tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussion in 'Vlinder clubs' started by flyke, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Matieke: wat leuke die doop. Wij moeten het nog steeds regelen, maar willen het in NL doen en niet in Zwitserland en er is nog geen goed moment gekomen.....
    Gaat het wel langzaam beter met jou zelf? Blij te horen dat Neia het goed doet. Bijna alle kindjes hebben last van die prikjes (JP gek genoeg niet, maar die heeft weer andere dingen :)). Voor ons is het erger dan voor hen vaak :)
    Wat zwaar voor jullie en je vader dat hij het zo somber in ziet! Juist positviteit zal hem op de been helpen! Ik hoop dat jullie hem ook kunnen bewerken dat hij het weer positiver in gaat zien.

Franka: helemaal geen klaagzang hoor. Wij herkennen het gevoel maar al te goed. Ik heb nog steeds dat ik er moeilijk tegen kan als een vriendin die nauwelijks een stabiele relatie heeft komt vertellen dat ze in 1 keer zwanger is en alles gaat maar helemaal van een leien dakje....dan denk ik vaak aan ons en vooral de meiden die nog geen wondertje hebben mogen begroeten en dan denk ik, wat is het toch vaak oneerlijk......Lijkt me zo moeilijk als je beste vriend dan ook nog eens vader wordt. Dat zal voor je mannetje echt wel even slikken zijn. Ik weet dat mijn man dat toen ook had. Vind het ook enorm lief om te zien hoe hij nu rekening houdt met mensen die al een tijd bezig zijn voor een wondertje....Blijf in eide rgeval wel met elkaar praten en beur elkaar over en weer op! Het kan niet anders dan dat jullie nu heel snel aan de beurt zijn....
    Tuurlijk gun je het een ander ook, maar jezelf nu toch echt eerst.....

Miriam en Hope ook voor jullie wordt er nog met volle toeren geduimd!

2. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Lieve meiden,

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Ik ben zo blij met jullie (het is hier haast niet uit te drukken) Het doet me altijd goed hier even mijn verhaal te doen en reacties te krijgen van jullie (die het zelf ook hebben meegemaakt) Het lucht altijd ontzettend op!

Hier gaat het alweer wat beter. Franka-man is er weer wat rustiger onder, maar blijft het een raar idee vinden. Hij heeft echt het gevoel de laatste te zijn met geen enkel vooruitzicht. Ik zie het gelukkig niet zo somber in.

Marieke: De doop van Neia klinkt wel speciaal. Bij ons in het dorp, doen ze drie dopen tegelijk en dat is erg jammer. Het persoonlijke is er dan helemaal af. Ik hoop voor jullie dat je vader toch nog flink gaat opknappen en dit mee gaat maken. Lijkt me héél naar om je vader zo te zien met de instelling, die hij nu heeft. Ik blijf voor jullie hopen!

Hope: hoe gaat het nu bij jou? Kun je een beetje genieten van je vakantie of denkt je hoofdje maar aan één ding?

Miriam: hoe is het bij jou? Je hebt hetzelfde gevoel als ik (deze ronde gaat het niet worden) We geven de moed niet op! Samen naar de overkant hebben we afgesproken hè!

Amber: dubbel gevoel rond je misselijkheid nu, lees ik. Kan ik me indenken. Het geeft weer een heleboel onzekerheid, maar wij hebben ons portie nu toch allemaal wel gehad. Ik ben ervan overtuigd, dit gaat helemaal goed!

Minka: Ik hoop dat de bloedingen inmiddels wel minder zijn geworden na de curretage. Gaat het weer een beetje en doe je wel rustig aan. Mijn tante gaf me een week bedrust aan (in ieder geval niet tillen e.d.) Ze is verpleegkundige in het ziekenhuis, maar dat is natuurlijk wel lastig met die lieve Eline, die je graag wilt knuffelen. Mooie foto's van jullie kleine meid!

Ook alle liefs voor Jude, Me2, Jette, Neeke, Flyke en Marla (ik hoop echt dat ik nu niemand vergeet en anders: Sorry)

Dikke zoen voor jullie allemaal!

3. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Franka: ben blij te lezen dat je (jullie) er weer wat positiever tegenaan kijken en je weet dat je hier altijd tegen ons aan kan brullen!

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    franka meid ik heb werkelijk geen idee wat voor gevoel ik moet hebben en wil er ook niet te veel aan denken het maakt me alleen maar somber en dat wil ik niet meer dat is net weg.

