tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussion in 'Vlinder clubs' started by flyke, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Nou Flyke, maak er inderdaad maar een bijkom dagje van! Hahahahaha, zo hectisch allemaal dat je je lichten vergeet terwijl er een tuutje gaat! Gelukkig kon je man je "redden"!

Mijn volgende echo is 22 september...Ben nu al weer zenuwachtig dat het mis gaat....heb buikgripe (gehad0 en weet dus niet waar ik misseljk van ben......Mijn buik ziet er wel al uit alsof ik 5 maanden zwanger ben. Het is eigenlijk nauwelijks te verbergen.

2. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Flyke, al weer wat bijgekomen op je rustdag?
    Ik hoop dat je snel een ritme krijgt met het werken maar dat het tegenvalt kan ik me voorstellen. Ook s'avonds nog in huis vanalles doen!
    Merel zal ook even moeten wennen, net als haar mama.
    Wat vervelend van de accu! Tja, je vertrouwd erop dat het piepje afgaat als de lampen nog branden, als dat dan niet werkt zou ik ook met een lege accu staan hoor, ik hoor het piepje maar al te vaak!

Franka, ook weer een bezig bijtje ;)
    Wat leif van de klassenmoeder, ik hoop dat ze gelijk krijgt, alle kaarsjes en duimen zijn welkom. Ik doe mee!

Jette, is dominique nog steeds niet helemaal opgeknapt van haar verkoudheid? Ik hoop dat ze snel beter gaat worden zodat jij ook weer lekker door kunt slapen.
    Hoe gaat het met je kies? (Flyke, wortelkanaalbehandeling is een behandeling aan je tanden waarbij ze de zenuwen in de kies uitschakelen ;) )
    Als je pijn maar weg is zoals je deze voor de behandeling had, pff krijg nog rillingen als ik aan die van mij denk!
    (Heb er nu een kroon; na 1 jaar brak de kies op een toffee :) )

Miriam, weer gewend aan ons nieuwe plekje onder clubs?
    Marla heb ik nog niet gezien hier.
    Toch gefeliciteerd met Romy, het is inderdaad moeilijk voor je, maar ze snapt jou helemaal, geef jezelf de tijd om eraan te wennen.

Me2, weer opgeknapt van de buikgriep?
    Wie weet krijg je wel een 2 ling :confused: Komt goed meid, 22 september zie jij je kleintje(s) vrolijk naar je zwaaien.

Amber, laat even horen hoe je echo was! Alles Goed?

Marieke, ik mis je!
    Alles goed met Neia, Neia-man (Neia-papa) en je vader?
    Hoop dat je snel weer even langs komt.

Hope, al weer in rustiger vaarwater? Ik zal nog eens bij je eigen topic gaan lezen hoe het met je gaat. Dikke knuf!

Hier lekker vroeg op vandaag. We zouden gisteren de andere auto op gaan halen, maar die had nog een klein gebrek, dus dat gaat vrijdag worden. Ik had ons kleine autootje dus al mooi gereserveerd om naar de VK te gaan vanmiddag dus Minka-man moet met de trein 2 dagen!
    Da's wel weer even wennen voor hem :D
    Ik zal zo eens gaan kijken of ons meisje al wakker is, ze slaapt vaak erg lang door s'morgens, voor ons wel heerlijk!
    Morgen komt mijn moeder weer langs, ze is superbenieuwd hoe Eline is gegroeid want ze heeft haar al 3 weken niet meer gezien!

