Hee meiden, ik denk dat we inderdaad nog even moeten wachten op bericht van Flyke. Ik had ook gehoord dat je in Belgie een paar dagen in het ziekenhuis moet blijven. Dus ik denk dat we nog even geduld moeten hebben, maar het zal vast al wel gebeurd zijn! En Neia, ik ben zo benieuwd wanneer het bij jou gaat gebeuren, hopelijk ook heel snel. Kan me voorstellen dat je het nu gehad hebt! Jij moet dan toch ook heel wat dagen in het ziekenhuis blijven, of niet? Bah, wat een vooruitzicht... Maar voor het goede doel, he! Jippie Hope, je bent weer onderweg! Succes! Groetjes aan de rest! X Jude.
nou geduld is iets waar ik heel erg slecht in ben hoor telkens kom ik effe snel spieken of er al nieuws is maar helaas nog niks en wachten is dan het enige wat we kunnen doen he dames nou ik hoop dat het allemaal mee valt lieve flyke en neia en dat ik niet al mijn nagels op ga eten hihi van de spanning he en franka je bent lief meid, en ja onze tijd komt nog ook jou tijd hope wij zullen echt niet blijvend achter blijven franka en hope jullie zijn eerst aan de beurt ik ga duimen knuf jette mooie foto van famke he heb je gezien? liefs miriam
Flyke is vandaag 15/05/2008 bevallen om 15u40 van een dochtertje Merel. Ze weegt 2.840 gr en is 48,5 cm groot. Merel heeft vanavond om 19u30 al met grote slokken haar eerste melk uit gedronken.
Flyke en man van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Merel! Hopelijk gaat alles goed met mama en de kleine. En wat een mooie naam zeg! Geniet van elkaar. X Neia
O flyke gefeliciteerd meid met de geboorte van merel Ik wist het wist dat als ik ging kijken er goed nieuws zou zijn nou ga maar heerlijk genieten met elkaar het is jullie gegunt knuf miriam neia nu jij nog he meid we wachten in spanning hoor
Eens in de verloskamer heeft het nog geduurd van 14u45 tot 15u40. Merel hield haar sterk in de buik van de mama en had een hartslag tussen de 120 - 160. De mama moest wel hard haar best doen daar haar hoofdje wat schuin lag.
Lieve Flyke en Flyke-man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Merel Ik hoop dat alles goed gaat met de dames. Geniet van jullie kleine meid! Kus Minka
Lieve Neia, nu ben jij aan de beurt! eeeek en ik de volgende !!! Laat ons niet lang meer wachten ok? hihihi, nee, ik hoop dat de bevalling ook voor jou snel door mag zetten Heel veel succes!
FLYKE EN FLYKE-MAN, SUPERGEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER MEREL! Geniet er maar lekker van samen. Liefs Franka
FLYKE EN FLYKEMAN van harte gefeliciteerd met jullie dochter merel!!!!!!! hardstikke mooi meis geniet er van, hoe voel jij je? liefs jette
HOERA! Flyke en flykeman hebben een dochter!! Van harte gefeliciteerd, wat geweldig! Nou Flyke, dat was nog even heel hard werken voor jou zeg! Hoop dat alles goed met je gaat. Geniet er maar heeeel erg van en laat je lekker verwennen in je kraambed! En ik vind de naam Merel prachtig! Ben erg benieuwd naar jullie meisje. veel liefs Amber
Lieve Flyke en man VAN HARTE! Wat een mooie naam Merel! Hoop dat je snel weer op de been bent Flyke. Je hebt hard moeten werken in de verloskamer! Geef je borstvoeding?
