Lieve, lieve Marieke, Ik vind het zo erg te lezen, dat je zoveel pijn hebt. Ik hoop dat dit héél snel minder gaat worden en je snel weer je dagelijkse dingen kunt doen. Heel veel sterkte! Jude: wat laat je me schrikken. Ik ben blij te lezen dat het inmiddels alweer wat beter gaat en je nu thuis bent. neem het advies van de gyn ter harte en neem maar lekker veel rust. Fijn weekend (ondanks alles) liefs franka
ben behoorlijk van je berichtje geschrokken meid wat verschrikkelijk voor je, knuf knuf knuf knuf knuf liefs miriam
Jeetje Marieke, wat een verhaal zeg, 2 weken plat en daarna nog lang rust nemen... ik vind het zo erg voor je, wat een horrorverhaal. Nu gaan we heel hard duimen dat het hiermee afgerond kan worden en dat het dan eindelijk goed is! Dat moet gewoon! Franka, wanneer is je NOD? Ik heb nu alle tijd om hard voor je te duimen ! Hope lieverd, je weet dat ik aan je denk he! Hoe gaat het nu met je? Minka, heel veel succes met het weer gaan werken, wij hebben elkaar nu echt afgelost! Hopelijk bevalt het Eline op de opvang. Miriam, voor jou ook een hele dikke knuffel, je hebt het zwaar, ik las het. Ook voor jou blijf ik hard doorduimen, tijd zat nu! Bedankt meiden voor de berichtjes. Ik doe het rustig aan, maar ik ben wel alleen deze week. Mannetje zit in Thailand voor zijn werk en komt vrijdag weer terug. Ben er niet blij mee, na afgelopen week, maar ja, dit was al lang gepland en er was nu niet direct een directe noodzaak om te annuleren. Nu maar hopen dat er niks gebeurt deze week... Gelukkig heb ik familie en vrienden in de buurt die er voor mij zijn. Er is zelfs al poetshulp aangeboden , maar zo slecht gaat het nu ook weer niet met me, dat doe ik gewoon lekker zelf op mijn gemak! Stel je voor, mijn schoonmoeder wilde komen poetsen, terwijl ze zelf niks kan en een poetshulp heeft... ik dacht het toch niet! Gisteren minder harde buiken gehad gelukkig, dus rust helpt hopelijk wel. We zien wel, hij moet echt nog een week of 3 blijven zitten! Liefs, Jude.
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik heb nog erg veel pijn. 's Nachts gaat het slapen erg moeilijk omdat iedere beweging pijn doet. Gister de gyn gebeld omdat het plassen zoveel pijn doet, daarom plas ik nu onder de douche en dat geeft wel verlichting. Er is al wat bezoek geweest, en dat is hardstikke lief, maar ik heb meer als genoeg aan mezelf! Ik vind het ook niet leuk dat ik helemaal niks met neia kan doen, maar hier op bed komt ze vaak knuffelen en dan lacht ze heel veel naar mij. Dat is heerlijk! Jude, balen dat je mannetje in het buitenland zit. Gelukkig heb je wel ander mensen in je omgeving. Moet hij hierna ook nog weg? Het kan zomaar gebeuren, ook al hopen we dat hij gewoon nog even blijft zitten. Doe het rustig aan, je merkt dat het helpt! Minka, jeetje balen zeg morgen weer aan het werk. Hopelijk vind Eline het leuk op het kdv dat is weer een zorg minder. Welke dagen/uren ga je werken? Me2, hoe gaat het met jou? En met de kwaaltjes? Ze kunnen pas over 6 weken zeggen of de operatie is geslaagd. Het ligt er een beetje aan of mijn lichaam weer littekenweefsel gaat ontwikkelen of niet en of het niet gaat ontsteken. Miriam, een dikke knuffel voor jou. Hoe was het afscheid met de kindjes? Zo te horen hebben ze het geweldig bij jullie. Franka, ik duim voor je meid! Wanneer had je ook alweer de afspraak in het zh? Hope hoe gaat het met je meid? Flyke, fijn dat Merel weer een beetje beter wordt. Ik hoop voor je dat jullie volgend weekend lekker kunnen genieten. jette, volgens mij heb je het goed te pakken of niet? Ik probeer ook zoveel mogelijk dan bij neia uit de buurt te blijven en zo weinig mogelijk kusjes geven e.d. Maar ik geef wel de fles enzo gewoon. Beterschap! X Marieke
