Jette: jeetje! da's een inkrimping! Hoop dast je de fokkerij nu wel weer rendabel krijgt! Hope: je moet altijd doen wat je gevoel je ingeeft! Wij zijn er als je wilt praten. Marieke: eesrt lees ik dat je vader wel vooruit gaat en dan weer dit nare nieuws...Je papa is wel stoer zo te horen...Worden jullie weer heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees....Ik brand een kaarsje voor jullie.....ga je papa inderdaad maar lekker knuffelen..... Wat heelijk dat Neia zo is verwend op de kermis! Hoop dat ze snel door haar sprongetje is! Minka: kan nog best hoor tante worden! hahahaha. wellicht is je zus nu "om" ! Ik ken dat trouwens dat je op zo'n dagje uit de kinderwagen niet aanraakt Afgelopen weekend heeft mijn vader de hele dag door de stad achter de kinderwagen aangelopen (gerend moet ik zeggen want ik kon hem niet bijhouden hahaha) en een lol dat hij had! Hij vergat de wagen echter wel 1 x toen hij in een etalage stond te kijken. Te grappig. dan zie je opeens dat ze het niet meer gewend zijn! Was het leuk vandaag Eline showen op je werk? Wat een hoop snipperdagen heb jij zeg dat je de hele maand oktober vrij kan nemen! Lekker hoor! en fijn dat jij je ook beter voelt! Miriam: super dat je nu naast de put staat! Wat knap zeg! Och, meid we duimen ook zo voor een betje geluk voor jullie! Jude: heftig van die vclient. Ik zou die hoorzitting ook niet doen hoor. Lijkt me voor die client namelijk niet het beste.... Flyke: hoop dat Merel weer wat beter is.....Met die kleintjes is het zo ontzettend zielig als ze zich niet lekker voelen omdat ze natuurlijk niets kunnen zeggen....en nu zelf ook lekker even uitrusten!
Flyke jeetje das even schrikken met merel he wat vervelend, ja als die kleintjes ziek zijn......... Dominique is voor de zoveelste keer verkouden, het snot vliegt in het rond, heb zelfs gedacht vanmorgen om haar thuis te houden van de creche, maar ze vonden dat ze kon komen, heb om 10 uur gebeld en toen lag ze heerlijk te slapen en ze was al weer behoorlijk opgeknapt. tja me2, laten we zeggen dat onze hobby die behoorlijk uit de hand gelopen is nu weer gewoon een hobby is ha ha ha! Ja moet er nog aan wennen hoor even geen rijpaard, en weer helemaal van voren af aan te moeten beginnen maar ja als we een half jaar verder zijn ben ik dat ook weer vergeten. Jette
Flyke, hoe is het met Merel? Ik hoop dat ze weer wat is opgeknapt. Zul je inderdaad zien; net als jullie een avondje weg zijn Jette, nog steeds snotbellen bij Dominique! Toch een fijn gevoel dat ze lekker heeft geslapen en dat ze opknapt. Dat is inderdaad een flinke uitdunning van jullie paarden. Wel jammer denk ik, maar als het niet rendabel meer is kun je er ook niet echt van genieten denk ik. Hope, gewoon doen wat jij wilt hoor, als je wilt kletsen, klagen, huilen of lachen; we zijn er! Deze is speciaal voor jou Me2, ik heb nog +/- 20 dagen staan plus nog wat ATV dagen. Ik kom iets in de min denk ik, maar dat zie ik wel als ik terugkom. Ben je weer in Zwitserland? En hoe waren de reacties op je zwangerschap? Marieke, geef je vader maar een knuffel van mij. (en neem er zelf ook een ) Wat een naar nieuws weer, jullie krijgen het echt voor de kiezen, bah! Heel veel sterkte. Gelukkig gaat het goed met Neia, dat is toch erg fijn. Miriam, Je doet het echt zelf zo