hope heb ook al in je eigen topic gereageerd maar wat een geweldig nieuws jude je krijgt het nog druk eerst was je de enige zwangere en nu samen met amber en hopelijk hope ook geweldig franka meid wij gaan samen he heel snel hoop ik de rest fijn weekend liefs miriam
Hoi meiden, Ik ben weer schoon ! Alles is goed verlopen gisteren en is me ontzettend meegevallen. Ik wou natuurlijk zo snel mogenlijk weer naar huis en deed me iets groter voor als ik was, maar toen ik naar de auto liep was ik toch aardig dizzy! Thuis nog lekker even geslapen en nu weer alles prima. Het was wel nodig geweest; er zaten nog redelijk wat stolsels die goed vast zaten, dus ik ben blij dat het toch gebeurd is. Nu hopen dat het bloedverlies ook snel minder gaat worden, ben de "lappen" wel aardig goed beu nu Hope, wat een geweldig nieuws, laat je twee teruggeplaatste eitjes zich goed vasthouden! Ik duim ervoor, heel veel sterkte de komende 2 weken, die zullen spannend zijn voor je! Ik hou het even kort, mijn zus komt dit weekend op bezoek en moet nog vanalles opruimen/klaarmaken Allemaal goed weekend, Dikke kus Minka
Hope, van harte gefeliciteerd! Ontzettend gaaf voor jullie! Minka, eindelijk ´schoon´, helemaal goed! Waarschijnlijk zal het vloeien nu snel stoppen en gaat je cyclus zich langzaam weer herstellen. Alles goed met je mooie meisje? dames, dank voor de support, de misselijkheid begint af te nemen! Voel me eindelijk weer mens en heb weer wat energie. (natuurlijk ga ik me ook weer zorgen maken nu de symptomen ´verdwijnen´, maar dat probeer ik zo snel mogelijk van me af te zetten en dat lukt aardig) fijne dag iedereen! Amber
ps: volgens de vk was ik woensdag 8 weken en 2 dagen. Volgens mij was ik toen 8 weken en 5 dagen. Noem mij eigenwijs, maar ik hou me even aan mijn eigen berekening, het zal niet de eerste keer zijn dat de ´professional´ ernaast zit. (ja, dit klinkt wat arrogant, maar heb echt geleerd me niet alles te laten aanpraten) No big deal, we zullen zien, ik krijg in de 11e week een echo.
Hope heb al in je eigen topic gereageerd. Wij hebben de rails echt goed gesmeerd. U gaat in 1 keer door naar het eindstation! Amber: fijn dat je je iets beter voelt! Mooie banner heb je trouwens! Je weet het he dat de kwaaltjes komen en gaan! Toen ik zwanger was van JP werden de kwaaltjes sowieso bij 9 weken minder..... Over 2 weken echo.....spannend!
minka meid fijn dat het allemaal goed is gegaan en mee viel nu hopen dat de lappen snel opgeborgen kunnen worden he amber 9 weken al meid het gaat langzaam al mooi naar de 12 weken de eerste mijlpaal en wie weet volgt hope je ook dan zijn klopt het weer drie tegelijk zwanger nu hopen dat wij franka en ik ook snel mogen volgen deze maand wordt denk ik voor mij zowiezo nog niks maar dat geeft voor het eerst niet iedereen fijn weekend liefs miriam
hoi meiden. nou minka je kunt weer voorruit kijken, harstikke goed meis. Hope van harte meis, hopen dat het goed gaat. Amber ben blij voor je dat de misselijkheid wat afneemt, ga zo door! hier gaat het goed, dominique is weer beter en haar eigen volijke ik, pfff gelukkig wel, dus en als dominiqje het goed gaat gaat het met ons ook goed hoor! liefs jette
Minka: blij te lezen dat je weer schoon bent! Hopelijk wordt het vloeien nu minder en gaat je cyclus weer komen. In ieder geval kun je nu weer verder met genieten van je kleine popje!
