tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussion in 'Vlinder clubs' started by flyke, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Jette: hij krijgt dan nog een voeding als hij daar om vraagtcd bvfxc . nb JP typ[t nu mee :) !

2. Jude

Jude Bekend lid

Nov 30, 2006
    654
    0
    0
    Hoi meiden, ik weet het even niet meer, er is hier nog niks aan de hand tot nu toe en ik heb een temperatuur van 37,3... iets hoger zelfs dan gisteren. Ik voel me net alsof ik koorts heb of zo... de hele dag al (misschien is dat ook wel zo :( ). Ik probeer geen hoop te hebben, anders is het straks zo'n teleurstelling, maar het is dit keer wel anders dan anders. Ik ben altijd precies 2 weken na de eisprong ongi tot nu toe, maar dat is toch echt vandaag en dan had ik gisteren al allerlei dingen moeten hebben, en die heb ik vandaag zelfs nog niet eens... Maar goed, de dag is nog niet voorbij natuurlijk, het kan gewoon nog komen... :rolleyes: Misschien ben ik gewoon een beetje van slag en komt het iets later... Jullie merken het wel, ik probeer mezelf te beschermen tegen een teleurstelling...

Ik hou jullie op de hoogte...

X
    Jude.

3. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Me2, ik snap goed dat je baalt dat je nog niet ongie bent geworden. Maar inderdaad nu maar even de natuur zijn gang laten gaan, want het lijkt me inderdaad niet slim om nu iets te veranderen aan de voeding voor JP.
    Nog even geduld dus.
    Vond je jouw bevalling meevallen of niet? Zo'n ruggeprik klinkt opeens erg interessant na jouw verhaal. :D

Miriam, natuurlijk kan die gyn in dat andere zh niet zo aardig zijn. Maar ik vind Me2's idee wel een goeie, gewoon proberen en anders ga je weer terug.

Jude, zoals ik al eerder vandaag heb gezegd. Ik duim zo voor je meid. Het is je zo gegund.
    Heel erg logisch dat je jezelf indekt met griep. maarja 37,3 is nog niet echt griep he.
    Helaas moeten we nog even afwachten.

Hier wel een lekkere dag gehad.
    Vanmiddag met mijn schoonmoeder naar het dorp gefietst. Ja, gefietst ja. Dat heb ik al maanden niet gedaan, maar ik wil toch nog een beetje beweging hebben en het was zo'n lekker weer.
    Voor de rest de hele middag met mijn schoonmams en schoonzus zitten kletsen.
    En net lekker frietjes gegeten, was erg lekker! :D

X Neia

4. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Me2, hoe lang duurt het normaal gesproken dan dat je weer ongi wordt na een bevalling?

Nou meiden ik heb vandaag condooms gekocht, voor het eerst in mijn leven, met mijn 35 jaren voelde ik me net een puber! hi hi hi.
    Ik wil straks weer aan de pil maar zolang als ik dat nog niet geregeld heb moeten we maar met condooms aan de slag. Ben erg benieuwd hoe ons dit gaat bevallen! :oops:

Jude oh meis ik hoop het zo voor je, maar ik begrijp ook dat je bang bent voor een teleurstelling, ben erg benieuwd.

Neia hmmm lekker frietjes, ik ben er ook dol op!

liefs
    jette

5. Jude

Jude Bekend lid

Nov 30, 2006
    654
    0
    0
    Waaaaaahhhhhhh!

Ik heb net toch getest en het was eindelijk, na 17 rondes, een vette positieve test! Niet eens een vaag lijntje, maar een hele duidelijke! Ik kon het gewoon niet geloven en ben meteen in tranen uitgebarsten...

Ongelofelijk, kan ik toch nog bellen voor een andere afspraak...

Ik ga het even laten bezinken en morgen een verlofdag nemen, want ik kan me nu toch niet concentreren op werken.

Maar tegelijkertijd maakt dit me ook heel erg bang, die 2 streepjes (net wat Me2 laatst al eens zei)... wat als het ons dit keer weer niet gegund is... Daar ben ik zo bang voor... We hebben er al zo lang op moeten wachten...

