tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dinsdag 11 maart heb ik nog een pbtje van marla gehad en daarin gaf ze aan dat ze het heel druk heeft met famke inderdaad en nog niet echt tijd had kunnen vrij maken om hier te posten.

neia jij moet nu echt verder naar je hubbie luisteren hoor.
    rustig aan doen die kinderkamer loopt niet meer weg dus gewoon beetje bij beetje

franka hoe gaat het nu met je zijn de duivels er echt ?

hope hoe is het met jou?

en lieve jude ook al weet ik dat je er even niet bent omdathet even te confronterend is ik mis je hier wel.
    en soms denk ik dat franka en hope ook het wel heel moeilijk vinden ik althans wel en dan ben ik nog een poosje weer zwanger geweest en jullie allen niet. weet in iedergeval dat we aan je denken.

alle anderen ook een knuffel

neeke van jou ook al een poosje niks gehoord alles nog goed?
    knuf miriam

2. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Miriam: de ongi heeft nog niet doorgezet. Morgen krijgen we de laatste uitslag van het bloedonderzoek en dan ben ik benieuwd of we dan aan de pillen ofzo mogen.

Jude: ik las dat jij ook de samenlevingstest gehad hebt en dat je in mei terug moet komen. Kwam er bij jullie iets uit (als ik zo vrij mag zijn om het te vragen) en waarom is er nog niet overgegaan op hormoonpillen ofzo? Waarom moet je nog wachten tot mei?

Hope: hoe gaat het bij jou deze dagen? Ik zal snel weer eens een bezoekje op je forum brengen.

Ik hoop dat het met alle andere meiden en kindjes goed gaat.
    Mijn neefje (pas 1 jaar) hebben ze dit weekend naar de ehbo gestuurd, omdat hij uitdrogingsverschijnselen had n.a.v. een buikgriep. Zo zielig :cry: Nu hopen dat het voor morgen al weer wat beter gaat, anders krijgt hij weer een infuus en moet hij blijven. Zo zielig om een klein hulpeloos mannetje in een ziekenhuisbed te zien. Hij moest zo huilen en ik doe spontaan met hem mee, ook al geef ik hem een heleboel opbeurende knuffels. Vanavond weer kijken hoe het vandaag allemaal gegaan is. Dames met kleintjes en pijntjes. Ik leef met jullie mee. Wat een ondraaglijk gevoel als je kleintje zo moet huilen en je niet weet wat er aan de hand is. Wat ben je dan machteloos...

3. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Ik hoef niet meer te zeggen, dan zie banner :cry: :cry: :cry:

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jette hoe is het met jou en Dominique?

Miriam, mmm 11 maart is al een tijdje geleden. Hopelijk laat Marla snel iets van haar horen.
    Bedankt voor je advies. Het luisteren naar jou en hubbie lukt aardig. Ik merk ook dat mijn lichaam anders tegen gas geeft. Het kamertje is in ieder geval al schoon, nu nog het inruimen.

Franka, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee he! :cry:
    Ik had gister nog even snel gekeken, en zag je banner nog staan, dus ik had goeie hoop. Maar helaas.
    Wat erg zeg voor je. Krijg je vandaag nog wel de uitslag van het bloed of de eitjes wel goed waren?
    Sterkte meid. Dikke knuffel!

Maandag heb ik het rustig aan gedaan, was ook wel nodig. Maandagavond hadden we een info avond in het zh. Was wel interessant en erg leuk om de kraamsuites te zien.
    Gister moest ik voor de laatste keer naar de arbo. Gewoon omdat het wettelijk verplicht is, dus ik stond na 5 minuten weer buiten.
    Helemaal kapot was ik gister, dus ik heb heel de middag geslapen.
    Vandaag moet ik om half 12 bij de gyn zijn voor controle. Ik ben benieuwd.
    En dan morgen en overmorgen echt even 2 dagen rust. Wat een drukke week zeg!

X Neia

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Bah Franka...wat ontzettend balen...

Neia, succes bij vk (je bent zo aan de beurt)

liefs van Amber en Lize (die onder de peer zit)

6. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden mag ik hier even inbreken?

