o jete wat cool 2 maand 2 weken en 2 dagen precies vandaag wat grappig en ben blij dat het zo goed gaat tjee zo snel al weer de tijd vliegt voorbij zeg. volgende week je eerste wedstrijd al weer meid meid je bent een doorzetter super van je minka cool zeg zo is het lekker goedkoop internetten hihi het is wat minder dat je zo snip snip verkouden bent. hopelijk gaat het snel beter en ja marla en franka waar zitten jullie we missen jullie kom vanavond terug verder ga nu eerst eten liefs miriam
het gaat weer beter met me hoor, de dip is weer voorbij hihi de spyg ging lekker hoef er niet meer naar toe ze zei blijf werken aan je verdriet laat het toe blijf praten en verschuil je niet dan kom je er wel lief he vandaag op het werk ging ook lekker over het algemeen ga ik toch nu stukje voor beetje vooruit. begin ook iets meer na 22 mei te leven ik hoop dan goed nieuws te krijgen dat de infectie's weg zijn in het geheel en dat er niks meer in de weg staat. 3 mei moet ik werken dat vind ik wel moeilijk maar aan de andere kant ook wel fijn omdat ik dan afgeleid wordt en niet de hele dag hoef te piekeren en te denken aan wat zou kunnen zijn geweest, en ik nu mis. heb hier ook veel geschreven over de relatie tussen mij en mijn vriendin, er is bijna niks meer van over zien elkaar niet meer en bellen ook niet soms een berichtje morgen zijn ze 1 jaar getrouwd ga er aan het einde van mijn dienst even heen achter in de middag wordt dat verder niet, heb echt zo iets van je zou toch iets meer energie er in kunnen steken zodat het voor mij ook wat dragelijker wordt, en zolang ze dat niet doet houdt het voor mij op en ik heb er rust mee vind het goed. morgenavond lekker naar een lady'snight met een heel stel mijn schoonmoeder mama zusje nichtje tante oude buurtjes heel gezellig dus morgen een drukke dag had het op het werk nog over dit forum dat ik al meer dan een jaar hier post en dat ik zo ontzettend trots ben dat we er nog steeds allemaal zijn. en dat de groep langzaam aan een stap verder is gegaan. meiden ben trots op jullie allemaal net zoals minka zegt het is en blijft fijn hier. en we zijn er nog niet er moeten er eerst nu een paar geboren worden en er moeten er nog drie volgen in de rij en ik weet zeker dat we allemaal volgen. Heb trouwens een onwijs mooi boek gelezen ongekend verlies van annemarie van der meer echt er wordt zo mooi in verteld hoe wij als moeders ons voelen na een miskraam vroeggeboorte of sterfte rond de geboorte echt een aanrader. nou iedereen fijne avond vind het hier ook wel rustig maar dat komt ook omdat marla, hope,franka altijd hele mooie lange berichtjes konden sturen en dat mis ik want dames we zijn hier met elkaar en voor elkaar dikke knuf miriam
Miriam je klinkt goed meis, hou dit vol! en wat je spych wat schrijf je dat trouwens leuk, wat ze zegt vindt ik heel goed klinken, laat je verdriet toe, het hoort er bij! Maar volhouden meis ook jullie komen in de rij van de mamma's en pappa's! dikke knuff. jette
Miriam, wat lief dat je over 'ons' hebt verteld! Is ook best bijzonder he.... liefs van een andere spyg, hihi...