X
    Jude

6. Lara11

Lara11 Niet meer actief

WHAAAAAAAAAAAAAA JUUUUUUUUUUUUUUUUDE!

dat meeeeeeeen je niet, wat heeeeerlijk! joehoeeeeeee

pfff, ik kwam snel even kijken of jij al had gepost en ik had al ergens zo'n gevoel... zou 't misschien zo zijn..? En jahoor, onze Jude heeft positief getest, wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!

nou zeg, alsof ik zelf positief test, zo gaaf vind ik het voor je! Ik ben ontzettend blij voor je!
    Laat het even bezinken en gun jezelf even geniet-tijd alvorens je in zorgen uitbarst, beloofd? Wij slepen je er wel doorheen!

dikke knuffel, ik vind het geweldig
    Amber

7. Lara11

Lara11 Niet meer actief

joehoeee, meiden, waar zijn jullie als er goed nieuws is!

8. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Hier ook helemaal blij, tranen over mijn wangen, en ik heb het uitgegilt.
    Neia-man begon zelfs te klappen toen hij het nieuws hoorde.

Gefeliciteerd lieve Jude
    Je 2e doel gaan we nu ook halen hoor.
    Wij slepen je er wel doorheen.
    Ik heb er heel veel zin in.
    Ik ben echt helemaal door het dolle heen!

X Neia

9. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    yes yes yes yes waaaaah geweldig jude, wat fantastisch meis, ongelofelijk gewoon!11

Ben zo blij voor jullie, echt geniet van dit moment, zet de zorgen eerst maar uit je hoofd meis, en geniet ervan!

jipppiiiejjjjjjeeeeeeeh!

jette

10. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    JOEHOE! Ik zei eergisteren nog dat er u eindelijk een sgoed nieuws moet komen! YERS YES wat geweldig Jude! en niet meteen de doemscenario's! De 2 strepen springen er nu vanaf dus dat is ale een eerste hidnermis genomen! (er zijn er genoeg, ook onder ons, die eerst een week zitten te tobben met een vage test ;))
    Zoals Amber zegt: WIJ SLEPEN JE ER WEL DOORHEEN!
    Foto van de test ajb!

Neia: nooit eerlijk vragen hoe iemand z'n bevalling vond ;) Ik kan je nu alleen maar zeggen dat het geheel anders was dan ik me op had voorbereid maar dat ik het morgen weer zou doen, maar of ik dat die avond zelf ook zei.........
    Lekker frietjes......

Jette: normaal wordt je tussen de 6-8 weken na een bevalling ongesteld.
    Hahahaha jullie dus weer aan de condooms, grappig he, dat je eerst er alles aan doet om zwanger te worden en daarna weer van alles gaat doen om het niet te worden!

Ik zit vurig op een ongi te wachten, dat heb ik ook al ruim 2 jaar niet meer gezegd hahahahahaha. wij gebruiken iig niets sinds de bevalling dus de natuur gaat zijn gang maar.
    Ik ben vandaag met JP voor zijn 2de inentingen geweest en hij heeft er gelukkig weer geen last van. De kinderarts heeft mij ook aangeraden om tot 6 maanden borstvoeding te geven ivm de buikklachten van JP en gewoonweg omdat ze het hier pas na 6 maanden aanraden omdat babies tot die tijd geen bijvoeding nodig hebben. Ik ben dus in mijn beslissing gesterkt, maar dat zou dus kunnen betekenen dat mijn ongi tot die tijd uitblijft.

11. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Me2, je zegt we laten de natuur zijn gang gaan, betekent dat dat jullie nu weer zwanger zouden willen worden?

jette

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o jude meid wat een geweldig nieuws ik had zo erg goed nieuws nodig meid ik ben door het dolle heen en baal dat ik geen tijd had vandaag om eerder achter de pc te kruipen maar ben net thuis van af vanmorgen half 8 al op pad geweest en nu kan ik eindelijk stoppen met duimen voor je nu ga ik alleen maar heel veel positieve energie je kant op sturen en meid o ik ben zo blij
    ben even helemaal van mijn apprepotje.

