Goeiemorgen lieve Flyke, jij bent er inderdaad vroeg bij! Maar je klinkt opperbest. En ja, dat is lief wat je zegt, het ziek-zijn van Lize is geen 'minpuntje'. Ze bedoelde waarschijnlijk dat het wel opgevallen was en dat het sneu en jammer was. ik ga je pb'en. liefs Amber andere dames, wie heeft er allemaal oranje tompoezen in de koelkast staan? IiiiiiK! Fijne dag!
waar ik mijn vingers aan stoot neia? je moet maar eens proberen iets te doen en dan je middelvinger nergens tegen aan te krijgen, is dus geen doen he, nou ja dan had ik hem maar niet in een machine moeten steken he? Dus..... neia je bent zo aan de beurt, als je beebje 2 weken voor loopt kan het dus elk moment gebeuren, heel veel succes meis! liefs jette
Hallo allemaal, Even een vlug berichtje van mij. Inmiddels hebben we de HSG achter de rug en alles zag er prima uit? Waarom lukt het dan nog niet, vragen we ons af. We gaan er in ieder geval weer positief tegenaan. Toch wel erg raar om je baarmoeder en eileiders zo op een schermpje te zien Het deed minder pijn dan verwacht en we hadden ook de superleuke gyn weer, dat maakt het ook allemaal minder akelig. Het is natuurlijk geen pretje, maar we doen het voor een goed doel zullen we maar zeggen. Nu moeten we eerst weer een half jaar afwachten, voordat we terug mogen komen (we hopen natuurlijk dat we met een andere reden al eerder mogen komen) Miriam: ik wil jou en Bart héél veel sterkte wensen, wat een nare tijd is aangebroken. Een hele dikke knuffel voor jou! Neia: klinkt ontzettend spannend allemaal, misschien nog niet eens een weekje. Mocht het zover zijn en ik je niet meer 'spreek of zie' Superveel succes! Hope: hoe gaat het met jou? Doe je het een beetje rustig aan... Flyke: geniet maar lekker van je verlof en inderdaad ook jij kunt het nu wat rustiger aan doen. Ik hoop dat je de laatste weekjes nog wat slaap is gegund, het zal er daarna zo af en toe ook wel bij inschieten Jude: hoe gaat het met je? Ontzettend spannend natuurlijk. Ik was blij te lezen dat je het hartje gehoord hebt. Nu uitkijken naar de volgende echo. Krijg je ze nu om de twee weken? Ik blijf hier nog steeds ontzettend hard duimen voor je en ga van het positieve uit. Het zijn slopende weken nu, maar ook daar komen we doorheen. X Voor alle andere meiden alvast een fijn weekend (hopelijk zijn jullie met deze dagen ook allemaal vrij geweest) Ik kom tussendoor nog even kijken of er nieuws is. LIefs Franka
Franka, gelukkig dat de HSG mee viel en dat alles er goed uit zag. Ik had het je al eerder gezegd, maar blijkbaar hebben wij om de een of andere reden gewoon wat meer tijd nodig dan een ander... niks aan de hand en toch lukt het niet... maar kijk bij mij, het kan echt wel, ik geloof echt dat het bij jullie ook komt, maar wanneer, dat weet niemand, maar ik wil je zeggen: geduld is een schone zaak, maar de aanhouder wint! Ik heb 17 rondes nodig gehad, geen idee waarom het eerder niet lukte, niks mis en steeds een goede timing... Dus moed houden, gaat goed komen! Amber, je hebt helemaal gelijk, weeig is het goede woord... zo voel ik me nu. Ik moet eten, anders voel ik me misselijk worden. Soms moet ik kokhalzen, maar gelukkig komt er dan verder niks. En sommige dingen kan ik echt niet ruiken... lijkt me wel een goed teken ... Maar ja, je kan niet van binnen kijken hoe het er voor staat. Toch vind ik het heel eng, vorige keer ging het mis met 8 weken, maar vruchtje was rond de 7 weken geworden, dus tja... Neia, zo wat spannend, dus de verwachting is dat jij 9 mei niet gaat halen? Ben benieuwd. Als ze op 6 mei geboren wordt, is dat een hele mooie dag, dan ben ik 5 jaar getrouwd! Ik wacht je sms'je in spanning af en ben zo benieuwd of mijn voorspelling goed is! Ik hoop het echt ! Flyke, het gaat bij jou ook echt heel hard! Ik ben ook zo benieuwd wanneer het bij jou gaat gebeuren en of het inderdaad een jongetje is... Miriam, hoe gaat het nu met jou? Knuffel! En ik denk aan je, meid! Minka, hoe gaat het met het kamertje? Al af? Ja, dus het was dezelfde beurs. Grappig, hoor! Misschien kennen ze elkaar wel! Groetjes aan de rest, Liefs, Jude.
