tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey meiden

wil even laten weten dat ik sinds 16u vandaag thuis ben
    het is dus een helse bevalling geweest met als gevolg dat Merel in de couveuse heeft moeten liggen tot zondagmiddag.
    Zondagmiddag was ze om 14u bij mij op kamer en kwamen ze zeggen dat de bulliberine of zo (geel zijn) te hoog was en ze onder de lamp moest, gelukkig kon dit op kamer. Voorbije twee nachten sliep ze dus bij mij, amper 4u geslapen,zit er beetje door, borstvoeding vlotte niet goed omdat ze in de couveuse uit flesje dronk en met de verkeerde techniek weg is, dus nu kolf ik af, giet ik het in flesje en geef het zo.
    wie wil horen hoe bevalling precies verliep wil ik wel beetje uitgebreid es zeggen maar ik wacht nog even af tot Neia bevallen is ;)

Neia meid volgens mij gaat het deze nacht losbarsten bij jou
    en allerbelangrijkste, mijn theorie klopte dus aan geen kanten, ik kan het nog altijd niet goed geloven dat ik een meisje heb,
    bij bevalling zag ik de navelstreng (tussen beentjes) en zei, zie je wel, tis een jongen, waarop gyn zei, (ja? nog niet gezien), ze had Merel meteen gegeven aan kinderarts voor controle en kinderarts zei inderdaad het is een meisje, 2840kg, ik en gyn zeiden samen in koor, 3840 zeker?
    nee hoor 2840, ik snap het niet goed, er werd mij altijd gezegd dat ik een flinke baby zou hebben, 25april bij bezoek gyn woog baby al 2700kg, nuja belangrijkste is dat we thuis zijn, ik ga zo wat slaap proberen in tehalen, voordeel is dat hubbie nu vanacht ook mijn afgekolfde melk kan geven aan Merel,

liefs
    flyke

ik probeer eerstdaags fotootje te plaatsen

2. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    he lekker he flyke om weer thuis te zijn? nu is zaak om goed uit te rusten en jezelf te vinden.
    Heb je ook kraamhulp of hebben jullie dat in belgie niet?
    Hoe gaat het nu met merel?

hoe vindt flykeman het om vader te zijn?

Heel veel plezier van je kleine meid he geniet er van, en als je vragen hebt.......... schaam je niet om ze te stellen he!

liefs
    jette

3. Lara11

Lara11 Niet meer actief

lieve Flyke, wat fijn om van je te horen en wat naar dat je een helse bevalling hebt gehad :( (Neia, gewoon even niet luisteren, Minka trouwens ook niet, het hoeft niets te zeggen over andere bevallingen..) En wat fijn dat je weer thuis bent! Maakt Merel het nu wel goed? Drinkt ze wel goed uit het flesje? Ben zooo benieuwd hoe ze er uit ziet...
    Ik kan door het scherm heen je moeheid voelen (er komen weer wat herinneringen terug), dus pak alle slaapuurtjes die je pakken kunt! Slaap lekker de slaapjes met Merel mee en laat alle andere dingen even lekker zitten. Het is zeker fijn dat Flykeman de nachtvoeding kan overnemen, dat scheelt een stuk he.
    Ik kan nu persoonlijk tegen jou zeggen: gefeliciteerd met je dochter. We zijn trots op jou!

Marla, fijn om hier ook wat van je te horen. Ik vind de foto van Famke prachtig, wat een mooi en schattig meisje! Zo lief!

Franka, jeetje... inderdaad dubbel zeg. Daar zit je dan met je geduldig en luisterend oor... Dat wat die stralingen betreft, daar 'geloof' ik zelf niet zo in, maar baat het niet, dan schaadt het niet. Doe wat goed voelt! Sterkte meid.

Miriam, wat denk je, zou Neia al..?

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o flyke fijn iets van je gehoord te hebben meid en wat een verhaal nu al maar we willen altijd alles weten he dat weet je toch wel knuf miriam

en neia nee die is denk ik nog niet bevallen gok ik zo dat duurt nog tot donderdag dan ben ik de hele dag vrij en kan ik telkens kijken op de pc dus dat komt nog
    denk ik
    maar het zou geweldig zijn als het er dan al is
    liefs miriam

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

:)

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    amber meid welterusten

neia ik hoop dat jij ook lekker slaapt
    dag meiden

7. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Neia, vandaag je uitgerekende datum! vast nooit verwacht dat je die zou halen.
    Ik hoop dat alles goed gaat en dat je kleintje zich vandaag aan je laat zien!

