Hey Lieverds, Daar ben ik weer even. Ik blijf me maar verontschuldigen, maar ik heb echt weini tijd / fut om op alles te reageren. Ik lees echter wel jullie verhalen. Ik hoop gewoon eerst zelf wat rust in mijn hoofd te krijgen. Ben nu zelf ook ziek. Dit schreef ik op mijn eigen topic: Ik ben flink verkouden, nu is dat geen reden om ziek te zijn, maar in combinatie met de vorige nacht niet te hebben geslapen, en al sinds we terug zijn van vakntie, amper vrij te hebben gehad, was gister de bekende "emmer" vol. Mijn energie is gewoon op en dus heb ik me even ziek gemeld. Ik voelde me daar erg rot over, tegenover mij werk en bang dat er dan over gekletst zou worden. Maar mijn man en vriendin hebben me gezegd dat ik maar eens even aan mezelf moet denken, want dat doe ik helaas vaak te weinig. Dus nu ben ik het weekend toch vrij. We gaan lekker wandelen en even onze gedachten verzetten. Ik heb heerlijk geslapen tot 9:30 . Ik weet dat deze "pas op de plaats" even nodig is, maar vindt het altijd moelijk om daaraan toe te geven. Maar goed, ik heb nu toch ziekgemeld, dus kan maar beter "genieten" ipv piekeren erover, toch? Maandag ga ik naar een proefles Yoga. Iemand adviseerde me dat om rust in lichaam en geest te krijgen. Daar verlang ik zo naar. Dus meiden, neem me niet kwalijk dat ik niet steeds reageer, mijn hoofd zit echt vol. Wil niet zeggen dat ik niet meeleef. Dat doe ik zeker wel. Jullie zijn toch mijn dinnetjes. Daarom een dikke pakkerd voor jullie: Liefs Hope
Miriam, inderdaad druk druk druk meid, maar ook wel leuke dingen dus. Geniet ervan! Dat hen en weer slingeren van emoties zal niet goed voor je zijn, maarja je doet er zo weinig aan. Leeuk voor je om in zo'n commissie te komen, vind ik ook echt iets voor jou! Hope, pff meid deze klotetijd en dan ook nog ziekjes. Goed dat je naar je vriendin en je mannetje hebt geluisterd. Het word nu echt tijd voor jezelf! Ik weet helemaal hoe het voelt om je ziek te melden en je rot te voelen. Gelukkig ben ik daar nu enigzins in veranderd, JIJ bent het belangrijkste. Het werk en alles eromheen komt pas veel later. Even bijkomen heb je nu echt hard nodig. Hopelijk kun je toch een beetje genieten van dit mooie weekend. Ik ben hard aan de poets. Zien jullie het? Ik heb alle pauzes nodig als ik aan het poetsen ben, vandaar dat ik even hier kom kletsen. Ik las bij de mei-mama's dat heel veel kindjes last hebben van de symptonen die Neia ook heeft. Ik dacht dus dat het tandjes waren, maar blijkbaar hoort het bij haar leeftijd en heeft ze een sprongetje. Gewoon afwachten dus. Helaas moet ik weer verder met poetsen. Iedereen een fijn weekend! X Marieke
Hoi allemaal, Even laten weten dat gisteren alles goed is gegaan. Er was inderdaad nog een stukje wat flink vast zat en dat is nu dus ook weg. Nu maar hopen dat dit alles was en dat ik dit nu achter me kan laten. Heb het rustig aan gedaan en ben net wakker van mijn middagslaapje, die had ik wel verdiend Gisteravond lag ik ook lekker vroeg in bedje, voor Eline had ik wat ingevroren melk klaarstaan zodat ik lekker door kon slapen. Wat denk je.....wou ze het niet drinken, ze trok echt een vieze mond van blehhh! Ze heeft pas 1x eerder ingevroren melk gehad, dus vanavond nog maar eens proberen, misschien is er iets niet goed met invriezen? heb geen idee. Maar mama was gelukkig toch nog wel wakker en heeft haar nog gevoed. Ook het KDV is geregeld, ik mag nu de dinsdag vrij nemen en werk tot 1 januari de maandag van 13.00 u - 19.00 u. Gelukkig maar! Ik kom deze week wel weer op jullie terug, morgen de hele dag bezoek van mijn zus + vriend, heb er veel zin in! Fijn weekend allemaal Kus Minka
Minka: fijn om te horen. Hopelijk breken er nu betere tijdeen aan voor jou (EN JE MANNETJE ) Kan zijn dat Eline ingevroren melk niet lekker vindt. Schijnt wel eens te gebeuren.....Nog maar eens proberen.. Fijn dat je met kdv en werk hebt kunnen regelen! Zal wel een pak van je hart zijn! Marieke: lekker aan de poets! JA kan inderdaad sprongetje zijn! Hoop dat het snel voorbij is! Hope: jij een dikke smakkerd teug! En hopelijk lekker even je hoofd leegmaken! Hier heerljik aan het genieten van mijn kleine man. Wij zijn nu met zijn 2-en in NL. Papa is helaas in Zwitserland. We zijn gisteren lekker naar het strand gegaan en vandaag gewinkeld en geluncht in de stad, smiddags samen een slaapje gedaan en daarna borreltje (fris voor mij onder het mom van zware nacht hihi) bij een vriendin. Echt super genieten zo samen! Misselijkheid is al wat minder aan het worden en niet meer de hele dag. Ben nu natuurlijk weer erg onzeker......Maandagmiddag dus tweede echo........
