tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden,

Zo, wij zijn klaar om een dagje naar Limburg te gaan.
    Best spannend, de eerste lange rit voor Eline, maar we hebben goed vertrouwen dat alles goed gaat.
    Ik wil jullie allemaal een heel goed weekend wensen.

Liefs Minka

PS Miriam, ik heb Marla een tijdje terug een PB-tje gestuurd, verder heb ik ook geen contact met haar. Amber wel geloof ik.

2. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey meiden,

genieten jullie allemaal van het weekend?
    En minka nu in Limburg? gezellig dicht bij mij.... ;)
    Geniet er maar van, hoop dat Eline zich goed heeft gehouden tijdens de rit.

Ik mis marla en amber ook wel hier.
    Nogmaals ik lees wel al jullie verhalen maar reageer niet vaak meer.

ME2, het schiet al behoorlijk op nu he?
    je bent al over die 12 weken grens heen.

Jude, doe maar rustig aan, geef toe aan je vemoeidheid.

Jette, wat fijn dat alles zo goed lijkt te gaan met jullie gezinnetje.
    Houdt dat maar zo.

Flyke, ook helemaal druk met merel enz.
    Ik merk dat jullie moeders behoorlijk druk in de weer zijn met de kleine. ;) Ben benieuwd als wij zover zijn, hoe dat bij ons gaat....

MArieke, lang niks gehoord. Ook op mij hyves berichtje heb je niet gereageerd. Gaat alles wel goed?

Miriam en Franka, jullie wil ik een enorme knuffel geven.
    Wij 3 musketiers bljven over en het wil voor ons alledrie niet zo vlotten.
    Maar we geven niet op he meiden?

opnieuw een gedicht:

Wat zie je als je naar me kijkt: een stralende lach?
    Iemand die van het leven geniet, want ik pluk de dag?
    Als je me niet goed kent is dat wat je zult zien
    Maar als je met me hebt gepraat, denk je er anders over nadien
    Verplaats je eens in mij en zeg me wat je ziet, als je alles door mijn ogen bekijkt?
    Wat als je mijn hart voelt? dan is niks meer zo stralend als het van buiten lijkt.
    Voel het verdriet, het gemis en de pijn waar ik doorheen moet gaan
    Niet voor even, maar elke dag, ga er maar aan staan
    Net zo goed als jij niet kunt zien wat ik voel, kan ik dat niet van jou
    Maar geloof me op mijn woord als ik je mijn gevoelens toevertrouw
    Je mag me best zien als die vrouw met die stralende lach
    Maar denk ook aan mijn gevecht wat ik van binnen voer, elke dag

Fijn weekend allemaal, liefs Hope

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden,

Even snel een teken van leven.
    Ik was inderdaad op vakantie (thanks jude).
    We hebben heerlijk genoten, en ik ben ook een beetje bijgekomen.
    Vorige week was Neia behoorlijk ziek. Donderdags zijn we naar de ha geweest en het zat tegen een middenoorontsteking aan. Alles zat vast, dus we hebben veel met haar gestoomd, snot weggezogen en neusspray gebruikt. Blijkbaar had ze ons aangestoken, want vorig weekend waren Mark en ik enorm grieperig.
    Gelukkig was dat maandag al een heel stuk weg toen we op vakantie gingen.
    We zijn een midweek naar de kempense meren in Belgie geweest.
    Neia is een echte waterrat, dus we hebben de hele week met haar gezwommen. Wij hebben zo enorm van haar genoten.
    Dit was de mooiste vakantie ooit!
    Verder hebben we gerelaxed, geshopt en lekker gegeten. Het was erg goed dus voor ons.
    Neia heeft gewoon haar ritme aangehouden en was een blij, lief kindje. Het gaat hardstikke goed met haar gelukkig.

