tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland

2. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo lieve dames,

Ik heb een bladzijde of 10 terug gelezen, toch wel weer heftige dingen gebeurd zag ik...

Marieke, nog gecondoleerd met het overlijden van je opa. Niet leuk :(((. Ben je zelf weer een beetje hersteld van je operatie? Kon niet terugvinden waaraan maar neem aan dat het nog met de naweeën van je bevalling te maken heeft? Hopelijk gaat het de goede kant op! Mooi meissie trouwens, wordt tijd dat ik haar eens kom bewonderen - maar pas als jij helemaal hersteld bent natuurlijk. Is Neia weer opgeknapt?

Minka, ook alweer aan het werk, met kolven - goed hoor! Ik vond het een verademing toen Guus (en Thijs) naar 1 voeding per 4 uur ging, dat scheelde een keer kolven, zeker toen het fruithapje erbij kwam. Zoals Me2 al zei, voor je het weet ben je weer helemaal gewend!

Me2, alweer bijna halverwege, wat gaat dat snel! Kan me voorstellen dat het wel eens lastig is, zo zonder familievangnet. Maar volgens mij heb je alles goed op de rails staan, of niet?

Miriam, jij hebt ook weer een en ander meegemaakt, en nu je zusje... Ik kan me niet herinneren of jij ooit chromosomenonderzoek hebt laten doen met Bart. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en dat je er niet blij van wordt. Maar ik weet zeker dat het jou ook gegeven is, en misschien wel sneller dan je durft te hopen. Ben je nog bij de natuurgeneeskundige geweest?

Jette, als ik het goed begrepen heb is jouw meisje veel ziek geweest, zelfs zo dat je haar nu even niet naar de creche brengt. Lastig hoor, in de eerste plaats heel zielig voor haar maar je moet ook steeds opvang regelen als ze niet naar de creche kan. Thijs is ook veel verkouden geweest in zijn eerste jaar (van november t/m maart) maar kwam er wel steeds bovenop. Guus is wat dat betreft veel minder vaak aan het snotteren, maar goed, het is nog november dus wie weet wat er de komende maanden komt. Kan je moeder de zorg goed aan? Heerlijk dat ze uiteindelijk zo goed opgeknapt is.

Flyke, jouw meisje alweer een half jaar, ongelofelijk! Hoop dat de combinatie werk en kindje jou ook goed bevalt. Kan ze al een beetje zitten?

Franka, jij heel veel succes voor morgen! De duimen draaien volop.

Hope, ook hier nog een dikke ***hug***. Wat een pech voor jullie... Kan me je dubbele gevoelens voor je zus wel indenken. Sterkte!

Jude, jij succes met de laatste loodjes, en geniet nog even van je dikke buik!

Oh jee Guus gaat nu wel heel hard huilen, hij heeft duidelijk geen zin om te slapen. Ik ga hem toch maar even eruit halen, straks nog een keer proberen. Vandaar dat de laatste dames in het rijtje er een beetje bekaaid afkomen, sorry.

Marla, Amber, Amazonnetje, hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat!

Ik ben in elk geval van plan om nu weer wat vaker te komen posten.

Veel liefs en fijne zondag nog,

Neeke

3. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Hallo meiden, wat is het weer rustig hier!

Franka. hoe is het gegaan maandag met de IUI? Alles goed? Meegevallen?

