mooi he dames ik kan alleen momenteel even lachen genieten en ik heb alles kwa hoe mijn cyclus verloopt het afgelopen half jaar opgeschreven en nu toegepast en ik heb geluk de streep is er nog heb nog een keer gekeken na het weekend bel ik de gyn praktijk voor de afspraak test zelf niet meer laten ze dat daar maar doen en ik moet geloven wat ik zie hihihi wat een fijn weekend zo zeg hope en franka sorry dat ik zo overblij ben liefs miriam
Ik weet zeker dat IEDEREEN jou dit ontzettend gunt Miriam. Je hebt zo'n ongelooflijk drama meegemaakt en je hebt je zo ontzettend staande gehouden, ondanks het enorme verdriet en waarschijnlijk de dagelijkse moeilijke momenten.... Wij zijn hier massaal trots op jou ... Jouw blijdschap doet niets af aan het verdriet van de ander. Wij hopen hier zoooo hard dat ook Hope en Franka die mooie streep mogen gaan zien. Wij weten allemaal hoe pijnlijk het is als de ander wel zwanger is en jijzelf niet (meiden, volgens mij hebben we dit allemaal doorgemaakt, nietwaar?). Franka en Hope, jullie weten het he: we blijven hier wachten totdat iedereen aan de overkant is gekomen, en daarna blijven we nog lekker nagenieten! Ik heb een hekel aan het programma, maar ik ga het toch eens zeggen: in goede en in slechte tijden! liefs Amber
Miriam, nu maak je het toch wel heel erg spannend! Het streepje zie je niet voor niets, het is je zo gegund! Hope en Franka, Natuurlijk is het voor jullie even moeilijk, maar jullie volgen snel denk eraan! Hope, toch ook goed nieuws voor jou dat de 1e poging niet meetelde. Nu heb je misschien wat meer rust over de volgende poging. De duimen blijven draaien hier hoor! Franka, heb je vakantie? meid geniet ervan, lekker je koffers pakken, maar daar heb je nog even de tijd voor toch? Marieke, ik heb er even geen woorden voor, wat hebben jullie een tegenslagen gehad afgelopen tijd. Waarom mogen jullie nu het geluk niet even meemaken. Ik kan me zo voorstellen hoe moeilijk het is voor jou en Mark om Neai zo'n pijn te zien hebben! De pijn straalt er gewoon af dat ik ook met tranen zit te lezen. Ik kan niet meer doen dan hopen dat de pijn snel minder gaat worden en je een dikke knuffel geven! Jude, hoe is het bij jou? Heb je de roze wolk al uitgeprobeert? Wanneer heb je de 20-weken echo? Hoop snel iets van je te horen Jette, jij ook een lekker weekendje voor de boeg! heerlijk even weg met z'n drietjes, ik hoop dat jullie heerlijk kunnen relaxen daar, weg van alle toestanden van het werk van Jette-man bah wat een baas zeg. Ik hoop dat Jette-man het snel naast zich neer kan leggen, hij is bezig zijn ladder omhoog te klimmen, maar dan moeten er niet van dit soort vervelende dingen tussenkomen, zeurende bazen zijn funest! Maar ik spreek je vast nog wel voor je weg bent! Amber, ik weet zeker dat we allemaal aan de overkant zullen komen en inderdaad we steunen hier elkaar in gt en st ! Ik vind het zo leuk om te zien hoe groot Lise al is, het gaat ook allemaal zo snel, maar jij bent toch moeder-overste van hier Amazonnetje, fijn weer eens wat te lezen van je, ik weet dat je je op de achtergrond houd, maar inderdaad wij zijn er ook voor jou Flyke, leuk hoor, 3 jaar Ardennen, 3x totaal andere situatie. Wanneer gaan jullie? De BV gaat volgens mij nu weer wel goed bij jou. Ik hoor steeds van mensen dat het toch ontzettend tegenvalt of niet goed gaat. Ik wil ook BV gaan geven en heb je verhaal gelezen, pff er komt zoveel bij kijken, ik weet niet of ik het strakjes wel goed zal doen Marla, Neeke, bezige bijtjes! Alles goed? Ik begin nu toch wel wat kriebels te krijgen. Van de ene kant denk ik, kom maar op, en dan denk ik weer, laat nog maar lekker even zitten. Het is ook zo'n raar idee straks mama te zullen zijn en een kleintje in onze armen te hebben! Kan ik het wel.....ben ik wel een goede mama..... etc etc, spookt er van alles door je hoofd. Ook de bevalling begin ik nu wat tegenop te zien, hoe gaat het lopen, voel ik iets rommelen, was dat een plasje of zat er vruchtwater bij etc. Maar.... tot zover zal het nog een lekker rustig weekend gaan worden, niks in de planning hihihi. Meiden geniet van jullie weekend en tot snel Dikke kus Minka