Wil jullie laten weten dat mijn 12 weken echo vanmorgen wederom goed was.....en dat ik echt zo ontzettend gelukkig ben! Ik heb de hele tijd van deze echo gedroomd en oef wat was ik ermee in de weer en zo belangrijk voor mij...omdat bij mijn 1e MA met 12 weken erachter kwam dat na een goeie echo met 9 weken het hartje was gestopt met 10 weken...dus jullie begrijpen mijn angst en onzekerheid maar dit goede nieuws wilde ik toch heeel graag met jullie delen! Want ik ben zo blij blij bij!

hihi volgens mij spat mijn :D van het scherma af!

Liefs,
    Chantal

7. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    He allemaal, ik ben er nog hoor ;) Morgen hoop ik weer met internet van thuisuit, dat is toch een stuk rustiger!

Franka, meid, een hele dikke knuffel voor jou, ik ken je gevoel maar al te goed, ik heb zo gehoopt, getoverd, etc, maar helaas, het heeft weer niet zo mogen zijn voor jullie. Nu alweer je 11e ronde in, bij mij bracht deze geluk, ik hoop ook voor jou. Heb je al uitslagen van het onderzoek?

Net als voor Jude, Hope en Miriam: Ik wil zo graag ook jullie zwangerschapskwaaltjes hier lezen. Meiden kop op! extra dikke knuf voor jullie alle vier!

Chantal, lekker blijven inbreken hier, zulke berichten zijn voor ons allemaal goed. Gefeliciteerd meid! Nu dit positieve gevoel zo houden en hup op naar de 40 weken!

Neia, was alles goed bij de VK?

Jette, wat ik me laatst afvroeg :rolleyes: hoe zijn je nieuwe meubels (beter laat dan nooit hihihi). Waren zo op de dag van je bevalling gebracht?

Alle mama's geniet van jullie kleintjes!
    Alle zwangeren: hoop dat jullie je goed voelen en dat alles goed blijft gaan!

Hier erg druk. Heb veel last van mijn rug, ben redelijk snel moe en het werken begint me echt tegen te vallen!
    Afgelopen weekend ons kamertje besteld, incl box, matras en babyfoon.
    Het behang is van het kamertje af, nu kan het opknappen beginnen (als we er puf voor hebben)

Allemaal dikke kus en tot snel
    Minka

8. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey minka, rustig aan doen he zo langzamer hand!

Onze meubels zijn geweldig, echt waar, ze wilden ze een dag voor de bevalling brengen maar dat is niet gebeurd, nu hebben ze de meubels toen k een dag thuis was na de bevalling gebracht, ik had een schat van een kraamhulp die heeft alles geregeld!
    Ik kwam van mijn uurtje rusten in de kamer en toen waren ze al druk aan het verhuizen hier, geweldig gewoon, morgen komt de salontafel en de stoelen voor bij de eetkamertafel!
    Dan is alles compleet en jette helemaal tevreden heerlijk hoor!

Met ominique gaat alles goed al had ze vanmorgen op haar borstkast wat pukkeltjes en vlekjes, ook in haar gezicht had ze wat pukkeltjes, weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

OOk heb ik nog een andere vraag, ik heb hem ook al in de andere topic gesteld, maar hier ook nog maar een keer, ik ben morgen uitgenodigd om op het werk even te komen koffiedrinken bij een collega, nu twijfel ik laat ik dominique die tijd in de maxicosi liggen of neem ik een kinderwagen mee, het is ongeveer een half uurtje rijden en ik denk dat ik een uurtje op mijn werk ben dus twee uur in totaal!

Ook vraag ik me af of ze dan een jas aan moet het is zo warm in de maxicosi met die dikke klep die ze over heeft.
    Of doe ik haar een jas aan en trek die binnen uit, dat is ook zo'n gedoe, wie heeft raad?

liefs jette

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jette: ik laat JP altijd in de maxi cosi. Op het werk neem je dominique uit de maxi cosie en neem je haar op de arm. Zo heeft ze afwisseling en zit ze er niet te lang in. Een jas doe ik altijd aan met capuchon sinds ik 1 x een muts was vergeten en JP heel verkouden werd! JAs gaat uit als we op bestemming zijn! Vee plezier!

