tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Amazonnetje fijn van je te horen. Gaat alles goed met je?

Hope: kan je heel goed volgen. Vind je "twijels" ook niet raar. Het is nl ook zwaar om een kind te hebben. Ik zou het niet alleen kunnen. Gekke is dat alles wat je er zelf voor moet inleveren volledig goed wordt gemaakt als dat kindje naar je lacht of tegen je aan kruipt en dan ben je alles vergeten. Het hebben van een kind ontluikt de meest vergaande vorm van onbaatzuchtige liefde.

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    allereerst neeke fijn een berichtje van je te horen.

lieve hope die gevoelens het lijken de mijne soms wel dan denk ik ach het komt mischien nooit en dan, dan denk ik daar kom ik ook wel door heen. dan ineens denk ik nee nooit kinderloos dat wil ik niet dus ja die schakel is bij mij het spoor bijster en ik denk bij wel meer dames of in het verleden je gaat denk ik vooral twijvelen of je het wel goed gaat doen, en ik heb vooral in het begin het gehad dat ik dacht ik doe iets niet goed, daarom gaat het mis want als het goed gaat dan kun je ook voor een kindje zorgen nou hoe krom is dat eigenlijk.
    de verhalen uit de media zeggen dat ik ongelijk heb.

me2 ik denk ook dat als het kindje weer lacht en met je knuffelt je zo alles weer vergeten bent.

amazonnetje. ik ben blij weer wat van je te horen en we zijn er voor elkaar en met elkaar en
    we hebben zo allemaal ons eigen en ieder afzonderlijk is erg en ik vind jou een kanjer meid.

vandaag niet mijn dag gek he gister dacht ik echt van nou kom maar op ik kan het weer aan en vandaag op het werk kreeg ik krampen in mijn buik waarom geen idee en de concentratie was na 4 uur volledig bijster andere werkzaamheden konden vandaag niet omdat het te rustig er voor was. dus moest ik maar na huis van de zon gaan genieten en ik moest nog 2 uur

wel heel lief maar ik ben bang dat ik doordat ik nu dus eerder thuis ben niet ga wennen aan 6 uuur op het werk.
    ja ik weet dat ik het mezelf niet zo moeilijk moet maken maar dan denk ik het is niet eerlijk tegenover andere collega's

jette ik zat me af te vragen hou jij nog wel tijd over voor je zelf ben je niet onwijs druk met de drie veulens en de zorg van dominique ?

nou iedereen knufffel

franka hoe is het met jou?
    jude hoe is het met jou?

liefs miriam

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Miriam: tuurlijk ga je nog wennen aan die 6 uur werk, maar alles op z'n tijd......Ik vind 4 uur al heel wat! Da's een halve werkdag! Zijn de buikkrampen nu weg?

Even kort bericht van mij. Ik lees (enleef) zeer met iedereen mee!

Ik ben weer vol aan de slag. Het is wel lekker hoor! Ik mis mijn kleine mannetje alleen zo nu hij de hele dag bij de oppasmama is. ook is hij nog steeds niet 100%. Zijn buikje doet nog best wel eens pijn en mijn man en ik kunnen dat niet aanzien...De kinderarts had ook wel gezegd dat het niet 1,2,3 over is, maar je wilt gewoon dat je kindje zich goed voelt!
    Het kan ook zijn dat hij nu net weer voor een ontwikkelingssprongetje zit, want het huilen is meer hangerig en hij is niet ontroostbaar (wat hij dus wel was toen hij zich tijdens Pasen zo naar voelde door de verstopping). Hij wil veel mama-tanken, dus het zal wel een combinatie zijn van buikpijn en een sprongetje.

