Bedankt lieve meiden voor jullie reacties! Dat doet me echt goed. Gister was gewoon het dieptepunt. Ik heb bijna heel de dag gehuild. Gisteravond dus helaas migraine, dat was echt heel zwaar met al het voeden tussendoor. Maar eindelijk goed nieuws: Neia is 40 gram aangekomen! Ik ben zoooooooooo blij. Vandaag dan ook eindelijk een goeie dag. Neia doet het vandaag iets minder, en wil echt iedere 1,5 uur een klein beetje drinken. Maar dat maakt me niks uit. Ik ben zo blij met haar. Zelf heb ik nog veel pijn, nu ook heel erg aan mijn tepels. Maar ik probeer door te zetten. In mijn album heb ik nog even wat nieuwe foto's geplaatst! Neeke, bedankt meid. Ja, ik probeer nu ook wat meer aan mezelf te denken, dat is ook goed voor Neia natuurlijk. Hoe is het bij jullie? Nog 2 weekjes en dan krijg je de sleutel al. Miriam, oke ik zal het nooit meer zeggen. Zullen de hormonen wel zijn geweest. Ik las dat jullie het weer langzaam gaan proberen. Wat ben ik blij voor jullie! Dit is stap nummer 1. Je klinkt ook erg nuchter en realistisch erover. Knap hoor. Jette, ja fv is ook goed, maar ik ga het nog een weekje proberen. En als het dan nog zoveel pijn doet, dan stap ik over. Ga je volgende week met je paard weg of op vakantie? Marla, jij zegt ook precies wat mijn moeder zegt: het moet wel leuk blijven. Verschrikkelijk zeg dat het voor jou zo moet lopen. Echt oneerlijk. Kan me voorstellen dat jij er ook tranen om moet laten. Bedankt voor de tip van de visite. Gister heb ik ook alles afgezegd, en even rust gepakt. Dat moest ook van de kraamhulp. Geweldig dat Famke eindelijk iets heeft gedronken uit de fles. GEFELICITEERD! Nu moet ze nog even doorzetten, ik hoop het zo voor jou. Me2, hoe is het om weer even in Nederland te zijn? Moet je niet steeds omschakelen? Flyke, zo herkenbaar die borstvoeding. Hoe is het vannacht gegaan? Minka, waar ben je meid? Alles goed? Nog steeds een kapotte laptop? Balen zeg. Nog maar even werken en dan..........VERLOF! Jude, hoe gaat het met je? Al iets meer zekerheid? Wanneer mag je weer naar de gyn? Weten trouwens alle mensen in je omgeving nu dat je zwanger bent? Franka, hoe gaat het nu? Heb je het de afgelopen dagen een beetje kunnen verwerken? En is de ongie nog steeds zo erg? Hope, ben je nog steeds aan het tjoeken? Amber, hoe is het nu met Lize? Wij zijn net voor het eerst heel even buiten geweest. Het is hier heerlijk weer en we hebben 300 meter gewandeld. Neia vond het heerlijk, en ik vond het lekker om buiten te zijn. Nu heb ik het gevoel alsof mijn hele onderkant eruit hangt. hihi. Dus ik ga even op bed liggen. X Marieke
hey marieke lekker voor je meis even naar buiten, daar knap je van op hoor, ik heb je bevallingsverhaal gelezen,meis wat heb jij wat moeten doorstaan, petje af hoor! We zijn vandaag wezen zwemmen met onze kleine meid, leuk hoor. Volgend weekend gaan we niet met de paarden weg maar lekker een weekendje met ons drieen. Neia, maak er geen drama van ik begrijp dat je graag BV wilt geven maar het moet wel leuk blijven om te doen! Liefs Jette
Heeeee Marieke, wat geweldig dat Neia 40 gram is aangekomen! Ennuh.... .liever 10 keer 5 minuten, dan 5 keer 10 minuten, vertelde mijn Lactatiedeskundige me. Is veel beter voor de productie, dus Neia is hard aan het werk. Wel heel rot dat je zo hebt moeten huilen.... Echt geloof me, hier zijn de kraamtranen ook verantwoordelijk voor. En bedenk ook dat Neia de ene dag echt wat lichter kan zijn dan de andere dag, dat hangt inderdaad van een luiertje meer of minder af. Bij Famke scheelde het laatst maar liefst 100 gram, maar de dag erna was ze weer wat zwaarder. Wij hebben een weegschaal bij de Thuiszorg gehuurd (kost iets van 3 euro per dag) en dan hoef je niet telkens naar het weeguurtje. (maar goed, je kunt dan ook te vaak wegen, hoor ) Ooooh Jette, wat leuk dat je hebt gezwommen met Dominique. Hoe vond ze het? Was het de eerste keer voor haar? Lijkt me echt grappig! Lekker om volgende week weg te gaan met zijn drietjes. Waar ga je naartoe? Nou Marieke, nu ga ik eerst je album bekijken. Ik heb een nieuwe foto van Famke geupload. Ze ligt hier op haar buikje en strekt haar hoofdje. Liefs, Marla, die hoopt dat ze weer wat meer kan genieten van de BV.
