tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Zo, meiden daar ben ik weer!

We hebben een heerlijke vakantie gehad, maar wat lees ik hier toch allemaal....

Minka: hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter Evelien. Zo te lezen gaat alles super en zijn jullie volop aan het genieten.

Miriam: wat een heftige tijd heb jij weer gehad (en nog steeds) 'Fijn' dat je er met je nicht over kon praten, maar ook goed dat je even afstand hebt genomen. Heel heftig allemaal. Het houdt bij jou ook niet op met ontstekingen e.d. Wanneer komt er voor jou nu eens rust? Ik ga hard voor je duimen in ieder geval.

Marieke: wat ontzettend naar dat Neia zich niet goed voelt, dat moet snijdend zijn om je kleintje zo ziek te zien. Ik hoop dat de medicijnen snel hun werk gaan doen en kleine Neia wat meer van haar prachtige glimlachjes kan laten zien. Ik vond het vreselijk te lezen dat het met je vader niet goed ging. Hoe gaat het nu met hem. Kan hij al wat positiever zijn of blijft het moeilijk?

Hope: ik lees positieve verhalen! En dan ook nog een vakantie in het vooruitzicht. Ik ga héél hard langs de zijlijn duimen, juichen, aanmoedigen.

Jude: gefeliciteerd met je blauwe wolk!

Me2, Flyke en Jette: ik hoor hier vriendinnen ook over de laatste kilootjes die niet weg te krijgen zijn. Vriendin A is flink aan het sporten om de laatste 3 niet weg te krijgen kilootjes eraf te krijgen en vriendin B is al een jaar met drankjes e.d. in de weer voor de laatste 2 kilootjes. Volgens mij is het heel gewoon, maar na een zwangerschap zul je mij hier waarschijnlijk ook over horen.

Zo te lezen hebben een aantal van jullie een prachtige vakantie gehad of nog voor de boeg.

Bij ons is het super geweest!
    We hadden fantastisch weer, enorm veel gezien en gedaan en ook lekker relaxt aan het strand gelegen. Helemaal zorgeloos was de vakantie niet. We hebben veel contact met het thuisfront gehad via bellen, email, msn en zelfs skype. Gelukkig is met schoonvader alles goed gegaan. Over twee weken moet hij op controle, maar doet het eigenlijk prima. Hij merkt dat zijn geheugen wel een klap heeft gehad. Hij heeft nog veel momenten dat hij dingen is vergeten, niet meer weet wat hij eigenlijk ging doen, maar als dat het enige is, wat hij eraan over heeft gehouden, mogen we niet klagen.

Made in Thailand zit er ook niet meer in. Helaas weer ongi geworden, maar ik vond het geen groot drama. Ik heb in Thailand dingen gedaan waarvan ik dacht, dit kan nooit goed zijn als ik zwanger ben (o.a. flink ingesmeerd met deet) Gelukkig had ik een paar ongihulpmiddelen meegenomen, want het was mijn kortste cyclus ooit en ik ging er dus nog niet vanuit dat ik ongi ging worden. Ik heb het er net mee weten te redden, want tampons kennen ze in Thailand niet en dat was toch lastig geweest aan het strand.
    We zitten dus weer in een nieuwe ronde en ik ga er nu vanuit dat het oktober gaat worden bij de gyn met een pilletje ofzo. De eerste 3 rondes na de hsg zou je het meest vruchtbaar zijn en die zijn inmiddels ook gepasseerd. Ik geloof ook niet dat het deze ronde gaat worden. Ik ben nu drie dagen al lichtelijk koortsig (is het na het weekend nog zo, dan moet ik na de huisarts, misschien een virus opgelopen) en moet even niet aan klussen denken. Ben nu blij als ik wat slaap kan pakken en niet badend in het zweet wakker word. Verder gaat het hier prima hoor, ik voel me op de koorts na eigenlijk kiplekker (raar eigenlijk)

Sorry voor het lange verhaal, maar dan weten jullie tenminste dat ik er weer ben ;)

Heel veel liefs Franka

2. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    miriam, oei neen, nu al ontsluiting aan 33 weken? hoop met je mee dat ze het wat kunnen rekken, want 33 weken is echt nog te vroeg qua longetjes enz zeker?