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    me2 dat lijkt me dan ook moeilijk om te gaan werken terwijl je manneke je eigenlijk nodig heeft en wil dat je het liefst de hele dag bij hem bent.

ik moet heel eerlijk bekennen dat ik niet precies weet wat er met pasen met jp was allemaal

sorry daarvoor ben iets te veel met me eigen bezig
    knuf daarvoor

liefs miriam

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Geeft niet hoor Miriam! Heel begrijpelijk.
    JP heeft de eerste 4 dagen van onze vakantie aan stuk door gegild. Hij had ergens pijn maar we wisten niet waar. echt ging door merg en been en was echt bijna niet te doen. Wij dus naar ziekenhuis bij ons vakantieadres, maar hebben toen besloten toch maar eerder door te reizen naar Nederland. De kinderarts in NL dacht toch aan verstopping (terwijl dit bij borstvoedingskidneren zeer ongebruikelijk is) en we hebben laxermiddelen gekregen. Nu gaat het sind we dat geven wel beter, maar het is nog niet 100%. In ieder geval hoeft hij niet meer de hele dag te gillen van de pijn en heeft hij ook weer vrolijke perioden!

6. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Hope, ik vind het goed van je dat je je twijfels zo naar voren brengt. Het lijkt mij allemaal ook heel zwaar eerlijk gezegd, het schijnt toch je hele leven te veranderen en ik denk dat als je er eenmaal voorstaat dat je best wel eens zult denken, was ik er maar nooit aan begonnen (het bekende achter het behang plakken ;) ). Maar ik denk dat je er ook wel in zult groeien en dat de mooie momenten wel de overhand zullen hebben. Maar ik denk dit ook alleen maar, misschien is de werkelijkheid wel heel anders...

Neeke, dank je voor het eigenwijze duimen. Toch heb ik een voorgevoel dat het niet gaat helpen :confused: . Ik zal deze week eens een afspraak gaan maken in het ziekenhuis, het kan maar beter alvast vaststaan.

Vandaag heb ik juist weer een best goede dag, vergeleken met dit weekend. Ik voel vandaag ook eigenlijk niks meer, maar dat zegt helemaal niks =; . Ja Neia, dat voel ik eigenlijk altijd van te voren wel aankomen, zo'n typisch gevoel is dat. En tot nu toe heeft mijn gevoel mij nog nooit in de steek gelaten :( . Wat dit betreft mag dat nu wel eens gaan gebeuren!

Me2, hoeveel dagen werk jij nu eigenlijk? Nog steeds fulltime? Hoe bevalt het thuiswerken je? Jude-man werkt ook grotendeels vanuit huis (of is op pad in het buitenland) en dat bevalt hem ook prima, zo lekker in je eigen huis, geen reistijd etc. Alleen mist hij wel af en toe collega's. Maar ja, collega's zijn ook niet altijd alles.

Franka, hoe gaat het met je? Na die mooie smiley van vorige week? Hopelijk inderdaad een mooie korte cyclus dit keer!

Doe het toch maar rustig aan Miriam! En het is gewoon zo, de ene dag is de andere niet, heb ik ook last van!

Nou, vandaag kreeg ik een mailtje van een ex-collega van mij van mijn vorige kantoor. Een andere collega waar ik veel mee om ging en waar ik toen veel mee gedeeld heb en nu prive ook nog wel af en toe contact heb, is inmiddels zwanger. Dat is op zich wel moeilijk geweest, maar van de andee kant ook niet, want zij heeft ook veel ellende gehad in haar leven. Maar nu wilden ze een babyshower gaan doen voor haar en kreeg ik daar ook een uitnodiging voor :confused: . Ik zou het heel leuk vinden om een aantal ex-collega's weer eens te zien, maar dit gaat me toch wat te ver. Ik was juist van plan om als ze bevallen was dan alleen langs te gaan zonder al die poespas er om heen, want zij begrijpt het wel. Ik ga deze uitnodiging toch vriendelijk afslaan, omdat ik hier niet gelukkig van ga worden als ik daar aan mee ga doen. Want dan weet je bij voorbaat dat het alleen om buik en baby gaat... Vind het wel jammer, heb een aantal collega's wel gemist, sommigen al een jaar niet gezien en oude kantoor ligt ook niet naast de deur, maar ja het is niet anders. Dit moet ik mezelf echt niet aan gaan doen...

