hope moeilijke dag voor je meid, ik hoop dat je de dag een beetje doorgekomen bent en de rest van de dag die nog rest ook. Het is zo moeilijk mischien nog wel extra omdat je niet zwanger bent nu je had zo anders in je leven al willen staan maar dat lukt dan niet dat doet pijn. hele dikke knuf voor jou meid. ego berichtje hier gaat het goed ben dood moe komt mischien ook door het weer. maar ben best rustig in mijn hoofd en daar ben ik al blij mee, ik heb een ontzettend mooi gedichtje gekregen heeft iemand gemaakt zal deze met jullie delen Ja op de tweede Zondag in Mei Zijn heel veel moeders blij. Zij worden door hun kinderen erg geeerd. Op die dag extra gefeliciteerd. Maar er zijn vrouwen die zitten met een stil verdriet. Omdat hun kind bij de dracht het leven liet. Zij zitten met hun moeder gevoel. Met een lege wieg of een kinderstoel Ook zij verdienen extra aandacht op deze dag. Ook voor het kind die deze dag niet aanschouwen mag. Moeder liefde is wel onstaan maar niet gegeven. Zij moeten met hun verdriet maar zien te leven. In deze wereld is vaak heel veel stil verdriet. Daarom vergeet deze bijna moeders niet. Dan kunnen ze er mee leren leven Het ergens in hun hart een plekje geven
Jude, kei goed meid! Echt fantastisch dat alles in orde is. Nu je schildklier nog, maar met de minimale dosis en goede begeleiding moet alles goedkomen! Geniet ervan. Hope, je moeilijke dag is weer bijna voorbij. extra dikke kus voor jou. Franka, slik, weer even moeilijk van je vriendin, maar wel mooi dat ze rekening met je houd. Neia, nog 2 dagen Miriam, tja, moederdag is even slikken! ik weet dat vorig jaar ook vele van ons ertegenaan zaten te hikken. Me2, veel plezier met schoonmams Amber, ik doe het vandaag, want morgen kan ik niet online zijn: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er een mooie dag van. Rest tot snel, ik moet nog vanalles doen voor morgen en ook wat op tijd naar bed,heb afgelopen nacht erg slecht geslapen Kus Minka
hey jude kwam vlug es piepen hoe je het stelde bij gyn en gelukkgi klopte mijn goed gevoel alles in orde! ben blij voor je franka, is inderdaad weer moeilijk moment, zwanger van haar derde... wel lief van haar dat ze het jou persoonlijk wou vertellen, maar meid wij blijven hier stug doorduimen voor je! de rest, sorry dat ik niet individueel reageer maar ik ga naar bedje toe, liefs flyke
Goedemorgen meiden, Ten eerste Amber: En een hele fijne dag. Minka en Miriam, bedankt dat jullie aan me gedacht hebben. Het was enerzijds wel een moeilijke dag, maar anderzijds ook wel een fijne dag. Ik ben `s morgens meteen naar onze vlinder gegaan. Ik hoop gewoon dat deze poging ons wat positiefs brengt en dat we tussen deze datum en de volgende moeilijke datum ( 30 juni) eens goed nieuws krijgen. Heb wel af en toen een traan gelaten. Maar mijn man en ik, hebben vooral ook genoten van elkaar. Jude, fijn dat alles goed was. Dat zei ik je toch: op de dag wat voor mij moeilijk is krijg jij te horen dat alles goed is. Meiden, ik laat het hierbij, ik moet zo werken. Liefs Hope
amber meid Van Harte Gefeliciteerd en nog vele jaren erbij in gezondheid en geluk Maak er een mooie dag van met elkaar Hier alle mama's fijne moederdag morgen en iedereeen een fijn weekend ben stront druk dus kom denk ik niet veel even kijken en schrijven maar ik denk altijd aan jullie hoor knuffel en veel liefs miriam
hope ik hoop het echt voor je en ik blijf voor je duimen. Meid je bent niet alleen knuf miriam neia? waar ben je hoe gaat het?
