tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussion in 'Vlinder clubs' started by flyke, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Lieve Miriam,

Gisteren is het helaas niet gelukt om te posten, sorry... Hopelijk is het meegevallen. De dag ligt nu in elk geval achter je, wellicht helpt dat je weer een beetje verder met vooruitkijken.

Veel liefs,

Neeke

2. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo lieve dames,

Nou, minder druk wordt het hier maar niet, ondanks het lange weekend... Ik heb schandalig weinig tijd om te posten :( sorry.

Het gaat wel allemaal prima hier, de datum van sleuteloverdracht van ons nieuwe huis (16 juni) komt snel dichterbij. Binnenkort vloerbedekking voor boven uitzoeken, dan zijn we ver klaar. Over 3 maandjes wonen we hier al niet meer, gek idee...

Jude, ik was ook op InCosmetics, wat toevallig! Minka, ons bedrijf is overgenomen, ik werk nu dus voor Croda :).

Neia, ben benieuwd of er al wat gebeurd is?

Veel liefs voor allemaal, en hopelijk tot wat sneller weer,

Knuf Neeke

3. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hallo meiden, ik heb een updeetje van Marla.

Het gaat prima met haar en het was absoluut niet haar bedoeling om jullie bezorgd te maken. Ze heeft het druk, o.a. met Famke, met wie het overigens heel goed gaat. Het is een lief en actief meisje dat graag alles ziet!
    Jullie krijgen de hartelijke groetjes van Marla!

groetjes
    Amber

4. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Flyke, heel erg herkenbaar hoor. Onze kleine dikzak is meestal 's ochtends heel rustig. En soms wordt ik helemaal paniekerig om 1 uur omdat ik de kleine nog niet heb gevoeld.
    Gelukkig komt dat later dan wel weer.
    Ik ben benieuwd hoe lang het nu nog bij jou gaat duren. Spannend he?
    Ik denk zelf dat de gyn niet gelijk krijgt en dat ik vrijdag gewoon weer op controle ga. Maarja, het kan zo in 1 keer beginnen natuurlijk, dus we wachten maar af.

Bij de mei-mama's is het trouwens al erg druk met de bevallingen, er zijn al 10 kindjes geboren!

Minka, oh dus al druk bezig geweest met het kamertje. Leuk zeg. Ik ben heel erg benieuwd hoe het straks gaat worden.
    Inderdaad slim om dan even beneden te gaan slapen, die lucht is niet echt lekker.
    Je hoort het wel hoor, als je iets voor me kan doen. ;)

Jude, dat weeige gevoel hoort nu ongeveer bij deze termijn hoor. Hoe gaat het met het kokhalzen?
    Vrijdag komt nu wel erg dichtbij. Super leuk! Dan zien jullie echt een boontje. ;) Hoelaat moet je?

Miriam, hoe is het gister gegaan?
    Zijn jullie samen de dag goed doorgekomen?
    Hebben de mensen in jullie omgeving ook nog aan jullie gedacht? Dat hoop ik wel, want steun kan soms erg veel betekenen.

Neeke, ja 16 juni komt nu echt dichterbij. Pff klinkt wel erg druk je leventje zo hoor. Lukt het allemaal wel een beetje?

Amber, jammer dat je niks meer van Marla hebt gehoord. Maar ik neem aan dat alles dan gewoon goed gaat.
    Hoe is het met Lize? Hoeveel weegt ze nu? Die kleine van mijn broer weegt al 9 kilo, echt een dikzak hoor om op te tillen. ;)

Me2, hoe is het bij jou? Is de visite alweer terug naar Nederland? Hebben jullie allemaal samen genoten, of ben je alsnog ziek geworden?

Hier gaat alles nu weer goed.
    Echt met ups en downs merk ik wel.
    Vanaf donderdagavond eigenlijk veel pijn in mijn rug en zij gehad. Gistermiddag ook heel erg, het leken wel weeen, want het kwam opzetten en ging weer weg. Maar nu is alles weer over.
    Gisteravond had ik een etentje met mijn nieuwe werk. Ik vond het erg aardig dat ze me nu al uitnodigde, en Neia-man mocht gelukkig ook mee.
    Was wel moeilijk om nog iets leuks te vinden waar ik niet te erg op een koe in lijk. ;) Maar uiteindelijk was ik toch nog tevreden. Het was ook erg gezellig, en we waren al om 9 uur thuis. Later moet ik het tegenwoordig ook niet maken hoor.
    Vandaag heerlijk weer. 8) Mijn olifantenpootjes willen alleen niet meewerken, die doen super veel pijn. :cry:
    Verder lekker genieten!