Oh jude ja ik herrinner me dat gevoel ook nog goed, ik hoop niet dat jij hetzelgde krijgt als ik had, kotsmisselijk ben ik weken lang geweest, gemiddeld 8 tot 10x spugen per dag, vreselijk was dat, maar ja, het is die rot tijd dubbel en dwars waard geweest! 8) Maar misschien ontkom je er aan! jette
goeiemorgen meiden bedankt alvast voor jullie pb tips ivm mijn kleertjesvraag. Ik ga volgende week alvast op kleertjesjacht (of als ik kan vandaag hihi) heb eigenlijk nu nog maar een drang om in die minikleertjes te neuzen. amber: oranje tompoezen? kan mij er echt niets bij voorstellen, weer iets typisch nederlands dat jullie 1 mei eten of zo? jette, hehe ik zie het zo al voor me, met je middelvinger in verband en overal aan tegen stoten, maar het is zeker niet praktisch, heb ooit mijn rechtermiddenvinger gebroken in school in volleyballes en dan met zo een verband en ijzer eraan 6weken rodlopen, ik herinner het me nog goed. Neia, wat is jouw voorgevoel? denk je ook dat je volgend gyn bezoek niet meer haalt? franka, ben blij te lezen dat alles in orde was met hsg, misschien laat dit positieve nieuws zijn sporen (zaadje bij eitje na ) omdat jullie nu met een goed/positief gevoel kunnen denken, het kan dus het moet lukken! zie ook naar Jude! jude,volgens mij krijg jij een meisje hihi ivm geslacht bij ons, gyn zei laatste keer, is baby met lange beentjes (ikzelf ben ook wel 1.74cm), ik kwam thuis en zei, volgens mij dus een jongen, hubbie zei, het kan toch ook een grote mooie meid worden met slanke ranke benen voor de rest, gisteren had ik even een baaldag, we hebben heel lang geslapen en ik wou de baby voelen, ik dacht nu ik lig en me stil hou zal ik het zeker voelen, NIETS van, de paniek sloeg alweer toe, hubbie dan met zijn oor op mijn buik laten voelen maar hoorde de hele tijd mijn darmen brobbelen, maar hubbie zei ook de kleine komt groter je hebt minder plaats binnenin, kleine kan niet veel meer bewegen, maar ik zag alweer het ergste scenario voor mijn ogen....afgewacht en gedachten proberen te verzetten in de late namiddag eindelijk baby beginnen terug voelen mijn dag was terug megagoed en gisterenavond bij mijn ouders constant aan zijkant voelde ik voetjes bewegen waarvan ik soms opschrok. Ik heb de indruk dat als ik lig de kleine meer plaats heeft in mijn buik en ik het zo minder voel, terwijl als ik zit (bv op mijn werk enz)voelde ik baby hele dag door. Hubbie kon er goed mee lachen hij zei het zal een nacht baby worden! dat beloof hehe liefs flyke
Goedemorgen allemaal, Ik was vandaag al vroeg wakker want Minka-man moet gewoon werken. Toen ik me aan wou kleden lag de oudste kat lekker op het logeerbed op zolder en ik ging nog even met hem knuffelen, resultaat: ben dus net wakker! Schandalig toch!, maar wel lekker! We hebben vanacht beneden op de vloer "gekampeerd" boven rook het zo erg naar verf, was ook niet echt lekker. Maar goed, ben weer heerlijk bij, ga zometeen de stad even in en vanmiddag afspraak bij de VK. Ben benieuwd hoe ons kleintje gegroeid is. Flyke, ik hoop niet dat het een nacht-baby gaat worden, maar wel lekker om "hem" toch steeds te voelen. Ik heb dat ook soms dat ik er gewoon van schrik en dan roep, nou nou, mag het even wat minder Geniet je al