tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Hope,

tegelijk gepost!
    Ik zie je liever in de trein dan in de achtbaan!
    Ik ben blij dat je het positief in kunt zien, goed van je meid!
    Het is ook een moeilijke weg om te begaan, maar je kunt het, je bent er sterk genoeg voor.

Rustig aan meid, extra dikke knuf voor je
    Minka

2. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hope, wat heb jij mooi op iedereen gereageerd zeg!
    ik doe vlug ook een poging
    merel ligt hier in mijn andere arm te slapen net...

Hope, toch nog goed nieuws gekregen op je b-day, hier terug volop geduim voor jullie! mooi een veelzeggend omschreven gedicht trouwens!

jette, wat goed dat hubbie toch duidelijk wat heeft aan bezoek parapsych

jude, alles goed, wanneer heb je terug de volgende echo, kan je al wat meer genieten? wacht maar tot je kleintje eerste keer voelt, zo onwerkelijk!

amber, alles goed met jullie en lizeke?

miriam, inderdaad wel spannend voor jou, precies jij hebt al een voorgevoel dat het raak is niet? ik wens het je toe!

franka, nog even en het is vakantie zeker ik bedoel schoolvakantie en dan naar Thailand, leuk zeg! ben nog nooit zover geweest ik! en wie weet zoals hope zei, made in thailand, hihi vond ik grappig

marieke, alles goed met jou en kleine neia, al wat een ritme gevonden? vind ik zo moeilijk en als je denkt dan een ritme gevonden te hebben is het precies weer weg of helemaal anders, bij mij toch!

Marla, hehe moest lachen met je buren, wat een toeval zeg, komt die naam niet veel voor en hebben ze ook een Famke:), nou dat zal jullie wel worst wezen hihi, zeggen ze dat daar zo niet :D elk Famke is uniek!

minka, gelukkig trug online, wat jammer dat je zo last hebt aan je handen ...heb je al foto's geplaatst? straks es zien, kan nu natuurlijk niet terwijl ik aan het typen ben gr.... en geraak je er stilletjes aan klaar voor?

me 2, wat lief van je dat je naar je vriendin gaat, kan me inbeelden dat het voortdurend in je gedachten blijft, hoe het voor haar moet zijn....hoop dat Jp vlug minder last krijgt van zijn darmpjes.

Neeke, jij bent al verhuist zeker? en nu terug uitpakken hehe dan doe je al dat werk aan dat inpakken :p

hoop dat ik niemand vergeten ben,
    updat
    kind en gezin (cb) zoals jullie dat noemen net langsgeweest, Merel doet het megagoed is nu vijf weken en komt van 2840kg nr 4020 kg, (had ik verwacht want ze weegt al goed door in de arm) maar waar ik het meest van opkeek, ze komt van 48.5cm nu al 55cm!

Ik geef nog altijd BV, weliswaar kolf ik meer dan dat ik haar aan de borst leg, nog beetje door gewoonte toen ze in de couveuse lag, en omdat ik zo weet dat ze voldoende binnen heeft en kan ze ook langer doorslapen, anders na een uur haar aan borst gelegd te hebben , is ze er na een uur al terug en kan ik met niets voortdoen, in de voormiddag heb ik dan wat tijd vr boodschappen terwijl ze mooi slapend mee gaat, huishoudelijk werk enz en in namiddag leg in haar dan af en toe aan de borst, al goed zegt Kind en gezin, ik moet doen waar ik me het beste bij voel zeggen ze.

Zondag wordt Merel gedoopt dus het wordt feest!

liefs
    flyke

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hope: denk inderdaad dat het door al die hormonen komt dat je je zo voelt. Wat een mooi gedicht over de achtbaan...Wij zien natuurlijk liever dat jouw treintje een vlakke baan heeft zonder hobbels en die in 1 rechte lijn naar het eindstation rijdt....
    Fijn dat je uiteindelijk toch een redelijk leuke verjaardag hebt gehad! Je klinkt weer een stuk opgewekter!

Minka: Blij dat je weer online kan! Het aftellen is nu echt begonnen he! Ik had helemaal nergens last van maar ik verveelde me zelfs al behoorlijk de laatste weken, je kan namelijk niet echt iets plannen omdat je op de baby zit te wachten :) En mijn man komt altijd pas laat thuis van zijn werk dus zat ik daar in mijn eentje in een land zonder vriendinnen...De volgende keer heb ik in iede rgeval JP hihi
    Je hebt in ieder geval vandaag weer een paar afspraken dus je komt de dag wel door!

