tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve franka ja ik heb heb week rooster en die zijn gemiddeld twee weken van te voren klaar dus je kunt redelijk er om heen plannen maar het is niet altijd even handig

en het went zulke verschillende tijden al heb je natuurlijk behoorlijk voorkeur hihihi

heey meid kan me voorstellen dat het ergens benauwd, maar mischien kun je toch bellen een afspraak maken en luisteren naar wat ze te zeggen hebben en de optie's dan even het laten rusten en dan verder kijken je bent zo weer bij oud en nieuw hoor.

maar je moet er wel achter staan en als je vrede hebt zo als het nu is dan moet je het nog niet doen.
    hoe denkt franka man er over?

Vind het wel knap hoor hoe jij er nu in staat echt je bent ons toppertje ook wel een beetje hoor en hope ook

marieke probeer die enge gedachtes ergens ver achter je te laten liggen voor elk probleem is er weer een oplossing meid, en het is nog niet zover dat het niet meer kan en weet je het gaat nu geoed met de operatie let maar op.

minka vrijdag komt al snel in zicht het valt hopelijk weer mee net als de vorige keer zodat die lappen eens even een poosje weg kunnen blijven

jette het is inderdaad luxe dat je even kunt spieken onder werk tijd maar denk ook wel dat je genoeg werk te verzetten hebt en dat het dan even fijn is om even hier snel te spieken en meid het is een soort verslaving he hier komen.

Ik voel me goed eigenlijk heel goed, wel heb ik een vraag mag je werk uren inhouden verlof uren die je opbouwd omdat je lang ziek bent? ze hebben bij mij over het hele jaar heen 30 uur ingehouden dus een weekje en eigenlijk vind ik dat niet eerlijk.
    maar als het zo is dan zij het zo

Ik weet dat ik niks moet forceren om naar mijn vriendin heen te gaan, maar ik heb een gevoel en dat kan ik niet van me af zetten vanaf het begin voel ik me ellendig bij haar zwangerschap het was de verkeerde timming zeg maar te dicht op het verlies van danique dan ik die er heel veel mee bezig is bewust leeft voor zwanger worden en zij die er los op leeft zo zwanger is dat voelde heel wrang nu nog iets maar het zakt duurt heel lang maar het zakt.

Toch ben ik een slechte vriendin geweest omdat de miriam die er normaal rond loopt vaak is mee wil met controle nieuwschierig is (heel nieuwschierig) en nu alles van een onwijse zijlijn heb bekeken weinig interesse enz enz. ook nu de kleine al een week oud is heb ik me maar 1 keer laten zien.

miriam normaal zou er zeker al 4 keer geweest zijn snappen jullie het nog een beetje

en doordat ik mezelf niet ben vind ik me geen goede vriendin en ik zou het ook niet leuk vinden als het andersom was en ze niet bij mij zou komen

dus ik ga hoe ik me vrijdag ook voel gewoon naar ze toe.

nou iedereen fijne avond liefs miriam

2. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey meiden nou weer volop gepost, ineens is iedereen weer "wakker" geschud lijkt het wel! :D
    Nou ben blij dat de meesten er nog zijn, moet wel zeggen dat ik marla wel erg mis, ben erg benieuwd hoe het met haar gaat.

marieke ik hoop zo dat je vrij kunt krijgen om even met z'n drietjes weg te gaan, jullie hebben het zo verdient.
    Weet je al of het kan of niet, meis probeer toch positief te blijven onder alles hoor, doorzetten en afwachten.

Me2 ja dat valt niet mee dat geloof ik direct tja en jp eist ook zijn aandacht en zorg. Petje af hoor!
    Hoe kan dat dat JP ineens s'nachts vaker wakker is?
    Dominique werd gisteravond ook ineens huilend wakker, heel zielig, heb haar even getroost beetje drinken gegeven en toen sliep ze ook zo weer verder, zou ze gedroomd hebben?