Allemaal een fijne dag en tot snel
    Kus Minka

3. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Hey mir, rustig aan doen meis, je kunt gerust wat later op bezoek gaan, echter je kunt er niet voor weg lopen natuurlijk, je zult er toch heen moeten, dan is misschien verstandigst om het zo snel mogelijk te doen dan heb je het maar gehad, sterkte meis!

he flyke een wortelkanaalbehandeling heeft niks met je haar te maken ha ha ha, leuke vergelijking, was het maar zo, maar het is dus wat minka beschreef, ze halen dan de zenuw er uit bij mij inc. ontsteking, en maken de wortel schoon en vullen deze eerst met kalk en volgende maand nog een keer schoonmaken en dan defintief vullen.
    Maar wat heb ik er een last van gehad, pijnprikkels, uitstraling naar mijn hoofd en oor, ontstoken tandvlees, bah maar het lijkt nu of ik er van af ben, heb gisteren helelmaal geen last gehad en geen pijnstillers genomen.
    :D
    Heb nu alleen nog een soort van vol gevoel in de kies maar dat heb ik vaak na het vullen.

ja dominique is momenteel nog aan het hoesten, het vreemde is dat ze overdag nergens last van heeft maar s'nachts begint, vannacht is ze om 11 uur begonnen te hoesten, en dan elke 10 minuten tot half 1 toen heb ik haar er uit gehaald en een zetpilletje gegeven omdat druppels, hoestdrank en roosvicee niet meer hielp.
    Maar toen was mevrouw natuurlijk klaar wakker en begon te teuten en te zingen (op haar manier dan) en niet meer hoesten.
    Vondt het wel erg typisch of een zetpil dat hoesten zo direct weg kan nemen, maar ja zal wel. Vanmorgen om vier uur begon ze weer te hoesten, dus ik weer drinken halen en kijken lag ze gewoon te slapen :confused: .
    Vanmorgen heb ik dit bij de leidsters van de creche voorgelegd en zij vermoeden dat ze wel een beetje moet hoesten maar dat het toch ook wel gezellig is dat als zij hoest mamma komt aansnellen met drinken :confused: :confused: :confused:
    Dat doet mijn kind toch niet expres? Nu ben ik twijfel, ja overdag hoest ze heel af en toe ik vondt het logisch dat ze s'nachts meer moest hoesten, maar al twee weken en om eigenlijk elke keer dezelfde tijd.
    Ze stelde voor om haar vannacht gewoon te laten, als ze niet huilt niet naar haar toe gaan om drinken te geven, wel eventueel als ik zelf op bed ga, het flesje bij haar neer zetten in bed, ze kan deze zelf pakken net als haar speentje.
    en dan niet heen gaan wel moeiljik hoor!

Maar moet het uittesten want dit is niet normaal meer!

Jette

4. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    Hey Meiden,

ik kom me toch maar even melden.
    Het gaat nog niet zoals ik wil.
    Doordat ik nog geen nieuwe datum heb, is het heel moeilijk om vooruit te kijken, en dat wil ik wel graag.
    Mijn hoofd loopt over van gedachten.
    Ik weet niet of jullie het gedicht al gelezen hadden, maar bij deze:
    Miljoenen gedachten spelen, als een soort film, door mijn hoofd.
    Even geen oog of oor voor dingen om me heen, even helemaal verdoofd.
    De film speelt zich af in het heden, de toekomst of in de verleden tijd
    Gedachten razen maar door, door niets word ik afgeleid.
    Niet wetend waar het begint, de regie niet in eigen hand
    Als hoofdrolspeler, zomaar in een ander stukje film beland.
    Ik worstel me door alle gedachten heen, vermoeid en ontdaan
    In de hoop rust te vinden in mijn hoofd, vecht ik om verder te gaan.
    Het verleden valt niet meer te regisseren, net als dit bij het heden niet lukt.
    Maar de toekomst kan nog worden herschreven en opnieuw worden afgedrukt.
    De kunst is om de vrolijke en verdrietige gedachten in evenwicht te laten zijn.
    Want anders bekijk je de film steeds weer, met veel verdriet en pijn
    .

Ik ben weer begonnen met werken,maar ook dat valt zwaar.
    Gelukkig heb ik leuk werk en heb ik wat afleiding, maar mijn energie is gewoon op.
    Onze vakantie was nou niet echt "leuk" te noemen.
    2 sterfgevallen, beide auto`s kapot, de mislukte IVF en dan nog veel regen.
    Ik had het me wel anders voorgesteld.