goed hoor, en vanaf nu kan het alleen maar beter gaan, dat voel ik aan mijn water Pff, meiden ik ben bekaf, heb de hele dag met Eline geshowed en heel veel aandacht gekregen natuurlijk. Dat ben ik niet gewend! Bij mij op het werk was ze erg lief en lachte vrolijk naar iedereen, daarna op minka-man's werk heeft ze alleen maar gehuild. Het was natuurlijk voor haar ook raar om zoveel aandacht te krijgen. Nu zit ze tevreden op de bank, rechtop en alleen maar rondkijken; wat een heerlijk gezicht Ga snel naar het eten kijken, ben al ruim 1/2 uur bezig met dit berichtje hihihi Kus Minka
marieke meid nee niet het lijkt wel een smet zeg bah bah bah, o wat vind ik je vader stoer zeg wat een kanjer onwijs. Je moet veel kracht hebben om dat te kunnen zeggen hoor dus je vader is een echte knokker echt meid. knuf voor jou in deze wederom moeilijke tijd. jette ai terug naar 1 merrie lijkt me best heftig, maar ergens vind ik het ook mooi je hebt een heel lief dochtertje en een merrie beide ga je nu klaarstomen voor de toekomst ook wel speciaal me2 o meid ik ben benieuwd of je al een beginnend buikje kunt zien bij je amber hoe is het met jou meid? enne hoe is het amazonnetje heb al een hele tijd niks van d'r gehoord wil je haar een knuf geven van me minka hoe is het nu met je heb je het idee dat het nu wel goed gegaan is? ik mag het toch voor je hopen tjonge jonge en hoe gaat het verder thuis flyke meid is de kleine meid opgeknapt ik hoop het wel. Hoe is het verder? jude o spannend hoor de laaste ronde ga je in nu en wanneer stop je met werken met 32 of 34 ? en heb je alles al ready? hope en franka ik mis jullie hier op het forum hope nieuwe ronde meid in aantocht spannend spannend ik blijf wederom voor je duimen hoor geen probleem als ik vleeswonden er aan over hou alles voor het goede doel he en lieve franka hoe is het met je heb je inmiddels al gebeld om een afspraak te maken of houdt iets je nog tegen? Ben ook benieuwd hoe het met je gaat in je hartje en met je manneke neeke ik mis je hoe is het er mee? en marla geef een teken van leven even weer meid volgens mij heb ik iedereen gehad : Hier gaat het dus lekker goed kan ik zeggen nog steeds niet het gevoel dat ik terug zak heerlijk voelt het. Wel heb ik het heel druk voor mijn gevoel en tevens doe ik niks grappig he, mijn kerel heeft een nieuwe baan een baan overdag dus is hij eindelijk de avonden en weekenden gewoon thuis net als ieder ander en ligt hij niet op zaterdag overdag te slapen. Wat wennen wordt is de tv delen s'avonds en het bed maar voordelen zijn echt top, meer sociaal leven dus een verandering hier waar we beide heel blij mee zijn. iedereen verder een hele fijne avond liefs en knuf miriam
Minka, ja ik bne weer inZ witserland. Had deze keer een echo in Nederland. heb het nu tegen iedereen die ik belangrijk vind verteld, behalve op mijn werk...Daar ligt het gevoelig bij mijn directe collega, ik vind het dus moeilijk..... De rest was allemaal zeer verrast! Eline zal ook wel bekaf zijn na zo'n dag! Ja heerlijk he als je kindje zo tevreden op de bank zit om zichheen te kijken! Miriam: geweldig dat je nog steeds goed voelt! Houden zo! wat heerlijk dat je mannetjes nu dezelfde uren als jij draait! Veel leuker denk ik zo! Alleen jammer van die tv delen Dat bed moet wel goedkomen toch?