Franka: :(( kan ik alleen maar zeggen......Heb je wel al de uitslag van het bloed? Wat gaan ze doen?

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Zo ik ben weer terug van de gyn.
    Eindelijk ligt ons eigenwijsje de goeie kant op. Ik ben zo blij!
    Natuurlijk kan hij/zij nog draaien, maarja ik ben blij dat het kindje in ieder geval de uitgang weet te vinden.
    De kleine werd al geschat op een dikke 2 kilo, groeit goed dus, en ligt 2 weken voor op schema.
    Met mij ook alles redelijk goed. Bloeddruk was gestegen, maar nog erg netjes. Wel moest ik bloed laten prikken, omdat ik zoveel vocht vasthoudt en af en toe sterretjes zie.
    Het hb is 7,2 en bij mij in het zh is de ondergrens 7,0 voor zwangere vrouwen. Dus ik moest het even in de gaten houden, en anders gewoon bellen dan zou ik iets krijgen.

De gyn dan eindelijk ook wat vragen gesteld over de reden waarom ik in het zh moet bevallen: longembolie.
    Helaas moet ik er toch wel rekening mee houden dat ik 4 tot 8 dagen in het zh moet blijven. En dat is het gunstigste geval als alles goed is. Dat valt toch wel flink tegen. Maar ze hebben natuurlijk gelijk dat ze niet het risico willen nemen dat er thuis iets met me gebeurd, en een longembolie kan na enkele seconde al fataal zijn.
    Ook is dus niet zeker of ik bv kan geven. Want ik krijg sowieso bloedstollingsmedicijnen, en het ligt eraan hoe heftig de bevalling en het bloedverlies is geweest, welke medicijnen ik krijg. Bij de ene kan ik wel bv geven en bij de andere niet. Veel hangt dus af van de bevalling.
    Ik baal nu even, maar zal ook snel wel overgaan. Ik kan er toch niks aan doen.

Amber, hihi lekker zo'n peertje! :D Heeft deze mama net ook op.

Chantal, GEFELICITEERD! Wat een geweldig nieuws.
    Ja jouw vreugde springt van het scherm af, en terecht. Echt helemaal geweldig.
    Dan valt er toch een last van je schouder af. Ik ben zooooooooo blij voor je. Nu langzaam aan een beetje genieten! :D

Minka, super dat je morgen weer internet thuis krijgt. Ik heb je gemist!
    Kei leuk dat het kamertje enzo nu besteld is. Wanneer wordt het verwacht? Kun je daar weer naar uit gaan kijken.
    Wel rustig aan doen hoor, anders wordt je rugpijn alleen maar erger.

Jette, sorry geen idee wat de pukkeltjes kunnen zijn.
    Maar ik zou haar toch wel een jasje aan doen hoor. Want de wind is nog behoorlijk koud, en je wilt natuurlijk niet dat ze verkouden wordt. Wel leuk, zo'n uitje.

X Neia

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    dank je wel me2 voor de tip, maar wat als ze op de arm erg onrustig wordt, of als ze nog slaapt in de maxicosi, dan toch ook gewoon haar er uit nemen?

ze moet er natuurlijk zowieso uit om haar jas uit te doen he!

dan nog een vraag (ik lijk wel heel dom hoor, eigenlijk zoek ik een soort van bevestiging) als ze nou voeding moet hebben omdat dit natuurlijk nog moeilijk te plannen is, zou je haar dan ook verschonen of zou je dit thuis doen, voeding is natuurlijk makkelijk mee te nemen en op het werk hebben ze een magnetron dus dat is geen probleem.

Neem je de maxicosi dan zo mee of neem je ook het onderstel van de kinderwagen mee, ach eigenlijk is het maar een klein stukje lopen van de auto naar kantoor.

Hey neia, ben blij voor je dat je uk nu goed ligt, maar even een vraag, ik zit vol vragen he vandaag hi hi hi, maar is het voor jou niet beter om een keizersnede te krijgen in plaats van een natuurlijke bevalling, of is dit dom dat ik dit vraag!

Mij persoonlijk is de keizersnede mij enorm mee gevallen en als ik dit allemaal lees is gewoon bevallen voor jou wel een risico of niet?

liefs
    jette

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hihi Jette vraag maar raak.