Met mijn vader gaat het ook eindelijk iets beter. Hij heeft weer wat meer rust gevonden, en accepteerd dat hij niet zoveel meer kan. Dat doet me wel goed.
    24 Oktober word ik geopereerd. Ik zie er enorm tegenop. Kan er soms ook echt om huilen. Ik zie vooral tegen de herstelperiode op, ben bang dat ik dan weer niks kan en mijn meisje niet kan tillen enzo. Maarja, ik moet me er maar overheen zetten, want het moet toch gebeuren.
    Ik mis de intimiteit met mijn mannetje enorm. Ook van het knuffelen komt vaak niks, omdat ik al lig te slapen als hij naar boven komt.
    Ik weet dat ik hier iets aan moet doen. Misschien vanavond maar eens rustig erover praten. Ik merk wel dat ik ermee zit....

X marieke

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Miriam, hoe is het met je meid nu je weer ongie bent geworden.
    Kan me voorstellen dat je met een dilemma zit, maarja wachten is misschien ook moeilijk.

Franka, jeetje zeg wat een klotetijd om ongie te worden. Hoe is DE dag gegaan? Ik heb van de week nog aan je gedacht.
    Logisch dat je op zo'n weekend je kindje mist. Die had daar ook mee moeten spelen. Ik had/heb dat ook heel vaak. Het zijn toch onze engeltjes.

Hope, prachtig gedicht meid. Sorry, dat ik niet meer heb gereageerd. Maar jij zit veel in mijn gedachten. Jullie tijd moet nu echt komen. Ben blij om te horen dat de rust je goed doet.

Jette, jij dus ook al flink ziek geweest. Volgens mij hangt het gewoon in de lucht. Heeft Dominique er niks van meegekregen?
    Ja, een paar goeie vrienden zijn veel belangrijker als heel veel vrienden, dat heb ik de afgelopen jaren wel gemerkt.

Jude, wanneer moet je weer naar de vk/gyn voor de echo? Maak je je zorgen om de niertjes? Ik heb dit ook heel vaak bij de mei-mama's gehoord, maar er was uiteindelijk nooit iets. Dus probeer je niet te druk te maken.
    Hoe is het met je toeter? Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet op zo'n piep klein lijfje. ;)

Minka, hoe is het met Eline?
    Geweldig om te horen dat je niet meer aan de pil gaat. Je weet natuurlijk nooit. ;)
    Blijf je voorlopig nog bv geven? Ik vind het echt knap van je!

Amber, fijn om iets van je te horen.
    Verschrikkelijk he die zwak, ziek en misselijkheid. Als ik daaraan denk. :rolleyes: :evil: Helaas hoort het er soms bij.
    Gelukkig ben je door die tijd heen en begint het echte genieten nu pas.

Nog iemand iets van Marla gehoord?

Flyke, super dat Merel zo goed eet. Neia vond in het begin het fruithapje lekker, maar nu moet het er echt met moeite in. Daarom, en ook vawege haar darmpjes, zijn we nog niet begonnen met de warme hapjes.
    Wat eet Merel allemaal op een dag?

me2, klinkt alsof je alles onder controle hebt en al veel hebt geregeld, dus je man heeft gewoon gelijk, het komt allemaal goed!
    Hoe gaat het met de ontwikkeling van JP? Kan hij al kruipen ofzo?

Neeke, hoe bevalt het in de nieuwe woning?
    Al helemaal gewend?

X Marieke

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    marieke welkom terug van een welverdiende vakantie

en fijn dat het zowel met neia als met neia d'r opa goed gaat althans beter rust is zo belangrijk daar knap je echt al van op.

