tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    O Flyke, wat heb je dat mooi gezegd, over je verjaardag en mijn test... Wat heb je weer een spanning gehad de laatste tijd... Maar voor jou duurt het nu ook niet lang meer.

Amber, jouw stukje komt mij ook heel bekend voor, over dat het einde van het liedje vaak is dat jij dan boos bleef terwijl de ander zich soms van geen kwaad bewust was. Dat ervaal ik zelf ook wel zo, ik kleur het vaak ook te negatief in in mijn hoofd, wat niet altijd terecht is. Maar toch ben ik dan niet zo'n type die het dan direct tegen iemand zegt, ik ben dan toch bang dat het dan op ruzie uitdraait of zo, bijvoorbeeld omdat ik te boos ga reageren... Maar ik ben helemaal met je eens dat het eigenlijk beter is om het wel uit te spreken, dat lucht denk ik meer op.

Neia, ben benieuwd naar je ring. Zijn er ook al fotootjes van ;) ?

Hope en Franka, ik had er ook al aan zitten denken dat het voor jullie misschien wel moeilijk is nu, maar blijf svp niet weg! Ik ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat. Franka, je hebt toch je NOD deze week? Zou wel heel mooi zijn als...

Verder meiden, ik voel me heel gewoon, ik denk toch nog steeds dat het niet zo is (hoewel ik nu 3 testen heb gedaan en alledrie positief, dus het is wel echt zo) en dat ik straks wakker wordt en het maar een droom was. Ik ben benieuwd wanneer de symptomen komen... Ik voel nu alleen maar (.)(.)...

Liefs,
    Jude.

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Pfff hier gaat het even niet zo goed.
    Onder het eten kreeg ik opeens enorme krampen in mijn buik.
    Een beetje het harde buik gevoel, alleen dan pijnlijker en enorm vervelend. Ik kreeg het er zelfs helemaal warm van.
    Sinds die tijd voel ik me helemaal niet lekker.
    Ik ben misselijk, heb hoofdpijn en voel me echt beroerd.
    Net in bad gelegen, maar dat heeft ook niet geholpen.
    Het is niet echt regelmatig, en de ene keer heftiger en pijnlijker als de andere keer.
    Geen idee of dit nu het voorwerk is.

Vannacht bijna niet geslapen, hopelijk kan ik nu met die pijnlijke buiken wel een beetje slapen. Want die pijn kost een hoop energie, en ik ben echt kapot.

Wordt vervolgd meiden...........

X Neia

3. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Neia,

Hoe is het nu met je? Beetje geslapen vannacht? Klinkt wel alsof er iets aan de hand is. Zelf heb ik nooit voorweeën gehad moet ik zeggen, maar als je je niet goed voelt moet je echt je vk bellen hoor! Is je bloeddruk wel goed?

Veel liefs Neeke

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Sluit me aan bij Neeke, klinkt niet ok, heb zelf nooit voorweeen gehad......hoe is je bloedruk? Bel even voor de zekerheid met de vk!

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Bedankt meiden!
    Ik heb de hele nacht nog pijn gehad, harde buiken/krampen en steken.
    Rond 4 uur heb ik even geslapen.
    Vandaag ook weer af en toe pijn.
    Nog steeds zo'n ziek gevoel: misselijk en hoofdpijn.
    Dus inderdaad vandaag de gyn maar gebeld.
    Hij dacht dat het voorweeen zijn, maar ik moest wel op bed blijven liggen.
    En de tijd tussen de harde buiken timen en bellen als het regelmatiger kwam.
    Het is nog niet regelmatig, de ene keer pijnlijker en vaker als de andere keer.
    Woensdag moet ik weer op controle komen.
    Ik heb het idee dat het nu iets afzakt, ik hoop het maar.

X Neia

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi meiden ik heb geen tijd om op iedereen te reageren maar wil zeggen dat ik heel blij ben met jullie hoor

hier druk druk druk echt niet normaal
    vanaf vrijdag elke dag verjaardag gehad vanvond nog en dan 1 week rust

heb vandaag op het werk met mijn leidinggevende gesproken voelde me zo ellendig ging ineens huilen zag het echt niet meer zitten, na even gepraat te hebben had ik zoiets van waarom doe ik dat niet eerder, dom he.

vanaf nu gaan we standaart eerst 4 uur bellen dan 2 uur iets anders doen en dan 2 uur bellen weer.
    eerder kon ik aangeven wanneer het niet ging.

had een idee dat ik aan het falen was, en dat ze me mischien een aansteller vinden.