Hier alles ok! Ben zaterdag na de narcose iets te hard van stapel gelopen met dingen in huis omdat mijn zus kwam logeren, de stad in geweest en s'avonds natuurlijk lang opgebleven, dus gistermiddag even heerlijk bijgetankt. Ik heb geen last meer gehad van buikpijn o.i.d. en de bleodingen vallen me mee (is nog wel ruim aanwezig hoor), ik zal deze week even afwachten hoe het verloopt, maar ik hoop dat het snel minder gaat worden. Ook de BV is weer beter, mijn borsten (mn links ) zijn weer goed aanwezig, ben blij als ik s'morgens mag voeden hihihi Ik had vorige week geprobeert af te kolven voor de zekerheid, had het nog nooit geprobeerd, maar ik was erg ongeduldig en te gespannen voor de curettage, dus met een schamele opbrengdt van 30 ml in 15 min. moest ik het doen! Mevrouwtje slobberde dit in 2 min. weg hihihi, geen probleem dus met het flesje geven. Morgen op controle bij het CB, daarna ga ik weer een poging wagen met kolven. Voor de liefhebbers, ik heb 2 nieuwe foto's in mijn album staan! Amber, je oude vertrouwde plaatje is weer terug; super deze weer te zien, ook een nieuwe banner, ik vind het heerlijk voor je meid, hoop dat je je niet al te veel zorgen gaat maken nu de misselijkheid wat minder is, gewoon uitgaan van het positieve! Jette, blij te lezen dat je meisje weer vrolijk is, het zijn toch spannende zorg-momenten voor de papa en mama! Miriam, fijn dat je relaxed klinkt over je poging, deze instelling zo blijven houden meid! Hope, ik hoop dat alles goed gaat en dat je positief de komende 2 weken doorkomt. Franka (en Miriam) als het eindstation van Hope bereikt is, moet het treintje terug. Deze zal via jullie een nieuw eindstation gaan opzoeken, stap in, het gaat jullie lukken! Rest allemaal dikke knuf, ik ga eerst een berg was wegstrijken waar je U tegen zegt! Minka
minka je moet ook niet direct alles weer willen he maar fijn dat het nu weer beter gaat en hopen dat een dezer dagen je de lappen toch echt even mag gaan opbergen toch franka en ik wachten met smart op de trein om in te mogen stappen maar het gaat komen let maar op en hope jij blijft op de trein en het blijft goed gaan echt meid jij bent nu aan de beurt let maar op knuf miriam marla alles nog wel goed? hoop ik gewoon druk druk
Minka, gelukkig dat het nu beter gaat. En mooie fotootjes weer! Franka, je hebt er misschien niks aan, maar vannacht heb ik gedroomd dat jij een vette tweede streep had... voorgevoel?! Bij Hope was het trouwens al gelukt in mijn droom ... Dus ik hoop dat ik een voorspellende droom had... Hope, ik had al jouw stukje op je eigen topic gelezen over de vakantieplanning en je onzekerheid etc. Dat is heel herkenbaar, eerst ben je zo positief en dan slaat de onzekerheid ineens toe, ik denk idd om jezelf ook een beetje te beschermen. En dan duurt dat wachten ook nog ineens zo lang, he! Maar wij duimen hier door en deze keer moet het gewoon goed nieuws zijn! X Jude.
hey minka, heb net even je album bekeken, wat een mooi meisje hebben jullie gekregen hoor! Mooie foto's hoor, je mag er trots op zijn! dikke knuff! jette
minka heb ook gekeken en wat een dotje is het zeg o meiden al jullie kindjes zijn geweldig knuf nog 4 dagen en dan ga ik heerlijk twee weken op vakantie aftellen is begonnen
Mooi hoor Minka! wat een heerlijk meisje! Jude: wat een leuke dromen heb jij! Miriam: lekker aftellen voor de vakantie! Hope: heel begrijpelijk dat je het nu wat moeilijker hebt. Je kan er nu helemaal niets meer aan doen, maar je kan aan weinig anders denken....Zorg dat je heel veel afleiding hebt......Ik blijf op volle toeren duimen!