Ik kan me zo goed voorstellen dat het zwaar is voor je die operatie waar je tegen aan hikt de herstel periode en de intimiteit dat zijn toch heel wat dingetjes hoor meid, en echt ik ben niet een persoon wat staat te springen om intimiteit maar als het er niet meer is dan lijkt me dat vreselijk, en omdat het niet kan, zeker weet ik dat mark er begrip voor heeft en jij het erger vind dan hij, hij vind het waarschijnlijk alleen heel erg rot voor jou

dikke knuf en marieke ik denk aan je

6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He Miriam,

Wat lief van je!
    En je hebt helemaal gelijk.
    Gisteravond was ik weer doodop en mark wilde achter de computer.
    Dus ik heb gezegd dat ik het helemaal niet leuk vond dat we ook niet meer knuffelden. Maar hij zag dat helemaal niet zo, en vond dat we echt nog wel genoeg aandacht voor elkaar hadden, ondanks dat we niet intiem kunnen zijn.
    We zijn wel lekker knuffelend in slaap gevallen.
    Bedankt voor je lieve woorden.

Hoe is het met jou?

X Marieke

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey meid,
    ging even iets minder maar ben er al weer doorheen stom he het blijft knagen en zeer doen

enne zei ik toch dat hij het niet zo zag, wij vrouwen zien soms echt spoken op de weg.

doe jij nu maar rustig aan en ga je maar concentreren op de operatie zodat je herstel ook goed gaat.
    knuf mij

8. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey marieke ik miste je al, maar natuurlijk je was op vakantie, fijn dat jullie zo genoten hebben meis!

heerlijk voor julile.

Je moet er gewoon met je mannetje over blijven praten, kan me voorstellen dat jij daar mee zit maar zoals gebleken is zijn mannen hier heel begripvol in, tenminste mijn man was dat wel.
    Het komt vanzelf wel weer, als je maar aandacht aan je man blijft besteden.

Wij hebben een aantal zeer slechte dagen achter de rug, eigenlijk vooral de nachten, dominique was ALWEER verkouden, nu begon ze s'nachts te hoesten en kon haast niet weer stoppen, dus eerst beetje drinken, insmeren, druppeltjes en niks helpt man wat voel je je dan hulpeloos, geen oog dicht gedaan.
    na een uur martelen heb ik haar maar uit bed gehaald verschoond en een zetpilletje gegeven en daarna sliep ze na een half uur ongeveer.
    Eindelijk vannacht een keer beter, om 12.00 uur hoeste ze maar ze sliep ook gewoon door, en om vijf uur hoeste ze en sliep ze ook gewoon door, zou het nu dan beter worden?
    Wat een drama bah maar ja iedereen zegt dat het normaal is dat die kleintjes vaak verkouden zijn, maar je hoort er nooit iemand over.

Ik doe haar donderdag niet naar de creche, heb het gevoel dat ze eerst maar eens moet herstellen van deze verkoudheid.

liefs
    jette

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jette meid
    wat een nachten heb je dan he pfff lijkt me heel frusterend je kunt eigenlijk niks en je wilt zoveel

ik hoor het wel vaker hoor verkouden en mijn buurjongentje is altijd heel erg verkouden geweest en met 2 en half jaar zijn daar de neus amandelen er uit gehaald nu is er niks meer aan de hand gek he

werk ze dames gr miriam

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Pfff Jette, jullie ook al....JP is hier ook weer elke nacht 1a2 keer wakker. Moet hij erg huilen en blijft huilen totdat hij een flesje krijgt....Hij was weer erg verkouden. Echt heel vervelend en ook voor ons want wij zijn gebroken....

Miriam: hoe is het met juow londje. Heb je even rust genomen?

Hope: mooi gedicht weer! Voor jullie 3 musketiers moet nu inderdaad eens een positieve wind gaan waaien!

Franka: wanneer is jouw afspraak in het ziekenhuis?

Jude: lekker aan het aftellen?

Minka: hoe was het in Limburg?

Marieke: goed van je te horen.....Wat heerlijk dat jullie zo'n goede vakantie hebebn gehad! kan me voorstellen dat je als een berg tegen die operatie aanziet....Hoop echt dat het goed resultaat gaat geven...
    Fijn dat je het met Marc hebt kunnen bespreken. Blijf erover praten da's belangrijk...
    ook goed te horen dat je vader wat beter is! Hij zal wel genieten van kleine Neia!