Bevallen is voor mij altijd een risico, omdat ik ooit een longembolie heb gehad. Maar gelukkig stolt mijn bloed alweer 2 jaar goed, dus geen reden voor paniek.
    Een ks is gevaarlijker voor mij als normaal bevallen, ivm de mogelijkheid om nog meer bloed te verliezen tijdens de operatie, en omdat je dan natuurlijk meer kans hebt op interne bloedingen. Dus dat hebben ze me afgeraden. Als het niet anders kan, moet het natuurlijk wel een ks worden, anders is natuurlijk bevallen nu het beste.
    Ik heb toevallig ook allemaal brochures hiervan meegekregen. Dus heb me al flink hierin verdiept.
    Toch komt het hard aan dat ik zolang waarschijnlijk moet blijven. Het vertroebeld het romantische beeld een beetje. Nu moet ik er gewoon even aan wennen, denk ik.

Enne wat betreft de andere vraagjes: ik zou alleen het onderstel meenemen, als je denkt dat je het te zwaar vindt, anders is het natuurlijk niet nodig.
    En ik zou Dominique zeker wel verschonen als dat nodig is. Dus gewoon alles meenemen. Maar als je maar 2 uur weg bent, zal het vast allemaal wel meevallen.

X Neia

13. Lara11

Lara11 Niet meer actief

chantal, van harte gefeliciteerd, wat super voor je! Je zweeft vast nog...:)

Minka, nee he, jij ook besmet met het ze-sluiten-je-internet-maar-niet-aan-virus... Kan hardnekkig zijn!
    Doe je ook een beetje rustig aan jij? En 23 weken alweer... mag ik please please een buikfotootje zien? ben zo benieuwd!

Jette, rond deze leeftijd krijgen veel jonge babytjes pukkeltjes. Lize had het een tijdje heel erg, maar het gaat vanzelf over. Heeft Dominique ook al van die 'gelige' korstachtige plekjes op haar hoofd/boven haar wenkbrauwen? Lekker vet houden! En ik zou haar morgen ook in de maxi cosi vervoeren en haar daar eruit halen. Als ze slaapt, dan tukt ze gerust door tegen je schouder. En als ze onrustig is, kun je haar lekker wiegen. Wij lieten Lize heel soms in de maxi cosi zitten, maar als ze dan wakker werd begon ze te bewegen en kreeg ze het ook veel te warm, dus ik haalde haar er altijd uit, jasje uit, net als wij. Je krijgt er vanzelf handigheid in! Veel plezier!

Neia, wat een eng verhaal, van je longembolie. Daar moet je toch niet aan denken. Overigens kan ik me wel voorstellen dat je bij een ks meer kans loopt op meer bloedverlies. Zoals jullie weten is Lize er als het ware 'uitgegleden' zonder enige moeite en ik verloor dan ook werkelijk geen spatje bloed. (het was het schoonste babytje ooit gezien :) ) Laten we hopen dat dat ook zo bij jou zal gaan.
    Erg fijn dat je kindje nu goed ligt. Ik had die versie (draaipoging) in week 37 en dat was eerlijk gezegd heeeel naar. Ben blij dat jouw kindje goed ligt en nu houden zo!

Me2, hoe gaat het nu met JP? Kan hij z'n draai vinden in het ledikantje?

Lize doet het nog steeds geweldig. Ze is ontzettend aandoenlijk en heeft een aaibaarheidsfactor van 100.000. Zal binnenkort weer eens wat fotootjes plaatsen.

fijne avond!
    Amber

14. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Ik had dat ook neia, toen de kinderarts zei dat ik nog zowieso een dag langer moest blijven omdat dominique nog niet mee naar huis mocht en ik al 3 dagen voor de keizersnede in het ziekenhuis moest blijven was mijn romantisch beeld ook een beetje vertroebeld, maar aan de andere kant is het ook wel even lekker hoor om bij te komen, en je hebt dan een gedeelde zorg, de verpleegkundigen helpen je normaal gesproken enorm goed bij de verzorging van je baby.