Me2 succes morgen met de echo! Minka, gelukkig dat alles goed gegaan is, nu hopelijk eindelijk van alle ellende af, mag ook wel eens! Marieke, wat vervelend dat je nu weer pijn hebt, hopelijk is het na de operatie straks ook voor jou weer helemaal goed! Je hebt nu lang genoeg lopen tobben met je gezondheid! Lees ik nu dat het met je vader toch weer wat beter gaat (als hij misschien al mee gaat naar de kermis)? Dat is wel heel fijn, zeg! Hij is dan wel echt ontzettend sterk, he? Kan me voorstellen dat het zwaar is als het op werk zo druk is, dat naast alle zorgen die je hebt, dat is niet leuk... Maar wel goed dat je de juiste keuze hebt gemaakt om bij je oude werk weg te gaan! Maar is dan wel leuk om met je oude collega's nog steeds contact te hebben. Hope, jij ook een dikke kus terug! En veel beterschap! Jij komt er wel weer bovenop! Weten jullie wat ik dit weekend heb gedaan.... ik heb een autootje gekocht! Een tweedehands Kaatje, helemaal van mij alleen! En natuurlijk even geprobeerd of het kinderwagen-onderstel in de kofferbak paste, want ja, dat is toch ook even belangrijk, en dat ging echt precies! Dus dit is ook eindelijk geregeld! Ben er blij mee! Komende zaterdag is hij van mij! En volgende week zaterdag heb ik ook een 3D pretecho afgesproken. Ik hoorde van verschillende mensen dat dit toch wel heel erg leuk is en dat ik dat eigenlijk wel moest doen. Nu heeft mijn man mij dit kado gedaan (nou ja, ook eigen belang natuurlijk). En mijn moeder en schoonouders gaan ook mee. Dat vonden ze erg leuk toen we het voorstelden. Nu weten mijn ouders wel al dat het een jongen is, die hebben de dvd van de 20 weken echo al gezien, maar mijn schoonouders wilden het eigenlijk niet weten (maar ze "weten" toch al zeker dat het een jongen is), maar ja, dat zullen ze dan toch wel te weten komen als ze zaterdag mee gaan. Als ze het maar niet verder vertellen en het onder ons blijft, dan vind ik het prima. Niet dat straks ineens de hele familie het al weet (weet ik wel meteen wie het heeft doorverteld, ha ha). Pfff... weekend bijna voorbij, niet veel gedaan en ik ben nog steeds moe, heb echt geen zin om morgen weer te gaan werken... Groetjes aan iedereen! Liefs, Jude.