Voel me ook slecht...heb voor de 3de keer dit jaar en voor de 2de keer deze zwangerschap een buikgriepje (krijg je dus van je kleintjes...). Bij JP was ik nooit ziek....echt wel een andere zwangerschap dus.

Moet ook morgen (op mijn verjaardag!) plots naar Nederland voor een kort geding donderdag. Heb ik dus NUL zin in. we zouden dit weekend namelijk al naar NL komen voor een huwelijk. NU moet mijn man vrijdagavond met JP alleen naar NL vliegen. Ik ben dat gewend maar hij niet.....Ben nu ong. elke 2 weken in NL de afgelopen maanden en dat is wat teveel van het goede merk ik nu ik weer zwanger ben.....

JP gaat erg hard. Kruipt vliegensvlug door de kamer. Moeten echt veel opbrengen want hij vindt alles mooi en stopt het in zijn mond. Zijn speelgoed kan hem nu niet zo bekoren want er is veel te veel om te bestuderen in de woonkamer aan spulletjes....Hij kan ook al zelf gaan staan (en weer zitten!), dat doet hij dan ook constant en hij loopt dan langs de randje! Ook komt er al echt een mama en een papa uit zijn mond. Echt heel erg lief!

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ach me2 wat heerlijk wat JP allemaal al kan, ik kan me daar ook echt op verheugen, ik merk aan domique dat er wel wat aan zit te komen qua ontwikkeling, soms ligt ze heel rustig voor zich uit te kijken en je ziet haar soms denken in het boek oei ik groei staat deze fase ook beschreven.

Dus JP is ook zo verkouden megavervelend he, was gisteren best wel een beetje geirriteerd van mijn moeder ze zei dat ze zich niet kon herinneren dat wij vroeger zo vaak verkouden waren, wat denkt ze nou dat ik haar niet goed verzorg? :( ach zo zal ze het ook wel niet bedoelen, ik vroeg haar of ze zich wel andere dingen van de baby tijd kon herinneren en eigenlijk niet zo heel veel zei ze toen dus......... rest my case! :D

Me2 denk een beetje aan jezelf meis dat constante heen en weer vliegen eist zijn tol ook he, maar ja je hebt geen keuze natuurlijk!
    Ach en met ja man en JP samen naar NL vliegen komt wel goed, JP heeft het vaak genoeg gedaan, die neemt zijn pappa wel aan de hand mee hi hi hi!

Wat doe jij haal je JP uit bed als hij zo huilt?

Jette

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja als hij zo huilt dan neem ik hem uit bed, maar hij houdt niet op met huilen totdat hij een fles krijgt en een schone luier...dan is hij weer vrolijk....stout mannetje :)

13. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Happy Birthday to you
    Happy Birthday to Me2

Me2, van Harte gefeliciteerd met je verjaardag
    Dus weer in NL vandaag!
    Ik hoop dat je je weer wat beter voelt, ziek zijn en zwanger is natuurlijk niet echt leuk.
    Doe je het rustig aan meid?

Marieke, fijn van je te horen en dat je vakantie zo goed was.
    Lekker wat uitrusten voor je operatie is ook erg goed.
    Wat heerlijk dat je paps weer wat opknapt.
    Natuurlijk er fijn dat Neia-man zo denkt, het is een kanjer hoor!
    En jij natuurlijk ook. Al heb je zo'n zware tijd, je slaat je er toch maar goed doorheen. Ik denk aan je meid!

Jette, hoe is het nu met Dominique? is de verkoudheid al een beetje beter?
    Het zal erg zwaar voor je zijn als je maar zo weinig slaapt.
    Laat je meisje morgen maar lekker thuis, lekker veilig bij mama.