hope, ik las dat er 10 follikels actief zijn, wel goed he, duim verder met je mee!

jette, zal inderdaad wel raar geweest zijn dat Dominique 'snachts om 1u terug wakker werd, dan kan het advies van CB ook wel de *** op ;)

me2, 4 voedingen vind ik ook eerder weinig, maar goed, als we naar 5 geraken zitten we zeker goed. Nee ik ben al heel erg aan het afbouwen, ik kolf nog slechts savonds en smorgens, dus heeft ze bijna volledig FV nu.

franka, welkom terug! hopelijk heb je geen virus opgelopen! wat leuk dat je het zo goed stelde op Thailand, en dat je het zo positief oppakt dat het niet gelukt is deze ronde en je terug ongi werd. Gelukkig krijg je in oktober hulp als ik het zo mag zeggen, maar wie weet, het feit dat ik uitkeek naar hulp en op niets meer hoopte, bracht bij mij toch positieve test mee

liefs
    flyke

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    franka welkom terug fijn dat je er weer bent en ik krijg een opgewekt gevoel van je dus volgens mij ondanks dat er toch altijd iets blijft zitten ben je goed te pas zeg maar en dat is fijn daar benik blij om

en wat goed dat je in ieder geval iets bij je had dat je het gered hebt klasse en wat een geluk dan he.
    blij dat het met je schoonvader ook weer iets beter gaat, en ja dan hou je natuurlijk veel feetback

mijn vriending geweest tot zaterdag ochtend zal ze aan de remmers gelegd worden dan is het afwachten dus spannende tijd wel heel moeilijk hoor je loopt het ziekenhuis binnen en naar de zelfde plek als waar danique geboren is heel vreemd gelukkig lag ze niet op de zelfde kamer dat vond ik wel heel erg fijn maar wel aan de zelfde gang 4 kamers terug dus hoefde ook niet langs de kamer waar ik lag. De herrinering komt dan even helemaal weer terug maar die heb ik snel verdrongen en hebben zitten beppen met elkaar dat we het toch beide wel eng vinden maar ze is sterk en ik heb gezegd dat het goed komt dat moet.

ook een oude buuf van me lag in het ziekenhuis ook op de zelfde gang 2 deuren van haar af en daar ben ik ook maar even geweest die ligt er omdat de hele baarmoeder er uit is gehaald ze was blij verrast dat ik er was
    dus heb mijn rondje weer gehad en ga nu even rustig bijkomen van alles

iedereen fijne dag
    knuf miriam

4. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Rust vandaag maar eens lekker uit Miriam, je hebt je weer voldoende voor anderen ingespannen. Nu weer even tijd voor jezelf.

Mocht het je hoop geven. Mijn nichtje is met 33 weken bevallen (ook weeenremmers gehad, maar de dag erna kwam haar zoontje alsnog) Hij heeft 3 weken in de couveuse gelegen en we hebben in mei zijn eerste verjaardag gevierd. Hij is kerngezond! Het is natuurlijk te hopen dat het kindje nog even blijft zitten en al wat ze kunnen rekken is super! Veel sterkte.

Liefs Franka (die nu ook weer even gaat rusten)

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey hoi franka fijn dat je er weer bent meis, lekkere vakantie gehad zo te horen, alleen als je een virus hebt opgelopen is het natuurlijk wel even weer wat minder.
    Nou ja hopen dat je niet te ziek wordt en er snel weer voor 100% bent.
    Ook goed nieuws over je schoonvader dus gelukkig maar.

Miriam, tjemig meis in jou omgeving gebeurt er wel veel op gebied van vroeggeboortes niet?
    Ik hoop maar dat ze het nog kunnen rekken, elke dag is er 1 he!

Kan me voorstellen dat het moeilijk was om diezelfde gang weer op te gaan als waar jij hebt gelegen, maar goed van je dat je het wel gedaan hebt!

Marieke hoe gaat het met neia en je vader?