hihi jullie steken maar mooi de gek met me aan dames toch hihi psyg moet er staan hoor gewoon niet goed getypt hihi hope meid wat een lief berichtje bij danique haar site en ik weet dat je wel aan ons denkt meid net zoals ik aan jou en je man denk. nou meiden werk ze of geniet van de mooie dag liefs miriam en tot morgen knuf
Hey lieve meiden, wat lief dat jullie me missen. En wat jammer dat het zo rustig is, maar van de andere kant, dan kan ik wel even bijlezen en reageren. Minka, eindelijk heb je weer internet, al is het illegaal. Maar wij van dit topic accepteren dat hoor , alles om jou maar niet te lang te hoeven missen. Wat vervelend die verkoudheid, kan me voorstellen dat het niet prettig voelt in je buik. Je vroeg of het gedachtenkistje van Amber had geholpen. Ik krijg ze er wel in die vervelende gedachten, maar ze komen er ook weer uit en vinden de weg terug naar huis ( in mijn hoofd) hahaha Jude, de angst en onzekerheid slaat soms toe. Maar zoals de meeste hier al zeggen, geen enkele zwangerschap is het zelfde en probeer dus aub niet te vergelijken. Dit kleintje is een blijvertje, dat moet gewoon, want jij sluit mooi aan in de rij achter Flyke , neia en Minka en daarna gaan Franka, Miriam en ik nog volgen. Neia, kan me voorstellen dat jij geschrokken bent van die weeen. Nog 2 weekjes wachten en dan mag jullie kleintje zich aankondigen, toch? Doe jij maar rustig aan en laat je verwennen. Als ik nou in de beurt woonde was ik gezellig een bakkie bij je komen doen, om de tijd sneller om te laten gaan. Miriam, wat een toestanden met het oppassen op je neefje. Wat was nu het meest zware, dat jullie er samen niet uit konden komen of de confrontatie zelf met zo`n kleintje 24 uur per dag in de buurt? Ik heb dat laatst ook gehad met het oppassen op mijn peetkind. Maar dan was het voor mij vooral lichamelijk een confrontatie, dat ik hem eigenlijk met moeite kon tillen en dat deed echt pijn, alsof ik dan geen goede moeder zou worden / zijn. Flyke, je bent al goed aan het oefenen met puffen zoals ik lees. En ik zie dat jij ook al zo`n eind op weg bent in je zwangerschap. De komende weken gaat het spannend worden hier, ik ga vol verwachting afwachten op jullie bevallingsverhalen. ME2, JP is ook al dik 4 maanden, pffff waar blijft de tijd. Zit hij nu een beetje in zijn ritme? En hoe is het met jou, al ongi in zicht of nog steeds niet. Ik ben namelijk kandidaten aan het zoeken die samen me mij zwanger willen zijn , en ik dacht, wie weet is ME2 tegen die tijd ook weer zwanger Jette, moet jij alweer aan het werk , joh dat gaat idd snel. Maar hoe vind je het zelf dat je weer gaat werken? En past je moeder nou op dominique dan? Hoe is het trouwens met je moeder? En je scheef over je eerste wedstrijd, sorry dat ik het niet weet, maar wat voor een wedstrijd? Amber, bedankt voor je kistje, maar zoals ik al schreef, deze functioneert ook niet Hoe is het met jou en Lize? Ik kon de afgelopen 3 pagina`s niks vinden, alleen dat je boodschappen met haar ging doen.Ik neem aan dat alles goed gaat, anders hoorden wij het wel. Hoe is het met je zus, amazonnetje? Doe haar de groetjes. Franka, Neeke, Marla, hoe is het met jullie? Nu even een update van mij. Wat betreft mijn oom, hij is heel plotseling gestorven aan een hartinfarct. En dit heeft een grote indruk achter gelaten. De crematie was erg beladen en emotioneel. Er waren wel zeker 4 a 500 mensen. En het zwaarste was dat iedereen afscheid ging nemen voor de familie en dus zag je al die honderden mensen voor gaan. De laatste plaat "angel of mine" werd dan ook tig keer herhaald omdat de mensen maar bleven stromen. `s avonds in bed zei ik tegen mijn man: wat ben ik blij dat ik jou heb. Want op zo`n moment besef je je heel goed, hoe fijn het is dat je elkaar hebt. En nu, tja nu zit ik zo tussen 2 gevoelens in te worstelen. Van de ene kant verdriet en verslagenheid, van de andere kant weer positief proberen vooruit te kijken naar wat voor ons zelf te wachten staat. Ik voel me daar soms best schuldig over dat je "gewoon" verder gaat met je eigen leven, maar helaas zo is het nu eenmaal. Mijn man zei ook al: Toen jouw vader stierf ging ook alles en iedereen door met leven en stond ook niemand stil behalve jullie zelf. En eigenlijk klopt dat ook wel. Om het gevoel van nu te omschrijven heb ik een gedicht gemaakt. Ik had namelijk op Hyves eerst een gedicht ter nagedachtenis aan mijn oom, en ik vond het niet gepast om meteen na de crematie iets "vrolijks" daar neer te zetten, dus vandaar dit gedicht: Zo ineens, sta je stil bij de dingen in het leven, Door één enkele gebeurtenis, dat ene gegeven. De ene dag voel je een intens verdriet, Maar toch tover je die lach, zodat niemand het ziet. Het andere moment voel je je oprecht gelukkig en blij, En dan even, voor een moment, horen tranen er niet meer bij. Dan prijs je je de gelukkigste vrouw op aarde, En hebben zelfs de kleinste dingen in het leven heel veel waarde. Zo ineens, besef je hoe de dingen in het leven gaan, Het hoort er gewoon bij, de ene dag een lach, de andere dag een traan. Oja, ik heb nu nog 5 dagen vrij, dus ik ga heerlijk van de zon genieten. Dalijk naar de kapper en zondag met mijn vriendin naar de sauna, vrouwendag houden. Tot snel weer. Liefs Hope
