Nou Neia, ik heb al een paar keer gedacht: het gaat nu gebeuren! Maar jouw kleintje zit wel erg lekker, daarbinnen. Het in slaap doezelen doet me denken aan iets wat mijn moeder me vertelde. Ze vertelde dat ze bij elk kind dat ze heeft gekregen (vier kinderen, maar 3 keer bevallen omdat er een tweeling bij zit) vantevoren in slaap viel. Op klaarlichte dag. En dat het daarna begon. Ik zei meteen: ja, maar dat kan toch altijd, dat je even in slaap valt, je bent dan best moe... Maar nee, ze was heel stellig! Voor haar was het een teken. De grap is: ik ben 's nachts wakker geworden en kreeg daarna onmiddellijk de heftige weeen, maar ik geloof heilig dat tijdens mijn slaap die ontsluiting al begon! Ik was namelijk steeds halfwakker/half in slaap en dacht steeds: auw, mijn buik... en dan sliep ik verder. Nou, je weet wat er gebeurd is toen ik wakker werd... v n jgfhg k (dit is lize) Ach, ik zoek ook maar naar een hart dat ik je onder de riem kan steken... maar ik weet zekermlef
zo, mijn doerakje krijgt het zelfs voor elkaar om mijn berichtje te verzenden! Die troela is zich zo aan het ontwikkelen, niet normaal meer! maar wat ik wilde zeggen: weet zeker dat het niet lang meer zal duren Neia, er zijn al teveel voortekenen! Heel veel succes he... groeten aan alle andere meiden Amber
Bedankt Amber! Ik denk ook dat ik in mijn slaap meer ontsluiting/weeen zal krijgen. Daarom heb ik ook het gevoel dat het vannacht misschien wel eens echt door kan gaan zetten. De weeen komen nog steeds, net in de supermarkt ook weer een paar. Het blijft wel pijnlijk tussen de weeen door. Maar er zit totaal geen regelmaat in. We zullen zien.......... X Neia p.s. Straks is Lize al een computer expert als je zo vaak achter het internet blijft zitten.
haha! Ze was op de grond aan het spelen (schuift nu achteruit de hele kamer door!) en ik nam haar even op schoot. Maar ik mocht blijkbaar niet typen, want ze trok steeds mijn hand weg en wilde 'zelf' typen. Toen deed ze iets waardoor ik mijn bericht zag wegfloepen en toen kwam het bericht: klik hier om uw bericht te bekijken (of zoiets). Dus ze had 'm ECHT verstuurd. Mijn Kind Is Briljant. Wij kijken onze ogen uit, want er verandert bijna dagelijks iets! ze gaat bijna kruipen! Nog even en ze stiefelt me door het hele huis achterna, haha!
geen tijd even snel kijken of neia al is bevallen maar als ik het zo snel lees komt dat vanacht of vanavond mischien al succes meid denk aan je
Ik hoop vandaag op nieuws van Neia, het klinkt allemaal zeer positief. Het zal nu echt niet lang meer duren en mocht je dit nog lezen: Neia je zeurt helemaal niet, als ik je post van de afgelopen dagen lees kan ik me indenken dat je nu toch wel héél snel wilt beginnen (misschien heb je het nu zelfs al wel achter de rug) Heel veel succes! Liefs Franka p.s: pls..ftw...htb voor Lize onze wizzkid
Lieve Neia, doe je best meid! Ik heb je gevolgd bij de mei-mama's en ik kan me voorstellen dat het nu echt genoeg voor je is! Heel veel sterkte en succes, en ik hoop dat je kleintje snel komt! Lieve Flyke-mama, hoop dat je aan het genieten bent samen met je mannetje en kleine Merel. Rest van de meiden, geduldig wachten op bericht van Neia he! Geniet van de zondag en ik kom snel weer posten Kus MInka
O o Neia, wat is het spannend! Al is ze nu vast nog niet bevallen, ik heb nog geen sms'je gehad in elk geval! Maar ja, het is natuurlijk maar de vraag of je er daarna meteen aan denkt om een berichtje te gaan versturen (ik denk het niet ). We wachten nog steeds rustig af! O ja, dat van misselijk zijn en dus een meisje krijgen en niet misselijk zijn en dus een jongen krijgen, dat gaat niet op, he! Flyke is er het bewijs van, ze dacht toch echt een jongen te krijgen?! En nu krijgt Neia dan misschien wel een jongen... X Jude.