Miriam, lekker dat je morgen vrij hebt, maar Neia gaat echt niet op je wachten hoor :) Spannend dagje voor je morgen, wat gaat de natuurgenezer precies doen als ik vragen mag? In ieder geval kijken of je infecties weg zijn denk ik. Ik ga voor je duimen meid!

Flyke, fijn te horen dat je weer thuis bent. Dan is Merel inderdaad nog wel vrij klein, maar ik ben blij dat alles goed gaat. Kom maar op met je helse bevallingsverhaal, ik heb niet het idee dat ik binnenkort ook al aan de beurt ben :confused: hihihi Ik ben benieuwd naar je foto's
    Had Flyke-man trouwens gepost? Hoe is het met hem, lekker trots?

Marla, fijn om een berichtje van je te lezen . Ik hoop dat je weer mee komt posten zodat we Famke haar vorderingen kunnen horen.

Franka, ik geloof ook niet zo in die straling, dan moet je blootstelling wel erg hoog zijn, maar je weet het niet!
    Kruip nog maar even of de wachtbank, volgende week val je er met donderend geweld vanaf! echt !:confused: :rolleyes:

Jude, nog steeds een beetje misselijk? goed zo, houden zo ;) Je gaat al de goede kant op meid, nog even en de spannende weken zijn voorbij zodat je kunt gaan genieten.

Marla, Jette, Me2, Neeke, Hope, alles goed?

MIjn controle bij de VK was prima, kleintje was goed meegegroeid de laatste 2 1/2 week en alles zag er goed uit.
    Het is bijna niet voor te stellen hoe hard het nu gaat, ik ben er helemaal nog niet klaar voor! hellup!
    Ik kom vanmiddag nog wel even spieken, kan niet wachten op bericht van Neia!
    Nu eerst even aan het werk. Er ligt nog best wel veel wat ik echt af wil hebben voor mijn verlof en ik heb na vandaag nog maar 7 werkdagen (slik).

Liefs MInka

8. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    raar idee he minka, nog zeven werkdagen, och ik herken het zo duidelijk, ik weet nog dat ik dacht HELLUP ik ben er nog niet klaar voor moet nog zoveel dingen doen en regelen, en nu........... nu is onze kleine meid al weer drie en halve maand in ons leventje, heerlijk hoor!

Maak je geen zorgen meid, alles komt goed, je zult merken alles valt vanzelf op zijn plek!
    Geniet nog even van je "oude" leventje, want het zal nooit meer zo zijn als nu! Je leven wordt zo verrijkt door zo'n kleintje erbij!
    Ook zul je extra zorgen hebben, vanaf het moment dat het geboren is!

Komt goed meissie!

liefs
    Jette

9. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Dank je Jette, lief van je!

Knuf MInka

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden,

Hier ook nog geen verandering.
    Vannacht alleen niet zo goed geslapen. Ik werd veel wakker, ook af en toe van weeen, maar niks heftigs.
    Dus vanmorgen nog even in slaap gevallen.
    Vandaag is DE dag waar ik al 9 maanden naartoe leef. Echt raar! Ik had nooit verwacht dat ik dit zou halen.

Flyke, wat heerlijk zeg dat je eindelijk thuis bent.
    Jij dus een mega heftige bevalling? Mag je van mij hier wel neerzetten hoor, want ik lees bij de mei-mama's genoeg horror bevallingsverhalen.
    Fijn dat alles goed gaat met jou en Merel. Ja typisch dat het toch een meisje is, ik ben benieuwd wat voor verassing ons te wachten staat.
    Ik kan niet wachten op een fotootje van Merel hoor!

Marla, heeeeeeeeeee wat fijn om iets van je te horen meid.
    Kan me heel goed voorstellen dat je het enorm druk hebt. Maar daarom zijn wij natuurlijk niet minder geinteresseerd. ;)
    Wat is Famke een plaatje zeg, precies haar moeder, maar dan (nog ;) ) zonder die bos met haren.
    Jeetje wat balen dat ze de fles niet wil nemen, dat is inderdaad dan een dilemma. Wat bedoelde je met een half jaar thuisblijven? Via de ziektewet of via verlof? Is er dan niks anders te regelen? Echt balen zeg.