Oh Jude ik hoop zo, dat je droom snel mag uitkomen! Gisteren een mindere dag gehad. Voor het eerst weer aan het werk na 6 weken en het was behoorlijk vermoeiend, kan ik zeggen (5 kinderen in tranen was wel heftig) Ik was gesloopt, toen ik thuis kwam. Zat ik 's avonds nog wat voor te bereiden, kregen we onverwacht bezoek. Franka-man's beste vriend en zijn vrouw. Ze kwamen op de koffie met de welbekende mededeling.....zwanger. Ze bleven nog tot 22.30 uur (natuurlijk helemaal vol van de zwangerschap) en ik was al zo moe. Franka-man vertelde me trots op me te zijn, omdat ik me behoorlijk sterk hield. Ik merkte dat hij er veel moeite mee had. Vannacht heeft hij dan ook lopen spoken in huis. Hij heeft er zowieso de laatste tijd meer moeite mee, dan ik en ik weet dan niet goed wat ik moet doen. Ik wil hem héél graag helpen, maar ben er ook bang voor dat mijn positieve gevoel dan weer om kan slaan naar het negatieve en daar zit ik nu even niet op te wachten. Kon het vandaag ook niet uit mijn hoofd zetten en ben op tijd weer naar huis gegaan. Heb er even de balen van. Wanneer zijn wij nu eens aan de beurt Iedereen lijkt nu zwanger te zijn of komt met de mededeling. Bij alle vrienden van Franka-man zijn we nu echt de laatste, hoe frustrerend is dat. We hebben het afgelopen jaar 7 vrienden zien passeren en we vinden het even helemaal niet eerlijk (sorry voor het echoïsme) We kunnen alleen voor de zoveelste maal, afwachten......................... Sorry voor de klaagzang, maar ik moest het even kwijt. Verder ben ik heel positief hoor Liefs Franka
o lieve lieve franka je gevoel zo herkenbaar meid, het is echt niet dat we het een ander niet gunnen maar wij willen zo graag nu aan debeurt zijn niet meer moeten wachten. Het is toch naar mijn inzien ook zeker onze tijd dus voel je niet schuldig dat je zo denkt je bent niet de enige die zo denkt probeer het positieve vast te houden vind toch dat je een kanjer bent en je man ook meid het is ook zoveel zoveel dingen spoken door je hoofd maar ik hoop dat hope nu hier aan de beurt is en dat jij volgt ik sluit wel komt helemaal goed. knuf miriam
Lieve Franka, Het is zooooo herkenbaar! Misschien denk je, laat haar maar kletsen, ze heeft al een wondertje in haar armen , maar ik meen dit oprecht. Het is zo ontzettend moeilijk om weer van iemand te horen te krijgen dat ze zwanger zijn, terwijl jij nu eindelijk een keertje aan de beurt bent. Bij alles wat ik nu doe, denk ik nog steeds vaak aan de moeilijke momenten toen. Blijf het positieve vasthouden meid, en ook Franka-man, maar praat er met elkaar over, huil met z'n tweeen en steun elkaar, voor hem is het ook moeilijk. Minka-man liet het in het begin ook niet merken,maar het heeft hem ook veel pijn en verdriet gekost. Kop op meid, je bent zo dichtbij....ik voel het gewoon. Enne Miriam, niks jij als laatste, jullie gaan gewoon samen, vlak na Hope! Dikke knuf voor jullie! Minka
Hope, hoe is het nu met je meid? Hopelijk kan ik morgen even bijlezen op je topic. Ik denk veel aan je! Franka, meid wat moeilijk zeg. Dit is echt geen klaagzang meid, jullie verdriet voel ik helemaal mee. Het is echt tijd, de hoogste tijd, dit is oneerlijk............. Pfff het lijkt me zo moeilijk dat Franka-man het zwaar heeft nu. Mannen proberen het vaak achter te houden, maar dan komt het er nu toch uit. Logisch natuurlijk met zijn beste vriend die nu wel papa wordt en hij nog niet. En het is moeilijk voor jou, want jij wil positief blijven, en voor hem zorgen, terwijl je tegelijkertijd ook voor jezelf moet zorgen. Je bent echt sterk hoor, jullie komen hier samen doorheen. Dikke knuffel. Miriam, geen goeie hoop dus voor deze ronde? Balen zeg. Jude, heerlijk jouw dromen, nu moeten ze alleen nog uitkomen. Hoe is het met jou? Buikje lekker aan het groeien? Hoe vind Jude-man de zwangerschap? Moet hij nog ver weg voor zijn werk? Amber, fijn dat de misselijkheid langzaam weg gaat. Maar inderdaad weer lastig die onderzekerheid. Inderdaad wegduwen meid! Prachtige banner! Me2, hoe is het met jou? Hou je het een beetje uit in Zwitserland? Al een keer ongie geworden? Marla, lukt het Famke al om uit de fles te drinken? Jette, heerlijk zeg dat je meisje weer beter is, en lekker vrolijk! Flyke, ben je al terug van vakantie? Ben even vergeten hoelang je ook alweer ging. Minka, echt goed om te horen dat je weer schoon bent en dat het meeviel. Pff lijkt me toch wel zwaar zo'n curretage en dan een kleine erbij die ook nog bv krijgt. Gelukkig gaat dat nu een stuk beter. Hoe is het met het kolven gegaan vandaag?