Marieke ben blij dat het wat beter gaat met je vader!

Jette

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jette: ja bij JP is het echt de fase dat ze de dag gaan verwerken snachts, dus dromen ze veel en motorisch kan hij nu opeens weer zoveel meer (hij kan zelf gaan staan en zitten) dat moeten ze ook verwerken en willen ze ook steeds toepassen :)

Miriam: verlof bouw je enkel het laatste half jaar van je ziekte op. Zo heeft de wet het geregeld. Dus als je langer dan een half jaar ziek bent ga je over die extra periode geen verlof meer opbouwen.

4. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    kan het zijn dat dominique dat ook al doet me2 of is dit te vroeg, gisterenavond huilde ze heel zielig in bed heel zachtjes, toen ik haar even knuffelde en wat te drinken gaf sliep ze zo weer verder, ach de schat!

jette

5. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Gelukkig zijn jullie er nog. Ik heb ook niet altijd tijd hoor om te posten.

Marieke, ik kan me voorstellen dat je tegen de operatie op ziet.
    Het is ook niet zomaar een ingreep, maar inderdaad, nooit meer intiem kunnen zijn is ook niet wat je wilt. Kon je vrij krijgen om een weekje weg te gaan? Ik hoop het voor je, je hebt het verdiend.
    Erg fijn om te horen dat Neia-opa weer wat opknapt.

Me2, Kan me voorstellen dat je moe bent. en zwanger zijn en een kleine rondlopen (en rondspoken s'nachts) zal best zwaar zijn. Wel jammer dat je meer misselijk bent; zou het dan roze worden deze keer :) :) :)

Miriam, Je bent absoluut geen slecht vriendin hoor! Ik zou willen dat ik ze zo had als jou ;) Ze zal je echt begrijpen, ik hoop dat het gaat lukken vrijdag.

Jude, Wat fijn dat je geen klachten hebt. Ik hoop het niet, maar bij mij kwamen ze na de 30 weken! Als het niet meer wil met werken, gewoon wat minder uren gaan. Ik ben zo blij dat ik toen 2 uurtjes per dag minder ben gaan werken, het gaf me zoveel meer rust. Het is echt niet vreemd om dit voor te stellen, gewoon doen!

Jette, Ik mis Marla ook hier, haar lange posten met altijd wel wat vrolijks erin (door de regen fietsen en met kroeshaar rondlopen etc).
    Ik heb haar een tijdje geleden nog een PB gestuurd, ze had het erg druk , en moest jullie allemaal de groeten doen.

Flyke, hoe gaat het meid, druk met werken?

Hope, ik denk aan je

Amber, hoe is het met jou, laat je snel weer weten hoe het met je is?

Gisteren dus naar het CB geweest, Eline weegt nu 4250 g en is 54 cm. Ik had verwacht dat ze langer zou zijn, ze heeft super lange benen :)
    Ze zit nog steeds in maatje 56, jammer want de meeste leuke kleertjes beginnen vanaf 62. De prikjes gingen goed, natuurlijk even flink huilen, maar zoals Marieke al tipte, meteen getroost worden door mama.
    Verder heeft ze de hele dag zowat geslapen en ik heb haar gisteren ook vroeg in bedje gestopt. Vanacht dus wel een voeding gegeven, maar dat was te verwachten.
    Op het KDV is plek op ma-middag (vanag 1 januari de hele dag), do en vr. Ik wil dus mijn vrije dag verschuiven naar de di en voor 7 weken maandig middag werken van 13.00 u - 19.30 u. Ik ben al 2 dagen naar mijn baas aan het bellen, mailen en sms-sen, maar hij reageert niet :(
    Morgen moet ik doorgeven of ik ermee accoord ga, dus nu maar hopen dat hij contact opneemt!

Zo, ik ga Eline weer een verwennen met lekkere melk , stop nu maar met forummen riep ze net hihihi.

