tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussion in 'Vlinder clubs' started by flyke, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Lieve minka meid wat een ontzettend mooie namen heb je je meisje gegeven

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter eline
    ga lekker genieten en wij hebben wel even tijd om rustig te wachten ( maar niet te lang wachten he met de foto's)
    we zijn natuurlijk heel benieuwd naar hoe mooi ze is

ook minka man van harte gefeliciteerd met de geboorte van eline

liefs miriam

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Bericht bij de mei mama's waar ik van schrok en jullie dit toch ook even wilde laten lezen bah bah

Maar net een sms van Marieke gehad met wederom voor haar geen leuk nieuws Het houdt echt niet op voor haar.......

Haar vader is op vakantie in Zuid-Frankrijk en in een ziekenhuis opgenomen aldaar. Hij heeft een ontsteking aan een orgaan en een opgezette lever. Ze weten nog niet of het van de kanker komt maar hij heeft heel erg veel pijn. Ze zijn nu aan het bellen met verzekering en ziekenhuis om te kijken op welke termijn hij mag vliegen en naar NL kan komen.............Ben echt geschrokken van haar berichtje.......

Lieverd heel veel sterkte!

**** Vervolg bericht van Marieke****

Haar vader heeft alvleesklierontsteking. Dat kan door een nieuwe tumor komen, daarvoor krijgt hij vanmiddag een echo..

Marieke meid meid meid wat moet jij toch veel doorstaan continu het lijkt wel niet op te houden he.

Bah bah bah ik kan alleen maar hopen en hopen op het minst ergste voor je vader en dat doe ik dan ook weet dat ik veel aan je denk meid, steek vanavond een kaarsje voor je papa aan dat het allemaal goed gaat komen

knuffel miriam

3. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Minka heel even snel ook hier:

Van harte GEFELICITEERD met jullie prachtige meid!!!

Geniet lekker met z'n 3-tjes. Die moeheid gaat snel over in adrenaline! ;)

Dikke knuffel van ons

p.s. sorry dat ik door de omstandigheden niet je smsje op internet heb kunnen zetten!

4. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Marieke: wat een toestand weer! Houd het nou nooit op! Hoe is het nu met je vader? Dikke knuffel en sterkte!

5. Jude

Jude Bekend lid

Nov 30, 2006
    654
    0
    0
    Jaaaaa, Minka, van harte gefeliciteerd met Eline! Weer een meisje met een mooie naam erbij! Hopelijk is alles goed gegaan!

O jee Marieke, wat is er nu weer aan de hand met je vader? Hoe gaat het nu met hem? Wat een toestand en dat op vakantie, zo ver weg van alles en iedereen... Ik hoop dat het snel beter gaat!

Sorry meiden, ik heb nu geen tijd om op iedereen te reageren, maar ik wilde mij wel weer even melden en laten weten dat ik aan jullie denk, maar ik ben druk de laatste tijd en ook moe 's avonds en heb dan niet zo veel energie om thuis ook nog eens achter de computer te gaan (zit er op werk al de hele dag achter).

Ik dacht trouwens nog vandaag, zal ik dan maar voor blauw gaan, om het evenwicht hier een beetje te bewaren?! Van jongetjes hebben we er hier nog niet zo veel van ;) !
    Hopelijk zal ik het volgende week donderdag weten... Ik ben wel weer onzeker, hoor, maar heb daar op zich geen reden toe. Ik heb zelfs het idee dat ik hem al af en toe gevoeld heb afgelopen dagen, maar ik ben er niet helemaal zeker van, het kunnen ook mijn darmen zijn, maar toch voelde het een beetje als tikjes van binnen, zo'n beetje als een kloppend adertje of zo, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. En ik heb veel borrelende darmen... Maar het kan ook zijn dat ik het me inbeeld, omdat ik het gewoon wil voelen... Maar de onzekerheid blijft ergens op de achtergrond toch wel steeds aanwezig, ik probeer het wel weg te stoppen, maar hoe dichter de echo weer komt, hoe meer ik er weer aan denk: wat als... Maar ik denk dat jullie dat wel herkennen...

Prettig weekend allemaal!

Liefs,
    Jude

6. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    pffff marieke een alvleesklierontsteking.................. had mijn moeder ook, ik hoop maar dat je al die ellende die ik heb meegemaakt je bespaart blijft, meis meis, ik duim voor jullie en denk aan jullie sterkte de komende tijd!

liefs
    jette

7. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Oooooooh Minka, gefeliciflapstaart met de geboorte van Eline! Ze is wel netjes op tijd geboren, zeg. Mooie naam, overigens. Geniet maar lekker van je kleintje, want die eerste dagen zijn zo ontzettend bijzonder. Gelukkig dat je bevalling goed is gegaan.

Marieke, het houdt echt niet op bij jullie! Echt heel naar. Ik hoop dat het toch meevalt!