maar dat vinden ze gelukkig niet.
    knuf aan iedereen liefs miriam
    ps sorry voor dit echo berichtje maar heb echt geen tijd kom tijd te kort momenteel.

o en neia voorweeen is niet leuk mijn collega heeft het 3 weken gehad verschrikkelijk elke dag bakte ze op een gegeven moment 1 a 2 taarten dus die konden daar gratis af gehaald worden.
    mischien een optie voor jou hihi

knuf

o en jude meid ik ben nog steeds dolgelukkig voor je en denk elke keer yes yes yes mooi he

en franka meid ik wil iets van je horen mis je meid

7. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Neia, fijn dat het weer wat beter gaat maar pas op met hoofdpijn, kan op hoge bloeddruk wijzen. Doe rustig aan he! Je bent nu toch echt hoogzwanger!

Nou Miriam, maak jij je alsjeblieft niet ongerust over falen van jouw kant, je doet het geweldig meid!

Knuf Neeke

8. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0

Lijst met belangrijke data voor de meiden van:
    Tussen realiteit en gedwongen positivisme!

Verjaardagen: :whistle:
    14-01-1979 Franka
    13-02-1981 Neia
    01-03-1969 Minka
    29-03-1977 Jude
    10-04-1980 Flyke
    27-04-1972 Marla
    10-05-1970 Amber
    06-06-1973 Neeke
    15-10-1974 Me2
    13-06-1976 Hope
    25-07-1972 Jette
    22-08-???? Thijs
    30-08-1981 Miriam
    04-09-2007 Lize
    14-11-???? Guus
    11-12-2007 JP
    23-12-2007 Danique* geboren.

Uitgetelde data van de zwangeren: :baby:

21-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum
    27-05 vlgs gyn, 29-05 volgens VK: Flyke uitgerekende bevallingsdatum
    15-07 Minka uitgerekende bevallingsdatum

Belangrijke / moeilijke data: :cry:

02-04 Franka Miskraam
    14-04 Me 2 uitgetelde datum 1e zwangerschap*
    25-04 Neia, Miskraam 2e zwangerschap
    03-05 Miriam, uitgerekende datum van Danique*, 3e zwangerschap
    05-05 Amber, uitgerekende datum van de 1e zwangerschap*
    09-05 Hope, Miskraam 1e zwangerschap.
    05-06 Flyke, uitgetelde datum 1e zwangerschap*
    16-06 Miriam, Miskraam 1e zwangerschap.
    22-05 Miriam, naar de natuurgeneeskundige, Spannend!
    16-06 Miriam, miskraam 1e zwangerschap.
    30-06 Hope, Miskraam 2e zwangerschap.
    13-07 Neia, uitgetelde datum 1e zwangerschap*
    23-07 Minka, uitgetelde datum 1e zwangerschap*
    07-12 Hope, uitgetelde datum 1e zwangerschap*
    05-09 Me2 Miskraam
    21-12 Neia, Miskraam 1e zwangerschap
    23-12 Miriam, Miskraam 2e zwangerschap.
    25-12 Miriam, uitgetelde datum 1e zwangerschap*

9. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hai Hope, hoe is 't nu met je?

Neia, bah, wat klinkt dat rot. Ik had ook voorweeen / oefenweeen en ik vond ze ook behoorlijk pittig. Ze ging niet ongemerkt voorbij, weet ik nog. En soms zo duidelijk 'wee-achtig', dat ik echt dacht: het gaat gebeuren! Maar ik weet niet meer precies wanneer, volgens mij pas echt in de laatste weekjes voor de uitgerekende datum.
    Sterkte ermee meis, doe heeeeeeeeeel rustig aan, ga op slow motion, je lijf krijgt het nu flink te verduren. Op de bank, kopje thee, tijdschriften en afstandsbediening binnen handbereik en niet te vergeten je telefoon! Hop hop, op die bank!

Miriam, als iemand zich NIET aanstelt, dan ben jij het wel!

Neeke, fijn weer van je te horen!

Lize heeft het weer zooooo goed gedaan op het kdv en ze lacht zoooooo veel, ze staat echt bekend als het meisje met de lieve glimlachjes en ik ben zooooo trots... Pffff

fijne avond meiden
    Amber

10. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey meiden,

Jullie kunnen toch echt niet zonder mij! Foei foei foei. [-X
    Niet het mooie lijstje ophalen en dan vervolgens de verjaardag van Flyke vergeten :) ;) .