Minka meid, het enigste wat ik je kan adviseren GO WITH THE FLOW, qua bevalling maar ook zeker als je de kleine straks in je armen hebt, probeer niet alles volgens het boekje te doen, maar gewoon gaan en proberen het beste te doen wat in je vermogen ligt, komt allemaal goed meis!@! het is niet eens jetteman zijn baas maar zijn franchissegever, dat houdt in die zorgt voor het werk, en jetteman maakt het klaar, hij is dan zelfstandig maar voelt zich soms net een schooljongetje! maar ik heb me voorgenomen nog een week na deze en vanaf vrijdagmorgen is het klaar, vergeten en afgesloten! goed weekend meiden jette
Moeder-Overste sluit zich hier geheel bij aan! Het komt allemaal goed... en ik kan het niet genoeg zeggen: blijf ademen en ontspannen tijdens de weeen. En als je wilt vloeken, vooral doen! (ik heb gevloekt als een bouwvakker, heerlijk!) hihi
haaaaa......Mirjam...duimeldeduimeldeduim voor je! en ja hoor zus,....hele leuke post ontvangen, het eerste pasfotootje van Lize, staat al op Eva's bureautje! dank dank dank daarvoor, echt leuk! en arme Neia, ik hoop dat het snel verbetert....ik ben ook zo'n moeilijke.....jeweetweller....dat geeft mij weer reden om te vloeken als een bouwvakker, hoewel ik me inhou in gezelschap Ik en prikkelbare luie donders van darmen, twee handen op een buik helaas. Erg dat het zo erfelijk en nu al zoo tot uiting komt, heel veel sterkte! en voor eenieder die ik niet genoemd heb, dank voor jullie lieve woorden, Hope, Minka en anderen....!
dames ik wordt heen en weer geslingerd tussen wel of niet zwanger wordt er gek bart is ook niet echt positief blij wel in z'n ogen zag ik het stralen maar verder hij zei bijna niks en morgen ga ik weer testen kijken of het dan beter is hier wordt ik niet vrolijk van ik moet gewoon een normale streep hebben neem straks de test mee na mijn mams en die moet haar blik er maar eens over laten vellen liefs miriam iedereen fijn weekend hoop dat ik nog even kom om aan te geven hoe of wat maar ligt er aan hoe ik me voel dames marieke toi toi met neia geef haar een bereknuffel van me hihi hope ik ben blij dat de eerste ronde niet mee telt geeft je weer iets ruimte en hoop toch goed dat je niet direct alles pikt he meid. de rest fijne weekend dames op vakantie veel plezier
Zo meiden, wat is er weer een hoop geschreven... Allereerst Marieke, ik heb je net al een mail gestuurd meid, ik wilde er even persoonlijk op reageren, want ik schrok zo toen ik vanochtend de site opging en bovenaan een onheilspellend bericht van Jette zag... Pfff...je wilt niet weten hoe mijn hart tekeer ging, ik dacht, wat heb ik in godsnaam gemist... Maar meid, zie mail! Hopelijk gaat het snel weer beter met jullie! En Miriam, wauw.... ben zo benieuwd of het werkelijk zo is, dat zou wel heel mooi zijn! Had je misschien toch later een eisprong dan je dacht? Misschien dat je daarom eerst steeds een negatieve test had. Wat vond je moeder van de test? Hope! Gelukkig dat ze die eerste poging niet meetellen! Toch nog een beetje menselijkheid dan bij CZ! Nu gaan we heel hard duimen dat het bij de volgende poging stopt . Franka, wat k*t dat je weer ongi bent geworden. Ronde 14 zag ik... maar bij mij