Miriam, morgen is jouw spannende dag.
    Ik ben inderdaad benieuwd of onze kleine daarop zit te wachten, haha ;) .
    Hoelaat moet je daar zijn? En wat gaat hij dan allemaal doen?
    Ga je alleen?
    Ik word helemaal niet gek van jullie hoor. :D Vind het juist lief dat jullie zo meeleven. Ik word alleen gek van de mensen die de hele dag bellen. Soms heb ik echt geen zin om op te nemen. En dan zeggen ze later: oh ik dacht dat je aan het bevallen was, dat valt tegen.... :evil: Maarja, ze bedoelen het vast allemaal goed.

Minka, wat een geweldig nieuws dat alles goed was bij de vk.
    En de kleine was dus ook goed meegegroeid, helemaal super.
    Niet stressen meid, je werk is helemaal niet belangrijk. Tuurlijk wil je over 7 dagen alles af hebben. Maar begin gewoon met de prioriteiten, de rest wordt wel opgelost hoor. Jouw gezondheid en die van de kleine staat nu voorop!

Franka, inderdaad een enorm dubbel gesprek lijkt me dat.
    Gelukkig ken je haar goed, en het klinkt niet echt uit je berichtje dat je het belachelijk vond. Maar lijkt me wel enorm moeilijk dat ze jouw ervaringen vroeg terwijl het voor de tegenovergestelde reden is.
    Maar natuurlijk heb jij het weer opgelost.
    Ik geloof niet zo in die stralingen maar wel in een acupuncturist. Ik heb daar wel meer goeie verhalen over gehoord, niet alleen in de zwangerschap maar ook verder in de geneeskunde. Dat kun je altijd proberen toch, als je daar voor open staat?

Amazonnetje, ik ga zo even checken of je andere vriendinnetje al bevallen is?! ;)

jette, hoe gaat het met Dominique? En lukt het oppassen van je moeder een beetje, of vind ze het wel zwaar?

X Neia

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    HA Flyke: lekker dat je weer thuis bent! Hoop dat je het kolven een beetje volhoudt! Ik kolf overdag zodat mijn kleintje de dag erna bij de oppasmama uit de fles gekolfde melk kan drinken (geef nog steeds volledige borstvoeding) en vind het best zwaar, maar ik maak het af!
    Dat zal wel een bevalling zijn geweest! Vertel je verhaal maar nadat Neia is bevallen ;)

Neia: fijn dat je toch weer hebt geslapen. Ik hoop zooooo dat de baby snel komt! Het lijkt me erg zwaar om steeds weeen te hebben die niet doorzetten. En je moet nog een Grote Prestatie leveren! En daarna is slaap ook wat ver te zoeken :) Nou we duimen allemaal dat de volle maan zijn werk doet! Wie had dat gedacht dat je op de uitgerekende dag nog met baby in de buik zou zijn! Zo zie je maar weer, mijn gyn zegt altijd dat een bevalling gewoon niet te voorspellen is, de een heeft veel voorwerk en gaat overtijd en de ander bevalt uit het niets een week voor de datum,.....ik denk dus dat hij gelijk heeft en het gewoon niet te voorspellen is.

Miriam: wat fijn dat je het hebt uitgepraat met je vriendin! wat zal daar een last van je schouders zijn gevallen!

Franka: lijkt me ook heel confronterend zo'n gesprek......Ik hoop echt dat het deze ronde raak is! In de accupuncturist geloof ik zeker. Veel goede verhalen gehoord! Baat het niet an schaadt het niet!

Marla: goed je te zien! Wat een poppeke zeg, Famke! JP heeft ook de fles geweigerd en met heel veel doorzettingsvermogen drinkt hij nu eindelijk goed (bijna 6 maanden!). Je baas mag je niet weigeren tijdens weer te gaan voeden bij de creche, maar dat weet je denk ik wel. Bij mij was het zo dat JP aan het einde van de dag gewoon ging inhalen wat hij overdag niet dronk, dus heb me nooit zorgen gemaakt. Mijn moeder is een ster want die heeft hem steeds beetje bij beetje zo ver gekregen dat hij meer uit de fles ging drinken (nb niet zlef proberen de fles te geven want dat accepteren ze vaak helemaal niet! Jij ben tnl van de borst!). Hij drinkt nog steeds geen 200 ml maar in ieder geval wel 120-150 ml per keer!
    Ik hoop dat je eruit komt met je baas en als je advies nodig hebt op dat gebied mag je me altijd pb-en.