Flyke ja zo dacht ik ook hoor de pot op met het CB maar moet zeggen heb gisteren toch het schema aangehouden en ze heeft vannacht weer als een roosje geslapen, van zeven tot half zeven dus keurig!
    Ik ga toch nog even door hiermee, ik geloof dat ik er meer moeite mee heb dan zij, vandaag is ze op de creche, nou doen ze het daar weer net anders natuurlijk dominique heeft tot kwart over 10 geslapen ze hadden wat fruit geprobeerd maar ze had het er steeds weer uitgeprutteld, raar normaal eet ze een heel potje zo leeg, nu hebben ze haar fles een kwartier vervroegd omdat ze het niet meer vol kon houden, tja zit ik vanavond natuurlijk wel weer te klooien, nou ja dan vanmiddag nog maar een keer extra fruit, dan hopen dat ze weer op haar ritme zit!

Liefs
    Jette

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    goed plan franka even aan mijzelf denken dat ga ik doen.

even tijd voor mij miriam niet voor anderen het is allemaal van zelfsprekend dat ik alles doe zo ben ik nu eenmaal nu even niet

en fijn een goed verhaal je maakt je toch enorm zorgen heb vanacht ook even best gehuild dacht nu wordt er weer een kindje ontnomen heel stom natuurlijk het is nog niet zover maar zo voelde het dat het weer niet zo mag zijn, en ik heb in het begin hele nare dingen gezegd weten jullie nog over deze zwangerschap en ik was zo bang.

heb gevraagd of dit kindje mag blijven weet wat het wordt dus heb met de naam hardop uitgesprokenen en gevraagd of dit kindje mag blijven

nu afwachten

7. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    jette, dat vraag ik mij ook vaak af, als Merel dan een ritme zal hebben thuis of in crèche dat dan niet overhoop gooit, of omgekeerd. We hebben wel al afgesproken dat we met een over en weer boekje/schriftje gaan werken zodat wij/zij zien wat merel deed van voedingen, slaap enz..

miriam, vind je zo moedig en ondanks alles zo sterk overkomend en bezorgd om de anderen, dikke knuf!
    maar vergeet ook jezelf niet, kan me inbeelden dat het heel raar gevoel was terug in die gangen te lopen...

franka, wat positief ivm je nichtje bevallen kindje 33weken, geeft dus hoop voor Miriam haar vriendin, rust goed, dan ben je klaar voor de volgende ronde ;)

liefs
    flyke

8. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hoi,

ja flyke dat doen wij ook, ze heeft een mapje op de creche waar in geschreven wordt wat ze zoal de hele dag heeft gedaan, wat ze wanneer heeft gegeten en wanneer ze heeft gepoept en geplast, dus dat is prima, ach ik heb geen klagen hoor over de creche, was dus gisteren even problematisch met fruit eten, terwijl ze thuis een potje zo verslind wilde ze op de creche geen fruit.
    Maar ze heeft er geen last van gehad, ze is om kwart over zeven naar bed gegaan en was vanmorgen om zeven uur wakker, prima toch!

Miriam, je hebt het nu over de 33 weken zwangerschap van je .... vriendin was het geloof ik he :oops: dat je weet wat het wordt, en gevraagd hebt of dit kindje mag blijven, of ......... heb ik iets gemist?
    Sorry komt ongeinteresseerd over maar dat is zeker niet zo dat weet je!

Liefs
    Jette

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jette: ik denk dat je het berichtje van Miriam op de vorige pagina hebt gemist over haar vriendin die nu in zkh ligt met 33 weken en weeen.
    Over die vruchten zou ik me niet teveel zorgen maken., Dat is puur een tussendoortje en vervangt geen voeding :)

Miriam: succes met je vriendin! Wat lief dat je hebt gevraagd of het kindje mocht blijven. Met 33 weken heeft het een goede kans, maar natuurlijk beter als het kindje nog ene paar weekejes blijft zitten! Wat ben jij weer bezorgd coor anderen terwijl je zelf zoveel op je bord hebt.....Je bent een kei!