Flyke, ik ben ook wel benieuwd wat Merel zoals eet. Ik ben er nog helemaal niet in thuis. Fruithapjes raden ze toch wel af met 4 maanden in NL, zeker als er allergie in de familie zit (minka-man heeft erge hooikoorts)

Jude, wanneer moest je naar het zh voor de niertjes?
    Kun je het nog volhouden met werken?
    Als ik weer moet werken ga jij met verlof, dan dragen we het stokje aan elkaar over!

Miriam, heb je weer wat meer rust. Denk aan jezelf he! Verwen jezelf maar eens lekker. Dat moeten meer mensen doen vind ik, maar ik ben er ook geen held in!

Frank, Hope, hoe is het bij jullie.

Neeke, Amber, Marla hoop dat alles goed gaat.

Hier is alles prima, Eline heeft zich keurig gedragen in Limburg.
    Ze vond haar "nichtje" erg grappig, ze hebben echt veel pret gehad samen. We hebben leuke foto's gemaakt en ben ook druk bezig met het eerste album voor Eline.
    Ik maak het via de computer van de eerste 3 maanden. De foto's staan er al in, nu nog de teksten en definitief maken. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden.
    Komend weekend willen we het wiegje ruilen voor het bedje. Eline past nog wel goed in de wieg, maar zaterdag is ze 3 maanden en dat vinden we wel een leuk moment. Het zal wel een vreemd gezicht zijn, want het bedje is toch veel groter. In het wiegje ligt ze s'morgens met haar hoofdje aan de achterkant, ze wurmt zich echt goed omhoog s'nachts.
    Zometeen naar het CB. Ik ben natuurlijk erg benieuwd hoe ze is gegroeid.
    De prikjes vind ik wat minder en ik hoop dat ze net zoals de vorige keer zal reageren, dan valt het wel mee. Normaal is Minka-man ook vrij op woensdag, maar deze week was dat geruild met de maandag, dus ik ga er alleen heen.
    Ik zal mezelf en madammeke eens aan gaan kleden!

Allemaal dikke kus van mij

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou echt rustiger helaas niet in mijn hoofd is en blijft het druk denken aan wat ik mis aan waarom het niet gaat en dan de druk op het werk, echt net te veel wel kan ik zeggen nog steeds naast die diepe put te staan dus trek eerder aan de bel en probeer dan rust ergens in te vinden.

er komt een moeilijke periode aan, ik wordt nu al weer met de kerstdagen geconfronteerd dat doet me pijn. Het zijn niet de leuke dagen meer maar vooral voel ik pijn.

Me2 ook vanuit almelo van harte gefeliciteerd meid met je verjaardag geniet ervan

knuf miriam

15. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Miriam,

Kop op meid! Niet denken wat er mis is, blijf hoop houden. Ik heb deze hoop wel voor jou hoor! Echt, je zult zien dat je binnenkort zwanger bent!
    Ik snap het wel hoor, en zeker de dagen rond de kerst, ik zal het ook niet snel vergeten toen ik je bericht hoorde en Danique's kaart kreeg tussen de kerstwensen.
    Meid, hele dikke knuf van mij en doe het rustig aan he!
    Trek maar aan de bel hier, we zijn er voor je

16. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Me2, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk toch een leuke dag hier in NL! Wel een gedoe met dat reizen elke keer. Jude-man reist ook veel voor zijn werk en ik zie dat het wel zwaar is soms, laat staan als je dan ook nog zwanger bent met alles wat daar bij komt kijken. Knap hoor, dat je dat volhoudt!

Miriam, rustig aan doen, hoor! Als het niet gaat, dan gaat het niet. En ik snap je gevoel met de kerstdagen heel goed. Ikzelf heb dat rond deze maanden oktober/november/december, het weer is weer net zo herfstachtig aan het worden als toen ik 2 jaar geleden zwanger was en het ook weer mis ging. Vorig jaar had ik het ook weer in die maanden, toen het weer vroeger donker werd en de bladeren gingen vallen en zo, dat ik daar erg verdrietig van werd, gewoon ook door het weer en dat daardoor alles weer naar boven kwam... Dus nu heb ik er eigenlijk ook weer last van, ook al zit ik in een andere situatie nu... Het blijft gewoon moeilijk...