nog geen nieuws van Neia? Wij wachten geduldig af... Het ligt er aan, Jude, of je na je bevalling zin hebt om te smsen. Ik was zelf in een soort euforie en wilde het liefst de straat op rennen om keihard te roepen dat ik het mooiste meisje van de wereld had gekregen (lang leve de stoffen die je lichaam aanmaakt!). Twee dagen later was ik doodop... Vlak na de bevalling laat je wel even 'de gewone wereld' los, het is wel ontzettend leuk om dan 'de belletjes' te plegen, maar daarna ga je in mama-cocon (daar zit Flyke nu vast in...). En pas veeel later denk je: ohja, die andere wereld is er ook nog, die wereld waar het niet alleen maar over pampers gaat... Zo ging het bij mij, we zullen zien wat we van Neia horen. En jij zit al in je tiende week he! joepieee Amber
Nog geen nieuws van Neia....ik hoop dat je al aan het bevallen bent! Je zeurt niet hoor. Je hebt al hele veel voorwerk gehad en je wil nu naar het echte werk en dan bevalt Flyke ook nog eens! Dan wil je natuurlijk helemaal! Ik heb echt helemaal geen voorwerk gehad, het begon gewoon opeens en dacht dat het nog wel weken kon duren, dus heb geen ervaring van wanneer je dan meer regelmaat zou moeten krijgen. Ik hop dat je al bevallen bent Neia! Miriam: fijn te horen dat je en goede dag had! Heerlijk he zo'n zwijmelfilm op z'n tijd! Franka: hoe is het met jou? Kom je de wachtbank periode een beetje door? Jude: je zit al in week 10! Van de week weer voor een echo! Fjn he! Amber: JP typt ook wel eens mee ala Lize. Erg schattig! Hij probeert ook steeds zijn vingertje tussen de toetsen te proppen, want dat je ook leuk! hahahaha. JP is echt mega gefascineerd oor het beeldscherm! Tuurlijk is jouw kind briljant! Dat zijn alle "Tussen realiteit..."-kindjes! Bijna kruipen! Wat heerlijk, dat ze je dan door het hele huis kan achtervolgen JP is nu bezig met zitten. Wil de wereld eigenlijk helemaal niet meer liggend zien (ligt alleen als hij slaapt). KAn alleen nog niet helemaal zonder hulp zitten anders rolt hij om. Erg koddig om te zien!
Nog geen nieuws van Neia zie ik. Laten we maar zo denken, geen nieuws is goed nieuws! Ik wacht nog geduldig af Fijne avond allemaal. Liefs Franka
Nee nog geen nieuws meiden. Vannacht flinke weeen gehad, om de 6 a 7 minuten. Ze waren ook pijnlijk. Daarna ben ik in slaap gevallen, en toen ik om 5 uur wakker werd was alles weg. Vandaag wel constante pijn in mijn buik en rug gehad. Nu sinds een paar uur weer af en toe een wee, maar niks in vergelijking met vannacht. Ik verwacht dus dat het nog wel een hele tijd gaat duren. Maar ik heb nu wel meer rust, we zien wel. Morgenmiddag moet ik weer op controle. Bedankt voor het meeleven lieve meiden! X Neia
Lieve Neia, Ik kan me indenken dat je nu toch hoopt dat het héél snel gaat gebeuren. Steeds weer denk je nu zal het komen, terwijl je kleintje toch nog liever even lekker dicht bij je blijft. Ik ben blij te horen, dat je er vandaag wat meer rust in hebt gekregen. Ik ben benieuwd wat de verloskundige morgen gaat zeggen. Heel veel succes alvast lieverd en we denken aan je! Welterusten en ik hoop op een rustige nacht voor je (en anders één met resultaat ) Liefs Franka
Daar ben ik weer. Het is hier weer flink bezig. Rond 12 uur moest ik zo heftig naar de wc dat ik het nog net had gered. Daar kreeg ik ook gelijk een wee, jeetje wat deed dat pijn. Het voelde alsof ik net een Klysma had gehad maar dat er niks uit kwam. Toen was er even niks. En vanaf half 1 om de 5 minuten ongeveer weeen. Maar ze zijn nog niet echt mega heftig, een beetje hetzelfde als vannacht! Dus nog maar even wachten met het zh bellen, misschien stopt het zometeen wel weer in 1 keer. Verder is de kleine bij iedere wee heel erg druk. Het lijkt wel of hij/zij het enorm vervelend vindt. Echt zielig. We wachten weer af.......... X Neia
Ow, lieve Neia, ik hoop dat het inmiddels echt is doorgezet en dat je ons straks het goede nieuws komt brengen. Go Go Go Neia
O neia meid wat spannend zeg en wat naar joh dat het zo lang duurt allemaal dat voorwerk is echt genoeg geweest go go go babyneia kom op verder met iedereen alles goed? liefs miriam
Neia, zet 'm op meid! Je bent nu vast bezig - of je hebt al een prachtige beeb in je armen? Ik duim voor je!
Bedankt meiden! Maar alles herhaald zich weer.......... De weeen werden vannacht iets heftiger en kwamen dus ook regelmatig. Rond 4 uur/half 5 zijn mijn mannetje en ik in slaap gedoezeld. En toen ik na een half uur wakker werd was het weer weg. Het kwam daarna wel af en toe terug en nu ook. Maar echt niks noemenswaardig. Ik baal hiervan. Niet alleen die onzekerheid, maar ook omdat ik onderhand kapot ben. Overdag kan ik niet meer slapen van de pijnlijke buikpijn, en 's nachts heb ik weeen. Nu dus al 3 nachten achter elkaar. Om half 2 moet ik op controle bij de gyn. Daar ga ik even flink zeuren. Maar ik denk niet dat het iets uitmaakt. Ze zijn daar altijd zo stug en onpersoonlijk. Ik ben zooooooo bang dat ik zo nog 2 weken door moet gaan. X Neia
Neia, als je aangeeft gewoon op te zijn, en dus in steeds slechtere conditie komt voor het echte grote werk straks, is het dan niet mogelijk dat ze je inleiden? Ik weet niet exact wat de richtlijnen zijn, maar mij werd het met 42 weken aangeboden, en later kwam ik erachter dat ik het evt. zelf ook eerder had kunnen aanvragen... wie weet? ik duim voor je..!