tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Met mij gaat het ietsje beter.
    Ik heb vannacht redelijk geslapen, en dat had ik ook echt nodig denk ik.
    Vandaag ook lekker even op de bank gelegen en zelf Neia de fles gegeven.
    Dat alleen al is erg fijn.
    Neia heeft vannacht heerlijk geslapen. En ook vandaag overdag heeft ze veel geslapen, ze zal het wel nodig hebben denk ik.
    Ik hoop maar dat het op deze manier iedere dag een beetje beter gaat.

X Marieke

2. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    boehoe, had een hele lijst getypt en toen ging er iets mis!
    her baal ik echt van!

sorry, sorry, kom morgen terug dat beloof ik! Wil nog even in de douche en dan snel naar bedje!

Allemaal hele dikke kus
    Minka

3. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    He meiden,

Goh, wat was ik gisteravond kwaad op die stomme PC!
    Had 20 min zitten typen, en toen was dus alles weg. Had ook niet zoveel puf meer om het nog een keer te typen.
    Ik schrijf dit nu weer in een word document, kan op het werk echt niet op de pagina zitten, heb veel inkijk !
    Maar ben al weer redelijk ingeburgerd op het werk, maar viel me gisteren toch vies tegen qua inspanning. (ben ook niks meer gewend hihihi)
    Ook de eerste papa-dag is een feit, alles is prima gegaan, ze hebben zich goed geamuseerd. De kat heeft nog steeds last van zijn blaas. Ik heb vanmorgen opnieuw urine laten onderzoeken. De dierenarts vertrouwd de boel niet helemaal, dus hij gaat morgen voor een echo en onderzoeken naar de dierenarts.
    Ik hoop maar dat er geen blaasgruis zit.
    Eline is een schat, ze gedraagt zich prima op het kdv. Ze lacht bijna altijd!
    Maar ik ben toch wel heel erg blij als we haar s ‘avonds weer bij ons hebben.
    Ik zal proberen (uit mijn hoofd) weer wat te schrijven aan jullie.

Marieke, stapje voor stapje beter, goed zo, heel rustig aan doen, maar met vele kleine stapjes maar je strakjes vanzelf gewone stappen. Wel heerlijk dat je Neia hebt kunnen voeden. Dikke kus, ik denk aan je!

Jude, nog maar 1 dagje en dan is je mannetje er weer. Ook weer controle morgen dus. Gewoon heel rustig aan doen, genieten van je verlof, dan komt alles weer goed.

Hope, Kon je dromen inderdaad maar uit laten komen. Maar vaak zit er toch een kern van waarheid in. Hoe zit het met de verzekering? Mogen jullie evt dit jaar nog een poging doen of pas volgend jaar. Het is een zware tijd geweest, dus neem je rust samen met je mannetje.

Miriam, Hoe bevalt het Bart op zijn nieuwe werk?
    Wel fijn dat hij geen nachtdiensten meer hoeft te draaien. Geniet maar samen van de tijd s’avonds.

Flyke, heel veel plezier dit weekend. Gaat vast erg gezellig worden met Merel erbij.

Franka, zit er nog een kans in deze maand? Ik blijf voor je duimen.

Jette, ik ben ook geen voorstander van pillen, maar soms moet je gewoon even.
    Even een pas op de plaats doen en herstellen meid.
    Zijn Dominique’s snotterbellen al weer wat minder?

Me2, nog steeds zo druk met werken? Rustig aan doen hoor, je lichaam heeft de kracht wel nodig, denk aan je kleintje.

Marla, Amber, Neeke hoop dat alles goed gaat met jullie.

Zo nu maar weer verder werken, even knippen en plakken, dan staat de zwangerschapspagina hooguit ½ minuutje open!