Ik heb ook echt momenteel een gevoel weet natuurlijk niet of het blijft maar een gevoel dat het niet geeft het komt wel ik zie wel wanneer hoeft niet deze maand gek he.

en ik meen het ik wil dit topic wel als laaste aansluiten vind het niet erg meer heb dat een hele tijd anders gevoeld en hoopte stiekem dat er nieuwe meiden bij kwamen zodat als jij en hope toch positief zouden testen ik niet achter bleef maar nu denk ik laat mij maar als laaste dan houdt het in dat jij en hope eerst aan de beurt zijn en dat voelt prima

dus meid ik blijf duimen voor jou mij en hope alle drie natuurlijk.

en ik weet zeker dat het komt voor alle drie

dames nog even en dan ben ik twee weken weg moet ik twee weken door zien te komen zonder hier te komen posten o ik ga jullie echt missen

maar als ik terug kom dan ga ik zeker zo snel mogelijk even online komen om eerst verslag van een geweldige twee weken te doen( hopen dat het ook geweldig wordt) en daarna als ik meer tijd heb ga ik alle bij lezen

marieke wat leuk dat het zo persoonlijk is dat ken ik helemaal niet bij ons worden gewoon in een normale kerkdienst alle kindjes gedoopt (hervormd) dat kunnen er 1 zijn maar ook gerust 12 ik ben gedoopt met nog 8 andere kindjes wat mijn ouders mij verteld hebben

maar zo persoonlijk vind ik wel heel mooi

minka wat gaat het snel he de kleine meid wordt al best groot

flyke jou meid ook hoor

neeke meid druk druk net als marla?

jette hoe gaat het thuis is er al meer bekend over dat werk over hoe en wat?

me2 lijkt me lastig plannen hoor om in nederland te dopen doen ze dat ook wel in zwitserland dan kennen ze dat daar?

nou hope nog even volhouden meid en ik heb een positief gevoel hoor knuf

amber de misselijkheid minder dat is fijn wel weer eng maar die angst hou je toch denk ik maar wel genieten hoor verplicht genieten
    en het schiet al mooi op

jude meid hoe voel jij je, en begin je al met een kamertje of heb je dat al? ik loop mischiena achter

volgens mij heb ik iedereen anders sorry

nou iedereen fijne nachtrust liefs miriam

5. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    Hey Meiden.
    Ik moest me bijna schamen, :oops: , maar nu moet ik echt even op jullie allemaal reageren.

Ten eerste Miriam. Je bent een kanjer. Geweldig hoe je mij support op mijn topic. Dat doet me echt goed. Jij verdiend het ook dubbel en dik om zwanger te zijn. En we wachten hier, totdat iedereen aan de goede kan staat.

Franka, moeilijk als er weer zo`n stel langskomt.
    Als ik eens moest tellen hoeveel ik er al gehad heb in die 3 jaar dat we bezig zijn, pfffff, wordt je alleen maar depri van. ;)
    Ben blij dat jullie er weer positief tegenaan kijken.
    En eens fink balen en boos zijn, mag best hoor.

Marieke, hoe is het nu met je wond? merk je zelf al verbetering? Ik hoop van wel.
    Wat erg van je vader, dat hij de moed verliest.
    Ik hoop toch dat er nog een sprankje hoop is, dat hij er weer wat bovenop krabbeld, maar als ik jou verhaal zo lees.... :cry:

Amber, vervelend die misselijkheid. Ik hoop dat het snel over gaat.
    Hoe is het met Lize?

Flyke is nog lekker op vakantie, geniet er maar van.

Minka, hoe voel je je nu? Is het bloeden al afgenomen?
    En gaat het kolven al wat beter?

Jette, hoe gaat het met Dominique? Ze is de 6 maanden al voorbij zie ik :confused: , wat gaat het snel. Kleine meisjes worden groot ;)

ME2, jij ook heel erg bedankt, voor steeds de support op mijn topic. lief hoor. Wat leuk dat je JP wilt laten dopen in Nederland. Ben benieuwd wanneer ja dat gaat doen.
    En verder, nog steeds aan de borstvoeding?

Jude, geweldig die dromen van jou.
    Had je toevallig ook gedroomd of het er 1 of 2 werden bij mij? ;)
    Je gaat wel erg hard nu he?
    Was ik maar eens zover, dan is hopelijk de stress er een beetje vanaf.