Liefs Minka

PS Eline is vandaag 2 maanden, de laatste foto staat in mijn album

6. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey meiden
    heb eindelijk de tijd gevonden om bij te lezen (met merel op schoot)
    er is nogal veel geschreven
    ik ga eerst iets eten en dan probeer ik op iedereen te reageren,

liefs
    flyke

7. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    ok, daar gaan we:

me2, hehe dus misselijker dan bij JP, ik zei het je al zeker? ik denk dit maal een meisje, ik kan geloven dat je uitziet naar die echo van 22sept!

minka, denk dat je het verkeerd begrepen hebt, het piepje en het lampje werkten, maar ik heb nooit iets gehoord of gezien, gewoon omdat mijn hoofd een beetje overal en nergens was in gedachten vrees ik ;)
    oei, dus toch opnieuw curretage, morgen als ik het goed voor heb, ik duim voor je dat je deze keer volledig van alles verlost bent! wat doet eline het goed zeg!

jette, hehe oei, ja wortelkanaalbehandeling voor je tanden, nu je het zegt, nu ben ik mee...raar dat dominique snachts wakker wordt, maar ik las ook ergens en zoals me2zegt, hun indrukken van overdag zijn zo groot en overweldigend soms dat ze er snachts van dromen, hopelijk betert het!

hope,prachtige gedichten schreef je, zo echt en puur, hoop dat je deze keer meer geluk mag hebben, megaduim hier!

amber, ai meid zit je niet mee he, hoop dat het intussen wat beter met je gaat? en een ontzettend goede echo gehad zoals ik dacht, goed zo! ben blij voor je, nu wat meer genieten terug?

marieke, oei je moet dus opnieuw geopereerd worden :( kan me voorstellen dat je je allerlei vragen hebt en angst om niet meer intiem te kunnen zijn met je hubbie, maar meid, zover is het nog niet he, daarom nu die operatie en we gaan van het positieve uit he, zal natuurlijk wel een lange recuperatietijd vergen maar komt goed!

miriam, vind het je jammer dat je denkt en voelt een slechte vriendin te zijn voor je vriendin, lieve miriam, sinds al die tijd dat ik je hier ken, erken ik je echt als een megagoede lieve meid, die voor iedereen klaar staat ondanks haar eigen pijn, dus petje af hoor voor jou, weet niet of ik het zou kunnen opbrengen

franka, mooie tekst van je hubbie, zo zie je maar, mannen tonen het dan niet zo veel maar zijn er toch echt ook mee bezig he. Ivm je dubbel gevoel om contact op te nemen, kan ik inkomen dat je het nog altijd zonder hulp wil kunnen. Maar persoonlijk zou ik denken, ik heb nu lang genoeg gewacht, alle hulp is welkom, zo dacht ik toen ik bijna hulp ging mogen vragen, en wie weet is er maar een minipini iets voor nodig he, en wie weet denk je dan later, had ik maar eerder hulp gevraagd dan kon ik eerder van dit wondertje genieten, maar is jouw keuze he meid, hoop dat dit niet verkeerd overkomt, je moet doen waar je je goed bij voelt!

jude hehe , kan geloven dat alles wat op een slankengangetje begint te lopen, ik zie dit goed bij een collegavriendin die is uitgeteld voor 1november, alles is haar teveel aan het worden, verlangt mega erg tot ze thuis mag blijven. Ivm resusfactor, geen idee.

ja vraag me ook af hoe het is met Marla, en of kleine famke de borst al wil lossen voor flesje of lepeltje ;)

zo hoop dat ik niemand vergeten ben,
    update flyke, het is nog altijd wennen aan het werk na er zo vier maanden uit te zijn, zo zijn er op het werk paswoorden en andere dingen gewijzigd enz en zo had ik dinsdag een telefonisch gesprek met een cliënt, hij uitte niets persoonlijks maar ging zo de strijd aan met mijn dienst, en ik wond me er zo over op, en ik wou echt hard tegenspreken, maar mocht niet of dit zou hij tegen mij kunnen gebruiken en toen ik telefoon neerlegde, begon ik te huilen, gewoon, raar, snap het zelf niet goed eigenlijk, niet meer gewoon zijn zeker....