Meiden hebben jullie gelezen dat de zwangerschapspagina gaat verhuizen naar een andere server daardoor gaan ze even uit de lucht en kunnen we even niet babbelen met elkaar Ik hoop dat het maar van zeer korte tijd is kan jullie niet missen hihi Het is hier goed meiden de kids gingen pas in de middag weg omdat de kleine nog even een ochtend dutje deed en we die niet wakker wouden maken het was heerlijk even zo'n echt gezinsgevoel heb niet veel verdriet gehad en alleen echt genoten lekker knuffelen enz dat ik ongi ben ben ik al weer overheen het komt wel ooit dat moet gewoon anders nee daar denken we nog niet aan. marieke hoop echt dat je pijn snel minder wordt het is je echt niet gegunt dikke knuf mij de rest ook een dikke knuf liefs miriam
Marieke: wat zei de gyn van dat plassen en wat balen dat ze pas over 6 weken meer kunnen zeggen....duim zo voor je dat de pijn snel minder wordt... Kwaaltjes zijn redelijk weg behalve de moeheid. Voel de baby ook al elke dag, heerlijk! JP gaat heel erg had. Kan al zelf de trap op en loopt al aan 1 handje! Jude: wat ongezellig zo alleen! Fijn dat de harde buiken midner worden! Inderdaad nog even een paar weken blijven zitten, klein mannetje!. Miriam: wat fijn dat je hebt genoten! Vind ik heel knap hoor...lijkt me zo confronterend....Hele dikke knuffel!
Marieke, ik moet steeds aan je denken. Ik hoop dat de pijn snel wat draaglijker gaat worden.Het is nog een lange weg te gaan! Wel fijn dat er veel mensen zijn die aan je denken, maar soms wil je inderdaad wel even alleen zijn. Ik laat je voorlopig nog even met rust Jude, geen harde buiken meer gehad? Lekker rustig aan doen nu, maar wel genieten van je verlof. Bij deze draag ik het verlof-stokje aan je over morgen ; weer werken! Ik heb de maandagochtend en de dinsdag vrij. Dus morgen nog even lekker rustig aan en van werken zal er ook niet veel komen de eerste dag, even lekker bijkletsen. Heb via de mail mijn eerste werkzaamheden al gelezen Miriam, fijn dat je genoten hebt van de kids. Nog even meid en je hebt je eigen gezinnetje, 2009 is er echt een mooi jaar voor. Je hebt het goed gedaan meid! Ik hoop ook dat de site niet te lang uit de lucht is, waarschijnlijk 1 weekend. Franka, ik duim, duim, duim! Flyke en Jette, Ik snap helemaal jullie zieke kindjes en het kdv. Eline is do en vr geweest en de snotterbellen komen er nu volop uit! Kan toeval zijn natuurlijk Ze is er gelukkig niet ziek bij, nu maar hopen dat ze papa en mama niet aansteekt. Rest, alles ok? Ik duik snel mijn bedje in Kus Minka
Hoi marieke, hey meis hoe gaat het nu, wat vervelend dat je zo'n napijn hebt, meis ik denk aan je Bah pas over zes weken uitslag of het is geslaagd of niet, nog een lange tijd van onzekerheid, maar eerst maar eens zorgen dat je weer op de been komt. Kun je zelf nog iets doen om de uitslag positief te doen uitvallen, ik noem maar iets van niet tillen of zo, of is het puur hoe jou lichaam hersteld? sterkte meis, en knuffel maar lekker met neia! dat doet wonderen. Is je mannetje thuis, heb je hulp genoeg? Minka, tja dat zijn de eerste creche snottebellen, ik hoop voor je dat het daar bij blijft, daar heb ik ook aldoor op gehoopt maar dominque werd er echt ziek van hoesten hoesten hoesten. Nu gaat het met het hoesten beter, maar had ze de vorige keer van de creche onstoken ogen mee genomen, en je raad zeker al wat ik vanmorgen had bij het wakker worden ontstoken ogen zit hier nu met kleine rode oogjes op mijn werk, ik slaap nu wel beter maar ben er nog niet schijbaar. nou ja nog even doorworstelen, en het is niks in vergelijking tot onze marieke ! Nogmaals meis, heel veel sterkte en ik hoop dat pijn snel vermindert! dikke kus jette