X Neia

5. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Oh Amber, fijn dat je iets van Marla hebt gehoord.
    Super dat alles goed gaat met haar en Famke!

Minka, hoe was het bij de vk vrijdag?

X Neia

6. Miriam

Miriam Nieuw lid

Oct 5, 2006
    4
    0
    0
    dames,

goede avond

hier gaat het op zich wel goed de meeste in mijn omgeving hebben er aan gedacht de geen die het belangrijste bijna is niet dat was mijn vriendin dat stelt me zeer teleur maar jullie berichtjes geweldig
    nee vandaag was mischien soms nog moeilijker omdat dan de dag voorbij is en je toch zoiets hebt van het had er nu echt gewoon kunnen zijn.

we zijn ook nu bij mijn ouders ben er gouw even snel achter de pc gekropen wou toch jullie laten weten hoe het met me gaat.

neia ben benieuwd hoe lang het nog duurt ik ga voor de fun voor 13 mei
    maar we zullen zien

jude hoe is het met jou heb je al snel een echo

en franka had het al gezegd maar je bent een topper hoor.

ben heel blij even update over marla te horen maar dacht wel dat ze gewoon heel druk was.

de rest jullie zijn fantastische echte internet vriendinnen super
    liefs miriam

7. Lara11

Lara11 Niet meer actief

oeh, Neia, volgens mij zit het er toch erg aan te komen hoor....
    Enneh...je bent geen koe en ook geen olifant! [-X
    Ik weet niet hoeveel Lize precies weegt op dit moment. Vandaag is ze precies 8 maanden. De laatste keer dat we haar wogen was ze 7,5 kilo (volgens mij een maand geleden) maar ze begint een aardige toet te krijgen, dus ze groeit in ieder geval goed!Komt door al die lekkere verse hapjes! :)

Miriam, vandaag ook nog dodenherdenking... pfff... Ik denk dat er enorm veel aan jullie wordt gedacht. Ik snap dat het je kwetst dat je vriendin niets laat horen. Hoop dat het je lukt om een beetje afstand te bewaren, al was het maar om geen 'oorlog in je hoofd' te krijgen met haar. Dat kost zoveel energie he...
    sterkte meis

8. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Miriam, heel goed te begrijpen dat je het misschien vandaag nog wel moeilijker hebt. Want nu is ook die datum weer voorbij.
    Maar je moet echt weten dat wij heel veel aan Danique denken. En jullie natuurlijk ook iedere dag.
    Enorm klote dat je vriendin niks heeft laten weten. Kan me voorstellen dat je daardoor gekwetst bent.

Amber, oja? Nou wie weet dan. ;)
    Lekker dat Lize ook een gezonde meid wordt. En alweer 8 maanden vandaag :confused: , GEFELICITEERD!

Net zijn we nog even bij mijn ouders geweest. En mijn vader heeft flink tegen de baby gepraat; dat hij/zij er nu echt wel uit mag komen. Volgens mij vindt hij het nu ook wel spannend worden. Zo schattig! :D

X Neia

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dames goedemorgen

Ik heb voor het eerst sinds dagen weer goed geslapen alleen een korte nachtrust gehad hihi was gister een beetje laat.

andere vienden nodigden ons uit bij hun en het is een wonder dat ze beide op zondag vrij waren aangezien ze beide in de horeca zitten dus daar geweest en wat waren ze lief voor ons.

gisteravond van mijn vriendin een mail gehad dat ze het te moeilijk vond om iets te laten horren omdat ze me niet wil kwetsen volgens mij snapt ze niet hoe je iemand kwest en iemand een hart onder de riem steekt.

maar ja ze vroeg of ze langs kon komen ik vind het allemaal prima
    ga zo lekker heen werken

neia wat lief he zo als je vader doet, o en straks bellen ze je elke dag nou hopen dat je niet meer zo heel lang hoeft te wachten gaat hard bij de mei mama's

amazonnetje hoe gaat het met jou?
    en amber al weer 8 maand lize tjee wat gaat de tijd hard zeg poeh mooi dat ze goed eet

jette hoe is het met je vinger? moet jij nu ook al weer beginnen met werken deze week marla volgens mij wel
    want ze was teglijk met mijn collega uitgerekend en zei komt vandaag terug dus marla als het jou eerste dag ergens weer is succes en jette jij ook

hope meid hoe is het met jou?

nou ga stoppen moet nu een beetje erg opschietenhihi
    maar tot later liefs miriam

10. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ik heb wel al bijgelezen maar nog geen tijd om echt te reageren.
    Ik wil wel nog even Miriam laten weten dat ik zeker ook aan je gedacht heb zaterdag, maar ik had het weekend zo vol gepland staan dat ik niet eerder kon komen posten.
    Ik ben blij dat er zoveel mensen aan je gedacht hebben, dat is zo belangrijk.