Even een korte update, ik ben zondagavond weer even naar het ziekenhuis geweest. Ik had al de hele dag last van harde buiken en later tijdens het eten ook krampen (dat kwam volgens mij vanuit mijn darmen van verstopping), ook last onderin mijn rug en bekken en alles deed best wel zeer gewoon. We waren uit eten en dat was dus wel jammer. Het sneeuwde trouwens heel erg bij ons en alles was helemaal wit, dat was wel heel mooi, maar wel lastig met lopen. En ook lastig om thuis te komen met de auto, het was vrij glad. En toen voelde ik onderweg wat lopen en dat echt, o jee, het zal toch niet vruchtwater zijn? Thuis bleek het weer bruin slijm te zijn (wat al meer dan een week weg was), maar met afvegen was het ineens toch weer rood en in de toiletpot zag ik het toen ook. Dus mannetje wilde toch even het ziekenhuis bellen en die vonden dat we even moesten komen voor een ctg. Dus wij weer door de sneeuw, ik baalde er wel van. Maar ze waren daar heel aardig en er was helemaal niemand aan het bevallen, dus ze hadden alle tijd voor ons. Ctg was verder wel goed, de kleine was prima in orde en ze zagen bij mij wel veel harde buiken. Maar ja, een oorzaak voor dat bloedverlies is dat het waarschijnlijk van de slijmprop af komt. Want ik verlies nog geen vruchtwater, dus dat kan het niet zijn. Maar gelukkig mocht ik wel naar huis toe, en later thuis weer wat bloed met een paar kleine donkere stolseltjes, daar schrok ik wel een beetje van. Gelukkig daarna werd het weer roze/bruin en dat is de stand van zaken nu nog steeds. Ik heb me vandaag en gisteren heel rustig gehouden en nu valt het met de harde buiken ook wel weer mee en ook geen krampen dus. Vals alarm dus, en we wachten het weer gewoon af. Maar van mij mag ie deze week wel komen, hoor! Ik heb het vluchtkoffertje klaargezet, want het was zondagavond toch even snel alles bij elkaar zoeken, want ja, je weet nooit of ze je weer laten blijven natuurlijk.

X
    Jude.

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Neeke: goed van je te horen! Guus al weer 1 jaar! JP ook over 3 weken, wat gaat de tijd toch hard! Hoe bevalt het nieuwe huis?

Franka: ik was zo benieuwd hoe het was gegaan gisteren! Ik duim hoor!

Jude: heel verstandig dat je het vluchtkoffertje al klaar hebt staan want kan zo gebeuren!

5. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    amber, groetjes terug aan Marla!

miriam, hoe is het nu met de oma van bart? inderdaad een nare verjaardag, pijnlijk en eenzaam voor je opa ook...hopelijk is het wat beter met haar? hoe gaat het met jou, nog iets gehoord van de gemeente ivm reglement grafzerkje? ai, de rsi, gemene bacterie hoor je wel vaker van he, wij hebben merel een extra niet terugbetaalbaar medicijn laten geven via CB zodat als ze rsi krijgt, ze veel minder kans maakt op uitdroging enz en niet in ziekenhuis belandt

minka,eerlijk gezegd heb ik er niet echt moeite mee om ze achter te laten op kdv, ik heb zoiets van: jullie zijn hier meer ervaren of ik met baby's ;) ik had het nog niet door dat eline en merel hun geboortematen zo goed als gelijk zijn bijna, vanavond naar CB meten en wegen, gelukkig geen prikjes, dit zijn beetje haar maten:
    geboorte 15/05/08: 2840kg en 48.5 cm
    1/7/08: 4470kg en 55.5 cm
    3/9/08; 5.990 kg en 61cm
    23/10/08: 6400 kg en 66 cm
    volgens laatste info cb ietsje onder gemiddeld qua gewicht en boven gemiddelde voor lengte, denk nu boven gemiddelde qua gewicht, vind dat ze veel bijgekomen is laatste maand, eet veel groente en vooral fruitpap maar is ook wel weer gegroeid met 2cm schat ik hehe,we zullen zien vanavond. wow, wist eigenlijk niet dat jij nog bv gaf, petje af hoor, zo kolven ook op het werk en al!

neeke, blij je terug te zien! de tijd gaat inderdaad snel, te laat maar toch een welgemeende gelukkige verjaardag voor Guusje en drie dikke zoenen van flyke hihi, jee gaat inderdaad snel Guus al een jaar oud!
    merel zit al een beetje maar valt nog naar links en rechts, wat ze wel sinds enkele dagen doet, ze was even bij mijn schoonmoeder en zij had het als eerste gezien, en na even wachten zagen wij het toen ook, ze tilt haar armen op, trekt haar knietjes op en zit in kruiphouding, ze wiegt van voor en naar achter met haar poep verliest evenwicht en valt dan languit op haar buik, grappig om te zien.