Jude: leuk een eigen autotje! Joepeie! je ehbt het verdiend! . Wilde eerst geen 3d echo maar ik ben uiteindeljk ook gezwicht! Vond het wel heel gaaf en vooral ook voor de opa's en oma's. In de tijd dat wij werden geboren hadden ze nog geen echo's dus vonden de oma'shet echt te leuk om hun kleinkind op echo te zien! Wilde ook even laten weten dat vandaag de echo weer helemaal goed was! Precies op schema en beebje lag lekker te zwaaien naar mama en druk te doen! Helemaal blij dus!
heel fij me2 ben blij met het nieuws dacht ook al heb ik geen tijd effe snel kijken knuf miriam en jude cool meid we hebben het er een hele tijd geleden over gehad met z'n tweetjes een extra auto en eindelijk is het zover goed hoor knuf alle anderen ook dikke knuf
Ik kwam even kijken of er al nieuws was van Me2. Helemaal super Me2! Een geweldige echo dus. GEFELICITEERD! Dus je bent hier onder controle bij een vk/gyn? Of ook in zwitserland? Heerlijk dat je in Nederland lekker aan het genieten bent van JP. Heb je het verder nog tegen niemand verteld? Minka, eindelijk een keer goed nieuws van jou. Dit was echt de laatste keer hoor, jij verdiend nu echt rust! Ja je hoort het wel vaker dat kindjes ingevroren melk niet zo lekker vinden. Maar wel blijven proberen hoor. Eline moet er misschien gewoon aan wennen. Of ze had behoefte aan het warme lijf van mama en was de melk verder wel lekker. Dat is altijd even gokken. Voor iemand die net een curretage heeft gehad klink je toch behoorlijk goed. Petje af hoor! Hoe was jullie dagje gister? Geweldig dat het nu ook geregeld is met het kdv, dat is weer een zorg minder. Wanneer moet je weer gaan werken? Jude, helaas is mijn vader niet mee geweest naar de kermis, maar het gaat in ieder geval vooruit. Het is inderdaad leuk om contact te houden met oud-collega's. Ik ben ook wel erg nieuwsgierig, moet ik zeggen. Ben benieuwd morgenavond. GEFELICITEERD met je eerste autootje! Geweldig eindelijk is het dan zover. ga je daar ook mee naar je werk of blijft het treinen? Het is in ieder geval handig met de kleine straks. Helemaal super! Ja een pretecho is echt kei leuk. Als wij nu de foto's van de 3D vergelijken met Neia net na de geboorte, kun je haar echt eruit halen. Zo leuk. En voor de mannen wordt het dan nog echter. Alvast veel plezier! Zaterdagavond zijn we dus met mijn moeder en schoonouders naar de kermis geweest. Mijn vader kon helaas niet mee, want hij was echt moe. Jammer, maar ik had het wel verwacht. Neia was flink verwend, want ze had 2 mega grote balonnen aan haar kinderwagen hangen. Ze vond het geweldig! Van mijn moeder kregen we kermiscentjes om in haar spaarpot te doen (kregen we vroeger ook van mijn oma, dat vond ik zo leuk). En ze had ook nog een cadeautje gekocht. Namelijk een prachtig jurkje van LIEF met een legging en sokjes erbij, echt TE schattig! Zondag zijn we naar vrienden en familie geweest. Een drukke dag maar erg gezellig. Neia heeft zaterdag en zondagavond opeens om 8 uur gehuild. Uit het niks echt krijsen, en niks was goed, alleen de fles (een uur eerder dan normaal). Nu ligt ze in de armen van Mark te dutten, en zal straks wel de fles willen. Ze zit dus duidelijk in een sprongetje. Vandaag heb ik echt hard gewerkt. En anderhalf uur overgewerkt, maar je kon nog niet echt zien dat ik iets had gedaan. Lijkt wel alsof ik een energie boost heb. Net gekookt, ondertussen gewassen en na het eten nog gestreken. Ik voel me voldaan. X Marieke