Jette: alles wel daar? Loopt het nog lekker met werk en opvang?

Minka: fijn dat alles goed was bij de verlos! Rust goed uit want je hebt al je energie nodig voor bevalling en de tijd daarna! Gelukkig heb je nog genoeg tijd voor de bevalling om "er klaar voor te zijn".

Amber: hoe gaat het bij jullie?

Amazonnetje: wat grappig van jou forum genootje! Is ze al bevallen? Is dat niet moeilijk voor jullie daar dat zij een kind krijgt?

Ik moest gisteren in NL zijn voor een ziting dus ben maandagvaond naar NL gevlogen. Had de afgelopen 2 weken extra gekolfd zodat JP tijdens mijn afwezigheid genoeg mama melk in een flesje had! Het is heel goed gegaan met mijn man en JP alleen en JP heeft heel goed zijn flesjes gedronken bij papa! Ook het naar bed gaan is prima verlopen 2 avonden! Nu komt het grappige: Ik moest echter wel doorkolven gisteren omdat anders je productie om zeep wordt geholpen. 's-Ochtend dus gewoon thuis gekolfd en lekker in de vriezer gezet voor de volgende keer dat ik in NL ben, maar moest smiddags natuurlijk ook kolven! Ik dus in de wc van de rechtbank 2 voedingen (!) gekolfd (en helaas met pijn in mijn hart door de wc gespoeld, want kon ze natuurlijk niet meenemen in het vliegtuig!), maar er was geen stopcontact in de wc maar wel in het halletje met de wastafel. Ik dus tegen de deur aan gaan zitten van de wc ruimte want die kon natuurlijk niet op slot en maar kolven, wel 40 min hahahaha, terwijl niemand meer in de wc ruimte kon hahahaha. Het is wel gelukt! En gelukkig heeft mijn mannetje nu nog genoeg melk! Waar een wil is, is dus een weg!
    Kwam gisteren heel laat pas weer thuis dus heb mijn kleintje vanochtend pas weer gezien en wat moest hij lachen toen hij mij zag! Heerlijk! Daarna is hij lekker naast me in slaap gevallen totdat hij naar de oppasmama ging!

12. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey meiden

neia nog niet losgebarsten dus, hoop dat het nu echt wel start voor je, wie had er nu gedacht dat ik eerst zou bevallen, ik dacht echt overtijd te gaan, vorige week deze tijd was het al gestart, zo raar en nu is ze er al...kort gezegd tussen breken van mijn water en bevalling is 32u geweest, heb uiteindelijk toch epidurale verdoving gevraagd, moest antibiotica krijgen tegen infectiegevaar, ben koorts daarvan beginnen doen en bleek bij geboorte dat Merel 39gr koorts had (vandaar couveuse ook), plus Merel was een sterrekijkertje dus het persen (1u)vlotte ook niet goed, dacht dat het op een keizersnede zou uitdraaien maar met behulp van de zuignap en epistomie was ze er plots!

Was echt hels maar o zo de moeite waard en lijkt precies of ik die helse bevalling droomde, dus Neia, geen schrik hebben ;)

zie album voor foto's,
    overdag doet ze het goed, slaapt 3u en drinkt goed maar snachts is het voorlopig de hel, om de 1.30u komt ze wakker en wil precies altijd meer drinken maar durf niet meer te geven
    ik hoop dat ik het afkolven volhoud , mijn ene borst zat daarnet keihard en deed pijn, gebeld naar vroedvrouw en raadde me aan sterk te masseren en warmte op te leggen en goed leeg te kolven en is al veel verbeterd, zo ik ga nu haar voor de eerste keer alleen wassen (gisteren samen met verpleegster gedaan)

sorry meiden dat ik niet individueel reageer, ik probeer later
    maar in ieder geval, voor iedereen het beste toegewenst!

liefs
    flyke

13. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    mooi meiske hoor flyke, tja dat s nachts hoort erbij he, het is voor je te hopen dat het snel uitgebreid wordt naar 4 uur en dan langzaam aan wordt het steeds wat later, heerlijk is dat, Dominique was vrij snel van de nachtvoedingen af, ik hoop dat merel ook snel doorslaapt!