Kus
    Minka

4. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Hee Minka, wat fijn dat het Eline zo goed bevalt op het KDV. Dat zal je toch wel wat meer rust geven dan wanneer ze daar vaak huilt. En ik kan me ook heel goed voorstellen dat het wennen is op werk. Net zoals ik nu wennen moet om juist niet naar werk te gaan. Het voelt nu nog als een vakantie, maar als ik nog een week of 7 zou moeten (stel dat ie 2 weken te laat komt), dan weet ik niet of het dan nog zo leuk is, ik ben bang dat ik me dan toch wel verveel. Nu is het nog leuk thuis! Het lukt me goed om rust te nemen, hoewel ik vandaag wel beneden gestofzuigd heb en gedweild :oops:. Maar ik heb het idee dat de harde buiken toch echt minder geworden zijn vergeleken met voorheen... Zou dat dan toch komen doordat ik niet meer werk en zelf mijn dag in kan delen?

Marieke, wat fijn dat het wel wat beter gaat met je en dat je toch wat met Neia kan doen. Blijf je nu de komende tijd bij je ouders? Wel handig dat ze zo dichtbij wonen, want als je alleen thuis bent, dat zal wel niet te doen zijn met Neia erbij en een werkende Mark, he!

Groetjes aan de rest. Ik laat nog wel weten hoe het morgen gegaan is bij de gyn, ik neem niet aan dat hij mij weer daar laat blijven :confused: .

Liefs,
    Jude.

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    minka wennen blijft het denk ik op je werk maar je klinkt al aardig weer ingeburgerd en is het er iets beter op geworden of niet

marieke fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad denk aan je

jude o het is echt nu aftellen hoor maar ja net hoe je het zegt kan ook nog even duren en ik denk niet dat je je gaat vervelen hoor
    enne dweilen o o o snap het wel helemaal niks doen is ook niet wat ben benieuwd hoe het morgen is laat je ons het weten na je controle

flyke alles ook nog goed?

hope lieverd hoe voel je je momenteel, en hoe gaat het met je mannetje ?

marla neeke en amber dames ik mis jullie hoe gaat het ?

hier gaat het lekker momenteel het is even wennen mannetje thuis maar wel lekker hoor ga er s´morgens met hem uit en dan als ik nog even heb kruip ik er weer even in anders blijf ik er uit zodat ik dingetjes kan doen voor ik naar het werk ga heerlijk samen een ritme dat voelt fijn.
    Hij is doodmoe nu heeft er na vandaag al 40 uur opzitten en morgen nog een dag hij komt nu zo naar huis elke dag 2 overuren het is er zo druk maar hij vind het echt leuk werk wel heel anders fysiek wat zwaarder dus moet een ritme weer krijgen en die nacht er uit

Ik ben alleen maar blij dat hij er weer meer is.
    Dinsdag avond nog wat meegemaakt. Om half 11 politie aan de deurbel bart deed open en hoorde hem praten ik nieuwschierig wat er toch was. kwamen ze binnen bleek dat ze ons adres doorgekregen hadden van wie geen idee maar er is een meisje uit vriezenveen weg gelopen minderjarig en die zou bij ons moeten zitten ik ken geen meisje uit vriezenveen dus heel vreemd allemaal maar ze hebben even gekeken en verontschuldigen zich voor het lastig vallen, wij hebben nog gevraagd hoe ze toch bij ons komen heeft met mijn achternaam te maken meisjesnaam.

De naam van het meisje hadden we doorgekregen dus kijken op hyves zo handig soms en dan zie je dat het om een meisje van 14 jaar gaat toch even de rillingen gehad hoor verder er niks meer van gehoord heel vreemd

nou iedereen fijne avond liefs miriam

6. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Miriam: Jeetje wat een vreemd gedoe en dan ook nog even in je huis binnenkijken (niet prettig, ook al hebben jullie niets te verbergen, het idee alleen al....)
    Hoe gaat het nu met je? Ik heb je Pb gehad, maar helaas nog geen tijd om te reageren. Ik ga dit snel maar eens doen.

Marieke: Ik hoop dat je snel een beetje weer je eigen dingen kunt doen. Ontzettend vervelend, dat je geen fijn slaapritme hebt. Gelukkig heb je een klein beetje kunnen slapen en voel je je een beetje beter. Ik hoop dat het nu héél snel de goede richting ingaat.

Hope: Ik zou zó graag willen, dat ik de droom uit kon laten komen. Ik gun het je zo enorm! Ik denk héél veel aan je lieverd.