lekker van je verlof? gefeliciteerd daarmee trouwens, ook nu voor jou de spannende weken. Heb je alles op orde of moet je nog de poetsmanie krijgen? Amber, hier geen oranjetompoezen gehad, ik had zelf een boterkoek gebakken. Ik ben trouwens de laatste tijd erg veel aan het bakken geslagen. Ik zal snel voor jullie allemaal weer wat maken. Jette, AU! klinkt niet lekker het steeds stoten! Ik kan me voorstellen dat dat erg pijn doen. Gaat vast ook niet zo lekker om steeds je kleine meid te pakken denk ik. Maar ik hoop dat het snel zal genezen. Jude, fijn dat je kwaaltjes krijgt. Ik werd vaak s'avonds misselijk, maar zelden tot spugen. S'morgens weleens als ik mijn bakje koffie dronk, dat die niet wou blijven zitten, maar ben maar blij als het niet zo erg is. Nu aftellen naar je echo, spannend meid, maar je hebt het hartje al gezien en de volgende keer klopt deze nog veel harder, dat weet ik zeker. Franka, blij dat de HSG meeviel. Voelde je er nog iets van? Ik kan me je gevoel erg goed voorstellen, als alles goed is waarom toch niet! Bij mij heeft het precies een jaar geduurd, net nadat ik zei, deze maand hoeft niet omdat alles dan terugkomt. Ook bij Jude duurde het erg lang, maar blijf positief meid! Hope, hoe is het met je treintje? Al was het eerste station niet de geplande, ik hoop dat je de wissels weer hebt verlegd en op weg bent naar het volgende station. Neia, oehoe, ik vind het allemaal zo spannend! Als ik wat voor je kan doen hoor ik het wel he! Miriam, niet alleen morgen, maar ook vandaag en alle andere dagen denk ik aan jullie. Doe het rustig aan en laat de dag over je heen komen morgen. Me2, aan het genieten van je bezoek? Laat JP maar lekker trots zien aan ze. Bij de juli mama's is de tweede tweeling geboren. Ik hoop dat deze meer geluk mogen krijgen als de eerste, maar toch ook nog wel vroeg hoor. Ik ga eens in de benen, spreek jullie vast nog wel Kus MInka
flyke ik herrinner me nog goed toen ik zwanger was en ik de kleine niet meer voelde, ik raakte dan ook wat in paniek en probeerde me dan het herrinneren wanneer ik haar voor het laatst had gevoeld, maar dat kon ik me dan ook niet meer herrinneren, en het lijkt wel als je er echt op gaat letten of ze dan inneens veel minder bewegen en dan inneens is er weer actie! Minka ja is lastig met de kleine meid op te pakken maar ik doe eers mijn goede hand onder het hoofdje til deze dan op en schuif dan mijn geblesseerde hand onder het hoofd, ach je wordt er steeds handiger in! liefs jette
jette meid meid het zit je niet mee die rot hand konden we maar even wisselen van hand ik hoef er buiten de comp toch niet echt iets mee te doen en jij juist wel flyke oranje koninginedag meid jaja wij vieren feest dus zoveel mogelijk dagen om feest is alleen maar leuker. hier ook lekker gehad hoor amber. flyke gefelicitteerd met je verlof meid wat is het snel gegaan zeg o jee ik kan me nog zo herrineren dat je even afstand nam van het forum het lijkt gister wel en nu al met verlof he mooi meid minka ik vind het lief wat je zegt en ik weet het ook wel echt lief. heb geprobeerd vrij te krijgen maar helaas het wordt morgen knetterdruk dat is de verwachting vandaag ook knetterdruk gehad echt niet leuk meer. heb in 6 uur bellen