Minka, gelukkig dat Eline het zo goed bevallen is in Limburg. Het is natuurlijk voor een deel ook een echt Limburgs Maedje, he! Succes op het CB!

Marieke, ben blij dat de vakantie toch erg goed bevallen is, ook met Neia. En gelukkig dat het met je vader ook weer wat beter gaat! En ja, ik begrijp dat je opziet tegen de operatie. Hopelijk is het nu de laatste keer en komt alles helemaal goed.
    Hoe gaat het nu op je werk?

Hope, wat schrijf je toch mooie gedichten, meid! Ik word er elke keer ontroerd van!

Nou, ik moet vrijdagochtend weer naar het ziekenhuis toe en gelukkig mag ik daarna weer thuiswerken. Ik heb het nu wel gehad op werk, ik kan me gewoon niet meer zo goed concentreren en alles gaat veel langzamer dan normaal :oops: . Gisteren had ik ook last van mijn maag en was ik erg moe, dus ik was blij dat de dag voorbij was (waarbij ik niet zo veel gedaan heb gekregen helaas) en ik vandaag vrij ben... Dus ja, eerlijk gezegd ben ik de dagen nu wel af aan het tellen... Ben ook aan het kijken om nog 1 of 2 maanden ouderschapsverlof er aan vast te plakken, maar daar moet ik nog even goed over nadenken en vragen wat mijn manager er eigenlijk van vindt...

X
    Jude.

17. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Me2, van harte gefeliciteerd! hoera hoera!

Miriam, veel sterkte... het valt niet mee he.. knuffel!

groetjes aan alle meiden
    Amber

18. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Me 2, gelukkige verjaardag!
    en vandaag in NL lees ik, verjaardag in je thuisland vieren ;)
    kan me inbeelden dat het reizen, JP, zwanger zijn lastig is, sterk hoor meid! geniet van je dag!

de rest, ik probeer vandaag nog terug te keren om te reageren op de anderen, Merel is nu nog aan het slapen maar verwacht dat ze elk moment wakker wordt en dan wil ik zoals gewoonlijk om 11u haar groentenpapje geven. wordt vandaag bloemkool en aardappel met lepeltje olijfolie in, is smeuiger om te slikken en bevordert stoelgang.
    ze heeft al veel gegeten, rode biet, courgette, venkel, bloemkool, brocolli, tomaat, wortel...ben eerst begonnen met groentepap (is hier de mode) omdat dit lauw is (zoals melk) en beter verteert, en normaal na een maand (maar heb zolang niet gewacht) fruitpap, geven we hier in de namiddag rond 15u. Maar van fruitpap eet ze veeel meer of groentenpap..een dessertmeid zoals ik dus, hihi

tot straks hopelijk
    liefs
    flyke

19. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    jude, wat goed dat je thuis mag werken, zal je deugd doen!

miriam, ik begrijp dat met de donkere dagen op komst en herinnering aan vorig jaar het weer extra moeilijk en confronterend voor je maken , maar als er iets als god of de hemel bestaat dan zie ik dat kleine Danique haar uiterste best doet om haar mama gelukkig te maken met zusje of broertje, dikke knuffel

jette, herken je verhaal, de goede nachten die er geweest zijn zijn verbroken door nasleep verkoudheid, hoesten enz...hopelijk gaat het nu beter?

minka en goed gesteld op Cb? hopelijk vielen de prikjes mee? merel is er gelukkig even vanaf (volgende prikjes als ze jaar oud is), ik vond het ook raar om Merel eerste keer in haar bedje te leggen, ze lag er zo klein en zo verloren maar intussen is het echt haar plekje geworden met haar mobielbeertjes boven haar voelt ze zich er niet alleen denk ik ;)

hope, terug een mooi en gevoelig gedicht, hoop dat het geluk je snel tegemoet mag komen!

