tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Live Hope,

Och wat verdrietig dit nieuws...Je weet dat wij het jou zo vreselijk gunnen, net als Miriam en Franka..... Er zijn geen wororden voor troost voor jou nu, dat begrijp ik. Wij zullen dan nu maar even positief voor je zijn. Net zoals Amazonnetje hierbij ook wat kracht straaltjes van mij~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jude super fijn die goede echo! Langzaam aan ga je meer vertrouwen krijgen he! en nu een klein beetje genieten van het wonder.......

Neeke: Nog VAN HARTE! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

Ik zal verder even niet op iedereen reageren, maar wens Miriam heel veel succes op de wachtbank, dat zal niet makkelijk zijn idnerdaad mocht het weer raak zijn.....
    Ik ben weer terug op de basis in Zwitserland. Lekker bij mijn man. Helaas moeten wij woensdag weer naar Nederland. Een hele goede vriend van ons is namelijk dit weekend overleden in een bootongeluk in Friesland. Hij is 2 dagen vermist geweest. Onze vriendin (zijn vrouw) heeft hem gisterenmiddag moeten identificeren......Hij was 42 jaar en laat naast zijn vrouw 4 kleine jongens achter....het is te erg voor woorden.....we zijn zo verdrietig. Alles wordt weer even heel relatief......

2. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Me2, was dat het bootongeluk wat ook in het nieuws was? verschrikkelijk zeg, niet normaal........................... heb er geen woorden voor!

Hope meis, wat een slecht nieuws, ik had je het zo gegund, wel zwaar om je weer te motiveren voor een nieuwe ronde! Sterkte

Miriam begrijp ik dat jullie er weer voor willen gaan, hardstikke mooi, en ook erg eng of niet! Ik hoop echt dat jullie gauw het geluk mogen ervaren!

Ons weekend was erg leuk op 1 klein puntje na, jetteman was stilletjes en vanmorgen kwam er uit waarom, hij zit toch nog weer met de stress van zijn werk, en het paardengebeuren bevalt hem niet, hij heeft drie fokmerries en het valt allemaal nogal tegen om de veulens een beetje rendabel te verkopen, hij zit dus te overwegen omte stoppen met de fokkerij, het moet natuurlijk niet zo zijn dat het elk jaar geld kost........... nou dat kwam er vanmorgen dus uit!
    Wel sneu vondt ik dat!

Het huisje was geweldig, sauna heerlijk, we hebben natuurlijk fantastisch weer gehad en dominique was net als thuis heerlijk vrolijk en tevreden!
    dus kortom, een heerlijk weekend!

Liefs
    Jette

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja Jette dat was het ongeluk dat ook in het nieuws was....alleen onze vriend heeft het dus niet overleefd......het is zo vreselijk allemaal....

Wat sneu voor je man dat hij het paardegebeuren niet meer ziet zitten en dan ook met zijn werk zit....Kunnen jullie daar samen goed over praten? Wel heerlijk dat je zo'n lekker weekendje hebt gehad.

Mijn man komt nu terug uit Bern, het dak ging daar eraf met de overwinning van Nederland (ik bleef lekker thuis met Jp voor de buis, ben niet zo'n enorme voetbal fan dat ik daarvoor naar Bern ga ookal is dat niet ver van hier :))

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou even bijgelezen en
    lieve hope meid je hebt nu ook heel wat te verstouwen he zo anders had het er uit moeten zien, en ik geloof je dat je zegt dat niemand je kan trootsten je zult het zelf moeten doen hoe hard dat ook klinkt.
    speciaal voor jou:
    Alleen jij bent nu belangrijk,
    jouw verdriet doet ons zo`n pijn.(denk alle meiden)
    Daarom wil ik je laten weten,
    dat wij er altijd voor je zijn.

knuf miriam

me2 de voetbal heb ik mogen kijken op een verjaardag de dames zaten appart van de heren omdat we onze muil toch niet dicht konden houden zeiden ze nou daar hadden ze gelijk in hahaha maar vind er weinig aan maar wel leuk dat ze gewonnen hebben dat dan weer wel

meid wat vreselijk dat ongeluk heb het gehoord niet gezien op het nieuws maar tjee wat erg daar zijn echt geen woorden voor ook voor jullie veel sterkte knuf miriam

jette meid fijn dat hij het eruit gegooid heeft want je kunt het gewoon zien he dat er iets zit en je wilt zo graag helpen maar dat kan alleen als ze open kaart geven en dat heeft hij nu gedaan, ja dat werk kan me zo goed voorstellen dat dat niet prettig is, maar tot op heden doet hij het heel netjes en goed daar mag hij ook trots op zijn.
    En de paarden ja dat lijkt me ook heel moeilijk het is iets het geeft een passie en om dat te moeten stoppen is niet mooi hoop dat je man en jij er uit komen en dat hij toch iets minder zorgen krijgt.