Oh wat herken ik dat neia, die telefoontjes met de vraag is er al wat aan de hand, ik heb op het laatst gezegd dat er niks was terwijl ik al weeen had gemeen he!
    Maar ik vondt dat het iets van jetteman en mij moest zijn de bevalling, zonder dat er al allerlei mensen op ons zaten te "wachten"!

Hilarisch me2, jij aan het afkolven in de wc achter de deur, ik zie het al helemaal voor me!

De oppas gaat hardstikke goed, ik dacht aldoor dat het te zwaar zou zijn voor mijn moeder maar ik heb haar al een aantal keren gevraagd maar ze vindt het prachtig!
    Ze geniet van elke dag dat ze bij ons is en vindt het een feest om op dominique op te passen.
    1 dilemma hebben we wel, ze wil in de winterperiode eigenlijk het liefst dat ik dominque de avond van te voren naar haar toe breng in verband met slecht weer en kou.
    Nou vindt ik dat dinsdags geen probleem omdat ik haar dan 4 dagen thuis heb gehad, maar ik wil haar niet donderdags om 5 uur van de creche halen en dan om zeven uur naar mijn ouders brengen.
    Als mijn ouders hier geen begrip voor op kunnen brengen dan moet ze vrijdags ook naar de creche denk ik ! Moet er maar eens even met mijn moeder over praten!

liefs
    jette

14. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Flyke, gelukkig dat je weer thuis bent, en dat alles verder goed is nu. Ben benieuwd naar je verhaal, als ik dat zo lees met zuignap, dat lijkt me geen pretje! Maar je hebt nu je kleine meid bij je, daar doe je het toch voor, he! En ze ziet er lief uit op de foto's!

Meiden, ik heb nu niet veel tijd meer, nog een hoop te doen hier, maar even een kleine update. Ik voel me momenteel best wel redelijk goed eigenlijk, bij vlagen nog wel misselijk, maar verder... valt het allemaal erg mee. Dus ik maak me weer zorgen :( . Nu weten de familie het, mijn manager en een paar goede vriendinnen. Ik kan mijn hart tenminste luchten bij hen. Want eerlijk gezegd, ik kan het nog niet geloven dat het echt goed is, ik ben weer bang voor de echo vrijdag...

En afgelopen maandag hoorde ik dat een collega van mij een MK heeft gehad, daar ben ik erg van geschrokken en ik dacht meteen, o nee he, stel dat ik dat ook vrijdag te horen krijg... En ja, stel dat het met mij wel goed blijft gaan, hoe moet dat dan voor haar zijn om mij dan te zien...

Neia, hoe gaat het nu met je? Is er al uitzicht op binnenkort bevallen?

Liefs,
    Jude.

15. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Zo :confused: even aan het begin van de avond kijken of er post is en wat blijkt; ik moet hele verhalen bijlezen sinds gisteren.

Flyke: super om weer wat van je te horen. Ik heb net even in je album gegluurd en wat hebben jullie een prachtig meisje! Geniet er maar lekker van samen.

Miriam: ik wil je alvast veel succes wensen voor morgen. Laat je me even weten hoe het gegaan is? Ik hoop op goed nieuws en dat je lichaam wat hersteld is. Ik duim voor je.

Jude: ik zou ook ieder moment van de dag afvragen of het nog goed zou gaan (daar hebben we het al eens over gehad) Ik wil je alvast héél veel succes wensen en ik ga er vanuit dat je met goed nieuws terugkomt! Héél lastig met je collega. Nu ervaar je het van de andere kant, lijkt me moeilijk. Mijn collega heeft het tot het einde van de zwangerschap lastig mee gehad voor mij en probeerde er niets over te zeggen. Ook weer zo dubbel.

Neia: de uitgerekende datum en nog geen kleintje in je armen... dat hadden we een tijdje geleden niet gedacht. Ik weet nog dat je bij de verloskundige was die dacht dat je het einde van die week niet eens ging halen en kijk nu eens. Die heb je maar mooi weten te overtreffen ;) Nee hoor, ik hoop voor jou dat het nu echt snel komt.

Me2: een 10+ voor improviseren! Leuk om in het boekje van JP te schrijven voor later..'De gekke stunts die mama voor je uithaalde'

Minka: jeetje dat telt ook al lekker af voor jou, nog maar 6 dagen dan nu. Wat gaat het snel!

