Me2, van harte met de verjaardag van JP. Wat gaat alles toch snel. Maak er maar een leuk feestje van. Krijgt JP ook taart? Jude, tot u smiddags riep ik ook dat er niks in aantocht was, het kan soms snel gaan hoor hihihi, ik wacht wel Franka, dikke knuf. 2009 moet ook jullie jaar worden. Miriam, ik hoop dat je knie snel beter is en je hoofdpijn minder. Zit je nog steeds thuis? wel balen hoor, stomme auto, ze moeten wel uitkijken! hoop dat je snel weer online kunt komen. Was het gezellig met Marieke aan de telefoon Marieke, hoe was de dag van je papa gisteren? toitoitoi voor morgen meid ik denk aan je. Jette, ai, die ongelukjes gebeuren nu eenmaal. Ik ben al bang om Eline's nageltjes te knippen. Ik geloof dat Amber dat ook ooit gedaan heeft het overkomt iedereen hoor! Ze zal er heus geen trauma's van oplopen. maar jezelf bent natuurlijk erg geschrokken. Hope, is het gelukt met het plaatje via tinytopic? Er staat nu weer een ander plaatje volgens mij. Flyke, fijn dat Merel weer beter is. Je vroeg of Eline al doorslaapt. Hihihi ze slaapt al door vanaf dat ik de wekker niet meer zette voor een nachtvoeding en dat was na 3 weken Het heeft geen nut om haar wakker te maken, ze drinkt 2 slokjes en valt als een blok weer in slaap. Ik moet haar s'morgens wakker maken, anders slaapt ze tot na 09.00u. Marieke, je vroeg ook hoe vaak Eline komt voor haar voeding, uhhh , niet! Ik moet op de klok kijken en de tijd in de gaten houden want ze huilt of jengelt niet van de honger. Ze krijgt nu 5 voedingen van 180 uit de fles (afgekolft) of "live" BV. Ik heb nu onverwacht een middagje vrij! Ben mijn membraantje van de kolf kwijt en moest dus echt terug naar huis om het reserve te pakken. Ik moet 35 min rijden dus maar een snippermiddagje gepakt. Heb meteen een afspraak bij de kapper gemaakt en ga daarna de badkamer een grote beurt geven. Tja, van de n ood moet je een deugd maken toch? Eline haal ik dan om de normale tijd op bij het KDV. Ik heb het membraantje nog niet gevonden, de vaatwasser doorgespit, de sterilisator, niks? Ben benieuwd waar het is gebleven. Ga nog maar eens een borstel door mijn haar halen en snel naar de kapper Tot snel Kus Minka
Heeeeeeee meiden, JP, van harte GEFELICITEERD met je 1e verjaardag!!! Nu al een grote knul. Mama ook gefeliciteerd. Wat vliegt de tijd he? Maken jullie er vandaag nog een speciale dag van? Jude, mmm nog niks, jammer, maarja ik denk morgen. Maar ondertussen neem ik mijn telefoon constant van boven naar beneden en weer mee naar boven. Ik wil niks missen. Hoe was het op de controle vandaag? Minka, heerlijk meid om zo'n onverwachts middagje vrij te hebben. Geniet er maar lekker van. Ben je weer mooi geknipt voor de kerst? ik ben gisterochtend ook maar weer even snel gegaan. Neia meldt zich dus ook niet voor de voedingen. Heerlijk dat Eline het zo goed doet. Flyke, fijn dat het bij Merel nu echt helemaal over blijkt te zijn. Ik vond het inderdaad ook opeens raar om de hele avond voor mezelf te hebben, maar ik vind het nu wel heerlijk eerlijk gezegd. het is alleen een gehaast met ons eten enzo. Maarja, als de kleintjes maar goed slapen, toch? jette, ai, ik snap goed dat je je schuldig voelt, helaas gebeuren die dingen nou eenmaal. Je weet natuurlijk nooit zeker waardoor ze gister nou opeens zo moest huilen. Maar gelukkig heb je haar goed kunnen troosten. Heeft ze nog last van haar mondje? X marieke