de rest waar zijn jullie? mis jullie

liefs miriam

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    bedankt meiden!

me2 wat verschrikkelijk van jullie vriend, het is zo onwerkelijk, vreselijk gewoon!

tja het werk van jetteman blijft problematisch, vandaag zijn ze zelfs opgestapt op de bouw, ze kwamen vanmorgen vol goede moed aan, toen werd hun direct gezegd dat ze vandaag 6 badkamers moesten doen :confused: zes niet normaal toch, hij kanveel maar kan toch geen 6 badkamers stukadoren!
    Dit heeft hij dus ook direct aan gegeven maar kreeg toen telefoon van de aannemer dat wanneer ze dit niet klaar zouden maken vandaag ze direct hun spullen konden pakken en vertrekken!
    Nou dus heeft jetteman gezegd dat ze wel zouden vertrekken omdat dit onmogelijk was.
    De aannemer vertelde dat hun firma had aangegeven dat vandaag de zes badkamers klaar zouden zijn, nou lekker is dat!
    De aannemer is persoonlijk langs geweest op de bouw om zijn excusses naar jetteman toe te maken maar hij bleef bij zijn standpunt dat wanneer de badkamers niet klaar kwamen hij liever had dat ze zouden vertrekken!
    Jetteman heeft hem de situatie met zijn firma uitgelegd, dat ze nooit op tijd betaalden, en afspraken maakten die ze nooit na konden komen etc. etc. de aannemer begreep het volkomen en heeft jetteman zijn planner gebeld om de situatie uit te leggen!
    Jetteman heeft mij gebeld en was in tranen, dit is hem nog nooit gebeurd, ik vindt het zo zielig voor hem, ik ben bang meiden als dit zo doorgaat hij overspannen wordt!
    Ik heb hem duidelijk gezegd dat hij zich wat terug moet trekken in de vorm van dat hij zich niet overal zo druk over moet maken, maar ja wat moet je dan als je 10 tot 12 weken op je geld moet wachten waar je keihard voor werkt, altijd gezeur en gedreig hebt!
    NOG 2 jaar maar dit worden 2 lange lange jaren pfffff!

jette

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    pfff twee hele lange jaren tjonge wat kan iemand toch veel voor een ander kapot maken he, onwijs.
    Ik zou zo graag even oog in oog tand om tand met zijn baas willen staan en gewoon zeggen hoe ik er over denk jullie dan zeker al wel denk ik, maar dat kun je niet zo doen he,
    je zit ergens aan vast echt onvoorstelbaar hoop dat jetteman toch sterk genoeg is om het langs hem heen te laten gaan allemaal zodat de energie die hij alitjd had gestoken kan worden in jou en dominique maar jette kan me voorstellen dat hij er kapot van is nu al en dan moet hij nog twee jaar.

pffffffffffffffff

knuf

de rest van de dames ?

het is hier rustig

nou gr, miriam

7. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ja dat hoop ik ook miriam, maar ik denk niet dat hij dat gaat redden, hem kennende kan hij dat niet naast zich neer leggen.
    Ik heb een mail gestuurd gisteren dat alle problemen voortkomen uit hun slechte manier van betalen en hun duidelijk gemaakt dat wanneer zij op tijd betalen ze van jetteman ook geen problemen hoeven te verwachten.
    Nou maar afwachten wat zij zeggen, ach ik weet wel wat ze gaan zeggen het ligt allemaal aan jetteman en nooooooit aan hun!

nou ja ik hoop maar dat jetteman het vol houdt!

Jette

8. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Oooh lieve Hope, wat ontzettend naar (maar logisch) dat je je zo verdrietig voelt. Nee, we kunnen het verdriet inderdaad niet voor je wegnemen, hoe graag we dat ook zouden willen. Je moet er zo helemaal alleen doorheen.... Echt lieverd, maar als je behoefte hebt om je hart te luchten, dan zijn wij hier voor jou!
    Het lijkt me zo moeilijk om telkens weer een nieuwe tegenslag te moeten incasseren en jezelf weer op te peppen. Ik snap heel goed dat de rek er wel eens uit kan zijn. Is het misschien een goed idee om er aanstaande vrijdag toch een leuk dagje uit samen met je man van te maken en lekker heeeeel luxe uit eten te gaan en dat hele dure wijnarrangement er zeker bij te nemen (bij al die 6 gangen een glas!) Dan ben je er even tussenuit.