Hoe is het met jullie allemaal?
    Ik heb wel wat verhalen gelezen en zal proberen te reageren.

ME2, ik ben echt benieuwd wanneer je menstruatie weer op gang komt. En nog belangrijker, hoe snel het dan gaat voordat er een 2e komt.
    Je hoort toch vaak dat je extra vruchtbaar bent.
    Verras me maar.............. ;)
    Maar ik zag ook dat het vandaag de uitgetelde datum was van je 1e zwangerschap. Knuffel van mij.

Miriam, wat goed dat je toch even je gevoel hebt uitgesproken op je werk.
    Je moet blijven aangeven als het teveel wordt. En zeker vinden ze je geen zeur. En als dat wel zo is, dan kom ik ze dat wel even duidelijk maken dat het niet zo is :evil:
    Hoe voel je je verder?

Jette, lief van je berichtje over je herkenning van de twijfels.
    Het is echt niet zo dat ik niet de dagelijkse dingen met ons kind zou kunnen doen, maar op de dagen dat ik pijn heb en stijf ben zal het zeker wat moeizamer gaan. Maar ik moet het eerst maar zelf ervaren, vind je ook niet? ;)
    Hoe is het met Dominique?

Minka, balen dat je nog steeds geen internet hebt.
    Merk je al wat verschil nu je minder werkt? of is het nog teveel?

Jude, lieverd ik had je al gefeliciteerd en we hebben al gesproken met elkaar. Vergeet niet, dat ondanks het soms moeilijk zal zijn, ik er ook ben om je door de moeilijke en onzekere periode te helpen.

Flyke, morgen ga je naar de "puffles" toch?
    wel fijn dat je het alsnog geregeld hebt.
    Geeft je toch een wat zekerder gevoel zo vlak voor de bevalling.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag, beter laat dan nooit ;)

Amber, ik vind het leuk je verhalen over Lize te lezen.
    Ik herken veel van mijn peetkind, die in de zelfde leeftijd zit.
    Toch typisch hoe ieder kind door zo`n zelfde fase gaat.
    En dat je elke dag blij bent om Lize te zien na je werk kan ik me helemaal voorstellen.

Neia, wat lees ik nou :confused: ?
    Je hebt al harde buiken.
    Doe maar rustig aan. Dankjewel voor je lieve bericht op hyves.
    Dat doet me goed.

Neeke, wat "fijn" dat je ongi op gang is. Je hormoonhuishouding werkt dus nog goed :)
    Wil je nog even doorgeven welk jaar de kids zijn geboren, de rest heb ik al op de lijst gezet.

Franka, hoe voel jij je nou?
    Ik wil het graag van je horen.

Marla, hoe is het met jou en de kleine meid?

Zo, nu heb ik iedereen gehad.
    Nu een update van mij, terwijl ik de zak M&M`s burgemeester maak :) .
    Het gaat op en af met me.
    De ene dag denk ik: komop je laat je toch zeker niet hangen, je hebt nog genoeg kansen.
    En de andere dag voel ik alweer de angst. Angst voor de teleurstelling, voor wat gaat komen.
    Tuurlijk "kan" het deze keer ook goed gaan, maar daar is zo moeilijk in geloven. Maar nogmaals ik doe mijn best.
    Als ik op mijn werk ben, denk ik gelukkig niet vaak aan mijn verdriet, dus dat is wel goed.
    En ja, het werd al eerder genoemd, dat het misschien wel moeilijk zou zijn voor Franka, Miriam en mij dat Jude nu zwanger is.
    Ik heb dit ook al met Jude besproken en jullie zullen het allemaal herkennen.
    Het doet zeker pijn en verdriet, maar ik gun het haar en iedereen van harte.
    Maar mijzelf nog het meeste. :oops:
    Die onzekerheid maakt me gewoon gek.
    Oke, niemand heeft garanties, maar ik heb steeds zoiets van: als we ICSI / IVF doen, moeten ze toch wel zeker weten een zwangerschap kunnen realiseren?
    maar helaas werkt dat niet zo.
    Ik zou zo graag weer eens naar die paragnost willen waar ik 1 jaar geleden ben geweest, maar ik durf niet.
    Bang voor wat ze gaat zeggen.
    Ik denk ook niet dat het probleem hiermee oplost, of als zij zegt dat het goed komt, dat dit ook zo is.
    Want dat het goed komt, wilt niet zeggen dat ik een kindje krijg, pffffff.
    :rolleyes: Ik ben weer teveel aan het denken :rolleyes:
    Ik heb nog steeds geen kistje gevonden waar ik mijn gedachten even in kan leggen om te rusten ;) , als iemand zoiets ooit eens vind, dan houdt ik me aanbevolen.