Alle anderen: dikke knuffel.
    Mijn ouders zijn de afgelopen dagen bij ons op bezoek geweest en ik had dus geen tijd om te posten. Maandag ga ik weer aan het werk en moet dan mijn werk (was fulltime) in 3 dagen doen, dus ik zal ben ik bang niet zo veel kunnen posten. Ik hoop er snel weer te zijn. Ik ga trouwens live voeden op de creche (omdat Famke nog steeds niet uit de fles drinkt) en ik hoop maar dat dat lukt.

Fijn weekend!
    Marla

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    4,137
    5
    38
    Hallo meiden hier,

Ik ben 'een meimama en zag dat Miriam ook al berichtje hier neer had gezet maar zal jullie toch ook even het laatste nieuws vertellen...

Marieke is nu met het vliegtuig onderweg naar Zuid-Frankrijk, haar verder gaat steeds verder achteruit :cry: Ze weten nog niet wat hij heeft.
    Haar moeder is flink van slag. Maandagavond vliegt ze waarschijnlijk terug en dan gaat haar broer die kant op. Ze vond het vreselijk om Neia te moeten achterlaten maar het kon niet anders.......

Groetjes Hannah

9. Jude

Jude Bekend lid

Nov 30, 2006
    654
    0
    0
    Och nee toch Marieke, ik weet niet goed wat ik hier op moet reageren, ik denk in elk geval aan jullie en hoop dat je vader er toch weer bovenop komt... :cry: . Dikke knuffel van mij.

Liefs,
    Jude.

10. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Dat meeen je niet! Jeetje....
    Hannah, dank je wel voor je bericht.

Marieke, veel sterkte meis. Dit is toch wel heeel erg veel narigheid ineen. We denken aan jou en duimen heel hard voor je vader.

liefs
    Amber

11. Hannah

Hannah Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    4,137
    5
    38
    Hier weer een berichtje van mij namens Marieke( als jullie het vervelend vinden mijn inbraken hier dan moeten jullie het zeggen hoor)

Het is nog niet duidelijk voor ze wat haar vader heeft, ze weten dat het iets met de alvleesklier en lever te maken heeft maar verder begrijpen ze alle medische termen in het Frans niet goed. Hij heeft heel veel pijn en is nauwelijks aanspreekbaar, eng om te zien.
    Ze hebben de alarmcentrale gebeld en die laten een Nederlandse arts naar het ziekenhuis bellen voor opheldering.
    Helaas alleen maar weer afwachten....

12. Jude

Jude Bekend lid

Nov 30, 2006
    654
    0
    0
    Nee hoor Hannah, die updates zijn alleen maar goed. Ik heb vandaag ook ge-smst met Marieke en kreeg die informatie ook. Daarnet gaf ze aan dat de arts zei dat het inderdaad een ontsteking is en dat het niet beter wordt. Haar vader krijgt sterke antibiotica en zodra hij iets beter is dan krijgt hij een kijkoperatie, omdat de alvleesklier blijft opzetten. Dan zouden ze ook opnieuw naar de kankercellen kijken.

O, wat is dit enorm k*t, sowieso al, en dan zit je daar ook nog eens zo ver weg van alles en iedereen in een land waar je de artsen ook nog eens moeilijk kunt verstaan... Laten we maar hopen dan hij snel een beetje opknapt, zodat ze daar weg kunnen...

X
    Jude.

13. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Och Marieke, wat naar allemaal en inderdaad helemaal als je de artsen ook al niet goed begrijpt! Ik brand een kaarsje!

Hannah, dank voor de info!

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Hoi meiden,

Ik heb lange tijd even niks van me laten horen heb wel alles gelezen en ik had even de tijd nodig voor mezelf.

Het gaat inmiddels weer iets beter kan het weer iets relativeren wel heb ik iets op slot zitten waardoor ik soms raar reageer tegen de mensen die dicht om ons heen staan maar ja ik heb ze allemaal gezegd dat ze maar even een dikke huid moeten hebben.

Werk momenteel dus 2 uur per dag ben er al weer weg eer ik denk dat ik er ben.
    Weet niet of ik het hier al gemeld heb, maar we geven de moed niet op na veel over en weer gepraat te hebben gaan we stug door tot onze wens in vervulling gaat.

Dus de moed hebben we niet laten zakken.