was ronde 17 raak, dus ik weet hoe je je voelt, maar echt, het gaat een keer lukken, kijk maar naar mij. Net als bij Flyke, toen ik dacht, laat maar, ik laat het wel aan het ziekenhuis over en neem even een pauze, toen lukte het ineens. Ik hoop dat het "made in Thailand" gaat worden! O ja, Minka, jij had mijn adres toch ook he? Ivm geboortekaartje... Ben benieuwd wanneer het door gaat zetten bij jou! Spannend! Sorry anderen, ik weet even niet meer wat jullie allemaal geschreven hebben de afgelopen tijd, dus ik laat het hier even bij, ik denk wel aan jullie, hoor! Ik ben vandaag weer voor controle geweest en alles was gelukkig weer helemaal goed. Ik heb zelfs weer een echo gehad en heb het kindje dus weer gezien en gehoord. Ben nu wel gerustgesteld, ik was van te voren toch weer erg onzeker geworden. Want ik voel nog niks bewegen, heb nog maar een klein buikje en voel me over het algemeen niet meer misselijk, eigenlijk voel ik me nu niet echt zwanger op dit moment... Dus je haalt je weer vanalles in je hoofd... Maar nu weet ik dat het toch goed is. Over 3 weken heb ik de 20-weken echo en dan hoop ik ook te weten of het een jongetje of een meisje is. Ik dacht vandaag nog, zal ik het vragen of het al te zien is, maar ik dacht toen, wacht maar tot de uitgebreide echo, dan is er veel meer tijd voor. Tot zover mijn update, het gaat dus goed met me! En ik wens dit Miriam, Hope en Franka ook heel erg snel toe! Liefs, Jude.
hoi lady's mijn moeder en mijn zus zeiden beide een streep dus ik moest me niet zo naar maken en toch blijft er een klein stemmetje in me zeggen niet te vroeg juichen, je wordt teleurgesteld niet doen. en ergens ben ik in de zevende hemel meiden waarom moet het zo moeilijk zijn waarom kan het niet gewoon zijn. zodat hope en franka en ik gewoon kunnen volgen liefs miriam o ja jude meid wat fijn dat alles goed is en dat je het nog niet voelt is normaal hoor meid dat komt vanzelf en dan denk je oooo wat een wonder wat fijn ik ben blij voor je en hoop dat ik mag volgen nu liefs miriam o ja mocht ik mogen volgen dan wordt het maart 2009 hihihi ja alles is al berekend
vanmorgen de digitale test van clear blue niet zwanger dus geef het op zal wel een maand overslaan of het komt heel heel laat op gang maar dames denk niet dat ik zwanger ben ook al wil het zo graag en zo graag geloven dat de testen het niet juist hebben moet dit even een plekje gaan geven nu liefs miriam
He meiden, Hier lijkt het ietsje beter te gaan. Maar dat zal ook wel komen omdat ik mezelf een stuk beter voel. Want ons prinsesje heeft vannacht lekker 9 uur lang geslapen! We hebben haar gisteravond een uur eerder op bed gelegd om te kijken of ze dan ook langer door zou slapen. En ja hoor, ze heeft van 23.15 tot 08.15 geslapen. Ook heerlijk voor ons dus! Haar darmen werken nog niet echt mee, ze heeft er flink last van. Vooral overdag in haar slaap, dan krijst ze en slaapt ze weer in. Echt zo zielig! Vanmorgen zagen we toch echt wel dat ze moest poepen maar het lukte gewoon niet. Dus Mark heeft haar geholpen door haar benen helemaal tegen haar lichaam aan te duwen. En dat hielp gelukkig. Bij het drukken krijst ze niet meer de oren van je kop, maar huilt ze wel. Dus ik denk dat de verdovende zalf wel helpt. Maar door wat geduld en de hulp van papa heeft ze vanmorgen een klein beetje gepoept. Het begin was wel weer mega hard, maar daarna was het iets zachter. Ikke helemaal blij, en volgens mij was zij ook opgelucht. Heerlijk dat we vandaag geen visite hebben. Dat voelt echt goed. Ik ben vanmorgen naar het dorp geweest en heb een tankini gekocht. Want ik wil vanaf augustus met Neia gaan baby zwemmen. Het viel me nog mee hoe hij stond, ik ben er helemaal blij mee. Ook heb ik een linnen broek gekocht, 1 maatje groter dan normaal. Daarna ben ik lekker bij Neia geweest en heeft Mark de boodschappen in huis gehaald. Verder hebben we opgeruimd en nog wat in de tuin gedaan. Nu ligt ze een beetje te dutten en schrikt af en toe wakker van de pijn. Dus we hebben haar lekker bij ons beneden liggen, kunnen we lekker over haar buikje aaien. X Marieke
