jaaaa, Jude, bijna bijna! Adem in...adem uit... en ontspannen die buik! we duimen heel hard meid Amber
Miriam: niet de eerste kerst hoor met JP! Heerlijk die bos bloemen en die bon! Lekker iets fiijns voor jezelf mee doen! trouwens heeel veel dank voor je super lieve kaart! Je bent een echte schat!
O jude meid het wordt spannender en spannender ben benieuwd of er vanacht nog iets is gebeurd meiden kweet niet of jullie d'r kennen en of ze hier gepost heeft dacht het wel vandaar dat ik het er ook neerzet maar mariaatje heeft een dijk van een zoon daan en staat bij de baby van de maand, ze kan wel wat stemmen gebruiken. Ik weet zeker dat ze bij doodvruchtje altijd wel meeschreef maar dacht hier ook dus als jullie zin hebben stem effe op daan van d'r iedereen alvast een fijn weekend ik ga een drukke dag tegemoet dus heb niet echt de mogelijkheid en de tijd om effe te spieken naar nieuws van jude maar meid toi toi liefs miriam
Gisteravond rond 10 uur een smsje van Jude gehad. Ze had al regelmatige weeen, maar ze hielden nog niet heel lang aan, de pijn was nog te houden. Ze waren alweer naar het zh geweest, maar ze had nog 1 cm ontsluiting, dus ze zijn weer naar huis gegaan omdat ze dit wilde. Ik ben benieuwd hoe het nu gaat. Ik hou jullie op de hoogte als ik iets hoor. X Marieke
Nou, ik hoop echt dat het vandaag dan gaat doorzetten voor haar. Ze heeft er al zolang op gewacht. Laten we hopen op een hele voorspoedige bevalling en vandaag dan eindelijk het verlossende woord! p.s. ik reageer straks op alle anderen (moet nu naar het zkh voor de fm) Fijn hè al die afkortingen
Ik ben net terug en helemaal over mijn toeren. Maakt de gyn een echo en ziet hij iets in mijn baarmoeder. In eerste instantie vraagt hij aan mij: 'zat dat er altijd al' (hoe moet ik dat weten) en vindt hij het wel gek. Het lijkt wel een gaatje (ik direct 'zie je wel dat er iets mis is, ik heb het al die tijd wel gevoeld) Hij: 'het lijkt wel een vroege zwangerschap, maar het kan ook niets zijn'. Normaal zou het op je baarmoederslijm moeten liggen, maar het ligt eronder en dat is vreemd. Ik heb mijn urine moeten inleveren en daar wordt nu een zwangerschapstest op gedaan en nu moet ik bij mijn telefoon blijven voor de uitslag. Ik word helemaal gek! Het kan geen zwangerschap zijn! Ik ben ongesteld geweest en de test was negatief (kan te vroeg zijn geweest, maar daarna ongi geworden en er geen aandacht meer aan geschonken) Kan hij nu ook niet vals positief zijn door al die Clomid? Is het dan geen miskraam, die nog niet op gang is gekomen? Ik zit met honderd vragen. We hebben in ieder geval voor a.s. maandag weer een afspraak gemaakt en dan wil ik toch echt eens duidelijkheid. Dan maar een kijkoperatie ofzo, maar er zit dan toch duidelijk iets met vraagtekens? Hoe kom ik de tijd toch door? Al nieuws van Jude? Liefs van een hele onzekere Franka
Mijn god, Franka! Dat is inderdaad om gek van te worden! Jeetje, ik snap echt dat je over je toeren bent, hier had je helemaal niet op gerekend! En ´een vroege zwangerschap´, zou dat dan kunnen betekenen dat je NU al zwanger zou kunnen zijn? Pfoeh meid... Wanneer gaan ze bellen? En betekent dit ook dat de behandeling niet is doorgegaan? ik blijf in de buurt! Amber
heb nog een keer goed je bericht gelezen, volgens jou kun je nu helemaal niet zwanger zijn... (dus vergeet mijn vraag). ik duim voor je Franka, en ik ben bijna net zo zenuwachtig voor je als jij. Laat die telefoon overgaan aub!
Nog niets gehoord. Ben maar even mijn oma gaan opzoeken in het bejaardenhuis ter afleiding. Het zou inderdaad kunnen betekenen dat ik NU zwanger zou zijn (een prille) maar de gyn wilde ons daar niet al teveel op laten hopen. Het kan ook vocht of iets anders zijn (ja, maar wat dan....) De kans dat het iets anders is, acht ik véél groter. Ik weet het helemaal niet meer en kan alleen maar wachten.
Franka, je gaat nu opeens wel door heeeel veel onzekerheid (en stiekem ook opeens een ´soort van´ hoop).... heftig voor je hoor.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hij is geboren. Ik krijg net het volgende smsje van Jude: Eindelijk, de kleine de Ruiter is geboren om 11.33u! Uiteindelijk toch spontaan! Het is een jongen en we hebben hem Rick genoemd. Meer info zsm! Judith. Meis, van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Rick!!!! Geniet van deze mooie tijd. Ik hoop dat alles goed is gegaan. X marieke
Franka, ik lees net je berichtje. Wat een onzekerheid zeg! Ik kan er niet bij hoe ongelofelijk ongevoelig die gyns zijn. Hoezo dat weten we niet zeker, misschien wel zwanger, of iets anders? Deze onzekerheid kunnen ze toch niemand aan doen. Heel veel sterkte met wachten meid!
O lieve lieve Franka wat is dit nu weer voor nieuws zeg dat lijkt me zo naar niet wetend waar ben ik nu aan toe wat is er aan de hand is het nieuws waar we blij mee mogen zijn is het nieuws wat niet goed is of is het nieuws waar je je zorgen om moet maken bah bah bah o meid als ik toch in de buurt zou wonen kwam ik even langs je een hele dikke knuffel geven en een hele brede schouder als je die nodig bent. Ik wou echt dat ik iets nu even voor je kon doen om het even wat gemakkelijker te maken je bent een topper he ik ga heel hard duimen dat het het goede nieuws mag zijn. hele dikke knuffel miriam
Jude: VAN HARTE MET DE GEBOORTE VAN RICK!!! GENIET ERVAN!!! Hopelijk is alles voorspoedig gegaan! Franka: oh nee, wat is dit nou allemaal weer! Man wat een onzekerheid en wat een hoop vragen! Hoop dat je snel tel. krijgt! Wat heftig! Zaten er trouwens wel folikels?
eindelijk! dikke proficiat met de geboorte van Rickje! drie dikke zoenen voor elk flyke de rest probeer ik later bij te lezen, sorry
Jude: supergefeliciteerd met de geboorte van RICK! Geniet er maar lekker van. Nou, ze hebben vanmiddag gebeld en de test was toch negatief (wat ik eigenlijk wel verwachtte, maar ja je hebt stiekem een héél klein beetje hoop) Maandagochtend moet ik me melden en dan volgt er weer een echo om te kijken of 'het' er nog zit en dan wil ik dat er eens goed gekeken wordt. Er zit dan toch iets wat er niet hoort te zitten. Er waren wel follikels te zien, maar nu nog te klein (zit nu op dag 10, dus dat klopt dan nog wel) Een heftige dag dus, maar gelukkig wel supernieuws van Jude.
lieve Jude, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie RICK!! hoop dat alles goed met je gaat, we horen het nog wel. geniet van je kraamtijd! Amber