Dus laat het over je heen komen, rust lekker uit zodat je fris en fruitig naar huis kunt en dan zelf de zorg voor je kleine op je kunt nemen!

liefs
    jette

15. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey meiden,

Miriam, echt prachtig die gipsafdrukken van Danique. Maar dat had ik je al op hyves gezegd.
    Voel je je nog steeds zo goed? Hoe gaat het werken?

Jette gefeliciteerd met de merrie, hoe doet het veulen het? Zie je het al voor je: Dominique op het paard :)
    Wat leuk dat je op je werk op bezoek gaat. Gezellig.

Flyke, ik vind het niet gek dat je zo moe bent. Vergeet niet dat je al 30 weken zwanegr bent en niet meer alles kan doen. Dus doe rustig aan en idd het weekend is om te rusten. Jullie babykamer wordt vast prachtig, van wat ik al gezien heb. Is die vlinder ter nagedachtenis aan je vlinder?

ME2, hoe gaat het nu met JP. Ik las van zijn "sprongetje" waar hij in blijft hangen. Ik denk dat je je op een begeven moment echt machteloos voelt.
    Ik hoop dat hij snel over springt naar het volgende sprongetje. ;)

Amber, je bent echt een "advies mama". Hihi leuk om al jouw adviezen te lezen en de meiden hebben er echt wat aan.
    Gaat het goed met Lize? doe je je zus de groeten?

Franka, potverdorie, toch ongi geworden.
    Echt balen meid. :(
    Ik hoop dat je ook snel meer duidelijkheid krijgt over wat er eventueel aan scheelt of iig wat ze eraan gaan doen. Want het wordt nu ook tijd voor jou.

Sjannie, gefeliciteerd meid met de goede echo.
    Nu echt gaan genieten, jullie 2e wondertje gaat er nu aan komen. :)

Minka, wat spannend dat je nu al zoveel besteld hebt voor de babykamer.
    Wanneer wordt het geleverd? Blijf je wel rustig aan doen?
    En bedankt voor je lieve knuffel, dat doet altijd goed.
    Knuffel terug.

Neia, pfff wat een nieuws. Kan me voorstellen dat je er even van ondersteboven bent.
    Maar wat julllie ook laatst tegen mij zeiden. Je eigen gezondheid staat voorop. en dat geld voor jou ook.
    De artsen zullen het echt niet doen als het niet nodig is.
    Neem je laptop anders mee naar het ZH, dan houden wij je wel de hele dag bezig, ;) .
    Nee hoor, grapje, ik begrijp dat je het liefst meteen met de baby naar huis wilt.
    Maar je krijgt nog tijd genoeg om te genieten.

Marla, hoe ist met jou? ik hoop dat je het gewoon druk hebt en dat er niks aan de hand is.

Met mij gaat het inmiddels wel goed.
    Ik pak de draad weer op.
    Maar dat komt ook omdat we een nieuwe startdatum hebben :)
    Maar ik ga het niet aan de grote klok hangen, dus meiden sssssssssssst mondje dicht :-# ;)
    Het duurt wel nog een tijdje, maar ik kan weer vooruit kijken. Ik zie het allemaal weer positief in.
    En heb goede hoop voor de 2e poging.
    Met de verzekering en ZH ben ik nog steeds bezig, maar heb via Freya gehoord dat ik niet veel meer kan doen.
    Ik heb nog 1 optie en als dat niet lukt, dan houdt het op.
    Dat is dan heel jammer, en ik hoop dat ik niet meer dan 3 pogingen nodig heb, maar dan ga ik mijn energie maar weer steken in de dingen die wel gaan gebeuren.

Verder gister ruzie met mijn teamleidster, wat een ongelofelijke K#%#$U#$#%T%^$^#$##%$ ( zien jullie het ertussen staan? )
    Ik moest het ZH bellen, tussen 14:00 en 15:30. Normaal doe ik zoiets ook liever van thuis uit, maar dat ging niet anders.
    Dus ik zei dat ik een prive telefoontje moest plegen en dat er nergens een ruimte was, alle ruimtes waren bezet.
    Dus ik vraag haar vriendelijk of ze even 5 minuten van het kantoor af wil gaan.
    En wat denk je.............................................