Lieve lieve Miriam, maak je nou niet zo gek. Ja / nee, ja/ nee. Ik weet dat het moeilijk is maar omdat clearblue aangeeft niet zwanger wil dat nog niks zeggen. Deze heeft gewoon meer HCG nodig dan andere testen. En die streep op die ene test liegt toch niet? Probeer diezelfde test anders over 2 a 3 dagen nog eens te doen. Dan moet je HCG gestegen zijn. Hoeveel dagen ben je nu overtijd dan? Lieverd blijf hoop houden, het klinkt makkelijk, maar lees mijn gedicht nog eens. We komen allemaal aan de beurt en nu is het gewoon jouw beurt. Franka en ik wachten nog wel even "geduldig" . Ik ga mijn duimen op volle toeren zetten dat je deze week toch nog vet positief test. Dikke knuffel van mij voor jou. Marieke, ik lees idd in je verhaal dat het iets beter gaat. De manier van schrijven, je klinkt wat opgeluchter. Daar ben ik blij om. Wat moet dat vervelend zijn om te zien dat je dochter zoveel pijn heeft. En wat fijn dat jullie even met z`n drietjes zijn, even geen bezoek, alleen maar tijd en rust voor neia en jullie zelf. Dat doen jullie goed. Ik was van de week nog iets vergeten te vertellen. Weten jullie dat ik afgelopen maandag zomaar de dag ben vergeten dat het 1 jaar geleden is van mijn 2e miskraam? Zondag dacht ik nog: bah morgen een moeilijke dag. Maar woensdag kwam ik er pas achter dat ik de dag voorbij heb laten gaan. Van de ene kant voelde ik me schuldig dat ik het was vergeten, maar van de andere kant, en dat zei de psycholoog ook nog, is het goed dat ik niet steeds terug kijk maar vooruit. Dus ik ben goed op weg. En vergeten zal ik onze 2 vlindertjes toch NOOIT. Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? Ik moet werken, en het is best druk, want er ligt iemand op sterven. Maar dat stukje terminale zorg geeft me wel voldoening in mijn vak. En dan morgen na mijn werk gaan we met vrienden wokken, mmmmm. Jullie ook een fijn weekend. Liefs Hope
Marieke, blij te lezen dat het weer wat beter gaat! Die arme Neia... ze heeft wel veel te verduren... Miriam, ik denk hetzelfde als Hope, wacht het nog even af. Een streepje is een streepje, hoe licht ook (het was toch niet zo'n indrooglijntje?!), dus dan moet er HCG zijn. Had je niet gewoon later een eisprong, of weet je zeker wanneer die was? Hope, dat is ook toevallig. Afgelopen 3 juli was het een jaar geleden dat ik uitgerekend was van ons eerste kindje. Vorig jaar had ik het daar heel moeilijk mee en van de week dacht ik er weer aan, zo van... nu zou ik een kindje van een jaar gehad kunnen hebben... wat zou het geweest zijn en hoe zou het hebben uitgezien etc. Maar ik dacht er pas gisteren weer aan... ben het ook "vergeten". Maar echt vergeten doen we het natuurlijk toch niet... Wij hebben gisteravond een BBQ van een aantal huizen hier in de buurt gehad. Wij hebben het nieuws verteld. De buurvrouw zei dat ze al wat aan me zag, maar het niet durfde te vragen, maar volgens mij heeft ze gewoon een keer iets in de tuin opgevangen (hoewel ik gisteravond wel een beetje opgeblazen was, maar dat waren vooral darmen). En de overbuurvrouw van 42 met het ongeplande (maar wel heel erg gewenste) zoontje (waar ik het toen heel moeilijk mee heb gehad) was heel enthousiast, dat was heel leuk. Fijne zondag nog, meiden! Liefs, Jude.