jude, hehe slaat de verveling al toe? kasten al uitgemest, kerstgerief al klaar gezet? zal je weinig tijd voor hebben straks he ;) gelukkig kon je op voldoende aandacht rekenen in het ziekenhuis, toch belangrijk, en voor de rest, verzorg je goed en rusten he meid! en goed van dat voorbereide vluchtkoffertje, Merel is ook twee weken tevroeg geboren.
    En op jouw verzoek een fotoke van dit weekend van haar eerste kruipkunstjes in album ;)

franka, jammer dat je hubbie in Belgie was, is het meegevallen de spuit, is die kunnen doorgaan door je griepje? stel me ook die vraag.

zo dan ga ik nu nog even terugkruipen in bedje ;) merel heeft gedronken, slaapt terug, ik dagje vrij, nog even doezelen en dan merel en mezelf wassen, en op stap, heb eigenlijk wel wat nieuwe kleren nodig, maar probleem is, ik ga niet graag gaan kledijshoppen, ligt me niet, heb niet veel geduld en plus met merel mee, pas ik maar half in het pashokje, haar in de gang in winkel laten staan durf ik ook niet goed, dus we zien wel, we zijn er alvast eens even uit he ;) en namiddag poetsdag en vanavond CB en mijn dagje zit er weer op,

beste voor iedereen
    liefs
    flyke

6. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey jude, als ik dit allemaal zo lees lijkt het er toch op dat het niet zo heel lang meer gaat duren maar ja je moet maar zo denken elke dag is er nog 1 he :)
    Goh als ik er aan terug denk................ tjonge wat lijkt het al weer ver weg!

Miriam hoe is het het met Bart zijn oma, tja ook al zijn ze 100 je wilt ze nog niet missen he?

Sterkte meis!

Hier alles rustig nou ja dominique hoestte vannacht wel weer wat om 12.00 uur en om 4 uur nou ja is niet anders he!
    Beetje drinken gegevenen ze sliep ook weer verder.

Verder gewoon aan het werk, paard rijden, huishouding etc.
    Niks bijzonders eigenlijk!

Liefs
    jette

7. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Ah Flyke, wat een schattige foto van Merel! Lief!

Miriam, ik vroeg me ook al af hoe het nu gaat, het was toch jouw oma, of juist die van Bart? Gaat het weer wat beter? Je bent al een tijdje niet hier geweest, niks voor jou, meid...

Ik weet niet of het binnenkort gaat beginnen, het is nu weer vrij rustig, dus geen idee. Het kan ook zomaar nog 4 weken duren natuurlijk.

X
    Jude.

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He lieve meiden,

Even een berichtje van mij. Ik zou graag op jullie reageren, maar ik heb er de puf niet voor. Ik heb wel alles bijgelezen en denk veel aan jullie en leef met jullie mee.
    Zelf zit ik op het moment niet zo lekker in mijn vel. Geen idee waarom.... :rolleyes:
    De pijn is er nog steeds, ook al kan ik wel een beetje in huis rondlopen, alleen het zitten doet nog veel pijn.
    Het is nu toch al 3,5 week geleden, en daarom heb ik gewoon het gevoel dat het nooit meer goed komt. Dat brengt veel verdrietige gedachten met zich mee en ik kan ze ook niet van me afzetten.
    Hopelijk komt dat weer snel!

Met Neia gaat het gelukkig redelijk goed. Het poepen gaat eindelijk de goeie kant op. Nu al 3 dagen achter elkaar. :confused:
    Maandag was het een drama en zijn er een aantal kloofjes gesprongen :cry: , gister ging het ietsje beter, en vandaag echt al een verbetering.
    Ze heeft alleen sinds het weekend weer erg last van haar nekje (door het KISS syndroom). Daar grijpt ze ook constant naar. Gelukkig gaat ze vrijdag weer naar de therapeut.