Had vanmorgen de ogen nog niet los denk ik en bij "dood vruchtje" gepost! Hier op de goede plek! Oh meiden, ik wil jullie snel een dikke knuffel geven en laten weten dat ik aan jullie denk. Ik heb op het moment te weinig tijd om te reageren, vandaag wil ik het grootst gedeelte van het werk afronden zodat ik morgen een afscheidsrondje door het bedrijf kan lopen. 4 uurtjes zijn ook weer zo voorbij! Ik hoop dat de laptop eind van de week retour is, dan ben ik er vast weer Knuffels Minka
Zo hier gister een mega drama avond/begin van de nacht gehad. Neia wilde constant eten, en mijn borsten deden zoveel pijn. Na 5 minuten drinken was ze helemaal over de zeik. Totdat ik ook begon te huilen, toen heeft mark haar opgemaakt. Ze was echt heel hard aan het huilen. Toen ik het voedingskussen weg wilde leggen zag ik er een beest op zitten. Mark maakte hem dood terwijl Neia nog aan het krijsen was. Toen zagen we dat ze gestoken was, het was een soort van bij, denken we. Na een uur krijsen met flinke tranen hebben we de vk gebeld. Die zei dat we het moesten koelen en iets van prikweg ofzo erop moesten smeren. Ik heb mijn moeder nog uit haar bed gebeld, ik was ook echt over de zeik. Die is nog even komen kijken en we hebben er een zalfje op gesmeerd. Ze bleef maar huilen, en je zag ook echt dat ze pijn had. Gelukkig na nog een voeding om half 2 is ze in slaap gevallen. Nu is ze tenminste rustig. Ik vond het zooooooo zielig, ook mijn mannetje vond het moeilijk. En eindelijk ook goed nieuws! Neia is weer 50 gram aangekomen, ondanks de energie die ze gister heeft verbruikt door te krijsen. Ik ben zooooooo blij en trots op haar. Ze is nu helemaal tevreden. Net is de vk weer geweest. Gelukkig nu een veel aardigere vrouw. Ze heeft nog naar mijn wond gekeken en zij zei ook: zoooo zie je het maar heel weinig, ze vond het erg sneu dat ik dit had meegemaakt. Dat vond ik wel lief. Ook zij begon over een paar draadjes, maar ik heb gewoon gezegd dat ze daar echt niet aan mocht komen. De kraamhulp is nu ook echt weg. Het is een raar idee, maar ik vind het wel heerlijk. Nu kunnen we lekker alles op ons eigen tempo doen. Lijkt me morgenvroeg ook zo lekker. Minka, ohhhhhh ik hoop zo dat je laptop aan het einde van de week gemaakt is. Want ik mis je verhaaltjes! Heerlijk meid, alleen vandaag en morgen nog en dan is het zover. Marla, aaaaaaaaaaaaaaaah wat een lieve foto van Famke zeg! Echt een plaatje. Heeft ze nog iets uit een flesje gedronken? Jette, lekker zeg dat zwemmen. Hoe vond ze het? Waar gaan jullie volgend weekend heen? Ja fv is natuurlijk ook goed. daarom kijk ik het alleen nog deze week aan (als ik dat vol hou) en anders ga ik over op fv. X marieke
marieke meid wat maak je toch veel nu ineens mee wat onbekend is he meid. Dat je dan je tranen van woede ergenis en verdriet laat lopen heel normaal hoor. toch blijf ik het vinden je doet het goed meid. jette mooi van de veulens en lekker weg met z'n drietjes lijkt me geweldig echt genieten doe dat maar. minka meid hoop je snel weer te horen knuf franka meid knuffel marla ben blij dat je er weer bent want we hebben je wel gemist hoor. me2 jij moet eigenlijk best wel heel veel schakelen zo he, heb je daar geen moeite mee dan hier dan thuis amber en amazonnetje hoe is het met jullie? hoe doet de kleine meid het op het moment? flyke en jou meisje hoe gaat het daar mee hope hoe is het momenteel met jou jude meid je gaat nu mooi vooruit he neeke druk druk voor de verhuizing hier weer even een dipje blijft op en neer gaan maar wel volgens mij met voorwaartse vooruitgang al gaat het niet snel genoeg voor mijn gevoel. Zaterdag avond heel gezellig bij onze vrienden geweest (mijn vriendin) en op een gegeven moment zegt bart heey de kleine schopt best al hard mir en dat kwam even heel hard aan waarop ik dus niet echt reageerde mijn vriendin pakte het heel goed op en de res van de avond was weer gezellig. Maar het is bij mij blijven hangen en ben er weer een beetje down door waarom moet hij dat nu bij haar voelen en mocht dat niet bij mij en dan gaan we weer. op het werk is het momenteel ook nog steeds knetter druk waardoor ik zo snel geirriteerd ben en dan het niet meer zie zitten en bang ben nog verder weer terug te gaan vallen. gelukkig heb ik echt een schat van team leider en geeft hij me echt alle ruimte die ik nodig heb. nu nog steeds. Verder gaat het hier wel goed hoor. maar dat zijn van die nare dingen die ik gewoon niet kan gebruiken. liefs miriam