Marla, Neeke, met jullie ook alles goed?
    Ben ik niemand vergeten?
    Sorry dan.... :oops:

Ik heb hele wisselende dagen achter de rug. Het enen moment redelijk positief en het andere moment vol angsten.
    Maar gister is er iets gebeurd is waardoor je wel weer even stil staat bij het leven.
    Ik ging "even" bij iemand op ziekenbezoek.
    Maar toen ik daar kwam bleek diegene terminaal te zijn. ( ze is pas half 50)
    Dus dat was wel een klap.
    Terwijl ik daar was, ging ze harder achteruit, ik wreef over haar arm, en....de ademhaling stopte.
    Ze stierf waar ik bij was .
    Ik had haar nog zo graag willen vertellen van ons en de 2 embryo`s.
    Maar heb dat niet gedaan omdat er nog wat "vreemden" bij waren.
    Ik heb met deze vrouw zoveel gesprekken gehad over onze kinderwens.
    En hoe ziek ze ook altijd was, ze zei me hoop te houden en moed te houden.
    En nu..... is ze dood. :cry:
    Ik heb er een heel gek gevoel bij. Zou ze toch wat geweten hebben?
    van ons bedoel ik?
    Je hoort wel eens verhalen daarover.
    Heeft ze haar leven gegeven om ons een leven te schenken?
    Als ik volgende week positief test, zal ik dat zeker altijd in mijn gedachten houden.

Morgen gaan we een lang weekend weg.
    Even genieten van de zee, van elkaar en stappen met vrienden.
    Dus afleiding genoeg. Hoop ik ;)

Oja, en mijn man is al druk bezig met namen verzinnen voor de twins, haha, en in zijn dromen is hij al muren uit aan het breken voor de babykamer :) :) :) .

Meiden jullie allemaal bedankt voor het support wat ik hier krijg, dat is zo fijn.
    Blijven jullie stug doorduimen? zeker tot volgende week vrijdag? [-o<

Liefs Hope

6. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Hope: lekker zo'n lang weekend weg, dan gaat de tijd ook snel! Nog 1 week.......
    Wat een bizar vberhaal van die mevrouw....wellicht een teken.....

Miriam: jij ben toch zo'n kei dat je altijd jezelf voor een ander wegcijfert....jij ben toko snel aan de beurt, dat weet ik zeker......
    We willen JP in NL dopen omdat daar de familiepastoor van mijn man is die ons ook heeft getrouwd en mijn schoonvader heft begraven...leek ons wel erg mooi....

7. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Hope wat een bizar verhaal meis, maar ik geloof er heilig in, zo geloof ik ook dat jetteman zijn vader zijn leven heeft gegeven voor Dominique, er gaat iemand en er komt weer iemand bij.

Wellicht is deze mevrouw de "gever" voor jullie, och meis ik hoop het zo, dan waakt deze mevrouw ook over jullie kindjes net als jetteman zijn vader over Dominique waakt.
    De parapsyc. omschreef het zoooo mooi, Dominique haar opa betekent nu veel meer voor haar als dat hij ooit zou kunnen toen hij nog leefde :D ik kan me er helemaal in vinden.

Miriam ik wil jou alvast een heerlijke vakantie wensen in laurensoog ;) ;) waar dat ook mag liggen! Grapje! geniet er van meis!

Marieke wat vreselijk dat je vader de hoop opgeeft, heb gisteren nog naar het tv programma van BNN gekeken "over mijn lijk" de tranen stroomden echt bij me, hij mag de hoop niet opgeven, dat llijkt vaak het begin van het eind, probeer hem nog op te peppen meis!
    Ik hoop zo dat hem nog een hele lange tijd gegund is!

Gaat het met je wond nu wat beter?
    Bevalt het nieuwe werk je wel wat?
    Fijn dat je moeder zo van neia kan genieten, mijn moeder kan ook zo intens van haar kleinkind genieten!
    Ook voor wat de toekomst ook brengt zal neia altijd haar zonnestraal zijn!
    Maar daar willen we nog lang niet aan denken hoor, je pappa moet het nog een hele lange tijd volhouden!

Amber, logisch dat jij je nu onzeker voelt nu de misselijkheid wat afneemt, maar je weet dat dit elke dag zomaar weg kan zijn en ook zomaar weer terug kan komen he meis, positief blijven, komt goud zoals ze in grunningen zeggen ha ha ha!

