Oh Neia, wat wordt het nu spannend. HIJ zal niet lang meer op zich laten wachten als ik het zo hoor. Héél veel succes en ik ben razendbenieuwd! Flyke: zo te lezen ben jij er ook al helemaal klaar voor. Even een domme nederlandse vraag; wat is een parkwieg. Ik denk een box aangezien hij in de huiskamer staat :-k Het kan zijn dat ik het mis heb, maar dan heb ik er in ieder geval een nieuw woord bijgeleerd. Moederdag zijn we ook weer doorgekomen. Franka-man had er héél lief aan gedacht. Ik had dan geen kindje om moederdag mee te vieren, maar ik ben en blijf altijd de moeder van zijn eerste kindje (zover hij weet ) en had daarom een boek voor me gekocht. Erg lief! Gisteren natuurlijk ook moederdag bij de beide ouders gehad. Eerst alles aangehoord van mijn broer en zussen, alle cadeautjes en ontbijt op bed e.d. Ik had de verhalen inmiddels al drie keer gehoord, toen mijn moeder thuis kwam en in de rondte vroeg: "en hoe is jullie moederdag?" Had het even helemaal gehad met de verhalen en reageerde eigenlijk wel te fel: "klote hè" Hier waren ze wel even stil van, maar begrepen het helemaal. Ik bedoelde het natuurlijk niet zo, maar floepte het eruit voordat ik er erg in had Vandaag gieren de hormonen volgens mij door mijn lichaam. Ik heb eindelijk een te pakken en dat was te merken. Vanochtend had ik een spontane huilbui, geen idee waarom. Ik had ook totaal geen aanleiding en vanmiddag was ik moe en chagerijnig, dat belooft de komende dagen nog wat. Wederom een langere cyclus dus (minimaal 39) De vakantie zit er inderdaad helaas alweer op en nu kijk ik tegen een stapeltje werk aan, dat ik eigenlijk allemaal in de vakantie had willen doen. Het wordt weer een enorme volle week, zo te zien in mijn agenda Ik zal deze week weer niet veel tijd hebben om te posten. Ik ga in de middagpauze wel kijken of er nieuws is, want er staat heel wat te gebeuren deze week (hè Neia) Ik denk aan jullie allemaal! Liefs Franka
ja Franka, zo te horen een lastige moederdag voor jou en ik kan me best voorstellen dat je je dan even laat gaan. Het is zo rot als mensen niet UIT ZICHZELF bij dingen stilstaan. Met een beetje inlevend vermogen had men kunnen bedenken dat het voor jou een moeilijke dag zou zijn. (zo moeilijk is dat toch niet om te bedenken...zou je denken) Ik denk dat mensen maar al te graag niet-stilstaan bij de moeilijke dingen en het dan maar vergeten. Meestal moet je er zelf de aandacht op vestigen. Ik heb geleerd om er ook daadwerkelijk zelf over te beginnen, zo bespaar ik mezelf teleurstellingen. Maar dat is niet altijd even makkelijk. Je hebt je smiley, joepie! Ik weet nog goed hoe blij ik was als ik een smiley zag. Werd er altijd blij van! Dus over 2 weken is het weer keihard duimen voor jou. Wel balen dat je zo'n lange cyclus hebt... Succes met je volle week, je staat voor de klas en ik weet van mijn zussen dat dat altijd veel thuis-werk geeft. Trek je lief-t-shirt aan, misschien zijn de kids dan wel extra lief voor je.. En ik ga ook duimen voor Neia. Ik gok op vanavond of vannacht! (oooooh, spanneeeeend!) Amber
neia, heb het eens opgezocht, ik ken die ponden niet, maar blijkbaar is 1pond 500 GR,dus je verwacht baby van 4kg ongeveer? is inderdaad niet mis! hihi, vrijdag moet ik naar gyn, dan zal ik meer weten maar ik denk maximum 3.8kg hier. wie weet start het inderdaad heel binnekort bij je! franka, inderdaad, parkwieg, is een box (thx amber )die we nu eerst als wieg gaan gebruiken en later als box/park, ik probeer morgen eens fotootje te plaatsen, wat lief van frankaman! en inderdaad niet leuke reactie van familie, moedertjesdag hier was het eigenlijk niet, ook al zei hubbie jij bent eigenlijk al een moedertje, zei ik nee, volgend jaar pas, nu ben ik nog geen moedertje, baby is er nog niet.wat goed dat je vandaag je smiley vond! ben blij voor je! nu nog even wat buiten zitten, liefs flyke