Maar ik kom er wel, met een beetje van mezelf en een beetje van maggi ( lees: psych enz.)

Ook het onderstaande gedicht omschrijft mijn gevoel.
    Soms overvalt me zo`n rot gevoel, ik ben mezelf kwijt.
    Ik weet niet waar ze is gebleven, die leuke vrolijke meid.
    Mijn dagen gaan vaak op, in gedachten over ons verdriet
    Ik leef het leven, maar echt bewust doe ik dat niet.
    Zoekend naar een stukje vrolijkheid, zoals dat is geweest
    Maar het verdriet is vaak het gene, waar voor wordt gevreesd
    Ik wil weer zo zijn, zoals een paar jaar terug
    Gelukkig en vrolijk, zonder al die bagage op mijn rug
    Ik weet dat ik er zal komen, al duurt het wel een tijd
    Maar ooit zal ik het weer voelen: ik ben het! die vrolijke meid

Het is echt niet zo dat ik volledig in de put zit, want zover wil ik het niet laten komen, maar echt lekker gaat het nu ook niet.
    Dus hopelijk volgende keer beter nieuws van mijn kant.

Ik kom wel weer eens langs "fietsen", en anders weten jullie mij wel te vinden. ;)

Liefs Hope

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hallo meiden,

sorry voor het late bericht. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wat minder behoefte heb aan posten de laatste tijd. Ben erg ´sjaggie´ en voel me niet lekker. Maar dat is natuurlijk geen reden om jullie niet te laten weten dat ALLES GOED IS! (het nare gevoel en de goede uitslag hebben geeeen verband!)
    Mijn banner klopt qua aantal weken. Het kindje ziet er prachtig uit: minibeentjes, armpjes, vingertjes... lekker zwemmend... heeel schattig. De nekplooi is erg gunstig. Ik moet het bloedonderzoek nog afwachten en krijg dan een definitieve uitslag, we hebben nl de combinatietest laten doen. Na de test hebben we het gevierd met het allerlekkerste en allergrootste italiaanse ijsje in de stad =P~

lichamelijk heb ik het zwaar, ik heb nu zeker 6 weken misselijkheid achter de rug, maar het ergste is nu afgenomen. Ik ben extreem moe en moet me soms op het werk door de dag heenslepen. Verder veel hoofdpijn, dat heeft zeker met de hormonen te maken. Kortom, zo is het nu, maar ik wil jullie niet de indruk geven dat ik niet ´blij´ ben hoor. Ik ben supergelukkig en voel me ongelooflijk rijk.

ik volg het forum ook wat minder (sorry meiden). wil wel zeggen dat ik blij ben dat Mir er weer is (ik had je niet gefeliciteerd met je verjaardag, dus bij deze nog van harte :oops: ) En wat rot dat je zo geconfronteerd wordt... af en toe zou het even uitgeschakeld moeten worden he, even niets wat je er aan herinnert. Beetje rust in je hoofd... Kon het maar.

Jette, heb je laatste stukje gelezen. Kan natuurlijk best dat je meisje je ´lokt´, maar als ik eerlijk ben.... Lize heeft ook vaak gehoest en dan is het ´s nachts altijd erger. Soms alleen maar ´s nachts. En ze heeft dan zo´n last, dat ik zeker weet dat het niets met manipuleren te maken heeft. Dus leuke theorie, maar sluit andere dingen niet uit! (soms gaf ik haar een slokje koud water, maar meestal kon ik niet zoveel doen. Het gaat ook altijd vanzelf over) Zodra de kindjes liggen wordt de prikkel erger en dus ook het hoesten. Optillen kan dus verlichting geven. Ik heb lize nooit een zetpil gegeven tegen het hoesten, heb wel een keer haar speentje in een homeopatisch hoestdrankje gedompeld en ´s nachts gegeven. Met de speen in hoestte ze minder. (nu ze tanden heeft hoop ik dat ik ´s nachts geen hoestdrankje hoef te geven)
    sterkte ermee.

meiden, ik laat het even hierbij. Ben weer een beetje :sick:
    Amber

6. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hope, had jouw stukje nog niet gezien. wat rot voor je... zo had je je het inderdaad niet voorgesteld. Die ´betere tijden´ moeten toch eens aanbreken voor jullie. Hoop dat je daar in blijft geloven.