Nou wij hebben gister een geweldige dag gehad. Het symposium was super gaaf. Alle grote directeuren van ziekenhuizen en zorgverzekeraars waren er, daarnaast nog de minister en wat oud-ministers. Mijn vader had wat stellingen opgezet over de sector en daar werd dan over gediscusseerd. Papa reageerde niet live, maar met filmpjes die opgenomen waren, echt gaaf. Daarna was er de receptie, met zo'n 400 man. Zijn collega's hebben nog iets gezegd en toen kwam de burgemeester. Hij was echt helemaal verbijsterd dat hij een lintje kreeg, echt prachtig. Daarna heeft hij zelf nog een speech gehouden, waarin hij alleen de vrouwen bedankte . En daarin kwamen mijn zusje en ik zelf ook naar voren. Jullie snappen het wel, ik heb het niet droog gehouden. Het was een prachtige speech en hij heeft het erg goed gedaan. Na het hele gebeuren, hadden we thuis nog als verassing zijn familie en wat vrienden uitgenodigd voor een buffet. Dat vond hij echt gaaf, ondanks dat hij kapot was, heeft hij lekker liggend op de bank met iedereen gekletst. het was een geweldige dag. En ik ben ontzettend trots op mijn vader. Nu ben ik natuurlijk helemaal kapot. Neia had lekker bij de andere opa en oma geslapen, dus ik kon uitslapen. Maar ze zijn bij de buren bezig met het zetten van een nieuwe badkamer, en ja daar kon ik natuurlijk niet echt van slapen. Daarom ben ik lekker naar mijn schoonouders gegaan en heb daar lekker zitten kletsen. Neia had het daar fantastisch gedaan, en was vanmorgen pas om kwart over 9 wakker. Super dus! Vandaag maar een relaxdagje, en dan morgen een spannende dag..... X Marieke
Marieke, wat fijn dat het afscheid zo'n succes was. Maar hij zal het wel erg vermoeiend hebben gevonden, he? Ik wil je alvast heel veel succes toewensen voor morgen, hopelijk is alles nu helemaal in orde! Lekker zo'n vrij dagje, Minka! Ik ben op controle geweest. En.... de gyn heeft me verzekerd dat het geen kerstkindje gaat worden . Hij zou er voor zorgen dat ik hem voor de kerst op de wereld ga zetten! Wel nog even een klein beetje geduld hebben... Volgende week donderdag nog een controle (als dat nog nodig is), en dan wordt er gekeken of er dan ontsluiting is en dan proberen vliezen te breken en inleiden, misschien vrijdag dan. Dus hopelijk is hij er in elk geval volgend weekend, of anders begin van de week daarna! Ben benieuwd of het allemaal een beetje vlot gaat dan met inleiden, daar hoor je ook wel eens verhalen over dat als je nog geen ontsluiting hebt dat het wat moeilijker gaat, maar ja, dat zien we dan wel weer. In elk geval volgende week meer actie! En dat geeft me wel een gerust gevoel. Ben echt blij dat ze bij ons niet zo moeilijk doen. En hopelijk komt ie gewoon uit zichzelf voor donderdag en is het niet meer nodig ! Het schijnt volle maan te worden, dus wie weet... X Jude.