ik zou normaal gisteren thuisgeweest zijn, maar hebben dan dringend afspraak gemaakt met die lastige cliënt en mijn diensthoofd en onze voorzitter erbij om de situatie te bespreken dus mijn vrije dag moest verzet worden naar vandaag. Eindelijk dagje thuis om bij te komen, wat ben ik blij! Ik wil natuurlijk weer vanalles doen, bezig zijn met Merel, de was, de strijk, poetsen.... zaterdagmorgen moet ik werken, zaterdag middag boodschappen doen, 'savonds naar verjaardagsfuif, zondagmiddag gaan eten, voorbije wekend was ook al zo druk, en zo geraak ik met alles achter, nuja ik wil zeker niet klagen hoor, hoewel ik dit wel doe, sorryyyyyyyyy

merel stelt het goed op creche, andere kindjes wuiven haar al gedag als ik haar ga halen of brengen, dag mereltje....ze zeggen dat ze zo lief en vriendelijk is, zo vaak lacht, maar dat ze inderdaad echt kan vechten tegen haar slaap. Ze heeft nu ook wel een flinke hoest en een snotneus sinds vandaag dus hoop dat ze niet ziek wordt.

zo, zonnetje schijnt hier, dus verkies ik om met Merel te wandelen naar bakker en apotheker achter poedermelk, en blijft mijn strijk weer even liggen haha, heb echt geen karakter soms

beste voor iedereen!
    liefs
    flyke

8. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    flyke mag ik vragen waar je werkt, je moet ook zaterdags werken?

verstandig hoor dat je kiest om met merel te gaan wandelen in plaats van je strijk, die blijft wel liggen, merel niet ha ha ha!

Genieten meis, niet altijd denken aan je huiswerk (zegt de dwangmatige poetser) je planning laten leiden door merel, dan merk je dat je achteraf de meeste dingen die je in de planning had toch wel lukken, maar ga je van te voren dingen plannen dan loopt het vaak in het honderd, tenminste is mijn ervaring!

Liefs
    Jette

9. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    raar he, precies vandaag een jaar geleden:

Geplaatst: Di Sep 18, 2007 8:41 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

net gebeld, volgens Ha ben ik zwanger, waarde 214, geen bloedarmoede, geen suikerziekte, ijzer en urine perfect, cholesterol zelfs gezakt bij vorige keer zat ik erboven,nu 181, en de rest zoals antistoffen enz. volgen

is nog aan het doordringen hier...

liefs
    flyke

ik kon het toen echt amper geloven, dacht echt ongi te worden, het weer niet raak zou zijn, angst voor nieuw MK en zie nu...

lieve franke en hope en miriam, ik duim megahard dat dit geluk jullie binnenkort ook mag overkomen, want jullie verdienen het zo erg!

liefs
    flyke

10. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    jette, ik werk in een huisvestingsdienst, moet wel niet elke zaterdag werken hoor, is een beurtrol

ja dat plannen is gemakkelijk maar het uitvoeren.....hehe
    nu ja, we zien wel, ben nog nooit een poetsfreak geweest...

oja heb overlaatst nog gedacht aan je en gelachen, we gingen vorige zaterdag naar Brussel en zagen afrit Jette ;)

liefs
    flyke

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    he das leuk, nou moet ik wel eerlijk bekennen dat jette niet mijn echte naam is maar meer een afkorting van mijn echte naam.

ach een poestfreak ben ik ook niet maar wil wel graag elke dag alles aan de kant hebben voordat ik mezelf leuke dingen gun.
    Net zo als de tuin, je zult mij niet in een tuinstoel vinden als de tuin nog moet worden gedaan.

