rug - want Guus en JP schelen net zoveel als er weken tussen deze sprongetjes zitten . Ach ja, niks aan te doen, gewoon meeveren en je plannen bijstellen... Ik heb het nu al drie weken voor elkaar gekregen om tijdens het werk te kolven. Een keer was wel wat lastig, ik moest kolven voordat ik bij een klant op bezoek ging (tsja, ben ook al onderweg). Dus ik m'n auto bij het bedrijf op het parkeerterrein gezet maar dan wel achteraf in een lege hoek, jas omgelegd en gaan kolven. En op die hele grote lege parkeerplaats komt er een man met een auto pal naast mij staan! Niet dat er iets te zien was maar het voelt toch wel een beetje raar. Heb ook al gekolfd in een babyruimte, maar meestal toch thuis of op kantoor. Nog een weekje en dan heeft Guus al vier maanden volledig bv gehad. Ik weet nog niet hoe lang ik blijf voeden maar ik vind het zo makkelijk als ik thuis ben, vooral als hij weer eens (gelukkig bijna nooit) 's nachts wil drinken. Nou ja, we zien wel! Met Thijs ook alles goed, hij is een schatje, en eraan toe om naar school te gaan. Tussen de bedrijven door proberen we nog een keuken, badkamer, stuccadoor en hypotheek te regelen... Oh jee wat een lap tekst alweer. Nog heel even wat korte reacties: Hope, wat een tegenvaller! Ik duim voor goed bericht van CZ. Me2, nee cyclus is nog niet op gang gekomen. Vrijdag verloor ik een sliertje bloed na een paar dagen lage buikpijn. Dacht eerst dat mijn ongi eraan kwam, maar ik voel nu wat warmer (en Guus voelt wat kouder) dus wellicht was het de eerste eisprong. Ben benieuwd! Jude, gefeliciteerd met je rijbewijs! Dat je tweede doel ook maar gauw mag lukken, het is je ontzettend gegund. En Franka, Hope, Miriam, voor jullie duim ik ook voor een gezond kindje op korte termijn! Neia, lekker rustig aan doen he! Zorg goed voor jezelf. Andere dames sorry, hopelijk binnenkort weer eens meer... Dikke knuf voor allemaal, Neeke
Hallo allemaal, Hier weer even een bliksemberichtje van mij! Heb nog steeds geen internet, dus erg lastig! Wil Jude even gigantisch feliciteren met haar rijbewijs, nu op naar hetvolgende doel meid, het komt eraan, ik voel het! Ik maak er ook even een ego-berichtje van: Alles gaat goed met me, ben vorige week by de fysio geweest en moet het toch wat rustiger aan gaan doen. Als ik strakjes zwaarder ga worden, zal het nog meer belasting geven dus nu al een stapje terug om alvast te wennen. Als ik een lijst ,maak met wat ik allemaal wil/moet doen op 1 dag, maoet ik er minimaal 1/3 van wegstrepen. Denk niet dat me dat lukt hoor, maar ga het proberen. Ik ben vorige week dus wel al naar mijn 1e lesje geweest, kon gewoon in het groepje meedoen (3 andere dames van 25,26 en 33 weken) lekker klein groepje, maar volop aandacht om de houding. Ze besteden 20 minuten aan "zwanger" theorieverhalen, met oefeningen etc en de rest is fitness met voornamelijk aandacht op bekken, heup en rug. Het was erg leuk dus donderdag weer! Verder heb ik zondag nog de VK moeten bellen: niks ernstigs, maar we hielden onze verjaardag zondag (minka-man was zondag jarig en ik de week ervoor) en mijn schoonzusje belde dat haar dochter waarschijnlijk de waterpokken had. Tja, wat moeten we doen, wel komen/niet komen was haar vraag. Kon dus niks op internet opzoeken dus heb de VK gebeld. Tot 16 weken kon het schadelijk zijn voor het vruchtje. (ondertussen ook moeders gebeld, die zat al in de trein!) Ikzelf heb dus nooit de waterpokken gehad! en mocht ik het zelf krijgen, dan kon ik flink ziek worden met erg hoge koorts, wat dan wel weer niet goed is voor ons kleintje. Kortom, een heel heen en weer gebel, maar uiteindelijk besloten dat het toch beter was om een andere keer te komen. Mijn nichtje (4 1/2) helemaal in tranen, ze wou zo graag komen zielig hoor! Maar we vieren het nog wel een andere keer, speciaal voor hun! Vanavond weer controle bij de VK. Gaat stiekum toch allemaal erg snel! Nu maar weer aan het werk! Allemaal dikke kus en tot snel! Minka