ja dat komt zekers wel goed hihihi nee ik ben heel blij je kunt weer dingen plannen wat eerder alleen op zaterdag avond of zondag kon dat is al heel fijn je kunt ook op vrijdag avond iets plannen dat is voor ons 5 jaar geleden voor het laast dus dat is heel prettig iedereen verrast wat leuk he, moeilijk voor je om je collega het dan toch te moeten vertellen ik weet niet wat er speelt maar als het gaat omdat je collega zelf ook een kinderwens heeft en het niet gaat, dan zou ik denk ik toch liever ( ik kijk vanuit collega he) hebben dat het me verteld wordt ik vind het altijd heel erg als mensen me proberen te ontlopen daarin ookal doet het pijn succes daar in ieder geval mee het lijkt me ook zwaar om het te moeten vertellen want je bent zelf zo blij liefs miriam en sorry dat ik me er mee bemoei hoor
hoi meiden ben er, beetje laat maar ja ben vanmorgen eerst met dominique naar de HA geweest, toen ik haar gisteren van de creche haalde had ze waterogen, snotneus en steeds hoesten dus heb direct een afspraak gemaakt, vannacht heeft ze redelijk geslapen, ben er twee keer uit geweest om haar wat te drinken te geven. Nou ze heeft dus een "gewone" virusinfectie die kindjes gemiddeld 12 x per jaar krijgen, hoesten is iets goed, dan hoest ze het slijm op, de longen zijn beluister, oren bekeken, keel. Verder vondt de arts haar en heel attent en opmerkzaam meisje. Heb een inhalator gekregen daar moet ik haar 3x per dag mee stomen zodat de luchtwegen mooi schoon worden. Nou ben toch blij dat even gegaan ben, ben nu wat geruster! Jette
Miriam ja het is dat de kidnerwens erg lang op zich laat wachten bij haar......Ik wil het eerst tegen haar vertellen en dan pas tegen de rest (ik ben best close met haar dus weet van alles van de hoed en de rand en zij normaal ook van mij....) , maar zoek nog het juiste moment! En ik vind het helemaal niet erg dat je jouw mening er over geeft. Graag zelfs! trouwens vergat ik steeds tegen je te zeggen, maar heb al sinds ik 7 weken ben een buik alsof ik 5 maanden zwanger ben. Dus grote sjaals enzo op het werk gedragen....
me2 heb je niet een mooie buikfoto? ben namelijk helemaal niet nieuwschierig hoor maar wil graag alles zien verder allemaal fijn weekend liefs miriam
dames wat is het toch rustig hier zo ongelooflijk iedereen druk druk met zijn eigen bezigheden ach ja zo zie je maar wie er verder geen hobby's heeft hihi ikke dus ben net gebeld of ik extra wil werken vandaag er was een klein probleempje en er moest een vervanger komen nou ik dus ach het is maar 4 uurtjes dus op zich valt het enorm mee maar ja wel je vrijheid van de dag even weg nou ja nu dus maar even aan de strijk anders komt mijn planning niet meer af maar met iedereen alles goed? gr miriam