Nou mir jij vroeg naar het werk, maar dat loopt nog voor geen meter, de eerste mails en brieven stromen al weer binnen, Jetteman is momenteel niet voor hun aan het werk, hij heeft zich overspannen gemeld.
    Hij heeft natuurlijk zijn arts achter hem staan en daar heeft hij ook schriftelijke verklaring van dat hij geen stress mag hebben vooral niet in de werksituatie!
    Jetteman heeft een brief opgesteld en gevraagd of er een gesprek kan komen met de echte directeur, om alles uit te praten en op een rij te zetten, de directeur heeft hierin toegestemd maar vaak loopt dit uit op niks!
    Wij doen dit alleen maar om ons geld te krijgen, we hebben inmiddels al zo'n 15.000 euro te goed.
    Gisteren was het hoger beroep ben benieuwd wat hier uit komt, maar ik geloof dat de uitspraak hiervan wel een half jaar kan duren?
    Wel is ons ter ore gekomend dat het bedrijf te koop staat, dat zou misschien een ingang zijn om van het contract af te komen.
    Het is ongelofelijk zij mogen alles maar doen, en als wij weerstand bieden worden er ons boetes opgelegd, etc. niet normaal meer!
    Hoop maar dat jetteman zich goed houdt en niet te gestrest wordt van de hele situatie dan zijn we zo terug bij af.

Hij is momenteel erg goed te pas en legt alles keurig naast zich neer!

Jette

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jette wat fijn dat jette man het zo goed naast zich neer kan leggen ik zal denk ik gek worden zo veel geld tegoed mens dat is toch te gek voor woorden zo veel uren werk voor noppes dat zou toch echt niet mogen kunnen
    ben er echt verbaasd over dat die dingen zo gebeuren je vaste lasten lopen door en alle andere dingen en dan moet je zo veel geld mislopen dat kan toch niet.
    Ik hoop dat het knokken toch nog wat opleverd iets wat hij gewoon behoort te krijgen
    ik vind het echt te gek voor woorden.
    vreselijk de regels je voelt je dan zo machteloos geef jette man maar een knuffel vind het knap van hem hoe hij hier nu mee omgaat en natuurlijk ook van jou want ik denkdat ik moordneigingen zou hebben

meiden nog even en ik ben heerlijk weg ben al stug aan het pakken en het wordt steeds meer wil mijn hele inboedel mee hebben en dat kan niet he

ben ook bang om iets te vergeten ben al zo lang niet meer normaal op vakanite gegaan 1 week is de max nu volle 2 en dan heb je toch meer nodig he

bart zegt al dat hij wel een aanhanger wil huren want anders komt de zooi niet mee en dan wil ik ook nog graag een kindje dan hebben we een vrachtwagen nodig om ons te verplaatsen hihi

nee meiden voel me goed voel me fijn heb onwijs zin in onze vak

mijn vriendin belde en gaf te kennen dat als het niet vanzelf komt dat ze ingeleid wordt tussen 4 en 12 sept ze willen haar niet langer door laten lopen het vreed te veel energie ze is nu 35 weken en heeft al nu 3 dagen voorwerk telkens weeen 1 cm ontsluiting vanaf maandag gaat niet verder tot op heden maar ik denk dat het in mijn vakantie komt

Ergens hoop ik dat ook als wij nog weg zijn dan kan ik even daar wennnen dat als ik terug kom ze een kindje heeft en ik nog niet.

heb al wel alle kado's voor haar in huis het mooiste wat ik gekocht heb is een hangmat voor in de box verder pakjes jurkjes knuffels (ja het wordt een meisje)

nou iedereen eetze straks en fijne avond knuf miriam

9. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Jeetje Miriam, wat ben je toch weer lief voor je vriendin! kan me voorstellend at je hoopt dat het wordt geboren als jullie weg zijn. Hoef je er niet meteen naar toe en kan je even aan het idee wennen...
    Ja met vakantie met een kind is inderdaad een hele volksverhuizing! Laat BArt maar vast een vrachtwagen kope hahahaha
    Heeeeeeeel veeeeeeel plezier op vakantie! Lekker uitrusten!

Jette: wat eeen $%&^%*^%(& dat ze gewoon nog zoveel geld aan jullie moeten betalen. Het is echt van de zotte. Hoop dat er snel een opening komt om onder het contract uit te komen......maar ik neem aan dat als Jetteman niet werkt hij ook geen inkomen heeft....Wel goed van hem dat hij zich niet laat kisten en het van hem af kan zetten! Ook gewelig nieuws dat die parapsych kennelijk zo goed werk verricht! Heel mooi over je schoonvader gezegd! Dominique wordt goed bewaakt!

10. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Hoi Me2, ja ik hoop ook dat er een opening komt, maar ik ben bang van niet, hoop wel dat ze het geld overmaken, maar dat zal ook nog wel niet, ze hebben nu uit naam van de boekhouder een brief gestuurd dat ze voor de Wet Ketenaansprakelijkheid van ons een uitreksel van het KVK moeten hebben, waanzin natuurlijk want die hebben ze wel, TIJDREKKEN noem ik dat stond ook in de brief dat wanneer ze dat hebben van de KVK dan stageneren de betalingen ook niet.
    dus ik heb een gepeperd mailtje gestuurd naar de boekhouder, krijg ik een mail terug dat hij die brief nooit geschreven heeft, zijn naam staat er notabene onder!
    VOlgende week gaat jetteman een afspraak maken met de hoge directeur kijken of daar wat uit komt!

Jetteman is voor eigen aannemers aan het werk dus inkomen is er wel, gelukkig wel!

Verder gaat alles goed hoor bijons dominique is zoooo'n schatje, maar dat zullen alle moeders wel van hun kindjes zeggen!

liefs
    jette

11. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Ok da's mooi Jette. Hoop echt dat er nu eindelijk eens iets wordt geregeld bij Jetteman.
    Ja dat heeft de natuur mooi gemaakt dat bijna alle moeders hun kindje heeeel lief en mooi vinden, hahahahaha

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou jette ik vind het echt te bizar voor woorden

vind jullie daarom sterk en toppers

dames nog even en ik is weg heerlijk op vakantie genieten ontspannen heerlijk

hope meid ik blijf aan je denken he en je weet het

de andere meiden en hope natuurlijk ook

o ik ga jullie echt missen hoor twee weken zonder lijkt wel dat ik moet afkicken

maar als er een mogelijkheid is en ik kan niet meer zonder even hallo te zeggen dan kom ik tussendoor ook even online maar anders 5 a 6 sept weer en dan heeft hope een hele mooie banner zwanger

nou dames toi toi
    liefs miriam

13. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Je hebt gelijk miriam het is te bizar voor woorden, dat zoiets kan en mag he?

Nou meis een heerlijke vakantie enne geen LAURENSOOG ingeven he op je tomtom! grapje! geniet ervan! hoop dat je mooi weer mag hebben!

Andere meiden fijn weekend!

Liefs
    jette

14. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Dus jullie denken nog wel eens aan mij - wat lief! Hier alles goed, erg druk, ook 's avonds met allerlei dingen in huis (gordijnen, huishouden, noem maar op...). Het is een heerlijk huis en we hebben al heel veel gedaan, maar als ik zie wat er nog allemaal moet dan zakt de moed me af en toe in de schoenen. Ach ja - we zien wel!

Ik heb goed en slecht nieuws gemist zie ik. We hebben bezoek dus ik heb niet veel tijd maar wil eventjes op 3 mensen reageren:

Amber, gefeliciteerd! Wat heerlijk dat je alweer zwanger bent. En alweer 10 weken! Dat schiet op. Ik duim voor je! Bijna alweer een echo geloof ik?

Marieke, oef wat heftig van je vader! Ik hoop eigenwijs dat er toch wat uitkomt, en dat er wat aan te doen was. Komende week de uitslag, of niet?

Hope, voor jou duim ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard! Heb ook nog even wat olie op de rails gesmeerd :) (mooie zegswijze Me2). Het is je zo gegund!

Franka, Miriam, aangezien "we" hier vaak in plukjes gaan, vind ik het een goed idee als jullie meteen met Hope meegaan, ok? Ik geef jullie een zetje in de rug!

Wel raar hoor, voor ons was Guus de laatste (hoogstwaarschijnlijk) - ik prijs me zielsgelukkig met mijn twee prachtige ventjes (Thijs is vandaag jarig en gaat sinds een week naar school, Guus doet het super op de nieuwe creche, kruipt als een dolle en trekt zich overal aan op) dus je hoort me niet klagen, maar ik moet het toch nog een beetje een plekje geven. Ik hoop dat ik hiermee niemand voor het hoofd stoot...

Heel veel liefs en een geweldig weekend!