Amber

7. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hey amber, wat k*t dat jij je zo voelt als je doet, ik hoop dat jij je snel weer energiek gaat voelen!

dus jij denkt dat het echt hoesten is, wat doe je daar dan tegen, gewoon laten liggen en af en toe wat te drinken geven?
    Hoe lang duurde zoiets dan meestal bij lize?
    Die slapeloze nachten beginnen me op te breken het duurt nu al bijna twee weken, is dit normaal?

Hope wat kun jij een gedichten maken meis, ze raken me echt, ik hoop echt dat jij snel weer die vrolijke meid kan zijn, hetis je echt gegund meis!

dikke knuff.

jette

8. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    He meiden,

Even snel een teken van leven. Pff wat heb ik jullie gemist zeg.
    Ik heb het echt te druk met mijn vader, werken en Neia. En nu hadden we van de week dus ook een virus op de computer. Balen.

Het gaat met mij niet zo goed.
    24 Oktober word ik toch geopereerd. Ik moest dinsdag op controle. Ik heb nog veel pijn maar dacht zelf dat het misschien wel iets beter was.
    Maar helaas zag het er nog hetzelfde uit. Toen ze eraan kwam had ik echt zo'n pijn. De tranen stroomden over mijn wangen...........
    Het littekenweefsel is nog steeds ontstoken en het was aan het groeien. Toen ze eraan kwam begon het zelfs mega erg te bloeden.
    Ze willen nu toch (ondanks de risico's) opereren. Natuurlijk had ik er ook iets over te zeggen, maar dit is echt het beste. Ze weten alleen niet of het gaat helpen. Maar anders blijf ik voor altijd deze pijn houden. En dat is ook geen prettig vooruitzicht. Dat betekent eigenlijk, met andere woorden, dat we niet meer intiem kunnen zijn. Nou daar moet ik niet aan denken. Ondanks dat we nu al maanden geen seks hebben gehad, had ik nooit verwacht dat het zo kan zijn dat we dit nooit meer kunnen doen.
    Eerst dus maar de operatie afwachten.
    Ze gaan dus het littekenweefsel wegbranden, een gedeelte van de hechtingen openmaken en weer goed dicht maken. Dan maar hopen dat er niet weer littekenweefsel gaat groeien.
    Ik begin dan weer van voren af aan. De herstelperiode is ongeveer 6 weken en ik kan weer in ieder geval een week niet zitten etc. Pff ik zie er zwaar tegen op, maar ik heb geen andere keus.

Ik zit er dus flink doorheen. Mijn vriendinnen en Mark hebben me goed opgevangen gelukkig.
    Hij was toch ook wel geschrokken.
    Nu ga ik me eerst maar richten op de operatie, dan zien we weer verder.

X Marieke

p.s. even kijken of ik eindelijk wat kan bijlezen.

9. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Me2, van harte GEFELICITEERD met je zwangerschap meid! Geweldig. Toch nog goed nieuws hier. Ik dacht dat je nog niet ongie was geworden of heb ik dat gemist? Geweldig dat je lichaam meewerkt. Nu maar snel die 12 weken doorkomen.

Miriam, super dat je zo'n fijne vakantie/verjaardag hebt gehad. Dat had je ook echt wel nodig volgens mij. Helaas toch weer ongie, dat is weer een flinke domper.
    En natuurlijk is het mega moeilijk dat je vriendin nu echt bevallen is. Ik heb met je te doen meid.