Houdt jullie goed lieverds, en tot gauw weer.

Liefs Hope

11. Lara11

Lara11 Niet meer actief

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Je faalt helemaal niet Miriam! Je bent echt een kei namelijk! er zijn maar weinig mensen die het jou zo nadoen.........! Goed dat je aan de bel trekt!

Hope: heel lief dat je inderdaad zag dat gisteren een jaar geleden de uitgerekende datum was van mijn eerste kindje...wij hadden van de week vrienden en hun dochter is wel geboren in april vorig jaar. Ik kon aan niets anders denken dan dat ik dan eigenlijk ook een kindje had moeten krijgen, maar goed, dan had ik mijn geweldige JP ook niet gehad! Wij zijn dus enorm dankbaar, elke dag weer, maar het kleine * zullen wij nooit vergeten!

Ik begrjp al; je zorgen. Ik had vergelijkbare gedachten na mijn mk. Ikdacht nooit een gezond kindje te zullen krijgen, maar ook voor jullie is dat echt weggelegd! Ik benader het even heel simpel: jullie kunnen zelf vrij makkelijk zwanger worden, dat is voor bijna niemand in het IVF/ICSI traject weggelegd, er moet echter nu alleen even de goede ingredienten bij elkaar worden gezocht in de pdg dus het gaat zeker lukken om een goede zwangerschap uit te dragen! Lieverd, houd moed!

13. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Jude,
    Sjee wat lees ik nu wat een ongelooflijk FANTASTISCH bericht....Je bent ZWANGER...Gefeliciteerd! Echt super hoor!

Ik moet eigenlijk thuis werken maar ik wilde even meelezen hoe het met jullie is en en zie dit mooie bericht!

Hier nog steeds alles goed....morgen 16 weekjes en heb ik intake voor de medische screeningsecho (AUG) voor 20 weken.

Flyke ook nog gefeliciteerd en de meiden met klachten zoals oefenweenen en harde buiken.....rustig aan!

Dikke knuf
    Chantal

14. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey
    heb niet bijgelezen maar wou gewoon even melden
    dat vriendincollega vanmiddag, 2dagen eerder of uitgerekend bevallen is van meisje Floor!
    ben zo blij voor haar, 3.080 kg uiteindelijk toch geworden!
    heb van ontroering traantje gelaten, morgen op bezoek dus!

ik herinner me nog de dag als gisteren dat ik vermoedens had
    en ze mij plots opbiechtte dat ze heel veel sneller of verwacht zwanger geworden was, ik ben toen al wenend naar huis geweest, zij was zwanger voor mij gelukkig volgde ik snel en zie nu het kindje is er al

probeer later te reageren op iedereen
    nu vlug koken
    en naar kine toe

groetjes
    flyke

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve me2 weer een dag dat we de lijst hadden moeten checken sorry meid,
    maar hoe ben je de dag doorgekomen ook al heb je jp het blijft een nare dag denk ik

knuf van mij

het gaat met mij op en af lijkt wel weer iets minder te gaan, maar 3 mei komt dan ook dichter bij en dat geeft mij veel onrust, het had zo anders moeten zijn.

vandaag op het werk ging het beter als gister heb inderdaad ander werk voor tussendoor noem het geestdodend werk mappen in elkaar zetten geen druk enz.
    mijn team manager is echt heel lief voor me en geeft me constant het gevoel dat ik het echt goed doe en trots mag zijn met het geen ik nu bereikt heb, ik zelf heb gewoon moeite met het niet volledig je werk kunnen doen, voorbeeld als je bakker bent moet je ook eerst alle ingredienten bij elkaar voegen dan afbakken en dan je brood verkopen als je 1 onderdeel mist kun je niks nu zeggen ze tegen mij dat ik me niet al te druk moet maken dat het vanzelf wel weer komt.

heb nu de verjaardagen achter de rug en dan denk ik ik had hier met een toeter moeten zitten inplaats van een platte buik. ook dit doet mij toch echt heel veel pijn.

ik mis het zwanger zijn en mis mijn dochter ook al heb ik haar verder helemaal niet gekend.

heb een boek gekocht genaamd ongekend verlies en daar ben ik in begonnen te lezen had zo iets van moet iets hebben waar ik mee bezig kan zijn om het maar niet te vergeten ben bang dat ik danique vergeet doordat ik niet altijd verdrietig ben.