hey meiden, vlug proberen te reageren op iedereen terwijl Merel slaapt miriam: ik kan me inbeelden dat de reactie van Bart een domper was op je avond die gezellig gestart was, zo persoonlijk zo rechtuit, zo wat jij wilde en niet mocht zo zijn...en dan nog es zo druk op het werk, inderdaad gelukkig van je teamleader, maar miriam, schreeuw het hier uit, schrijf het hier van je af, zal misschien niet veel helpen, maar weet dat we hier zijn voor je, al is het maar ietsiepietsiemini dat het je helpt ,knuffel! Marieke, wat een stom toeval dat net Neia gebeten werd! ze is ook al bijgekomen, goed zo doe zo voort beiden! en ivm BV misschien inderdaad beste manier als je het nu even niet meer ziet zitten, een limiet stellen, zien of het beter wordt en dan beslissing nemen. Minka, geniet van je laatste werkdag en hopelijk je laptop vlug in orde dat we je terug kunnen lezen tijdens je zw.Verlof! Marla, ben ook blij je terug te zien, nu ik typ kan ik niet kijken in album, straks even kijken naar kleine Famke, en nog geprobeerd met flesje intussen? jette, was dit de eerste keer gaan zwemmen met Dominique? in een gewoon zwembad of zo speciaal voor kleintjes (mijn zus vertelde van zo een speciaal zwembad, is het extra warm en speciaal mini mini badje voor de kleintjes) Me2, wow 6 maanden Bv, petje af hoor voor je! ik vind het echt niet te onderschatten, ik zei vroeger altijd ik ga BV geven tot ik hier en daar hoorde dat dit allemaal zo evident niet is/Was, dus zei ik toen ik zwanger was, ik zal zien, ik zal proberen BV te geven, we zien wel en voorlopig lukt het. update, ben zonet uurtje gaan wandelen met Merel, deze morgen ook eerste uitstapje met haar alleen gemaakt met auto, heel gedoe met die maxicosi in de winkel (had onderstel niet meegenomen voor het gemak) maar nadien had ik echt geen armen meer! Ben nieuw mutsje gaan kopen voor haar want ze zwemt in mutsje dat ik kocht voor geboorte. Voor de rest voelt het nog altijd zo raar aan, ik herinner me nog dat ik naar die babywinkel ging zwanger en keek naar de jongenskleertjes (want ja ik en mijn omgeving dachten echt dat ik boy ging krijgen) maar toch neutrale dingetjes meenam, je weet maar nooit, meisjeskleertjes nooit naar gekeken en nu vandaag stond ik daar, allemaal roze spulletjes en kleedjes te bekijken, raar nog altijd hoor! voor de rest overdag geef ik borstvoeding (komt ze wel om 1.30-2u max 3u wakker) , savonds laat badje en gekolfd flesje (zie ik wat ze binnenheeft) en slaapt ze ook langer door, laatste nachten zelfs van 1.30-5.30u minstens! anderzijds vraag ik mij af of ze niet teveel drinkt 120cc! maar es deskundige advies gevraagd hier bij lactatiedeskundige. groetjes flyke
Flyke: bv kindje kunnen niet teveel krijgen! Zij happen niet meer als ze geen honger hebben . Volgens mij ben je op de goede weg. Heb je nog leuke kleertjes gekocht? Er is zoveel leuks voor meisjes! en inderdaad niet zonder het onderstel op pad. Ik krijg ook een lamme arm van de maxi cosi dragen en zeker nu Jp echt veel groter wordt! Ze de MC altijd op het boodschappenwagentje als ik boodschappen ga doen, maar echt winkelen doe ik met het onderstel! Borstvoeding geven is inderdaad veel lastiger dan mensen denken! Het lijkt makkelijk maar het is vaak lastiger dan fles, al was het maar omdat je niet ziet hoeveel ze binnen krijgen en maar niet te spreken over problemen met tepels, toeschietreflex en onder- of overproductie en vervolgens flesweigering.... Ik heb ook gezegd, ik kijk wel en bij mij is het dus vanaf minuut 1 fantastisch gegaan. Moet