HEY neia lief dat je naar mijn moeder vraagt, het gaat eigenlijk best goed, ze moest gisteren naar het ziekenhuis waar ze zo lang heeft gelegen, het ziekenhuis waar ze gespoeld wordt wilde de mening van dat ziekenhuis / professor hebben over de CT Scan, mijn moeder dus compleet in paniek, ze zag zich er al weer liggen en dan kon ze dominque niet zien..... waar ze zich al weer druk om maakt he! Maar goed ze is gisteren geweest, haar situatie compleet doorgesproken, de professor denkt dat de drain er nog zo'n 2 tot 4 maanden in moet blijven, hij vindt het een moeilijke beslissing om te nemen om het er uit te halen, in het slechtste geval als het lichaam zelf het vocht niet afvoert, moet er daarna weer een drain geplaatst worden. Verder gaat het eigenlijk erg goed, ze hoeft bijna nooit meer te spugen, rijdt weer auto en ziet het opassen helemaal zitten. Haar haren groeien weer goed en is al weer veel voller, ook in haar gezicht lijkt het wel of de rimpels veel minder zijn geworden ze kijkt vrolijker uit en is ook weer vrolijker. Hoop maar dat ze alleen maar meer mag verbeteren! Jetteman werkt nog steeds voor het zelfde bedrijf omdat hij niet onder het contract uit kan, hij heeft vorige week een gesprek gehad met de directeur maar dat is op niets uitgelopen. Andere jongens gaan nu dezelfde weg bewandelen wat jetteman heeft gedaan met een advocaat. Jetteman gaat nu meer zijn eigen gang, als hij werk voor zichzelf heeft, gaat hij voor zichzelf aan het werk, en we hebben nog geen comentaar gehad, dus dat gaat goed! liefs jette
jette het klinkt allemaal heel positief terwijlje nog niet zo heel erg lang geleden er toch heel anders instond ben blij voor je liefs miriam
ja klopt miriam, ben nog wel altijd een soort van op mijn hoede, maar ik hoop maar dat het zich zo door mag ontwikkelen, ik hoop echt dat mijn moeder nog lang van dominique mag genieten! liefs jette
jette ik kan alleen maar heeeeel erg met je mee hopen dat je moeder nog heel lang kan genieten van jullie allemaal. maar ze is sterk dat heeft ze wel laten zien dus dat gaat lukken. Ben vamorgen wezen werken naar de arbo arts geweest en naar de psyg dus de hele ochtend druk druk druk ga weer opbouwen en in week 17 werk ik weer volledig 36 uur psyg is einde nog 1 nagesprek al met al gaat het dus super met me ben heel blij vind het ongelooflijk wat er in zo'n korte tijd allemaal gebeurd is er is een knop om ineens ben helemaal blij nou knuf aan iedereen liefs miriam
hee Miriam, wat goed dat je je zo goed voelt. Je klinkt enthousiast over het opbouwen van je uren. Rustig aan he! Is het bij jullie ook zo stormachtig? Pffff, het giert hier aan alle kanten. Heeft ook wel iets knus'.. Ben blij dat ik vandaag niet hoef te werken, maar morgen wel, dus dat wordt wat (half uur fietsen, maar met dit weer zou het wat langer kunnen duren ) Lize is de afgelopen dagen voorbeeeeldig! Echt heerlijk, ze is ook ontzettend knuffelerig... En ze kan zo ondeugend uit haar oogjes kijken. Als ze lacht, lachen haar ogen mee, zo