Knuf, Neeke

15. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Het is erg rustig hier, sommige nog met vakantie en de rest wat minder geschreven.
    Ook ikzelf heb er weinig puf voor gehad afgelopen week.
    Alles gaat prima met Eline, ze is al weer goed aangekomen en gegroeid, de BV loopt als een trein en ook het afkolven gaat nu naar wens. Ik kolf maar heel af en toe af, alleen dat Minka-man ook af en toe een flesje kan geven. Maar soms kan het makkelijk zijn.
    Met mezelf was het wat minder :( ik heb nog redelijk veel bloedverlies (gaat nu iets minder worden) en ik heb vrij veel last van mijn onderkantje als ik veel gedaan of gelopen heb. Echt een zwaar gevoel of alles naar beneden drukt.
    Ik hoop dat het snel wat beter gaat worden, maar het maakte me toch niet echt happy. Afgelopen weekend hebben we eindelijk een eethoek gekocht. Dit stond al ruim 1 jaar hoog op ons verlanglijstje, maar steeds niks gezien of geen tijd voor gehad. Heerlijk strakjes een grote tafel met 6 stoelen, maar nog 8-10 weken geduld op de levering!
    Het volgende waar we naar op zoek gaan is een andere auto. Eerst waren we van plan ons Ka-tje in te ruilen voor waarschijnlijk een peugot 307 station, maar sinds ik met verlof thuis zit heeft Minka-man het autootje mee (ging eerst met de trein) en dat bevalt hem prima. Ik blijf dus lekker in mijn ka-tje rijden en de andere auto komt er bij.
    Het is wel een grappig gezicht als we nu naar de stad gaan met kinderwagen, maxi-cosy en Minka opgevouwen op het halve achterbankje hihihi.

Hoop dat het goed gaat met iedereen.
    Allemaal heel veel liefs van mij
    Minka

16. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Neeke: goed van je te horen....ik begrijp dat er nog een hele kluif voor je ligt in het nieuwe huis.......Ik ken dat en sommige dnigen komen er nooit van hahahahaha
    Inderdaad raar idee als je bedenkt dat Guus de laatste is voor jullie. Ik heb zo'n gevoel dat jij nog wel wil ooit.......misschien moet je het nu nog open houden.....lijkt me ook een heel raar idee om te weten dat je nooit meer zwanger zal zijn......

Minka: is hier inderdaad rustig.....
    Hoop dat jij snel wast opknapt. eerst heb je de bevalling gehad en nu is er weer in je buik "gerommeld", het al dus wel wat meer tijd nodig hebben. Ik herken dat gevoel dat alles heel zwar is daaronder.....
    Jullie hebben lekker geshopt! En goed plan dat jullie een 2de auto gaan kopen, zal toch op de lange duur praktischer zijn!

Ik ga morgen weer een paar daagjes naar Nederland! en dan hopelijk goed nieuws vrijdag van Hope!

17. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Zo, dat was even zoeken! Wanneer is dit topic verplaatst? Ben aan het werk en wou alleen even bijlezen dus laat het hier even bij, hopelijk vanavond meer!

Veel liefs, Neeke

18. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
    Ik was jullie ook kwijt.
    Ik denk: waar zijn ze nou?

Ik wilde even zeggen dat ik weer thuis ben van ons weekendje weg.
    We hebben heerlijk genoten.
    Nu de komende 4 dagen nog doorkomen.Tot nu toe gaat het goed, dus blijf aub dorduimen, hopen, bidden en kaarsjes branden.

En Me2, dan kun je vrijdag hopelijk bij mij een gebakje komen eten om het te vieren ;)

Liefs Hope

19. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Oh Hop[e dat zou zoooooo mooi zijn! Ben echt enorm hard aan het duimen voor je!

Ja Neeke, was oko al het topic kwijt! Hoe kunnen ze dat nou verzetten zonder ons in te lichten. Vind het ook wle jammer dat het voor anderen nu minder makkelijk is om zich aan te sluiten....

20. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Waar zijn we gebleven?
    Ik heb jullie via de zoekmachine van de site moeten zoeken.
    Ik ga even kijken onder welk topic we terecht zijn gekomen, ben benieuwd.

Vandaag een heftige dag gehad. We hadden brand in de school. Wat een toestand was dat. Mijn klas heeft het vuur in ieder geval niet gezien, maar natuurlijk wel de evacuatie, brandweerwagens, politiewagens en GGD-bus. Gelukkig bleek het mee te vallen en hebben we Hart van Nederland niet gehaald (wel het Brabants Dagblad) De schrik zat er even goed in (bij ons leerkrachten meer dan bij de kinderen) De schade is beperkt gebleven en waarschijnlijk morgen al verholpen. Het was me dus het dagje wel!

Hope: ik duim hier nog steeds héél hard!

Share This Page