tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussion in 'Vlinder clubs' started by flyke, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Miriam, ben blij te lezen dat je het leuk hebt gehad gisteren.

Hier even een dipje. Voel me nog steeds niet lekker. De verkoudheid is al minder, maar de algehele status is dik prut!
    Heb vanacht slecht geslapen en door het niks doen word ik er niet vrolijker op. Gisteren was minka-man druk bezig in het kamertje en in de tuin en ik deed niks anders dan zitten! mijn energie is erg ver te zoeken.
    Mijn kleintje is erg druk en dan komen er ook weer allemaal doom senario's voorbij, van is dat wel goed etc.
    Bleh, maar ik beloof jullie nu hierbij, ik tover weer een glimlach op mijn gezicht en kijk vol goede moed verder. ;)

Tot snel
    Kus Minka

2. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hey minka,

waardeloos datjij je nog niks beter voelt, ik hoop dat jij je snel wat opknapt.
    Hier gaat het ook niet zo, heb vanmiddag met mijn vingers in een bladblaasmachine gezeten, met als resultaat 1 vinger de top behoorlijk kapot, en zeer pijnlijk en 2 vingers gekneusd, knap waardeloos!

ik hou het ook even kort typen met 1 vinger gaat niet echt vlekkeloos,
    nou meiden nog een fijne avond!

jette

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Jette toch auw auw
    jakkes zeg o jee dat lijkt me echt zeer pijnlijk
    nu moet je het wel even rustig aan doen hoor meid

kun je nu nog wel je wedstrijd rijden?
    nou ik hoop echt dat je er snel minder last van hebt en dat het zich mooi geneest hoor

en minka meid ook niet leuk zeg en dat je energie ver te zoeken is meid heb je niet al je energie al opgebrand? Wel hoop ik dat je toch weer een beetje kunt slapen vanacht want slaap is toch wel heel belangrijk

jullie allebei een dikke knuf

neia hoe is het met jou? gaat het nog of heb je nog steeds veel last van weeen
    knuf miriam

4. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Even snel meiden:

Ik heb om half 10 een smsje gehad van Jude.
    Ze gaat straks naar het zh voor een echo, want ze heeft sinds gisteravond bruinverlies.
    Dus met z'n allen duimen dat alles goed is. Hopelijk ziet ze al een kloppend hartje, maar ik weet niet of dat te vroeg is.
    Als ze zelf niet kan posten en ik hoor iets, houd ik jullie op de hoogte!
    Ohhhhhhhhhhhh ik hoop zo dat alles goed is!

X Neia

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

potverdorie, wat is hier allemaal aan de hand? dipjes, mopperstanden, vingertopjes... maar waar ik vooral van schrik: Jude die vanaf gisteren bruinverlies heeft. Verdorie, ze is al zo onzeker...
    Ik had bij Lize ook bruinverlies, en volgens mij nog meer meiden, dus het hoeft niet per se een slecht teken te zijn. Ik hoop dat we snel iets horen en dat we heel goed nieuws te horen krijgen.

ik duim keihard! Bedankt Neia. dat je ons op de hoogte houdt!
    Amber

6. Lara11

Lara11 Niet meer actief

overigens, ze is 6 weken en 1 dag zwanger. Het spant erom of er een hartje te zien is. Ik heb op z'n vroegst een hartje gezien bij 6 weken en 3 dagen. Piepklein, maar toch echt kloppend...

duimduimduimduim...

7. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Ja Amber, daar was ik al bang voor dat het nog te vroeg is.
    Maar wie weet.
    Ik heb nog niks gehoord, ik weet ook niet hoelaat ze moet.
    Maar ik probeer jullie op de hoogte te houden!