Amber, gelukkig een kindje met alles erop en eraan! :D En ook nog over de 12 weken heen. Pfff wat ben ik blij voor je.
    Balen dat je je zo chaggie voelt. Dit is gewoon een moeilijke tijd. Probeer je te verheugen naar die 20 weken, vanaf dan wordt alles veel leuker.
    Hoe is het met Lize? Geweldig dat ze toch nog een leuke verjaardag heeft gehad.

Jette, oei oei wat vervelend dat je meisje een beetje ziek is.
    Kan me voorstellen dat je die gebroken nachten er zelf ook niet bij kan hebben.

Hope, pff meid wat een mooi gedicht weer. Het komt echt uit je hart dat merk ik uit alles. Hopelijk krijg je snel een datum te horen zodat je eindelijk weer vooruit kan denken. Dikke knuffel meid!

Flyke, ja meid ik herken het helemaal. Weer aan het werk gaan is gewoon zwaar. Vooral omdat je dan weer helemaal opnieuw een ritme moet krijgen. Gelukkig is dat nu aardig gelukt bij ons, en ga ik met veel plezier naar mijn werk toe.
    Ik moet wel eerlijk zeggen dat het huis er nu niet meer zo netjes uitziet enzo. Maar ik knuffel veel liever met Neia op mijn vrije dagen. ;)

Franka, wat lief zeg van die klassemoeder. Maar toch WEER iets moeilijks voor jou. Kan me voorstellen dat je weer een flinke brok weg moest slikken.
    Heb je al een afspraak gemaakt bij de gyn?

Minka, lief van je meid!
    Hoe was het bij de vk? Wat zei ze over het vloeien?
    Pff wat verschrikkelijk zeg dat je nog steeds niet van die lappen af bent. Ik zie er ook erg tegenop. :(
    Ja Eline zal wel een reus voor je moeder zijn met 3 wkn geleden :confused: , maar wel super leuk.
    Hoelang slaapt ze? En hoeveel weegt ze nu?

Marla, je zult het ook wel mega druk hebben. Hoop dat je het nu een beetje red met het werken en het voeden etc.

Jude, je klinkt als een hele gelukkige toekomstige mama. :D
    Heerlijk meid, ik gun het je zo. Komen de kilo's er nu eindelijk aan?
    Jeetje wat gaat de tijd hard, dat duurt inderdaad niet meer zo lang. Ik ben blij voor je dat je je lichamelijk best goed voelt. Geniet van deze tijd!

Neeke, alles helemaal klaar in huis? En hoe gaat het met de jongens? Zijn ze al een beetje gewend in het nieuwe huis? Hebben jullie leuke buurtjes?

X Marieke

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jeetje zeg marieke ik was er ergens al wel bang voor dat dit ging gebeuren je verhalen te lezen dacht ik al die moet weer onder het mes gatverdammie zeg, en ja dat je er tegenopziet lijkt me logisch het is niet niks hoor meid, pfffff ook al heb je neia er voor gekregen dan nog behoor jij niet zo veel pijn te hebben continu. Ik hoop dan ook met heel mijn hart dat de operatie meevalt de herstel beter veel beter gaat dan hoe het nu is gegaan en dat je dan na een goede 6 heel anders er in staat.

meid ik heb met je te doen wat een ellende

hoe gaat het met je vader? je bent er nog erg druk mee lees ik gaat het wel beter met hem

en hoe is het met neia met het poepen gaat dat nu ook goed?

amber meid je moet doen waar je je zelf het prettigst bij voelt als dat even iets minder komen is omdat je genoeg hebt aan je zelf en even niet de kracht om te komen is dat niet erg hoor, zolang het met miniamber in de buik maar goed gaat.
    doe het rustig aan meid

me2 hoe is het met jou? kun je al weer wennen aan het idee en begin je het al iets te kunnen zien?

lieve hope meid je gedichten zijn overweldigend heel mooi en diep vind ze top, maar dat weet je wel.

