Het was inderdaad even zoeken! ik wist dat er vandaag nog gepost was, maar waar het topic ineens was.... Maar ik heb jullie gevonden Franka, dat zal inderdaad wel even schrikken zijn geweest. Gelukkig is alles goed afgelopen en ben jij en de kindjes er goed vanaf gekomen. Lieve. lieve Hope, nog niet wanhopen meid, een beetje bruin verlies zegt niks. Maar ik kan me je angst heel goed voorstellen. Ik duim nog steeds voor je en hoop op goed nieuws. Heel veel sterkte en extra dikke knuf van mij
Hee, ik was ons ook al kwijtgeraakt en moest ook via de zoekmachine uitzoeken waar we gebleven waren. Ik ga zo mijn bedje opzoeken, maar ik wilde nog even op Hope reageren... meissie, probeer toch positief te blijven... ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar mijn droom kan toch niet voor niks geweest zijn?! Je vroeg of ik over 1 of 2 kindjes gedroomd had. Dat heb ik niet, alleen dat het bij jou gelukt was en toen Franka ook een positieve test. Ik hoop toch dat het uitkomt! Ik wil je nog even eraan herinneren dat ik ook dacht ongi te worden en ook 5 dagen tevoren ongikrampjes kreeg en dacht dat het weer niet was gelukt. Dus een ongigevoel zegt toch niets... Ik blijf nog steeds doorduimen, hoor... En vergeet niet dat ik met 6 weken ook bruin spul had en dat zei ook niks. Maar je schrikt er wel van, dat weet ik... Op de rest reageer ik binnenkort, ik ga slapen, morgen gaat weer om 6 uur de wekker... Liefs, Jude.
Lieve Hope, dit hebben toch zoveel vrouwen die wel zwanger (blijken te) zijn! Geef de moed niet op! Wij zullen voor nu wel even super posi zijn voor jou! vrijdag gewoon een spetterende posi test! Franka: wat eng zeg! Gelukkig niemand gewond oid.......Waren de kindjes ook van slag of gewoon erg onder de indruk van alles dat gebeurde.....Kunnen jullie vandaag gewoon weer in het gebouw? Ja dat we nu een officiele club zijn zeg.....hahahahaha Hoe ver ben jij nu eigenlijk in je cyclus en wanneer heb jij weer een afspraak in het ziekenhuis? Jude: hoe gaat het allemaal? Voel je je goed?
Jeetje meiden, ik dacht: ben ik er een paar dagen niet geweest en dan zijn ze weg! Ik schok me rot. Echt heel raar dat ze ons gewoon verplaatst hebben naar een ander topic. Want wij zijn bij elkaar vanwege de mk's. Erg raar en ook niet echt netjes dat dit zonder bericht is gedaan. Maar gelukkig heb ik jullie gevonden. Hope, meid ik geef je wat positieve energie ********. Ik hoop maar dat het helpt. Lijkt me vreselijk voor je deze onzekere dagen. Minka, jeetje meid wat erg dat je nog zoveel bloedverlies hebt. Kan me voorstellen dat je het nu wel gehad hebt daarmee. Gelukkig gaat het met Eline goed. Franka, dat is schrikken zeg. Je zult wel helemaal kapot zijn geweest na zo'n dagje. Me2, lekker in Nederland dus weer? Is JP ook mee? Waar gaat hij heen als je moet werken? Jude, hoe is het meid? Is de kleine lekker druk? En hebben jullie het meeste al klaar? Neeke, lijkt me alleen maar logisch hoe je je voelt. Jij moet nu afscheid nemen van het zwanger zijn, dat heb je waarschijnlijk al gedaan, maar het een plekje geven zal wel even duren. Is het al definitief dat Guus de laatste is? Fijn dat jullie al zoveel hebben gedaan in het huis. Maarja al die kleine klusjes vallen vaak tegen. Succes! Flyke, ben je al terug van vakantie? Miriam, jij bent vast lekker aan het genieten! Amber, wanneer heb je de echo? Ik hoop maar dat iedereen ons hier weer kan vinden. X Marieke