X Neia

8. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    o nee dat meen je niet van jude :(
    ik duim megahard met jullie mee dat het bruinverlies niets wil zeggen!

sorry dat ik niet op iedereen reageer maar vanavond bezoek en ga proberen op mijn gemak wat te poetsen nu en dan wat hapjes maken,
    is trouwens een andere collegavriendin, die deze week aankondigde dat ze 3maand zwanger is die komt en ik heb alvast alcoholvrije schuimwijn in huis gehaald.
    Gisteren naar gyn en kine geweest, alles goed had eerste en te hoge bloeddruk toen ik aankwam 16/9 maar ik had me nogal moeten haasten na het werk om er te geraken enz...en bij vertrek nog es hermeten en was 13 toen,kleintje zit in gemiddelde curve, binnen 3weken terug naar gyn en tussendoor es naar vroedvrouw

heel goed wekend allemaal
    ik hoop dat neia vlug goed nieuws mag verkondigen over jude, maar is inderdaad nog pril om te zien op echo zeker? ofwel kan een bloedtest misschien meer duidelijkheid bieden ivm aanwezige hormonen?

ik hoop zo voor haar dat het een vals teken is
    liefs
    flyke

9. Lara11

Lara11 Niet meer actief

nog geen nieuws over Jude? We wachten rustig af..

Flyke, doe rustig aan hoor. Je zit al in je 36ste week! Heb je nog een mooi fotootje?

liefs
    Amber

10. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Wat lees ik nu :confused: Jude, ik hoop snel dat we iets weten hoe het is gegaan. Tot die tijd duim ik me een ongeluk dat alles goed zal zijn.
    Niet meteen van het ergste uitgaan meid, hele dikke knuffel voor jou

Jette, jij ook veel sterkte, zal ook wel erg pijn doen.
    Hoe krijg je het weer voor elkaar! Is je topje er een stukje af?
    bah! jij ook dikke knuf!

Rest, ik kom nog wel spieken hoe het met Jude is, dan reageer ik wel uitgebreider. Tot dan .... duim, duim, duim etc.

Kus Minka

11. Jude

Jude Bekend lid

Nov 30, 2006
    654
    0
    0
    Ha meiden! Ik heb jullie laten schrikken, he? Ik mezelf en mannetje ook! Maar we zijn in het ziekenhuis geweest en alles zag er goed uit. En geloof het of niet, er was een kloppend hartje te zien! Allemaal nog wel heel erg klein, 4 mm, maar volgens de echoscopiste was dat normaal voor 6 weken en rond die 6 weken ergens begint ook het hartje. Ze zei ook al dat het niet zeker was of er een hartje te zien was, en als dat niet zo was dat het dan niet hoefde te betekenen dat het niet goed was, omdat het dan nog te vroeg was.

Ja, ben erg geschrokken, gisterenavond wat bruinverlies gehad en toen dacht ik echt, nu is het gewoon weer voorbij... Nauwelijks geslapen vannacht en met hoofdpijn wakker geworden. Ik heb me ziek gemeld, want in deze toestand naar werk, dat zag ik niet zitten, en ik was ervan overtuigd dat het er wel allemaal uit zou gaan komen. En toen vanochtend ziekenhuis gebeld, uitgelegd en ik mocht komen, ik was al bang dat ze zouden zeggen, wacht het nog maar even af, dat 6 weken nog te vroeg was. Maar dat zeiden ze dus niet. Ik was wel heel erg zenuwachtig, maar ze ging meteen kijken en zei dat er een mooi vruchtzakje te zien was en dat er ook iets in zat en toen ze dichterbij ging kijken zei ze, ik zie ook al een hartje kloppen. Nou, wat er dan door je heen gaat, terwijl je je er eigenlijk al bij neer hebt gelegd dat het weer fout is... wauw..... Ik begon helemaal te trillen op dat bed...

Nu weet ik wel dat ik er nog lang niet ben en dat het alsnog fout kan gaan, maar het begin is er in elk geval en ondanks weinig symptomen is het tot nu toe nog wel goed. Ze wist niet waar dat bruin vandaan komt, was geen verklaring voor in elk geval, in elk geval niet van een niet in orde vruchtje of zo. Het zag er niet naar uit dat dat vruchtje elk moment kon afkomen of zo. En nu is het er ook nauwelijks meer. We wachten het maar af wat er verder gaat gebeuren, meer kan ik toch niet doen op dit moment...

Mannetje en ik hadden al wel besloten dat als het niet goed was, dat we dan een lekkere zonvakantie gaan boeken. Maar nu hebben we die boeken toch in huis gehaald, we hebben er gewoon zin in om even er tussenuit te gaan.

Nu mag ik over 2 weken weer, die afspraak is blijven staan, volgens haar moet er met 8 weken al wel een mooi kindje te zien zijn, nu was het nog heel klein...

Liefs,
    Jude.

12. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hey jude gelukkig meis, ja je hebt ons flink laten schrikken, maar gelukkig is alles goed!
    Je kunt ook een vakantie boeken als cadeautje voor jullie twee/drieen, je bent nog maar zo pril zwanger dat je best weg kan gaan, al moet ik wel zeggen dat ik in het begin nergens last van heb gehad, maar ineens heel misselijk ben geweest dan moet je er niet aan denken om in een warm land te zitten!

mijn vinger is zeer pijnlijk en ik denk dat ik mijn eerste wedstrijd wel kan vergeten! jammer maar ja er komen nog genoeg wedstrijden!

liefs jette

13. Lara11

Lara11 Niet meer actief

JOEHOEEEE!
    Wat fijn Jude, wat een opluchting! Heerlijkheerlijkheerlijk!

Dat werkt toch het beste he, dat je het met eigen ogen ziet. En wat fantastisch , dat kleine hartje... gefeliciteerd meid.

Ik had ook bruinverlies en ook niets aan de hand. (dat dit maar een geruststelling moge zijn voor alle zwangeren en to-be-zwangeren!)

Mijn vakantie is begonnen, joepie! Lekker weekje vrij met het gezin. 6 mei weer werken, dus alle tijd om van het weer te gaan genieten.
    Wij hadden vanochtend op het kdv het eerste voortgangsgesprek over Lize en ze doet het op alle fronten hartstikke goed en ze is echt een vrolijk en blij kind! (altijd die lieve lachjes...smelt). Dus ik ben supertrots! We hadden het gesprek met een van de leidsters en je kon echt zien dat Lize iets met haar heeft. Lize glimlachte, leidster moest daar hartelijk om lachen, Lize grijnsde terug... heel fijn om te zien!
    Het enige minpuntje wat ze konden noemen was dat Lize inderdaad veel ziek is geweest.
    Ze ligt nu al best lang te pitten, ik ga haar even kusjes geven!

liefs
    Amber
    en Jude, zweef lekker he!

14. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    oef Jude, wat ben ik blij voor jullie en meteen al hartje gezien!
    goed zo, ben blij, mijn weekend herstart weer goed
    en ja hoor waarom erniet eens tussen uit met zijn tweetjes, eh drietjes ;)

liefs
    flyke

15. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    oh Jude, heerlijk!
    Ben blij dat ik het wat later las en ik niet zo lang hoefde te wachten!
    Meid, ik ben zo opgelucht, maar ik denk dat we dat allemaal wel zullen zijn ;)
    Wat heerlijk dat je het hartje al zag kloppen.
    Doe het rustig aan, geniet nog maar lekker van je "vrije dag" en zoek een lekkere vakantie uit!
    Dikke kus

Amber, wat goed dat Lize het zo goed doet op het kdv geef haar ook maar een kusje van mij! en geniet van je vakantie!

Jette, jammer van je eerste wedstrijd. Je had er zo naar uitgekeken. Maar er komen er inderdaad nog wel meer. sterkte met de vingers.

Neia, hoe gaat het met jou vandaag? Het lijkt helemaal nog niet zo lang geleden dat je je 2e miskraam kreeg maar dus toch al 1 jaar geleden! Heb je nog weeen gehad en controles?
    Dank je wel voor je bericht van Jude, toch wel fijn als we meteen op de hoogte kunnen zijn.

Flyke, gefeliciteerd met je collegavriendin. Ze kan mooi een voorbeeld aan je nemen. Fijn dat de bloeddruk toch wat gezakt was. Het gaat nu ook voor jou spannend worden hoor, de mei maand is in zicht en 2 baby's op komst joehoe!

Miriam, nog steeds in een goede stemming? Vasthouden zou ik zeggen, dikke knuf

Me2, ben je nog in Nederland met de extra vrije dagen of blijf je lekker in zwitserland? begint het daar ook al weer wat meer lente te worden of ligt er nog sneeuw?

Hope, Franka, alles goed?