ik hoop dat ze inmiddels gebeld hebben voor je om mee te delen wanneer je weer mag beginnnen dikke knuf miriam

jette ik kan je geen adviezen geven maar lijkt me logisch wat ze je aan adviezen geven ik hoop dat het snel beter wordt hoe gaat het verder met jou met je vinger?

minka bij jullie ook alles goed?

marla bij jou ook alles goed

neeke hoe gaat het bij jullie?

flyke werken zwaar meid, het is ook niet niks hoor dikke knuf

jude meid moest ook ineens aan jou denken en op de hyves zag ik je buik tjee wat mooi vind het zo fijn voor jullie

franka lieverd druk druk of vind je het moeilijk om hier elke keer te komen posten, het is nu eenmaal zo dat het babygehalte best hoog is geworden in de loop der tijd, wij bungelen er nog achter aan met z'n drietjes
    maar ik hoop snel weer iets van je te horen, je moest ook naar het ziekenhuis geloof ik he hoe is dat gegaan of staat het in de plannning

volgens mij heb ik iedereen gehad

nou ben gister bij nancy geweest en hebben eerst buiten het ziekenhuis een sigaret gerookt met elkaar, toen kreeg ik de fotocamera in handen en kon ik kijken (slik slik slik slik) het is best heftig

toen naar haar kamer daar de kado's afgeleverd nog even gezeten zei de hele bevalling vertellen ik ging me steeds meer opvreten ze lag recht tegen over de kamer waar danique geboren is dus ik zat er echt niet op mijn gemak komt er een zuster binnnen die bij de bevalling van danique was nou meiden toen wou ik weg liefst heel hard rennen, we zijn toen de afdeling afgelopen en zijn met vaderlief naar de zuigelingen gegaan om romy te bekijken dit vond ik niet prettig heb haar niet goed bekeken kreeg tranen en heb afstand genomen en ben de kamer uit gegaan.

ik kon het niet er ging een steek door mijn hart en het doet zeer te moeten zien dat mijn kindje geen kans heeft gehad.

vandaag nog even druk met schilderen dan is de slaapkamer reddy en ben ik blij dat ik in iedergeval afleiding heb gehad deze week

liefs miriam

11. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Jeetje marieke meis, ik leef met je mee hoor, wanneer wordt je geopereerd?
    Wat is de kans van slagen hebben ze dat aangegeven? is dit het laatste wat ze kunnen doen.
    Waardoor komt het nou eigenlijk dat dit is ontstaan, is het niet goed gehecht de vorige keer?

Hoe gaat mark er mee om, ik weet wel dat sex niet het belangrijkste is en dat er ook andere manieren zijn om intiem met elkaar te zijn maar nooit geen sex meer is een erg vreemde gedachte!

Maar laten we daar niet te veel aan denken meis, we gaan positief zijn en allemaal voor je duimen, het moet goed komen, moet gewoon!
    Wanneer wordt je geopereerd en wanneer weet je of het geslaagd is of niet?
    Moet je lang in het ziekenhuis blijven?

Succes meis, ik duim voor je!

Liefs
    Jette

12. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Lief van jullie meiden.

Ik zit weer met tranen in mijn ogen hier. Ik kan nog steeds niet geloven dat mij dit moet overkomen. Maar gelukkig heb ik Neia!
    Zij doet het super en is echt een schatje. Met het poepen gaat het goed (meestal om de 1 a 2 dagen), ze heeft er weinig last van. Verder is ze een heerlijk vrolijk kind wat goed eet en slaapt.
    Met mijn vader gaat het redelijk. Lichamelijk niet veel beter maar hij is een stuk positiever en kan goed genieten van Neia en van andere leuke dingen gelukkig.