mooi! Iemand toevallig de documentaire 'losing Layla' gezien op belgie? Had 'm jaren geleden al gezien en heb toen mijn ogen uit mijn hoofd gehuild. Gisteravond weer, kon bijna niet meer stoppen... Degenen die hem gezien hebben zullen dat snappen. Prachtige prachtige documentaire die door je ziel snijdt en je niet loslaat. Over het verlies van een kind. Sorry als dit onderwerp ongepast lijkt, ik bedoel dit niet ongevoelig. Ik kan alleen maar zeggen dat ik al de hele dag de film in mijn hoofd heb en het niet los kan laten. Mijn hart gaat echt uit naar iedereen die zijn kind verloren heeft.. Vandaag is de sterfdag van de dochter van mijn tweelingzus. Dat zit ook al de hele dag in mijn hoofd. En zo lopen verdrietige en mooie gebeurtenissen door elkaar heen. Ik ga Lize in bad doen. Ze werd echt al te zwaar om haar alleen in het babybadje te doen, maar heb nu een geweldig zit/lig-zitje gekocht, en nu kan ze er veel makkelijker in. Heb dan zelfs mijn handen 'vrij' om haar lekker in te zepen! Joepie, ik ga snel! liefs Amber
tjemig meiden wat een noodweer hier zeg, het stormt het regent en hetis mega koud. De kachel maar een beetje hoger zetten! We hebben een moeilijke avond achter de rug, dominique was erg onrustig, vaak een beetje huilen, niet willen slapen, ze is vanaf 5 uur s'middags tot 11 uur s'avonds wakker geweest, met als gevolg dat ze nu lekker ligt te maffen, maar pffff die uren kruipen voorbij hoor als ze zo moeilijk doet, hebben jullie dat ook meiden, en wat doen jullie dan? Minka verstandig van je meis, geen risicos lopen hoor, het is te kostbaar wat je bij je draagt! liefs jette
Hé meiden, wederom een kort berichtje van mij. het is hier weer een gekkenhuis. vandaag voor de laatste keer gaan bloedprikken en volgende week volgt de uitslag. Vandaag hebben we weer goed nieuws gekregen over mijn vader. ook het komende half jaar hoeft hij nog niet onder het mes. Hij staat op een suiker-en zoutdieet en moet verder 5 pillen per dag nemen voor zijn o.a. zijn nieren. over een half jaar wederom kijken wat het heeft opgeleverd. Even een paar 'zorgeloze maanden' voor mijn pa en ons. Ik ga dadelijk lekker vroeg mijn bed in. we zijn vannacht een paar keer wakker geworden. tot twee maal toe gierden de sirene van de brandweerwagen ons wakker (ze reden langs ons huis, wat logisch is als de kazerne aan het einde van de straat staat) Ook 30 kleuters hebben me vandaag lekker beziggehouden, want het stormt niet alleen buiten, maar ook binnen Ik hoop snel weer op iedereen te kunnen reageren. Héél veel liefs Franka
heey franka klinkt goed het nieuws van je vader ben blij voor je een zorg even minder je hebt genoeg eigen zorgen meid. ja ik ben ook al wakker gehouden uit mijn slaap we zitten aan de route van de brandweer politie en ziekenwagen en het hagelde vanacht zo hard dat ik dacht dat het dakraam in de badkamer stuk zou zijn toen twee ongelooflijke flitsen de hond trillend op bed heel zielig en ik was zo moe maar dacht ach ben toch wakker ga maar even kop koffie drinken het was zelfs helemaal wit hier vanacht. heel mooi. vandaag overdag wind wind wind regen hagel en wind wind wind dus lekker weertje om binnen te blijven. amber ken de film niet maar lijkt me een hele mooie film nu niet de periode denk ik om te gaan kijken voor mij maar ga zeker je over een tijd vragen welke film dat nu precies was omdat ik die dan wil zien. ik ben ook heel blij dat het zo goed gaat met me, ergens ben ik ook wel bang dan denkik ga ik