Even snel: Amber, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!. Geniet ervan en laat je maar lekker verwennen. Hope, kan me voorstellen dat je gister heel wat traantjes hebt gelaten. Het is toch een moeilijke dag en zo ONEERLIJK! Ik hoop ook echt dat je voor eind juni een keer goed nieuws krijgt, al is het maar ergens op een tussenstationnetje. Wij staan nog steeds bij het eindstation op je te wachten hoor! Minka, nog maar 1 nachtje slapen. Ik weet niet of ik dat ga halen hoor, ik hoop het wel want ik ben het zat, maar het gebeurd hier nog niks. Leuk dat jullie de meubeltjes op het kamertje gaan zetten. Ik ben benieuwd naar de foto's! Heel erg bedankt voor van de week trouwens, vond ik erg leuk en lief van je! Miriam, wow wat een mooi gedicht zeg. Echt prachtig! Ongelofelijk mooi beschreven hoe het echt is. Ik ga dit doorsturen naar een vriendin die ook een mk heeft gehad, super bedankt hiervoor! Je klinkt echt positief. En dat vermoeide komt inderdaad door het mooie weer, dat is logisch. Als alles in je bolletje maar positief blijft. Jude, ook even hier: van harte GEFELICITEERD met je geweldige echo! Ik ben zo blij voor je, en was ook helemaal vrolijk na jouw berichtje. Super dat je over 2 weken terug mag komen. Op deze manier heb je ook elke keer weer een tussenstation. Jette, wat fijn dat jouw meisje het zo goed heeft gedaan op de creche. Heeft ze die nacht extra goed geslapen? Ze zal wel moe zijn geweest van alle indrukken. Franka, ojee meid, kan me voorstellen dat je even verdrietig was na het telefoontje van je vriendin. Wel super lief van haar, maarja het blijft moeilijk en oneerlijk. Jullie verdienen het zo! Nu maar hopen dat deze maand niet voor niks is. Gewoon iedere dag die ovutesten blijven gebruiken. Er moet ooit een keer verandering in komen. Me2, wat leuk zeg dat je schoonmoeder komt. Was ze verrast toen jullie op het vliegveld stonden? Geniet ervan! Flyke, hoe is het met jou? Heb je ook last van het hete weer? Gister ben ik weer op controle geweest in het zh. Alles was goed. Kleine had echt geen ruimte meer, en daarom krijg ik elke keer harde buiken als de kleine beweegt. Is mooi voorwerk in ieder geval. Volgens de gyn werd het nu toch echt wel tijd dat de kleine mag komen, dus hij heeft zelfs tegen mijn buik gepraat dat hij eruit moet komen. Was wel grappig. Voor mijn enorm pijnlijke voeten mag ik paracetamol nemen. Want ze doen zooooooooooooooveel pijn. Hopelijk hoef ik er niet meer zo lang mee rond te lopen. X Neia
Goedemorgen dames! Hartelijk dank voor de felicitaties! Neem vooral een gebakje En ja, de 70 staat voor 1970, dus deze prille frisse fruitige jonge dame is 38 geworden! Hoe jong! Meiden, ik heb alles gelezen, de fijne en de verdrietige berichten. Super Jude dat je echo goed is. Hartstikke fijn! Hope, je had gisteren je moeilijke dag, sorry dat ik me gisteren niet liet horen. Het blijven confronterende dagen he... Ik hoop ook dat er nu goed nieuws komt. Franka, je vriendin...pffff, het leven is 'niet eerlijk', helaas... Anders had het er heel anders uitgezien. Dank voor je lieve bericht. Miriam, lieve schat, jij bindende-factor-in-het-kwadraat, jij mag 2 gebakjes! Neia, volgens mij lig jij te baren, kan niet anders...(hihi) Ik sla vast mensen over, vergeef het me maar, ik ben wat gehaast, er moet hier veel gebeuren. Ik heb een slechte nacht gehad (migraine) dus werd met opgezet gezicht en scheve mond wakker (heb ik altijd bij migraine) maar het was al snel goed, want manlief en Lizelief kwamen binnen met ontbijt, Lize droeg een grote roze ballon en had haar liefste outfitje aan en we hebben gezellig op bed cadeautjes uitgepakt. Ik kreeg een prachtige Waterman Vulpen (had ik om gevraagd, ik ben dol op vulpennen) en tot mijn verbazing had Amberman 2 geweldige zomerjurkjes gekocht! heel vrolijk! Eentje paste helaas niet, maar de andere zat perfect! Nu loop ik rond in een paars jurkje met witte minihartjes erop en een 'slanke taille' met oranje bloemetjes... haha, het klinkt heel tuttig, maar het is echt een Amberjurkje. Heb ik een goeie vent of niet? Lize zit in een nieuwe fase: elke nacht huilend wakker worden en nog wat nasnikken... Overdag minder slapen en superveel energie hebben. Het is even wennen, maar verder helemaal prima. Morgen familie-verjaardagsfeest, ik ga verder met het huis en de tuin opruimen en cadeautjes kopen voor tweelingzus en mijn moeder. tot snel! Amber
oeps, Neia ligt niet te baren succes met de dikke voetjes... die ben je heeeel snel kwijt na de bevalling hoor! Lieve Dikkiedik, mooi kindje, kom vandaag maar, is een mooie dag om jarig te zijn!