ja ben weer volop aan het werk het is zwaar maar het is te doen wel merk ik dat ik s'avonds thuis minder zin heb in het huishouden dus dat wordt toch weer weekend werk verder heb ik vandaag een 1 op 1 gehad met mijn leidinggevende en hij was in het afgelopen half jaar best een beetje bang voor waar ik zou eindigen( kwa gevoel en doen en laten) Toen ik dus nu aangaf dat het goed ging niet gewoon goed maar echt goed kon hij het ook niet echt geloven ik heb proberen uit te leggen hoe ik me het afgelopen jaar gevoeld heb. ik zat in een achtbaan van geluk verdriet angst geluk en wederom verdriet. die achtbaan bleef maar doorgaan er kwam geen einde aan. en nu na de laaste miskraam is er ergens in mijn koppie een knop omgedraaid dat het leven doorgaat ik stil ben blijven staan en steeds verder weg zakte in de maatschappij het boeide me allemaal niet meer. Nu sta ik naast een put een hele diepe put in die put zat ik nog geen maand geleden en nu sta ik er naast en kijk ik er op neer. van dat nooit meer ergens ben ik nu op een punt dat als het niet gebeurd nog niet dat het goed is en als het wel gebeurd dat het ook goed is ik vind het zo fijn dit te kunnen zeggen onwijs wou het jullie toch meedelen knuf miriam
Miriam, knap van je hoe je je gevoel omschrijft. Het is ook een achtbaan en ik vind het erg knap van je hoe je steeds weer uit de put krabbelt (om jouwoorden ook maar eens te gebruiken) Je doet het erg goed, ik weet niet of ik het zo vol had kunnen houden, maar deze kracht moet je houden, dat is een goede start voor een snelle zwangerschap. Me2, JOEPIE, wat heerlijk dat de echo goed was, geniet ervan meid, hier in NL en strakjes lekker saampjes met Me2-man. Jude, alvast heel veel plezier met je Ka-tje. Plezier zul je er echt van hebben. Ik ben al 9 jaar een Ka-rijder (2 auto's) en ik ben blij dat we deze niet in hebben moeten ruilen met de aanschaf van onze "grote" auto. Ik blijf nu dus ook nog lekker rondcrossen in mijn Ka-tje, daar ben ik ook nog steeds blij om! Ik rijd elke dag (als ik moet werken ) 80 km. Als je met de trein langs Weert komt en de opbouw van de kermis ziet, hoef je dit jaar niet aan mij te denken. Ik sla een jaartje over Eline is nog te klein om er iets van te merken en om in die drukte te gaan lopen vind ik ook niks. Mijn zus komt ook niet want haar ogen worden donderdag gelaserd, dus erg sneu voor mijn moeder, maar ze krijgt ander bezoek komend weekend.(gelukkig) Marieke, erg begrijpelijk dat je vader niet mee is gegaan. Zo'n drukte zal hij nu niet zo'n behoefte aan hebben. Zo'n kermiscentje kreeg ik vroeger ook altijd hihihi. Eline's favoriete liedje is van woezel&Pip; samen uit op de kermis! ik vind het ook erg leuke dagen altijd. Hoe is het met Neia's sprongetje? Denk eraan meid, niet te hard van stapel lopen met werken hoor! We letten hier op je! Ik ben weer helemaal op de been. nu echt hopen dat het vleoien snel minder gaat worden, maar ik heb er veel vertrouwen in. Het is nu al stukken minder. De tweede poging met ingevroren BV ging prima! wat het nu geweest is....? We gaan ook nog een keer FV proberen, kijken of ze dat ook wil drinken, wel zo makkelijk als mama niet in de buurt is We hebben gisteren een heerlijk dagje gehad. Ome Joel was supertrots op "zijn" Eline. Hij heeft geen broers of zussen en zelf hebben ze de kinderwens nooit gehad (althans mijn zus niet ) wie weet ga ik nog tante worden, maar dat denk ik niet, mijn zus is 42. We hebben heerlijk op terras gezeten aan de boulevard, dat was een leuke wandeling. Maar de kinderwagen heb ik niet aangeraakt hihihi. Donderdag ga ik een dagje met Eline naar mijn werk om te showen! Even wat dingen bespreken met PZ en lekker kletsen. Dit is mijn laatste week van verlof, maar ik neem de maand oktober al mijn snipperdagen op en hoef dus pas 3 nov te beginnen. Zo, ik duik mijn bedje ook weer in, de rest lag al op 1 oor Dikke kus Minka