***inbraak*** Neia, geniet nog even goed van die dikke buik, het getrappel en alle aandacht... wens je een hele mooie, fijne en vooral gemakkelijke bevalling en ga genieten van je kindje. -Marloes- ***uitbraak***
Goedemorgen allemaal, hier weer een berichtje vanaf het werk, laptop is kapot! heb je eindelijk internet, dan dit! het zit even niet mee. Heb erg veel last van mijn handen dus laat het even hierbij, voor de rest gaat het wel goed! Neia, geen 11 mei geworden succes meid Iallemaal dikke kus van mij Minka
hey minka, ai heb jij weer brute pech, nu is je laptop kapot hoop dat de last van je handen wat afneemt! neia, ivm je vraag of ze je tot 42 weken laten doorlopen hier, geen idee, ik denk dat ze je maximum tien dagen overtijd laten gaan maar heb die vraag eigenlijk nog niet expliciet gesteld aan de gyn, hoe was je nacht, wat kunnen slapen ? liefs flyke
Jeetje wat is er veel gkletst! Ik kan het echt allemaal even niet onthouden en bijbenen! even vlug uit het hoofd: Franka: heerlijk die Goed benut neem ik aan! Inderdaad zo vervelend dat mensen er niet bij stil staan uit zich zelf dat bepaalde dagen moeilijk zijn Vooral van je eigen familie....Gelukkig is je man heel lief geweest! Neia: dat wordt spannend! Pff ik kan me die dagen net voor de bevalling nog zo goed herinneren....die spanning van wanneer.... Flyke: kan ook elk moment komen! Zou toch een grap zijn als Neia en jij samen bevallen! Miriam: vreselijk lief dat gedicht en vooral voor alle moeders zonder kindje! Minka: wat naar van je laptop! Hopelijk kan je op je werk toe spieken, want het wordt hier spannend he! Hope: heerlijk zo positief! Tuurlijk ben je dan zwanger! Wij helpen je op die sneltrein! Jude: klinkt allemaal super zwanger! hihihihihi. "geniet" van de kwaaltjes! Je weet waar je het voor doet! Ik heb van mijn zoontje heellijk badspul gekregen van Lancome en een lekker ontbijtje buiten op ons terras! Verder was hij die dag wat hangerig maar dat mocht de pret niet drukken (hij wilde veel "mama tanken", dus dat zal wel bij moederdag horen ) Amber : nog van harte!
Franka, yes een ! Eindelijk. Maar gelukkig is hij gekomen, dan maar een langere cyclus, als het maar iets oplevert. Mijn duimen zijn al begonnen met draaien hoor. Wat lief van je mannetje dat hij aan moederdag heeft gedacht. Echt super. Alleen ongelofelijk hoe mensen van je eigen familie zo ongevoelig kunnen zijn. Gelukkig heb je lekker van je afgebeten. Amber, neeeeeeeeeeeeeeee helaas . Gisteravond en vannacht juist helemaal niks gevoeld. Echt raar. En balen natuurlijk. Maar we wachten (on ) geduldig af......... Flyke, ja in ieder geval 4 kilo. De laatste 2 afspraken heb ik het maar niet meer gevraagd, anders word ik denk ik alleen maar bang. Zul je zien dat jij nog eerder bevalt als ik. Of tegelijk, dat zou wel leuk zijn. Marloes, wat lief zeg dat je me nog steeds in de gaten houdt. Minka, dat meen je niet! Wat is er kapot aan, het is toch wel snel gemaakt he?! Anders is het pech voor je werk hoor, want je moet hier gewoon blijven komen. Me2, wat lief zeg van JP. Hij wilde denk ik net zoveel aandacht als zijn mama op moederdag. Ja, het is nu echt spannend hoor, maar de dagen gaan ook weer zo voorbij.......... Vannacht een redelijke nacht gehad. Maar dus helemaal niks gevoeld. Ik heb zo'n idee dat die kleine eigenwijze nog wel even blijft zitten. Maar Neia-man zegt al vanaf het begin de 14e. Dus dat is morgen al. Ik hoop het! X Neia
Me 2, blijkbaar wou JP echt wel wat in ruil voor die Lancome en ontbijt op het terras neia, wie weet krijgt je hubbie gelijk? stel je voor dat we samen bevallen ik ben op zoek naar wat muziek voor in de doopviering en kwam hierop uit, nog nooit eerder gehoord maar mooie tekst (van Madonna) van toepassing voor al onze vlindertjes, Little star Never forget who you are Little star Never forget how to dream Butterfly God gave a present to me Made of flesh and bones My life, my soul You make my spirit whole Never forget who you are Little star Shining brighter than all the stars in the sky Never forget how to dream Butterfly Never forget where you come from From love You are a