Meiden, vanavond of morgen kom ik op de rest terug.
    Ik moet me nu snel gaan douchen, we moeten naar het ZH.
    Nog even en dan gaat de trein weer rijden..... ;)

Tot later.

Dikke knuffel voor jullie allemaal, Hope

11. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Miriam, fijn dat je weer een goede nachtrust hebt gehad! Ik weet als geen ander hoe heftig het is als je niet slaapt en hoe heerlijk het is als je lichaam zich weer 'kan overgeven' aan de slaap.
    Misschien moet je je vriendin uitleggen wat voor jou 'steunen' is en wat voor jou 'kwetsen' is.

Hope, succes vandaag!

Ik heb het gisteren niet verteld maar ik wil het toch wel kwijt: we zijn eergisteren gebeld door het kdv van Lize met de mededeling dat er brand gesticht was in het kdv. Godzijdank toen er niemand aanwezig was ! Maar het was ernstig en nu waren ze iedereen aan het bellen omdat er de komende weken in ieder geval geen opvang zou zijn. Althans, niet voor alle kindjes. En ze hoopten dat we andere oplossingen konden verzinnen en anders zouden ze voor een noodoplossing zorgen.
    Nou, ik schrok me rot. Het blijkt een pyromaan te zijn, die 's nachts ingebroken heeft, alles onder de benzine heeft gegoten en het in de fik heeft gestoken :confused: ZOOO HEFTIG! En ZOOOO GESTOORD! Het idee dat de plek waar Lize altijd speelde en sliep nu is afgebrand...:( Haar spulletjes (niet zoveel, maar toch)... alles weg. Voelt zo onveilig. BAH!
    Vandaag ben ik vrij dus ze blijft lekker bij mij en mijn moeder gaat donderdag inspringen, en volgende week komen we ook wel uit. Maar ik realiseer me nu pas hoe erg ik het vind...

ik ga nu met mijn meisje knuffelen en fruithapje maken en dan lekker de tuin in of wandelen. Spreek jullie vast later!

12. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    amber, brr is inderdaad wel schrikken, en inderdaad heel erg gestoord, gelukkig kan je moeder inspringen, bedankt trouwens voor update Marla, zijn we weer op de hoogte dat alles goed is met haar en haar gezinnetje!

hope, hou ons op de hoogte he, en ik wens je alvast een hele goede treinreis en dat je vlug aan het volgend station aankomt zonder vertraging!

miriam, inderdaad wel raar dat net die vriendin het vergeten was, maar ik lees nu dat ze toch afkomt, ze niet wist hoe reageren, misschien is eerlijk zijn dan toch het best he en zeggen,ik denk aan je maar weet eigenlijk niet hoe reageren of wat zeggen, zou toch anders overgekomen zijn dan nu nadien, maar al bij al is ze het gelukkig toch niet vergeten, ben blij dat je weer betere nachtrust had

neia, hehe zou je vader enige invloed hebben op de komst van kleintje? heb jij nu eigenlijk een vermoeden of voorgevoel van geslacht? zoja welk?

neeke, een goede verhuis toegewenst, komt inderdaad heel snel dichtbij!

zico, heeft iemand eigenlijk nog iets van haar gehoord en haar zwangerschap, ik hoop dat alles goed verloopt? ik zag dat jannes een vraag stelde bij verloskundige en ze een meisje zal krijgen

minka, jij kreeg toch een meisje he? ik sla precies alles door elkaar, terwijl ik dacht dat jij een jongetje zou krijgen zeker?
    hoe was het bij de gyn, kleintje goed gegroeid?
    en foto's van het kamertje niet vergeten he!

zo, vanmorgen om 6.30u terug opgestaan, nochtans mijn eerste NIET-gaan werken dag, kon precies niet blijven liggen in bed, wat gestreken, gerief voor vluchtkoffer klaargelegd, kleertjes dat ik gekocht en gewassen had voor kleintje gestreken enz...en tegen 9.30u was ik in de hema, verzorgingskussen aangekocht en kleine dingetjes, en via internet hebben we normaal vandaag een mooie tweedehands verzorgingstafel gekocht die we vanavond gaan afhalen. Ik was wel blij dat ik terug thuis was zonet, voel de laatste week echt die druk onderaan en volgens hubbie begin ik ook als een eendje te lopen hehe, en zoals Neia vind ik ook mijn enkels niet meer terug :confused:

liefs
    flyke

13. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Miriam, wat super fijn dat je eindelijk weer goed hebt geslapen. Dat scheelt vaak al zoveel.
    Gelukkig heeft je vriendin nog wel iets laten weten. Ik ben benieuwd hoe jullie gesprek gaat. Hopelijk kunnen jullie allebei eerlijk zijn.