Even een update van mij: Met mijn vader gaat het nog steeds niet goed. vandaag heeft hij de uitgebreide scan. Maar er is nog niks van bekend wanneer hij de uitslag krijgt. Ik dacht vrijdag, maar dan heeft de arts blijkbaar geen tijd. Verschrikkelijk dat er altijd zoveel tijd overeen gaat. Hij is nog steeds niks opgeschoten met zijn gezondheid............. Met mij zelf gaat het wel wat beter. Ik heb het idee dat de zalf toch redelijk aan slaat. De pijn wordt in ieder geval minder. Ik vind het werken heerlijk. Dat gaat erg goed. Vrijdag had ik alleen een baaldag. Want er moesten heel veel stukken met spoed uit. En ook dingen die ik nog nooit had gedaan en die ik dus via een handleiding moest maken, omdat mijn andere collega het ook niet wist. Gelukkig ging het allemaal goed en was het af. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik in de pauze, hier thuis bij mijn schoonmoeder, wel een paar traantjes heb gelaten vanwege de stress. Volgens mij kan ik nog niks hebben............ Maar het werk zelf is erg leuk, en goed te combineren zo. Zondag hebben we Neia laten dopen. En het was een prachtige dag. Ze was werkelijk een prinsesje in haar mooie grote doopjurk. De viering was erg mooi en persoonlijk. Neia werd namelijk alleen gedoopt. Iedereen van de familie spraken mooie wensen uit. En ook toen heb ik een traantje weggepinkt, alleen dan van geluk. Wat ben ik toch gelukkig met alle lieve mensen om ons heen. Mijn vader is ook bij de dienst geweest, daarna is hij weer naar huis gebracht. Maar hij vond het prachtig en ik extra speciaal dat hij erbij was. We hebben er een dagprogramma van gemaakt; van half 12 tot half 7 hadden we alle belangrijke mensen om ons heen. Dat was heerlijk! Gister waren Mark en ik twee jaar getrouwd. Als verrassing heb ik hem meegenomen naar het Sanadome. Daar hebben we lekker gegeten en tot 11 uur gebadderd. Neia sliep bij haar opa en oma. We hebben werkelijk genoten! Echt heel veel gekletst, en veel aandacht voor elkaar. Dat was weer een keer heerlijk. Raar dat dat er toch bij inschiet met de kleine. Dat moeten we dus vaker doen. Ik voel me nu ook weer op en top! Vanmorgen ben ik met Neia naar het zh geweest, want ze heeft een foto gekregen van haar heupje. Vrijdag kan ik de ha bellen voor de uitslag. Ik ben benieuwd. Maar ik verwacht dat er niks aan de hand is, want ik heb nooit gemerkt dat ze daar pijn aan heeft. Helaas moesten we wel een half uur wachten, maar gelukkig was het na 1 foto gelukt! Vanmiddag eens kijken of ik wat kan poetsen (ja, moet ook gebeuren ). En even lekker naar het dorp! X Marieke
Pfff alweer verplaatst. Ik moest wederom zoeken. Meiden ik denk dat het over is. Zie mij topic. Nog even vrijdag afwachten, maar ik geloof er niet meer in. Sorry dat ik niet op de rest reageer, maar heb even geen fut. Hope
noujazeg, we zijn gewoon een paar keer verplaatst! nu hangen we als club onder de vlinderlounge... Hope, ik weet niet waarom je denkt dat het over is, ik ga nu je topic lezen. Maar ik hoop met heel mijn hart dat er nog hoop is! lieve meiden, ik ben er weinig, maar ik ben niet weg hoor. tot later amber
lieve Hope, ik heb je topic gelezen, en ja, er is nog hoop....! Ik geef het niet op hoor! liefs Amber
Lieve Hope, Ik ga ook gauw even je topic lezen en zal daar reageren. Hopelijk vind ik die makkelijker dan deze... Liefs voor allemaal, Neeke
Is toch niet normaal al die verhuizingen van ons topic........ Marieke: blij te horen dat de zalf naar jouw idee aanslaat en dat je werk zo bevalt! Heerlijk hoor! Ja in het begin is het allemaal veel, maar je groeit er vanzelf weer ion is mijn ervaring! Van harte met jullie trouwdag. wat een leuek verrassing van MArc! heerlijk! Tijd voor elkaar is heel belangrijk! Wij zijn dit weekend 5 jaar getrouwd, maar hebben het hele weekend gasten dus dat wordt een iets andere invulling. Nou ja, ze waren er 5 jaar geleden ook bij dus wel heel gezellig hahahahahaha. Als ik in Nederland ben en JP is mee dan gaat hij hier naar de oppasmama waar ook mijn collega's hun kind hebben. Gezellig voor JP dus! Maar soms blijft hij ook bij papa die het dan heerlijk vindt om lekker samen met hem te zijn, mannen onder elkaar en een heel goed excuus om vroeg van kantoor weg te gaan! JP is dol op andere kinderen en wil graag met ze spelen. Hij heeft ook al een vriendin van zijn leeftijd (ze is 2 weken jonger hahaha) bij de oppasmama inZwitserland. Ze delen hun speentjes over en weer hahahaahha Amber: hoe gaat het nu?