treasure to me You are my star You breathe new life Into my broken heart Never forget who you are Little star Never forget how to dream Butterfly May the angels protect you And sadness forget you Little star There's no reason to weep Lay your head down to sleep Little star May goodness surround you My love I have found you Little star Shining bright You breathe new life Into my broken heart Never forget who you are (Whispered Little star Shining brighter than all the stars in the sky Never forget how to dream Butterfly Flying higher than all the birds in the sky Never forget who you are Little star Never forget where you come from From love Little star Little star (Whispered Little star From love flyke
Oei Neia, bij mij was een periode van wat minder getrappel een voorbode van de bevalling... Volgens mij is ze er morgen! Voor iedereen veel liefs, Neeke
O Flyke, dat is ook een heel mooi gedicht! Neia, nog steeds niks te bekennen... ik zit in spanning op je sms'je te wachten . En Franka, eindelijk een , nu maar duimen dat het deze keer goed is gegaan... Hier niet meer overgegeven, wel kokhalzen. Ik weet al wat het was. Die pillen hebben een hele vieze nasmaak en als ik niet genoeg water inneem, dan voel ik hem nog ergens zitten lijkt het wel, echt vies. Dus nu knijp ik mijn neus dicht als ik er 1 inneem , en extra veel water, dan proef ik die nasmaak niet. Maar ik voel me ook niet superlekker, hoor. Ik zit de dagen echt uit te zitten, vooral op werk, en ben dan heel blij als ik weer naar huis kan en op de bank neer kan ploffen. Ik denk dat we het dit weekend aan de familie gaan vertellen (mannetje is jarig), eens kijken hoe die reageren. Maar ik wil het er ook niet te veel over hebben, ik ben nog heel erg terughoudend en ben steeds bang om vooruit te kijken en zo, want wie weet, het kan alsnog mis gaan... Dat gevoel krijg ik er niet uit... Maar dat zullen jullie wel herkennen... Nou, morgen en overmorgen moet ik met de fiets naar het station, er rijden geen bussen . Schandalig, tegenwoordig staakt alles maar te pas en te onpas . En mannetje zit in het buitenland, dus die kan mij ook niet brengen (hij heeft de auto mee, het wordt tijd om een eigen auto aan te schaffen...). Liefs, Jude.
KAn me voorstellen Jude dat je nog erg terughoudend bent....wij hebben tot 14 weken eigenlijk net gedaan of het er niet was, zo konden we ons niet te veel hecjten en ik ben zelfs pas bij 28 weken dingen gaan aanschaffen. Zelfs de week voor de bevalling was ik nog bang.... Neia: bij mij was een hele rustige baby ook een voorbode van de bevalling!
Me2, dank voor de mooie ballonnen! Flyke, het is niet alleen een mooie tekst maar ook een erg mooi nummer... prachtig.. Jude, wat irritant, de staking! Maar ik moet eerlijk zeggen dat fietsen nu wel heeeerlijk is! (ik fiets altijd naar mijn werk). Ik kan het ook niet laten om elke keer als ik langs jouw werk fiets, even in gedachten naar je te zwaaien. Volgens mij zou ik je nog best eens kunnen tegenkomen, ik fiets er rond 0800 uur langs (de meiden vragen zich nu af waarom ik weet waar jij werkt, hihi) En de terughoudendheid, inderdaad herkenbaar en te begrijpen. Ook jij gaat door het hele proces waar Me2, Marla, ik en wellicht ook de andere zwangere dames doorheen gingen. Kwestie van proces volgen en vertrouwen houden. Ik versimpel het maar even voor je. Houd moed, echt... Hoop dat jullie heel veel lieve reacties krijgen! (dat zal vast wel) Nou Neia, ik dacht gisteren of vandaag. Aangezien het gisteren stil bleef wil ik je vragen om vandaag maar te gaan bevallen. Baby stil? Baby in aantocht! Hihi... Een paar uur voordat Lize werd geboren had ik Marla nog aan de telefoon: nee, alles is stil hier, ik voel niks joh... kan nog lang gaan duren... Nou, mooi niet dus! Paar uur later was ze er! Ik ben zooo benieuwd, en ik wens je zooooo veel sterkte! (ontspannen! Ontspannen!) veel liefs aan iedereen Amber