Beetje dwangmatig he 8)

jette

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hahaha lekker Jette, dat had ik alleen op het eind van mijn zwangerschap terwijl ik toen rust moest houden vanwege hoge bloeddruk! hahahaha Ik denk dat Dominique nu ook zeker last kan hebben van nare dromen!

Flyke: lekker inderdaad iets met Merel doen. profiteer van het goede weer. Ik heb morgen dagje vrij en ga lekker met JP op pad. Valt ook niet mee weer aan de slag he na je verlof. Moet je draai weer even vinden.

Ik vind het enorm geestig om te horen hoe groot jullie kinderen zijn en hoeveel ze wegen! JP is namelijk heel licht, maar wel erg mooi op lengte! Hij weegt met 9 maanden "maar" 8 kilo en is 73 cm lang. Het is een mooi geproportioneerd mannetje! Hij eet goed dus maak me geen zorgen.

Minka en flyke mijn man en ik denken ook dit keer een meisje. We willen het ook weten dit keer en dan zullen we het ook vertellen hier.

13. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey me2 ik denk ook een meisje, ik was ook megamisselijk en zie hier een lekkere meid!
    Wat doe jij als hij naar heeft gedroomd, ga je naar hem toe, ik heb dat gisteren wel gedaan, heb haar niet uit bed gehaald maar even getroost, speentje wilde ze niet dus heb ik haar een beetje drinken gegeven en toen sliep ze zo weer verder!

Jette

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jette, haha poetsfreak. Hier nog zo 1. Ik moet alles altijd aan kant en opgeruimd hebben. En mijn planning moet wel nageleefd worden. Maar sinds Neia is dat niet meer zo belangrijk en lukt het ook niet. ;)
    Ik zou haar inderdaad ook troosten en dan terug in bed. Het moet natuurlijk geen gewenning worden.

Me2, ja ik denk ook een meisje. Spannend. Jammer dat je nog een dikke 10 weken moet wachten.... :rolleyes:
    Maar ik ben heeeel blij dat wij het ook mogen weten. ;)
    Enne je weet het he, ik ben 40 wkn ziek geweest en echt een meid, dus goeie kans, alleen hoop ik voor jou dat die misselijkheid snel overgaat.

Franka, ja heel begrijpelijk meid. Echt niet raar. Je wilt het zo graag zelf doen. En misschien kan dat nog wel. Maar misschien ook slim om even een afspraak te maken en de ervaringen van de gyn te vragen.
    Ik ben benieuwd of je morgen gaat bellen.

Miriam, ongelofelijk dat je zegt dat je een slechte vriendin bent. Jij luistert ook nooit naar mij. ;) Natuurlijk snap ik dat je anders bent als anders. En je wilt zo graag die oude Miriam zijn. Helaas lukt dat (nog) niet. Ik weet zeker dat jouw vriendin je begrijpt. Je bent een schat!

Minka, heel veel succes morgen. Hoelaat moet je? Ik zal aan je denken.
    Ah wat een schatje is Eline. Echt een meisje, heerlijk! :D
    En nog zooooooooooo'n kleintje, ik vind Neia nu al groot.

Flyke, heerlijk dat Merel het zo goed doet op de creche. dat is weer een zorg minder.
    Enne heel herkenbaar hoor die actie op het werk. Ik heb al heel vaak een brok weg moeten slikken op mijn werk. Raar, maar ik denk de schuld van de hormonen.

Bedankt voor jullie lieve woorden! Dat doet me goed, en ik moet nu proberen om van het positieve uit te gaan. Ik moet zeggen dat ik me sinds gisteravond ook iets beter voel.
    We gaan op vakantie!
    Van 6 oktober een midweek naar de kempense meren, net over de grens. Ik heb er zoveel zin in, en het is al lekker snel.