Marieke meid meid ik moet zoveel denken aan je je bent zelf nog niet hersteld en moet alweer naar frankrijk na je vader toe en dan je kleine meid achterlaten moeilijk hoor je zit in een hele moeilijke situatie maar je bent een meid met een hart van goud en tuurlijk ga je na je vader toe.
    echt een hele dikke knuffel voor jou

minka meid hoe bevalt het ouderschap? kun je wennen en genieten? En hoe is het met je buurvrouw en de kleine gaat het nog goed wat moet dat ook heftig zijn zeg pffff geef je buurvrouw ook maar een knuffel van me en natuurlijk ook eline

jude meid wat gaat het ineens hard zeg tjee de weken lijken wel voorbij te vliegen hoop dat je zelf wat zekerder bent en dat je ook geniet en voel je je wondertje al?

marla lieve marla je bent een engel

jette hoe is het met je man en zijn werk is er al weer iets meer duidelijk hoop zo dat het verlichting gaat geven wel balen als je daardoor geld misloopt maar geld is uiteindlijk maar geld ookal zou ik er ontzettend van balen als dat niet nettjes uitbetaald wordt.
    ook voor jullie een knuffel want ook jullie blijven in zo`n moeilijk pakket bah

ik vind dat het echt tijd is dat de zon hier op het forum gaat schijnen en blijft schijnen voor ons allemaal want meiden wat men zegt klopt echt elk huisje heeft zo zijn kruisje

franka meid hoe is het met jou? september komt ook al dichterbij kijk je er naar uit of juist zie je er tegen op

hope hope wat een gedichten kun jij schrijven zeg ik verwonder me er elke keer over zo mooi en puur echt top hoop dat je ons er mee blijft bestoken want ik vind ze prachtig.
    Hoe is het met jou? of wil je er niet te veel over uitwijken

me2 hoe is het bij jullie en het weer als het beter is als hier kom ik hoor want dit rot weer ben ik wel zo zat bah en gaat het goed met jp?

amber en ammazonnetje hoe is het met de zussen? al vakantie of plannen?

en neeke meid ben je inmiddels verhuisd? en heb je alles al een beetje naar je zin in het huis?

en hannah lief hoor dat je hier even komt om een update van marieke dat stel ik zeer op prijs doe ze bij de mei mama´s allemaal een knuf van me en zeg maar dat ik er wel weer kom
    als ik me nog iets beter in me vel voel knuf

iedereen een hele dikke knuffel jullie zijn allemaal zo lief wederom geweest voor mij en dat kan ik zo enorm waarderen ik hoop dat ik niemand vergeten ben anders sorry sorry

niet expres dan

knuf miriam

15. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    lieve Miriam, natuurlijk zijn we hier voor je! Goed dat jullie het hebben doorgesproken en je wens niet laten varen! Ik voel met heel mijn hart dat het goed gaat komen ook voor jullie!
    Ben het met je eens dat het tijd wordt dat het licht voor iedereen op deze topic gaat schijnen!

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja ik vind echt dat dat tijd wordt soms ben je je er niet eens van bewust hoeveel leed ellende er is en als je dan ziet dat een groep dames uit verschillende uithoeken hier al meer dan een jaar samen zijn dan zie je pas hoe veel leed er is.

maar de zon moet komen echt hoor

knuf miriam

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    4,137
    5
    38
    Nieuws van Marieke:

Het gaat alleen maar achteruit. Hij heeft sinds gisteravond hoge koorts. Hij is zo ziek en huilt veel. Ze weten verder niet wat ze moeten doen en hebben dit nog nooit gezien. Ze zijn nu met artsen in Nl bezig om te kijken dat hij toch vervoerd mag worden. Ze zien hem met het uur slechter worden. Ze gaat vanavond weer terug naar Nl maar niet met een gerust hart...... :cry:

18. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Och, och, wat verdrietig toch allemaal alsof Marieke niet al genoeg te doorstaan heeft gehad de afgelopen periode en voor haar vader ook zo eng en naar in een vreemd land in een vreemd ziekenhuis met een taal die je niet goed beheerst.......Ik denk aan jullie.....

19. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    oh meiden ik hoop zo dat het geen alvleesklierontsteking is wat marieke haar vader heeft want dan staat hun nog veel te wachten.
    Het achteruitgaan en de koorts herken ik wel van mijn moeder!
    Oh marieke ik denk veel aan jullie, ik hoop maar dat ze hem kunnen vervoeren naar NL, en dat ze daar kunnen vinden wat er met hem aan de hand is, en natuurlijk iets kunnen doen! :cry:

Miriam ben blij dat je terug bent meis en dat je ondanks alles wat jullie hebben moeten doorstaan toch nog de moed kunnen verzamelen om het weer te proberen! Het is je zooooo gegund meis! Ik duim voor je!

Dikke knuff Jette

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ach nee toch marieke wat naar wat moet het verschrikkelijk zijn hoop dat je weet dat we heel erg veel aan jullie allen denken meid meid als je wilt praten we zijn er he

knuf miriam

en jette gelukkig kan ik weer terug komen ben ik voldoende opgeladen ervoor maar had echt even de tijd nodig gek he dat je soms even voor je eigen moet kiezen en dan letterlijk.

heb nog nooit zo veel geld uitgegeven als de laatste weken hihihi allemaal prutjes voor in huis en rond huis gekocht nieuwe planten ook nog en bij danique ook allemaal nieuwe planten weer.

dat doet een mens ook al goed hoor en maar kopen en maar kopen

nu moeten we even weer rustig aan doen hihi

iedereen fijne avond
    miriam

Share This Page