Flyke en Flykeman, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ik wens jullie heel veel geluk samen. Geniet ervan! Neia, zet 'm op he, het duurt vast niet lang meer voor jou. Wou gisteren nog even bij je op de thee komen maar dacht, laat ik maar niet bellen . Als de kleine er is kom ik zeker! Dikke knuf voor allemaal, Neeke
Nee hoor! Ik heb een baaldag vandaag. De afgelopen nachten heb ik veel gevoeld, en nu al een hele tijd helemaal niks meer. Veel gehuild vandaag. Maar ik weet natuurlijk dat ik geen recht heb op zeuren. X Neia
heey lieve neia waarom heb je geen recht op zeuren meid als het genoeg is is het genoeg en dan mag je tuurlijk je lekker laten gaan. Het houdt niet in dat omdat je zwanger bent en op punt staat van bevallen dat je niet mag klagen meid, want echt waar je mag klagen ik hoop echt voor je dat het nu een keer komt je hebt genoeg geduld gehad en wij willen ook nu wel graag weten wat het wordt en hoe het gaat heten. en vergeet niet ook nu zijn we er voor je dus als je wilt klagen dan kom maar op wij luisteren schat liefs miriam flyke meid hoe is het met jou en merel? en ik ben ook heel benieuwd naar een foto van merel meid. jij ook knuf en lieve minka jij moet nog even maar ook voor jou gaat de tijd nu heel snel ineens de laaste loodjes wegen het zwaarst maar meid voor je het weet lezen we hier ook jou berichtje en ik kijk er naar uit. franka je zit nog op de bank al teken? hope meid denk veel aan je amber jette me2 marla neeke allemaal mama's hoe is het met jullie aanwinsten en amazonnetje hoe gaat het met jou? jude meid hoe voel je je? gaat het al weer iets beter met de misselijkheid en zijn er al mensen die het bij jullie weten of is het nog steeds een groot geheim? ik hoop dat ik niemand vergeet anders sorry Hier gaat het op het moment wel weer lekker ben moe druk geweest en ga zo heerlijk een zwijmelfilm kijken iedereen goed weekend knuf miriam
Flyke! Van harte gefeliciteerd met je dochtertje! Ook voor jouw mannetje natuurlijk! Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan en dat je snel weer thuis bent. Ik had nog geen post van je verwacht trouwens . Anders was ik wel weer eerder komen spieken! O Neia, ik hoop voor jou echt dat het nu snel gaat gebeuren... Ja ja, de schoonouders weten het nu en vanavond mijn ouders. Ze waren erg verrast (dat snap ik niet helemaal, maar goed, misschien omdat het zo lang heeft geduurd dat ze het niet meer verwacht hadden of zo?). Maar ze wilden meteen een kopietje van de echo hebben, dat was wel leuk. Ik was de afgelopen dagen best wel misselijk en ben donderdag na een halve dag naar huis gegaan en heb de hele middag in bed gelegen. Gisteren voelde ik me ook niet goed, maar was gelukkig vrij en zo tegen de avond ging het weer beter en op dit moment ook nog wel eigenlijk. Af en toe wel een kokhalsneiging. Maar ik weet natuurlijk niet wat de dag verder nog brengt... Dus ja.... weet niet wat het te betekenen heeft dat ik me weer iets beter voel . Het is ook nooit goed... Liefs, Jude.
Miriam, je bent zo'n schat. Ongelofelijk hoe je hier allemaal mee omgaat. Je hyves berichtje heeft me ook echt goed gedaan. Mijn mannetje en ik hadden het er gister nog over. Hij vind het ook zo ontzettend knap van je dat jij zo kan reageren. Kan me ook goed voorstellen dat je me een grote zeur vindt. Maar je bent echt een lieverd met een hart van goud! Jude, dat klinkt goed meid! Leuk dat je schoonouders gelijk een kopietje van de echo wilde. Nu mogen ze lekker enthousiast doen over jullie kleine! Ik ben benieuwd hoe je ouders reageren. Heb je er zin in? Nou er is hier wel iets op gang gekomen. Maar of dit het nou is? Geen idee. Vanaf half 4 echte pijnlijke krampen, in een golfbeweging, vaak van boven in mijn buik naar onder. Het ongiegevoel blijft ook als de krampen weg zijn. Ze zijn alleen totaal niet regelmatig. Vanmorgen vroeg maar met mannetje wat dvdtjes gekeken en toen ben ik in slaap gedoezeld. Daarna werd ik wakker van weer verschrikkelijk pijnlijke krampen. 5 achter elkaar. Nu lijkt het weer wat rustiger te worden. Ik heb mezelf voorgenomen om te proberen om er niet teveel mee bezig te zijn, anders ben ik straks weer teleurgesteld. Dus ik probeer wat afleiding te zoeken. Ik hou jullie op de hoogte! X Neia