Hey meiden, volop aan het kletsen hier, we hebben thuis geen internet momenteel dus moet ik wachten tot dinsdags op het werk. Allereerst Me2 super hoor van de echo hardstikke mooi, geniet er van meis! Jude lekker voor je hoor zo'n kaatje, leuke auto! Miriam, je klinkt hardstikke goed meis, ga zo door steeds een stapje verder van de put af nemen totdat je in een groene wei staat met allemaal mooi bloemen, de prachtigste kleuren en geuren! ga zo door! Mijn wedstrijden zijn noodgedwongen stop gezet, we hebben beide wedstrijdpaarden verkocht, het is ongelofelijk we zijn van 12 paarden terug naar 4! Het is even wennen hoor zo weinig op stal maar het was noodzakelijk, voor ons is de fokkerij niet rendabel genoeg, als je kijkt hoeveel geld hier in om gaat is het voor ons te prijzig met vier fokmerries, dus hebben we dat terug gebracht naar 1. Nu ben ik weer met een jong paard begonnen, dus moet weer helemaal van voren af aan beginnen, daar baal ik een beetje van maar ja is niet anders he! Met dominique gaat het heel erg goed, heel erg vrolijk en goed te spreken. Dus eigenlijk weinig nieuws hier! liefs jette
Even een paar korte reacties. Minka, gelukkig gaat het weer met je. Ik hoop dat het vloeien nu eindelijk gaat stoppen. Ben blij dat Eline het zo goed doet. ME2, geweldig alweer een goede echo. Geniet er maar van. Marieke, je vader gaat vooruit. IK ben blij dat te lezen, want laatst dacht ik nog: ojee als dat maar goed gaat. Hij liet de moed zakken en ik was echt bang dat...... Maar gelukkig hij heeft de moed weer een beetje terug. Miriam, knap hoor hoe jij het doet, respect voor je. Zo lieve meiden, zo af en toe zal ik weer eens reageren, maar ik doe het nog steeds rustig aan. Klinkt egoistisch, maar moet echt aan mezelf / onszelf denken. Ik wil weer fit en met genoeg kracht de nieuwe poging in gaan. Maar jullie horen weer af en toe van me. Liefs Hope
hope, je moet doen waar jij je het beste bij voelt, heel veel sterkte voor de toekomst meis en heb hoop he! Jette
Minka, je hebt gelijk, ik heb de kermis gezien vanochtend vanuit de trein. Ik weet nog dat we het daar vorig jaar ook over hadden dat jij daar heen zou gaan... is dat al weer een jaar geleden... ongelofelijk... hoe snel de tijd gaat... Toen was jij dus ook nog niet eens zwanger van Eline! En, ik weet waar jij dan aan de boulevard hebt gezeten, ik ben in augustus daar ook geweest waar jij bedoelt, denk ik. Dat was aan het water en het waaide daar toen heel erg hard! Maar was wel heel mooi zitten! Met een groot grasveld ervoor. En als jij op 3 november weer gaat werken, dan gaat mijn laatste week in, ik werk op 6 november voor het laatst. Nu al zin in! Ik was vandaag supermoe, echt erg. Gelukkig ging het later op de dag ietsje beter, maar ik voelde me echt een oud wijf... Me2, wat fijn dat de echo weer goed was. Was je in Nederland voor de echo of weer terug naar Zwitserland? Pfff.... vandaag op werk, ik dacht dat ik wat kreeg. Een dossier dat ging over iemand die met 30 weken een dood kindje gekregen heeft.... Net ik krijg dat dossier om te doen... Moet ik zeker met haar een hoorzitting gaan doen, dacht het niet, dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen, dan ziet ze mij daar zitten... Als het daar op aan komt, dan ga ik het aan een collega overdragen, dit kan ik echt niet... Ik werd er helemaal naar van... het zal je gebeuren... Je wordt dan toch weer met je neus op de feiten gedrukt dat het ook niet goed kan gaan alsnog... Bah... En ja Miriam, als ik dan aan jou denk en dat jou dat ook is overkomen, dan doet me dat echt pijn, maar ik ben wel blij te lezen dat het met jou op dit moment beter gaat, aan je berichtje te lezen. Ik hoop dat je dit gevoel vast kunt houden en dat het geluk binnenkort jouw kant op komt! X Jude.