Flyke: een vast ritme vidnen is gewoon nog moeilijk in het begin. Pin je er ook niet te veel op vast. Dat komt geleidelijk en echt heus, het komt! Maar wat ik hoor heb je je dagindeling al redelijk op orde! Wat heerlijk dat Merel het zo goed doet! Het cliche is waar. Ze groeien zo snel zo hard en worden snel groot.....ik vind JP echt geen baby meer. Is al echt een mannetje en hij is pas 6 maanden!

4. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey hope wat lief dat je mijn foto's zo mooi vindt, thanks! :)

Minka, geen 10ponder, nou 9 pond is ook al zwaar hoor hi hi hi!
    Ik weet er alles van, maar goed ik ga je niet flauw maken hoor!
    Het komt er hoe dan ook uit!

succes meis

Jette

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi dames krijg nu echt ongi krampen wat ik normaal ook een week van te voren heb dus het zal wel niet raak zijn ook te mooi om waar te zijn, het was een droom en ik moet de realiteit onder ogen zien en ergens volgende week zal de ongi zich wel aandienen

ik weet het eigenlijk wel zeker
    iedereen fijn weekend liefs miriam

6. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Meiden,

heel even dacht ik me vandaag beter te voelen maar dat akelige gevoel komt vanavond weer opzetten.
    Nu raak ik er wel steeds meer van overtuigd dat het toch een soort spanningen zijn.
    Ik ben me namelijk druk aan het maken ( iets wat helemaal niet met zwanger worden te maken heeft) en omdat ik er constant aan denk en er steeds over door blijf malen, komt dat akelige gevoel weer.
    Bah dat wil ik helemaal niet.
    Misschien toch maar weer van de week eens een afspraak maken bij de psych.
    Misschien ben ik door het goede nieuws van de nieuwe startdatum, toch iets te snel langs mijn verdriet gefietst, waardoor nu alles waar ik me druk om maak een rol speelt.
    Ben ook super emotioneel. :cry:

Maar goed, van de week onderneem ik dus actie.

Even een vraagje aan ME2.
    Heb je morgenmiddag de koffie klaar staan?
    Ik kom namelijk "even" naar Zwitserland hahaha :)
    We vertrekken morgen vroeg naar Basel / Bazel ? :rolleyes:
    Om daar het oranjeteam aan te moedigen.
    Niet in het stadion maar iig wel op de pleinen.
    Dit was een "zoete inval" van mijn man.
    Dus ik ben in de buurt.
    Maar goed Zwitserland zal wel zo groot zijn, dat ik je niet toevallig ff tegen kom ;) :)

Meiden, tot zondag, dan zijn we weer thuis. Het zal wel een vermoeiend weekend worden.

Liefs Hope

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wat een enorm leuk plan van je man Hope om naar BAsel te gaan! Het is hier 30 C op het moment dus echt heeeeeeerlijk!
    Dat je langs je verdriet heen denderd vanwege het goede nieuws dat jullie snel weer aan de slag kunnen zou heel goed kunnen en het kan naturljk nooit kwaad om even naar de psych te gaan. Zou maar doen.

Veel plezier in Suisse. Ik ben heleaas net op weg naar het vliegveld want ga weer even 4 dagen naar NL!

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey wat leuk zeg gaan we je nog op tv zien ik zal goed opletten hihihi

me2 weer naar ons toe nederland meid ik ben soms ook wel jaloers op je hoor zovaak mag je vliegen ik heb namelijk nog nooit gevlogen

nou iedereen veel kijk plezier vanavond liefs miriam

9. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Flyke, vandaag het dopen van Merel. Een speciale dag voor jullie. Ik hoop dat alles naar wens is verlopen en dat er een mooie dienst was.

Jette, 9 pond ook niet hoor hihihi en inderdaad, het komt er hoe dan ook uit!

Miriam, we blijven hopen voor je!