Franka: je klinkt mega opgewekt en volgens mij heb je een super vakantie gehad! Wel naar dat de duivels zo vroeg kwamen. Had zo gehoopt op MAde in Thailand! En nu voel je je ook nog niet goed......zou het niet toch...?
    (nb ik heb 10 jaar geleden in Bangkok wel tampons kunnen krijgen bij Boots :))
    Ik hoop zo dat de afspraak met de gyn je geeft wat het een aantal van ons ook heeft gegeven, namelijk een reden om die afspraak om tre zetten in een 1ste echo :)
    Blij je weer te zien en houd ons op de hoogte!

Flyke: Oh de meeste voedingen zijn dus al flesvoeding. Dan is het inderdaad we ok. Neemt ze de fles zonder morren? Heeft ze de afgelopen nachten weer goed geslapen?

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou meiden ik voel me alles behalve een kei
    echt waar het is toch te veel van het goede geweest ben gisteravond afgeknapt mijn broer belde me ja mijn broer die danique niet belangrijkgenoeg vond om de uitvaart bij te wonen

die belde me dus en vertelde doodleuk dat ze in verwachting zijn 11 weken en de echo was top

hij had zijn werk gedaan nu was het aan de vrouw.
    o meiden ik was zo teleurgesteld en verdrietig
    heb nog net kunnen zeggen dat ik hoop dat het goed gaat en dat het fijn voor hun is maar verder kon ik echt niks positiefs zeggen. Ik was boos toen ik ophing met hem moest toen even mijn ei kwijt en heb mijn moeder gebeld die vond het rot voor me en ikheb toen alle lelijke dingen gezegd die je maar kunt zeggen het moest er even uit.

het is een egoistische jongen en dat zal het altijd blijven.

had vanmorgen naar mijn vriendin weer willen gaan maar kon het niet.
    ben thuis gebleven.

De luchtwegen infectie gaat beter en beter ben niet echt benauwd meer de stem is nog niet helemaal terug ben een beetje schor er nog van.

En jette hoe me2 het beschrijft dat heb ik voor mijn vriendin gedaan zo

meiden fijn weekend geniet ervan

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lieve Miriam, oh neeeee, wat een rot bericht weer voor jou! Hoe kan je broer zo bot zijn en dan die opmerking dat hij z'n werk heeft gedaan en het nu aan de vrouw is! geen wonder dat je overkookt! Voel je nou niet schuldig dat je niet naar je vriendin bent gegaan. Je hebt echt zelf nu meer dan genoeg aan je hoofd. en toch ben en blijf je een kei! :) Wij zijn hier voor je!

12. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    jette, inderdaad handig zo schriftje he, had die tip van mijn zus gekregen.
    Van 7-7 slapen? wow lijkt me enerzijds wel leuk, heb je zelf nog een avond en kan je na het thuiskomen van je werk nog wat huishoudelijk en wat tijd voor jezelf hebben maar anderzijds, alles opgeteld smorgens opstaan, naar de creche, thuiskomen, eten, badje, in bad en bed: dan zie je Dominique ook niet veel uren per dag? wel werkregime heb jij nu eigenlijk?

miriam, dat meen je niet, echt wel een egoistische broer, is dat wel je broer? zo tegenovergesteld van jij! makkelijk praten heeft die, tss en dan die opmerking dat zijn werk gedaan is, dikke knuf, moet pijnlijk zijn om nu terug daarmee geconfronteerd te zijn, en dat je niet zoals je gepland was naar je vriendin bent gegaan, is goede beslissing, weet niet of je dit spreekwoord kent: neem niet teveel hooi op je vork, en nu moet je even voor jezelf zorgen!

me2, met de fles nooit geen problemen gekregen, sinds geboorte kreeg ze al flesvoeding in couveuze he, en dan ik fulltime kolven en in flesje geven, en een tijdje aangelegd, maar dat ik heb dan afgeschaft omdat ze om het uur terug wou drinken bijna.Ja,ze heeft nog nooit zo vroeg geslapen, ze sliep om 21.30u gisteren, om 5.30u was ze wakker hoorde en zag ik maar pas om 6.00 begon ze te wenen van de honger. Dus ze haalt nu meestal 8u de laatste dagen!