Liefs,
    Jude

7. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    url=http://imageshack.us
    img527.imageshack.us/img527/8554/beertjevb2.jpg[/url]

Lijst met belangrijke data voor de meiden van:
    Tussen realiteit en gedwongen positivisme!

Verjaardagen: :whistle:
    14-01-1979 Franka
    13-02-1981 Neia
    01-03-1969 Minka
    29-03-1977 Jude
    10-04-1980 Flyke
    27-04-1972 Marla
    06-06-1973 Neeke
    15-10-1974 Me2
    13-06-1976 Hope
    25-07-1972 Jette
    30-08-1981 Miriam
    11-12-2007 JP
    23-12-2007 Danique* geboren.

Uitgetelde data van de zwangeren: :baby:

21-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum
    27-05 vlgs gyn, 29-05 volgens VK: Flyke uitgerekende bevallingsdatum
    15-07 Minka uitgerekende bevallingsdatum

Belangrijke / moeilijke data: :cry:

02-04 Franka Miskraam
    14-04 Me 2 uitgetelde datum 1e zwangerschap*
    25-04 Neia, Miskraam 2e zwangerschap
    03-05 Miriam, uitgerekende datum van Danique*, 3e zwangerschap
    05-05 Amber, uitgerekende datum van de 1e zwangerschap*
    09-05 Hope, Miskraam 1e zwangerschap.
    05-06 Flyke, uitgetelde datum 1e zwangerschap*
    16-06 Miriam, Miskraam 1e zwangerschap.
    22-05 Miriam, naar de natuurgeneeskundige, Spannend!
    16-06 Miriam, miskraam 1e zwangerschap.
    30-06 Hope, Miskraam 2e zwangerschap.
    13-07 Neia, uitgetelde datum 1e zwangerschap*
    23-07 Minka, uitgetelde datum 1e zwangerschap*
    07-12 Hope, uitgetelde datum 1e zwangerschap*
    05-09 Me2 Miskraam
    21-12 Neia, Miskraam 1e zwangerschap
    23-12 Miriam, Miskraam 2e zwangerschap.
    25-12 Miriam, uitgetelde datum 1e zwangerschap*

8. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    na veel gepruts is het mij slechts half gelukt,ik heb het lieve beertje niet mee :(

miriam:jammer dat tijdens kraambezoek, ongevraagd kindje je in de armen werd geduwd, kan mij inbeelden dat dit zeer confronterend en pijnlijk was, gelukkig werd ik op kraambezoek altijd gevraagd of ik de baby al of niet wou vasthouden, en sinds mijn MK heb ik altijd gezegd, nee dank je, liever niet. Pijn gehad in je buik, hopelijk weggebleven? misschien antwoord je hier liever niet op maar ik dacht meteen aan een eispronggevoel misschien? en ivm niet eerlijk tov van je collega's je moet daarmee niet inzitten hoor, zoals wij jou kennen zullen zij jou ook kennen en je dit ten volle gunnen/begrijpen

jette, oei sorry, de tijd gaat inderdaad vlug zo, Dominique is al 8weken en alweer twee dagen ;) en ja hoor, op hotel moet kunnen volgens mij!

amber,slaapt Lize eigenlijk elke nacht goed door nu?