Nee hoor, dat deed ze niet.
    Ik nog uitgelegd dat sommige dingen nou eenmaal niet kunnen wachten tot je vrije dag ( zonder haar te zeggen wie ik moest bellen, want dat gaat haar niks aan)
    Toen deed ze zo van: tja, zucht, he, dan moet het maar, pfffffff.
    Nou laat maar, het hoeft al niet meer, ik vraag wel of iemand anders zo vriendelijk wil zijn.

Vinden jullie dat nog normaal?

Nou ik niet, punt uit. :) :) :) :) :) :)

Dat was weer een lange ( sorry :oops: )update van mijn kant.
    Misschien dat ik niet meer online kom voor vrijdag.
    Want dan gaan we een weekendje weg.
    Iedereen alvast fijfn paasdagen en tot heel gauw weer.

Liefs Hope

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Sjannie: wat geweldig meid! Ik kan me je vreugde zo goed voorstellen (en het mijzelf nog als de dag van gisteren herinneren!).

Neia; stukje bij beetje die kamer komt echt wel goed!
    Wat een verhaal van die longembolie! Ik kan je alleen maar zeggen dat ik mijn verblijf in het ziekenhuis als plezierig heb ervaren. je kan namelijk 24/7 alles vragen en je wordt overal mee geholpen en je kan in alle rust aan je kindje wennen, dat vond ik erg fijn!

Wat een heerlijk nieuws Hope van die nieuwe startdatum! Ik ben zooooo blij voor jullie! Nu niet teveel denken over hoeveel pogingen je nodig hebt! Het gaat in 1x lukken en ook die verzekering zal wel goed komen!

Jette: als JP nog slaapt dan laat ik hem even in de maxi cosi tot hij wakker is, kan geen kwaad. Als hij onrustig wordt dan ga ik wiegen op de arm of even rondlopen. Ik neem ook altijd het onderstel mee van de kinderwagen dan kan je haar daar ook mee wiegen (in de maxi cosi dus) als ze onrustig wordt. Een van deze zaken mnoet meestal wel kalmerend werken! Ik verschoon ook als ik niet thuis ben na de voeding. Even op het verschoningsmatje van mijn luier tas. Vindt hij ook lekker en het is nou eenmaal een ritueel. Heb ook al een keer op mijn man's bureau verschoont :)! Maar heel soms als ik zeker weet dat hij geen poepbroek heeft of een grote plasluier an laat ik hem tot thuis, ligt eraan of ik lang weg ben, maar dat ben jij niet.

Die pukkeltjes had JP ook. Gaan sowieso bij 3 maanden weg. Het komt meestal van de hormonen die je kindje van jou in de buik heeft gehad. een soort jeugdpuistjes, maar dan dus als baby :) Die hormonen moeten er gewoon uit! Bij JP is het nu helemaal over, el erge last van een droge huid dus we smeren ons rot. Ook heeft hij berg (van die gele korstjes op zijn hoofd en daar heb ik hier al een goed spulletje voor gevonden zodat het wat week wordt en eraf gaat.

JP is nog steeds huilerig, maar we weten nu wel de oorzaak. Hij heeft erg veel alst van reflux (melk teruggeven). Daar heeft hij pijn van in zijn slokdarm en keel. Bij babies is het maagklepje namelijk nog niet goed dicht en bij hem komt de melk dus steeds weer omhoog. Hij spuugt niet veel maar hoor de melk wel in zijn keeltje terugklokken. Hij wil dus veel rechtop zitten. Hij heeft hiervoor iets gekregen van de kinderarts en hopelijk gaat het werken (Motilium). Het is zo zielig om een kind pijn te zien hebben. Het is een veel voorkomend verschijnsel. Gelukkig groeien ze hier ook overheen.
    Het ledikantje is al weer helemaal veilig voor hem en hij ligt er zo lief in!

Hoe is het verder bij jou Amber? Ben je weer aan het werk?

We gaan vrijdag met het vliegtuig voor het eerst dus ben heel benieuwd hoe dat voor hem is! en dan ga ik 31 maart weer aan de slag.....erg raar idee!