He meiden, Jullie zijn lief! Hier helaas nog niet echt verbetering. Ik heb echt veel pijn. Maar de hechtingen beginnen enorm te trekken en te jeuken, en als het goed is is dat een teken van genezing. Daar hoop ik maar op. Verder heb ik gister lekker gedoucht, en dat deed me goed. Ik ben ook even uit bed geweest, maar dat was weer teveel van het goeie. Het slaapgebrek begint nu echt zijn tol te eisen. Ik weet 's nachts gewoon niet hoe ik moet gaan liggen. Gelukkig heb ik gistermiddag eindelijk een dutje gedaan, en dat scheelt al veel. X Marieke
En Minka, hoe was het op het werk? Vandaag gelukkig een bijkomdagje of niet? Lief dat je me met rust laat , sommige mensen snappen het niet. Maar omdat ik nu helemaal niks kan en veel pijn heb, vind ik het moeilijk om mensen om me heen te hebben. Jette, ja ik heb veel hulp. Mijn moeder helpt veel. En ook mijn schoonmoeder en beste vriendin zijn gister langs geweest. Dat is erg fijn! Mark werkt nu gewoon, dat is wel fijn voor hem, maar ik mis hem wel zo. Balen dat je nog steeds zo verkouden bent. Miriam, knap van je hoor, zo'n weekend met de kids. Je klinkt erg goed! Balen ja dat de site even uit de lucht gaat, ik ben benieuwd voor hoe lang. Me2, ja dit is de periode van de moeheid. Hopelijk is dat na de 20 weken over. Jeetje wat gaat JP snel zeg! De gyn zei dat dat plassen pijn doet vanwege de wond aan de buitenkant, dat prikt enorm, maar is normaal. X Marieke
Marieke, even een dikke knuffel voor jou. Wat moet jij je k*T voelen. Sorry, heb even niet de fut om op anderen te reageren. Het gaat helemaal niet lekker. Lees mijn topic. Ik had gehoopt dat het wel iedere dag wat beter zou gaan, maar helaas dat is niet zo. Dus als iemand nog wat peptalk over heeft? ik kan het hard gebruiken . Hope
Ach Hope, ik las net al zoiets op hyves, dat je gedroomd had... en nu las ik het net in je andere topic... Pfff.... ik kan je wel peptalk gaan geven, maar eigenlijk weet ik ook niet zo goed hoe dan... ergens denk ik te weten hoe je je voelt, maar voor een groot deel natuurlijk ook totaal niet, want ik heb makkelijk praten nu... Dus ik wil je gewoon een hele dikke knuffel geven en tegen je zeggen dat je er wel altijd vertrouwen in moet blijven houden dat het ook bij jullie eens goed gaat komen! Dat moet gewoon! Marieke, jeetje, ik heb zo met je te doen, welke pijn jij nu weer hebt... Gaat het al wel wat beter dan in het begin? En heb je wel goede pijnstillers? Heel veel sterkte, meid! Minka, hoe is het op je werk gegaan? Meegevallen? Ik ben gisteren ook nog wel naar werk gegaan om dingen over te dragen. Ik vond het een vreemd idee om ergens pas op zijn vroegst eind maart weer te beginnen. Maar vandaag rustig aan gedaan, dat voelt wel goed. Hoewel ik nog steeds geregeld harde buiken heb en ook nog af en aan bruin en roze afscheiding heb, het is niet helemaal weg. Gelukkig geen rood meer gezien, dus het zal er wel bij horen. Vrijdag weer op controle, ik ben benieuwd wat er dan gezegd gaat worden. Liefs, Jude.