Hope, heb je je reisje overleefd? jammer dat je teleurgesteld naar huis moest, we hadden het allemaal graag anders gezien maar ja, ik hoop dat je het wel gezellig hebt gehad. Heb je nog gezwaaid naar Me2 onderweg in de lucht hihihi

Me2, wat leuk dat jij en Hope elkaar kruissen, pfff 30 ° vind het hier ook erg warm vandaag en helaas, de buien zijn (weer) aan ons voorbijgetrokken

Heb vanmorgen de badkamer gedaan vandaag! was echt heel erg nodig was eigenlijk niet te toen, maar in etappes toch een heel end gekomen. minka-man gaat vanavond de vloer goed schrobben, dat lukte me echt niet! voor de rest maar lekker rustig aan doen vandaag

Iedereen nog een fijne dag

Dikke kus
    Minka

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    flyke vandaag dopen van je kleine wonder merel net zoals minka al zegt hoop dat je het mooi vond en merel ook natuurlijk, ik vroeger heb het op een krijssen gezet zegt mijn moeder altijd hahaa
    nee ik vond het echt niet leuk die dominee en het water

nou de andere dames blijven duimen draaien nog he ook al heb ik geen hoop fijne avond nog

en hope hoop dat ondanks de nederlaag je het toch gezellig hebt gehad vast wel nou de groeten

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    NESTELDRANG MINKA? :)

12. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    hihihi Jette, ECHT NIET!
    Nesteldrang daar doe ik niet aan. De badkamer was een must, als de kraamzorg daar moest komen zou ze zich rot schrikken!
    Heb het trouwens flink moeten bezuren met mijn handen daarna, maar dat was wel te verwachten.
    Ik typ nu wel maar mijn vingers lijken kleine hamertjes zonder gevoel.

13. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ja ja ja minka, zal wel niet, nee hoor meis heb ik ook gedaan, ik wilde ook dat de kraamzorg in een blinkend huis kwam, heb nog nooit zo vaak de ramen gewassen als in mijn zwangere periode en achter af maar goed met die dagen dat ik in het ziekenhuis lag, kon het wat hebben hier in huis hi hi hi!

Doe je een beetje voorzichtig met je handen, je moet straks wel je kleintje kunnen optillen he!

jette

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden, daar ben ik ook weer een keer.
    Hier gaat alles goed. Alleen heeft neia veel last van krampjes, en ze heeft nu ook moeite met poepen.
    Het is zoooooooo zielig om te zien, echt verschrikkelijk.
    Ik heb nu speciale voeding, en druppeltjes voor de krampjes.
    Toen ging het 2 dagen goed, en gister was het weer verschrikkelijk.
    Verder doet ze het prima. Dit weekend heeft ze voor het eerst in haar eigen bedje op haar kamer geslapen. Dat ging helemaal super.
    Ze slaapt al vanaf het begin 6 uur door ofzo. Maar nu was het zelfs vannacht 8 uur. Echt heerlijk!
    Nu wilt ze overdag wel iedere 2,5 uur drinken, maarja dat maakt niet uit, dan krijgt ze toch haar voeding binnen.
    Met mij gaat het ook goed. Nog wel veel pijn bij het lopen, maar verder gaat het prima.
    We hebben nog steeds veel visite, en daar baal ik soms wel van. Gister hebben we het mega druk gehad. Maarja meestal is het dan wel heel gezellig!

X Marieke

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Even kijken of mijn meisje mij even laat reageren. ;)

Minka, wat fijn dat je nu weer even een laptop hebt.
    Dan heb je weer iets te doen meid.
    Lijkt me verschrikkelijk die pijn die je hebt in je handen. Maarja, helaas kun je er nu even niks aan doen.
    Fijn dat het kamertje klaar is, ik ben benieuwd naar je foto's.

Jette, jeetje meid wat maken jullie weer een verdrietige periode mee.
    Lijkt me heel erg zwaar, vooral na de afgelopen jaren. Maarja, dat verdriet moet helaas ook verwerkt worden. Hopelijk helpt die psych jouw man er een beetje bij.

Hope, wat een prachtig gedicht zeg. Jij hebt echt talent! :D
    Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk zo'n traject iedere keer weer voor je is. En dan ook nog al die hormonen in je lichaam.
    Gelukkig ben je al iets positiever, en kun je weer uitkijken naar de volgende poging.
    Hopelijk heb je ondanks het slechte voetbal van nederland toch nog een leuke tijd gehad in Basel.

Miriam, oehhhhh het wordt nu erg spannend voor jou.
    Wanneer denk je ongeveer dat je NOD is?
    Ik had het bij het mei mama's topic aL gezien, dus ik was al volop voor je aan het duimen. ;)
    Sterkte de komende dagen!