Jeetje, Me2, wat zeg je nou? Wat afgrijselijk van jullie vriend! Om eerlijk te zijn heb ik het nieuws niet meegekregen, maar jouw berichtje alleen al geeft mij de rillingen. Ik heb er geen woorden voor! Wat lijkt me dat erg om je man te moeten identificeren en alleen achter te blijven met 4 kinderen. Heel veel sterkte!

Oh nee, Jette, wat een vervelende rot situatie op het werk van je man. Vreselijk als je bedenkt dat hij dit nog zo lang moet volhouden. Je advies om er zo makkelijk mogelijk mee om te gaan is inderdaad het best om te doen, maar zijn gevoel voelt natuurlijk heel anders aan. Erg hoor, dat Jetteman er zelfs door in tranen was. Een hele, hele dikke opbeurende knuffel voor die lieve Jetteman. In gedachten gebruiken alle dames hier zijn baas als boxbal en punchen wij zo hard met zijn allen dat die bal een paar planeten verderop stuitert: onder het mom van "opgeruimd staat netjes". Nee, even serieus, ik hoop echt dat dit niet nog 2 jaar blijft duren, dat trekt Jetteman zo te horen niet. Gaat het alweer iets beter met hem?

Jude, je klinkt echt heel erg zwanger. Ik hoor mijn eigen verhaal weer terug. 50 kg is inderdaad heel weinig. (houd je wel goed vast aan een lantarenpaal als je buiten loopt ;)), maar maak je vooral niet druk om je baby. Die pakt als eerste was hij of zij nodig heeft. Wat overblijft, is voor jou. Toen ik mijn 12-weken echo had gehad, vertelde mijn gyn dat de kans heeeeel klein was dat ik nog een MK zou krijgen en dat deze sowieso niet verhoogd meer was. Zeker als je telkens zo mooi op schema loopt, dan ziet het er hartstikke goed uit: Jippie!

Leuk, leeeeeeeeeeuuuuuuuuk lieve Amber. Wat gaaf dat je naar de premiere van Sex-and-the-City bent geweest. Hoe was het, hoe was het? Ik brand van nieuwsgierigheid!

Oh Miriam, wat enorm spannend dat wachten... Hopelijk heb je een super-ei gelegd. Je hebt het echt heel druk zo te horen, maar dat maakt het wachten natuurlijk iets makkelijker, omdat je minder tijd hebt om erover na te denken. (nou ja, dit is een theorie, maar in de praktijk werkt het natuurlijk heeeeel anders ;)). Ik duim me gek voor je!
    Met de fles gaat het weer wat minder. Famke heeft eenmalig een opleving gehad en maar liefst 15 cc gedronken in hele kleine stapjes en met veel geknoei, maar nu houdt madam haar mond wagenwijd open, zodat mijn vriend er echt niets in krijgt. Het is me er eentje! Ik voel me nu gelukkig weer beter. Ik heb de goede (eigenlijk de enige) keuze mbt mijn werk gemaakt.

Hey Amazonnetje, leuk dat je even langskomt!

Ik zit weer een stuk beter in mijn vel, maar moet wel zo min mogelijk aan mijn werk denken. Ik merk dat dat niet goed voor me is. Gelukkig kan ik lekker genieten van Famke.

Liefs,
    Marla

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Marla: concenteer jij je nu maar lekker op je meisje......Mijn ventje is weer aan het (flessen)weigeren geslagen deze week (alleen van mijn mn accepteert hij het, maar mijn man is natuurlijk nooit thuis overdag) en ook mijn borst wil hij niet altijd dus er wordt hier met een sneltreinvaart bijvoeiding gintroduceerd...Hij speelt echt een spel met ons....

Jette: ik denk dat je Jetteman het enige goede advies hebt gegeven dat er is: "laat het van je afglijden"...hij moet hier echt niet aan odnerdoor gaan. Geef hem nog maar een extra knuffel....

Vanavoind vertrekken wij dus naar NL. Ik zie zo op tegen de begrafenis morgen....Een van zijn zoontjes had gevraagd waarom pappa nou nog steeds sliep.....zo hartverscheurend....

10. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    vreselijk me2, hoe leg je een kind uit dat pappa niet meer wakker wordt, vreselijk gewoon.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen morgen, wordt een zware dag!

Dikke knuffel

Jette

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Dank Jette, zit al met tranen in mijn ogen als ik aan morgen denk....

12. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ja dat kan ik me erg goed voorstellen me2, het wordt een hele zware dag, een emotionele dag........... ik kan niets anders dan je heel veel sterkte wensen!

Nemen jullie JP mee naar de crematie / begravenis?

nogmaals sterkte meis!

