Hee Flyke, rond deze tijd zijn veel baby's een tijdje onrustig, men zegt door een sprong in de ontwikkeling. Gaat weer over! Al is het natuurlijk altijd goed om je kindje in de gaten te houden, er kan altijd wat anders aan de hand zijn. Franka, Miriam, . Hoop dat er voor jullie snel positief bericht komt hoor. Ben alleen thuis met de twee jongens vandaag die allebei erg onrustig zijn. Komt bij dat Guus al twee nachten slecht slaapt en ik er 3-4 keer per nacht uit moet, dus zelf ook niet in topvorm. Ach ja... Huis schiet goed op, alle muren en plafond beneden zijn gestuct (alles was schoon metselwerk en het plafond was lelijk - er zitten 80 (!) zakken stuc op!). Badkamer is betegeld, keuken komt deze week. Het krijgt al vorm! Veel liefs voor allemaal, en sorry dat ik niet op iedereen reageer (heb ook nog steeds niet bijgelezen...), Knuf Neeke
Miriam: ik vind het zo balen.......hopelijk komt de ongi snel zodat je verder kan..... Flyke: ik sluit me aan bij Neeke. Rond deze periode zitten babietjes in een "sprong" en zijn onrustig......Krampjes kunnen het ook wle zeker zijn. Je kan die verlichten door met de beentjes te foietsen en de buik warm te houden en met de klok mee erover heen te wrijven.
hier nog geen ongi meiden ik vraag me af waarom dit mij moet overkomen waarom niet gewoon ongi of een posi test heb nu neiging om ieder uur te gaan testen in de hoop ben vandaag ziek naar huis gegaan omdat ik beroerd was en nog ben dan ga je toch weer denken maar eigenlijk een test kan niet liegen ik kan er niks aan doen maar blijf hopen tegen beter weten in. hou jullie op de hoogte in de hoop snel met een ander nieuws te komen dan dit knuf miriam
hey miriam, was jou ongi al wel weer op regel? Hoe lang ben je nu "overtijd", je test toch ook niet te vroeg? Heel vreemd verschijnsel hoor! Jette
Inderdaad erg raar Miriam Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Hier alles nog steeds rustig, 38 weken vandaag! Ik denk niet dat ik deze week zal gaan bevallen, heb nog weinig voortekenen. Wel sávonds hardere buik en de bewegingen van onze kleine voelen minder prettig aan. Denk dat ik vandaag en vooral morgen maar ga oefenen met puffen (maar dan van de warmte hihihi ) lekker binnen blijven en de gordijnen dicht! Liefs voor iedereen Minka PS nog steeds geen echte duidelijkheid over mijn buurvrouw. Ze blijft sowiezo in het ziekenhuis, waarschijnlijk tot het einde van haar zwangerschap (pff) de bloeddruk is iets omlaag, maar nog niet zoals ze willen met medicijnen.
hey miriam kwam even piepen of je al meer weet, helaas kan een bloedtest je eventueel wat meer zekerheid/duidelijkheid/geruststelling bieden dan weet je het ineens zeker, of wacht je daar liever nog even mee. minka, zeg nooit nooit, ik dacht ook echt overtijd te gaan en aan 38w2dagen was het al zover, in ieder geval, als het zover komt, heel veel succes, je zal dat goed doen, en laat het gewoon op je af komen en de rest komt vanzelf voor de rest,vk net gekomen, ze gaf aan dat Merel nu eigenlijk een beetje de baas speelt over mij omdat ik zei dat ze niet altijd alles uitdrinkt maar dan een uur later nog drinkt enz.... en steeds huilt enz, ze heeft me nu aangeraden minstens 3.30u te laten tussen de voedingen door en als Merel tussendoor huilt haar geen melk te geven evt.wat water, gaan wandelen, haar troosten of iets anders, op die manier zou Merel beginnen doorkrijgen dat als ze eten krijgt ze goed en voldoende moet drinken.Zal even moeilijk en volhouden zijn zegt ze, maar ze moet ritme krijgen. Dus ik zal proberen! liefs flyke
tja minka, je weet het nooit, het kan zomaar beginnen! maar ga nog maar even relaxen en puffen kan nooit geen kwaad ! succes meis, ik denk aan je! 8) jette
dames ik heb echt nog steeds geen idee ben nog niet ongi heb vandaag niet getest morgen vroeg ga ik weer testen denk ik en als die weer negatief is dan bel ik de ha om advies wat ik het beste kan doen. knuf miriam minka 38 weken alweer gefeliciteerd nou ik ben benieuwd wanneer het gaat komen
He wat een onzekerheid Miriam....was je cyclus weer op de regel? Minka: zeg inderdaad nooit, nooit. Bij de december mama's had iedereen vreselijk veel voorwerk en ik helemaal niets....ik ben echter als een van de weinige voor de uitgerekende datum bevallen zomaar uit het niets! Flyke: succes, zal wel even lastig zijn om niet meteen in te geven wat eten betreft. Geef je nog bv?