Jude, het klinkt alsof het echt bijna zo ver is. Na het verliezen van de slijmprop kan het nooit meer lang duren hoor. Je houdt me wel op de hoogte he?! ;)

Dikke kus voor iedereen

X marieke

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden ik ben er weer.

Ja door de drukte en het chaos om ons heen even niet zin gehad om te posten wel gelezen hoor

neeke fijn dat je er weer bent en blijft ps, het is mijn nichtje niet mijn zusje wat miskraam betreft
    zo al weer 1 jaar guusje tjee de tijd gaat echt hard.

flyke ja het kindje van mijn vriendin ligt nog in de koepel het rs virus zielig hoor vind ik het.
    hoop voor d'r dat ze snel naar huis mag

jude bart zijn oma maar voelt als me eigen oma hoor
    ze ligt ook nog in het ziekenhuis en het knapt wel iets op maar ze zegt continu dat ze niet meer wil eng hoor.
    laast waren wij er en een tante met nichtje van bart en ze hield alleen mijn hand vast en keek me continu aan maar zei niks heel eng om zo te zien.
    Toen bart en ik weg gingen zei ze niet gaan meid jij niet gaan.
    maar we moesten wel weg want er willen er meer bij en te veel mag niet.
    Toen we weg waren had ze gezegd dat ze zo graag wou dat ik terug kwam ze had met me te doen niemand weet waarom ik wel
    We hebben net voor ze in het ziekenhuis is beland een gesprek gehad over zwanger zijn worden en blijven en ze vind het zo vreselijk voor ons dat het nu nog steeds niet zover is.

het doet me pijn te denken dat ze het bij ons niet meer zou mogen meemaken een kleintje die ze zelf vast kan houden.

maar we houden hoop op goede afloop dat ze er weer uit komt

verder ergens rond deze periode moet ik ongi worden ben het tot op heden nog niet vandaag is precies 28 dagen en de laatste twee keer was het 28 dagen maar daarvoor 31 of 34 dus we moeten maar even geduld hebben en wachten in de hoop mischien dit keer wel top nieuws.

wachten duurt wel lang hoor

ergens denk ik ach het kan niet eens dus geen dingen in mijn hoofd halen maar toch je blijft hopen he

nou meiden redelijke update vanavond mijn opa en oma op bezoek voor bart zijn verjaardag nog.
    dus ga nu thuis aan het opruimen poetsen want ik heb zo'n heerlijke oma die alles nakijkt of ik het wel goed schoonhou verder is ze heel lief hoor maar daarmee grrrr

gr en liefs miriam

10. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Jude: spannend. Het zal nu niet al te lang meer duren. Het was zo te lezen wel even enorm schrikken. Goed dat je het koffertje nu gereed hebt, voor het geval dat......

Miriam: het lijkt er een beetje op alsof jullie oma een beetje afscheid aan het nemen is. Het zou inderdaad mooi geweest zijn, als ze jullie kleintje nog vast had kunnen houden, maat wie weet kunnen jullie nog positief nieuws geven. Het zijn weer spannende dagen voor jou. Weet je bijna zeker, dat het niet raak kan zijn? Ik hoop dat het toch nog 2008 gaat worden!

Marieke: wat erg, dat je je nog steeds niet beter voelt. Ik kan me indenken, dat je er helemaal moedeloos van wordt. Heb je nog een controle binnenkort (of al gehad)? Heel veel sterkte!

Flyke: alles goed gegaan bij het CB?

Minka, Jette, Me2: zo te horen ook druk, druk, druk.

Lieve Hope: ik mis je en denk veel aan je!

Fijne avond allemaal
    Liefs Franka

11. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Natuurlijk ook nog even een verslagje over maandag.

Zaterdagavond nog eerst de pregnylspuit gehad en die is me erg meegevallen. Ik was langer onderweg naar het ziekenhuis, dan daar binnen. Ik kon direct doorlopen, de spuit werd gezet en ik kon ook weer direct weg. Binnen 10 minuten stond ik weer thuis.