ai hope, sorry ben gisteren ook vergeten ik duim megahard voor je mee voor deze keer goed nieuws! amber, een gelukige verjaardag toegewenst! x x x wel tof van amberman met die jurkes, zie ik mijn hubbie nog niet doen, hihi neia, hoeveel weegt je kleintje nu en wanneer moet je terug naar de gyn? of hopelijk niet meer ivm warmte valt wel mee hier, ik doe zoveel mogelijk smorgens voor de warmte (huishouden, boodschappen enz) en zit uurtje 's morgens buiten in schaduw en uurtje smiddags in schaduw, meest last ook van luie opgezwollen voeten en benen maar zal hopelijk niet meer al te lang duren, liefs flyke
Ja ja Amber, 38 jaar jong geworden vandaag: van harte gefeliciteerd! Gelukkig heb je een mooie dag vandaag, dus geniet er van. Wel jammer van die migraine, maar zo te lezen ging het al wat beter?! Och Hope, gisteren was jouw dag... dat lijstje, dat werkt niet echt . Maar hopelijk voor jou binnenkort beter nieuws, meid. Ik weet dat je niet wilt vertellen wanneer het precies gaat gebeuren allemaal, maar zodra je iets kwijt wilt, dan horen we het wel, he? Ik zal voor je duimen dat het dit keer veel beter gaat dan de vorige keer! Neia, wat is morgen?! Ja moederdag, maar is daar nog iets anders mee, met morgen? Of ben ik nu weer niet up to date me dat lijstje?! Minka moet niet zulke onduidelijke hints geven . Hee Neia, ik vroeg me al een hele tijd af, maar steeds vergeten te vragen, hoe gaat het nu met jouw vader? Redt hij het allemaal nog een beetje? Miriam, wat een mooi gedicht . En zo toepasselijk... Nou meiden, vanochtend heb ik de eerste keer mijn ontbijtje (en mijn medicijn) in de gootsteen zien verdwijnen . Het was alleen maar een cracker met wat water, maar blijkbaar viel het niet goed. Daarna kon ik trouwens met gemak 2 boterhammen naar binnen werken. Maar heb toch niet een extra pil durven nemen, hoewel ik er vanuit ga dat die andere wel niet zal zijn blijven zitten... Liefs, Jude
amber twee gebakjes ik lijk al een tonnetje rond en dan ook nog twee hihihi maar het is wel alitjd lekker ga jij maar kado's kopen en doe het maar lekker rustig verder aan en geniet van je feestje o jude meid begint de ellende kwa misselijk zijn nu ook bij jou, kan maar 1 ding voor je wensen dat het niet blijvend is en je er snel weer af bent. en tof joh een mooie echo ben echt mega trots op je knuf miriam neia ik heb 13 mei gezegd weet niet waarom maar denk het nog steeds knuf ook aan jou de laatste loodjes wegen het zwaarst me2 laast was ik je vergeten vergeef me wat fijn he om je moeder op te halen en wat een leuke verrassing zeg. geniet van haar bezoek meid de rest sorry moest even snel kijken of neia mischien al bezig met bevallen was dus snel korte reactie op een x aantal meiden maar ik denk aan jullie allemaal hoor. knuf miriam
[/quote] nu eerst volgende jarige neeke op 6-6 eerst uitgerekende neia 21-5 nu eerst volgende met een moeilijke data flyke 5-6 en miriam natuurgeneeskundige 22-5
Hope: sorry, sorry, sorry, dat ik niets heb laten weten op je moeilijk datum. Kun je het me vergeven [-o< Fijn dat te lezen dat jullie elkaar goed konden opvangen op deze lastige datum. Heel veel succes en ik denk aan je....ECHT! Amber: gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te horen heb je al een supercadeau gehad (zal het eens snel aan Franka-man vertellen, hint, hint) Een hele fijne avond nog en veel plezier morgen op je feestje. Miriam: wat een mooi gedicht heb je gekregen. Het beschrijft inderdaad mijn gevoel rond moederdag; we zijn een klein beetje moeder, maar dat zal waarschijnlijk morgen vergeten worden door mijn omgeving. Alle andere meiden een fijne avond nog en misschien tot morgen. Liefs Franka
Amber van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een hele fijne dag gewenst van deze kant! Geniet er van! Ik kan niet echt zeggen dat dominique meer heeft geslapen echter een uurtje korter dan normaal, maar dat is nu al weer recht getrokken. Ik heb een goed gevoel bij de eerste keer creche! Liefs Jette