En nu ben je straks een mama meid met rijbewijs cool he

o reageer morgen weer op de rest maar wat geweldig

jippie jippie de eerste weer in de rij van 4 die nog te gaan zijn
    hoera hoera hoera

liefs en knuf miriam

13. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    JOEHOE !!!!
    Ik dacht, moet toch nog even stiekum inloggen voor het weekend!
    Jude meid, ik ben zo superblij voor je. Ik heb echt al een paar dagen aan je gedacht, serieus!
    Meid, probeer het te beseffen, vandaag een lekker dagje vrij en vol goede moed verder. Ik wil wel een mooie banner zien hoor!
    Ik zal even de boel wat opfleuren jier

Rest van de meiden, helaas, nog geen ADSL! We zitten er bovenop, maar dat helpt ook niet :cry:

Hele dikke kus
    Minka

14. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland

15. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    en nog eentje!

Goed weekend allemaal!

16. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    woooooow
    dikke proficiat jude
    ik had ook je laatste bericht gelezen dat je ondanks je gewoonte stipt ongi te worden nog niet ongi was, en ik was ook razendbenieuwd en hoopte dat dit een goed teken was, vandaar nu vlug aan het piepen op het werk
    kan het niet laten, wil je een MEGA dikke proficiat wensen
    en meid, deze keer moet alles gewoon goed verlopen!
    wat een prachtig leuk weekend toegewenst!

liefs
    flyke

17. Jude

Jude Bekend lid

Nov 30, 2006
    654
    0
    0
    O meiden, jullie zijn lief! Ik kan het nog niet bevatten, ben steeds als ik naar het toilet ga bang om bloed te zien en dat ik alsnog ongi ben geworden... erg he? Dat voelt niet zo, maar ik ben er gewoon niet gerust op... erg, he?
    Ben echt blij om thuis te zijn vandaag, op werk zou ik me toch niet kunnen concentreren nu.

Ik zal eens kijken voor een foto, maar dat zal ik toch aan Jude-man moeten vragen, want ik weet niet hoe dat moet :oops: ... Ben niet zo handig met computers.

En Minka, ik heb op jouw verzoek ;) een banner genomen, ik heb er wel even over getwijfeld of ik dat al zou doen, maar ach, het gaat zoals het gaat en daar heb ik toch geen invloed meer op nu.

Er was wel iets wat ik me bedacht... dit is de eerste ronde dat ik geen ovulatietesten gebruikt heb, zou het dan toch iets psychisch zijn dan? Of zou mijn lichaam onbewust hebben aangevoeld dat ik er pas 100% klaar voor zou zijn als ik mijn rijbewijs gehaald had? Hoe dan ook, ik vind het wel toevallig...

X
    Jude.

18. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Jude lekker op je roze wolk vandaag?!

Klopt Jette. Dat heb je helemaal goed. Ik had die kriebels de dag na de bevalling al en voordat ik zwanger werd van JP hadden we al tegen elkaar gezegd dat we waarschijnlijk meteen door wilden. Nou dat was na de bevlling dus nog steeds zo, maar de volledige borstvoeding werkt uitgerekend bij mij tot op heden wel als volledige anticonceptie want nog niets van een ongi gezien/eisprong gevoeld. Nou kan het wel, maar de kans is heeel erg klein.
    JP is vandaag 4 maanden! Wat gaat dat hard!

19. Jude

Jude Bekend lid

Nov 30, 2006
    654
    0
    0
    Uiteindelijk met een beetje hulp gelukt met het fotootje, zie album.

X
    Jude

20. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Wauw, wat heerlijk om hier weer te posten, zoveel blijheid! En al die energie gaan we omzetten en doorblazen naar Miriam, Hope en Franka!

Jude, prachtige foto en banner!
    Heb je lekker geslapen? Niet teveel 'slipje-checken' hoor! ;) (En wederom onze tip die erin blijft: geen wc-papier met roze bloemetjes gebruiken!)

Me2, ik moet eerlijk bekennen dat ik die kriebels enorm goed herken. Nog geen minuut na de geboorte van Lize riep ik grappend: ik wil nog een keer! Ik werd trouwens na 11 weken weer ongesteld en had 7 weken bv gegeven.

Amber

Share This Page