neia, tof dat jullie het zo goed gesteld hebben op vakantie en natuurlijk hebben genoten ervan en van elkaar, goed te lezen dat het beter gaat met je vader! ik zal aan je denken 24oktober en duimen dat alles goed gaat en je goed herstelt! en dat knuffelen tja, in de week ben ik ook altijd doodop, komt er meestal van in het wekend ;)

amber, hehe ik keek even op van je banner, al bijna 18 weken! gaat toch altijd vlugger bij een ander he dan bij jezelf, maar kan me voorstellen nu met kleine Lize dat je tijd en je zwangerschapstijd meer voorbij vliegt dan met je eerste zwangerschap

franka, hoe gaat het met je? heb je het al wat kunnen aanvaarden dat je start met de mm?

zo, zoals velen hier meemaakten ik dus ook, Merel is de laatste week uit haar gewone doen, nasleep van ziek te zijn denk ik, snachts om 3u of 5u wakker, wenen,.. eerst genegeerd, dan wat mee rondgelopen uiteindelijk dronk ze flesje uit en terug geslapen. vanmorgen heeft ze doorgeslapen dus hoop dat ze terug in haar oud ritme zit. Ik dus dagje thuis vandaag, had er echt nood aan, was beetje oververmoeid en megadruk op het werk enz.. vandaag is megagoed verlopen, heb kunnen poesten, klein beetje strijken, naar bank geweest, broek en schoenen gekocht (en merel maar slapen hihi) maar dan, typisch flyke, ik steek maxicosi in auto, en beetje haastig en vlug willen doen omdat het regende en BONK met mijn voorhoofd tegen de auto, stom stom was even duizelig en sindsien heb ik pijn aan mijn hoofd, mini hersenschuddign zeker, de lettertjes beginnen hier ook wat te zweven...

zo hoop dat ik niemand vergeten ben,
    en weldra is het feest he hier :D ons kliekje/topic bestaat bijna twee jaar! wil nog even zeggen dat ik het echt tof vind dat we elkaar gevonden hebben en ons hartje kunnen luchten en verdriet en geluk delen, dikke kus voor iedereen en thx for being here!

liefs
    flyke

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Meiden kreeg net nieuws een nichtje van me is 8 weken zwanger 19 jaar en een ongelukje zoals men noemt

Op zulke momenten denk ik waarom ik niet dan was het haar even bespaart gebleven leert nog heeft nog geen diploma's woont nog thuis moet nu op zich zelf gaan met kerel afleiding afmaken en geld in het laadje zien te krijgen heel zwaar.

Wij zijn er klaar voor en het komt niet.
    pfff

Toch heb ik haar direct een bericht gestuurd per hyves omdat ik hoorde dat ze mij niet onder ogen durfde te komen, heb haar gezegd dat ze niet bang voor me hoeft te zijn dat we met de fam haar er door helpen waar kan en nodig is, en dat alles wel goed komt zolang zij het maar wil ook al is het onverwacht dan ben ik blij voor haar en hoop ik dat het goed blijft gaan.

vond het best heftig om dat te schrijven naar mijn kleine nichtje

mijn moeder stuurde sms of ik koffie vanavond had, dan kwam ze samen met mijn pa en zusje ik wist direct dat er iets was alleen niet wat, ze komen anders nooit doordeweeks koffie leuten mijn ouders dan mijn zusje wel, dus ik dacht o nee mijn zusje zou toch niet zwanger zijn, was daar zo bang voor, de zenuwen gierden door mijn lijf, maar dat is gelukkig niet het geval. Wel mijn nichtje dus zat dicht bij.

ergens baal ik natuurlijk enorm zei wel ik niet.

maar dat heb ik bij iedereen, toch heb ik wel zoiets van ze is mijn kleine nichtje en het moet gewoon goed gaan het is haar gegunt

zo een heel verhaal maar moest het even kwijt

Deel Deze Pagina