Bedankt Miriam dat je mijn berichtje hier neer hebt gezet! Inderdaad niet best dus, maarja nu afwachten en weer rustig aan doen. Maar al met al ben ik zo blij met ons wondertje, dat dit het dubbel en dwars waard is hoor! Amber, van harte GEFELICITEERD met jullie zwangerschap! Wat een topnieuws. Ik wist helemaal niet dat jullie al bezig waren. Maar wat leuk zeg. Hoe gaat het nu? Mag je binnekort op controle? Hope, mijn duimen blijven draaien he?! Minka, wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Ik ben er helemaal van ontdaan. Echt erg voor je. Kan me voorstellen dat alles weer naar boven komt. Natuurlijk heb je nu een gezond kindje, die je ook nog mee mag nemen. Maar die herrinneringen komen wel naar boven. Als je me nodig hebt weet je me te vinden he? Jude, lekker dat jullie even weg zijn geweest, maar balen dat de bedden niet goed waren. Vooral nu is dat heel belangrijk. Heb je thuis ook nog een paar dagen vrij? Dan kun je lekker in je bed liggen. Franka, gelukkig voel je je al iets beter. Inderdaad lekker dat je nu even niet zo bezig bent geweest met het zwanger worden, wie weet heeft het wel geholpen. Ik hoop het zo voor je, het is jullie zo gegund. Bij ons heeft dat in ieder geval wel geholpen. Nu weer aan het werk, en dan gaan de dagen snel. Wanneer is je NOD? Jette, hoe is het nu met Dominique? Geen koorts meer? Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Flyke, hele fijne vakantie! Geniet ervan! Miriam, hoe is het nu met je? X Marieke
Nogmaals Sterkte mairiek! ben blij dat je het door de geboorte van Neai wel waard vind! want wat een ellende zeg! Hoop echt dat je heel snel opknapt! Minka: alvast veel succes morgen! Bleh....wat een domper zeg! Jette: zou wel heeeeeel snel zijn als Minka weer zwanger zou zijn. Kijk maar naar waneer Eline is gebroren Fijn dat het wel aan de beterende hand is met Dominique! Franka: nu al weer naar school! de tijd is inderdaad erg hard gegaan! Ik denk dat het juist goed is dat je midner met de zwangerschapswens bezig bent! Dan zul je altijd zien dat je wordt verrast! Ik heb toch wel altijd moeite met mensen die verkondigen dat zij de baby zo en zo hebben gepland........al is het zo zijn dat dingen die je buten je relatie om niet echt moet bespreken. je weet nooit wie je er mee kwetst....ik vind het nogal naief en het zal vaak puur toeval zijn want in wezen is een zwangerschap niet te plannen. Ik ken genoeg mensen die van de 1ste 2 in 1 ronde zwanger waren en de 3de liet wel een jaar op zich wachten....en ook ken ik de voorbeelden andersom........(da's dan natuurlijk wel weer leuk!). Lieverd, ik hoop echt met heel mijn hart dat jij, Miriam en Hope nu ook aan de beurt zijn vandag of morgen! Jude: kan me voorstellen dat je blij bent weer in je eigen bed te liggen. Ik had altijd mijn voedingskussen bij me, want daar kon ik wel overal redelijk goed mee slapen. Je bent nu niet meer de enige zwangere hier, da's wel leuk he! Ben je niet zo eenzaam Wie volgt?
Ikke Ikke Tenminste dat hoop ik wel. De bioptie is gelukt op 11 embryo`s. zie uitleg op mijn topic. Liefs een super blije Hope
Nou, vooruit dan Hope jij als eerste . Mogen Miriam en ik dan ook héél snel volgen? Super veel succes morgen (je zult nu aan niets anders meer moeten denken waarschijnlijk) en je laat het ons toch wel weten...... Vergeet ook niet van je vakantie te genieten! (maar dat zal wel lukken met deze positieve uitslagen) Ik duim weer verder (10 embryo'tjes) en het cadeautje extra \/
Hey Franka, jullie MOETEN zelfs volgen. Als ik mijn eindstation heb behaald, kom ik meteen jullie ophalen om naar jullie eindstation te brengen, oke? Lief dat jullie zo meeleven. Dat doet me zo goed. En sorry dat ik nu veel aan mezef denk, maar ik kom echt gauw weer op jullie verhalen terug. Maar ik kan me nu nergens anders op concentreren, hahaha Oja, en dit is mijn 2300ste berichtje. Wel leuk om dat bij mijn lieve dinnetjes te zetten, toch? Dikke knuffels voor iedereen. liefs Hope
Zo, 2300 berichtjes van Hope. GEFELICITEERD (zo, de eerste felicitatie is binnen, morgen wil ik je er nog graag één geven en dan eind augustus een hele dikke felicitatie, afgesproken ) Ik heb nog heel wat berichten te gaat, voordat ik dat aantal bereikt heb. Een nieuw onderwerp om aan de lijst toe te voegen misschien? Ga jij nu maar lekker naar het eindstation. Miriam en ik staan één stationnetje verder te wachten om opgehaald te worden, dus vergeet ons niet Ik ben zo blij voor je!
Hey Hope, je moet me nu echt even informeren, ik begrijp iets niet . Ik las net dat er 11 embryo's meedoen, maar dat je morgen hoort of er ook bij zijn die onaangedaan zijn. Bedoel je dan dat je morgen pas weet of er goede zijn om terug te plaatsen zonder het verkeerde gen? Dus dat je nu nog steeds in spanning moet zitten? Of heb ik dan iets gemist? Nou, met deze score lijkt me dat er toch wel goede bij zullen zitten, of niet?! Dan blijven de duimen nog even doordraaien, hoor... en daarna ook nog natuurlijk! Marieke toch, wat een ellende weer, je zult wel veel pijn hebben... Mag je nu ook niet meer werken de komende tijd? Ik heb trouwens hierna nog een hele week vakantie gelukkig! En vannacht heerlijk geslapen, dus ik voel me nu best wel goed! X Jude.