Me2, gecondoleerd nog met die vriend van jullie. Wat een verschrikkelijk nieuws. Kan me voorstellen dat je het er heel moeilijk mee hebt.
    Nu ben je dus weer in Nederland. Ook weer voor je werk?

Jude, ik ben benieuwd hoe het met je gaat. En hoe heeft iedereen in jullie omgeving gereageerd op het geweldige nieuws?

Neeke, als het goed is zijn jullie nu hier in de buurt hard aan het klussen.
    Ik kom snel kijken als jullie wat verder zijn.
    Hoe is het gegaan met de sleutel overdracht? Alles volgens plan?

Franka, hoe is het met jou?

Marla, hoe gaat het nu met de fv en bv? Heeft famke nog wel een keer uit het flesje gedronken? En kan het cb verder ook geen tips geven? Kan me voorstellen dat je flink in de stress zit over je werk enzo.

Flyke, het klinkt alsof jij al een ritme aan het opbouwen bent met Merel.
    Ik was daar vorige week ook mee bezig. Totdat die krampjes kwamen. Nu drinkt ze maar 40 cc ofzo, valt ze in slaap, wordt na 10 minuten wakker van de pijn, drinkt weer een beetje, enz enz. Zo gaat het dus de hele dag door, dus we kunnen nu nog niet echt een ritme opbouwen. Alleen de nachten gaan heel goed. :D
    Hoe doet Merel het 's nachts? Heerlijk dat ze zo goed gegroeid is!

Amber, hoe is het met jullie? Is het nu opgelost met het kdv van Lize?

X Marieke

16. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Hee Marieke, fijn om te lezen dat het goed gaat met jou en Neia! Alleen jammer van die krampjes :( , arm kind... Morgen is ze al weer een maand, he! Wat gaat het toch snel! Ben jij ook al weer een beetje de oude en is alles al weer bijna "geheeld" (wat klinkt dat eng)?

En Minka, nog maar 3 weken, maar misschien ook wel minder! Zie je er tegenop of heb je zoiets van: ze mag nu wel komen?

Miriam, de duimen draaien hier nog steeds door, hoor, ondanks dat je er zelf niet echt vertrouwen meer in hebt deze ronde... je weet nooit, meid, ik dacht het ook dat het weer niet gelukt was...

En Franka, nog even en dan vakantie. Geniet daar van en probeer het een beetje los te laten. Ik weet het, het klinkt stom, maar ik had ook net besloten om het los te laten en geen ovutesten meer te gebruiken; juist die maand lukte het opeens wel. Bij mij hielp het om los te laten dat ik wist dat ik twee maanden daarna weer naar het ziekenhuis zou gaan en dat er dan hoe dan ook weer iets zou gebeuren. Toen dacht ik, die twee maanden kan ik ook best wachten en rust nemen is ook even fijn, na al die maanden wilde ik er gewoon even niet mee bezig zijn. Of het er mee te maken heeft, zal ik nooit weten, maar het is allemaal wel erg toevallig vind ik.
    En jij gaat toch in september weer terug naar het ziekenhuis las ik? Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer het eens, het duurt niet meer zo lang tot september...

Hope, ik vroeg me ook al af hoe het in Zwitserland is geweest. Jammer dat er niet een beter resultaat was... En wel heel fijn dat je snel weer met de volgende poging kunt beginnen. 3 keer is hopelijk scheepsrecht [-o< .

En Flyke, hoe heeft Merel zich gedragen met dopen?

Marla, hoe lang heb jij eigenlijk verlof, vroeg ik me af? Heb je ook ouderschapsverlof opgenomen?

Nou meiden, ik ben nog steeds behoorlijk onzeker. Na die 12 weken echo ging het heel goed met me en inmiddels weet iedereen het ook waarvan ik wil dat ze het weten en ik heb allemaal leuke reacties gehad, ook op werk. Maar nu zijn er al weer bijna 3 weken voorbij sinds die echo en begin ik me weer zorgen te maken... ik word echt gek van mezelf. Ik heb geen reden tot twijfelen, maar toch kan ik nog steeds bang zijn dat als ik daar 4 juli weer kom dat er niks meer te horen zal zijn... of dat ik naar het toilet ga en opeens toch bruin- of bloedverlies blijk te hebben. Nog steeds heb ik dat, het zal er wel bij horen, maar tot nu toe kan ik er niet echt van genieten, hoe hard ik het ook probeer.
    Gelukkig ben ik eigenlijk nauwelijks nog misselijk, dus dat is wel fijn. En ik begin nu toch echt wel een klein buikje te krijgen, al zijn het ook darmen volgens mij. Op zich zien anderen het nog niet echt, want ik ben normaal echt dun, nu heb ik gewoon een wat meer "normaal" postuur gekregen ;) .