Nou zeg, ik was jullie kwijt, maar gelukkig heb ik jullie gevonden.... Joehoe, Amber, van harte gefeliciteeeeeerd met je zwangerschap, dat had ik hier nog niet eens gedaan, sorry, sorry, sorry,...... Lieve Hope, wat een vreselijke situatie voor je: ik heb net gereageerd op je eigen topic. Echt zo enorm kl@#!@ voor je, verdorie, het is je zoooo gegund en het is gewoon balen om te lezen dat het er niet goed uitziet, hoewel ik me ook erg aan Amber's woorden vastklamp. Lieve Miriam, een hele fijne vakantie toegewenst! Sorry dat ik er maar zo weinig voor je ben! Wat een l*l is jouw broer, excusez les motz.... Na alles wat jij hebt meegemaakt, zeggen dat hij zijn werk heeft gedaan, echt belachelijk! Het klopt wat Flyke zegt: jouw broer is wel het tegenovergestelde van jou! Lijkt me mega moeilijk om in het ziekenhuis te komen waar Danique geboren is. Pffff.... echt heel knap dat je zo ontzettend sterk bent! Lieve Minka, wat ellendig dat je weer gecuretteerd moest worden en dat je onderkant nog zo'n rot gevoel geeft.. Ik kan me voorstellen dat je MK weer helemaal bij je bovenkwam Lieve Marieke, wat erg dat het zo slecht met je vader gaat en dat hij zelf eigenlijk geen hoop meer heeft. Het gaat je natuurlijk door merg en been om je stoere vader met tranen in zijn ogen te zien en te beseffen wat dat betekent... En dan is het ook met jou slecht gegaan, las ik. Ben wel blij dat Neia het zo goed doet en door de babyfoon zingt. En Franka, lijkt me heel erg moeilijk dat iedereen om jullie heen je maar vertelt dat ze zwanger zijn en dat jullie de laatste in je vriend's vriendenkring zijn die dat nog niet zijn. Mijn vriend had het er destijds ook heel moeilijk mee.... Het duurt ook allemaal zo vreselijk lang voor jullie. Toch hoop ik dat je je positieve gevoel kan vasthouden. Haha, Me2, is JP nu al aan de vrouw? Dat zal ik aan Famke doorgeven. Gelukkig ligt ze nu te slapen, maar het zal wel een flinke tegenvaller voor haar zijn. (zie onderschrift bij een van je foto's) Lieve Jette, wat een gedoe nog steeds met het werk van je man. Ik ben erg benieuwd wat er uit het hoger beroep komt, maar vreemd dat de uitkomst zo lang op zich kan laten wachten. Ben blij dat Jetteman er wel rustig onder blijft! De parapsych heeft echt geholpen, he! Fijn dat het zo goed gaat met Dominique. Mijn kleine meissie is ook al zo lief, hoor. En Flyke, hoe gaat het nu met het afbouwen van de BV? Is Merel al helemaal over op de fles! Toch heel knap dat je het zo lang hebt volgehouden. Neeke, wat bedoel je met het een plekje moeten geven? Heb ik iets gemist? Ik kon het niet zo goed terugvinden, sorry! Ik hoop echt dat ik niemand ben vergeten. Sorry voor mijn oppervlakkige antwoorden, maar mijn hoofd tolt van alle informatie die ik net gelezen heb. Ik werk dus nu weer en moet nog echt even mijn ritme zien te vinden, vandaar dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Ik vind het wel heel fijn om weer te werken, maar geef nog steeds 8 borstvoedingen op een dag en ben daar best wel druk mee. Toch ben ik heel trots dat ik Famke een half jaar BV heb gegeven! Ik ga maar door, omdat het niet zo'n makkelijke eter is. De fles, daar drinkt ze nog steeds niet uit en fruithapjes vindt ze ook vies. Ze begint nu al te huilen als ze een hapje banaan krijgt. Wat de boerin niet kent, eet ze niet... Verder gaat het heel goed met ons kleine meisje. Ze groeit als kool en maakt tegenwoordig zulke grappige "scheet" geluidjes, jullie snappen vast wel wat ik bedoel. Op de creche voed ik in het invalidentoilet en als de dat soort geluiden maak, dan kom ik altijd met een rood hoofd uit het invalidentoilet... Dikke knuffel, Marla