jude, er tegenop zien doe ik niet echt nee, maar het is dringend dat ik iets van prenatale oefeningen doe, volgens gyn mocht ik maar starten vanaf 31 weken, viertal beurten ervoor naar kine is voldoende voor haar en dan aantal erna, ben nu op zoek naar kine in de buurt, maar begin beetje te stressen dat het plots allemaal zo dichtbij komt, maar dag per dag en we zien wel. Jammer dat je weer dat slechte dit-wordt-niets-deze ronde -gevoel hebt, ook al zal je het misschien niet graag horen en ik wil je zeker geen extra hoop en of ontgoocheling bezorgen, maar bij mij was het raak in de ronde dat ik ook dacht dat het niet raak zou zijn, ik blijf stug duimen en als ik jou was zou ik inderdaad ook die afspraak al vastleggen, heb je terug een datum/stap vooruit. En ivm die uitnodiging, volg je gevoel en zeg het inderdaad af als je je er niet goed zal bij voelen

neeke, was even vergeten dat je verhuist naar nieuw huis, wanneer is de concrete verhuisdatum voorzien? plan je alvast voldoende vooraf internetaansluiting zodat je niet in hetzelfde straatje belandt als amber en minka ;)

hope, blijkbaar ook met kraambezoek te maken gehad, en je schamen mag je nooit voor je gevoelens, dit is net de plek dat alles gezegd kan en moet worden! en die twijfel heb ik ook in momenten gehad, maar weet je lieve hope, voor zover ik je ken en zo meelevend als je bent, je zult een prachtmoeder zijn en zoals je hubbie zegt, je staat er niet alleen maar SAMEN voor!

amazonnetje blij je nog es te lezen, maar hoe gaat het nu met jou?

me2, kan mij inbeelden dat als JP ziekjes is en je je niet volledig op je werk kan concentreren en liever bij hem bent, hopelijk blijft alles nu verder goed met hem

neia, jij kampt blijkbaar ook soms met die angst, inderdaad konden we het maar in een kamertje apart in ons hoofd opsluiten al die slechte gedachten, 30 april is mijn laatste werkdag. Gelukkig is dat grieperig gevoel bij je niet doorgekomen!

update, weekend voorbij gevlogen, zaterdagmorgen gaan werken, namiddag wat boodschappen gedaan en gisterenmiddag tot gisterenavond laat naar verjaardagsfeestje zoontje van zus geweest (is inmiddels terug 2 jaar oud), was leuk en hij beseft precies meer dan ik dat er een baby in mijn buik zit, hij wou constant aaien, voelen, kijken, zijn hoofd leggen op mijn buik...raar toch, zouden zij dat dan toch aanvoelen?

voor de rest, spannend afwachten tot vriendincollega bevalt (uitgerekend 17 april)

liefs
    flyke

9. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Meiden,

bedankt voor jullie begrip en reacties.
    Dus zo gek zijn mijn gevoelens niet?
    Ik had vanmorgen de psych nog gebeld en kon eigenlijk pas volgende week vrijdag terecht. Maar ik zou gebeld worden als er iemand uitviel.
    En alsof het zo moest zijn, er viel iemand uit.
    Ik mocht vandaag al komen.

Enerzijds was het fijn om naar de psych te gaan, anderzijds zei ze dingen die ik niet wilde horen.
    Maar vaak geeft dat voor mij aanleiding om juist die knop om te zetten en anders te gaan denken.

Zij gaf een hele andere interpretatie aan de dromen en onrust als ik had bedacht.
    Zij zoekt het vaak op het spirituele vlak.
    En de dingen die ze dan zegt, dan denk ik: tja en de mensen dan die helemaal niet nadenken over de consequenties van kinderen krijgen.
    Maar goed, ze zei ook dat het een soort van "plankenkoorts" kon zijn.
    Net als je je voor je bruiloft afvraagt: is dit wel wat ik wil.
    Ze zei: misschien is er nu wel een zieltje voor jou op komst en geeft dat je het onrustige gevoel van: kan ik dit wel aan.

Als ik nu nog eens heel reeel nadenk, weet ik zeker dat ik het kan.
    Mijn vriendin zei gister nog: als grieten van 15 jaar dat kunnen dan kun jij dat zeker. En dat klopt ook.