Maandag voelde ik mijn eisprong wel duidelijk (de pregnyl had zijn werk gedaan). Ik had de hele dag vrij genomen (wist ook niet wat er allemaal stond te gebeuren). Om 10.15 uur moesten we in het ziekenhuis zijn voor Franka-man (even wat afgeven ;) ) vervolgens konden we nog even de stad in (was ook wel lekker om even naar buiten te gaan i.p.v. een uur in een wachtkamer te zitten) Om 12.00 uur werd ik al geroepen en kon de IUI plaatsvinden. Alles zag er prima uit (zaadcellen, baarmoederslijm) Ook het insemineren is me 100% meegevallen. Je voelt er eigenlijk nauwelijks iets van. Het is alleen het idee. Ze kon al direct zien dat de zaadcellen netjes in mijn baarmoederslijm gingen zitten. Ik moest nog even 10 minuten blijven liggen (we hebben er voor de zekerheid maar 15 van gemaakt) en het was alweer gebeurd. Het was een superlieve arts, die alles stap voor stap met ons doornam.
    Ik vond het wel enorm gek om op te staan en te gaan wandelen. Ik was het liefst de hele dag blijven liggen en wilde me nauwelijks bewegen, maar dat is natuurlijk onzin.

Nu hebben we 2 spannende wachtweken (HELP) en dan mogen we testen. Ik word al helemaal tureluurs van al wat ik voel. We kunnen er nu alleen het beste van hopen en anders volgende keer beter.....

12. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    He meiden, hier weer een berichtje van mij.
    Sorry, kwam er even niet van om te posten, heb wel gelezen hoor! Stel je voor dat ik iets zou missen ;)
    Hier alles prima, combinatie werk/mama valt me tot dusver wel mee. Wel krijg ik wat minder slaap helaas en bij tanken komt er zelden van.
    Eline doet het prima op het kdv, dus dat stelt me wel gerust.
    Alleen mijn collega's hebben nog niet door dat ik 3 1/2 dag werk en ook nog eens 1 1/2 uur kolftijd per dag heb :( ik zeg nu dus wat vaker NEE :) :D :)

Franka, Ik kan me voorstellen dat je niet wou staan, maar ik ben aan het duimen dat de zaadjes zijn weg omhoog hebben gevonden. Tomtommetje bij de hand en hup, op naar je eitje! Ik denk aan je meid. Deze 2 weken zullen wel moeilijk voor je zijn, maar je klinkt positief ingesteld. Je hebt het verdiend meid!

Miriam, hoe is de status bij jou? ben je al ongi, misschien juist nu je het niet verwacht....
    Hoop dat de verjaardag van Bart toch leuk was. Erg emotioneel wat Bart's oma tegen je zei, maar misschien voelt ze inderdaad wel iets.

Jude, spannend meid! Het kan inderdaad elke dag gebeuren nu.
    Alvast heel veel succes en sterkte. Komt goed meid, strakjes heb je lekker je kereltje in handen, geniet er maar alvast van. Laat de bevalling gewoon op je af komen, niet teveel nadenken, alles gaat vanzelf ;)

Marieke, dikke knuf meid! Ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. kijk maar eens terug wat er de afgelopen jaren met je gebeurt is, geen mens kan dat volhouden hoor!
    Positief naar voren blijven kijken meid, je kunt het!
    Ik wist niks van het KISS syndroom van Neia af :( heeft ze er veel last van? en wat zijn de verwachtingen hiermee?

Hope, ik denk aan je meid!

Flyke, wat een heerlijke meid is Merel.
    Lijkt me inderdaad een leuk gezicht haar zo te zien wiegen en dan omvallen :) heerlijke momenten zijn dat. Fijn dat alles zo goed gaat met jullie. Eline weegt nu wel wat minder dan Merel, maar ze doet het goed in de groeicurve, dus ik probeer me er geen zorgen om te maken :(

Me2, alles goed, ook druk bezig?

Jette, is Dominique al van het hoesten af? Volgens mij zijn alle kleintjes op dit moment aan het snotteren en hoesten.