En verder, heb ik een hele leuke reactie gekregen van mijn collega, die vorige maand een miskraam had. Ik denk dat ik het er moeilijker mee heb dan zij. Zij heeft al een dochtertje en zei tegen me dat ze dacht dat dat het wat makkelijk maakte. Ik vond het echt zo moeilijk tegen haar te zeggen... maar ze wist ook dat ik er echt lang over heb gedaan en zelf ook het een en ander heb meegemaakt. En de dag erna kwam ze met een leuk pakje aanzetten! Dat vond ik zo lief van haar! Dat moet gewoon toch dubbel voor haar geweest zijn, want we scheelden misschien maar een week of 2...

Nou, een heel verhaal weer, fijne avond, meiden!

X
    Jude.

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o jude 15 weken alweer meid de tijd gaat echt snel

nee ik heb er echt geen vertrouwen in donderdag of vrijdag moet ik ongi worden denk ik.

er toont zich nog niks aan maar toch het gevoel is echt van je wordt ongi

en ik denk dat het me meer doet dan ik dacht dat het niet direct raak is, en ik weet dit kan ik ook niet verwachten maar stiekem doe je het wel.

had vandaag echt een dag dat de tranen bleven zitten achter de ogen en niemand me iets moest vragen, ging zo heel lang goed tot er toch gevraagd werd en ik knapte daarom heb ik de huisarts gebeld en woensdag mag ik er heen even praten mischien lucht het me op. mischien helpt het ook wel niet maar heb een heel down gevoel over me heen en de tranen blijven prikken achter die oogkassen van me.

mijn leidinggevende en een collega hebben me moeten troosten en bemoedigende woorden moeten inspreken, ze weten natuurlijk niet dat ik bezig ben om opnieuw zwanger te raken dat wil ik nog even voor me houden in een call center gaat alles heel snel rond.

maar het is even te veel allemaal vandaag precies 6 maand geleden dat danique geboren/overleden is en dat tikt ook aan dan dat kindje van die voetballer ja dat zijn allemaal factoren denk ik waardoor weer even goed wankel ben.

hoop morgen iets meer energie te hebben en mijn dag iets beter door te komen, morgen avond in ieder geval een masker voor mijn lieve koppie want het is weer schoonheidbehandeling tijd heerlijk.

nee al met al een put dag

marieke ben blij te lezen dat het met stapjes beter met je gaat al kan ik me voorstellen dat het niet snel genoeg gaat en dat kleine neia niet een ritme heeft lijkt me best sloopend.
    toi toi nog even en hopelijk gaat het snel met beide dingen beter.

de rest sorry van het niet op jullie reageren
    volgende keer weer.

wordt denk ik woensdag avond

en dames nog even he vrijdag mag ik chaffeurtje zijn op de bruiloft heb er zo'n zin in echt heel veel even ontspannnig al geeft het ook weer een vreemd gevoel omdat ik die dag voor een half jaar geleden heel anders gepland had.

maar ja

nou dames fijne nachtrust liefs miriam

18. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    miriam, kan me inbeelden dat alles nu met het terug zwanger worden en 6maanden later na geboorte/overlijden van Danique de emoties teurg de kop opsteken, hoop dat je wat hebt aan het bezoek morgen bij huisarts, dikke knuffel!

jude, herken je gevoelens zo erg, 3weken na een echo vond ik ook altijd zo lastig, je weet maar nooit dook er bij me op, gelukkig heb ik tussen bezoek gyn door naar vroedvrouw mogen gaan en zij kon dan met angelsound luisteren en zodra ik het hartje hoorde was ik terug gerust.
    Ze heeft me dan ook het geluid laten opnemen met gsm en kon ik eraltijd naar luisteren als ik het even moeilijk had en mezelf zeggen, alles is goed!
    kan jij ook niet tussen door naar vk? of is dat niet mogelijk? heeft mij enorm geholpen in begin, totdat ik kleintje voelde, dan had ik al iets meer geruststelling,; hoewel, ik heb Merel echt nooit veel gevoeld vind ik, ik had me daar een totaal verkeerde voorstelling van gemaakt

neia, ai dat is minder van de krampjes, collega gebruikt gaviscon daartegen geloof ik, neia slaapt wel al goed door zeg, hier slaapt Merel van 0.30-5.30 of van 1.30-6.30 langer heeft ze nog niet geslapen, maar ik ben megablij dat in die echte nachturen ik kan slapen.