Ik denk dat de oververmoeidheid me parten speelt en ik ben er nu gewoon TE veel mee bezig.
    Ik heb natuurlijk in mijn vrije week veel kunnen nadenken ;) wat niet altijd positief is.

Meiden, ik pak even een "time out" met posten.
    Ik Heb momenteel niet veel te melden.
    Ik ben nog in afwachting op de nieuwe poging.
    Ik ben erg geprikkeld door het weinig slapen.
    Dus ik maak even een pas op de plaats en stort me even op andere dingen.
    Het is niet zo dat ik hier nu weken niet ga komen, maar de komende dagen / week even niet. ( althans dat probeer ik) ;)
    Ik weet dat ik dit al vaker heb gezegd, maar om mezelf te beschermen moet ik dit doen.

Ik ben maar in een boek begonnen.
    Gewoon humoristisch en romantisch boek.
    Verstand op nul en lezen.
    Als het weer wat rustiger is in mijn hoofd kom ik weer bijlezen en schrijven.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal.

Liefs Hope

10. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Flyke je postte net iets eerder dan ik, maar wat je hier zegt moest idd kunnen.
    Even al die negatieve gedachten weg.

Maar we werken eraan, toch? ;)

11. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    inderdaad eraan werken is het begin he!
    ben blij dat je vandaag al by psych terecht kon, en inderdaad die plankenkoorts theorie volg ik ook zoals ze zegt,
    volg je gevoel en hopelijk kan je je gedachten wat verzetten

knuffel
    flyke

12. Lara11

Lara11 Niet meer actief

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ha Jude, ik herken wel wa je zegt. Ik wist intuitief ook altijd of ik wel of niet ongi ging worden, maar toch doe ik lekker eigenwijs mee met Neeke met duimen voor jou! Volgens de statistieken kan het niet anders dan dat je nu toch eens aan de beurt moet zijn. Ik kon mijn afspraak in het ziekenhuis ook omzetten in ee3n eerste echo afspraak!
    Balen van die bayshower. Ik zou eerlijk gezegd ook niet gaan ookal zou ik mijn oude collega's nog zo graag zien. Zo'n shower gaat inderdaad toch over de buik en baby en wellicht komt het er dan toch ook niet van om echt uitgebreid bij te kletsen met de anderen.....

Thuis werken bevalt inderdaad goed; geen reistijd ed. Ik werk full time, ik weet dat als ik parttime zou werken ik op mijn vrije dag ook dingen zou doen en nu word ik er wel voor betaald :) Ik werk tot 5 uur en dan haal ik mijn kleintje op. Als ik dan nog iets moet doen kan dat altijd later nog even (da's voordeel van thuiswerken, maar ook meteen het nadeel). verder doe ik tusasen het werk door natuurlijk gewoon de was en afwasmahine in en uit ruimen :) Dus dat loopt allemaal eigenlijk wel gesmeerd.

Hope: fijn dat je vandaag al terecht kon. Helemaal niet slecht om een en ander bij de psych neer te leggen! Toch wel weer aardig de draai die zij geeft aan je dromen en onrust. Ik houd me ook telkens voor als ik het even zwaar heb dat er miljoenen mensen kinderen hebben in stukke slechtere omstandigheden dan bij ons dus dat wij het ook gewoon moeten kunnen!

Flyke: ik had het ook dat ik op het laatst weer meer angst kreeg dat het alsnog fout zou gaan.....het zij nogmaals gezegd: voor ons is zwanger worden/zijn nou eenmaal niet meer onbevangen.......ik schreef al eerder dat ik bij een volgende zwangerschap waarschijnlijk weer angst heb.

14. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Jude, wat een pech, uitgerekend uitgenodigd worden voor een babyshower! Kan me goed voorstellen dat je bedankt. En wie weet kun je iets anders afspreken op een ander moment met de oud-collega's die je zo mist?