Miriam, fijn dat je weer wat opgewekter klinkt. binnenkort een moeilijkere dag, maar we slepen je er hier ook vast wel doorheen. Leuk dat je over "ons" verteld hebt, ik zie het nog steeds als een geheimpje, jullie zijn mijn stiekeme vriendinnetjes meestal zeg ik, "iemand die ik ken" want ik wil niet dat er mensen gaan speuren op internet! Veel plezier met je lady's night, even lekker uit je bol! Hope, hoe kon Amber het nou vergeten bij het mooie kistje?(hihihi ) Speciaal van ons allemaal dit cadeautje, en alleen jij hebt het sleuteltje! Mooi omschreven en zo zal het altijd zijn: een lach en een traan! Geniet van het zonnetje en alvast veel plezier op je saunadagje. Amber, hoeveel dagen werk je nu? Je zult het vast wel eens geschreven hebben maar ben er benieuwd naar. Jette, rijd je zelf al weer volgende week? heb je al wel geoefend? Wel leuk hoor, gewoon de draad weer oppakken met alles. Het beschermkapje ligt erop, hoop dat het er snel weer af kan. Lijkt me leuk om je kleintje zo vaak te zien lachen, Lize kon er geloof ik ook wat van! Neia geen weeen meer gehad? Het worden toch spannende weken nu met jou en Flyke. Ik heb je kamertje bekeken, ziet er erg leuk uit en de meubeltjes lijken inderdaad erg op die van ons. Ik kan niet wachten tot ze uit de dozen mogen, maar eerst nog eventjes aan het werk in het kamertje. Rest alles goed? Hier nog steeds gesnotter en gehoest, maar het komt al wat los gelukkig. Vandaag nog maar lekker thuis en uitrusten, morgen waarschijnlijk wel weer aan het werk. De proefmonsters van Tena kwamen goed van pas hihihi maar dat is nu ook iets meer onder controle te houden. Joepie joepie, ben zo blij met onze laptop! Liefs Minka
Hope wat fijn dat je even vrij bent! Het is niet raar dat je doorgaat met leven en je moet de positieve gedachten ook toelaten.....het leven is namelijk niet anders dan een komen en gaan van mensen en hoe je ze ook mist, door niet door te gaan verander je daar niets aan en dat zou die ander ook niet willen denk ik dan altijd maar..... De tijd vliegt inderdaad! ben al weer bijna 4 weken aan het werk! En met de kleine man gaat het goed. Zowel hier als in Nederland heeft hij het erg leuk bij de oppasmama! Hij is erg gezellig en vrolijk en zijn vader smelt als hij moet schaterlachen! Mijn man en ik zijn elke dag weer mega dankbaar voor dit wondertje! Mijn cyclus is nog niet op gang, en geen nog volledige borstvoeding (ga ik zeker tot 6 maanden doen omdat kinderarts in Nl en in Zwitserland dat aanraden vanwege zijn gevoelige darmen) maar ik houd me zeker aanbevolen om lekker met jou op korte termijn te zwangeren hahahaha! DEAL toch?! Maar dan wel ook met Franka en Miriam erbij! Minka: balen van je verkoudheid, maar je weet....je kleintje krijgt daar niets van! Dat je illegaal internet vind ik helemaal niet erg! da's ook de straf van die lui die jou maar niet aansluiten hahahaha Miriam: wat klinkt je weer heerlijk positief meid! wat fijn dat je klaar bent bij de spych (hihi).......ik heb zo'n bewondering voor je! Ik vind trouwens ook dat jouw vbriendin er wel wat harder aan mag trekken, want zij is immers in verwachting en voor jou is dat moeilijk. Ze zou het dragelijker voor jou moeten maken en niet andersom! Wat lief dat je over ons hebt verteld! Mijn beste vriendinnen weten ook van jullie en die waren heel blij dat ik jullie had gevonden omdat ze mij niet zo heel goed konden bijstaan na mijn mk omdat zij het niet hadden meegemaakt. Lief he dat ze jullie dankbaar waren Ik vind het ook heel bijzonder deze groep en ik ben er van overtuigd dat we straks allemaal over onze kids praten hier! Jette: ja wat vliegt de tijd he! Jij ook al weer bijna aan het werk! Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind om weer aan de slag te zijn en de tijd dat ik met JP ben vanaf 5 uur tot 8 uur is echt super, lekker spelen en knuffelen, echt tijd voor hem alleen! Ik zie hem meer dan menig parttime werkende moeder, ookal werk ik fulltime omdat ik thuis werk en de oppas om de hoek is dus ik nul reistijd heb. Veel succes met je wedstrijd! Spannend! Ik ben nog niet weer begonnen met rijden, maar dat is omdat ik hier nog geen leuke manege heb gevonden! Wellicht van de zomer eens serieus gaan rondkijken!