Lieve Hope, ik heb het gelezen... wat ontzettend klote! weet nu niet zo goed wat ik tegen je kan zeggen, je zult je nu zo verdrietig voelen, al die hoop die je had gekregen... vind het gewoon echt heeel erg voor jullie. hele dikke knuffel Amber
He, nu staan we weer hier! Lieve Hope, ook hier wil ik je nog even een dikke knuf geven en heel veel sterkte zeggen. Ik kan me voorstellen als je even niet meer langs wilt komen, maar je weet dat we er voor je zijn. Als er wat is horen we het wel! Lieve andere meiden, sorry sorry maar heb even geen tijd om uitgebreid te reageren. Ik heb het de laatste dagen erg druk gehad en vandaag ook weer. Echt even tijd om bij te tanken heb ik nog niet gehad. Maar alles is goed met mij en Eline. De bloedingen nemen nu gelukkig snel af en ik hoop dat ze znel helemaal verdwenen zijn (dan is het van weer tijd voor een ongi Vertelde ik begin deze week dat we een andere auto zochten; gisteren gekocht! een 307 Station, pff wat een grote bak t.o.v. mijn ka-tje! Ik ga snel even wat stofzuigen en strijken, krijg vanmorgen nog kraamvisite. Allemaal dikke kus Minka
hey meiden eindelijk tijd gevonden om es te reageren dan vond ik onze topic nergens terug als ik eergisteren wou komen piepen, dacht huh, kijk ik nu telkens over onze topic heen, of is er al zolang niet meer op gepost dat die helemaal onder de lijst staat, maar nee hoor, zomaar verplaatst, vind het jammer dat het niet eerst even werd aangegeven, gelukkig dat ik zoeken zocht want anders..anders had ik even gepbd naar de anderen denk ik. zo genoeg, ik probeer kort op iedereen te reageren en niemand te vergeten, moet zo meteen naar kine toe, voorlaatste keer voor oefingen buik en bekkenbodemspieren, ben al lang niet meer geweest, zij in verlof, ik in verlof... ik zie dat er sinds mijn negatief nieuws is Hope, ik had het zo gehoopt voor je meid, blijkbaar heel veel roodbloedverlies d, weet even niet goed wat zeggen, troostende woorden bestaan er niet, maar ik wil je heel veel sterkte wensen en dikke knuffel geven! minka, gelukkig ben je goed aan het opknappen na de curettage! wat goed dat de BV terug zo goed gaat! proficiat met je nieuwe aankoop Me2, zal leuk zijn nog es terug in NL te zijn franka, ai , terug een tegenslag met die zwangerschap in de vriendenkring, mijn ma belde vorige week, ze zei weet je nog dat je vorig jaar in zak en as zat en het niet meer zag zitten, iedereen rond je zwanger was en dit en dat, bleek toen dat ik net mijn laatste regels gehad had vorig jaar en maand erop zwanger was, ik blijf megahard voor je duimen meid! miriam, jij bent nu op vakantie, geniet ervan zal je deugd doen meid en wie weet, made in leandersoog of zoiets was het? ken ik niet... amber, goed dat de misselijkheid wat afgenomen is maar snap dat dit terug onzekerheid meebrengt. in de 11e week echo, is deze of volgende week dan toch he, in ieder geval veel succes! jette, goed te lezen dat het terug beter gaat met kleine Dominique! toch