Neeke, dank voor je lieve bericht, fijn dat het zo goed gaat met the boys!

Flyke, wat lief wat je over Lize zegt! En wat schattig van je neefje, zijn hoofd op jouw buik... wat mooi...
    En Lize slaapt nu heel goed. Eigenlijk van 1900-0700 met een voeding rond half 10 's avonds tussendoor. Fijn hoor! Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar dan heb je ook wat! En het kan telkens weer veranderen, maar voorlopig genieten we hier hopelijk lekker van.

Hope, neem lekker je rust en voel je niet verplicht tot posten. Je hebt het zo zwaar gehad, rust maar goed uit. Wat je twijfels betreft, ik kan me dat meer dan goed voorstellen. Het is ook heel normaal, om je 'ambivalent' te voelen over zo'n ingrijpende gebeurtenis. Heeeel menselijk

Hier niet veel nieuws, ben lekker aan het werk en vind het altijd heerlijk om Lize weer te zien als ik thuis ben. Ze doet het hartstikke goed.

fijne avond meiden
    Amber
    ps: tjonge, jullie krijgen het zelfs voor elkaar dat ik en pleine publique mijn verjaardagsdatum geef!

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    me2 sorry dat me dat ontgaan is vreselijk lijkt me dat dat je niet weet wat er aan de hand is en het nog te klein is om te zeggen wat er aan de hand is.
    gelukkig gaat het weer iets beter daar ben ik blij om. Nu hopen dat het doorzet en dat het zo snel mogelijk helemaal weg is.
    knuf

jude meid je moet doen waar jij je het beste bij voelt en als dat niet gaan betekent dan blijf je lekker thuis.
    jou hartje geeft weer wat je aankan en dit niet nou ik me dat wel indenken hoor moet er zelf ook niet aan denken.
    je hebt dus een minder weekend gehad balen is dat meid, juist in het weekend moet het lekker gaan dan ben je met elkaar.
    nu gaat het weer iets beter? fijn echt meid ik hoop zo dat jou tijd gaat komen en dat je voorgevoel je stiekem heel hard in de steek laat. knuf

flyke mischien is het wel het beste dat ik een kindje vast moet houden maar het voelt zo vreselijk naar die jalozie die ik dan heb. en dat doet pijn.
    nee heb het gevoel soms nog in mijn onderbuik weet niet of dat een eisprong is heb ik me nooit in verdiept zal het eens in de gaten houden. Ik ben van nature op zich een persoon die zich heel veel van anderen aantrekt dus ik wil het altijd goed doen en met collega's en zoveel collega's is dat soms heel moeilijk. maar ja ik leer elke dag.
    o spannend hoor en nu maar hopen dat je vriendin niet de zelfde namen heeft als jullie hihihi
    daar was ik altijd bang voor dat iemand mijn namen inpikt zeg maar.

lieve lieve hope jij moet doen waar jij je het beste bij voelt en als dat weer even afstand is dan zij het zo, ik zou zo graag voor jou een week jou onrustige gevoel overnemen dat je kunt bij tanken het is potjandorie niet niks en dat hoofd raakt gewoon een keer vol. nou voor jou een hele dikke knuf dan en geniet van je boek
    o ja wat de psyg zegt dat vind ik mooi je kunt overal een draai aan geven als je wilt en het dus zelf een bepaalde kant op laten gaan.
    knuf

me2 dat is best pittig full time maar wel lekker dat het gewoon thuis werken is lijkt me dan inderdaad als je met de was bezig bent even tussen door en als je dan sávonds nog even iets moet doen kan dat gewoon lekker hoor. maar wel aan je tijden houden he niet 50 uur er van maken want dat is denk ik het gevaar.