Ik ga er eens mee stoppen, zie de auto van Minka-man samen met Eline aankomen en heb het eten nog niet opstaan, jullie waren eerst aan de beurt ;)

Allemaal dikke kus
    Minka

13. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    minka, maak je zeker geen zorgen, elk kindje heeft zijn eigen curve en zolang die klopt is alles goe!
    7kg en 66cm, beiden op gemiddelde alleen hoofje onder gemiddelde, had en zal klein hoofje blijven houden maar groeit lichtjes mee dus dat telt

franka, twee lange spannende weken dus, ik duim volop

miriam beste met jullie oma en ik duim met je mee dat ongi uitblijft

jude, hou ons op de hoogte he als het plots zover is!

jette, ik hou mijn hart ook even vast,merel heeft ook al weer liggen hoesten,hopelijk herbegint het niet, vlug wat hoestsiroop gegeven

marieke, je voelt je niet goed in je vel? beetje terugklap van alle emoties en gebeurtenissen laatste tijd zeker

was grappig in cb,in wachtzaal zat merel volop te schaterlachen zonder enige aanleiding,iedereen dus kijken en lachen met haar, p :D bij de kraamverpleegkunde (een man) zat ze hem te bestuderen en onderzoekend en zo van:wat vertel jij allemaal te kijken, hij zei dat ze voor research gaat moeten leren :) hij keek ook op hoe ze zich kan bezighouden met het bestuderen en betasten van het etiketje aan haar beertje

als ik er niet meer geraak,goed weekend allemaal
    liefs
    flyke

14. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi meiden,

hey marieke het is logisch dat je er helemaal door zit, maar ik denk niet dat jij de pijn die je nu nog voelt moet associeren met een gevoel dat het helemaal niet meer goed komt, het is nogal een ingreep die jij hebt gehad, dat heeft tijd nodig, en doordat je natuurlijk al weer wat meer gaat bewegen wordt het lijkt me ook steeds weer wat pijnlijker, volhouden meis!

Wat is een kisssyndroom, ik wist ook niet dat neia hier last van had :oops: hoe kan ik dat nou gemist hebben.

Franka je klinkt heel positief, nu hopen en duimen dat de zaadjes het eitje kunnen vinden, ik hoop het zooooooo voor je, het wordt weer tijd dat er een paar zwanger worden hoor!

Jude nog niks, of toch wel?

Nou even over ons, we zijn gisteren naar het CB geweest en onze meid doet het super, lengte 77 cm, gewicht 1120, alles net een beetje boven gemiddeld zoals aldoor!
    De arts vond haar een heel vrolijk en open meisje, de motoriek ook prima in orde.
    Qua ontwikkeling liep ze precies op schema, dus alles heel tevreden.
    Ook de longen waren goed schoon, dus picobello.
    Ze hoest ook bijna niet meer nu al twee nachten zonder hoesten doorgekomen, heerlijk gewoon, wel is ze nog vroeg wakker s'morgens maar na een beetje drinken slaapt ze ook zo weer verder.
    Moet echt zeggen flyke dat wanneer dominique begint te hoesten ik haar een kuurtje geef van VSM 7 dagen s'morgens en s'avonds en hier reageert ze echt heel goed op, misschien ook niets voor Merel, het is homeopatisch dus kan geen kwaad.

Liefs
    Jette

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou de duivels hebben zich aangekondigd vanmorgen helaas weer een ronde voorbij, snap er soms niks meer van nu weer 30 dagen soms ben ik echt bang dat het niet meer komt.

Nu ga ik me eerst volledig proberen te concentreren op eind december wil iets doen maar weet nog niet wat bart is niet zo dus kan niet heel uitbundig iets doen maar ben er nog niet over uit wat wel

Oma is niet verder achteruitgegaan ook niet vooruit dus dat blijft afwachten.

romy het kindje van mijn vriendin is weer thuis dus daar gaat het gestaag beter mee.