Lieve Hope, het is zo oneerlijk! Dikke knuffel. Konden wij je dromen maar waar maken............. Jude, nu niet meer naar je werk gaan he?! Je hebt je tijd en kracht hard nodig de komende weken hoor. Vreemd dat je blijft vloeien. Raar ook dat ze niet weten waar het vandaan komt. Ben benieuwd wat ze op de controle zullen zeggen. Wanneer is je mannetje weer thuis? Ik heb wel goeie medicatie, maar de pijn gaat nooit helemaal weg. heb wel het idee dat het ietsje beter gaat. Gelukkig is de dag weer voorbij gevlogen vandaag, dat scheelt. X marieke
Nee Marieke, ik ga nu niet meer naar mijn werk toe [-X , dat beloof ik! En het is niet echt vloeien, het is af en toe wat gekleurde afscheiding, niet heel veel meer gelukkig. Maar ik heb liever dat het helemaal weggaat. Ze weten het niet waar het vandaan komt, in elk geval niet vanuit de baarmoeder of de placenta, dat hebben ze wel bekeken, dus dat was goed. Alles zat nog helemaal dicht gelukkig. Ik zal het vrijdag wel aangeven, ben wel blij om nu wat vaker te gaan, kan ik mijn vragen tenminste kwijt. En mannetje komt ook vrijdag weer terug. Volgende week moet hij nog 2 dagen weg en daarna mag hij van mij niet meer . Stel je voor... X Jude.
Groot gelijk heb je Jude. Daar heb je nu ook geen tijd voor om je zorgen te maken. Gelukkig is het al bijna vrijdag. Kan me voorstellen dat je blij bent dat je nu vaker op controle mag komen. Was je bloeddruk enzo wel allemaal goed? En hebben ze je urine ook nagekeken?
hey meiden kwam vlug nog es piepen merel net gewassen en zit op schoot, wel niet zo handig, wil voortdurend aan toetsenbord prutsen... jude, verzorg je nog goe! hope, ik blijf voor je duimen marieke, hopelijk neemt pijn vlug af! minka, hoop dat je werkdag meeviel! de rest sorry, kan ff niet reageren, zometeen Merel melk geven en koken, vrijdag is mijn vrije dag deze week maar dan vertrekken we op weekend in de middag, dus het ga jullie goed allemaal! liefs flyke oja, merel is er terug helemaal boven op, precies ander kindje, vorige week nog zo suf en ziek en hoesten en nu lachen en doen en in creche zat/Stond ze in zo een looprekje, was echt leuk om te zien, blijbkaar zit ze daar heel graag in, maar je mag haar wel niet storen in haar bezigheden zei de crechemoeder of ze wordt boos haha, khoop dat ze nu niet meteen terug één of ander virusje te pakken krijgt en we daarvan even gespaard blijven
Eerst even op marieke reageren, Meid meid wat moet het toch klote zijn zoveel pijn in je hoofd zoveel willen doen even een keer heerlijk slapen gewoon je ding doen maar niks kunnen en heel veel pijn meid knuf Hope ten tweede jij meid wat herkenbaar ik zou echt zo graag iets voor je doen of willlen zeggen meid het komt goed maar ik kan het niet zeggen ik weet het niet, ik hoop net zoals bij mij en franka dat het goed komt maar je weet het gewoon niet. Wel hoop ik echt uit de grond van mijn hart dat je rust vind in je eigen hart in je hoofd zodat je even alles rustig kunt laten bezinken bekijken en dan indien mogelijk plan van aanpak. Ik hoop echt dat je toch probeert naar de positieve dingen te kijken, het