amber geen nieuws is goed nieuws toch? lize doet het goed lees ik dat mag ook wel een keer en nu hopen dat voor een hele lange tijd de kwaaltjes weg blijven

voor alle andere meiden ook een hele fijne avond nog al is die bijna afgelopen hihi ben nog een beetje laat achter de pc zie ik hihi
    en slaap ze hihi( doen jullie vast allemaal al).
    liefs miriam en een knuf voor jullie allemaal

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Je hoeft je cht niet te verontschuldiogen hoor Miriam. Soms gaan de posts zo sne ldat je het allemaal niet bij kan houden (ik althans, maar dat is echt geen desinteresse!) en je hebt wel wat anders aan je hoofd! Ik vind dat je het top doet meis, en dank voor de knuf! Ik hoop ook dat de stijgende lijn doorzet en JP weer snel helemaal de oude is!

Fijn dat de meeste infecties nu wel weg zijn uit je lichaam! Geeft je dat niet een opbeurend gevoel? Wanneer moet je nu weer naar de natuurgenezeres?

17. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hope schaam je niet voor je twijfels, als er iemand twijfelde over het wel of niet kunnen / willen van een kindje dan was ik het wel, zelfs toen dominique geboren was, zag ik geen roze wolk, ik was vaak bezig met denken of ik mijn leven wel weer op orde zou krijgen, of ik ooit wel weer met de paarden aan de slag kon en vondt mezelf een egoistische moeder.
    Nu 8 weken later, mijn leven compleet weer op orde, een goed ritme verder denk ik wel eens, waar heb ik me druk om gemaakt, ik kan natuurlijk jou lichamelijke klachten niet inschatten, daar heb ik namelijk geen last van maar zoals jou man al zegt je staat er niet alleen voor en stel je voor dat in een badje doen te zwaar is dan doen jullie dit toch samen als hij ook thuis is?
    Meis overal zijn oplossingen voor, echt waar, al lijkt het soms onmogelijk maar het valt echt allemaal op zijn plaats.

Het komt echt wel in orde.

Miriam, je vroeg of ik wel aan mezelf toekwam met de paarden en de zorg voor dominique, als ik met de paarden bezig ben dan is dat echt ontspanning, je moet niet vergeten ik weet niet anders, ik rij al vanaf mijn vijfde en heb mijn hele leven fanatiek getraind en wedstrijden gereden, dus voor mij is het erg vreemd als ik een tijd geen paarden zie, b.v. met vakanties etc.
    Ik vindt het heerlijk om weer te rijden en te trainen, en als ik s'morgens naar de stallen ga vindt ik het heerlijk om de stallen aan de kant te maken.
    Tuurlijk heb ik ook wel een keer geen zin, nou dan laat ik ze gewoon staan qua training.
    Het gaat hardstikke goed, ik doe s'morgens de stallen, en met dit mooie weer zet ik dominique gewoon bij de schuur in het zonnetje, en als jetteman thuis komt ga ik rijden, no problem!
    En wat heb ik een beren op de weg gezien hierover!

Wel moet ik natuurlijk straks (over vier weken al) weer aan het werk, maar dat plan ik er ook wel bij in!
    Komt vast wel goed!

liefs
    jette

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dat is fijn dat het allemaal zo goed loopt jette
    ach en dat werken dat gaat straks allemaal ook zo vanzelf weer.

me2 ik moet 22 mei weer terug naar haar, en o wat hoop ik dan dat er wederom verbetering is tot mischien alles wel weg.

daar leef ik nu echt naartoe
    knuf miriam

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Daar hoop ik ook op Miriam!

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    fijn als we met ons allen heel hard hopen mischien helpt het wel he hihi
    dan gaan we met z'n allen hopen dat jude franka hope zo snel mogelijk een goede zwangerschap zullen krijgen en dat ik helemaal schoon ben van binnen ik hoop toch echt dat we hier ook weer een keer iemand mogen feliciteren hoor wordt echt weer tijd en dan hebben we weer even iets opbeurends nou dames welterusten alvast
    liefs miriam

Deel Deze Pagina