Jette: Een flinke griep zo te lezen. Ik hoop dat je snel weer een beetje opknapt.

Minka: Alweer aan het werk. Het zal inderdaad weer wennen zijn. Ik ben blij te lezen, dat Eline het ook fijn vindt op het KDV.

Jude: Veel succes morgen en zeg maar tegen de gyn, dat je echt naar huis moet, omdat je ons niet kunt missen ;) Nee hoor, alle gekheid op een stokje. Ik hoop dat je het nog een beetje rustiger aan kunt doen (stofzuigen, dweilen :rolleyes: ) Het lijkt me inderdaad lastig om 'helemaal niets' te doen, maar je doet het voor een goed doel, moet je maar denken (makkelijker gezegd, dan gedaan. Het zou ook niets voor mij zijn)
    Ik hoor morgen wel hoe het geweest is.

Amber, Me2: hoe gaat het bij jullie?

Ik hoop dat ik nu niemand vergeten ben.
    Een fijne avond allemaal!

Liefs Franka

7. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Nog even een up-date hier:

Afgelopen dinsdag zijn de :evil: (zoals verwacht) doorgekomen.
    Vandaag ben ik begonnen met de pillen en volgende week heb ik een afspraak bij de gyn om te kijken hoeveel eitjes zich ontwikkeld hebben (klaar om te springen). Nog een week afwachten en dan weten we weer meer.

Inmiddels heb ik vandaag ook weer een kraamvisite overleefd.
    En afgelopen weekend een logeerpartijtje van mijn nichtje.

Ik heb het de afgelopen weken enorm druk gehad (gelukkig veel afleiding) en het zal de komende weken ook nog een tikkeltje erger worden (met de heiligman in aantocht en kinderen die stuiteren bij het idee alleen al)
    Sorry, dat ik daarom niet altijd kan posten, maar ik blijf jullie tussendoor lezen en denk ik heel veel aan jullie.

Liefs Franka

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    franka meid knuf
    die rot duivels konden we die nu maar op hele lange vakantie sturen he
    knuf

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    *even vlug Franka een knuf geven* Het gaat nu echt lukken met die pillen!

10. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Jeetje Miriam, wat een gedoe zeg, de politie aan je deur! Gelukkig kwamen ze voor niks ;) . Kon me ook niet voorstellen dat jij met duistere praktijken bezig bent...

Franka, wat jammer dat je toch weer ongi bent geworden. Maar ik ben het met Me2 eens, met die pillen moet het nu eindelijk eens gaan lukken!

Ik ben weer op controle geweest. Gelukkig was alles nu helemaal goed en hoef ik pas over 2 weken weer te komen, tenzij er wat verandert natuurlijk, wel goed in de gaten houden. Want nog steeds harde buiken, maar volgens de gyn was er niet veel aan te doen. Sommigen hebben het al lange tijd van te voren en zolang het oefenweeen zijn die verder niks doen, kan het geen kwaad. Alleen wel vervelend natuurlijk. Dus we wachten maar rustig af wat er gebeurt. De kleine ligt wel met koppie naar beneden en is al helemaal ingedaald, dus dat is goed! Dus ik ga hier thuis weer rustig aan doen en afwachten maar... meer kan ik niet doen. Gelukkig is mijn mannetje ook weer veilig thuisgekomen vanochtend... Ik moest er wel vroeg uit om hem van het station te halen, dus ben wel moe nu :( .

Fijn weekend alvast!

X
    Jude.

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden,

Hier gaat het de ene keer goed en de andere keer niet.
    Vooral gister had ik opeens weer heel veel pijn. :cry:
    Gelukkig had ik vannacht redelijk geslapen, dat merkte ik vanmorgen gelijk.
    Maar ik heb veel pijn hoor. ik vind het echt flink tegenvallen.
    Gelukkig zijn we nu even thuis. Het is toch fijner om in mijn eigen huisje te zijn, en mark is nu lekker vrij. Zondagavond gaan we waarschijnlijk weer terug naar mijn ouders.