is zo zwaar zo moeilijk maar je bent sterk en ik weet zeker dat je de kracht er voor hebt je moet het alleen vinden. echt een onwijs dikke knuf lieve hope jette me2 flyke volgens mij ook de zieke mama's hoe is het met jullie? Wordt het langzaamaan beter hoop het wel. amber meid hoe gaat het met jou druk druk denk ik en ik ben heel benieuwd hoe het met je zus gaat heb al heel lang niks meer van d'r vernomen franka meid hoe is het met jou hoe voel je je heb je mijn pb nog gehad? jij ook een knuf he het is niet niks allemaal alles wat je moet doen om je droom werkelijkheid te laten worden. Ook voor jou respect meid. volgens mij heb ik iedereen gehad anders duizend maal sorry Hier goed druk late diensten dan na huis eten terecht brouwen en even zitten om vervolgens het bed weer op te zoeken. Bart is maandag bij zijn nieuwe baan begonnnen overdag ook wennen is het, hij is best moe moet behoorlijk omschakelen van de nachtdienst heeft hij 4 jaar gedaan. Maar eindelijk gaan we elkaar weer meer zien en hopelijk heeft dat ook goede invloed. het is op bepaalde momenten even slikken dan hoor je weer iemand zwanger zijn zie je een dikke buik langs je heen lopen of komt er net weer een collega terug van zwangerschapsverlof heel zwaar zijn die dingen het maakt het zo moeilijk om het te accepteren dat het nu nog niet onze tijd is. Verder heel druk deze week, morgen ga ik op visitte donderdag krijg ik bezoek. Vrijdag even dag vrij en kom ik zeker langs om te lezen weet niet of ik morgen tijd er voor heb donderdag probeer ik wel even te komen iedereen fijne avond dikke knuffel en liefs miriam
hoi meiden, hier nog steeds een megazieke jette, verkouden, hoesten en mijn oor zit dicht, dan koud dan warm, zweten, heb vannacht dus ook op de bank doorgebracht, en zowat elk uur van de klok gezien Denk dat ik maar even bij de huisarts langs moet gaan, misschien kan ik iets krijgen. Ben echter wel allergisch tegen antibiotica dus dat is een beetje problematisch. Dominique gaat erg goed af en toe nog hoesten en vanmorgen een berg snot uit haar neus tjonge jonge, waar dat allemaal weg kwam! Marieke meis, wat vervelend dat je niet kunt slapen dat bevordert niks, dat je doodmoe wordt, probeer elk dutje wat je kunt pakken om daadwerkelijk te gebruiken. Hoe is het met de pijn, merk je al verbetering, tja dat jeuken is een goed teken maar ook erg vervelend, wanneer gaan de hechtingen er uit? Miriam wat fijn dat Bart nu meer thuis zal zijn, geniet er van meis! liefs jette
Oei Jette nog steeds zo ziek. Je klinkt ook echt flink beroerd. Zielig hoor. Inderdaad slim om even naar de ha te gaan. Ik heb oplosbare hechtingen, geen idee hoelang het duurt voordat ze weggaan eigenlijk. Miriam, je klinkt druk druk druk. En volgens mij doet je dat wel redelijk goed. Heb je even geen tijd om te piekeren. Natuurlijk komt dat toch naar boven als je zwangere etc. tegenkomt. Fijn dat Bart en jij nu eindelijk meer tijd samen hebben. Flyke, heerlijk dat je meisje er weer helemaal bovenop is. En dan nu al een eigenweisje op de creche, heerlijk zeg! Alvast heel veel plezier dit weekend!