Jude, Eline is ook een klein heksje geworden ,zoals mama had voorspeld Volle maan is de ideale nacht om te bevallen! Marieke, klinkt echt als een fijn afscheid! Ik ebn blij dat het je zo´n goed gevoel geeft. Dat zal je papa ook vast zo voelen. Ik kan me voorstellen dat jij en je zus het niet droog hielden. Ik ben weer geknipt, de badkamer is schoon, dus een voldaan gevoel vanmiddag. Ik heb het membraantje ook gevonden, het zat vastgeplakt aan een bord in de vaatwasser Heb hem meteen maar weggegooid, was dus toch goed uitgelubberd! Fijne (beval) avond Kus Minka
jude, ben telkens zo benieuwd als ik kom kijken hier op het forum of je iets van je hebt laten weten, ha goed zo, zoals gedacht, ze gaan je niet laten wachten tot de kerst heb ook het gevoel dat het dit weekend zaterdagnacht wordt hehe, succes! Me 2, een dikke proficiat voor JP, geef hem drie dikke zoenen van mij! minka, oeps, amai Eline sliep wel heel vlug door,leuk, ik heb het gevoel dat Neia en Eline echte slaperkes zijn tov Merel hehe, amai vijf keer 180 ml ! vraag mij af of Merel ooit zoveel dronk...mama produceert nogal hehe merel mag naast haar groenten en fruitpap 2 flesvoedingen hebben tot 500 ml maximum maar daar zit ze flink onder, maar soit ze groeit en komt genoeg bij dus ik maak me geen zorgen, hehe grappig te horen hoe je zoektocht naar het membraantje eindigde in de vaatwas en uiteindelijk in de vuilbak ik had hier anders nog een nieuw reserve liggen van destijds marieke, zal wel een speciaal moment geweest zijn voor je pa, zo in de aandacht en bloemetjes gezet worden uit dank maar begrijpelijk vermoeiend voor allen, rust goe uit en beste voor morgen! ja ik hoop dat ik niet te vlug victorie heb gekraaid, zonet toen ik Merel te drinken gaf, hoorde een voelde ik precies weer gerochel uit haar borstkast...maar soit morgen moet ze naar de creche ik moet werken en schoonouders moeten weg, denk dat ik misschien woensdag nog es op controle ga bij kinderarts om te horen of haar longen wel weer zuiver zijn, toonden daarnet nog in het nieuws dat bronchites die niet goed verzorgd wordt later gevolgen kan hebben...bv astma, soit had ik misschien beter niet gehoord hehe oja, vandaag arbo onderzoek voor het werk, kwam de vraag uit mijn dossier dat ik niets van sport doe, ik trots als een gieter: ja nu wel hoor, sinds twee maanden minstens wekelijks gaan zwemmen hehe, hij beaamde dat je van zwemmen niet meteen vermagert daar je vooral spieren kweekt en soms zelf toeneemt...en fietsen en wandelen ook heel goed zijn om te vermageren, maar soit, zwemmen lukt me momenteel het best, ik verlang al tot Merel mee kan op de fiets goeie avond iedereen, liefs flyke
Me2, sorry! Ben een dag te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van JP! Bijzondere dag he! Heeft hij lekker taart gesmikkeld? Marieke, wat indrukwekkend zeg... fijn dat het zo mooi was! Miriam, ik weet dat je wel meeleest. Hoop dat het goed met je gaat. Doe rustig aan meid... ik kreeg een tijdje geleden de vraag hoe mijn 20weken echo was gegaan: heel erg goed! Kindje ziet er prima uit, alles was in orde en we weten het geslacht! (ik verklap het lekker niet). We zijn dolgelukkig. Hier is de rust wedergekeerd, Lize heeft een supergoed humeur, is niet meer ziek en slaapt weer mooi klokje rond. Ik was behoorlijk gebroken, al die gebroken nachten...Nu ligt ze net te slapen, ik ga wasjes draaien! veel liefs Amber
Volle maan heeft niet geholpen . Bah bah, heb wel zowat de hele nacht wakker gelegen of in elk geval elk uur voorbij zien komen op de wekker, maar verder... Nu ben ik heel erg moe, denk dat ik zometeen nog maar weer even ga proberen wat te slapen, want ik voel me brak...
Jude: nou ben blij dat je met de gyn een actieplan hebt gemaakt! Hoop dat hij echter uit zichzelf komt! Inleiden is geen pretje heb ik begrepen. Marieke: dat klinkt als een super afscheid! dat zal jullie allemaal een heel goed gevoel heben gegeven! Nee geen taart voor JP daar vind ik hem te jong voor! Hij heeft wel 4 Nijntje biscuitjes gegeten Flyke: hoop dat het loos alarm is bij Merel. Amber: blij te horen dat alles goed was met de 20 weken echo!