Ik ben weer in een betere stemming dan gisteren. Heb even lekker gehuild toen Minka-man thuiskwam en even alles eruitgegooid wat me dwars zat. Niet dat er echt wat was, maar zo puf-loos ken ik mezelf niet!
    Vanochtend nog maar lekker thuisgebleven, snottersnot is bijna weg, nu even de energie weer opladen. Had strakjes fysio en die vertelde dat het heel normaal was dat het wat langer duurde als normaal, ons kleintje vraagt nu ook eenmaal veel energie.
    De laatste nachten ook erg slecht geslapen vanwege een onrustig been :(
    Maar vol goede moed ga ik het weekend in, volgende week maar 2 dagen werken en dan al aftellen tot mijn verlof :confused: (+/- 5 juni)

Meiden goed weekend allemaal, lekker genieten van het mooie weer en tot snel

Kus Minka

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o jude meid toch wat schrikken zeg poeh

o gatver en dat je niet geslapen hebt logisch meid tjee wat schrikken zeg. ik las het en ik dacht god nee he niet weer niet bij haar ze heeft zo lang moeten wachten, en toen las ik dat het hartje mooi klopte o meid wat een nieuws zeg wat een ontlading al ben je nog niet helemaal gerust nu.

en gewoon gaan joh lekker even weg lekker meid.
    moeilijk zoeken he alles lijkt mooi en leuk vind ik altijd.

jette balen zeg dat je niet kunt rijden dan
    hopen dat je er snel minder pijn aan hebt.

minka wel rustig aan blijven doen hoor.

flyke meid nog even en je mag thuis bevallen wat gaat de tijd ineens inmens snel zeg.

franka hoe gaat ie met jou?

hope lieve schat hoe is het?

amber heb jij de laatste tijd nog iets van marla gehoord? vind het wel jammer dat ze geen afscheid genomen heeft en blijkbaar ook niet meer komt
    mocht je haar spreken wens haar dan het allerbeste want ik kan het denk ik niet meer doen.

amazonnetje hoe is het met jou nu hoe voel je je en ik vind je echt een kanjer hoor.

neia meid o wat wordt het nu spannend he

me2 hoe is het daar ?

ik heb gelukkig weekend ben doodop mijn team manager was trots op me hij vond dat ik goed zag wat er gedaan kon worden en het dan ook netjes deed. hij hoefde niet op me te passen zeg maar ik zag werk liggen.
    Hij maakte zelfs de opmerking ik blijf volgende week thuis jij kunt me zo overnemen je doet het goed. Nou dat geeft je zo'n goed gevoel echt heel appart je hebt dan echt zoiets kijk het gaat goed en ik doe het goed.

Vanavond nog even op bezoek bij mijn neef en aastaande vrouw ze zijn vandaag in ondertrouw gegaan en ik heb een leuk boodschappenpakket voor ze een keer iets anders kwa kado

nou dames fijn weekend liefs en knuf miriam

17. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Jaaaaaaaaaaaa eindelijk goed nieuws.
    Ik maakte me echt zorgen om je Jude. Ik was heeeeeeeeeeeeel erg blij met je smsje dat alles goed is!
    Je bent er nog niet, maar de eerste stap is gezet.
    Echt heerlijk dat je ook nog het hartje hebt zien kloppen.

Minka, lief dat je eraan denkt.
    Ik heb al de hele dag zo'n raar gevoel. Verdrietig, moeilijk, maar vooral ook raar.
    Vorig jaar deze wij verloor ik mijn kindje, en nu ben ik al zover zwanger.
    Ik kan het nog steeds niet geloven.

Fijn om te horen dat het al iets beter met je gaat.
    Het is ook allemaal niet niks. En dat pufloos gevoel herken ik wel hoor.
    Je tranen laten gaan is vaak het enige wat helpt.
    En je weet me te vinden he?! ;)

Miriam, je kunt echt trots op jezelf zijn.
    Wat een veelbelovende opmerking zeg. Je bent een topper!

Amber, heerlijk dat je vakantie hebt! Geniet ervan meid.
    Wat geweldig zeg dat Lize het zo goed doet en dat ze ook echt iets heeft met die begeleidsters, dat is een goed teken. Ook fijn voor jullie.
    Je kunt terecht trots zijn op je dochter.

Jette, wat is er dan met je vinger gebeurd?
    Oh, ik lees het net. Ah bah, gatsie. Hopelijk gaat het snel wat minder pijn doen.

Flyke, leuk dat je andere collega vriendin ook zwanger is. Heerlijk dat nieuws!
    Veel plezier met het bezoek vanavond.