NB heb toch ook weer mijn best gedaan voor pagina vullend materiaal Minka: hopelijk heb je de Tena niet meer nodig, hahahaha. Na de bevalling had ik af en toe wat "last" met niezen,maar na een paar weken was dat ook weer voorbij Ik ben zo benieuwd hoe het met Marla is! Hoe zou het met haar mesije gaan? en ik wil natuurlijk foto's zien! Franka: laat jij ook weer eens wat horen, meis, we missen je! Ga even een nieuw foto van JP plaatsen.
Hoi meiden, ik voel me vandaag niet echt goed. Gelukkig ben ik vandaag vrij en hoef ik niet op mijn werk te zitten nu. Ik ben een paar keer in tranen uitgebarsten. Ik denk dat het komt omdat ik nog steeds niks voel en ik daardoor het voorgevoel heb dat het niet goed is... Ik weet wel dat sommigen zeggen dat je er van moet genieten als je geen kwaaltjes hebt, maar de vorige keer voelde ik ook niks en dat ging dus ook niet goed, daarom maakt dit mij bang... Ik probeer wel optimistisch te blijven, maar dat is zo ontzettend moeilijk op dit moment . Voor nu laat ik het hier even bij, ik ga nog even in de tuin zitten, lekker in het zonnetje, misschien krijg ik daar positieve energie van ! Liefs, Jude.
Hallo meiden, Ik leef nog hoor, maar het is hier erg druk en we hebben weer een heftige tijd achter de rug. We zijn de 1-jaarsdatum na de miskraam doorgekomen en inmiddels heb ik ook alweer een ongi achter de rug. Vrijdag gaan we naar het ziekenhuis voor de HSG (de spanning begint te komen) maar daarna hebben we dan ook twee weken vakantie. Hopelijk doet het internet het snel weer (we zijn nog steeds afhankelijk van de buren) en kan ik in de vakantie alles eens rustig bijlezen en op iedereen reageren. Sorry dat ik dit nog niet heb gedaan, maar ik had echt even een dip. Ik hoop de draad vanaf vrijdag weer positief op te pakken... Liefs Franka
ten eerste franka ben blij iets van je te horen wat minder is dat je een dip hebt gehad wel iets wat ik had verwacht maar hoop dat we je weer heel veel energie kunnen geven maar dat moet lukken ik ga ervoor hier komt de eerste energie bal het is positief dus vangen meid. jude o meis wat ben je onzeker he, o ik kan het me zo voorstellen en de tijd kruipt voorbij dagen lijken maanden te zijn nu ik hoop echt dat je over niet al te lange tijd een mooi kloppend hartje ziet. echt meid het is je zo ontzettend gegunt knuf mir hope meid ja de lange verhaaltjes weer gezellig meid en ik vond vooral de confrontatie met wat wij zouden kunnen hebben gehad heel zwaar met bart niet hoor dat was kwaadheid omdat we elkaar even niet helemaal begrepen en ik voelde me gewoon even heel zielig nu niet meer overigens hoor. me2 ja ik ben trots jullie te kennen en zeg het iedereen en soms denk ik ook wel wie zal dit ook allemaal lezen maar dan denk ach boeien dan weten ze ook echt hoe ik me voel en ik ben blij dat jullie mijn vriendinnen zijn op internet ben er trots op en wat een lieve reactie van jou vriendinnen meid. vanmiddag bij mijn vriendin geweest op zich oppervlakkig maar dat kan ook niet anders maar het was niet naar of zo heb zelfs goed gekeken naar haar buik als ik haar maar niet te veel zie lijkt het wel of ik het kan accepteren gek he mischien denk ik er morgen wel weer anders over hoor maar voor nu is het goed. dames ik moet rennen om 6 uur moet ik mijn schoone mama ophalen dus heb enorm haast maar moest eerst even hier kijken kon het niet laten andere dames sorry kom morgen op jullie terug wel wil ik ook amazonnetje zeggen ook jou mis ik hier meid hoe gaat het met je? knuffel aan jullie allemaal en heel veel liefs miriam