een pak van je hart he als moeder! neia, wat jammer te lezen dat je vader zo achteruit gaat... eigenlijk wel contrasterend he in vergelijking hoe kleine Neia erop vooruit gaat en evolueert....oei merk net dat ik terug neia tegen je zei, vind je het erg? ik ben het zo gewoon, dus als ik jou bedoel zeg ik Neia en anders kleine Neia, hihi, ze is intussen ook gedoopt vind ik, vond ik ook speciaal, zo echt uitgenodigd en verwelkomd in onze grote mensenwereld. neeke, lang geleden, tof dat je tussen alle drukte door nog es post! ik kan me precies jullie gezinnetje goed voorstellen in beelden, mama die veel over en weer reist voor haar werk, klein guusje en grote broer Thijs...jij bent echt een duizendpoot denk ik, petje af! jude, hoe gaat het meid, kan me voorstellen dat het soms wat eenzaam is als enige zwanger, dus meiden franka en hope, we superduimen voor jullie dat jude vlug wat bijstand krijgt, Hoe is het met de kleine boy, een voetballer of houdt hij zich nogal rustig? eerlijk gezegd had ik er beetje hekel aan dat iedereen vroeg en je voelt de baby al goed schoppen enz zeker, snap nog altijd niet als ik zie hoe Merel nu schopt en doet ik dat niet meer gevoeld heb, maar soit (ik voelde het lichtjes en op het laatst erg duwen aan en onder mijn ribben), denk dat ik een heel vertekend beeld had van bewegingen voelen in je zwangerschap, of ook omdat ze veel minder zwaar was dan iedereen dacht dat ze zou zijn, en misschien ook door mijn vetrandje hihi en voorliggende moederkoek marla, ja de BV was helemaal afgebouwd tegen dat we op vakantie gingen, is eigenlijk heel vlot verlopen en flesje kende Merel al sinds geboorte (flesvoeding in couveuse en dan telkens mijn afgekolfde melk en soms es aangelegd), ik vond het ook een speciaal moment, is toch een hoofdstukje dat je afsluit en heb haar de laatste keer aan de borst gelegd en foto genomen , werken en nog 8keer per dag BV, voor jou ook petje af hoor!
zo denk en hoop dat ik iedereen gehad heb, zoniet sorry en geef me maar onder mijn voeten de vakantie is goed verlopen, rustige camping met zwembad, zo bungalowhuisje met gasvuur, microgolf enz.. alles wat we nodig hadden, de thermoskan met warm water was echt het van het, als we naar een verder opliggend dorpje reden of zo en merel hield het niet uit van de honger, even stoppen, water in flesje, poeder erbij en hup ze had eten! anders was ik wel blij dat we niet in hotel waren, Merel had soms echt wel huilkuurtjes, niets kon haar troosten, dan eigenlijk ondervonden dat dit waarschijnlijk uit verveling kwam, het was maxicosi in om te gaan wandelen, dan draagmand in om te slapen en terug en terug enz... hadden gelukkig de baren van haar speelmat waar diertjes aan hangen mee, en die over haar zwembadje dat we meehadden gehangen en ze was zo blij die beertjes terug te zien dat ze plots terug kraaide van plezier ivp huilen. Ze was wel blijkbaar uit haar ritme, ze sliep veel in auto, en daardoor kwam ze zo es om 3u snachts! maar inmiddels thuis zit ze terug in haar oud ritme gelukkig, sliep gisteren van 21.30-6.30 vanmorgen. Het weer viel redelijk goed mee, minstens 23graden en dan paar dagen 28 graden. Nu nog even genieten van mijn laatste verlof, morgen al es naar mijn werk, voor overdracht info door mijn vervangster en dan 8sept starten. liefs flyke