jette zijn je ramen nu nog zo proper ;)

minka, je niet forceren he meid! en waar blijven die fotos ;) heb je ook al buikfotos?

me2, stel het wel in NL, inmiddels al op retour terug zeker?

hope, je gaat echt dr een wirwar van gevoelens, ontgoocheling, dan goede nieuws, nu terug wat terughoudende tov van ,nieuwe start,zoals je omschreef in je gedicht, tweeloop, hoop dat je snel boven aan de top mag blijven!

update ga ik heel kort houden, merel komt net wakker,
    de doop zondag was perfect eigenlijk, Merel heeft zich heel goed gedragen hihi, zelfs nooit gehuild toen ze koude water over haar hoofd kreeg, erna was er babyborrel vr kennissen, familie en vrienden, was leuk elkaar terug te zien!
    verder zag ik goede vriendin terug en ze vertelde me dat ze al 6maanden aan hetproberen is, blijkbaar krijgt ze geen eisprong... in 6maanden zonder pil nog geen regels gekregen, dus we hebben wel een goed gesprek gehad over telkens die ontgoocheling die zij ook ervaart en ik ooit ervaren heb,

ik ga hier stoppen merel heeft honger vrees k, huilt nu
    liefs
    flyke

19. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Meiden,

Ik ben er weer. Ja, ik was er alweer van zondag, maar had echt even tijd nodig om bij te tanken.
    Hier even een kort verslag van Basel.

Het was, ondanks de uitslag, geweldig.
    De heen rit was echt leuk, ook al duurde het wel lang.
    Maar alle vrachtwagens en andere automobilisten op de snelweg, staken hun duimen voor ons op, echt leuk.
    Bij de douane werden we nog even gecontroleerd, maar mochten meteen door.
    Uiteindelijk werd de bus geparkeerd en er waren best wel wat mensen, maar het viel reuze mee.
    Tot dat we de stad in liepen.............................. :confused: :confused: :confused:
    Niet normaal wat een menigte "oranje" mensen.
    Het was echt 1 groot legioen.
    Prachtig om te zien.
    Het was heel warm. Ik had echt gedacht wel lekker van het zonnetje te kunnen genieten, maar het leek me niet verstandig om de hele dag vol in de zon te zitten, dus heb ik heel verstandig een boom opgezocht ;) .
    Wat hebben we leuke indrukken opgedaan en wat was het mooi aan de rijn.

Hier ergens onder de bomen zaten wij, hahaha.
    Zien jullie me al zitten? :)
    De sfeer tijdens de wedstrijd was leuk, en zelfs de Zwitsers deden mee. Ze waren echt voor holland.
    Helaas toen Nederland verloor was het een andere sfeer.
    Wat ik dan altijd jammer vind is dat er altijd mensen zijn die ruzie moeten zoeken.
    Maar wij hebben met verstand op nul heel hard doorgelopen om het centrum maar uit te komen.
    En daarna weer 8 uur in de bus terug naar huis, pffff.
    Ik besefte me pas bij thuiskomst dat we in 26 uur, 16 uur gereden hadden om "even" een wedstrijd te kijken.

Eenmaal thuis was ik echt gebroken.
    Ik was moe, en had overal pijn.
    Zelfs nu heeft het nog weerslag op mijn lichaam. ( door de fybromyalgie)
    Maar het was de ervaring zeker waard.
    Ik denk alleen dat de kater net iets minder zou zijn geweest als ze gewonnen hadden :) .

Maar kortom, na toch een lang verhaal ;) , het was leuk.

Liefs Hope

20. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hope, klinkt ondanks de nederlaag toch een geweldige dag! Het lijkt me ook geweldig om zoiets een keer mee te maken, dat pakt niemand je ooit meer af!

Flyke, fijn dat de doop mooi was en knap van Merel dat ze niet huilde

Miriam, hoe gaat het?

Rest, sorry hou het even kort, heb net wat foto's geplaatst (eindelijk!) en duurde wat langer dan verwacht!
    Kom snel wat uitgebreider terug, moet zo nog even weg.

Kus
    Minka

Deel Deze Pagina