Lieve Jude, ik hoop dat de zonnestraaltjes je wat positieve energie hebben gegeven. Het is een moeilijke periode, ik snap het maar al te goed, ik heb tot zeker na de 12 weken gezegd; eerst zien dan geloven! Bij de echo's van 8 en 10 weken had ik zoiets van ja ja, maar wat als... etc. Probeer positief te blijven en schrijf het hier maar van je af, volgens mij hebben we deze fase allemaal meegemaakt. Dikke knuf! Franka, jij ook een hele dikke knuf! meid dit zijn zulke moeilijke weken voor je, eerst je datum, dan toch weer je ongi, maar nu op naar je vakantie meid, 2 weken rustig aan doen en nergens aan hoeven denken! ga je nog weg of blijf je lekker thuis? Alvast heel veel succes vrijdag. Allemaal tot snel Kus Minka
hai hai...Amazonnetje leest gewoon mee hoor, alleen stond ik tijdelijk in 'mopperstand' en moet ik daar langzaam uitkomen..... don't worry, onkruid vergaat niet.... liefs
Hope, tranen stromen over mijn wangen op dit moment. Wat een prachtig gedicht zeg! Jij hebt echt talent. Natuurlijk verschrikkelijk als er iemand in je directe omgeving overlijd. Kan me voorstellen dat je het even heel zwaar hebt. maar het leven gaat door. In jouw gedicht herkende ik ook het verhaal van mijn vader. Hij geniet echt van iedere dag en alle kleine dingen sindsdat hij is opgegeven. Op zulke momenten realiseer je je weer dat er ook hele mooie dingen in het leven zijn. Sterkte meid! Ik ben blij voor je dat je een paar daagjes vrij bent. Minka, haha jij dus ook al illegaal bezig. Maakt mij niks uit hoor, ik ben alleen maar heeeeeeeeeel blij om wat vaker van je te horen. Neia-man heeft dus laatst ook een laptop voor mij meegenomen, en ik lig dus vaak op bed ook illegaal van het internet van de buren gebruik te maken. Bah, flink verkouden dus. Dat schiet echt niet op. Nu even thuis bijkomen meid. Hoe is het op het werk? Zijn jullie al begonnen met de babykamer? Miriam, heerlijk om te lezen dat je alles goed besproken hebt met Bart en dat het nu een stuk beter met je gaat. En lekker niet meer bij de spych.... Ik ben het met je eens dat je vriendin wat meer moeite mag doen. Het hoeft echt niet van 1 kant af te komen, en al helemaal niet vanaf jouw kant. Kan me voorstellen dat je er wel enorm van baalt, want jullie hadden/hebben toch een hele goede vriendschap. Ik vind het in ieder geval erg knap van je dat je zo goed naar haar buik kon kijken. Me2, ja het klinkt echt alsof jij een perfecte regeling hebt zo. Dan kun je JP tenminste veel zien en echt van hem genieten. Ik ben zo blij voor je dat het zo goed gaat daar. Mis je Nederland wel eens? Jette, geweldig dat Dominique het zo goed doet. Spannend dat je alweer aan wedstrijden gaat beginnen. Volgens mij zit jij nooit stil. Jude, ik denk veel aan je meid. Dit is gewoon de allermoeilijkste periode van een zwangerschap. helemaal als je al een mk hebt gehad. Je wilt van alles voelen, maar dat werkt allemaal niet mee. En die onzekerheid is verschrikkelijk. Die dagen zullen ook wel voorbij kruipen voor jou. Hele dikke knuffel meid! Franka, super fijn om iets van je te horen meid. Ik zag van de week al dat je banner opnieuw was begonnen. Echt verschrikkelijk balen! Vrijdag wordt dus de spannende dag. Wanneer krijgen jullie dan de uitslag? Gelukkig kunnen jullie daarna even samen bijkomen. Amazonnetje, haha ik moet altijd zo lachen om jouw uitspraken. Waarom stond je in mopperstand? Amber, hoe is het bij jou op het werk? Heb je nog iets van Marla gehoord? Neeke, de verhuisdatum komt snel