Jette, ik moet 24 oktober geopereerd worden. Als het goed is weten ze dan na 6 weken of het geslaagd is. Want de afgelopen keer was er na 6 weken pas littekenweefsel gaan groeien.
    Ze zeiden de vorige keer al dat het een lastige operatie was, en dat is inderdaad mis gegaan. Omdat ik een totaal ruptuur had, dus van 2 kanten uitgescheurd, hebben ze aan 2 kanten gehecht. Die knoopjes van de hechtingen zijn tegen elkaar gaan irriteren en zo is de ontsteking ontstaan. Verder ligt het een beetje aan je lichaam of het littekenweefsel gaat ontwikkelen. En dat is dus wel bij mij gebeurd.

Miriam, oh oh meid wat verschrikkelijk. En dan ook nog op dezelfde afdeling als waar Danique geboren is. Natuurlijk dan weer de vraag: waarom mocht zij er niet zijn?
    Sterkte meid!

X Marieke

13. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    nou marieke laten we positief zijn en hopen dat het allemaal goed mag gaan, en tuurlijk heb je er iets mega positiefs aan over gehouden die lieve lieve lieve neia, maar ja je wilt je leven ook weer wat oppakken he.

Nogmaals ik duim voor je, komt goed!

liefs
    jette

14. Lara11

Lara11 Niet meer actief

meiden, ik begin me bijna te schamen over mijn ´geklaag´, ik schrik gewoon van alle nare dingen die hier passeren. Marieke, wat ongelooflijk shit! Na een bevalling hoor je te herstellen, niet door tig operaties te gaan! Wat moet dat pijn doen, heb echt zo met je te doen. Ben blij dat je meisje het beter doet, na die nare tijden toen ze zoveel moest huilen. En gelijk heb je, laat het huishouden lekker zitten, knuffelen moet je! geef haar maar een dikke knuffel van mij, en sterkte meid...

Miriam, het zat je echt niet mee in het ziekenhuis... wat een ongelukkige loop van omstandigheden, ik vind dat je het nog lang goed gehouden hebt. (ik weet niet of ik zelf een stap in het ziekenhuis had gezet) Misschien dacht je dat je het wel aan zou kunnen, maar oh wat pijnlijk voor je...
    Knuffel...

Hope, ben wel blij dat je zo ´terugverlangt´ naar die vrolijke meid. Je weet dat je dat in je hebt en dat je dat bent, je moet alleen de weg weer vinden en de hoop gaan voelen. Geloof me, je komt er..

Amber

15. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Jette, ik zal je pbén

16. Lieve Miriam,

Ook hier wil ik je even een hart onder de riem steken! Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor je was, op kwaamvisite en dan nog wel op het kamertje tegenover die van Danique*! Meis, ik hoop dat er voor jou ook snel mooie tijden aan mogen komen! Ik blijf duimen voor je he, dat weet je!

Veel liefs Marjolein, mama van Luna*, 1 sterretje en meisje

17. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Weat een nare berichten toch weer hier...

Marieke: wat vreselijk naar voor je. Ben je bevallen...herstel je weer niet en moet je onde rhet mes....my god, het is wel even wat. Maar geen intimiteit meer op die wijze met j man lijkt me ook niet de bedoeling.....Ik ben blij dat je troost put uit je lieve Neia. Het zou mij af en toe wel wat te veel worden denk ik hoeveel ik ook van mijn kleine ventje hou....
    Heel veel sterkte en ik duim en bid dat de operatie zal slagen....

Miriam: jeetje wat knap dat je bent gegaan zeg...Ik denk dat ik niet dat ziekenhuis in had kunnen gaan....veel te pijnlijk....en dan ook nog eens tegenover de kamer waar Danique is geboren....geen wonder dat je moest huilen. NIets geks aan...Heftig hoor....... Hoop dat je heel snel dat ziekenhuis in kan omdat jij een gezond kindje krijgt!

Hope: mooie gedichten hoor. Prachtig weer gegeven en ookal zit je toch wat in de put, ik voel toch het positivisme bij je. Zoals Amber zegt: jij redt het echt wel! je bent sterk hoor! De aanhouder wint...en dt zal zeker bij jullie van toepassing zijn!