Marieke klinkt echt als een gepast afscheid voor je vader, hardstikke goed meis! Ziet hij er niet tegen op dat hij nu thuis zich moet gaan vermaken? Hoe gaat het met jezelf? ME2 gefeliciteerd met JP, meis wat vliegt de tijd! Hier alles redelijk goed, ben vanmorgen naar de tandarts geweest, nabehandeling van zenuwbehandeling, ging redelijk totdat de tandarts met het idee kwam om even foto's van al mijn tanden en kiezen te maken om te kijken hoe het onder mijn vullingen is nou ja maar doen dan he, en ja hoor piepklein gaatje, hij heel enthousiast "direct even doen"? dus meiden ben er lekker klaar mee voor het weekend, beide kanten doen nu zeer! jette
Hee lieverds, Alles goed hier hoor! Dinsdag alleen flink geschrokken, zat met Guus op de fiets en niks gemerkt van gladheid - totdat we met z'n tweeën onderuit schoven. Zo zielig, dikke buil op z'n voorhoofd... Voor de zekerheid naar de huisarts maar geen hersenschudding of iets ergers. De volgende ochtend kwam ik er pas achter dat ik ook niet ongeschonden gebleven ben, blauwe elleboog, knie, zere schouder en blauwe plek aan m'n kuit... De bult is bij Guus al weggetrokken, ongelofelijk hoe snel dat gaat. Verder is hij wat onrustiger met slapen - laten we het maar aan het sprongetje wijten. Moet bijna voorbij zijn! Ik heb helemaal bijgelezen, zag leuke en minder leuke dingen voorbij komen. Me2, gefeliciteerd met JP! En nu dus een meisje, leuk! Jude, nog even volhouden - ik gok eerlijk gezegd nog dit weekend. Ben benieuwd! Franka het is je zo gegund! Miriam, nare tijd voor jou, ik weet het nog zo goed dat ik de eerste keer inlogde en je veranderde onderschrift zag... Ik denk aan je! Marieke, hoe was de controle? Mooi afscheid gehad voor je vader! Hope, wat is het toch ontzettend oneerlijk allemaal... Ga zo nog wel even op je eigen topic kijken, ben benieuwd hoe het tussen jou en je zus is. Knuffel! Jette, fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat! Ga nu gauw Thijs voorlezen, tot later dames! Knuf Neeke
Jude, dank voor je meldplicht Ik dacht, kom snel even piepen of er al nieuws is. Afwachten maar. Vandaag of vanacht gaat het vast gebeuren.....spannend! Meiden, vandaag een drukke dag, kom morgen wel weer terug Fijne zondag allemaal Kus Minka
Hè nog geen nieuws Jude. Wat duurt het wachten toch lang. Gelukkig heb je nu een beetje een vooruitzicht gekregen en wie weet ..... ben je inmiddels al bevallen. Miriam: dank je wel lieverd voor je mooie kaart. Ik hoop dat het alweer wat beter met je gaat en dat ik je snel weer kan mailen. Ik denk aan jullie in deze decembermaand! Me2: helemaal niet gepost op JP zijn eerste verjaardag. In ieder geval nog van harte gefeliciteerd. Is JP de dag een beetje goed doorgekomen met alle drukte en cadeautjes? Zo te lezen gaat het met alle anderen ook prima! Ik ben nu begonnen aan de nieuwe Clomidkuur (dubbele dosis) en heb vrijdag weer de eerste FM. Weer een maand vol nieuwe spanningen en hopen, duimen, bidden, kaarsen aansteken, enz. Nog 4 dagen werken en dan weer lekker 2 weken vakantie om bij te komen (is hard nodig) Veel liefs Franka
Sorry, gisteren geen tijd gehad om te posten.... maar.... er was ook niks te melden... hij zit er nog gewoon in! En ik heb alleen nog maar, zoals al zo veel weken, onregelmatige harde buiken en verder niks dat ik kan bestempelen als een wee, ook geen vruchtwater verloren oid... Wel weer lichtroze slijm, maar ja, dat heb ik ook al een week of 7 geleden voor het eerst gehad af en aan, dus zegt ook niks. Nee, ik heb zo'n vermoeden dat ie er donderdag ook nog wel zit en dan zien we wel weer verder op de controle wat er gaat gebeuren en wanneer... Op de een of andere manier vind ik het wachten nu niet meer zo erg, het duurt toch echt niet lang meer nu, dit kan er ook nog wel bij. Bovendien voel ik me nu best goed eigenlijk, dus het is nog goed vol te houden. x Jude.
hey jude vlug nog es piepen of we je nog niet mogen feliciteren, nog even geduld dus tbeste! liefs flyke
Franka: nou weer volle kracht vooruit! Met een dubbele dosis moet het lukken! Ben benieuwd wat de "oogst" is vrijdag! Jude: nou zul je altijd zien...als je denkt dat de baby eerder komt komt hij juist later...volgens mij nu al bij een paar mensen hier gezien! We blijven afwachten Hou je taai!