dichterbij he?! Flyke, het komt nu echt dichterbij he? Hoe is het met de onzekerheid? Hier gaat het redelijk goed. Maandag heb ik mijn baas gebeld, en vrijdag hebben we om 2 uur een afspraak. Dan ga ik ontslag nemen. Ik vind het echt enorm spannend en ik ben echt blij als ik ervan af ben. Gister weer bij de gyn geweest en aan de ctg gelegen. Alles is goed, flink wat voorweeen. En het vocht zit me echt in de weg. vooral 's avonds doet alles pijn. Ik heb gewoon geen enkels meer en het begint nu ook in mijn gezicht te komen. Vandaag, verplicht van mijn mannetje, een dagje rustig aan gedaan. Lekker lang in bed gelegen en wat wasjes gedraaid. En vanmiddag is mijn vriendinnetje langs geweest met Lise, en hebben we op het gras gespeeld. Het is nog steeds raar om haar te zien, omdat ze op mijn UBD is geboren. Maar ze is echt een schatje. Dus vandaag weer genoten van het lekkere weer. 8) Sinds het eten rommelt het hier weer flink, soms doet het ook echt wel pijn, dus ik ga zo even lekker in bad denk ik. X Neia
He jakkie Neia dat het al zo rommwelt bij jou! Ik heb werkelijk tot het moment van het breken van de vliezen echt NIETS gevoeld.....Je bebje moet nog wel een maandje blijven zitten! Lekker rustig aan blijven doen. JA gek he van die dochter van je vriendin dat die op jouw UBD is geboren.....soms vraag je je wel eens af of dingen zo moeten zijn en waarom.... Jude: ik begrijp je zo goed!. Ik heb echt exact hetzelfde doorgemaakt. en de andere meiden ook hier! Ik kan alleen maar zeggen dat het feit dat je zo in huilen uitbnarst toch ook echt van de (goede) hormonen komt! Wat ik deed op die momenten is optellen waarom het NIET fout zou gaan, namelijk geen bloed, geen krampen en pijnlijke borsten die kwamen en gingen, bloeddend tandvlees, al die kleine dingenetjes waren ook echt symptomen.... gooi je angsten hier eruit! Franka: ach wat naar allemaal....echt een dip......de gevreesde datum en dan ook nog een ongi er achter aan, pfffff.....heel erg veel succes morgen bij de hsg! Put daar positiviteit uit! en dan lekker met vakantie! Gaan jullie nog weg? Dikke knuffel van mij! Miriam: niet te veel over nadenken. elke keer dat je je vriendin ziet en het gaat goed dan is het mooi meegenomen. Knuffel meid!
Heey dames toch even voor slapen gaan kijken en amazonnetje fijn even iets te horen alleen mopperstand wat is er loos? ook jij mag hier spuuwen hoor en we zijn er ook voor jou meid, je bent er ook zo voor ons altijd. neia meid meid wat een narigheid allemaal dat rommelen nu al bah bah bah ja denk toch echt bedrust en dan maar veel internetten illegaal hihi lijkt wel een hype dat illegaal internetten hihi Ik heb vanavond nog nagedacht over vandaag en leg nu de stap bij mijn vriendin als zij nu weer actie naar mij toe neemt al is het met een sms of berichtje dan is het goed doet ze niks doe ik ook niks meer de kracht is er uit voor mij. heb ontzettend genoten leuke film gezien als ik het goed heb fool's gold echt een grappige leuke film heb er van genoten ben nu wel doodop dus ga lekker mijn nestje opzoeken wederom mijn inmiddels wereld beroemde knuffel voor iedereen liefs miriam
haha een dikke knuf terug Miriam! Ik vind het zo knap dat je weer kan genieten van zulke kleine dingen zoals een film! Amazonnetje: hoop dat je snel uit de mopperstand komt! ook jij een dikke knuf!
Dames wat is het hier rustig wat doen jullie allemaal of genieten jullie ook van het mooie weer ik wel ga zo lekker koken en dan eten daarna lekker niks meer doen nou iedereen knuf miriam