Ik zelf heb het even helemaal gehad. Ben ook grieperig dus kruip zo lekker mijn bedje weer in.

meiden iedereen fijn weekend
    liefs miriam

16. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey mir, misschien een brutale vraag maar dan moet je het maar zeggen hoor, zou je niet willen overwegen om verdere medische stappen te ondernemen?

kijken of je dan wel weer zwanger kunt worden?

als je het een ongepaste vraag vindt, gewoon zeggen hoor@!

liefs
    jette

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jette dat weet ik niet zo goed, ben ergens ook bang dat bart daar echt geen zin in heeft en dat hij het nog even de tijd wil geven

ik zelf wil dat ook maar ook weer niet zit in een onwijse twee strijd

laten we eerst dit jaar maar uitblazen en dan eens verder kijken informeren evt

liefs miriam en geen rot vraag hoor je mag alles vragen

18. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hoi Meiden:

Zo te horen weer volop goede berichten vanuit het CB (altijd maar weer even afwachten hoe hij/zij op die curves zitten)

Miriam: je gevoel van tweestrijd is ontzettend herkenbaar!
    Aan de ene kant wil je héél graag dat er wat gaat gebeuren (zeker aangezien het allemaal nog zo onregelmatig is) en aan de andere kant hoop je zó op een wondertje via de natuurlijke weg. Zou Bart misschien openstaan voor een gesprekje met de gyn? Alleen even informeren wat de opties zijn en misschien iets voor jouw onregelmatigheid? Het is zo moeilijk en dubbel allemaal.
    Doe het maar even rustig aan en ik hoop dat jullie samen een middenweg kunnen vinden (bij ons waren de rollen trouwens omgedraaid. Franka-man wilde stappen ondernemen en ik was wat afhoudender)
    De vreselijke decembermaand komt voor jullie ook weer om de hoek kijken. Het is ongelooflijk dat we Danique al bijna een jaar moeten missen. Ik denk nog héél veel aan haar en aan jullie.
    Heel veel sterkte lieve Miriam! Een hele dikke knuffel!

Liefs Franka

Iedereen een heel fijn weekend (hier begint het al met cadeautjes en toestanden) en hopelijk tot snel.
    Groetjes
    (nog steeds van een afwachtende Franka)

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve Franka, een jaar is snel voorbijgegaan en het doet zo'n pijn lijkt soms in alle hevigheid terug te komen ik had nu niet meer op die rot wacht bank moeten zitten had nu met mijn kleine meid moeten knuffelen.

Het is heel zwaar momenteel daarom laten we de rest ook nog maar even voor wat het is.
    Mischien staat bart er wel opener voor dan ik hoor maar vind het rot om het te moeten aansnijden het wordt een beetje doodgezwijgt allemaal hier.
    Alles rondom zwanger worden, zwanger zijn, en danique 1 jaar missen

dus ik moet zelf beginnen met praten maar vind het zo zwaar.

Heb ook een gevoel dat ik ergens een enorme druk opleg als ik begin want in mijn hoofd is alles al zo klaar als een klontje

ik moet het even bezien.

Ik hoop dat jij dit jaar toch nog van die rot wachtbank af mag hoor ga enorm voor je duimen

dikke knuf miriam

20. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Franka, hoe voel je je?
    Wat zegt je gevoel? Spannende tijden meid, ik denk aan je

Miriam, ook jouw hoop is nog niet vervlogen dit jaar.
    Misschien brengt de decembermaand je dit jaar eerst veel verdriet en daarna ook vreugde.

Me2, had jij ddeze week je 20 weken echo?

Meiden, even een kort berichtje.
    Heb vanochtend vrij, maar het hele weekend druk en weg geweest en er ligt een stapel was van hier tot Tokio :(
    Alles is prima hier. Eline is wel verkouden en heeft wat weinig gedronken, maar er komt weer schot in.
    Ondanks haar verkoudheid blijft ze super vrolijk, zelfs de eerste echte schaterlach is een feit. We lagen helemaal dubbel!

Ik ga aan de slag, heb Eline al in bad gedaan en de 2e was draait al weer.
    Nu de andere wegruimen-strijken.

Allemaal dikke kus
    Minka

Deel Deze Pagina