jette fijn dat je een goed gevoel erbij hebt je moet je dochter er toch achterlaten en dan is het fijn dat je er goed bij voelt. fijne moederdag morgen franka ja ik denk ook dat er niet bij nagedacht wordt morgen door de eigen omgeving, en ergens doet me dit toch pijn. via google kwam ik bij een mail adres die gratis gedichten wou maken ik dacht ach dat doe ik niet toen dacht ik ach wat maakthet ook uit. en heb mijn verhaal in het kort uitgelegd dat moederdag een dag is voor moeders met kindjes die rond huppelen maar dat er een hele grote groep is die te vroeg afscheidmoet nemen van hun wondertje of in de buik of net als het geboren is en dat ik daar graag een gedicht voor hebben wou en die meneer mailde direct terug dat hij dat graag wou doen en dat hij het knap vond dat ik dat deed voor ook andere moeders die geen moeder mogen zijn. dus lieve franka ook voor jou dit gedicht. knuf miriam
miriam, ik heb nu eigenlijk pas het gedicht kunnen lezen, wat lief van die man dat hij dit wou doen en dat jij hem die vraag stelde in naam van alle mama's ik vond het echt heel mooi en zo veelzeggend vr iedereen die mama is in haar hart een mooi moedertjesdag toegewenst! liefs flyke
hey jude en gaat het al wat beter met de misselijkheid hoop ik? volgens mij krijg jij een meisje het is hier stilletjes vandaag, iedereen is aan het genieten van het mooie weer zeker? neia, red je het nog even? die voeten zijn inderdaad pijnlijk, soms voelt het alsof ik door het bed zal zakken ermee, zo zwaar voelen ze aan en trekt zo tegen, maar nog even volhouden meid we zijn er bijna! voor de rest update, in principe mag de baby komen, maar hij hoeft nog niet te komen, verzorgingstafel staat klaar, vanmorgen de parkwieg volledig geïnstalleerd in de living en nu wil ik constant gaan kijken, voelt zo raar aan dat binnen hier en twee weken dat kleintje ipv knuffelkonijntje daarin zal liggen , vluchtkoffer is ook klaar enz dus ik ben eigenlijk op mijn gemak nu. geniet nog van het weer liefs flyke
Hallo meiden, Hoe was jullie moederdag? Ik weet nog heel goed hoe de moederdag van vorig jaar verliep. Ik zat echt in de put. Kan me dus voorstellen dat sommige van jullie een rotdag hebben gehad. Hier gaat alles zijn gangetje nog. Dus nog geen babynieuws. Gister had ik het even helemaal gehad. Het is ook zo heet, en verder hormonen denk ik. Ik heb even flink gejankt, en vandaag gaat het weer goed. Vannacht dacht ik dat het begonnen was, rond 1 uur heb ik 1,5 uur weeen gevoeld, echt pijnlijke harde buiken en een soort van kramp. Maar daarna ben ik in slaap gevallen en toen was alles weg. Flyke, fijn dat de kleine kan komen. Laten ze je in Belgie ook 2 weken over tijd lopen, of is 40 weken echt het maximale? Hier verwachten ze dat de kleine een dikke 8 pond weegt. Het zal dus geen kleintje worden. En die van jullie? Amber, oooooooh wat ben jij verwend zeg. Echt lief van je mannetje. En wat hadden ze op het kdv gemaakt? Miriam, wat mooi dat je dat hebt gedaan. Voor alle mama's...........echt speciaal. Mmmm 13 mei, dat is morgen, ik ben er klaar voor hoor. Ik hoop dat je gelijk krijgt. jette, wat heerlijk dat je een goed gevoel hebt over de creche. Dat zal vast een hoop schelen als je haar van de week weer weg moet brengen. Hoe vond je moeder het om op te passen? Jude, Minka dacht dat ik de 11e zou gaan bevallen. Vandaar..........maar ze heeft geen gelijk gekregen. Lief dat je naar mijn vader vraagt. Het gaat best goed de laatste tijd. Komt denk ik ook van het weer. Nu hoeft hij niet meer binnen te zitten, en hij is dan graag in de tuin. Gister heb ik echt van hem genoten. Hij kan ook echt niet wachten totdat de kleine komt. 2 Jaar geleden hadden we nooit durven dromen dat hij dit mee zou mogen maken. oooh toch moeten overgeven dus. Bah zeg. Ik had gehoopt dat je het niet zou krijgen. Maarja, helaas doe je er niks aan. Hoe is het daarna gegaan? Franka, je vakantie is bijna over of niet? Heb je al 2 streepjes gevonden op de ovutest? X Neia