mirjam, ik snap dat je niet durft te hopen, het is allemaal erg dubbel .... Leg de gedachte dan voor even in de koelkast.... ook al doe je de deur open voor iets anders, je ziet het liggen, je doet er niks mee....maar de mogelijkheid kan zich voordoen.... cross that bridge when you get there, en voor nu eventjes niet eerder.... heel tegenstrijdig,maar mij heeft dit door moeilijke momenten heengeholpen, niet altijd even vlot, maar toch.... sterkte allemaal en een fijne zonnige zondag!
ik ben tot een eind conclusie gekomen en dat is dat ik niet zwanger ben. ik ga hier vol vanuit had gister ook iets roze in het afveegpapier de ha zegt hele vroege miskraam wellicht ik wil hier niet bij nadenken. gewoon niet. ik wacht met geduld mijn ongi af en als het woensdag er niet is moet ik bellen de ha vond me sterk en gaf aan dat dit een juiste inslag is hierdoor wordt je weer rustig ook van binnen en als er door stress iets uitblijft komt dat nu vaak ook goed. wel moet ik realistisch blijven hij vond de test wel positief maar zegt het kan dus ook echt mis gegaan zijn heel vroeg. hou hier rekening mee voor je eigen gevoel nou die molen je wordt er niet goed van ik ga gewoon met franka en hope mee op na een nieuwe kans nieuwe ronde iedereen fijn weekend liefs miriam ga vandaag lekker weg heb geen zin om thuis te zitten dus gaan er op uit.
Ooooh Miriam, wat ik me net zat te bedenken: dat roze, kan dat niet iets met de innesteling te maken hebben? Sorry dat ik je opnieuw hoop probeer te geven, maar ik gun het je zoooo ontzettend (net als Hope en Franke natuurlijk!) Ik heb dat met deze zwangerschap in de 4e week gehad en vergeet natuurlijk niet de bloeding bij 5 weken en 2 dagen. Zoals Hope zegt: test toch nog voor de zekerheid opnieuw over een paar dagen. Ik blijf het spannend vinden, ook al is het misschien tegen beter weten in! En lieve Marieke, wat een verhaal over de kleine Neia. Ik kreeg er echt de tranen van in mijn ogen. Zooo zielig dat zo'n lief klein meisje zo'n pijn moet hebben. Het is zoals Amber zegt: als je kind pijn heeft, dan is dat zooo vreselijk voor een moeder. Toen Famke haar eerste prik kreeg en enorm overstuur was, moest ik al een traan laten, laat staan in jullie geval! En wat erger ik me aan het CB: hoe durven ze te zeggen dat dit erbij hoort. Jouw hele verhaal klonk verre van normaal. Ik hoop zo dat jullie kleine meisje toch sneller dan 3 maanden geneest en dat de obstipatie minder wordt, of liever helemaal weggaat. Dikke knuffel van Famke voor Neia! En Jude, die onzekerheid die jij beschrijft herken ik zo helemaal: je voelt nog niets, hebt nog nauwelijks een buikje en moet maar geloven dat je zwanger bent, omdat de eerste kwaaltjes ook niet meer zo sterk zijn. Pfff..... En je gaat mini-Jude zeker voelen, hoor! Mijn placenta zat aan de voorkant en ik voelde Famke bij 19 weken en 5 dagen. (ik voelde haar achteraf gezien wel eerder, maar wist niet zeker dat zij dat was). Volgens de VK was dit al vroeg bij een eerste met de placenta aan de voorkant. Dus je niet druk maken dat je de kleine "nog" niet voelt, hoor! Is heeeeel normaal. Lieve Franka, wat balen dat je toch weer ongi bent geworden maar wel heel knap hoe je ermee