neia, volgens amber en Neeke , ervaren bevallen dames zal het elk moment gebeuren, ben benieuwd! jude, natuurlijk herkennen we je gevoel, zoals Me2 beschreef, ervaar ik het ook, onderdrukken dat je zwanger bent, niets durven/willen aanschaffen uit zelfbescherming precies, dat je het gevoel er niet uit krijgt begrijp ik heel goed, maar het gevoel bij mij dat het bij jou goed zit krijg ik er niet uit amber, ja he, ben ook al voortdurend aan het luisteren naar dat liedje nu. Vraagje, daarnet was ik gaan plassen, mijn ma belt, ik babbel wat en plots voel ik een druppeltje in mijn slipje lopen, niets gezegd tegen haar, neergehaakt gekeken, nat (urine denk ik) terug wat in bed gekropen, terug een druppeltje, ik denk dat het mijn blaas is die niet goed toehoudt meer? teruggebeld, vlgs mijn ma kan dit begin zijn van vruchtwater die doorkomt? maar ik voel totaal niets en het is nu halfuurtje geleden, ik zou toch nog iets anders moeten voelen? en heel eventejs, sorry voor details, toen ik nog es naar toilet ging, zag ik toen ik afveegde een heel klein beetje geelachtig slijm aan het papier, heb nu maar maandverbandje ingedaan... liefs flyke
Hey Meiden, de spanning loopt hier wel op, lees ik. Neia en Flyke staan op springen Ow meiden, wat gaat het toch hard allemaal. Jude, ik kan me je angst goed voorstellen. Maar vergeet niet dat je al verder bent gekomen dan bij je vorige zwangerschap, dit keer gaat het ECHT goed. Franka, een dikke , das een goed teken. Ik geef jou de eer, om Jude als eerste te volgen, dan ik en dan is Miriam de hekkensluiter. ( niet omdat ik het jou niet eerder gun Miriam, maar omdat je er nog niet mee bezig bent nu, toch?) Verder mama`s, hoe is het met de kindjes met dit warme weer. Houden ze het nog een beetje uit? Ik kan me voorstellen dat ze er toch wel iets van uit hun ritme raken. Miriam, dat gedicht was prachtig. Volgend jaar vieren we allemaal echt moederdag. Al is het dat we zwanger zijn, maar WIJ ZIJN NU ECHT AAN DE BEURT. hahaha punt uit! Minka, wat een pech, je kapotte laptop. Nu kun je niet meer illegaal internetten De trein rijd, ssssst, niemand zeggen Net een succes verhaal gehoord van iemand met de zelfde translokatie als ik. Ze had maar 1 eicel deze is bevrucht en na controle ( PGD) bleek dat deze goed was voor terugplaatsing. Van de ene kant maakt zo`n bericht me blij, maar van de andere kant komt het pessimistische in me op. Zo van: tja niet iedereen is het zelfde, en dat geluk zal ik toch wel niet hebben. Ik probeer die gedachten dan maar weer gauw te verdringen. Ik heb me overgegeven aan de natuur en de wetenschap en ik hoop dat zij wat goeds voor ons in petto heeft. Verder gaat het prima met me, als ik maar niet te veel nadenk en pieker. Maar dat zullen jullie wel herkennen. Meiden, geniet nog van de zon 8) , want nog even en dan is die weer weg. Ik kan daar wel aan wennen hoor, elke dag zo`n mooi weer. Liefs Hope
hey hope leuk te horen dat de trein rijdt kan me inderdaad inbeelden dat het positieve verhaal dat je hoorde dubbel klinkt voor je, enerzijds geef het je hoop anderzijds wie zegt dat het bij mij zo zal zijn, maar meid daar gaan en duimen we voor he! me 2, ik weet het toch niet hoor, heb sindsien wat in bed teruggekropen, voel niets momenteel, zonet toen ik opstond moest ik plassen en wist eigenlijk niet, doe ik dat nu zelf of niet? ik wacht maar rustig af, mij ma daarentegen belde mij al terug dat het 99% procent dat is volgens haar enz...dus ik zit in de twijfel eigenlijk, het rare is ik voel anders niets van trekking of pijn, dus zal wel urine zijn denk ik liefs flyke
hey flyke en neia wat spannend meiden ! flyke maak je geen zorgen je weet echt wel wanneer het staat te gebeuren hoor, het komt echt vanzelf op gang! 8) ! success meiden!
Oh, nog geen nieuws. Het begint er nu toch wel om te hangen. Vandaag nog geen post van Neia, dus wie weet..... Gisteravond deed bij ons het internet het ook niet en baalde ik dat ik even niet kon kijken of er al ukkies zijn. Gelukkig hebben ze even op me gewacht Ik ben weer online, dus ze kunnen komen! Liefs Franka