wel veel kunst en vliegwerk uithalen nu ik weer (full time) werk om te kolven en te voeden, maar het is het me waard. Het moet echter geen spanning gaan opleveren, niet alleen is dat funest voor je productie, het is ook onnodig want flesvoeding is ook prima. Het moet wel leuk blijven, dat is hier al meer gezegd. Neia: ook enorm blij om te horen dat het met Neia goed gaat en ze groeit! wat een verhaal over die beet van dat beest! Gelukkig kreeg ze geen alergische reactie! Ik vind het zo zielig voor Neia, ze wist avst niet wat d'r overkwam! Een tip: weeg niet te vaak, daar word je ook onzeker van. Zolang ze tevreden is en genoeg plasluiers heeft hoef je eigenlijk niet te wegen! Hoe gaat het met jou lichamelijk? Vlot het herstel? Marla: wij hebebn al lekker ge-pbt over de bv perikelen Laat je weten hoe het allemaal verloopt? Bedenk ook dat ze na 3 maanden minder hard groeien he! Miriam: wat vervelend van die opmerking van Bart. Kan me voorstellen dat je daar enorm van baalt. Heb je het met hem er nog over gehad? Ja ik moet inderdaad enorm veel schakelen, maar vooralsnog loopt alles lekker: mijn werk, mijn kind, mijn relatie. Ik geniet dus ook heel veel. Voel me wel soms echt supermom die alles tegelijk wil doen, maar gelukkig neemt mijn man ook veel uit handen hoor! Minka: hoop echt dat je niet te lang zonder compu zit want we willen natuurlijk niet te lang zonder je! Heel veel succes morgen op je laatste dag! Heb je alles een beetje af? Franka: hoe gaat het nu? Kan je al weer een beetje vooruitkijken? Hope: en bij jou nog spannende ontwikkelingen?
hey meiden, ja het zwemmen was erg leuk al vondt ik het water welwat koud, maar ja dominique direct goed afgedroogt en in haar badjas in de box gelegd, maar dat vondt ze geen goed plan, dan maar in de maxicosi, 10 minuten en ze sliep als een engeltje, ze vondt het erg indrukwekkend groot nadeel is echter wel ze is nu megaverkouden, of dit nou van het zemmen komt? ze moet hoesten, snotneus, heel zielig hoor! wat zielig voor kleine neia marieke tjemig meis dat was wel paniek of niet? sorry meiden even niet zoveel tijd! liefs Jette
Hey Lieve meiden, Wat schrijven jullie veel. Ik lees het wel steeds bij, maar reageer wederom even niet, sorry Ik zal echt binnen kort de tijd nemen maar dit is gewoon een hele spannende week voor mezelf en dus hang ik niet te veel achter de PC. Steeds als ik zie staan dat iemand schrijft hoe het gaat in de trein krijg ik 1 liedje in mijn hoofd, van Tina Turner.: And were rolling, rolling, rolling ( on the river) maar dan to de eindstation Het gaat nog goed. Zaterdag even een dipje gehad, ik dacht dat het over en uit was. Maar het gaat nog door. Ow meiden, ik weet dat ik al heel veel duimen heb gevraagd. Maar a.u.b. laat ze deze week nog heel hard draaien. We gaan hard richting eindstation ( nou ja, het echte eindstation is een baby hebben). Komende dagen heb ik ee drukke werkweek, we hebben feestweek, omdat ons verzorgingshuis 10 jaar bestaat. Dus afleiding genoeg. Ik heb al tig boeken uitgelezen alleen al voor de afleiding. Ik hoop dat dit alles beloond wordt. Dat ik de volgende in het rijtje ben na Jude. Nou meiden, nogmaals sorry dat ik niet op jullie apart reageer, maar ik maak het snel weer goed. Liefs Hope
Hope wat spannend. Gelukiig heb je inderdaad heel veel afleiding! en ik heb er nog een: gedeng, gedeng...gedeng, gedeng...whoe whoe, kilometers spoor schieten onder mij door, ik ben op weg naar jou...(baby dus!) Jette: wat naar dat Dominique nu zo verkouden is....zou het niet gewoon toeval zijn? Hoe lang mogen ze eigenlijk in het zwembad ivm temperatuur? Is het speciaal babyzwemmen? Ik heb het ook zo graag willen doen met JP want hij is echt helemaal gek op water (al toen hij in de buik zat vond hij het bad geweldig) maar hij had al vrij snel exceem (zie je, dus ook met volledige borstvoeding krijgen ze dat...) en dan wordt afgeraden om met ze te gaan zwemmen. Het gaat nu al stukken beter dus wellicht van de zomer wel lekker in het zwembad!