Mijn moeder belt nu al iedere dag.
    Zaterdag zat ik niet zo lekker in mijn vel, en toen ik haar telefoonnummer zag en opnam, zei ik: je hoeft niet iedere dag te bellen hoor.
    Toen durfde ze niet meer te vragen hoe het met me ging en begon over koetjes en kalfjes te praten, haha, wat ben ik soms toch erg.

Hope, heel veel succes vandaag in het zh!
    Gelukkig komt de trein er weer aan. Daar ben ik zo blij voor jullie om. Mijn duimen kunnen dus weer gaan draaien? ;)

Amber, jeetje wat is dat schrikken zeg! :confused:
    Kan me voorstellen dat je toen helemaal overdonderd was maar nu toch ook wel angstig. Stel dat..............
    Pff heftig zeg.
    Ik ben blij voor je dat jullie het tijdelijk even zo kunnen oplossen, maarja het blijft een eng idee.

Flyke, ja opeens heb ik meer een voorgevoel over het geslacht. Ik denk nu opeens een meisje, maar ik denk dat dat komt omdat echt iedereen in onze omgeving denkt dat het een jongetje is. Zo raar. Maar ik begin nu toch wel heel erg nieuwsgierig te worden hoor.
    Heerlijk dat je vandaag eindelijk ECHT vrij bent! En nu al zo vroeg op. :confused: Doe het rustig aan meid, nu is de tijd om bij te komen en te rusten voor de grote bevalling.
    Maar ik moet zeggen dat ik nu ook echt meer rust heb nu dat mijn to do list bijna helemaal afgestreept is.

Ik heb vannacht ook eindelijk weer eens redelijk goed gelapen. Echt heerlijk!
    Verder vandaag weinig op de planning, dus zometeen maar lekker van het mooie weer genieten. 8)

X Neia

14. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Ben blij miriam dat je weer een nachtje goed hebt kunnen doorslapen, wat doet dat een mens goed he!

he brrr amber wat naar zeg dat van die brand in het kdv, je moet er toch niet aan denken, wat een malloot die zoiets doet!

Ja dames deze week mijn werk-leven ook weer, ongelofelijk hoe snel alles voorbij is gegaan, nu zal ik echt moeten gaan plannen en s'avonds alles klaar leggen voor de volgende dag, vandaag nog even lekker genieten, morgen moet Dominique haar tweede inentingen hebben en s'middags moet ik op verjaardag bij de buurvrouw en dan is het zover, raar idee hoor!

liefs jette

15. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Hé meiden,

Ook aan het genieten van het lekkere weer?

Hope: héél veel succes vandaag en ik hoop dat de trein deze keer in volle vaart naar het juiste eindstation gaat. Ik duim heel hard voor je mee!

Amber: wat ontzettend schrikken en heftig zo'n brand, vooral nu je weet dat het bewust in brand gestoken is. Ik hoop dat er snel een oplossing komt.

Neia: het schiet al aardig op.... gaat het nog wel met dit warme weer of zit je veel binnen?

Miriam: jij bent ook echt een toppertje! Goed van je vriendin dat ze in ieder geval iets heeft laten weten en er toch aan gedacht heeft (op haar manier dan). Ik hoop dat jullie er samen goed over kunnen praten. Heel veel sterkte meid.

Vandaag komt mijn kleine nichtje logeren (9 maanden jong) en ik heb er superveel zin in. Ik heb net het kamertjes (dat ook ooit onze kinderkamer wordt) grondig gepoetst en een beetje gezellig voor haar gemaakt. Ik heb mijn eigen spulletjes uit de kast getrokken (speelgoedjes e.d. die ik van mijn familie kreeg voor ons kleintje). Worden ze toch nog een keer gebruikt; ze liggen immers alweer een jaar in de kast en zo heeft er tenminste iemand nog plezier van. Het wordt in ieder geval een volksverhuizing zei mijn zus net aan de telefoon: campingbedje, kinderwagen, kleding, luiers, potjes voeding, badstoeltje, etc. Wat moet je dan veel meenemen zeg, voor één nachtje :confused:

Allemaal een fijne en vooral zonnige dag!