Amber: gelukkig wel goed bericht! Geweldig! Heerlijk gevoel! Ik zou ook wel zo'n ijsje willen :)

Minka: het zijn er geen twee hoor! Ik heb al een echo gehad ;)

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dank je meiden en marjolein ik weet het je bent een lieverd

Hier nog niet weer naar haar toegeweest en ook nog niet weer gebeld het is toch te veel slikken hoor, en ik heb er niet echt bij stil willen staan het ziekenhuis danique bevalling baby's maar als je er dan bent dan voel je je zo ongemakkelijk en verdrietig dat je elke kamer langs wilt gaan en even duidelijk wilt zeggen hoe gezegend ze zijn. en dat je zelf nog steeds met lege handen staat.

Het is niet rieel dat snap ik wel maar zo voelde ik me, alsof echt de wereld tegen je keert. moeilijk hoor.

weet niet of ze nog in het ziekenhuis zijn of al thuis hoor ook niks van hun kant en dat vind ik ook niet leuk dan voel ik me gepasseerd in het verleden zo vaak voor ze klaargestaan en bijgestaan en nu hoor je er niet echt bij dat voelt ook niet goed, het is een heel dubbel gevoel.

Verder druk geweest huis opknappen deze week bijna klaar boven verdieping nieuwe kleuren op de muur en alle kleding uitgezocht, tuin onder handen gehad. Je gaat je toch op bepaalde dingen focussen om maar niet te veel hoeven denken.

Maandag weer vol aan de bak werken heb direct een rot dienst van 11 uur tot half 8 dus de hele dag en begin avond onder de pannen

nou iedereen fijn weekend liefs miriam

19. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Miriam: jeetje wat heftig. Ik heb er even geen woorden voor. Ik vind het enorm dapper, dat je al geweest bent en wat was het moeilijk. Kan me voorstellen dat het even helemaal terugkomt. Doe je het rustig aan!

Hope: wat een prachtige gedichten heb je gemaakt. Ik herken het helemaal. Ik heb de laatste tijd ook het gevoel dat Franka er niet gelukkiger op wordt, terwijl de stap naar een zwangerschap zo mooi zou moeten zijn. Ik hoop maar dat we snel weer de vrolijke Hope, Miriam en Franka mogen zijn!

Marieke: ook bij jou heftig nieuws :cry: Ligt het aan mij of klinkt eind oktober nog zo ver weg? Waarom laten ze je nog lang wachten vol onzekerheid? Heel veel sterkte!

Gelukkig gaat het met de rest wel goed.

20. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Franka-man heeft deze week een prachtig lied geschreven (een vriend van Franka-man heeft de muziek gemaakt, maar dat kan ik hier niet posten) Ik wilde jullie deze niet onthouden en ik was superontroerd. Zit nu weer te huilen, als ik het liedje doorlees:

Geen geluid

Wat zou je eerste woordje wezen?
    Was het ma, of pa of vis?
    Ook al was je maar heel even,
    ik voel steeds dat ik je mis.

Jij zou nu al kunnen lopen.
    Je stoten aan een tefelpoot
    of je was stiekem weggekropen,
    ik zocht je als een idioot.

Zou je houden van radijsjes,
    speelde jij het liefst alleen?
    Ik zong voor jou de mooiste wijsjes
    Sliep je met of zonder speen?

Zou je op je moeder lijken?
    Lachte jij me vrolijk uit?
    Ik mocht heel even naar je kijken.
    Jouw kleine hart gaf geen geluid.

:cry: :cry: :cry:
    Zo zie je maar, dat het de mannen ook echt niet onberoerd laat.
    Franka-man vertelde erbij dat hij afgelopen week veel verdriet had (dat doet de zwangerschap van zijn vrienden met hem) en de drang had om er iets mee te doen. Dit was het resultaat en met de muziek erbij is het echt prachtig geworden.

Fijne zondag nog allemaal!
    Liefs Franka

Share This Page