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja JP gaat mee naar de begrafenis, ook omdat het niet anders kan, maar ook omdat de kinderen van hun ook in de leeftijd van 8 tot bijna 1 zijn en er zijn nog heel veel kleine kindjes dus hij is niet de enige.

14. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey

even korte reactie met Merel hier op schoot,

Me2, heel veel sterkte voor de begrafenis morgen, en inderdaad hartverscheurend voor die kindjes :(

hope, morgen je b-day :( kan me inbeelden dat je je er graag iets anders had bij voorgesteld, dikke knuf

jette, blijkbaar problemen op hubbie zijn werk, hoop dat het snel betert en er ook duidelijk komt vr jullie de fokkerij.

de anderen vele groetjes
    liefs
    flyke

15. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Me2: héél veel sterkte morgen op de begrafenis.

Hope: voor jou morgen een dubbele dag (je had hem zo anders voorgesteld), maar ik hoop toch dat je een hele leuke verjaardag gaat krijgen. Gaan jullie het morgen ook vieren of bewaar je dat voor later? Een dikke zoen voor jou!

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    me2 heel veel sterkte morgen
    vind het echt vreselijk om te horen en het zal heel zwaar zijn morgen maar dat jullie er zijn is voor zijn vrouw geweldig van iedereen krijg je een stukje kracht en jullie geven die kracht

toi toi meid denk aan je

de rest van de meiden zoals ik al eerder zei weinig thuis vanavond tweede verjaardag deze week morgen uit eten met werk
    dus kom na nu niet eerder weer online als vrijdag tegen de avond
    of in de avond

hope en franka meiden ook jullie zitten hele dagen in mijn hoofd neem jullie overal mee naar toe dus nu op verjaardag bezoek
    elk postief iets moeten we goed onthouden en ons aan vastklampen en ooit praten wij ook mee als aanstaande mama's of mama's

knuf miriam

17. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Miriam dank je wel voor al je steun!

Alle andere meiden ook natuurlijk.

Had het echt even helemaal gehad met alles rondom baby's en cyclussen. Gelukkig over 4 weken vakantie en nu superdruk met de laatste schoolweken. Ik heb er haast geen tijd voor om erover na te denken en dat vind ik ook even prima.
    Moest laatst een kraamcadeautje kopen en ik ben direct de Prenatal weer uitgelopen. Ik had er echt geen zin in. Heb mijn zus die opdracht maar even doorgespeeld.
    Ben aan het temperaturen geslagen om alvast wat kaartjes te hebben wanneer ik in september terug moet. Kunnen ze niet zeggen dat ik dat nog maar eens eerst moet proberen. Helaas kan ik er niet veel wijs uit, het schommelt behoorlijk en nog geen ei ontdekt (zal met mijn cyclussen ook nog wel even duren) Ik moet zeggen dat ik me hier ook toe moet zetten, heb er eigenlijk totaal geen zin in om het te doen, maar ik weet dat het nuttige informatie voor anderen kan opleveren.

Zo nu weer genoeg klaagzang gemeld.
    Ik ga binnenkort weer wat positiever berichten. Sorry meiden.

Liefs Franka

p.s. ik lees natuurlijk nog wel al jullie post mee!

18. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Me2, wat een afgrijselijk verhaal. Ik wens jullie ook veel sterkte morgen...

Hope, een fijne verjaardag!

Franka, fijn je weer even te lezen meis

Ik hou 't kort, ben moe! gisteren premiere sex-and-the-city, inclusief mooie jurk, rode loper en champagne... Ik heb genoeg te vertellen maar ik ben zo moeeee...(half 3 thuis en half 7 madam Lize wakker...) Maar ik vertel jullie binnenkort wat leuke details (over de bekende nederlanders uiteraard). De film was hartstikke leuk!

Amber

19. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Ehm, volgens mij is Hope vrijdag pas jarig! Of ik heb het verkeerd gezien...

Ik ben ook weer heel erg moe, dus ik kom binnenkort wel weer uitgebreider langs, maar ik wilde Me2 nog heel veel sterkte wensen voor morgen...

Liefs,
    Jude.

20. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Meiden,

ik ben idd pas morgen jarig.
    Ik besefte me alleen net, dat ik vorig jaar op deze dag een positieve zwangerschapstest had :cry: :cry: :cry:
    We "vieren" morgen wel onze verjaardag, maar niet uitbundig.
    Er wordt wel voetbal gekeken.

Ik ben nu niet echt in de feeststemming.
    Alhoewel dat er iedere dag wel wat meer positieve gedachten bijkomen.
    Helaas worden die snel onderuit gehaald door de negatieve gedachten.
    Geduld...geduld....geduld..... pffffff

ME2 heel veel sterkte vandaag, je zal het nodig heben.

Liefs Hope

Deel Deze Pagina