bart komt zo thuis heeft een enorme lange dag er op zitten eerst werken van vanacht 3 uur tot 12 uur vanmiddag toen na huis en om half 2 weer weg naar een solicitatie gesprek in euh de plaats naam ben ik kwijt maar vlak bij tiel en hij doet daar 1 uur en drie kwartier over.

hij hoort binnen nu en twee weken of hij naar een gevolg gesprek mag komen het is voor vertegenwoordiger op de weg voor koffie producten dus ben benieuwd hij belde net op hij was kapot, oooh zielig he.

nou ga maar snel aan het koken zodat er straks een lekker warm maal op tafel staat.
    liefs miriam

franka meid waar ben je hoe voel je je we missen je
    knuf

enne chantal leuk dat je een berichtje achter laat meid en al 16 weken weer tijd gaat hard

o en jude meid echt ik gun het je nu hope en franka nog en ik kom daarna wel een keer dat komt goed.

16. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    O Miriam, wat ben je toch een lieverd, wat je steeds schrijft... ik gun het jou ook heel erg... Een hele dikke knuffel van mij!

En ook een hele dikke knuffel voor Hope! Ik weet hoe je je voelt, maar dat hadden we al besproken, he! En je hebt nu zo'n mooi kistje gekregen van Amber ;) !

O Flyke, wat leuk, een Floor, dat vind ik een mooie naam! Nu jij ook nog snel!

En Neia, hoe gaat het vandaag met jou, meid? Is het al weer rustiger geworden? Meiden, ik krijg een sms'je van haar als ze bevallen is, dus ik zal jullie dan snel op de hoogte brengen ;) .

Hee Chantal, bedankt! Wauw, 16 weken alweer! Dat schiet ook op! Gaat het goed met je?

Ik wil wel nog even zeggen dat ik besloten heb iets minder op internet rond te hangen. Zondag had ik heel wat tijd doorgebracht op internet en toen werd ik een beetje bang voor wat er mis kan gaan. 's Avonds voelde ik mijn borsten helemaal niet meer en 's nachts heb ik vervolgens geen oog dichtgedaan omdat ik zeker wist dat het niet goed zat en dat het al weer voorbij was. Nou, maandagochtend waren ze weer volop aanwezig, maar dit is mij niet in de koude kleren gaan zitten. Ik wil er nog even niet aan toegeven dat het echt zo is, ik hou het nog even van me af... Ik vertel het verder ook nog aan niemand "in real life"... dat komt nog wel een keertje.

Groetjes aan de rest!

X
    Jude

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ach lieve schat toch, meid wat een spoken heb je al weer gezien op je weg.

ik probeer ze nog wel allemaal er van af te gooien voor je heb er een dag taak aan !

Wat goed dat je neia haar nummer hebt dan horen we het snel als het zover is

ja neia de laaste loodjes
    en als ik heel goed terug lees heb ik nog niet rereageerd op je dat je een ring hebt thuis heel mooi om zo je twee sterretjes toch ook altijd dicht bij te hebben, nog even en dan moge we je al weer feliciteren.

en Marla meid als ik het goed heb dan is famke nu al weer 10 maand ongeveer toch?
    zijn er al meiden met vakantie's in het vooruitzicht

wij denken er over als het kan met bart zijn werk mocht dat nieuwe doorgaan om begin september naar croatie te gaan heerlijk zijn we 4 jaar geleden ook geweest.

iedereen fijne avond liefs miriam

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dames het is rustig hier zo,

voor de gene die nog komt kijken vanavond alvast een fijne nachtrust

liefs miriam

19. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Welterusten Miriam!

20. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden,

Gelukkig is het even rustig geweest hier, heb ik even tijd om vanalles bij te lezen hihihi ;) .
    Het kost me zoveel moeite om naast het lezen ook nog eens te reageren, dat dat er helaas bij inschiet de laatste tijd. Ik kan op het werk niet rustig "even" reageren met van alles en iedereen om me heen.
    Ik ben blij om te lezen dat het met de meeste van ons goed gaat.

Miriam, je gaat goed meissie, rustig aan blijven doen, niet teveel hooi op je vork nemen.

Hope, Heeft het gedachtenkistje van Amber al geholpen?

Flyke, het schoot me vrijdagmiddag toen naar huis reed dat je jarig was geweest, ik kon het alleen niet meer op de site zetten. Bij deze nog van harte gefeliciteerd en hoe je je mmoiste kado (bericht van Jude) omschreef, kreeg ik toch echt tranen in mijn ogen.
    Ben je al aan het genieten van je verlof?