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Amber, ik wil ook zo'n schoon babytje! :D
    Omdat de kleine eigenlijk altijd in stuit heeft gelegen, heb ik vaak aan jouw draaipoging gedacht. Hopelijk blijft mij dat nu bespaard.
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa foto's! Daar heb ik al heel lang op zitten wachten. ;)

Jette, bedankt voor je opbeurende woorden.
    Ik weet dat het tegen die tijd wel zal meevallen, en dan hebben we inderdaad misschien wat meer rust de eerste dagen. Maar van de andere kant baal ik nog enorm. :cry:

Hope, helaas hebben ze geen internetaansluiting in het zh. :cry: Dat had ik al gelijk gevraagd. ;)
    Ik ben zooooooooooooooo blij voor je dat weet wanneer de 2.. ...... is. ;)
    Nu kan je weer vooruit kijken.
    Stiekum hoop ik toch dat die 1e poging niet meetelt. Maar voorlopig kijk ik met je mee naar de toekomst en hoop ik echt dat de rest van de pogingen niet nodig zijn.
    Heb je de gyn nog gesproken over je darmen?

Wat een doos zeg die teamleidster van jou.
    Echt ongelofelijk hoe ongevoelig en onbegripvol sommige mensen zijn.
    Ik had inderdaad ook een andere collega gevraagd hoor. Belachelijk dom wijf! :evil: :evil: :evil:

Alvast veel plezier dit weekend!

Me2, ja dat van die hulp ben ik ook wel blij mee. Maarja ik heb zo vaak in het zh gelegen, en ben het nu echt zat. En ik ben heel erg ongeduldig, en vaak heb ik dan het idee dat die verpleegsters heel erg lang duren voordat ze bij me komen.

Jeetje wat zielig zeg voor JP. Ik heb er inderdaad ook vaker van gehoord. Maar het lijkt me erg moeilijk om dat te zien.
    Hopelijk helpt dat middel wat je hebt gekregen. Het scheelt in ieder geval al dat je weet waar het huilen vandaan komt.

Spannend dat je morgen gaat vliegen! Ga je de 1e dagen/weken in Nederland werken? of is het gewoon voor de overdracht?

Vannacht heb ik een redelijke nacht gehad, wel vaker overgegeven als normaal, maar ik was al vroeg klaar wakker, en dan ben ik 's ochtends echt op zijn best.
    Gisteravond trouwens nog wel de babykamer gestofzuigt. Zo dat kan ik ook weer van mijn lijstje af strepen. ;)
    Vanmiddag ga ik lekker lunchen met een vriendin. Heb ik wel zin in.

X Neia

18. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey neia, echt meis geloof me voordat je het weet zijn de dagen in het ziekenhuis voorbij, ik had zelf nog nooit in het ziekenhuis gelegen dus zag er ook best heel erg tegen aan, maar als ik er op terug kijk, zijn de dagen daar ook voorbij gevlogen, eerst ontbijten, baby eten geven, en lekker knuffelen, dan is het koffietijd, lunch, baby verzorgen, s'middags even rusten, lezen tv kijken, baby verzorgen, avondeten, bezoek, en dan s'avonds de laatste voeding doen even tv kijken en slapen, de dagen vliegen echt om hoor, komt goed meis!

Me2 en amber bedankt voor jullie goede tips, ben blij te lezen dat jullie het haast net zo doen als ik, dat stelt me wat gerust.

Ik heb dominique overdag meestal in de kinderwagen liggen, doen jullie dit ook of moeten ze als ze ouder worden in hun slaapkamer slapen, wat is de dagindeling van jullie kindjes?

Het was hardstikke gezellig op het werk, pfff wat een belangstelling zeg, iedereen was hardstikke blij me te zien, heerlijk om even weer achter mijn bureau te zitten, voelde goed meiden!

liefs
    jette

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Hoi meiden,

ben ook heel trots op de gips afdrukjes, Op het werk gaat het goed de gesprekken hebben nog niet weer mijn structuur maar dat komt vanzelf mijn leidinggevende was zeer te spreken over mijn presteren ik deed het geweldig nou fijn is dat om te horen hoor je bent stiekem nog zo onzeker en dan hoor je dat je het goed doet. fijn is dat.