Het lijkt wel alsof Neia al tandjes gaat krijgen. Maar dat kan nog helemaal niet, want dat is nog veel te vroeg. Maar ze kwijlt heel veel en is jengelig. Vannacht werd ze ook 2 keer wakker en ging ze constant met een lap over haar gehemelte wrijven. Echt raar, maar dat zal wel niet.
    Net hebben we haar voor het eerst een fruithapje gegeven. We mogen voorlopig alleen peer geven ivm haar darmen. Maar het ging erg goed. In het begin verslikte ze zich van een heel klein beetje. En later snapte ze er al meer van. Natuurlijk heeft ze maar een heel klein beetje op, maar ik ben zo trots op haar. Nu ligt ze een dutje te doen, ze is er gewoon moe van, haha.

X Marieke

15. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Minka, ik wilde je nog even veel sterkte wensen voor morgen. Hopelijk is dit nu echt de laatste keer!

Franka, voor jou ook nog even een speciaal berichtje. Geloof het of niet.... vannacht heb ik alweer gedroomd dat jij zwanger was! Het kan nu echt niet lang meer duren! Enne, ik snap jou ook wel, ik wilde ook liever dat het helemaal van ons zelf was en gelukkig is dat ook nog gebeurd, maar op een gegeven moment heb ik het wel losgelaten en juist gedacht laat maar, laat het ziekenhuis maar iets doen. En juist toen lukte het ineens. Dus ik zou toch wel zeggen, maak die afspraak, dan heb je tenminste een houvast en wie weet geeft het je een bepaalde rust die je net even nodig hebt... Maar jouw keuze natuurlijk!

Marieke, wat fijn dat jullie er toch nog even tussenuit kunnen! Even weg van alles, heerlijk!

Me2, ben benieuwd of het echt zo is dat misselijkheid bij een meisje hoort. Ik ben toch echt ook wel misselijk geweest, hoor! Maar niet heel extreem, maar het was er wel van een week of 6 tot een week of 12/13. Bij mij denken de meeste mensen aan mijn buik te zien dat het een jongen is. Van achter zie je niks en van voren eigenlijk ook niet echt, alleen van opzij is ie nu wel goed te zien... tja, ik zeg elke keer dan: wie weet...

Zo, ik heb weekend en ben er echt aan toe... Nog maar een weekje of 7/8 werken, ik ben echt aan het aftellen, hoor!

Liefs,
    Jude.

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jette: ik ga ook kijken als het huilen aanhoudt. Geef dan wat water of thee. Pak JP niet op! Aai over zijn bol.

Minka: veel sterkte morgen! Hopelijk de laatste keer en dat je er snel vanaf bent!

Marieke: fijn dat je je al beter voelt en dat jullie lekker weg gaan! Is inderdaad al snel!
    Wat vroeg al met bijvoeden! Mij werd juist geadviseerd vanwege de darmen van JP om daar niet voor 6 maanden mee te beginnen., Hij eet overigens alles en heeft eigenlijk van geen enkel voedsel last gehad! Wel zoet he als je ze voor het eerst ziet proeven!
    JP begon ook met 3 maanden echt alle symptomen te hebben van tandjes krijgen. Het duurde nog tot maand 6 voordat hij de eerste 2 had hahahahaha

Jude: ik had ook een puntbuik! echt een jongen dus :) Ik was ook weeeig misselijk bij JP maar minder dan nu en het was rond week 9 wel voorbij, vandaar mijn idee van een meisje, maar iwe weet! Ik laat het jullie weten!
    Lekker aftellen jij!

