Hope ben blij dat je het naar je zin hebt gehad lijkt me ook geweldig om zoiets mee te maken maar wat een druk schema hadden jullie zeg hier negatief getest kon niet wachten dom he maar er is nog geen ongi dus wederom blijf ik stiekem verwachtingen houden ik weet dat het niet slim is maar normaal ben ik nooit overtijd en heb 5 keer gerekend en dan moet het echt vandaag komen normaal altijd in de ochtend dus afwachten maar ik weet het ook niet fijne avond dames liefs miriam
Minka, yoehoe je bent over de 37 weken heen! GEFELICITEERD, nu mag de kleine eigenlijk al komen. Ben je er zelf al klaar voor? En zie je tegen de bevalling op? Wat een prachtige buik heb je zeg. Kun je echt trots op zijn. Miriam, echt enorm balen meid. Maar ik hou ook hoop voor je hoor. Dus mijn duimen blijven voor je draaien. Hope, goed om te horen dat je het toch ondanks de nederlaag leuk hebt gehad! Logisch dat je nu overal pijn hebt. Even rustig aan doen de komende dagen meid. Flyke, jullie doop klinkt echt helemaal geweldig! Wat jammer voor je vriendin zeg, hopelijk komt het snel goed. Jude, het klinkt niet alleen eng, ik vind het zelf ook nog eng daaronder hoor. Bij het lopen doet het nog veel pijn, verder gaat het goed. Kan me voorstellen dat je nog enorm onzeker bent. Dat zal wel zo blijven totdat je de kleine gaat voelen, maar ook dan krijg je nog onzekere momenten. Maar logisch dat je nu naar de volgende echo toeleeft. Gister ging het hier niet zo goed. Neia heeft nog steeds last van haar darmen. Ze heeft na maandag niet meer gepoept. En je kunt echt merken dat het in de weg zit, want ze ligt heel veel te persen en krijst daarbij, maar er komt niks uit. Nu heb ik daar weer andere druppels voor gehaald, meer water bij de voeding gedaan, laxo erin gedaan en net zelfs olijfolie, maar nog steeds is er niks. Vandaag doet ze het gelukkig wel goed. Alleen een paar krampjes gehad en net een half uurtje gehuild van de pijn. Dat gaat door merg en been. Dus morgen ga ik maar even de ha bellen als ze dan nog geen poepbroek heeft. Nu ga ik haar lekker even knuffelen! X Marieke
Miriam, mijn duimen draaien, ik hoop het zo voor je! [-o< Flyke, gefeliciteerd met de doop van jullie meisje! Marieke, ik ga je pb'en met wat tips, ok? Hope, ik zie je op de foto. Volgens mij zit je links onder de vierde boom van rechts, toch? In 't oranje.. Minka, geweldige foto's. Zo lief, dat wiegje... meiden, heb 'n tijd niks laten horen, maar heb 't gewoon druk. En ik hang ook veel rond bij 'baby en dreumes', moet ik eerlijk zeggen. Lize is gelukkig allang weer beter en doet het ontzettend goed. Gisteren is ze VOOR HET EERST GAAN STAAN! Helaas was ik er niet bij, mijn moeder paste op en zij trof Lize, STAAND in haar ledikantje, in haar slaapzakje! Met haar armpjes 'op de reling' en een gezicht van: 'wat is er?'. De rest van de dag heeft ze heel veel op haar knietjes gezeten en zich overal aan proberen op te trekken. Ik heb gezien hoe ze gaat staan en het is fantastisch! ben zo trots! Mijn kleine meisje wordt groot... en ze is zo vrolijk, het is heerlijk. Overigens gaat ze gewoon weer naar het kdv, de schade is hersteld. Lief dat jullie er naar vroegen. Ik duik zo mijn bed in. Nog 1 dag werken en dan heb ik weer weekend! Zaterdag naar Kane, joepie! truste en tot snel! Amber