Lieve Hope meid wat een eikels die verzekeraars wij zijn ook nog steeds bezig met een vergoeding voor de begravenis van danique maar krijg hem niet hoor. echt van de zotte maar ja.
    als ze maar geld kunnen beuren dan is het goed maar als het hun geld kost dan kan niks bah bah bah

ben blij dat het weer iets beter met je gaat en dat je weet wanneer je weer verder mag we gaan gewoon weer aan de zijkant van de spoorlijn staan meid je gaat ons allemaal voorbij en bij de eindbestemming zijn we er voor je.

Franka die rot duivels bah kan me zo goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit dan.
    je krijgt van mij een denkbeeldige knuffel

voel je de knuffel al?

marla hoop snel weer iets van je te horen mis je hier je had altijd goede raad en wil graag je verhalen horen over je moederschap maar ik probeer nog wat geduld te hebben en hoop dat je niet online komt omdat je lichaamelijke klachten hebt maar omdat je gewoon domweg te druk overal mee bent.
    knuf miriam

voor alle andere dames ik kom morgen op jullie terug neia rustig aan blijven doen

flyke en minka jullie ook
    liefs miriam en fijne avond iedereen

20. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    He allemaal, Gues what! nog steeds geen internet dus! Ik heb nog een kleine hoop voor vandaag, maar anders weer niks tot na de paasdagen!
    Maar dat mag de pret niet drukken, bij deze wil ik jullie allemaal alvast hele fijne paasdagen toewensen, geniet van het mooie weer (ahum!) en niet teveel eieren eten hoor!

Miriam, fijn dat je leidinggevende zo te spreken is over je, dat moet vast een lekker gevoel geven. Je doet het ook goed meid. Doorgaan zo !

Hope, fijn dat er weer een datum bekend is, hun op de trein en naar het volgende station. kedengedeng - kedegedeng-hoe-hoe.

Franka, heb je al uitslag van het bloed gehad?

Jette, wat lekker dat je zo in de belangstelling stond bij het bezoekje aan je werk. Heerlijk, lekker pronken met je kleine meid, gewoon genieten

Neia, wel balen dat je nu al weet dat je inderdaad een paar dagen in het ziekenhuis moet blijven. Maar ach, dan kun je er ook alvast aan wennen. Wel jammer dat er geen internetverbinding is ;) we willen je verhaal natuurlijk wel snel horen! Ach, en anders komen we toch allemaal langs hihihi

Amber, buikfoto, tja, ik heb er 1 gemaakt, maar ik vond die zo vreselijk (het was een blote buik) dat ik deze gelijk weer verwijderd heb. Ik heb nog niet zo'n grote buik, maar wie weet zal ik dit weekend nog eens gaan poseren!

Me2, spannend, jullie 1e vliegreis, het zal vast goed komen, dan kan JP er al vroeg aan wennen.

Marla, ben erg benieuwd hoe het met je gaat en met je kleine meid, hoop dat je snel iets kunt laten horen.

Flyke, heb jij nog plannen met de paasdagen? Je kamertje gaat vast mooi worden, lekker eraan werken de komende tijd en dan willen we wel hier een foto zien hoor!

Jude, al heel nederland rondgereden? Hoop dat je erg veel plezier van je rijbewijs zult hebben met heel snel al een maxi-cosi naast je.

Neeke, hoe is het met jou? bevalt het werken alweer een beetje?

Gisteren ben ik eerder naar huis moeten gaan, ik hield het niet meer van de pijn in mijn rug. Gisteren aan de fysio gevraagd hoe het nu precies zit, maar door mijn oude blessures moeten mijn rugspieren zo hard werken om de houding op te vangen dat deze dus helemaal gaan verzuren. Dus naast een zere onderrug ook krampen midden achterop de rug.
    Rusten is erg belangrijk om alles een beetje bij te laten komen, ik merk dan dat alles zich ontspan met eerst flinke electrische scheuten naar mijn bil en knie. Tja, ik zal echt een stapje terug moeten doen en ga daar ook mijn best voor doen om het echt te doen!
    Maar nu eerst 3 dagen lekker vrij, en maar heerlijk uitrusten, het weer is toch niet veel, dus lekker filmpjes kijken etc!

Meiden allemaal fijne dagen en hoop tot snel
    Kus Minka

Deel Deze Pagina