Jude, ik ben nog steeds zo superblij voor je, ik hoop dat je je goed voelt en dat je iets vertrouwen krijgt. Ik weet dat dat laatste moeilijk zal zijn, maar je kunt het!

Franka, nog geen berichtje van jou? Ik ben aan het duimen meid, het zou zo fijn zijn als je samen met Jude op kon lopen om de eerste moeilijke tijd te delen. Ik blijf hoop houden!

Neia, voel je je weer wat beter? Ik schrok wel een beetje toen ik je omschrijvingen van pijn las maandag, maar gelukkig is het al wat weggetrokken en waren het geen echte weeen.
    Nog even meid en dan heb je je kleintje al in je armen!
    Spannend!

Chantal, super meid, ga zo door, het schiet ook al aardig op bij jou.

Me2, Jouw moeilijke dag is ook al weer voorbij, je staat er toch nog lang bij stil, maar ik vind dat dat er ook bij hoort. Je hebt nu heel veel liefde en geluk met JP, maar je * zul je nooit vergeten (en je * jullie ook niet)
    Wat ik eerder al schreef, over een nieuwe zwangerschap: Go for it!
    Je wilt het erg graag, dus wat zou je tegen houden.

Amber, Leuk om je verhalen van Lize te lezen. Voor mij nog zo onwerkelijk, maar dat zal vanzelf wel komen.

Jette, ook jouw onzekerheden en mama gevoelens zijn erg fijn om te horen. maar pfff volgens mij heb je het wel erg druk allemaal als ik dat zo lees met je paarden etc erbij. Hoe lang heb je nog verlof? geniet er nog maar lekker van.

Neeke, wanneer ga je precies verhuizen? Ik hoop dat alles goed gaat met je mannetjes en dat je snel alles uitgezocht hebt voor jullie nieuwe huis.

Marla, jammer dat je niet meer komt spieken hier. Ik zou graag willen weten hoe het met jou en de kleine meid is.

Vergeet ik nu iemand? anders sorry!

Even een update van mezelf:
    Het gaat redelijk goed nu ik 2 uur per dag minder werk. De pijn in mijn rug is er niet minder om, maar de rust in mijn hoofd is er wel wat meer en dat is ook erg belangrijk. Ik ga "verplicht" een uurtje liggen als ik thuiskom en merk dat ik dat toch echt nodig heb. De rug trekt zo wat bij en ik voel me s'avonds weer wat meer mens!
    Ik ga 2x per week naar de Fysio om de rugspieren los te maken, deze verkrampen gedurende de dag steeds en dan weet ik niet hoe ik moet zitten/liggen/staan! Ook heb ik al 6 weken zwanger-fit les bij de fysio, dit is eigenlijk een pufclub, maar dan ook met aandacht voor rug- bekken problemen etc. Ik vind het erg leuk, ook gewoon om lekker even 1 uurtje bezig te zijn met mezelf en mijn kleintje.
    Mijn kleintje doet het volgens mij wel goed, er is volop leven te bekennen en dat voelt toch wel lekker aan, want de roze wolk: af en toe loop ik erop maar lang niet altijd! Ik heb van mijn zus het boxkleed van Woezel & Pip gekregen, dit was echt een moment van brede grijns en jump jump op de roze wolk. Vanmiddag komen ze het kamertje brengen, helaas 3 weken eerder dan afgesproken dus de meubeltjes zullen nog even op zolder moeten wachten. Maar het was vandaag of anders begin Juni en dat was ook wel weer wat laat. Minka-man is druk bezig in het kamertje.
    erg leuk om het te zien opknappen, maar er moet nog behangen en geverfd worden.
    Ik zal er eens een eind aan gaan breien, er ligt genoeg werk te wachten, maar ik heb er echt geen zin meer in! er zijn een aantal collega's die lekker steeds dwarsliggen om het me moeilijk te maken hier en dat valt af en toe niet mee! Maar ik heb me er bij neergelgd en probeer me er niet meer druk om te maken.
    Internetstatus: maandag komen er monteurs van KPN en Tele2 samen langs, want KPN zegt dat alles goed is en Tele2 krijgt geen signaal. Dit was al eerder afgesproken, maar natuurlijk ging er iets mis met de afspraak! Duimen jullie maar dat ik maandag echt weer online kan komen!

Allemaal heel veel liefs en sorry voor het lange verhaal (maar ik had er nu even tijd voor gemaakt)

Minka

Deel Deze Pagina