Hee lieve dames, Even een berichtje om te laten weten dat ik nog steeds aan jullie denk! Het is alleen erg druk nu we de sleutel van ons nieuwe huis hebben. Vorige week hebben we de hele week geklust. Eerst werd het alleen maar een grote bende, maar nu begint er langzaam aan wat vorm in te komen. De kamers van de jongens zijn zelfs al bijna af! Ze zijn nu begonnen aan het sanitair en volgende week komt de keuken. Eind juli gaan we pas over dus we hebben nog even de tijd. Hier zijn er, gebaseerd op de berichtjes van deze pagina, verdrietige en leuke dingen gebeurd. Ik ga zo echt op bed, hopelijk kan ik gauw weer komen posten, maar in elk geval alvast: Flyke, die vriendin van jou moet gauw naar een arts! Ik had hetzelfde, kreeg toen Chlomid voorgeschreven, en was de derde cyclus zwanger van Thijs. Neia, als ik het goed begrijp heb je gekozen voor flesvoeding - groot gelijk hoor! Het moet wel leuk blijven. Zielig he die krampjes - bij Guus hielpen fietsbewegingen en buikje masseren (met de klok mee). Oh ja hij vond het heerlijk om op zijn buik op mijn onderarm te liggen. Als jullie het wat rustiger hebben kom ik Neia bewonderen, ik ben nu toch regelmatig in de buurt . Minka, laatste loodjes! Veel succes meid. Poetswoede.... hmmm... nee hoor ik zal je niet gek maken! Geniet nog even van je dikke buik. Miriam, niet zo'n leuke week dus alles valt ook samen. Weet dat ik aan je denk. Ook jij zult gauw een gezonde baby (van jezelf) in je armen houden, dat weet ik zeker! Veel liefs voor allemaal en een dikke knuffel, Neeke
He meiden, Hoe is het hier? Met mij is alles goed, gisteren weer bij de VK geweest, kleintje is ingedaald en er klaar voor! (ikke nog niet hihihi). Wat mij betreft mag het nog wel even blijven zitten, niet dat ik tegen de bevalling opzie of zo, maar er zijn nog wat kleine dingetjes die ik klaar wil hebben. Zit bv nog te wachten op het rolgordijn + overgordijnen, hoop dat deze begin volgende week klaar zijn. Gisteren ook de proefdruk binnengekregen van de kaartjes, erg raar om zo alles te zien staan, nu wel maar hopen dat het een meisje is, want deze kan ik echt niet voor een jongetje gebruiken! Voor de rest doe ik rustig aan, alles begint toch wel wat zwaarder te worden, inderdaad de laatste loodjes hihihi Amber, lekker morgen naar Kane, geniet ervan. Wat gaaf dat Lize al staat! vanaf nu zal ze dat ook wel bij jou doen hoor! Leuk om zo te horen hoe alles al gaat. Neeke, we snappen wel dat je het druk hebt met de verhuizing hoor! neem je vakantie voor de verhuizing of werk je gewoon door. Succes ermee Miriam, hoe is het? oeps toch al getest? en nu? ik blijf duimen hoor. Marieke, hoop dat je wat aan Ambers tips zult hebben. Heeft Neia al gepoept? Alle andere dikke knuffel Liefs Minka
Goedemorgen meiden, even een ego-berichtje Gisteren is mijn buurvrouw opgenomen in het ziekenhuis. waarschijnlijk heeft ze zwangerschapsvergiftiging of Hellp. Ze zal morgen 27 weken zwanger zijn. Vandaag gaan ze nogmaals alles controleren om vast te stellen of dit inderdaad zw verg o.i.d. is. Ze krijgt vandaag ook een spuit om de longetjes te laten rijpen. Als de uitslagen slecht zijn moet ze ook naar een ander ziekenhuis en kan ik haar niet zo snel meer bezoeken. Ik ben erg over mijn toeren over dit alles en zie het somber voor haar en de kleine in. Ben gisteren bij haar geweest en ze is er ook erg ongerust over. We hebben samen een moeilijk voortraject gehad, en uiteindelijk is zij met de 3e ICSI zwanger geraakt. Het was zo lekker om van alles met haar te delen; kleertjes doorschuiven, kamertje uitzoeken, klachten uitwisselen etc. Ik wou dit toch even met jullie delen. Kus Minka
He gat MInka, wat vresselijk. Ik hoop zo dat het goed komt! Houd je ons op de hoogte? Een van mijn zusje's vriendinnnen is van de week met spoed bevallen vanwege HELLP. Het meisje ligt nog in het ziekenhuis en moeder is er ook nog niet erg goed aan toe.....allemaal zo ellendig... Ik duim voor goede afloop Minka!