ja ik denk wel dat het toeval is, ze heeft vannacht behoorlijk gehoest mega zielig hoor, ik heb haar vannacht wat water vermengd met roosvicee gegeven maar ik weet niet hoeveel ze hier van mag hebben? Ze vondt het wel erg lekker. Ik geef haar nu druppeltjes van vsm, smeer haar in met luuf en heb haar vanmorgen een paracetamol zetpilletje gegeven, weet iemand hier hoe lang dit ongeveer duurt? jette
Hoi, sorry dat ik even zomaar kom binnen vallen maar ik wil zoooo graag even mijn verhaal kwijt.... Ik dacht dat ik alles wel een beetje op de rit had maar heb vandaag zo'n klote dag. In januari ben ik erachter gekomen dat ik volkomen onverwachts zwanger was. Ik was aan de pil, door een reis in Vietnam is de hele boel door de war geraakt, daar ongesteld geworden, twee keer op een dag de pil geslikt om maar niet ongesteld te zijn (ik had namelijk alleen maar strings bij me, 7 tampons en daar verkochten ze alleen maar maandverbanden voor gewone slips), toen thuis gestopt met de pil om even weer een gewone cyclus af te wachten en ineens was ik zwanger! Zwanger willen worden was altijd een enorm vraagteken voor me omdat ik een hartafwijking heb en twee hartoperaties heb ondergaan. De laatste een donorklep en de verwachting is iedere 10-15 jaar opnieuw een nieuwe klep. Al met al was ik er eerlijk gezegd niet uit of ik dan wel moeder zou willen worden in verband met alle mogelijke gevolgen die je op de hals haalt. Mijn vriend wilde wel graag maar vond dat ik de eindbeslissing mocht nemen. Toen heeft het lot beslist.... ik was zwanger! Echt ik was zo ontzettend blij! De manier waarop het was gebeurd was echt volkomen ondenkbaar door die hoeveelheid anticonceptiepillen die ik slikte, ik zat in een ontslagperiode wegens reorganisatie, het was kerst en oud en nieuw en ik wist van niks en zat dus vrolijk aan de wijn. Op 19 januari ging het dus mis.... ik kreeg mijn miskraam Echt ik was er stuk van, maar ook positief want als je zo zwanger kunt worden dan moet je toch wel supervruchtbaar zijn ? Helaas lijkt nu het tegendeel waar... het is nog steeds niet gelukt.... Vandaag is extra beladen omdat ik na mijn jaarlijkse controle bij de cardioloog (ergens begin februari) opgedragen kreeg om een fietstest te moeten gaan doen. Alle andere onderzoeken hadden al aangegeven dat me eigenlijk niks in de weg staat, het niet overdreven risicovol is maaaaar voor alle zekerheid toch die verdomde fietstest.... Nu haat ik die test zowiezo maar vandaag is ie echt enorm beladen..... Ik heb zo mijn best gedaan om voor die tijd zwanger te raken en had ook echt gedacht dat het best wel moet lukken, maar nee dus.... Ik ben nog niet zwanger en moet dus toch die test doen. Afgelopen weekend heb ik mijn eisprong gevoeld en we hebben echt, maar dan ook echt alles volgens het boekje gedaan om het nu echt te laten slagen maar op een of andere manier vandaag heb ik gewoon heel veel verdriet om het verlies van het vlindertje van 7 weekjes.... sorry voor dit lange verhaal maar moest het echt kwijt en wist gewoon niet waar anders....