omgaat. Ik hoop dat je Me2 achterna gaat en dat er een made in Thailand kindje komt, met een voorkeur voor pittig eten. Lieve Hope, wat een prachtig gedicht heb je (weer) gemaakt. Het dekt zo ontzettend de lading en er spreekt ook veel hoop uit. Inderdaad: we gaan hier door tot de laatste vrouw een kindje in haar armen heeft, en langer, zegt Marla vastberaden! Ik ben zoooo blij voor je dat CZ de eerste poging als niet geldig beschouwt en nog 3 pogingen betaalt! Echt rot trouwens dat je je zo verdrietig voelde toen je je medicijnen ophaalde. Lijkt me ook heel moeilijk. Me2, een fijne vakantie toegewenst. Waar in Frankrijk zijn jullie naartoe? Ik hoop dat JP net zo'n fijne vakantie heeft als Famke heeft gehad. Ooooh Minka, wat schiet het op bij jou! Nog minder dan 2 weken. Wat vreselijk voor je buurvrouw. Ik kan me zooo voorstellen dat je er helemaal overstuur van bent. Ik hoop zo dat ze haar baby nog lang bij zich mag dragen. Zeker in dit stadium geldt: elke week is meegenomen en verhoogt haar kansen. Ik duim voor haar! Hey lieve Jette, het houdt gewoon niet op bij die stomme franchisegever van jouw man! Wel heel fijn dat jullie toch een weekend ertussen uit gaan. Dan kan Jetteman de boel eens even echt achter zich laten. Gaan jullie binnenkort nog wat langer weg? Heel fijn dat de sessie bij de parapsych zo goed aanslaan. Hopelijk heeft Jetteman geen terugval, maar klimt hij snel weer uit het dal(letje). Flyke, drinkt Merel nu alweer wat beter en slaapt ze 's nachts weer wat langer? Ik kan me jouw vakantie naar de Ardennen nog heel goed herinneren en ook de gevoelens die je toen had. Ben zo blij voor je dat Merel er deze keer bij is. Haha, Amazonnetje en Amber, wat schattig dat er een fotootje van Lize op Eva's burau staat te pronken. Is Eva gek op haar kleine nichtje? (ahum, dit is volgens mij een rethorische vraag, want ik weet het antwoord nu al). Ik hoop maar dat ik niemand ben vergeten. Ik heb maar 3 blz. terug kunnen lezen, omdat ik zo visite krijg. Wij zijn net terug van vakantie. Marlaman heeft 2 weken vrij gehad en dat kwam voor mij net op tijd, omdat ik best wel gestresst was en nu weer de rust terug heb gevonden. We zijn met zijn drieen een weekje naar de Veluwe geweest en hebben daar lekker kunnen uitrusten. 's ochtends zijn we in ons huisje gebleven en 's middags gingen we meestal op pad, muv van donderdag, toen het zo regende. Ik was graag naar de Apenheul geweest, maar dat zat er helaas niet in. Famke heeft 2 tandjes in de vakantie gekregen. Vroeg, he? Ikzelf was verre van vroeg, dus dat heeft ze van Marlaman. Ze heeft er wel een beetje last van gehad en heeft nog steeds groene poep en droge billetjes, maar over het algemeen heeft ze zich er prima doorheen weten te slaan. Liefs, Marla
We hebben een heftige nacht achter de rug. Schoonvader is vannacht naar het ziekenhuis gebracht vanwege een herseninfarct We lopen de hele dag al van hot naar her en zijn zo moe! Ik probeer snel wat te laten horen, maar voor nu héél even andere prioriteiten (sorry) Liefs voor iedereen, Franka
Jeetje Franka, wat een rotnieuws! Hoe is hij er aan toe? veel sterkte meid! Marla, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad!