Hallo dames eindelijk weer een beetje tijd om even bij te praten hier nog niet weer opnieuw gestest durf het niet goed ben bang weer een negatieve test in handen te moeten houden maar de ongi is er nog niet snap er dus niks van. gesprek met de ha ging heel goed gister een hele mooie bruiloft van mijn neef gehad echt onwijs, ben om 8 uur daar aangekomen de bus versieren waar ik ze in ging rijden toen de bloemen opgehaald en naar de bruid daar aangekomen eerst een bakkie leut toen foto's maken en in een speeltuin heel gaaf we hebben er al een paar mogen zien echt mooi zijn die geworden. toen naar de bruid haar ouderlijk huis terug om vervolgens naar het gemeentehuis te gaan gevolgd door de kerk en toen het feest echt we waren om 4 uur vanacht thuis en ik was kapot. de hele dag veel lopen naar het toilet omdat ik er niks op vertrouw maar geen ongi niks te zien. wel veel afscheiding vind ik zelf kan dat een teken zijn? vanavond huis vol bezoek en we krijgen bart zijn neefje weer te logeren ergens denk ik van o als ik toch zwanger ben dan ligt nu hij er nog in maar straks ons wondertje, maar ja dan ben ik dus weer aan het dromen. het is gelukkig maar 1 nacht en ik heb het aangeboden, maar omdat hij dus nog steeds weinig van mij moet hebben zie ik er wel tegenop. minka meid wat erg voor je buurvrouw o bah bah bah het is echt angstig ik kan me dat zo voorstellen. nou laten we met z'n allen hopen dat het goed gaat komen. franka meid hoe is het met jou? of ben je al op vakantie ben de kluts kwijt sorry jude hoe voel je je en heb je al een beginnend buikje (foto) neeke hoe staat het met de verhuizing? amber dat je druk bent lijkt me logisch toch, en de tijd gaat eerst naar de kids het huis en de man dan pas naar ons dus het geeft niks hoor dat je weinig tijd hebt. trouwens wat gaat het snel zeg nu al staan tjee de tijd staat echt niet stil vreemd is dat. me2 hoe gaat het met jou en jp ben je nu weer thuis of in nederland jette hoe gaat het met je man kun je al iets merken dat hij er baat bij heeft en hoe vind hij het zelf. hoe gaat het verder met je en met je vinger, volgens mij heb je ook binnenkort je eerste wedstrijd weer of niet marla moet je nu binnenkort weer beginnen met werken? en lukt het nu denk je wel kwa de combi met famke neia meid hoe is het met jou en met de hechtingen heb je er nog veel last van, kun je nu al weer wat beter uit de voeten zelf. en hoe gaat het met afbouwen van de bv hope meid o ik ben blij je weer wat positiever te horen want ik kan me niet voorstellen hoe ellendig het telkens moet zijn hoe veel energie dat kost. ik vind je bijzonder sterk meid. amazonnetje hoe is het met jou? heb ik iedereen nu gehad volgens mij wel anders ben je niet expres vergeten iedereen fijn weekend dikke knuffel miriam
Oei Miriam, spannend! Ik sluit me bij Me2 aan. Het is je zo gegund! Ongikrampjes waren bij mij trouwens ook een goed teken. Duimduimduim... Me2, Minka: bah voor jullie allebei geen leuke berichten, vooral voor jou Minka. Ik hoop dat het kleintje nog even kan blijven zitten, bij deze duur telt echt elke dag. Houd ons op de hoogte! Veel liefs voor allemaal, Neeke
He lieverds, dank jullie in de interesse van mijn buurvrouw/vriendin, dat doet me goed. Haar bloeddruk was vandaag met medicijnen iets gezakt naar 90 (onderdruk) gisteren was dat 180/110. Ze hebben wel eiwit in haar urine gezien, maar haar bloedwaarden zijn normaal. De diagnose zwangerschapsvergiftiging hebben ze dus nog niet definitief gegeven. Er is een prikschema gemaakt t/m donderdag. Ik hoop zo dat alles onder controle kan blijven en dat ze tot min. 34 weken dit vol kan houden. Hier nog alles rustig ben wat moeilijker met lopen etc. maar voor de rest nog