Sorry verder weet ik het even niet meer. :oops:
    Ik heb vanmiddag ontslag genomen. Mijn baas zei niet zoveel en begreep het wel.
    De meiden in de winkel waren heel lief. En die andere manager was er niet, dus die heb ik een mailtje gestuurd.
    Ik ben echt blij dat ik ervan af ben nu.

Verder iedere nacht wel voorweeen, maar iedere keer wel weer anders qua pijn enzo.
    Nu krijg ik er ook weer last van, dus ik ga plat.

X Neia

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    neia vergeet ik weer een datum he ongelooflijk schaam me echt diep heel diep

meid wat raar lijkt me het nu zover zwanger en vorig jaar zo veel pijn

dikke knuf voor je

jude meid hoe is het?
    denk veel aan je

en franka en hope moet ook de laatste tijd heel veel aan jullie denken jullie schatten hoop echt dat jullie snel met goed nieuws komen en jude achter na gaan dan is jude ook niet alleen

dames ik ga pitten dikke knuf

19. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Hoe is het met iesereen?
    Vast allemaal aan het genieten van het mooie weer.
    Gisteren vrij lang in de stad rondgelopen, maar pff ik was goed op!
    Ik moest even teruglopen om een nieuw parkeerkaartje te kopen en dacht dat er geen einde aan kwam. Was blij dat we omeven een kopje koffie gingen drinken! Mijn gesnotter gaat een stuk beter, de tena's mogen bijna de kast weer in al is het even opletten met een plotselinge hoestbui hihihi :)

Marla, ik weet niet of je nog wel leest hier, maar ik wil je toch niet vergeten te feliciteren!
    Meid, ik hoop dat alles goed is met jou en jullie kleinen meid en ik denk aan je!

Geniet allemaal van het buitenzijn!
    Flyke, Neia, alles rustig?
    Jude, bij jou ook alles goed?

Dikke kus
    Minka

20. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Even een kort berichtje om te laten weten dat ik er nog ben! Ben veel op pad geweest voor het werk, de week hiervoor 2 dagen beurs, toen een bezoek in Düsseldorf en daarna "even" op en neer naar Milaan voor een bespreking (met een vlucht om 06.50 u dus 4.15 u op.... ai....). Afgelopen week 2 dagen meeting in Gouda gehad, en donderdag en vrijdag ben ik ziek thuis geweest :(. Erg veel keelpijn. Inmiddels gaat het gelukkig weer beter. Maar ja, omdat we tussendoor ook nog proberen dingen voor het nieuwe huis te regelen heb ik erg weinig energie over voor andere dingen... Sorry!

Het gaat wel allemaal erg goed al was het twee weken geleden een aantal nachten onrustig met de beide jongens. Thijs heeft heel goed door dat er wat staat te gebeuren en verwerkt alles in zijn dromen (met het nodige geschreeuw) en als we Guus een paar dagen overal mee naartoe slepen blijft hij overdag lachen, maar 's nachts is hij dan toch wat onrustiger. Afgelopen week ging het weer een stuk beter, hij heeft weer een aantal nachten doorgeslapen, heerlijk!

Over anderhalve maand krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en eind juli gaan we verhuizen. De tijd vliegt voorbij!

Hopelijk heb ik binnenkort wat meer puf voor jullie, nu even kort:

Jude, ik schrok ervan! Voordeel van bijlezen: ik hoefde niet lang te wachten op het goede bericht :D. Is het bruinverlies nu ook gestopt? Marla had er ook een keer last van, weet je nog? Een kloppend hartje is een HEEEEEEEEEEEL goed teken hoor! Hartstikke mooi meid.

Hope, :( van je oom. Goed dat je je mannetje hebt verteld wat je dacht. Ik probeer ook altijd zoveel mogelijk te genieten van wat ik heb, je weet immers nooit wat er nog komt. Dikke knuf voor jou!

En Miriam, ongelofelijk hoeveel monterder je weer klinkt. Je bent een mega-sterke meid! Komende week zal wel zwaar kl*** zijn, ik denk aan je. Hang in there!

Neia, doe het rustig aan he! Nog even en dan woon ik echt in de buurt :D dan halen we de afspraak van heel lang geleden in!

Voor alle andere dames, veel liefs en een dikke knuffel en hopelijk tot gauw!

Neeke

Share This Page