Even een update van mij. Met mijn vader gaat het echt niet goed. Hij gaat alleen maar achteruit. Gister heeft hij de hele dag onderzoeken gehad, en morgen krijgt hij de uitslag. Hij denkt dat hier niks uit gaat komen. Ik ben er ook bang voor, ik denk dat zijn lichaam op is, en niet meer kan. Vanmorgen was ik daar en ik wilde koffie voor hem maken. Hij keek alleen maar voor zich uit. En toen ik vroeg of hij het zwaar had, kreeg hij tranen in zijn ogen, en zei hij dat hij denkt dat het niet meer goed komt. Natuurlijk heb ik hem voor gek verklaard en hem proberen op te beuren. Maar ik ben wel bang............voor het eerst echt bang.......... Gelukkig is mijn moeder weer helemaal beter. Ze geniet lekker van Neia. Vannacht heeft Neia daar geslapen, omdat wij daar gisteravond een jeu de boules toernooi hadden in de straat, konden we haar daar lekker op bed leggen. Vanmorgen was ze Neia in bad aan het doen toen ik binnen kwam, en ik hoorde ze lekker kletsen en zingen over de babyfoon, zooooooooooo mooi! Gister heeft Neia voor de 2e keer prikjes gehad. Ik had een uurtje vrij genomen en ben meegegaan. Ze huilde flink, maar ik heb me groot gehouden. Ik zat wel de hele dag onrustig op mijn werk. Toen ik om half 6 mijn moeder belde bleek ook dat Neia zo'n erge last had van de prikjes. Ze had 3,5 uur aan 1 stuk gehuild! En na de 2e zetpil zakte het pas. Oh zo zielig. Haar beentjes waren ook helemaal dik, dus die heeft ze flink gekoelt. Vandaag had ze er geen last meer van. Helaas was vandaag alleen haar poepdag (om de 2 dagen), dus dat was ook weer zwaar. Gelukkig lacht ze af en toe tussendoor, en dan smelt ik weer. Zelf heb ik echt nog veel pijn. Nu op mijn werk zit ik ook op een kussen. Iedereen vraagt waar dat voor is, en dan voel ik me zo'n zeur, vooral omdat het een nieuwe baan is, maarja...... Gister overleg gehad met mijn directe collega's en de nieuwe baas (is ook sinds 1 augustus in dienst). Ze heeft allemaal stomme regeltjes toegepast, zoals niet eten achter het bureau etc., dus dat is wel balen. Ik pas me maar gewoon aan. Vanmorgen hebben Mark en ik een gesprek gehad met de pastoor, want zondag wordt Neia gedoopt. Het was een erg leuk gesprek. En de viering wordt heel erg persoonlijk en niet zo kerkelijk gelukkig. Alleen maar directe familieleden en onze beste vrienden komen, dus we zijn met 25 man. Eerst gaan we hier lunchen, dan de dienst en dan hier een borrel. Ik heb er wel zin in. Afgelopen zaterdag heb ik nieuwe kleren gekocht, en ik kan niet wachten totdat ik het aan kan, zie ik er eindelijk weer een beetje normaal uit. Ik hoop alleen dat mijn vader ook even bij de viering aanwezig kan zijn, maar ik denk het niet. We zullen zien. Welterusten! X Marieke