Yep Jude, je begrijpt het helemaal goed. Morgen is et uur van de waarheid. Maar ik heb er een goed gevoel bij. Maar de duimen mogen zeker blijven draaien. Morgen meer.........
hey meiden, ik kwam vlug nog es piepen, minka, ai,morgen curettage, inderdaad slechte herinnering, maar gelukkig mag Eline mee en hoef je haar niet te missen, sterkte en hopelijk niet te veel last nadien! marieke, ai das minder, hoop dat de zalf je vlug helpt! franka, hoop dat de griep vlug uitgeziekt is! en ik hoop dat je grootste wens vlug uitkomt! jette, daarmee vertrekken we snachts Merel slaapt dan, ik heb thermoskan mee, warm water, kan ik Flesvoeding mee bereiden indien nodig. En voor de rest we zien wel, het zal zich wel uitwijzen, ik probeer minder na te denken over alles jude, jongensnaam vond ik ook het moeilijkst,maar je hebt inderdaad nog even tijd he! hoewel, voor je het weet is het zover hihi, wow de 6O nog nooit gepassseerd, wat ben jij slank zeg! hope, wel spannend hoor, net nu ik op reis vertrek zonder internet gr, in ieder geval ik zal heel hard voor je blijven duimen! miriam, ook jij bijna vakantie toch he, geniet ervan! Me 2, voor jou ook het beste! zo, denk dat dit mijn laatste post is tot na vakantie in Frankrijk, liefs flyke
hele onderneming flyke, maar je hebt gelijk, niet over na denken gewoon gaan en genieten! Fijne vakantie meis! Jette
Dank jullie voor de succeswensen. Jette, geen zwangerschap hoor, dat zou wel heel erg snel zijn Ik ben best nerveus voor strakjes, we gaan iets eerder weg want dan kunnen we eerst nog op bezoek bij het te vroeg geboren zoontje van de buren. Hij doet het supergoed! Vanacht ben ik een heel stuk soort vlies verloren! Ter grootte van de wcpot. Hierna toch weer wat hevigere bloedingen gehad. Ik ben wel blij dat de afspraak nu al staat, anders was er denk ik meer paniek geweest. Ik heb eergisteren en gisteren voor het eerst geprobeert af te kolven, maar dit was niet echt een succes. 2x 30 ml! De BV loopt nu ook terug, voel me erg schuldig t.o.v. Eline, maar ze heeft wel genoeg denk ik, maar mijn borsten voelen vrij slapjes aan. Ik hoop dat het aan de stress ligt en dat het snel weer wat meer productie geeft. Hope, veel succes Rest, tot snel, ik laat jullie wel weten hoe alles is gegaan. Dikke kus van een iets zenuwachtige Minka
Minka: nogmaals heel veel succes! De bv zal wel weer bijkomen nadat dit voorbij is. Maak je vooral geen zorgen daarover anders loopt het nog meer terug! Flyke: nogmaals goede vakantie! Hope: er moeten gewoon 2 hele goede bijzitten! KAn niet anders!
Minka, veel succes vandaag, hopelijk is het daarna voorbij en kun je eens gaan herstellen! Sterkte.. Hope, ik duim heel hard voor jou, wat spannend zeg! Flyke, goede vakantie! Ik hou me even gedeisd, ik ben helaas te misselijk.. Amber
ja minka dat dacht ik stiekum dus ook........... maar ik heb het dus helemaal verkeerd begrepen, dom dom dom! Je hebt dus toch hetzelfde als wat ik had, er is vlies achtergebleven, nou meid, nog even op je tanden bijten, het laten opschonen van binnen, dan weet je zeker dat je mooi schoon bent, en dan kun je weer naar voren kijken! Een curretage valt gelukkig lichamelijk behoorlijk mee! Dan kun je weer van je kleinde meid gaan genieten! Sterkte meis! ai amber, misselijk, tja het lijkt voor mij al heel ver weg die misselijkheid, maar als ik er aan terug denk, bah bah bah nou jij ook sterkte meis! liefs jette
Even tijdens mijn pauze: Hope, heel veel succes vandaag. Ik vind het al spannend, kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen, hihi. Minka, sterkte meid, het is toch niet niks, ik denk aan je lieverd. Dat teruglopen van de bv komt echt wel door deze stress hoor, is gewoon logisch. Hopelijk is het snel achter de rug. Amber, ah jakkes die misselijkheid kan heel erg vervelend zijn. Heb je het de hele dag? X Marieke
Hope.... hopelijk kom je heel snel goed nieuws brengen! Maar hopelijk ben je het nu aan het vieren en zitten er 1 of 2 aan boord voor de komende 9 maanden! [-o< Minka, hopelijk is alles goed gegaan vandaag?! O Amber, zo misselijk... bah bah... doe maar rustig aan. Gelukkig viel al met al de misselijkheid bij mij wel mee, wel last van gehad (en 3 keer overgegeven in totaal, ik heb het bijgehouden ), maar op zich was het wel te doen en ik ben het ook al weer vergeten... Nogmaals fijne vakantie Flyke! Liefs, Jude.
Hope, we hebben tegelijk gepost en meid wat een mooi nieuws! Deze twee blijven lekker zitten! Geweldig! Nu blijven we nog even doorduimen, hoor! Liefs, Jude.