jude wat doe jij dan voor werk? wat zou je voor haar kunnen doen? en meiden heel veel heb ik aan jullie te danken hoor dat ik naast die put sta knuf aan iedereen en wie marla wel eens spreekt zeg haar maar dat ik haar mis
hey meiden heb vlug even bijgelezen jude kan me inbeelden dat je dat dossier niet ziet zitten om te verdedigen en denkend aan die mevrouw als ze jouw zou zien...gelukkig kan je het doorgeven, ben jij ook advocate dan als ME2 ofzo? Me2 proficiat met je goede echo! de rest sorry kan even niet op jullie individueel reageren is megadruk hier zaterdagavond ging merel eerste keer (uithuis) bij mijn ouders slapen, wij gingen naar fuif van vriendin. Om 1u belde mijn ma, dat merel al wenen wakker was geworden, doet ze anders nooit, vond dat ze warm aanvoelde en ja 38.5 koorts, had geen suppo, dus wij haar nog gaan halen en thuis suppo gestoken. Koorts is op en af gegaan, zo had ze zondagavond 39.1 en zelfs 39.5, maandag meteen afspraak gemaakt met kinderarts, heeft luchtwegeninfectie en keelonsteking, waarschijnlijk in creche opgelopen. Advies haar thuis te houden tot ze volledig gerecupereerd is en krijgt nu ook antibiotica. En gelukkig zijn mijn schoonouders er om voor haar tezorgen. Ze is de voorbije nachten dan bijna ook om de 2u huilend wakker gekomen, was voor mij ook terug wennen en op twerk viel ik bijna in slaap, gelukkig vandaag recup dag. liefs flyke
Flyke, jeetje wat een schrik zeg! En dan net op de avond dat jullie voor het eerst samen weg gan. Echt zielig voor Mereltje! Ik zou me de hele dag zorgen maken, en dan ook nog die hoge koorts, bah. Gelukkig heeft ze nu antibiotica gekregen. Geef haar maar een extra dikke kus! Jude, oh nee he, zul je altijd zien. Dat kun jij niet aan maar die vrouw waarschijnlijk ook niet. Dan heb je juist een zwangere vrouw die jou vertegenwoordigd dat kan echt niet. Dat zullen jouw collega's ook wel begrijpen neem ik aan. Kan me voorstellen dat je hormonen door je lichaam gierden toen je het dossier doorlas. Rust goed uit en neem als het niet anders kan een vrije dag. Want die moeheid gaat echt niet weg als je niet rust. Miriam, jij bent een lieverd! Natuurlijk heb je lieve mensen om je heen die je uit die put hebben gehaald. Maar JIJ hebt het toch maar gedaan. Geweldig hoe je je gevoel omschrijft, erg mooi! Hope, klinkt helemaal niet egoistisch meid. Jij moet doen wat goed voor jou is. En het belangrijkste is nu die volgende poging. Ik weet zeker dat jij weer opkrabbelt zodat je er weer met vertrouwen tegen aan kunt gaan. Maar dat kost tijd, en neem die tijd. Ik denk veel aan je! Ja dat dacht ik dus ook, want ik ben ervan overtuigd dat het opkrabbelen van mijn vader tussen zijn oren zit en niet in zijn lichaam. Als hij wil en kracht heeft, kan hij doorgaan daar ben ik van overtuigd. Jette, jammer dat je geen wedstrijden (voorlopig) kunt doen. Maar dan me voorstellen dat het financiele plaatje ook belangrijk is. Misschien heb je nu ook wat meer rust en kun je je focussen op die ene merrie. Minka, oh oh meid weer helemaal op de been. Ik let ook op jou hoor. Vond het zo'n lieve zin van jou, zo voelt het ook echt. Gelukkig is Eline toch niet zo eigenwijs en heeft ze de ingevroren jammie melk van mama toch gedronken. Je kunt trots zijn op je meisje! Veel plezier vandaag op je werk. En nog lekker een dikke maand van Eline genieten, want dat heb je verdiend.
Ik ben gister weer even geschrokken. Mijn vader kreeg eindelijk de uitslag van de scan. In de alvleesklier hebben ze een holte gevonden en waarschijnlijk is daar een tumor in aan het groeien. Ze konden het niet zien, en over 3 maanden gaan ze nog een keer kijken. Ik wist het wel! Die alvleesklierontsteking was echt niet toevallig zomaar iets, dat dacht ik al. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit niet eerder hebben gezien. Maar mijn vader deed natuurlijk heel stoer, en zei tegen mij; alles komt goed, maak je maar geen zorgen. Maar weer: is dit een zware tijd. Aan het einde van de dag ga ik er even heen. Gewoon even knuffelen en kletsen............... X Marieke
he marieke wat weer een slag voor jullie, ben wel blij dat je pappa er zo stoer onder is, betekent dat hij wel weer enorm is opgekrabbeld. Dan praten we over alvleesklierkanker? tjemig ik hoop maar dat ze het mis hebben. Geef hem een heerlijke knuffel meis! Sterkte Jette