ps, ik heb al zitten denken praktisch als ik terug ga werken, hoe doen jullie dat. Kindje wakker, eten geven en dan? terug in bed? andere kleertjes aandoen(ik zou haar altijds zoals nu savonds wassen) maar dan moet je als je vertrekt haar wakker maken om in maxi cosi te zetten om in auto naar creche te gaan? dan jezelf wassen en eten of hoe pak je het aan? wil iemand met ervaring mij anders es pb'en daarover? ;)
    vind ik handig

goe wekend
    liefs
    flyke

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    me2 en flijke
    bedankt voor de woorden ja helaas is het mijn broer maar alleen bij woord verder voor mij niet meer sinds danique

en het gezegde ken ik ben bang dat er te veel op zit meiden ga kijken hoe ik daar vanaf kom

liefs miriam

14. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    kan de psych je misschien helpen? je gevoelens uitspreken...
    of één of andere hobby om je zinnen te verzetten?
    ja kweet het makkelijk gezegd he......

knuf
    flyke

15. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    tjemig mir, wat een #^^%#%^&* die broer van je, belachelijk gewoon, en tuurlijk ik begrijp wel dat hun leven gewoon doorgaat maar een beetje tactisch zijn met zulke berichten zou toch niet te veel gevraagd zijn zou je zeggen, belachelijk, maar ja hij is ook niet op het afscheid van danique geweest zeg je, nou ja zeg!

Me2 nee dan had ik het toch wel goed meegekregen dat het over de vriendin van miriam ging.
    ben soms beetje chaotisch maar dit had ik dan wel goed!

Flyke, ik maakte me daar in het begin ook zorgen over hoe het allemaal te doen heb zelfs op de creche nagevraagd of het wel voorkwam dat kindjes in hun pyama kwamen ha ha ha!
    Bij ons gaat het als volgt (hoop niet dat iemand het vervelend vindt dat ik het hier schrijf anders gewoon zeggen hoor!)
    ik werk dinsdags donderdags en vrijdags, waarvan dinsdag en donderdag mijn moeder komt oppassen, als dominque tijdig wakker is geef ik haar zelf de fles, leg haar daarna in de box waarna mijn moeder komt en haar na een half uur tot een uur spelen haar weer in bed maakt en gewoon haar ritme volgt net zoals als ik thuis ben.
    Als ze donderdags naar de creche gaat moet ze dus wel in de kleren maar het is erg vreemd het is net of ze het weet, huilt dan helemaal niet of zo, als ze nog niet wakker is zijn wij iets luidruchtiger met ons zelf helemaal wassen en aankleden, etc. en als ze dan nog niet wakker is tja dan moet ik haar wakker maken maar dat komt bijna nooit voor, ze is meestal zo'n 10 minuten voor ons aan en speelt dan nog wat in bed.
    Dus schone luier, kleren aan, flesje maken en geven en dan op pad.
    Naar de creche, daar gaat ze meestal ook nog s'morgens wel even slapen, zou houden zich zo goed mogelijk aan mijn schema wat ik hun dus geef!

Maar je zult zien dat jij je er in je hoofd meer zorgen over maakt dan dat het in de praktijk zal uitwijzen, het gaat heus allemaal vanzefl!

Jette

16. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    jette, bedankt voor je reactie, zo heb ik er al een beetje beter zicht op!
    Inderdaad, ik denk veel te veel en waarschijnlijk zal het zich het moment zelf wel allemaal zelf uitwijzen.

de rest, goed wekend nog
    hubbie heeft vandaag zijn laatste werkdag en dan zijn we samen in verlof!
    eerst wat thuis en dan hopelijk goed weer in frankrijk.
    dus denk dat ik niet veel meer online zal zijn, kunnen/komen tot na verlof!

het beste voor iedereen!
    liefs
    flyke

17. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    nieuwe info op mijn topic ;)

Hopie is :) :) :)

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hope heb gereageerd meid top top top duimen blijven draaien voor je

Ik heb vanavond met mijn schoonzus aan de telefoon weer gezeten ze stuurde me een sms dat ze het vervelend vonden dat ik me zo rot voelde maar dat ze het wel begrepen en dat ze het heel moeilijk vonden het me te moeten vertellen.
    (iets wat ik natuurlijk begrijp)

dus ik heb haar gebeld en heb toen ook gezegd dat ik het ze wel gun maar dat het zo moeilijk voor me is en dat ik omdat hun niet er zijn geweest voor mij het juist zo heftig rouw op mijn dak voelde komen
    en ik heb zelfs eindelijk gezegd dat ik het erg vind en niet leuk zacht uitgedrukt dat ze op danique haar begravenis er niet waren.
    eindelijk is dat hoge woord er uit voor mij.