Hé Miriam: dit vind ik ook altijd het meest kl.te moment van de cyclus. Ik herken het helaas maar al te goed met mijn onregelmatige cyclussen. Geen positest en geen ongi Ik denk dan ook steeds 'laat die vreselijke ongi dan ook nu komen, zodat we verder kunnen'. Vreselijk! Ik hoop dat je alsnog een positest krijgt. Flyke: hopelijk gaat het snel een beetje beter met Merel! Minka: nog geen nieuws lees ik. We wachten af Zo, de laatste loodjes zijn weer heftig. Gisteren tot 22.30 uur op school gewerkt en vandaag weer een lange dag gehad. Vanavond gaan mijn benen gestrekt, want ook morgen zit er een lange avond aan te komen.... Het is nog even volhouden en aftellen tot de 17e, dan vertrekken we en gaan we genieten van een heerlijke vakantie (en hopen op de 'made in Thailand') Voor iedereen een heerlijke zomeravond gewenst! Veel liefs Franka
Oh, vergeet ik even te melden dat ik wel een beetje trots op mezelf ben. Dit was de eerste ongi sinds tijden, die zonder tranen is verlopen. Sorry, maar moest het even melden (vond het zelf wel een mijlpaaltje) Nu op naar een grotere mijlpaal van 9 maanden!
Ben trots op de Franka! Bij mij was het na die maand raak Wij gaan morgen 2 weken met vakantie dus denk niet dat ik kan posten. Hoop op goed nieuws bij terugkomst van in ieder geval Minka!
Hallo meiden, Franka echt balen van je ongi, maar goed dat je het zo oppakt. Miriam, echt vervelend die onzekerheid. De rest kom ik van de week op terug, maar ik wilde even een gedicht met jullie delen. Ik heb het gemaakt voor ons allemaal, maar speciaal voor Franka, Miriam en mij. Hier zijn we dan, nog steeds met z`n allen, Verlangend naar, wachtend op, en een groot deel al bevallen. Ieder van ons, hier door hetzelfde verdriet samen gebracht Heel wat uurtjes samen gepraat, soms dag en nacht. De ene keer een oppepper na alweer een tegenslag De andere keer een vrolijk bericht, tovert zomaar een lach. Bij een groot deel is de wens al uitgekomen, Bij andere bijna en weer anderen blijven er steeds over dromen. Verdriet en vreugde liggen soms dicht bij elkaar, Soms gaat dat makkelijk, soms is het zwaar. Nog even en dan zit iedereen aan de goede kant Dan zijn we allemaal bij onze grootste droom aanbeland Dus de hoop niet verliezen, nog even volhouden Dan zullen we allemaal, een lief klein kindje van ons zelf, in de armen houden. Liefs Hope PS: ME2 fijne vakantie
o lieve Hope wat een mooi gedicht ik moet er van huilen meid wat mooi zo zo als wij hier met z'n allen zijn zo echt super dat je dit met ons wilt delen zo'n mooi gedicht hele dikke knuffel miriam
Oh wat mooi Hope! Heel goed verwoord! Jette: we gaan naar Frankrijk met de auto! Hebben er vreselijk veel zin in om lekker met z'n drieen van elkaar te genieten!
prachtig Hope.... dank je wel, vind 't super dat je 't zo mooi weet te vertellen en het met ons deelt...
hope, inderdaad heel mooi gedicht van je! en inderdaad jullie tijd komt, wij blijven stug doorduimen vr jullie! Me2 geniet van je vakantie en van elkaar! miriam, pfff hoe vervelend voor je, ik herinner me nog toen ik testte, vond ik eerst negatief, zag dan megalicht lijntje, enz en dan uiteindelijk bloedtest bij HA die zwanger uitwees. Zie je helemaal niets ook geen vaag lijntje, hoopt flyke? misschien is je regelmatige cyclus wel wat door elkaar nu? kreeg je voorheen je kluste dan wel je ongi regelmatig als vroeger? franka, dat is inderdaad de goede instelling, ook toen ik helemaal op niets meer durfde te hopen en uitkeek naar bezoek gyn om dan eindelijk te kijken wat verder te doen was het raak, succes meid en nog even en je kan genieten van thailand! minka ga je je nu dagelijks komen melden ook hihi ja gisteren is al bij al meegevallen met Merel, het was soms echt wel alle truken uit flykedoos halen om Merel haar aandacht af te leiden, maar het is al bij al gelukt, minstens 3.30u tussen de voeding door. Me 2, ik geef nog altijd BV maar sinds vorige woensdag niet meer aan de borst, ik kolf fulltime (hele verhaal is te lezen bij de lactatiedeskundige op het forum zij staat mij ook bij, wat ben ik toch blij dat ik deze NL.site ooit heb gevonden!) liefs flyke
flyke ik heb het niet opgeschreven van voorheen allemaal maar op zich altijd regelmatig in de zin van 30 0f 31 dagen behalve 1 keer toen was ik ook over tijd bijna een week of een week en werd ik toch ongi dus ja ik weet het gewoon effe niet meer echt geen streep niet licht helemaal niets dus eigenlijk zegt dat genoeg nou ik ga even naar buiten hoofd leeg lopen denk ik het is hier bloed warm gr miriam