Amber, Neeke hoe gaat het met jullie en jullie nieuwe stekkies. Allemaal inmiddels gewend en uit de dozen? Ik weet nog dat er bij ons een paar onopengemaakt bleven staan (een jaar na data)

Hope: hoe gaat het met je meissie? Ik hoop dat het nog steeds in volle vaart gaat. Ik denk aan je.

Voor iedereen een dikke knuffel!
    Liefs Franka

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Daar ben ik weer. Mijn dag is lekker snel voorbij gegaan.
    Toen ik beneden ging opruimen stond mijn vriendin al aan de deur.
    Ze had een heerlijke uitgebreide lunch meegenomen met verse broodjes en een sapje.
    En als toetje een lekker gebakje.
    We hebben gezellig zitten kletsen. En toen kwam mijn moeder binnen.
    Die was naar de stad geweest en had weer 3 schattige truitjes voor de kleine gekocht. Ze vroeg of we nog even mee gingen naar het terras.
    En daar hebben we van 3 tot half 6 gezeten in het zonnetje. lekker met een ijsje erbij. :p Dus ik zit vol, haha.
    Op het terras kwamen we nog mijn vriendin tegen met de kleine. En ook nog iemand van de zwangerschapsgym. Die had toevallig net gehoord dat er iemand gister weer was bevallen.
    Nu ben ik echt de laatste.... :cry: dat had ik nooit verwacht.
    Ik baalde even, maar ik heb me erover heen gezet; over 2 weken heb ik altijd een kindje.
    En als de dagen zo gaan als vandaag, mag ik echt niet klagen. ;)

Me2, heeeeee wat een goeie zeg!
    En Jp kan trots zijn op zijn mama, dat ze zoveel voor hem overheeft.
    Is wel een erg leuk verhaal voor later.

Jude, nee hoor nog geen bevalling hier.
    Kan me voorstellen dat je opeens weer wordt geconfronteerd als je dat hoort van je collega. Maar jij hebt genoeg ellende gehad, nu is het tijd voor geluk.
    Het zal vrijdag wel weer enorm spannend zijn. Zet hem op!

Flyke, wat een prachtig meiske zeg.
    Gelukkig een mooie beloning op die enorm lange pijnlijke bevalling.
    Nu kun je eindelijk genieten.
    Ga je 's middags wel lekker slapen als Merel in haar bedje ligt?

Jette, ja ik zou dat inderdaad ook niet snel doen.
    Maar het is gelukkig nog lang geen winter, dus genoeg tijd om er met je moeder over te praten.
    Wel erg fijn om te horen dat je moeder zo geniet. Kan me voorstellen dat jij daar ook enorm blij van wordt.

Franka, nee deze datum dacht ik nooit te halen, maar zo zie je maar.... :rolleyes:
    Dikke knuffel terug voor jou!

X Neia

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Dames heel snel gekeken en niks nog he neia je kindje wacht echt op morgen op mij dat ik wel tijd heb voor jullie hier allemaal

hihi

ga zo heerlijk een avondje ontspannen moet met 5 min bij mijn schoonmoeder zijn dus dames fijne avond en biz morgen

18. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey meiden,

wat is er veel geschreven.
    Ik heb wel alles gelezen, maar heb even niet de energie om op iedereen te reageren.
    Maar..... ik volg jullie allemaal op de voet.
    Vooral Neia ;)

Met mij gaat het goed, alles verloopt volgens wens.
    Duimen jullie mee dat dat zo blijft.

Ik ga verder niet in detail, maar kan elke duim goed gebruiken.

Iedereen een hele dikke knuffel en kus van mij.

19. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Lieve Hope, ik duim héél hard voor je mee!

20. amazonnetje

amazonnetje Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    ha, Naia op het andere forum is bevallen van een meisje,
    nieuws net vers van de pers, maar ik ga ervan uit dat het allemaal goed is met mijn amadinnetje.....

dus Neia, zie het als een goed voorteken...kan niet anders!

En Hope, ik duimel wat af voor je...

Ik zou nog wat pluimen her en der willen uitdelen....maar ben even uitgepoept, in ieder geval...jullie zijn hier toch samen echt een prachtig groepje...koester het....dit soort steun is niet vanzelfsprekend, en heel waardevol! Ik vind het altijd prachtig tenminste om het zo te volgen.

Amazonnetje

Deel Deze Pagina