Inderdaad Miriam, het is druk, druk, druk (en dat is maar goed ook) Even een korte up-date: Eind oktober gaan we terug naar de gyn. In overleg besloten om deze cyclus af te maken en dan verder te kijken (en dat geeft mij nog even lucht en ik heb er helemaal vrede mee nu) Ik zit al een klein beetje tegen de uitgerekende datum te hikken (heel soms denk ik: 'ik zou nu een feestje moeten plannen voor een eerste verjaardag, maar helaas') Met mij gaat het eigenlijk wel goed (naast de drukte op het werk en thuis) Franka-man is de hele week al ziek. Vanochtend werden we wakker in een nat bed van de koortszweet. Ben nu dus ook druk aan het wassen en strijken, poetsen en tussendoor even het internet afstruinen. Ik probeer snel weer op iedereen te reageren, maar ga nu even een lekker kopje thee zetten en naar Franka-man brengen (zegt nu al de hele tijd, dat hij het zo koud heeft, dus de griep is er nog niet uit) Fijne zondag allemaal en hopelijk tot snel. Liefs Franka
He meiden, Niet superdruk hier, maar heerlijk aan het genieten van het herfst zonnetje Gisteren op verjaardag geweest en kleertjes voor Eline gekocht, vandaag is net de visite de deur uit en we gaan even in de tuin bezig. Miriam, werk ze, wat goed van je dat je extra in gaat vallen. Ik probeer me er altijd uit te wurmen als er in het weekend gewerkt moet worden. Franka, het is altijd even slikken zo tegen een belangrijke datum aan. Maar kop op en uitkijken naar de onderzoeken in het ziekenhuis, volgend jaar rond deze tijd vier je nog geen verjaardag want dan heb je het nog vast te druk met kraamvisites. ga je mannetje maar lekker verwennen met een kopje thee. Zoals bekend hebben de mannen het altijd een stuk zwaarder als ze ziek zijn en een ectra knuffel doet dan wonderen Geniet nog allemaal van deze mooie dag, vanaf morgen gaat het echt slechter worden helaas, maar wie weet hebben we dan meer tijd om achter de PC te kruipen Dikke kus Minka
Franka: ja geen wonder dta je tegen de uitgerekende datum aanhikt.....al weer een jaar voorbij.... Goed dat je de datum voor de gyn hebt vastgelegd en nu maar hopen dat je die afspraak kan omzetten in een echo afspraak! Volgend jaar een geboorte feestje! Veel beterschap voor je mannetje!
franka ik ben trots op je dat die afspraak staat en ja dat is moeilijk en eng maar het is weer een stap naar voren en dat is top van je, je manneke ziek aaahhhhh ja mannen en ziek het is toch wat hihihi verzorg hem maar goed is hij snel weer op de been. en de uitgerekende data komt dichtbij het is zo'n moeilijk moment dan weer even wordt je weer helemaal terug getrokken naar de pijn van het moment zelf nu heb je natuurlijk nog verdriet maar daar kun je mee omgaan die dag is extra zwaar knuf alvast liefs miriam minka ja soms moet je ook laten zien dat je welwillend bent he, ondanks dat ik vaak klaag over het bedrijf zijn ze goed voor me geweest en nu kon ik iets terug doen voor mijn gevoel al baal ik altijd onzettend van zulke dingen het gooit alles toch in de war ook al heb je geen planning nou ja. was maar even en ik heb het weer gehad normaal werk ik echt niet op zondag wel vaak op zaterdag dat vind ik ook niet erg. vandaag de hele dag ongeruste mensen aan de telefoon gehad ivm het gebeuren met fortis en hoe het nu verder gaat met de abn amro en ik maar de hele tijd alles herhalen pfff om gek van te worden ach ja hoort erbij maar we zijn weer te koop de abn amro dan he dus wil nog iemand mijn baas worden? nou toedels liefs miriam
Hahahah je ben zo'n goede werknemer Miriam, wil best je baas worden hahahaha Ja begrijp goed dat je iets terug wilde doen door die zaterdag 4 uurtjes te gaan werken. Kanp hoor! Petje af!