hoi nicoletta, meis je niet verontschuldigen dat jij je verhaal hier kwijt wilt hoor, iedereen is hier welkom, echter de reden waarom je hier bent is natuurlijk mega verdrietig. Tja wat is het menselijk lichaam een raar iets he, zo slik je 2x de pil per dag en wordt je zwanger, en als je zwanger wilt worden werkt het lichaam niet mee! Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen mag houden. Sterkte Jette
Jette: babietjes zijn vaak verkouden, soms wel 12 keer per jaar omdat ze overal nog immuunstoffen voor moeten opboiuwen, en het duurt ook altijd wel zeker een week, maar bedenk dat ze er veel minder last van hebben dan wij! Dat heeft de natuur mooi gemaakt!
Nicolette: Zwanger worden is nou helaas niet af te dwingen. Soms klus je je suf en gebeurd er helemaal niets en soms is het na 1x klussen op een verkeerde datum gewoon raak. Het is en combinatie van tal van factoren en het is dan oko nog eens een lucky shot! Houd dat nou in je hoofd! Sommige van ons hier zijn pas (ruim) een jaar na de miskraam weer zwanger geworden en sommigen meteen de cyclus erna, terwijl we allemaal voor de miskraam (redelijk) snel zijn zwanger geraakt. Je mag hier gewoon posten hoor! wij zijn door de wol geverfd en weten hoe frustrerend het kan zijn na een miskraam. je wilt niets liever dan meteen weer zwanger zijn......
me 2, inderdaad zegt de lactatiedeskundige van het forum hier ook, borstvoeding kan je nooit teveel krijgen en wordt je niet dik van, Alles wat ze teveel krijgt komt gewoon onverteerd weer in de luier terecht. Ik heb eigenlijk gewoon een mutsje en een roze truitje gekocht, zag leuke kleedjes hangen, maar aangezien Merel nog zo klein is en nu flinke groeispurt maakt en het niet zo warm is, zal ik het toch nog maar even houden bij pakjes met lange mouwen en voetjes, als het plots weer warm wordt enz, kan ik nog altijd gaan naar de winkel Ik heb zelfs van vriendincollega die precioes een maand eerder bevallen is dan mij (Floortje) kleertjes gehad die ik mag gebruiken want Floor was ook eerder klein maar toch nog iets zwaarder of Merel, hoewel het ernaaruit ziet dat Merel, Floor zal inhalen qua gewicht denk ik hope, tuurlijk duimen we hier om ter hardst voor jou, laat die trein maar goed doorrijden, desnoods helpen we duwen succes! Franka en Miriam, geldt voor jullie ook he! Ik heb de indruk dat jullie allemaal wat meer wegblijven van het topic, is dit omdat je niet al te veel met het zwanger zijn wil bezig zijn,of eerder beetje die confrontatie met de zwangeren, of mama's wil vermijden? ik besef dat ik eigenlijk nu ook bezig ben met heen en terug schrijven over Merel enz... dus geef maar eerlijk jullie mening, dan kunnen we er rekening mee houden of meer Pb'en ofzo. oei Jette, hoop dat Dominique snel beter wordt, is misschien beetje van temperatuurverschil, kou, warm, nat ... Nicoletta, zoals Me2 zegt, opnieuw zwanger worden heb je helaas niet in de hand, hoe je ook probeert zwanger te worden, helaas hebben we het niet in de hand, (spreek uit ervaring jammer genoeg) ik hoop toch voor je dat het snel terug raak mag worden! liefs flyke
Marieke, alles goed met jou en Neia, misschien een tip, die ik kreeg van twee collega's en nu ook toepas,omdat ik denk dat Merel wat krampjes had, ik drink nu zelf venkelthee, zou helpen tegen krampjes! liefs flyke
heey meiden, ik vind het niet vervelend hoor dat jullie over de kindjes praten ik praat genoeg over mezelf hihi waar dan weer op gereageerd wordt () ik kan niet spreken voor de anderen maar ik ben gewoon momenteel heel erg druk met vanalles en eigenlijk niks vanavond ga ik een schilderij ophalen waar onze mooie meid op afgebeeld staat een kopie heb ik op de vlindersite staan. eerst moest ik wennen en dacht ik nee vind ik niet mooi maar hoe langer ik kijk hoe mooier hij wordt gek he iedereen een dikke knuf en hope jij nu extra een knuf en mijn duimen draaien volop liefs miriam