Hee lieve dames, Franka, wat een naar nieuws! Hoe is het nu met hem? Is er al wat te zeggen over herstel? Sterkte, ook voor Frankaman! Marieke, aiiii, arme kleine Neia... Ik hoop dat de venkelthee en extra water gaan helpen. Wel fijn dat ze zo goed geslapen had! Jette, komend weekend dus lekker even weg? Heerlijk! Geniet ervan. Hope, goed nieuws voor jou van CZ (en hopelijk gauw nog veeeeeeeeeeel beter nieuws )! Kan me voorstellen dat je heel erg blij bent, maar ook ik hoop dat je die extra keer niet nodig zult hebben! Ik duim voor je meid. Prachtig gedichtje trouwens. Jude, alweer de 17 weken voorbij, wat gaat dat snel! Je zult zien dat de komende weken je buik ineens heel hard gaat groeien. Dan kun je je mooie buik gaan showen! Miriam, he wat een onzekerheid... En een hele vroeg mk, daar wil je helemaal niet aan denken... Ik duim sowieso voor je - eigenwijs voor tóch, maar anders alvast voor de volgende ronde. We blijven bij je! Marla, Famke is er vroeg bij met tandjes! Guus heeft ze nog niet, wel nu een paar dagen groene poep en wat huilerig dus het zal er wel aan zitten komen. Thijs heeft er heel veel last van gehad, hoop dat het bij Guus meevalt. Amber, trekt Lize zich nu al overal aan op? Ze is vast alweer heel erg gegroeid, ben erg benieuwd hoe ze het doet. Amazonnetje, zit jij een beetje goed in je vel op dit moment? 'k hoop het. Hier alles goed met de mannen en met mij. Verbouwing schiet op maar dat moet ook, over 3 weken gaan we verhuizen! De keuken staat er (mét foutjes dus er moet nog eea gedaan worden), toiletten zijn vervangen, badkamer wordt morgen afgemaakt. Kamers van de jongens zijn af en heel leuk. Het wordt erg mooi maar als we er wonen zal er nog steeds veel te doen zijn. Thijs had vorige week een probeermiddag op school, en Guus vrijdag op de creche, ging allebei prima. Maandag intake bij de BSO voor Thijs, wat een geregel allemaal... En dan ook nog werken... Veel halve dagen op het moment, kan ook omdat de contracten voor het komende kwartaal al afgesloten zijn, dan is het altijd wat rustiger. Moet woensdag nog naar Milaan voor een laatste onderhandeling, en dan is het klaar voor dit "seizoen". Veel veranderingen op het werk, baas gaat weg, ben benieuwd wie hem gaat opvolgen. Het zal de groep toch wel veranderen, vrees ik. Zo nu gauw Thijs voorlezen en op bed doen, tot gauw weer! Oh bijna vergeten: Me2, geniet van je vakantie! (ook al ben ik te laat...) Knuf Neeke
Franka, wat vreselijk van je schoonvader. Hoe is hij er aan toe? Is er uitval en zo ja, hoe ernstig? Meid, als je wilt praten ik ben er voor je. Mijn vader heeft een hersenbloeding gehad en ik heb al veel mensen gezien met herseninfarcten ( helaas) dus als je wat wilt weten, ik wil je graag helpen. Veel sterkte voor jou, je man en je schoonfamilie Liefs en een hele dikke knuffel Hope