niks in aantocht. Hopelijk voor jou Miriam is er ook niks in aantocht, duimen is erg lastig met mijn handen maar mijn gedachten zijn bij jou en dat helpt ook vast. Neeke, rustig aan doen met verhuizen he! Laat je je nieuwe adres nog even achter voor een kaartje? Miriam, fijn dat de bruiloft zo leuk is verlopen. Ik kan me voorstellen dat je kapot was erna! Me2, hoeveel weken was de vriendin van je zusje? Ben je trouwens weer in Zwitserland of hier in NL? Meiden, allemaal op de wachtbank : succes, ik denk aan jullie Rest allemaal dikke knuffel voor jullie en je kleintjes! Kus Minka
Ik ben alweer van de wachtbank gevallen (helaas van de verkeerde kant) Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar weer denken. Nog één week werken en dan heb ik vakantie! Kijk er erg naar uit, maar eerst nog een overvolle week doorstaan. Minka: mocht het deze week gaan gebeuren, alvast héél veel succes! Ik hoop dat het ook voor je vriendin goed blijft gaan! Me2: hoe gaat het nu bij jou? Ook erg heftig geweest. Voor alle andere meiden héél veel groetjes en ik hoop tot snel. Ik moet helaas weer snel aan de slag (krijgen dadelijk bezoek, moeten nog naar schoonmoeder die vrijdag geopereerd is aan haar voet en er liggen hier stapels werk ) Volgende week ben ik wat meer van de partij. Veel liefs allemaal
Miriam meid wat is het spannend zeg! Hier draaien de duimen volop, en ik ben iedere dag komen spieken of er al nieuws was. Maar helaas. Kan me voorstellen dat je bang bent voor nog een negatieve test. Maar we blijven hopen hoor. Minka, oei jeetje wat erg van je buurvrouw/vriendin zeg. Enig idee hoe het nu met haar gaat? Ik hoop zo voor haar dat het kindje nog even kan blijven zitten. Hoelang is je lijstje nog met de dingen die je moet doen? Niet te lang hopelijk he, want het wordt nu echt spannend. Het kan ieder moment gebeuren. Je laat het me wel weten he?! Franka, ah nee he, wat klote meid. Hoe voel je je eronder? Of heb je het te druk nu? Pff heftig nog zo'n overvolle zondag en week. Maar dan heb je eindelijk vakantie. De hoeveelste gaan jullie? Amber, bedankt voor je tips meid! Het heeft geholpen. Heerlijk, zo'n doorgewinterde moeder in ons midden. GEWELDIG dat Lize voor het eerst is gaan staan. Kan me helemaal voorstellen hoe jij zit te glunderen. Ik heb dat nu al met hele kleine dingetjes. Dan kun je zo trots zijn. Knap hoor van je meisje. Je hoort echt vaker dat ze er zelf ook helemaal vrolijk van worden. Hoe was het gister bij Kane? Neeke, ja leuk als je Neia komt bewonderen. Het is alweer te lang geleden dat ik je heb gezien. Heerlijk dat het al opschiet in het huis. Nu het grote werk nog. Succes! Hier gaat alles goed; Neia heeft gepoept gepoept en gepoept, haha. Waarschijnlijk heeft gewoon de olijfolie geholpen. Maarja dat weten we natuurlijk niet zeker omdat we zoveel hulpmiddelen hebben gebruikt! We hebben ook een heel ander kind terug gekregen. Ze is lekker vrolijk, lacht al bewust , en heeft alleen 's avonds nog wat krampjes. Verder heb ik een draagdoek gekocht, en daar ligt ze heel rustig in. En ik geniet er ook van. Gister heb ik haar 5 uur moeten missen, want ik had een vrijgezellefeest. Maar ik ben alleen naar het eerste gedeelte gegaan. Dat was erg leuk, maar ik moest best ver lopen toen ik naar de trein liep, en dat deed toch echt weer heel veel pijn. Nu gaan we naar een kinderverjaardag. Ik ben benieuwd hoe Neia het doet. Fijne zondag allemaal! X Marieke
hey miriam, hoe staat het ermee, ben zo benieuwd! Mijn eerste wedstrijd was vorige week al weer, was net of ik niet weg was geweest, en ik had de 1ste en 3de prijs, er werd al over het terrein geroepen "moeke is het niet verleerd!" wat ben ik blij dat neia gepoept heeft marieke, gelukkig maar wat kan dat opluchten voor die kleintjes he! Ik zal nog even wat fotootjes plaatsen van onze meid! Dit weekend heeft ze weer bij opa en oma geslapen van vrijdag op zaterdag, ging super~! we missen haar wel enorm hoor als ze er niet is! liefs jette