vandaag 110 telefoontjes weg gewerkt echt te gek bijna allemaal blokeren van passen omdat ze ze kwijt waren ivm de feestdagen dus dat gaat morgen fijn verder. heb het nog wel weer aangegeven vandaag dat ik tegen morgen opzie als een berg en ze zei dat als het bellen niet meer gaat ik mischien wel iets anders kan gaan doen dus ook wel even fijn dat ik iets achter de hand heb voor als. verder weinig nieuws wel heel lekker weer en het wordt het weekend nog beter dus ook wel lekker even uitwaaien in het bos denk ik ook fijn gedachten lekker leeg laten waaien neia meid hoe is het met je ? ben benieuwd jude meid had het vandaag op het werk nog over je dat je zo lang hebt moeten wachten en dat je nu in zo'n onzekere tijd zit een knuf daarvoor en franka en hope meiden ook aan jullie moet ik veel denken het is denk ik niet altijd fijn om hier je verhaal te komen doen juist omdat het zo confronterend is niet omdat de rest het niet leest maar omdat het voor je eigen niet zo prettig is. maar weet dat ik veel aan jullie denk want ondanks mijn tegenslagen sta ik er nu weer heel anders in als jullie ik ben er momenteel niet mee bezig om weer zwanger te worden jullie wel en o echt een groot kado jullie allebei samen met jude zwanger nou fijn weekend liefs miriam
lief van je miriam dat jij mijn hand wel over zou willen nemen, je bent een lieve schat! prettig weekend! jette
dag lieve dames, het gaat wonder boven wonder heel goed neia bedankt voor je o zo lieve kaartje echt geweldig het is niet vergeten dat maakt mijn dag helemaal goed. kom later nog terug liefs miriam
Even snel nog: Lieve Miriam, wat een klotedag is het vandaag! Je uitgerekende datum is er dan toch gekomen. Maar helaas is Danique veel te vroeg geboren. Ik denk nog heel vaak aan haar, zij zal nooit vergeten worden. Heel veel sterkte! Dikke kus Neia
Jette, bedankt meid. Ik hoop toch dat je vinger, ondanks al het stoten , snel zal genezen. Franka, super fijn om iets van je te horen. En gelukkig heel goed nieuws wat betreft de HSG. Nu dus weer een half jaar flink aan de klus, ik blijf iedere maand gewoon voor je duimen, totdat er ook van jouw kant uit goed nieuws komt. Ik ben wel blij voor je dat er niks is gevonden. Sorry meiden, ik moet er vandoor. Ik reageer later weer! X Neia
hey miriam misschien wat laat al op de dag maar jullie waren de hele dag in mijn gedachten jij, Bart en kleine Danique, sterkte nog! liefs flyke
Nou miriam de moeilijke dag is bijna voorbij niet dat dit betekent dat je gevoel en emoties morgen minder zullen zijn, maar dit heb je bijna achter je kunt laten! Dikke knuff.jette
Miriam: vandag veel aan jullie gedacht....hooop dat je de dag eenm beetje door bent gekmen....wat had het zo mooi kunnen zijn xxx Me2 Franka: goed van je te horen en wel fijn dat de hsg goed was. Het moet nu toch snel gebeuren!
Zo, ik kom nog even langs om nog even iets tegen Miriam te zeggen. Ik log net in, want we zijn 2 dagen weggeweest. Miriam, fijn dat er aan gedacht is maar ik had niet anders verwacht! Het zal een rare dag geweest zijn, misschien wel met veel verschillende emoties. Hoe dan ook, stilstaan bij deze dag is een goed iets. Ik hoop dat het goed voor jou is geweest. Ik heb absoluut aan je gedacht. veel liefs Amber