Liefs Franka

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    eerst hope meid heel veel succes en ik sta weer aan de kant je toe te juichen wat je kwijt wil daar zijn we voor en wat je bij je zelf wilt houden prima ik ga in ieder geval duimen tot mijn duimen eraf vallen hoor.

franka meid goed van je hoor dat je er zin in heb dat ze komt het is leuk maar ook confronterend en dat je de spulletjes pakt heb ik ook gedaan hier toen ik dacht het zelfde als jou dan wordt het gebruikt en ik ben blij dat ik het zo gedaan heb want dat maakt het makkelijker.
    je bent een topper hoor echt

neia ik heb een voorgevoel van een meisje bij jou waarom geen idee maar dat denk ik gewoon.
    ik hoop dat we niet meer zo lang hoeven te wachtne ben toch nu eigenlijk wel echt nieuwschierig hoor.

amber wat een ontzettend eng idee zeg bah kan me voorstellen dat het je ergens toch niet lekker zit wat een idioot zeg je hebt echt gekken rond lopen op de aardbol heel appart.
    minka hoe lang moet je nu nog werken? voor je mag gaan genieten van je verlof
    en moet iemand je dan nog vervangen of is de school dan al dicht? of ben ik nu helemaal de kluts kwijt weet het ook niet meer

flyke meid ik weet dat ik moet praten met haar anders is het definitief kapot en ik heb het in de hand nu maar momenteel ben ik er nog niet aan toe om te praten ik moet eerst in mijn hoofd rustig worden ik geef wel aan dat ze kop koffie mag halen maar ga dan niet praten denk ik moet ik even zien jij gaat ook ineens hard vanaf morgen heb je er al 37 weken voor staan meid.

zico spreek ik soms nog op in de vlindertuin onder mijn kopje en daar gaat het goed mee tegen de 20 weken nu geloof ik

rest sorry dat ik niet reageer ga lekker in de tuin zitten.
    Hier gaat het goed er is een bepaalde knop omgegaan nu 3 mei voorbij is heb vanacht gedroomd over een nieuwe zwangerschap dus voor mij mag de toekomst in uitvoering gaan komen nu bart nog hihi
    nee ik heb veel verdriet om danique maar wil nu echt verder niet constant meer zielig doen en moeten huilen gewoon vrolijke miriam weer worden op het werk gaat het ook steeds beter. Ik hoef nog geen targets te behalen maar doe mijn best er weer voor en dat gaat best goed nu kijken of dat blijvend is maar heb een goed gevoel.

knuf miriam

17. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Jette, oh geniet dan maar eens lekker van deze 2 daagjes.
    Lijkt me inderdaad raar als je weer moet gaan werken.
    Heb je er zin in? Hoeveel dagen ga je dan weer werken?

Franka, dat klinkt als een drukte van jewelste! :D
    Je klinkt enorm positief dus het zal vast heeeeeeel erg leuk gaan worden.
    ja, heerlijk dit weertje he? Jij hebt zeker vakantie of niet? 8)
    Ik ga heel af en toe in de zon en dat vind ik juist wel lekker, het is nog niet echt bloedheet.
    Alleen mijn voeten zijn enorm pijnlijk, en ja dat maakt dit weer alleen maar erger. Maar alles beter als regen hoor.

Miriam, lief dat je ook nieuwsgierig bent. Ik ben benieuwd of je gelijk krijgt. ;)
    Wat heerlijk dat je weer positief kan denken. Misschien helpt het weer ook wel een beetje. Inderdaad weer naar de toekomst kijken nu.
    Ik heb ook een goed gevoel voor jou hoor! :D

Vandaag een niks doe dag gehad. Veel op de bank gehangen en buiten in het zonnetje gezeten. 8)
    En ik heb nog even de oven een goeie schoonmaakbeurt gegeven.
    Oja, en de oma's hebben vandaag al weer gebeld: is er al verandering? :evil: Grrr neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

X Neia

18. Lara11

Lara11 Niet meer actief

irritaaaaaaaaaaaaaaaaaant!
    Ik zei dan altijd: als het kind er is, ben je de eerste die het hoort! En tijdens het bevallen neem ik toch niet op ;)

19. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Hé meiden we zitten alweer op pagina 400!

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey franka goed opgemerkt hihihi ja we gaan heel hard gek he zo begin je een topic (flyke) en zo is het de best bekeken en geschreven topic van miskramen nou als het aan mij ligt komen er nog wel 400 bladzijde's bij dames

zal een de lijst updaten
    liefs miriam

Share This Page