Woensdag is de vrouw van de neef van Mark bevallen (zijn ook goeie vrienden van ons). Ze hebben een gezonde meid: Tess.
    Ik ben zo blij voor ze, want ze hebben ook erg lang moeten wachten op dit wondertje. Ik vind het wel jammer dat we er nu niet heen kunnen, maar ze mailen iedere dag foto's door, zo leuk.
    Helaas heeft zij hetzelfde als mij meegemaakt; een totaal ruptuur en geopereerd. Dus we kunnen goed praten over onze pijn. ;) Gelukkig zit zij nog aardig op haar roze wolk.

X marieke

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Franka, ach nee toch, wat klote zeg. Een dikke knuffel voor jou.
    Van de ene kant ben ik blij voor je dat je veel afleiding hebt dat scheelt wel. Kan me voorstellen dat het vanaf volgende week een gekkenhuis is op school. ;) Nu maar naar de kerstvakantie toeleven dan.
    Wanneer heb je volgende week de afspraak bij de gyn?

Jude, fijn zeg dat je mannetje weer thuis is. dat geeft toch rust.
    Gelukkig ben jij en de kleine man ook weer goedgekeurd. Nu lekker rustig aan doen hoor.
    Die moeheid blijft tot het eind, tenzij je het rustig aan doet en af en toe een dutje gaat doen. Dus luisteren he?! ;)

Miriam, nouja zeg wat raar dat verhaal met de politie. Echt gek hoor.
    Pfff klinkt wel heavy het werk van je mannetje, en gelijk een drukke week dus. Gelukkif nu samen in het weekend genieten. Of moet jij werken?

Minka, ongelofelijk he hoe snel het werk er weer bij hoort.... :rolleyes:
    Wat leuk zeg dat je mannetje het zo goed heeft gedaan op zijn papa-dag. Mark geniet er ook volop van, dat kan ik echt zien.
    Drinkt Eline op het kdv nu wel goed?

X Marieke

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jude: gelukkig alles goed! Nu "lekker" afwachten (ik heb me de laatse week echt doodverveeld :))

Marieke: wat heftig dat de vrouw van Mark's neef ook is geopereerd...jeetje, zo vaak hoor je dat toch niet. Het gaat bij jou dus met ups and down...balen hoor....die pijn lijkt me echt naar...Hoop zo dat het snel beter wordt!

Minka: was bij mij na 3 dagen of ik nooit was weggeweest op het werk! Fijn dat de papadag goed ging en dat Eline het op het kdv goed doet. Dat heb je allemaal nodig om relaxed te kunnen werken!

Miriam: wat een naar verhaal van de politie....
    Fijn dat je mannetje er nu zoveel is...is wel gezellig toch?

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja meiden ik ben echt blij dat we samen zijn s avonds net of het zo moet zijn ik wordt er weer rustiger van gek he, hierdoor ben ik wel minder op de pc maar ja

helaas moet ik zo weg werken dus vandaag heeft hij het ruim alleen ook wel lekker dat als hij vrij is even zijn eigen gang kan gaan.

En van de politie heel raar vind ik het nog steeds heb gister nog met ze gebeld maar meisje is niet terug niet gevonden, ze vonden het netjes dat ik belde of ze haar al hadden gevonden heb aangegeven door hun ik slecht geslapen had en moest denken aan zo'n jong meisje wat gewoon ergens dwaalt mischien.

Nogmaals gaven ze te kennen het vervelend te vinden bij ons aan de deur te zijn geweest het heeft inderdaad met de achternaam van mij te maken ter maat
    blijkt dat ze met een jongen ter maat omging en die is niet zo goed ( jammer dat hij ter maat heet dan he) en ze hebben gewoon elk huis waar een ter maat woont in almelo afgegaan

ach ja vind het niet erg hoor dat ze komen kijken maar je schrikt zo

gister was ik heerlijk vrij heb gewinkeld dat was echt lang geleden moest natuurlijk ook dingen kopen bart is bijna jarig

Wat ik hem ook ga geven is een bon om te kunnen gaan para gliding lijkt met wel leuk voor hem

nou meiden goed weekend liefs miriam

15. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Franka, wat #$%#$ weer!
    Nu alle hoop vestigen op de medicijnen. Dikke knuf meid!