nu niet te hard ineens maar kan altijd aangeven hoo nu even hier op dit niveau blijven en later verder gaan. maar het begin is er en daar ben ik wel al heel blij mee. hope moet veel aan je denken hoe gaat het met haar kan ze een beetje relativeren heeft ze nieuws over de verzekering willen ze deze behandeling als geen zien enz. soms denk ik wel eens ik ga eens bellen met de verzekeraar want wat een eikels als dit al 1 ronde is. ook zou je na de overheid moeten bellen of schrijven de maatschappij vergrijst zegt men en dan staat dit er tegen over dat kan toch niet? nou ja wind me al weer op hope schat ik hoop dat jij en je man steun hebben aan elkaar en er voor elkaar zijn wij zijn er ook voor jouals je je verhaal wilt doen. en ik blijf bij een station staan hoor om je op te wachten ga niet weg eer je er bent. neia hoe is het met jou nog even he ik zou of 21-3 maart met verlof gaan of 4 april dus volgens mij ben jij dan ook bijna aan de beurt. en flyke voor jou begint het aftellen ook al bijna denk ik achter in de 20 weken ergens toch? hoe is het met je minka hoe gaat het met jou? alle andere lieve dames sorry dat ik nu niet bij jullie kom gr, liefs miriam
Neeke, fijn om iets van je te horen meid. Balen dat je wat onrustige dagen achter de rug hebt. Hoe is het nu? Hihi ik zie dat kolf incident al voor me. Je moet wel een beetje creatief zijn dus. De verhuizing komt nu echt dichterbij; leuk, leuk, leuk! Minka, hoe was het bij de vk dinsdagavond? En lukt het minder doen een beetje? Ik hoop het wel, je moet toch voor jezelf zorgen. Jette, wat geweldig dat het zoveel beter gaat met je moeder, dat ze al weer zoveel kan en dat ze wat vrolijker is. Dat scheelt toch enorm. Echt leuk om te horen dat ze zo weg is van Dominique. Ik ben blij voor je man dat hij gewoon zijn ding kan doen, en dat hij zich verder niet zo druk maakt. Dat moet ook wel, want hij moet voor zijn 2 prinsesjes thuis zorgen natuurlijk. Is Dominique vandaag wat rustiger? Miriam, dat klinkt echt heel erg positief meid. Fijn dat je weer gaat opbouwen met het werken, en dat het tot nu toe ook goed gaat. Je klinkt erg goed! Maar kijk niet raar op als je af en toe een dip hebt, dat hoort er gewoon bij. Wel op tijd aangeven op je werk he? Ja ik zit nu al over de 30 weken heen. Ik kan het nog steeds niet geloven. Dit weekendje komt de kamer, ik kan bijna niet wachten. Amber, wat leuk zeg dat lize zo lief is. Heerlijk lijkt me dat knuffelen. Hoe gaat het op het werk? Die documentaire ken ik ook niet. Zo'n zit/lig zitje voor in bad ken ik ook, die wil ik ook hebben, lijkt me heerlijk om je handen vrij te hebben. Franka, super dat je je nu even geen zorgen hoeft te maken over je vader. dat zal vast wel rust geven. De spannende tijd breekt weer aan voor je. Volgende week dus de uitslag van het bloedprikken. Maar ook je NOD toch? Hoe voel je je? Hope, lieverd, ik denk aan je! Ik hoop dat je er een beetje uitkomt met CZ! Anders kunnen we altijd nog handtekeningen in sturen toch? Hier vandaag even wat minder. Eigen schuld zal ik maar zeggen. Gister veel te veel gedaan. Want ik heb 2,5 uur door het dorp heen gewaggeld om wat kleine boodschapjes te doen. En gisteravond ook nog gaan zwemmen. Vanmorgen schrok ik weer wakker van de verschrikkelijke kramp in mijn kuit. Ik moest gewoon overgeven van de pijn/schrik. Sindsdien voel ik me echt ziekjes, trillende benen en handen. Vandaag dus maar lekker op de bank/ in bed. X Neia