Hey Meiden, even een update. Dit schreef ik net op mijn topic: Voor diegen die het wilt weten even een kopie naar hier gemaakt: het is zover.... Ik heb er aan toe moeten geven Ik ben vandaag bij de Arbo geweest, verteld wat er de afgelopen maanden allemaal gebeurd is en hoe ik me nu voel. ( moe, futloos, geen energie, maar wel kracht om door te gaan met een nieuwe poging.) Ze vond het niet gek dat het me even allemaal teveel wordt, het vergt toch geestelijk en lichamelijk veel van je. En ik heb me maar steeds weer bij elkaar geraapt, hooguit 2 a 3 dagen ziek geweest en maar weer door. Het werken zelf bied afleiding en vind ik heel fijn, maar doordat de energie op is, is het veel om op te brengen. Omdat de nieuwe poging niet lang meer duurt voordat deze start, vond ze het belangrijk dat ik nu even tijdelijk 50% ga werken. Ik ben van de ene kant "blij"want het geeft me weer wat lucht ( ik mag even moe zijn en futloos en uitslapen als ik daar zin in heb), maar van de andere kant voelt het als een teken van zwakte. Alsof ik niet sterk genoeg ben. Maar het is ook allemaal zo dubbel. Hoe kun je b.v. uitkijken naar een nieuwe poging, terwijl je eigenlijk de energie niet hebt? Ik stelde mezelf die vraag, en wat is dan het antwoord? De enorme wens die we hebben, en die hopelijk ooit gaat uitkomen. Ik heb nog steeds hoop en verwachtingen, ik geef nog lang niet op, maar ik moet wel een rustperiode inlassen. Ik heb me dan ook voorgenomen om de "extra vrije tijd" die ik vanaf nu krijg goed te besteden. Alleen aan mezelf te denken en alleen dingen te doen waar ik zin in heb. Verder denk ik dat het ook belangrijk is, om andere ( buitenhuise) dingen te gaan doen, ipv steeds achter de laptop, zoeken naar...........? Antwoorden? Hoop? enz. Ik zal zeker af en toe eens kijken en jullie verhalen volgen, maar ik heb deze "vrije tijd" gekregen om rust in mijn hoofd en lichaam te krijgen en dan ben ik het ook aan mezelf verplicht om dat te gaan doen. Dus: het sporten wordt opgepakt, lekker gaan shoppen, wandelen, enz. Ik heb net mijn "baas" gebeld. Nou, echt blij was ze er niet mee. Dat zegt ze niet maar dat hoor je aan de toon. Ik vertel haar dus wat de arbo heeft gezegd, zegt ze: Oke, voor hoelang is dat dan? Ik zeg: tot die datum en dan moet ik weer langs bij de arbo. Ow dat is dan 1,2,3, bijna 4 weken ( . Ik zag de uitpuilende ogen bijna door de telefoon komen. ( dat hoor je gewoon aan de stem) Ik zeg: klopt! Nou en dat was het dan. Even wat diensten aangepast en tot morgen. Ze geven me echt vaak het gevoel ( en dat wordt door sommige collega`s achter mijn rug ook uitgesproken, dat ik me dit verdriet zelf aan doe) De ARBO arts heeft zelf IVF ondergaan en staat vierkant achter me. Dat voelt goed. Zij herkende zoveel van wat ik vertelde over het onbegrip. Ze zegt ook: men begrijpt ECHT NIET wat dit voor je betekent en met je doet. Ze weet het nog zo goed van haarzelf. Het idee van die folder vond ze ook goed. Dus ik ga de folders maar aanvragen bij freya. Een heel verhaal van mijn kant. Ik ga nog steeds positief de nieuwe poging in, want er is hoop, er is geen reden om aan te nemen dat het nooit lukt, dus tot die tijd gaan we door. Alleen verder even een (grote) stap terug. Liefs Hope
Heel goed even gas terug Hope! Ik weet zeker dat het julie gaat lukken. Uitgerust de volgende poging in is nu even het allerbelangrijkste. De arbo arts staat vierkant achter je dus je zal daardoor ook de ruimte krijgen om die rust te pakken. Ga inderdaad het huis uit en focus op jezelf! Veel succes! We horen graag van je als je daar weer behoefte aan hebt!
hope krijg tranen van je verhaal meid het is toch geen zwakte het is juist energie besparen en erbij krijgen voor die o zo belangrijke periode en je werk barst op je werk onvoorstelbaar hoe mensen kunnen reageren vind het bijzonder knap dat je nooit eerder aan die bel getrokken hebt, je bent een kanjer meid en dat blijf je en valen dat kennen we hier niet. ga lekker de dingen doen die je wilt doen geniet volop ik blijf aan je denken knuf miriam