Jude, fijn dat alles er goed uitzag op de controle. Maar......dweilen :( nee, dat moet je maar niet meer doen!
    Het is echt wennen om thuis te zijn, ik verveelde me op het laatst ook wel en een paar weken geleden ook weer. Het is ook nooit goed he :)

Marieke, tjeetje ook een totaal rupteur voor de vrouw van Mark's neef!
    Hoop dat het bij jou ook snel weer wat beter zal gaan. Ben je nog lekker verwend door Mark op zijn papa-dag?
    Ik had gisteren een chocoladeletter onder mijn kussen! Zoooo lief!
    Het zijn de kleine dingen die het doen toch :)

Flyke, hoop dat je een leuk weekend hebt

Miriam, tjee, da's schrikken met de politie. Maar goed dat het niet de directe familie is.
    Heb je nog wat leuks geshopt voor jezelf?
    Para gliden brr.. niks voor mij heb toch redelijk wat hoogtevrees
    Geniet van je weekend meid!

Me2, tja, ingeburgerd op het werk ben ik al wel, maar kan mijn draai nog niet echt te pakken krijgen.
    Alles goed met jou en je kleintjes?

Jette, knapt Dominique al wat op nu ze thuis is gebleven?
    En jezelf? ook weer wat beter en rustiger?

Hier alles goed. Even wat hectische dagen gehad omdat de kat toch weer begon te plassen. Heb weer urine laten controleren en er bleken erg veel kristallen in te zitten. Hij heeft al dieetvoer, maar de laatste tijd heb ik hem ook wel wat vaker snoepjes gegeven en dat mag dus echt niet!
    De arts vertrouwde het niet helemaal dus hij moest voor een echo, bloed en blaas onderzoek.
    Donderdag eerst urine gebracht en vrijdag eerst Eline naar het kdv, toen de kat naar de arts, werken en sávonds hetzelfde rondje terug. Gelukkig waren er geen stenen of abcessen in de blaas en nieren. Nu maar streng om dieet houden :( Wel zielig zo'n kaalgeschoren buik :) :) :)
    Met Eline gaat het echt super op het kdv, ze was een vrolijke meid en een echte aanwinst. Het drinken is ook steeds goed gegaan en het kolven van mij op het werk ook gelukkig.
    Ik kolf 3x op het werk en de opbrengst had ik veel minder verwacht. Ben er wel blij om.
    Komende week weer naar het consultatiebureau. Ben erg benieuwd of Eline nu wel goed gegroeid is, anders maar bijvopeden met FV. Ook ik ga dinsdag even bij de arts langs. Heb een moedervlek op mijn teen die toch wel aardig gegroeid is. beter even naar laten kijken toch?
    Ook mijn elleboog ligt in puin van al het dragen. Heb ik al 3 maanden hoor, maar ik zal het toch even aankaarten. Kan hem totaal niet meer strekken, maar ach, gaat wel weer over denk ik, zal wel van het dragen van mijn meissie zijn.
    Zo nu snel aan de poets, schoonfamilie komt strakjes langs, dus even alles weer tip top maken :)

Allemaal fijn weekend
    Kus Minka

16. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Minka: voor de zekerheid, maar even de dokter raadplegen (kan nooit kwaad, toch) Vervelend dat het nog niet beter gaat met jullie kat. Zo naar om dat te zien.

Marieke: nog steeds zoveel pijn, nee toch!
    Heb je nu nog medicijnen tegen de pijn of moet je het allemaal maar 'slikken'?

Jude: Fijn dat alles goed is met jullie kleintje. Nu is het inderdaad afwachten....Wel een fijn idee dat je man in de buurt is.

Miriam: Een goed teken, dat je nu wat meer rust hebt nu Bart wat schappelijkere werktijden heeft. Wat goed dat je nog naar de politie hebt gebeld. Ik zou ook graag willen weten hoe het gaat met het meisje, een akelig verhaal waarin je verzeilt bent geraakt.

Jette: alweer wat beter?

Me2: al aan het aftellen naar de 20-weken echo? Willen jullie deze keer weer graag weten wat het wordt of blijft het een verrassing?

Flyke: hoe was het weekendje weg? Lekker kunnen relaxen met z'n drietjes?