Neia doe jij een beetje rustig aan meis, je kunt niet meer alles in hetzelfde tempo als toen je niet zwanger was meis! Nee dominique is de hele nacht onrustig geweest en de hele morgen ook, ze begint zomaar in haar slaap te krijsen, huilt veel en is veel wakker, waar is mijn lieve zoete baby gebleven? Ik heb haar vanmorgen ook getemperatuurd omdat ik dacht dat ze koortsig was, maar niks aan de hand. In het boekje oei ik groei staat dat babys met zes weken een ontwikkelingsprongetje maken en daardoor erg onrustig kunnen zijn, dat zou natuurlijk passen met het gedrag wat Dominique nu vertoont, zou dit kunnen meiden, en hoe lang duurt zoiets? liefs een vermoeide jette
Ik dacht.........................Ik moet even tijd maken voor mijn dinnetjes. Ik ga even op iedereen reageren, al is het maar even kort. Amazonnetje, dat van die decapeptyl en de opvliegers wist ik ,maar ik heb er gelukkig geen last van gehad. Wel hoofdpijn. Hoe is het met jou? Miriam, heb je al foto`s kunnen maken van Danique`s plekje? Ik vind het zo knap hoe jij het nu doet, petje af hoor. De sessies bij de psych hebben je goed gedaan en huiver niet om te bellen, als het even wat minder gaat ME2, Zo te lezen heb je het ook ontzettend druk met JP. Met hele goede dagen en ook wat mindere. Maar dat etentje maakt dat weer veel goed, toch? Amber, ik zie nu pas dat jouw lize gelijk loopt aan mijn peetkind. Toen je schreef: groentehapje, dacht ik Hu nu al? Maar ze is idd al een grote meid. Gelukkig gaat het nu goed met haar. Neeke, Ook jij hebt het druk met alles. Maar als het maar goed gaat, dat is het belangrijkste. Minka, doe idd maar rsutig aan. Je lichaam moet later nog genoeg doen: baby oppakken, in badje doen, luier verschonen, enz. Sorry dat ik jou en je man`s verjaardag ben vergeten Ik zal het volgend jaar goed maken Jette, wat fijn dat het goed gaat met je moeder. En zo te horen red jij je ook wel goed als moeder. En dan gelukkig ok weer wat rust in de baan van je man. Het werd eens tijd dat het rustig werd in huize Jette. Is de merrie inmiddels bevallen? Marla, hoe gaat het met Famke? je hebt het ook al zo druk. Die beebjes nemen toch veel tijd in beslag Lukt het wel allemaal een beetje en hoe is het lichamelijk met jou? Franka, ook al zo`n goed nieuws over je vader. Ben echt blij voor je. Nu nog goede uitslagen volgende week en da snel op naar wat meer geluk in huize Franka. Neia, je bent toch een schat, dat jij en zelfs je man zo aan me denken. Dat doet me goed. Vervelend van die kuitkramp vanmorgen, dat doet echt pijn. Ik wil dat die pijnduivels nu eens echt, jou met rust laten, je hebt je portie wel gehad. punt uit! Flyke, hoe is het met jou? Je hebt al een tijdje niks geschreven. Groeit je kleintje goed? laat je gauw weten hoe het met je gaat? Jude, ook aan jou denk ik veel. Laten we hopen dat we snel met beter nieuws hier mogen komen. Ben ik nog iemand vergeten? sorry ik deed het niet expres Met mij gaat het naar omstandigheden redelijk. Lichamelijk ben ik wel hersteld, althans dat denk ik. Ik heb nog steeds last van mijn buik en dan echt van mijn darmen. Nu ben ik ook heel bang dat mijn klachten vorige week toch echt van mijn darmen uit waren, en dat de poging op basis van mijn klachten is afgeblazen, in combinatie met de vele follikels. De volgende keer wil ik toch echt dat ze zker ook controleren of de klachten niet uit mijn darmen komen. Ik ga dat ook met de gyn bespreken de volgende keer, het zit me niet lekker. Ik weet dat ik misschien naar redenen of antwoorden zoek voor