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden vandaag heel druk geweest geen tijd gehad om alles goed te lezen alleen heel snel jullie zijn geweldig zoals jullie over me praten echt lief ik moet het nu alleen zelf nog zo gaan voelen ben er voor morgen toch weer onderuit gekomen moet overwerken en ik ben al zo moe maar ja soms moet je bepaalde dingen doen me2 ik ben van af 21 december volledig in de ziektewet geweest en dan tot maart toen ben ik voor 20 procent ongeveer weer begonnen en met de week iets erbij

kun je me dan ook zeggen hoe dat werkt
    ik wil namelijk wel met argumenten komen maar moet wel weten of ik in mijn recht sta

thanks alvast en meiden ik beloof morgen avond na het eten te komen lezen en te reageren knuf miriam

18. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey marieke, heerlijk meis, lekker weg met jullie drietjes, ga heerlijk genieten meis, dan daarna de OP en dan je richten op een positieve toekomst.
    Hoe zit het nu momenteel met de pijn? Kun je het een beetje volhouden?

Me2 vannacht heeft ons meiske heerlijk maar dan ook heerlijk geslapen dat is wel een voordeel van de creche he ze slapen er goed op, al die indrukken :)
    Ik ben vanmorgen om half 8 weg gegaan en toen was ze net wakker, oma kon dus direct aan de slag ha ha ha!

Liefs
    jette

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jude, haha leuk zeg om de mensen zo in de waan te laten, terwijl je het zelf al weet, haha.
    Lekker aftellen meid, en eerst genieten van het weekend. Ga je nog iets leuks doen?

Me2, ja ik vond het ook al vroeg. Maar Neia zat constant geinteresseerd naar ons eten te kijken. En volgens de cb was ze er dan aan toe en kon ze het proberen. Ik ben benieuwd hoe dat met haar darmen gaat. Als het weer harder wordt stop ik er gelijk mee totdat ze 6 maanden is.
    Maar nu heeft ze net ook haar hapje op, nouja een paar hapjes dan. Maar iedere keer als ze het doorgeslikt had zit ze met haar handjes te wapperen, zo van: meer meer. Zo schattig! :D
    Mmm balen dat die tandjes tot 6 maanden kan duren. ik zag het gister ook in het boekje staan. Volgens mijn schoonmoeder zitten er boven en onder 2 witte puntjes, maar ik zie niks. Als je eraan komt schreeuwt ze het uit en wil ze zelf met een doek ertegenaan of de speen. Echt raar. Ik ben benieuwd of het doorzet. Ik hoop het voor haar, of dat het even weg gaat. Want dit is wel zielig. Heeft JP er 3 maanden last van gehad?

Miriam, lekker vroeg naar bed meid als je zo moe bent. En dat overwerken schiet dan ook niet op. Goed voor jezelf zorgen hoor.

Jette, super dat Danique vannacht zo goed heeft geslapen! :D Ja van die indrukken wordt ze wel moe.
    De pijn was minder, maar sinds vandaag is het weer verschrikkelijk.
    Ik heb echt constant last gehad bij het zitten, en ook met het plassen steekt het weer, echt vervelend.

Vandaag lekker gewerkt. Het is al weken mega druk. Maandag begin ik een uurtje eerder, hopelijk krijgen we dan wat werk bijgewerkt.
    Vandaag kreeg ik een berichtje van een oud-collega, dinsdag ga ik met hun mee uit eten, ben benieuwd. Ben wel nieuwsgierig hoe het met "mijn" winkeltje gaat, maar ik ben zo blij dat ik daar niet meer werk. :D
    Hebben jullie een leuk weekend gepland?
    Wij een druk weekend; morgen poetsen en boodschappen doen. Aan het einde van de middag gaan we bij mijn schoonouders eten, en daarna met beide opa's en oma's (als mijn vader kan) over de kermis heen lopen met Neia. Zo leuk, de eerste keer kermis!
    Zondag gaan we naar vrienden, en 's avonds naar familie. Dus een drukke zondag. Maar heb er wel zin in, heerlijk weekend! :D

X Marieke

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    me2 ik hoop dat je snel minder moe bent en dat jp ook snel doorheeft dat de nacht voor het slapen is en ik ben ook zeker benieuwd of het een meisje wordt zou wel heel leuk zijn hoor.