Ze pakte het goed op hebben nog gepraat en gepraat en heb een goed gevoel dat ik gebeld heb, en ik ben ergens opgelucht dat het eindelijk gezegd is waar ik me nu al zo lang aan stoor.

o echt opgelucht

vanmiddag een huilaanval gehad en het ging helemaal niet goed bart begreep er niks van had op een gegeven moment ook echt zoiets van jij bent ver van je pad af. mischien toch even wachten met kinderen en toen was het dus helemaal mis bij mij want wachten ik wacht al veelste lang dus ook met bart gepraat en nu begrijpt hij me en ik eindelijk hem ook. daarna heb ik dus mijn schoonzus gebeld dus een hele zware dag voor mijn hoofd

maar mensen ik voel me stukken lichter
    ben er nog lang niet daar zijn we ook achter gekomen maar er is nu een echt begin mijn gevoel geeft nu weer ruimte aan en dat had ik nodig.

en kreeg vandaag bericht dat de armband die ik besteld heb verstuurd gaat worden het is een pandora armband met een fotokraal van danique en twee stoppers in vorm van harjes heel mooi dus kijk daar naar uit.

al met al ga ik voor mijn gevoel een lekker fijn weekend in en dat werd tijd voor mij

liefs miriam iedereen hier ook fijn weekend

en flyke geniet nog even van je verlof en je vakantie

19. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Miriam, ik heb net je hele verhaal gelezen en wat goed dat je het eindelijk gezegd hebt wat je zo dwars zit. Dat is ook heel moeilijk om te zeggen, ik vind het knap van je dat je dat nu wel gedaan hebt. Kan me voorstellen dat er een last van je schouders is gevallen. Maar wel heel moeilijk dat je broer nu met dat nieuws kwam. Ik weet nog zo goed dat wij vorige zomer ook al weer een maand of 7 bezig waren en ineens mijn schoonbroer (gelukkig aan de telefoon) tegen mannetje zei dat mijn schoonzusje weer zwanger was... dat kwam bij mij ook heel hard aan en ik kon daar echt niet mee om gaan. Pas toen hij geboren was, kon ik het accepteren op de een of andere manier. Ik denk dat ik er gewoon niet tegen kon om haar zwanger te zien. Dat kindje kon er natuurlijk ook niks aan doen. Maar we hebben ze tijdens die zwangerschap niet veel gezien, daar hadden wij allebei niet zo'n zin in. Dus ik zou zeggen, als je er niet tegen kunt, gewoon niet gaan. Dat moeten ze maar begrijpen!

Hoe is het nu met je vriendin?

Hope, ik ga heel hard voor je duimen maandag. Heb alle tijd, want we hebben vakantie twee weken.

Jammer Franka, geen made in Thailand. Maar net wat Me2 al zei, je maakt een afspraak bij de gyn voor oktober en dan kun je die omzetten in een ander soort afspraak :D . Dat gebeurde bij mij ook, net toen ik het al niet meer verwacht had en er echt vanuit ging dat ik weer verder het traject in zou gaan... Dus wie weet, ik hoop het echt, ik voel me een beetje eenzaam hier...

Marieke, hoe gaat het nu met Neia en met je vader?! Gaat het al weer beter met ze? En hoe bevalt het werkritme je?

Minka, alles goed? Heb je geen last gehad van het warme weer? Volgende week ben ik een paar dagen in Hulshorst, volgens mij vlak bij jou zag ik!

Ik ben gisteren weer op controle geweest, alles was nog steeds goed en op schema. Eigenlijk niet veel te melden dus. De gyn houdt de uitgerekende datum op 12 december.

Prettig weekend iedereen!

X
    Jude.

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Leuk Jude! 12 december was ook mijn uitgerekende datum van JP. Werd een dagje eerder :)

Deel Deze Pagina