als het anders was gelopen, maar het zit gewoon in mijn hoofd. pfff snapen jullie het nog, hoe ik het geschreven heb? ik niet Ik heb eergsiter heel symbolisch met mijn man samen het laatste spuitje gezet. van deze reeks dan, want het liefst wil ik meteen weer beginnen. Het lijkt erop dat mijn ongi op gang gaat komen, terwijl ik nog 2 dagen die tabletten moet nemen. Met de verzekeringskwestie ben ik nog steeds volop bezig. I ben bang dat ik uiteindelijk aan het korste eind trek, maar toch blijf ik proberen. CZ schuift het af op het ZH en het ZH op CZ? ik snap het niet meer. Maar hopen dat ik niet meer dan 3 pogingen nodig heb [-o< Ow, ik zie dat het een lange post is geworden, sorry, maar nu zijn jullie wel weer op de hoogte. Liefs Hope
hope meid wat een ellende krijg je er dan zo bij nu nog aan het touwtrekken even een vraagje heb je een rechtsbystandverz toevallig? mischien dat zij je er veder mee kunnen helpen weet het niet hoor dacht dat zo ineens ik heb nog geen foto's gemaakt het weer is tot op heden nog steed bagger geweest wel heb ik vandaag de tegeltjes binnen gekregen van danique haar handjes en voetjes zal er als ik tijd heb morgen even een foto van in danique haar album zetten op de site geef wel hier door wanneer het gelukt is. ze zijn echt zo mooi en realistisch net of je even haar handje voelt de vingertjes echt geweldig ben er zo blij mee onwijs. verder even kort alle zwangeren nog even en julliemogen hier ook gaan vertellen welke namen jullie kindje heeft mogen krijgen de mama's jullie doen het allemaal geweldig als ik het zo lees en de dames die nog wachten op het wonder weet dat ik veel aan jullie nu denk, ik ben ook even weer zwanger geweest en soms vergeet je toch even hoe moeilijk het hier dan soms is om te komen en te reageren op iedereen dus franka,hope, jude en ik zelf hihi we zijn niet alleen we hebben elkaar en de alle andere dames ook knuf aan iedereen en welterusten liefs miriam
Even snel: Jette: klinkt echt als een sprongetje inderdaad. Ik herken het krijsen en veel wakker zijn...... Helaas is het 3 maanden-sprongetje van JP ook nog niet voorbij, dat duurt maar en dat duurt maar, al 2 weken.....
hallo allemaal, Heb nog steeds geen internet thuis, datum is nu verschoven naar 17-03 Moet het dus helaas even kort houden. Alles gaat hier goed, controle bij de VK was goed en heb gisteren mijn 2e lesje zwangerschapscursus bij de Fysio gehad. Erg leuk en ook lekker om er even een uurtje samen met ons kleintje "uit" te zijn. Deze week erg slecht kunnen slapen, ben dus ook erg moe. Heb besloten vanmiddag vrij te nemen, kan ik even een dutje doen om bij te tanken. We willen dit weekend ons kamertje gaan kopen, spannend! Iedereen een heel fijn weekend en tot snel (wat langer hoop ik ) Liefs Minka
ja me2 ik denk ook dat het een sprongetje is geweest ze is nu weer mijn lieve zoete baby, zeer tevreden! gelukkig maar ik heb respect voor de moeders die een baby wat veel huilt, ik zou daar heel onrustig van worden! Ja de merrie is gisterenavond bevallen, he he eindelijk maar toch, was best een zware bevalling maar alles is goed met moeder en kind. Ik lag niet op tijd in bed toen jetteman kwam zeggen dat de merrie aan het bevallen was, pfff dus maar weer in de kleren en meehelpen! Nou ja het resultaat is goed. Gisteren zijn mijn leidinggevende en kollega op bezoek geweest, vandaag komen drie vrouwelijke kollega's op bezoek, wel druk hoor 2 dagen achter elkaar nou ja ook wel weer leuk! liefs jette