marieke lekker even weg met z'n tweetjes en fijn dat je vader wat meer opknapt dat voelt denk ik wel heel fijn he meid.

jette ik mis marla haar geteut ook echt wel maar het gezin gaat voor samen met het werk
    en als het er maar goed gaat dat vind ik belangrijk.
    hoe staat het met de wedstijden ervoor?
    en hoe gaat het met jetteman

minka wat rottig dat het zo gaat bij de kdv
    als je dicht in de buurt zou wonen mocht je haar bij mij brengen maar helaas ik hoop dat je snel iets vind voor de dinsdag en dat je baas contact met je hierover opneemt
    en eline al weer 2 maand wat gaat het toch hard zeg onvoorstelbaar.

hoe is het gegaan vandaag meid viel het mee

flyke het is wennen he meid als je zo lang er uit bent geweest en je bent nog aan het ontzwangeren hoor dus het is niet gek dat je dan ineens vol van emotie zit hoop dat je toch snel je plekje weer vind op de werkvloer en dat je met plezier er naar toe gaat.

zo zie je maar hoe het kan lopen en hoe snel een jaar eigenlijk voorbij gaat he en ja ik duim met je mee flyke dat het geluk onze kanten op komt

nou jette mij zie je dan heerlijk op die tuinstoel zitten ik ga echt niet de tuin in vind ik vreselijk al die beestjes heb er echt een fobie van hihihi nee mij niet gezien.
    slecht he ( laat ik bart maar zwoegen en zwoegen in de tuin want de bloemen vind ik wel heel mooi)

o marieke wat lief dat neia haar fruithapje heeft gehad en alleen peer? gaat het dan verder wel goed met haar darmen

jude ik hoop dat je droom werkelijkheid wordt dan kan er weer een naar de andere kant van de lijn het wordt toch echt tijd dus franka ik hoop het en ga duimen voor je o wat spannend

jude wat gaat het ineens snel zeg nog 8 weken en je zit thuis de laaste loodjes wegen het zwaarst he, maar fijn hoor meid en nu wordt het ook extra spannend hoe zal het er uit zien lijkt het op jou of of judeman o spannend.

marieke ik heb ook een druk weekend voor de boeg morgen eerst boodschappen dan huishouden dan nog een doek in elkaar flantsen want mijn vriendin wordt 25 halve sara ja net mama en nu 25 zondag moeten we er wel even heen maar gaan eind van de ochtend dan is er verder geen bezoek vind ik fijner en dan zondag middag of zaterdag avond naar mijn ouders op bezoek en zaterdag middag nog een kinderverjaardag druk druk druk maar ja hoort er allemaal bij
    pfff

verder ben ik redelijk uitgerust gisteren inderdaad op tijd naar bed gegaan en heerlijk geslapen vandaag kei druk op het werk lijkt el of iedereen ineens moet bellen met de bank, pfff en dan allemaal van die domme dingen en rare dingen maar wel lekker dat ik morgen niet hoef.
    We gaan een personeelsvereniging opzetten althans dat willen we proberen en ik kom dan in het bestuur vind het wel leuk dingen te regelen.

Vandaag verder een heftige dag gehad een collega die via uitzendbureau werkt kwam weer van vakantie een hele lieve meid, en had een betere baan aangeboden gekregen en moest direct daar beginnen dus kwam afscheid nemen, een oud collega kwam terug haar moeder was net overleden dus emotioneel allemaal.
    1 lieve collega weg een andere lieve collega terug ik werd heen en weer geslingerd met gevoelens we hebben in al die jaren dat ik er nu zit een behoorlijke sterke band met een aantal en als er dan 1 weg gaat ook al zit ze er nog maar 1 jaar dan is het toch even slikken hoor.

nou dames jullie ook fijn weekend liefs miriam

Deel Deze Pagina