Hope: hoe gaat het nu met je? Ik denk iedere dag aan je!

Morgen ga ik mijn werkgever mar eens inlichten over de situatie (niet de hele situatie), maar het feit dat ik deze week zo af en toe wel vervanging nodig heb. Nu heb ik een hele fijne werkgever wat dit betreft, maar het is toch altijd spannend om het zo bij iemand op tafel te leggen.

Ik kijk tussendoor weer op het forum en zal meelezen, maar deze week kan ik niet posten (twee cursussen, vergaderingen, verjaardagen e.d.) Ik kom in het weekend weer vertellen hoe het bij de gyn en op het werk was.

Een fijne week allemaal
    Liefs Franka

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Franka: suuces van de week! Zo te horen komt het met je werkgever wel goed! Wij willen het deze keer wel graag weten wat het is. Over ruim 3 weken weten we het....

Minka: ach arm katje van jullie! Ja zo'n kale buik ziet er zo sneu uit, maar gelukkig geen ernstige dingen alleen streng dieet!
    Voor die modervelek altijd even laten kijken voor de zekerheid. Ik laat zelf bijna jaarlijks een paar weghalen, gewoon uit voorzorg.
    Ik zou niet gaan bijvoeden. Bedenk dat ze bij het cb zich niet aan bv groeigrafieken houden, maar alle kinderen over 1 kam scheren. Bijvoeden is ook vaak funest voor je bv. JP is ook altijd (te) licht geweest, maar voor een bv kindje precies goed!

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    franka meid ik hoop dat je werkgever je alle ruimte hierin geeft neem aan dat dat gaat lukken maar het is eng lijkt me om het allemaal bloot te moeten gooien, en je had het liever niet zo gehad.

Hoop dat het snel resultaat opleverd hoe voel je je onder de gehele situatie en hoe voelt je man zich nu?

minka ach wat zielig voor jullie kat echt zielig niet meer verwennen dan met snoepjes maar gewoon met knuffelen

Hoe bevalt het verder nu mama zijn?

me2 hoe gaat het heb je al een foto van je buikje in je album staan?

hope meid hoe gaat het met je?

flyke druk druk meid hoe is het en hoe gaat het met de kleine meid

jude gaat het goed met de harde buiken niet te veel last meer van?

Nou de nieuwschierige miriam heeft de politie gebeld en heeft gevraagd of het meisje weer terecht is. Het meisje is terecht en is weer bij haar pleegouders

ze vonden het prettig dat ik daar voor belde en nogmaals kreeg exusses aangeboden. De reden dat ze bij ons kwamen heeft te maken dat ze ergens was daar is gekeken en daar hadden ze haar verstopt toen is een anonieme meleing binnengekomen dat ze bij ons zou zijn, waarschijnlijk gewoon een adres genoemd door deze mensen waar ze was.
    En toevallig waren wij de pissang gek he

Het is in iedergeval weer in orde heel raar maar ja zo maak je nog eens iets mee hihi

fijne avond allemaal liefs miriam

jette nog ziekjes? en hoe is het met de kleine meid?
    en hoe gaat het met jetteman?

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nee, Miriam, maak eigenlijk nooit echt buikfoto's! heb met JP alleen buikfoto's van toen ik 39,5 wkn was....toevallig de avond dat JP zich aandiende! Hoe verzin je het he!

Nou jullie hebben ook wle weer een avontuur meegemaakt met dat meisje zeg! Blij te horen dat ze terecht is.

20. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Miriam, blij dat het meisje weer terug is. Ik had ook gebeld om te vragen hoe het was afgelopen hoor!
    Het mama zijn bevalt me prima, ik gun het echt iedereen hier!
    Ik wil weer geboortekaartjes versturen, heb er 5 klaarliggen, voor Me2, Amber, Franka, Hope en voor jou. Hoop dat ik ze alle 5 snel mag versturen.

Me2, maak dan nog maar 23 weken geen buikfoto :) :) :)

Allemaal dikke kus
    Minka

PS de kat doet het redelijk, zit nu wel steeds zijn kale (blubber) buik te wassen

Deel Deze Pagina