Franka: wat ongelofelijk balen......Ik ga een leunig voor je amken dat je niet meer van de verkeerde kant van de wachtbank kan vallen! Marieke: fijn dat Neia weer gepoept heeft. Wij hebben zoveel op dat gebied met JP doorstaan.....echt heel vervelend die krampen....goed warm houden inderdaad. Zo'n draagdoek helpt dan zeker! Minka: spannend hoor bij jou! Kan echt elk moment..... Hoe is het met je buuv? De vriendin van mijn zusje was al wat verder dan je buuv. Jette: m oest vorieg week nog aan je denken aan je wedstrijd! Wat mooi 1ste en 3de! Kan me voorstellen dat je je meisje mist als ze bij Opa en Oma is! JP is nog nooit een nacht zonder ons geweest (maar wel Neeke: wat spannend dat je de sleutel hebt! Lekker klusssen en dat wordt vast een paleisje! Amber: wat gewedlig!Wat zal jij trots zijn op je meisje! Ik vind het ook zo prachtig als je ziet dat ze dan opeens weer iets nieuws kunnen! Mijn moeder was hier einde van de week en het weekend en die had JP al 2 maanden niet gezien! Ze keek haar ogen uit wat hij al kan! Volgende week naar mijn ouders, mijn vader kan ook niet wachten om hem weer te zien! Miriam: hoe is het bij jou?
Heey dames nog geen ongi morgen test ik denk ik toch maar want dit is ook slopend niet zeker weten en als morgen ook negatief is moet ik me toch gaan voorbereiden op een ongi denk ik maar nog helemaal niks snap het echt niet fijne avond verder
Ow Miriam ik duim voor je meid! Morgen ben ik thuis met de jongens, ik kom gauw kijken of er nieuws is! Veel liefs voor allemaal, Neeke
heb een test gedaan negatief dus denk echt dit keer niet en de ongi zal wel van slag wezen ben gelukkig even alleen nu maar het is wel heel hard om weer geen streep te zien en ook geen ongi nou laat die ongi dan nu maar heel snel komen want hier wordt je gek van. ik zal moeten afwachten wanneer de ongi dan gaat komen groetjes miriam
ai franka das minder miriam neg.test dus hoop dat je inderdaad vlug duidelijkheid krijgt en ofwel nog pos test of ongi wordt! de rest probeer ik later te reageren hier gaat het de laatste week niet zo goed met Merel ik weet soms echt niet wat doen ze is soms echt ontroostbaar ze krijst en huilt soms het hele huis bij elkaar zonder enige reden, uit vermoeidheid oa denk ik dan, ze heeft nochtans geen koorts en ze drinkt alle melk die ze minstens moet drinken, ze bleef ook altijd maar happen naar flesje afgekolfde melk, tot ze deze week tweemaal toe, toen ze dronk haar maag keerde en teruggaf, (anders doet ze dit nooit) dus reflux kan het volgens mij ook niet zijn, misschien krampjes? ik probeer zo neutraal mogelijk te eten, venkelthee te drinken,feit is ook dat ze nu ipv om de 3u flesje volledig uitdrinkt, ze in tussendoortjes kleine hoeveelheden slechts wil drinken waardoor ze zo ook nooit es drie uur zonder kan, gelukkig komt morgen de VK laatste maal langs op bezoek, kan ik haar die vraag nog es stellen. vanavond op controle by gyn, stel ik nu net vast dat ik waarschijnlijk ongi ben (is nu ongv 2weken geleden dat ik geen bloed meer verliese nav de bevalling) en deze morgen terug, dus denk ongi. (ondanks BV en minipil). Hoorde ik vorige week van collega die mij vervangt, dat zij tijdens BV en nemen van de minipil zwanger werd! daar heb ik echt moeten naar luisteren, de dokter had gezegd, jullie zijn x aantal uitzondering waarop het wel gebeurd je bent blijkbaar erg vruchtbaar! sorry vr egopraat maar ik probeer later bij te benen liefs flyke